Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karen 19-12-2017 Via de website gekocht

Goed inbouwteam

De levering van de koelkast duurde 3 weken, omdat de inbouw ploeg vol stond gepland. De 2 heren die hem kwamen inbouwen waren uiterst vriendelijk en hij was zo ingebouwd. Vervolgens probeerde ik de klantenservice telefonisch te bereiken, omdat de koelkast een raar geluid maakte, maar ik kreeg telkens een voicemail. Ik werd uiteindelijk einde van de middag teruggebeld. Helaas heb ik dat telefoontje gemist.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Beste Karen,

Vervelend dat je ons telefoontje hebt gemist. Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Jeanne kleuskens 19-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering en goede service, Ondanks dat de eerste rit moest worden afgebroken, bij de tweede rit ,de oven schade had, werd de derde keer alles keurig en zonder problemen geleverd.
De bediening van de oven is wel even uitzoeken maar daarna toch eenvoudig.

GP 19-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs!

Het apparaat dat we hebben gekocht was snel leverbaar voor een goede prijs! Levering was prima met een tijdsindicatie van het moment dat het apparaat zou worden bezorgd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D Smits 19-12-2017 Via de website gekocht

Nooit meer

Ik heb op 8 november een recirculatie afzuigkap gekocht met koolstoffilters en een monteur voor de montage. Online gekocht bij de Keukenloods want de prijs is goed.De afzuigkap zou binnen 2 weken worden opgehangen, dit ivm de drukte. Helaas. de kap wordt pas na 4 weken geleverd en opgehangen nl. op 5 december. Blijkt de levering niet compleet want de koolstoffilters zijn niet meegeleverd. Geen probleem volgens de monteur. Ze worden nabesteld en dezelfde week nog nageleverd. Ook hier helaas. Tot op de dag van vandaag ( 19-12-2017) nog steeds geen filters en dus geen werkende afzuigkap. 2x online een klacht hierover gestuurd. Geen enkele reactie ! Diverse gesprekken over de telefoon. Steeds weer excuses en resultaat nul.

Beste D Smits,

Wat vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent op de filters. Mijn excuses daarvoor. Ik heb het even voor je uitgezocht. De filters zijn door ons op de post gedaan. Ik verwacht dat ze deze week nog binnen komen. Maar gelet op de drukte bij PostNL vanwege de feestdagen kan dit langer duren dan normaal. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoor het graag via emma@keukenloods.nl als ik nog iets voor je kan betekenen.

Manon 19-12-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf

Omdat de door ons bestelde vaatwasser tijdelijk niet leverbaar was ontvingen we een nieuwere, duurdere, versie voor de prijs van de vaatwasser die wij eigenlijk hadden besteld

APK 19-12-2017 Via de website gekocht

Goede service online, minder bij aflevering

Bestellen op de website is eenvoudig en snel. Helaas kregen we even later een email dat het bestelde model vaatwasser (aanrader consumentenbond) niet meer voorradig was. Dat had beter direct duidelijk kunnen zijn, maar het aangeboden vervangende model was een upgrade voor hetzelfde bedrag, en uiteindelijk zijn we hier zeer tevreden mee. De aflevering verliep wat merkwaardig. De chauffeur bracht de nieuwe vaatwasser netjes binnen, maar deed erg moeilijk over het afvoeren van de oude die keurig buiten stond: "de wagen was erg vol". Na een aantal keren te hebben herhaald dat ik verwachtte dat hij de oude toch meenam, stemde hij uiteindelijk in en bleek de wagen dus toch niet helemaal vol te zitten. Jammer van het gedrag van de chauffeur (toch ook een beetje het gezicht van de shop), maar verder tevreden over deze webshop.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

André 19-12-2017 Via de website gekocht

Top apparaat! En zeer snel geleverd.

We hadden al eerder een bestelling gedaan, een afzuigkap, en waren zeer tevreden over de service en natuurlijk de prijs! De communicatie verloopt ook goed al heb ik daar wel een tip. Omdat het apparaat van onze keuze niet leverbaar was, kregen we een nieuwer type voor dezelfde prijs. Mooi natuurlijk. Maar, meld dat dan even in de mail want dat voorkomt vragen. We kregen nu een apparaat met een ander typenummer geleverd zonder dat we wisten waarom.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

meijer 19-12-2017 Via de website gekocht

goede service en duidelijke uitleg

Goede en duidelijke uitleg ook nadat er een artikel niet te leveren was werd er uitgelegd waarom niet en er werd een andere oven geleverd voor de zelfde prijs. Keurige bezorging en op de afgesproken tijd werd het bezorgt en netjes op de plaats gezet.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bo 19-12-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, snel en uitstekende prijs

Op internet aan het zoeken geweest naar een voordelige leverancier voor onze nieuwe afzuigkap, deze gevonden in de vorm van Keukenloods.nl. Na telefonisch contact voelde zij direct goed, en na het bestellen een zeer snelle en vriendelijke levering.
Wanneer ik weer spullen nodig heb kom ik zeker terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ron 19-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik belde op een dag met de vraag of er vaste bezorgtijden zijn van de Keukenloods, waarop een zeer vriendelijke medewerker antwoorde dat we daar afspraken over kunnen maken.
Ik zei ik wil een smeg 6 pits fornuis bestellen waarop Rick antwoorde dat hij de andere dag bezorgt kon worden na 12 uur wat uiteindelijk ook is gebeurd, echt super tevreden en dus een dikke duim super bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Atag 18-12-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Oven

Fijn uitzoeken met goed advies in de winkel. Keuze genoeg in de winkel. Goede adviseurs / verkopers.

nico roodt 18-12-2017 Via de website gekocht

de service vond ik maar matig .

.voor een simpele vraag werd je direct doorverwezen naar de fabrikant. het antwoord vond ik op internet.
De blauwe mannetjes (Cool Bleu) die wisten het me wel te vertellen terwijl ik het niet eens bij ze had gekocht !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Beste Nico,

Jammer dat wij je niet hebben kunnen helpen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag!

Guus 18-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en laagste prijs

Snelle levering en deskundig en vriendelijk personeel en ook belangrijk laagste prijs. Ik heb een combimagnetron gekocht van smeg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel Guitoneau 18-12-2017 In de winkel gekocht
opdam

Toeval of niet

Mbt de website is e.e.a. nogal onduidelijk (levertijd, voorraad etc). Verder ging mijn bestelling diverse malen fout. Op vrijdag bestelde ik aan de balie een gaskookplaat. Los van de ontvangst aan de balie waar een medewerkster achter een scherm zat mij wel zag binnenkomen maar pas na een paar minuten de moeite nam om mij te woord te staan waarbij ze duidelijk overbracht dat het leven heel zwaar is en dan staat er ook nog iemand aan de balie, kwam er uiteindelijk een verkoop medewerker die mij vriendelijk te woord stond. De gaskookplaat was niet op voorraad maar kon besteld worden en zal maandag afgeleverd worden. Prima dus neem ik maandag vrij. Waar het op neerkomt is dat de gaskookplaat maandag niet geleverd maar er werd bij belooft dat hij op dinsdag geleverd zou worden. Weer vrij genomen en je voelt hem al aankomen ook dinsdag werd de kookplaat niet geleverd en hier werd ik om 16:15 over geïnformeerd. Uiteindelijk kwam de kookplaat op woensdag ik heb dus 3 dagen vrij moeten nemen. Ik heb nog wel een tegemoetkoming gekregen maar dit nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 18-12-2017

Beste Marcel,

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij het leveren van het product. Ik zie echter dat je al contact hebt gehad met onze serviceadeling voor een tegemoetkoming. Ik zou graag wel nog vernemen in welke winkel je precies geweest bent. Ik zie bij de review namelijk een plaatsnaam staan waar wij geen winkel hebben. Zou je mij dit willen laten weten via emma@keukenloods.nl?

Jan 18-12-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan!

Zeer prettige zaak, goede telefonische service waar de mensen technische kennis van zaken hebben. Ook wordt je goed op de hoogte werden gehouden van de voortgang van de aanlevering van mijn bestelling. De Keukenloods gaan we zeker onthouden, in positieve zin!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 18-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Mijn afzuigkap van 19 jaar was kapot. Ik wilde deze snel vervangen.
Bij Keukeloods was het gewenste type royaal onder de advies prijs van de fabrikant.
Ik bestelde deze om 12 uur in de middag. De volgende dag werd deze om 6 uur in de namiddag bezorgd.
Een dag later was deze geplaatst!

Rob van den Brink 17-12-2017 Via de website gekocht

Goed alternatief geboden

Ik kan niets bedenken dat beter zou kunnen. Duidelijke website. Ik had een vaatwasser uitgezocht die als " beste koop " uit de test was gekomen. Deze was op korte termijn niet te leveren. Er werd een goed alternatief aangeboden, een vaatwasser van het zelfde merk, bijna gelijke mogelijkheden, minder geluid en € 200,00 goedkoper dan in andere winkels.
Afspraak gemaakt voor de levering, zelfde dag gebeld wanneer ze kwamen. De chauffeur heeft de vaatwasser in de keuken gezet en de oude vaatwasser meegenomen. Ik weet niet waar er nog verbeterd kan worden............

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anton 17-12-2017 In de winkel gekocht
roosendaal

Zeer klant vriendelijk, geweldige service

Duidelijke uitleg van de producten en kennis van alle merken er wordt alle tijd voor je genomen. Ze hanteren eerlijke prijzen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

M 16-12-2017 Via de website gekocht

2x Betaald voor niet geleverde artikelen.

Bezorger toeterend spullen voor de deur geplaatst. Moest snel getekend worden. Er is vervolgens getekend door een onbevoegd persoon. Deel van de order gemist. Heb deze nogmaals moeten bestellen wegens spoed. Nogmaals 1500 euro privé voor mijn klant betaald.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 18-12-2017

Beste M,

Wat vervelend dat er dingen mis zijn gegaan bij de bestelling. Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je mij dan een mail met daarin gegevens zoals een ordernummer willen toesturen via emma@keukenloods.nl. Alvast bedankt!

Frans 16-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Vriendelijk word naar je geluisterd nemen tijd voor je

Scherpe prijs grote keus in apparatuur en uiteraard word er een goedadvies gegeven van de extra benodigdheden die je eventueel er bij Jan bestellen

Ron Dekker 15-12-2017 Via de website gekocht

goede service.

Moest wel heel veel mailtjes sturen om uiteindelijk mijn combi magnetron om te kunnen ruilen voor het juiste type(had wel zelf per ongeluk een verkeerd type besteld.)

Pierre 15-12-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf met een snelle service

Veel keuze en de prijs en het merk was doorslag gevend om tot koop over te gaan . Daarbij is de site erg gemakkelijk om te bestellen

Andre 15-12-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf!

Na bestelling geplaatst te hebben heb ik dit de volgende dag geannuleerd. verleg met de verkoop afdeling leerde mij wat te doen: bezorging niet accepteren en retourneren afzender. Dat dit een aantal dagen duurt is logisch. Na 1 week gebeld voor restitutie van mijn gedane betaling. Antwoord: het geld staat vanavond, anders morgen op uw bankrekening.
Geen loze beloftes! wat men zegt is zo! Bravo voor de Keukenloods!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

hago 15-12-2017 Via de website gekocht

goede service

via internet een siemens inductiekookplaat, type ED 775FPC1E, gekocht. Kookplaat binnen de door keukenloods aangegeven peride geleverd. Kookplaat nu enige dagen ingebruik. Kan nietanders zeggen, dan dat ik zeer te vreden ben

A.Bouwer 15-12-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Prima service.

Een prettige winkel waar we op ons gemak rond konden kijken.
Met deskundig advies.
Toen levertijd dreigde uit lopen is na een telfoontje meteen gereageerd (binnen 5 min. antwoord) en na 3 dagen was de wasemkap er.
Het was de reis van Nuenen naar Nederweert zeker waard.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel 15-12-2017 Via de website gekocht

duidelijke en uitstekende service

1e keer besteld. Kan zeggen dat meteen gereageerd werd: dat het bestelde product later geleverd zou worden, dan in 1e instantie aangegeven werd tijdens het bestellen. Ook werd er gevraagd of er 'n vervangend product geleverd zou moeten worden. Gewoon 'n no-nonsens bedrijf met uitstekende service.....AANRADER!!!!!!!!!!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

J. van 't Hof 15-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Het assortiment is groot en de levering snel. Communicatie is helder op vragen is snel reactie. Bezorgen op de af gesproken tijd. Een echte aanrader.

Jacques 15-12-2017 Via de website gekocht

Prima website keukenwinkel

Eindelijk een goede afdichtstrip voor de aanrecht gevonden die ik al een tijdje zocht. De omschrijving was wel een beetje beperkt. Levering liet wel even op zich wachten en er was totaal geen informatie omtrent een afleverings-tijdstip. Dat kan beter denk ik.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

Susan 15-12-2017 Via de website gekocht

Top! Netjes te woord gestaan, snelle levering,

3de product wat ik hier koop. 3de keer wederom erg tevreden. Van het uitzoeken tot aan de leverering. Mijn telefonische vragen netjes beantwoord, kortom Top!

Ans van der Borst 15-12-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldig!

Ik was op zoek naar een rode koelkast van Smeg. Na vergelijking kwam Keukenloods als goedkoopste uit de bus voor hetzelfde produkt. De leveringstijd stond me ook aan.
In de decembermaand met veel drukte en sneeuw zou het wel moeilijk worden om de koelkast op tijd te bezorgen dachten wij. Maar nee keurig op tijd. Zeer goede communicatie met de firma en bezorger. Wij waren blij verrast: het bestaat dus toch, je houden aan afspraken!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Wendriks 15-12-2017 Via de website gekocht

makkelijke en goede service

de etna vaatwassr was de goedkoopste in nederland en in roosendaal dus lekker dichtbij en de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bart 15-12-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

We hadden een oven besteld. Deze was niet meer leverbaar. We kregen een vergelijkbaar product aangeboden. Wij zijn zeer tevreden met deze oven.

Nico en Jenny 15-12-2017 Via de website gekocht

Alles klopt!

Perfecte site en goed en slagvaardig personeel aan de telefoon. Betaling via link in mail top. Enafspraak om te bezorgen precies volgens afspraak. Zelfs de bezorging prima. En oude apparaat mee terug

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Super 15-12-2017 Via de website gekocht

Van start tot finish, fantastisch bedrijf

Snelheid, vriendelijkheid, flexibiliteit, prijs en bovenal de service is zoals je geholpen wilt worden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Molleke 15-12-2017 Via de website gekocht

Voordelige prijzen en goede service

Goede prijzen en een prima service.
Volgens de website zou de levertijd erg lang zijn, maar dit viel uiteindelijk reuze mee.
Alleen kwam de bestelling niet s morgens aan maar s middags .
Maar dit werd netjes via een mail medegedeeld.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 15-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Goede en snelle service van Keukenloods. Advies over de aanschaf en geen seconde spijt gehad van de aanschaf. Doet wat hij moet doen en meer dan dat. Eindelijk weer een Siemens machine

E. Veenstra 15-12-2017 Via de website gekocht

Scherpe aanbiedingen op site, snelle reactietijd.

Geen 10, omdat artikel in eerste instantie niet voorradig was en er geen levertijd gegeven kon worden. Met name dat laatste gaf onduidelijkheid.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cock zonneveld 14-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Meer dan een geweldige service. Top zaak

Service uitstekend produkt wat wij nodig hadden was niet op voorraad kwam van de outlet was helaas kapot. Maar voor dezelfde prijs werd ons een complete nieuwe aan geboden en deze werd met 2 dagen bij ons thuis afgeleverd. Top service en goed geregeld

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adali 14-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service.

Ze hebben mij verkeerde product toe gestuurd. Vervolgens moet ik nog 4 weken wachten tot dat weer binnen is. Super slecht service.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 15-12-2017

Beste Adali,

Vervelend dat je zo lang moet wachten op het juiste product. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de leverancier. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Dit mag je mailen naar emma@keukenloods.nl.

ron 14-12-2017 In de winkel gekocht
hoorn / zwaag

geweldge service

geweldig en goede service vriendelijk personeel en een super inbouw team die bi mij hebben ingebouwd

Jose 14-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede informatie over bezorging

Artikel is goed aan de prijs. Bezorging is prima geregeld, ook wordt goed aangegeven wanneer een artikel niet voorradig is. Artikel is helemaal in orde

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees nuiten 14-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goed en snel door vakkundig personeel geholpen

Deskundig personeel en vlotte hulp wij zijn zeer tevreden.
Ondanks dat het vrij druk was in de winkel.
Hebben ze toch alle tijd voor ons genomen.

Ron B. 14-12-2017 Via de website gekocht

Keurige levering

Ik was op zoek naar een bepaald type koelvriescombinatie, de goedkoopste vond ik bij keukenloods.nl, na het lezen van verschillende beoordelingen heb ik voor keukenloods gekozen. Het was een duidelijke website, goede service en duidelijke afspraken, al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Renate 14-12-2017 Via de website gekocht

Zeer klant gerichte service

Diverse medewerks aan de mijn gehad. Alle zijn deskundig en denken mee. Weten wat ze het over hebben en denken mee. Een prima prijs kwaliteit!!

HANS 13-12-2017 Via de website gekocht

super service

zeer scherpe prijs en alles luid en duidelijk , geen verassingen achteraf ze doen wat ze beloven , kortom geweldig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

g.frijters 13-12-2017 Via de website gekocht

vaatwasser

hele goede uitleg hoe het gaat ,product was verkocht terwijl wij aan het onderhandelen waren. Maar er was snel een oplossing gevonden voor bijna de zelfde prijs.
vond het heel top.

Cees den Ouden 13-12-2017 Via de website gekocht

MEGA SLECHT!!!!

Ik had een afzuigkap besteld deze weer retour gedaan omdat mijn klant hem annuleerde dit was bij jullie geen probleem ik heb netjes foto's gemaakt van de verpakking en ik heb hem terug gestuurd naar jullie.
Alleen wacht ik helaas al 5 of 6 weken op me geld dat terug gestort moet worden dat is helaas nog niet het geval!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Keukenloods 14-12-2017

Beste Cees,

Wat vervelend dat het geld nog niet is terug gestort. Zou je een mail willen sturen naar emma@keukenloods.nl met daarin het ordernummer? Dan ga ik het voor je uitzoeken.

NoraK 13-12-2017 Via de website gekocht

Echt geweldige service!

Op Black Friday een bestelling geplaatst voor de SMEG espresso apparaat die per ongeluk afgeprijsd was kort na middernacht en niet meer in de ochtend en toch van Keukenloods te Hoorn de korting gekregen, daar deden ze niet moeilijk over!! Helemaal blij uiteraard en nog blijer met de heerlijke cappuccino's en latte's dankzij dit Italiaanse espresso apparaat.

Jan 13-12-2017 In de winkel gekocht
Almere

Goede kennis van zaken.

In 1e op het web mijn combi oven opgezocht. Door een Black Friday aanbieding kwam ik bij de keukenloods terecht. Enige dagen later in de winkel geweest. Goede uitleg over het artikel en verschil met andere combi ovens.

Pieter Hulshoff 13-12-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

De servicedesk was zeer behulpzaam bij het oplossen van een probleem welke ik zelf had veroorzaakt. Alle lof voor de klantvriendelijke inzet van de medewerkers en de bereidheid om met de klant mee te denken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -