Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jarno 09-11-2021

Snelle levering en snelle installatie van onze inductie kookplaat.
Aardige monteur en prima prijs

Willem 09-11-2021

Goed product, helaas dagje later als gepland maar keurig geïnformeerd door keukenloods

fam. Dekker 09-11-2021

Keurig geholpen in de winkel van Keukenloods
De meneer die hem kwam plaatsen ook keurig verzorgd, belde dat het goed was, dat hij eerder kon komen. Deed alles heel netjes.
Hoefde niet geholpen te worden.

Henk Buskes 09-11-2021

Vriendelijk en en bekwaam personeel. Denke met je mee en geven prima adviezen.

Karin 09-11-2021

Super, een aantal producten bleek niet (meer) op voorraad te zijn, maar we kregen betere modellen voor dezelfde prijs.

Harold 09-11-2021

Helder advies, behulpzame medewerkers, duidelijke communicatie en goede levering.

Rockx 09-11-2021

Goed geholpen,inductiekookplaat gekocht,laagste prijs plus 75 euro retour via Bosch dus een goede deal

Schotten 09-11-2021

Snel, goed en prijs valt mee. Inclusief handvat. Top. Aardige helpdesk en hele snelle levering

Beekman 09-11-2021

Helder informatie over het produkt, Zeer goede aflevering op tijd en correct.
Komen hun afspraak na
Goede prijs-/kwaliteit verhouding

Arjan 09-11-2021

Geweldige service ervaren! Online witgoed besteld welke achteraf een erg lange levertijd bleken te hebben. Door de meedenkende adviseur uiteindelijk de online bestelling kunnen annuleren en vanuit een vestiging rechtstreeks het witgoed geleverd gekregen en de volgende dag al in huis. Een en al lof!

Robert Kuijpers 09-11-2021

Goeie service, Toen ik belde in verband met de bestelling werd ik vriendelijk en adequaat geholpen. Door corona was de levertijd vertraagd maar ook dit werd netjes gemeld. Tot slot was het inbouwbedrijf top!

PEESA 08-11-2021

Heel goed begeleid in de keuze door (*) en geleverd op de termijn die ik wou.
Enkel in de voormiddag in plaats van in de namiddag, maar wel perfect op tijd.

edie 08-11-2021

ik heb 5 miele apparaten gekocht het scheelde mij een wezenlijk verschil van zelf enkele duizenden €.
van tevoren kreeg ik wel te horen dat de levertijd 5 maanden zou worden dit is het ook volgens afspraak geworden.

Maureen Janssen 08-11-2021

Zeer prettige, vriendelijke en duidelijke communicatie, ook bij de levering van onze Bora!!

dhr.Peeters 08-11-2021

de site is zeer duidelijk, helaas was de magnetron oven na bestelling niet leverbaar, door keukenloods is dit snel en netjes opgelost dooor een magnetron te leveren met meer functies voor dezelfde prijs, binnen enkele dagen werd de bestelde apperatuur thuis afgeleverd

Boi 06-11-2021

gebeld over aanschaf 2 keukenkastjes, besproken wat mijn bedoeling was, advies gekregen en aangeschaft en in 2 dagen afgeleverd. Helemaal perfect

Gerda Nijholt 05-11-2021

Keurige goed verpakte levering van bestelde goederen en prima service.
Via de mail kon ik de bestelling volgen en edn voorkeurs week en tijdvak aangeven. Zeer tevreden met mn aankoop.

Van Donselaar 05-11-2021

Personeel bij de keukenloods is super vriendelijk. We zijn top geholpen. De man die de vaatwasser kwam plaatsen was super vriendelijk en heel netjes met de keuken

Arno 05-11-2021

Snelle levering van afzuigkap, montage zelf gedaan. Goede duidelijke afspraken

Cor 05-11-2021

Goede informatie en ondersteuning gekregen bij de aankoop van een inductiekookplaat.

Karin 05-11-2021

Nadat wij een bestelling hebben gedaan kregen we meteen een bevestiging, ook communicatie omtrent levering was uitstekend! Je krijgt zelf nog een belletje als ze er aan komen, Werd keurig afgeleverd, oud apparaat meegenomen.. Echt niets op aan te merken!

schipaanboord 05-11-2021

keurige zaak,klantvriendelijk.ruime keus uit de producten.goede service.leuke korting op produkt.

Dennis 05-11-2021

Op donderdag een nieuwe vaatwasser besteld!

Andere dag keurig op juiste levertijd afgeleverd.

Echt Top

Bram 05-11-2021

Wij hebben op 13 augustus een nieuwe gaskookplaat besteld.
De randzaken liepen zoals verwacht, duidelijke website, prima mails met bestelbevestiging , verzendgegevens etc. Het product zelf voldoet aan alle verwachtingen.
De levertijd viel erg tegen! Op de website stond drie dagen levertijd, met in kleine letters afhankelijk van de voorraad bij de leverancier. Deze drie dagen werden twee en een halve maand, terwijl er op de website drie dagen bleef staan. Ook de communicatie hierover was vrij summier.
De service achteraf zijn we erg tevreden over! Na ontvangst bleek één van de vijf pitten niet te werken. Hierop is er meteen een monteur geregeld en was het snel en zonder problemen opgelost.
Officiele reactie van Keukenloods 09-11-2021

Beste Bram,

Bedankt voor je review. Fijn om te zien dat je tevreden bent over het doen van de aankoop via Keukenloods.nl.
Ik begrijp dat de levertijd dan tegenvalt, wanneer deze langer is dan verwacht. Mijn excuses hiervoor. We doen ons best om de levertijd zo duidelijk mogelijk te communiceren, maar in enkele gevallen wordt het product met vertraging geleverd vanuit de fabrikant. Hier kunnen we helaas niets aan doen.

Ik begrijp dat jullie inmiddels weer goed kunnen koken na een defecte kookpit. Dat is mooi! Mochten jullie nog vragen hebben dan horen we het graag. We staan voor jullie klaar.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Fam. Ramaekers 05-11-2021

Levertijd is opeens 4 weken, terwijl op de site niet staat. Had verwacht van een webshop dat ze sneller leveren
Officiele reactie van Keukenloods 05-11-2021

Beste fam. Ramaekers,

Hartelijk dank voor jullie review. Wat vervelend dat de levertijd is uitgesteld! Helaas zijn sommige producten slechter leverbaar dan verwacht bij de fabrikant, waardoor wij het apparaat niet eerder kunnen bezorgen. Dit hebben we nu duidelijker vermeld op de website.

Mijn excuses voor het ongemak. Mochten we jullie kunnen nog kunnen helpen met een vraag, dan horen we het graag!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl