Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Karel 16-11-2021

Personeel goed bereikbaar en neemt de tijd voor het beantwoorden van vragen.
Vriendelijk, goed op de hoogte en behulpzaam.

cj.roozen 16-11-2021

fantastisch geholpen meer kan ik er niet van zeggen alles heel goed geregeld andere dag al geleverd hardstikke bedankt

marjom 16-11-2021

Hoewel de naam niet overkomt als een betrouwbare winkel, toch de stap gemaakt om naar binnen te gaan. Ik werd meteen aangenaam verrast hoe het eruit zag. Daarnaast werd ik meteen goed geholpen en ik zag dat ze ook moeite deden voor andere mensen die iets hadden gekocht wat niet paste. Goede sfeer en deskundige verkopers. Ook voor het team van de montage niet dan lof.

Elly 16-11-2021

Ik kreeg snelle en goede telefonische hulp en snelle bezorging en installatie. Keukenloods heeft veel op voorraad.

toppy 16-11-2021

goed advies snelle levering en prima product echt een aanrader zeker aan te bevelen.

Rene 16-11-2021

Professioneel bedrijf. Perfecte communicatie . Zeer snelle levering. Uitermate tevreden.

Anita 16-11-2021

Alles snel en keurig afgeleverd. Alles netjes opgeruimd. Ook snelle levering, vriendelijk personeel.

Dirk Balk 16-11-2021

De keuze voor deze shop kwam door surfen via Google. Daarnaast zit de Keukenloods vlak bij ons in de buurt. Ook via kennissen werd deze shop genoemd. Onze motivatie om bij Keukenloods te kopen was de prijs/kwaliteit verhouding. Geen goedkoper kunnen vinden.

Niemer 16-11-2021

Constructief meegedacht over vervanging van Inductie kookplaat
Levering volgens afspraak.

Rob Burgerhout 16-11-2021

Vriendelijk en deskundig advies. Snelle levering en montage door een vakman met gevoel voor service. Deze zaak is een echte aanrader!

Deskundig en snel 16-11-2021

Deskundige, vriendelijke en meedenkende service van verkooppersoneel. Snelle levering en vakkundige installatie!

Nicole 16-11-2021

Duidelijke website, goed advies bij bestelling, prima service bij installatie.

J 16-11-2021

Uitstekende webshop. Hele goede en snelle levering. Kookplaat was goed en degelijk verpakt

Ruud Rietveld 16-11-2021

perfect geholpen door vriendelijke verkoper. Heeft opgezocht welke apparatuur voor ons geschikt zou zijn en dit direct besteld. Twee dagen later hadden we alles in huis.

Bert 16-11-2021

Heldere website, goede informatie, snelle en goede service bij het bestellen.

Miranda 16-11-2021

Vriendelijke mensen aan de telefoon die doen wat ze zeggen. Bestelling via de telefoon en vervolgens word je per mail op de hoogte gehouden van de status van je order.

Bob 14-11-2021

Goed geholpen duidelijke communicatie goede prijs elders €50 duurder. Betreft een inductiekookplaat van Bosch.

Joke de Jong 14-11-2021

Ik ben goed geïnformeerd met de keuze van mijn inductie kookplaat.
En binnen twee weken was de kookplaat thuis bezorgd.
En geen schade.

Peter 12-11-2021

Zeer tevreden snelle levering en de laagste prijs. Wij zijn met 5 personen en kunnen nu gemakkelijk 2 grote pannen op het vuur zetten.

G.Th.Biebericher 12-11-2021

We hadden eerder ook al spullen van de keukenloods gehad. Dus wisten dat het goed zou komen. De spullen werden goed verpakt keurig op tijd gebracht. Na aansluiting werkte alles perfect. Prima

Peter Boomsma 12-11-2021

De vaatwasser is keurig op tijd geleverd. Je kan zelf kiezen wanneer je de vaatwasser wil laten bezorgen dat is erg handig. Deze werd keurig op zaterdagmorgen besteld Wel een halfuur voor de afgesproken tijd maar dat is geen probleem

Danielle 12-11-2021

Na 15 jaar begaf onze gasfornuis met oven en wij wilde zo snel mogelijk een zelfde type fornuis voor in de plaats. Online vind je een hoop, maar even live bekijken en iemand spreken, is toch erg fijn. Keukenloods.nl heeft een zaak dicht in de buurt van onze woonplaats en dat stukje persoonlijk advies gaf ons de doorslag om tot de koop over te gaan. Goed advies, even het fornuis live kunnen zien en online bestellen. Ook dat ging vlot, duidelijk. Onze oude fornuis werd meegenomen en de nieuwe stond binnen 5 minuten.
Wij zijn erg tevreden!

jos 12-11-2021

De Keukenloods heeft mij fantastisch geholpen bij de keuze voor een oven nadat ik al een selectie via de website had gemaakt. Zowel de heer xxxx als de hulp bij de receptie waren zeer klantvriendelijk en bereid voor mij het eea te regelen. Top bediening.

H go 12-11-2021

Omdat ze ons vriendelijk te woord hebben gestaan. En ze ons goed hebben geholpen. En ze netjes alle informatie verstrekken. En ze ook nog eens de goedkoopste waren. Ga zo door keukenloods

Johan 12-11-2021

Vriendelijk en toch zakelijk geholpen. Alles keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd.