Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Suzanne 28-12-2017 Via de website gekocht

onduidelijk over bezorgrijden

Goed product en goed geleverd. Prijs was ook erg goed. Alleen blijkt pas in laat stadium dat de kookplaat die volgende dag geleverd kan worden maar alleen in een bepaalde week. Werd pas aan het eind van de week geleverd en niet eerst door de bezorgers gebeld dat ze eraan kwamen. verder prima product.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Liesbeth Koster 28-12-2017 Via de website gekocht

echt geweldig, en heeeeeel snel geleverd

De avond voor de leveringsdatum nog een koelkast bij besteld en die is ook de volgende de meegekomen echt SUPER.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo Rombouts 27-12-2017 Via de website gekocht

Fijne makkelijke vaatwasser

Wij hebben gekozen voor Keukenloods , omdat de site heel makkelijk en gebruiksvriendelijk is. En een snelle levering .

J 27-12-2017 Via de website gekocht

Top service!

Snelle en vriendelijke bezorging. Mooie kwaliteit van producten en fijne afprijzingen. Zeker en een aanrader!

Artie 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima deal

gemakkelijk zoeken, bestellen en keurig afgeleverd. Vriendelijke jongeman die aan huis komt binnen het aangegeven tijdblok.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nynke 27-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Nog niet tevreden

Het keuken blad dat ik bij de keukenloods heb besteld is niet goed. Keukenloods heeft me goed doorverwezen naar de leverancier, maar ik weet nog niet of het goed wordt opgelost

Officiele reactie van Keukenloods 28-12-2017

Beste Nynke,

Vervelend dat het keukenblad niet goed is! Ik ga er vanuit dat het goed wordt opgelost, maar hoor het graag wanneer ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je mij dan willen mailen op emma@keukenloods.nl?

cor 27-12-2017 Via de website gekocht

ontevreden

- Duur gasfornuis zonder gasslang leveren? Dat had beter vermeld moeten worden op de website bij de aankoop, dan had ik er gelijk eentje bijbesteld.

- SMEG ophoogsetje was op voorraad volgens website, maar duurde uiteindelijk 2 weken, waardoor verbouwing keuken stil kwam te liggen. Vele telefoontjes, niemand kon mij duidelijkheid geven over de exacte levertijd vanuit italie.

- Bij aflevering meld de chauffeur dat SMEG 90cm fornuizen verkeerd verpakt worden waardoor ze niet met steekwagen naar binnen gereden kunnen worden, Ik moest het apparaat van 90 kilo dus zelf naar binnen dragen en 15mtr verder op zijn plek zetten. Kennelijk was dit bij de chauffeur gewoon bekend, waarom dan niet bij de aankoop al vermelden zodat ik hier rekening mee kan houden en zelf een trolly kan regelen?

Officiele reactie van Keukenloods 28-12-2017

Beste Cor,

Wat vervelend dat er het één en ander mis is gegaan bij de bestelling en levering. De feedback wat betreft de gasslang gaan wij bekijken en uitzoeken hoe wij dit beter kunnen vermelden op de website. Wij betreuren het daarnaast dat de chauffeur niet heeft meegedacht op het moment van het leveren, dat is niet de manier waarop het zou moeten gaan. Desondanks hoop ik dat jullie veel plezier beleven aan het prachtige fornuis.

Bas 27-12-2017 Via de website gekocht

Dikke duim!

Goede prijs, vaatwasser en combi oven van bosch aangeschaft. Laten inbouwen, vakkundige installateur, namen het oude weer mee en netjes opgeruimd achtergelaten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Riny van Dinther 27-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Vond het makkelijk om via te website dingen uit te zoeken en te bekijken naar de gegevens en deze waren helder, duidelijk en ze klopten helemaal

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

p.veerman 27-12-2017 Via de website gekocht

goede service snelle levering

warmtepompdroger voldoet ruim voldoende aan de eisen droogte graad is top.
duurt wel iets langer dan een condensdroger maar scheel weer in de stroom kosten.

Ron Bakker 27-12-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf goede service

Top goede service klant vriendelijk geen aanmerkingen goeie prijs mooie spullen
Snelle levering lekker makkelijk via internet bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monica 27-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Heel vriendeljk personeel. Service perfekt .apparaat werd netjes afgeleverd en oude apparaat werd meegenomen. Ondanks slechte weersomstandigheden en andere callamiteiten bij firma waardoor levering vertraging opliep werd alles netjes afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maria Ketels 27-12-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede prijs- kwaliteit en vakkundig advies!

Wij hadden goede verhalen gehoord over dit bedrijf en zeker niet onbelangrijk dat er voor scherpe prijzen een goed en breed assortiment wordt aangeboden!
Wij wilden perse 2 merkartikelen uit de consumentengids kopen en die waren daar te koop.....dus dan zoek je niet verder!
De levering duurde wat langer, maar dat was voor ons niet zo'n probleem!
Het inbouwteam heeft vakkundig en snel in ca 1 uur tijd de oude apparatuur verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd!

Kortom zeer tevreden en de apparatuur werkt perfect!

Bob 27-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

heer

In eerste instantie verkeerde ijskast later de goede en een uitstekende service, om het geheel geweldig op te lossen. Bedankt

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

john 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima, omruilen zonder morren

vaatwasser had een deuk, werd zonder morren geruild, alleen de levering duurder wat langer wat jammer was want je hebt niet voor niets een vaatwasser

Bert van leeuwen 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Website is duidelijk en aanbiedingen prima !
Levering snel en volgens afspraak .Kortom : Aan te bevelen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 27-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Keukenloods heeft goede artikelen tegen een scherpe prijs. Daar bovenop hebben ze erg goede service waar je voor je aankoop maar ook na je aankoop met al je vragen terecht kan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

miep 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima service !

Wij kiezen al jaren voor deze shop om de service en de prijzen. We halen de artikelen meestal op omdat er voor ons een winkel in de buurt is. Aardige mensen die niet te beroerd zijn om te bellen wanneer een artikel wat niet voorradig is, binnen is.
(2 dagen !)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Coby968 27-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, gemakkelijk besteld en goede service

Een motorloze afzuigkap besteld om aan te sluiten op een recirculatie systeem. Kreeg een nette mail waarin werd gevraagd of het wel duidelijk was dat deze afzuigkap motorloos was. En of de bestelling klopte. Kon dit erg waarderen!

Martine 25-12-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

Wat wij aantrekkelijk vinden aan Keukenloods:
- Het uitgebreide assortiment
- De gunstige prijs/kwaliteit-verhouding
- De duidelijke informatie, die ook nog eens in helder, perfect Nederlands gesteld is. (Wij houden er niet zo van als bedrijven met (steenkool) Engelse/Amerikaanse kreten strooien)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tim 24-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede webwinkel, duidelijke site, goeie prijzen (goedkoop) en een goede afhandeling van mijn bestelling!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Adrie Touw 22-12-2017 Via de website gekocht

Echt top geholpen van het begin tot t eind

goedkoop en overzichtelijk
en anders een belletje en iedereen is erg behulpzaam
beloven je niets wat ze niet waar kunnen maken

Dick 21-12-2017 Via de website gekocht

Besteld en de volgende dag in huis

De site is overzichtelijk en duidelijk. Mocht de prijs elders goedkoper zijn dan kun je dat melden. Oude apparatuur wordt gratis mee teruggenomen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RG 21-12-2017 Via de website gekocht

Tegenvallende service

Nu 4 weken geleden een koelkast en vriezer van merk Bauknecht gekocht bij keukenloods. De aflevering verliep keurig. Toen de apparaten echter geplaatst waren bleek echter dat de vriezer niet goed werkte en na een dag zat hij al vol met ijsvorming. Ben zelf gaan kijken en de deur bleek krom te zijn. Doorgegeven bij keukenloods en zij hebben het doorgegeven bij Bauknecht. Aangezien de vriezer een hele dag stond te loeien hebben wij hem uitgezet en dit ook doorgegeven. Na een week kwam er een service monteur die zei niks te kunnen zien omdat de vriezer niet aanstond. Aangegeven dat volgens ons de deur krom was maar volgens hem niks te ontdekken. Daarna weer terug aangezet maar weer hetzelfde probleem. 2 weken later weer monteur en nu snel de conclusie dat de deur krom is en dus moet er een nieuwe deur komen. Ondertussen weer al meer dan een week verder en niks meer gehoord. Keukenloods geeft aan niks te kunnen doen en dat doen ze dus ook...niks. Voor service achteraf moet je bij dit bedrijf dus niet zijn.

Officiele reactie van Keukenloods 22-12-2017

Beste RG,

Wat vervelend dat je nu al een aantal weken zonder goed werkende vriezer zit. Zou je je ordernummer kunnen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik kijken of ik nog iets voor je kan doen.

Aron 21-12-2017 Via de website gekocht

Online aanschaf bij Keukenloods uitstekend

Keukenloods is in veel gevallen de goedkoopste aanbieder bestellen ging vlot en het leveren nog sneller. Boven verwachting.
Complimenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim van Tilborgh 21-12-2017 Via de website gekocht

prima service en correcte levering met betaal gemak

wij kiezen voor Keukenloods voor de goede service en de scherpe prijzen.
aflevering volgens afspraak die je zelf bepaald
we hebben al drie machines bij keuken loods gekocht
met de wasmachine hadden we in het begin problemen, maar dat is al snel tot vollen tevredenheid opgelost.
dus wij zijn tevreden klanten

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeroen Hovestad 21-12-2017 In de winkel gekocht
watergang

Prima vaatwasser. Werkt prima

Prima winkel in watergang. Werden vriendelijk geholpen en hebben eerst even rustig kunnen rond kijken

mak 21-12-2017 Via de website gekocht

Zeer te vreden.

We zijn zeer tevreden met onze aan koop bij keuken loos
Prima bezorging en uitstekend prijs.
We gaan iedereen jullie aan bevelen om bij jullie een aankoop te doen.
Vg groeten Tiny en Aard mak..

Harm Wieringa 21-12-2017 Via de website gekocht

Goed artikel/ goede prijs

De website is duidelijk en overzichtelijk. goed op internet te vinden. De artikelen zijn duidelijk omschreven. De relevante informatie is terug te vinden. De levering is volgens belofte. Het product zag er prima uit.

Jan 21-12-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Geweldige winkel en goede uitleg verschillende producten

Alles tot in de perfectie geregeld inclusief snelle levering. Met een zeer goede uitleg van producten

De Leeuw 21-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke informatie op de site over datum levering en/of zelf ophalen. Vriendelijk geholpen aan de bali

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Annemijn 21-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Zeer fijne service!

We hebben een keuken laten bouwen door een interieurbouwer en zijn voor de apparatuur naar Keukenloods gegaan. We zijn erg goed geholpen door Tim: goed advies voor een goede prijs. Na een week kwam onze interieurbouwer er achter dat de Quooker niet was geleverd terwijl alles al was betaald, schrikken, maar Tim had het dezelfde dag nog geregeld en we konden gelijk de Quooker ophalen.

Pascalle 21-12-2017 Via de website gekocht

Top service

We waren snel op zoek naar een nieuwe vaatwasser, en natuurlijk wil je het beste voor de laagste prijs. En dat biedt Keukenloods! Top apparaat met hoge Korting, gratis en snel geleverd! Super!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

een tevreden klant 21-12-2017 Via de website gekocht

tevreden klant

Afspraken heel goed nagekomen. Enige nadeel: wat extra telefoonkosten gemaakt. Keukenloods zelf was goed bereikbaar voor vragen. Vervoersbedrijf Dutchned waarmee ze samenwerken ook, alleen bij hen wel steeds meer dan 10 wachtenden voor ons. Diepvries op een dag met gladheid toch netjes op tijd gebracht. Voor het oude apparaat moest een nieuwe afspraak gemaakt worden, maar is ook netjes opgehaald.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Combimagenetron inbouw 20-12-2017 In de winkel gekocht
Almere

Netjes afgehandeld

Prima winkel met goed assortiment, prima personeel, goed te bereiken! Mooi product en goed te bedienen!

Guus Beaujean. 20-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed , zonder meer.

De keukenloods heeft echt een zeer ruime keuze van heel veel producten. Bovendien is er overal een duidelijke beschrijving bij de afgebeelde artikelen.
De aflevering was zeer punktueel en correct, bovendien is de meervoudige betalingswijze een pluspunt.
Al met al, GEWOON GOED.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Iris 20-12-2017 In de winkel gekocht
Ansterdam Zuid-Oost

Alles volgens afspraak en zelfs meer!

Onze keuken is prachtig geworden. Alle genaakte afspraken zijn keurig nagekomen en toen op vrijdagmiddag om 16.30 u bleek dat onze bestaande wasmachine tóch niet paste hebben we telefonisch een prettig geprijsde inbouwwasmachine besteld die binnen een half uur werd geleverd. Fantastisch!

O. de Waele 20-12-2017 Via de website gekocht

Koelvrieskast

Op de site makkelijk het artikel kunnen vinden en een Geweldige service en vlotte levering door de transportdienst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kurt 20-12-2017 Via de website gekocht

Vlot geregeld!

Via internet besteld. Met telefonisch contact bestelling aangepast. Goed meegedacht en perfect opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marco 20-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Ik wilde een lavagrill hebben, maar deze was nergens op voorraad en lastig te krijgen. Keukenloods wilde deze voor me bestellen en pas als deze binnen was hoefde ik te betalen. Een paar dagen later was hij binnen. Super geregeld!!

Foreveryoung 20-12-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden!

Uitstekende prijs- en kwaliteitsverhouding.
Voor vragen: personeel website snel te bereiken, communicatie helder en duidelijk.
Orderbrieven okay. Montage door monteurs vlot, prettige mensen, die netjes werken.
Reeds 4 keukenapparaten hier besteld, het waarom staat hier boven !

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Casper 20-12-2017 Via de website gekocht

Snel goed en goedkoop

Googlen leverde op dat een keramische kookplaat voorradig was, de prijs was de de laagste van Nederland en de levering met PostNL verliep gladjes. Aansluiten en gaan!

Keukenoord 20-12-2017 Via de website gekocht

Altijd uitstekend advies en geregeld!

Bij aankoop van nieuwe kookplaat vooraf telefonisch contact gehad met keukenloods. Goed en persoonlijk advies. Na bestelling een bevestiging per email. Daarna telefonisch contact met planning en direct een bevestiging per email. De montage ook prima geregeld: vriendelijke, vakbekwame monteur. Kortom: prima bedrijf voor aankoop en montage van uw keukenapparatuur! Enige minpunt/tip: zorg voor meer monteurs; wachttijd is te lang......

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Vanessa 20-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service tegen een heel scherpe prijs

Nergens de KitchenAid goedkoper kunnen vinden. Super snel geleverd en keurig verpakt. Bevestigingsmail en verzendbevestiging ontvangen met track and trace code.

Kevin 20-12-2017 Via de website gekocht

Kundig personeel, mooi apparatuur!

Het uitbouwen van mijn vorige vaatwasser was een lastige klus. Maar door kundigheid en doorzetten van de keukenloodsinstallateur is de installatie zonder schade geslaagd. We zijn erg tevreden met de kwalitatieve vaatwasser en de goede service. Bedankt!

Mateijsen 19-12-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Top geregeld

Prima winkel, van het begin af aan gelijk al een klik en alles uitgekozen. Netjes op tijd mailtjes over wat er ging gebeuren. Goede keukenmonteurs. Dus zeer tevreden

Anoniem 19-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Zeer ontevreden over de service!

Wij hebben een ontzettende slechte service gehad bij Keukenloods. Ook het transportbedrijf waarmee ze samen werken heeft tot twee keer toe onze producten niet geleverd op de afgesproken dag. Een halve dag vrij genomen voor de levering en zijn niet komen opdagen. Ze hadden beloofd dat ze de volgende avond om 18.30 uur zouden leveren en wij een bevestigingsmail zouden ontvangen. Geen bevestigingsmail ontvangen en ze hebben pas om 22.00 uur geleverd. Bij keukenloods eerst een onvriendelijke medewerker gesproken die zei dat ik moest zijn bij degene die mij de producten heeft verkocht, Uiteindelijk kon degene die mij de producten heeft verkocht mij niet verder helpen en zei dat ik maar moest wachten totdat de producten kwamen. Ik raad ook niemand aan om hun producten hier te kopen. Ik zou het in het vervolg zeer zeker niet doen. Dan betaal ik liever iets meer dan bij Keukenloods kopen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 20-12-2017

Beste Anoniem,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Dat is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor je kan betekenen.

W. Bakker 19-12-2017 Via de website gekocht

Goede service prettig aan de telefoon

Erg makkelijk en super geholpen zowel telefonisch als het ophalen in opmeer. Dat hadden wij al eerder gedaan op deze manier echt om aan te bevelen

Jos Dambacher 19-12-2017 Via de website gekocht

Eerste kennismaking met Keukenloods

We hebben altijd onze elektrische apparatuur gekocht in de winkels. Door een kennis verrnamen wij dat apparatuur ook via e en webwinkel besteld en geleverd kan worden. Na vergelijk met de winkels zijn jullie ook nog véél goedkoper! De aankoop van onze inductiekookplaat is prima verlopen. We zijn zéér tevreden.

Karen 19-12-2017 Via de website gekocht

Goed inbouwteam

De levering van de koelkast duurde 3 weken, omdat de inbouw ploeg vol stond gepland. De 2 heren die hem kwamen inbouwen waren uiterst vriendelijk en hij was zo ingebouwd. Vervolgens probeerde ik de klantenservice telefonisch te bereiken, omdat de koelkast een raar geluid maakte, maar ik kreeg telkens een voicemail. Ik werd uiteindelijk einde van de middag teruggebeld. Helaas heb ik dat telefoontje gemist.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 19-12-2017

Beste Karen,

Vervelend dat je ons telefoontje hebt gemist. Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.