Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J. Stam 06-12-2021

Goede service, stipte aflevering met tijdig bericht vooraf. Scherpe prijs en goed product

Kees Bruin 06-12-2021

Zeer goed telefonisch advies en geholpen dmv controlerende vragen mbt inbouwmogelijkheden

Tonnie Bentlage 06-12-2021

goedkoop en goeie apparaten. Ze hebben veel keuze. Alleen apparaten met printplaatjes duurde iets langer

Rephy 04-12-2021

Ervaren vriendelijke monteur die goed werk heeft verricht, super netjes werkte, al de afval meenam. Mijn oude grote inbouw koelkast was na 22 jaar aan vervanging, door een kleinere koelkast met erboven een oven. Monteur heeft inbouw netjes gedaan incl. extra plank voor de oven en verplaatsen van de deurknop.

Cecile 03-12-2021

Aangekomen zoals verwacht. Iets later, maar daar kon niemand wat aan doen in deze tijden van schaarste. Werd keurig op de hoogte gehouden en aan de telefoon gerustgesteld dat het echt ging komen.

P. Teunissen 03-12-2021

Duidelijke beschrijving, alles goed zichtbaar en zeer snelle levering in een woord zeer tevreden.

J.Lobbia 03-12-2021

Zeer vriendelijk en behulpzame verkoopsters/verkopers
Je wordt goed geïnformeerd over je bestelling. Bezorging zeer goed vriendelijk, behulpzaam en optijd ,hierover wordt je goed op de hoogte gehouden op dat van levering
Ook zeer tevreden over de geleverde apparatuur

Uitstekend advies 03-12-2021

Prima adviezen en goede verzorging van bestelling tot levering van onze nieuwe Novy eiland afzuigkap.

Renels 03-12-2021

Netjes op tijd geleverd zoals eerder afgesproken. Artikel netjes in hal weggezet en oud artikel meegenomen. Prima service.

Fia 03-12-2021

Ben blij met de koelkast. Werkt top!! Veel sneller bezorgd dan gezegd. Kan niet beter. Mijn vaatwasser komt er ook aan dus komen zeker terug.

R Peeters 03-12-2021

Snelle hulp en afhandeling en inderdaad ik had het product ergens goedkoper gevonden, en zonder aarzeling kreeg ik dit product bij keukenloods voor die prijs.
Snelle verzending , goed verpakt etc.
I'll be back!

Tom 03-12-2021

Vakkundige assistentie bij de aanschaf van de vriezer. Top! Perfekte afhandeling en bezorging.
Zeer vriendelijk kontakt.

Wieldraaijer 03-12-2021

Ik heb een prachtige smeg koelkast besteld.Een aanwinst voor onze keuken...Keurig verpakt(met houten ombouw zodat hij niet beschadigde) en prima communicatie.. super Keukenloods

Melis 03-12-2021

Bestaande kraan en inductieplaat waren aan vervanging toe. Beiden snel geleverd en uiterst vakkundig geplaatst en goeie feedback over garantie en werking.

Harrie 03-12-2021

Goede en snelle levering en concurerende prijzen. Na telf. contact de prijs afgesproken voor de 2 apparaten.

W. en M. Quireyns 02-12-2021

Geweldige service in de winkel. Geduldige, vriendelijke medewerker.
We kregen uitgebreid antwoord op onze vragen.

Renzy 01-12-2021

Heel erg tevreden. Vrij snel geplaatst na onze bestelling. Erg blij met onze kookplaat.

Keukenloods 30-11-2021

Goed werk geleverd
Waren netjes op tijd
Oude machine meegenomen alles weer ingebouwd zonder rotzooi

Frank 29-11-2021

Eerlijk oprecht goed en snelle bediening verzending, en schappelijke prijs. Bedankt.

Anke 29-11-2021

Zeer goed bereikbaar en klantvriendelijk. Denken echt met je mee en denken in oplossingen.

Jos van der Loo 27-11-2021

Al meerdere keren hebben we bij de Keukenloods artikelen besteld, welke in overleg met het deskundige personeel geplaatst konden worden. In de winkel krijg je een juist en goed advies. En wordt een overzichtelijke offerte gemaakt. Kortom we zijn zeer tevreden over de Keukenloods, en bevelen ze graag aan.

Marie-Jose Rasenberg 26-11-2021

We hebben 3 apparaten aangeschaft , waarvan 1 verkeerd was geleverd maar zeer snel opgelost . Wij zijn super tevreden over Keuken loods , echt een aanrader , goed advies en prijs technisch erg interessant.

Eric 26-11-2021

Al vele dingen gekocht. Totnutoe altijd hunafspraken na gekomen. Het inbouwen van mijn koelkast ging ook goed. Stroom moeten aanpassen zonder probleem. Zeer tevreden.

Rene 26-11-2021

Wij zijn prima geholpen bij de keukenloods. De prijzen waren zeer concurrerend ten opzichte van andere aanbieders. Betaalvoorwaarden zijn prima en levering goed geregeld. No nonsens en prima advies.

R N M vd Hurk 26-11-2021

Per telefoon mijn bestelling geplaatst na bezoek op de site ,per mail de bevestiging binnen 5 min.
Na de afgesproken termijn een mail de mijn bestelling klaar stond , opgehaald ,afgerekend gemonteerd en klaar .
Iedereen blij !