Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

WK 25-09-2018 Via de website gekocht

prettige service, flexibel met veranderen leverdatum

duidelijke prijsafspraken, flexibel mbt levertijden/bezorging nadat de bouw van onze woning was uitgelopen, goed nakomen van gemaakte afspraken

Frank uit Tilburg 25-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Met de gebruiksvriendelijke site en attente ondersteuning via de telefoon heb ik vol vertrouwen mijn koelkast besteld....Op tijd geleverd en de chauffeurs waren zo vriendelijk om hem in de keuken af te leveren.
Ik ben dik tevreden!

Armand 25-09-2018 Via de website gekocht

Niet foutloos, maar wel goede service

Wij hadden dringend een nieuwe vaatwasser nodig en hadden er een uitgezocht. Om zeker te weten dat hij dezelfde dag geleverd zou worden, belde ik eerst op om mij er van te verzekeren dat de machine voorradig was. Dat werd bevestigd en ik bestelde de machine gelijk via de website.
Nog geen minuut later kreeg ik gelijk de melding dat de machine niet voorradig was en er een andere werd voorgesteld. Ik heb daarover gebeld om te vragen of die qua specs minimaal overéén kwam met degene die wij wilde. Dat werd bevestigd en aangezien ik nog 4 minuten had om die te bestellen (moest nl. voor 09:30 om dezelfde dag te leveren) heb ik deze besteld. Kort na 21:30 werd de machine geleverd. Blij dat we toch een vaatwasser hadden heb ik die gelijk uitgepakt en de verpakkingsmaterialen weggegooid (papiercontainer werd nl. de volgende ochtend geleegd door de gemeente).
Toen viel mij opeens op dat de machine wel wat klein was en bij nadere inspectie bleek een totaal andere machine (luxere uitvoering, maar te klein) was geleverd.
De volgende ochtend gereclameerd en de machine werd die avond dan omgeruild voor de juiste machine.
Was wel balen dat er eerst een verkeerde machine was geleverd, maar uiteindelijk wel vriendelijk en snel opgelost!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 25-09-2018 In de winkel gekocht
Nieuwegein

2e koopervaring ook al weer positief

Deze keer een product in de winkel gekocht, en laten bezorgen, en ook hier voldoet Keukenloods eigenlijk aan alles wat je zou wensen.

Ronald 25-09-2018 Via de website gekocht

Deskundig advies en vakkundige inbouw!

Inbouw koel-vriescombi was defect. Via website in contact gekomen met adviseur en samen vervanging uitgezocht.
Gekozen om te laten plaatsen en dit was ook een heel positieve ervaring! Keurige, vriendelijke en bekwame monteur was met klein uurtje klaar (complex met 2 opbouw deuren, we hebben een keukenwand) en heeft oude koelkast ook weer meegenomen. Chapeau!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Keukenprins 24-09-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Ruime keuze op de site, een goede prijs en goede leveringscondities, zeer snelle bezorging door aardige bezorger.
Product voldeed aan onze verwachtingen.

F. van Leerdam 24-09-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Hoorn

goede voorlichting en prettig zaken doen

De winkelier liet duidelijk de verschillen en overeenkomsten tussen de apparaten zien en wist te vertellen welke uit dezelfde fabriek kwamen. Vervolgens was het zonder uitgebreide poespas goed en eerlijk onderhandelen over prijs van het totaalpakket. De winkelier had lol en wij ook.

Sjoerd 24-09-2018 Via de website gekocht

prima service

Na bestelling goede vervolgbegeleiding van product tot aan de voordeur. Na levering vraag om informatie over de tevredenheid over de levering

marketing profi 24-09-2018 Via de website gekocht

Adequate service van het betere soort!!

min of meer bij toeval gekozen, nadat een aantal concurrenten al uit de boot waren gevallen. Heldere website, Goede telefonische bereikbaarheid en beantwoording van vragen die to the point was. Informatietraject vanaf de keuze voor de machine helder en behulpzaam. Compliment in het bijzonder voor monteur die goeie oplossingen vond voor de installatie op een plek die door vorige installateur (onbekend) een beetje verziekt was. Super dus!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

BJP 24-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede services

Zeer positieve ervaring met de keukenloods. Snelle en goede response op vragen die ik had per email. Dit in combinatie met concurrende prijs/kwaliteit heeft mij doen besluiten om alles te bestellen bij ze. De levering en leveringsproces was tevens zeer klantgericht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne 24-09-2018 Via de website gekocht

Prima zaak !

Via google keukenloods.nl gevonden. Omdat we zagen dat ze14 winkels in het land hadden, n website die er vertrouwd uitzag en de beste prijzen, hebben we de gok gewaagd en onze inductiekookplaat gekocht. We werden niet verplicht om vooruit te betalen, dat vind ik ook al n vertrouwd gegeven. Nou tevreden zijn we. De andere dag de kookplaat in huis, heel degelijk verzonden. Deze zaak zal ik zeker aanbevelen.

Hans 24-09-2018 Via de website gekocht

Bestelling op tijd bezorgd.

goede website, veel keuzemogelijkheden en veel verschillende merken. Soms is het lastig dat de prijs moet worden opgevraagd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cos 24-09-2018 Via de website gekocht

Service was heel goed

Ondanks dat er een verkeerd type vaatwasser was geleverd, is de fout binnen 24 u hersteld !
Compliment voor de snelle actie om de vaatwasser om te ruilen !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rini 24-09-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Vaatwasser deskundig ingebouwd, schoon opgeleverd!

Deskundig geholpen, er werd gezocht naar een actieprijs. Later zag ik op internet dat je bij aankoop van deze vaatwasser 180 Suntabletten kado kreeg. Ik dacht eerst dat die actie pas was gestart na mijn aankoop, maar na een telefoontje kon ik die nog ophalen in de winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Heinzbobby 24-09-2018 In de winkel gekocht
Almere

geweldige service en eerlijk advies

Bij een concurrerend keukenbedrijf werd ik gewezen op de Keukenloods. Beter reclame kun je niet hebben.!

In de winkel van Keukenloods kreeg ik vlotte en duidelijke informatie .

Ted 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service.

Goede contacten, reageren adequaat op vragen. Snelle levering tegen een concurrerende prijs.Bij een volgende aanschaf komt ik zeker terug bij keukenloods.

W.G 24-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Deze shop gekozen na aanraden van collega. Heb in het verleden al vaker wat bestel.
Zeer tevreden over kwaliteit, prijsverhouding.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Schoenmakers 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

De website is duidelijk en overzichtelijk. Ik vind het alleen raar dat je moet bellen/mailen voor de juiste prijs. Deze wijkt enorm af van de prijs die op de website staat. Stel dat ik niet had gebeld, maar gewoon online had bested, ben ik benieuwd of ik dan de prijs had moeten betalen die op de website staat.

T C de Knegt 24-09-2018 Via de website gekocht

vlotte service

snel geregeld , het is beter standaard de link waar het bestelde is en de tijd van afleveren met de order bevestiging mee te sturen . de dag van afleveren was een dag later dan aan gegeven . buiten deze kleine strubbeling ,tevreden GOED

Rob 24-09-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Update keuken

Voor een update van de keuken hebben we een aantal nieuwe apparaten besteld. Deze zijn binnen 1 week geleverd. Eén van de apparaten bleek beschadigd. Dit apparaat is zonder problemen omgewisseld voor een onbeschadigd exemplaar. Uitstekende service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 24-09-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Vlotte levering

Nadat het nieuwe fronuis geplaatst was, vonden we de kookplaat toch iets te laat. Na met de Keukenloods gebeld te hebben is een set hogere poten snel geleverd. Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sluijk 24-09-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Medewerkers zijn vriendelijk. Hebben kennis van zaken en goede service. Nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit.

J. Boskma 24-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Attente reacties op mailtjes en telefoontjes. Afspraken die gemaakt waren, werden nagekomen. De levering kwam op de afgesproken dag tussen de afgesproken tijdstippen

Nhn 24-09-2018 Via de website gekocht

Goede service!!!

ik heb goed advies gekregen. Meerdere keren telefonisch contact gehad. Zeer flexibel met offertes en snelle service. Welzijn erg blij met de producten.

Aale Boek 24-09-2018 Via de website gekocht

Alles wat je als klant verwacht (service, prijs, product)

De laagste prijs die ik kon vinden voor een goede Bosch A+++. Hoewel het bij de levering mis ging heeft Keukenloods in samenwerking met de bezorger alles op dezelfde dag opgelost. Super!

Nick 23-09-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Zeer tevreden met onze aankoop

Voor onze nieuwe keuken hadden we al het nodige uitgezocht bij een fabrikant, maar we wilden graag meer advies. Had her en der al veel goeds gehoord over de Keukenloods. Op de dag dat wij richting Keukenloods gingen, werden wij zeer vriendelijk en ongedwongen door een ervaren verkoper geholpen. We kregen het juiste advies en een zeer scherpe prijs. We hebben toen meteen ja gezegd. In de shop zelf is er veel keuze met het voordeel dat je veel kunt bekijken en weet je wat je koopt. De communicatie mbt de levering was duidelijk, prima mail updates. De levertijd was snel en een bezorgafspraak was zo gemaakt. Tijdens montage van de inbouw spullen miste we een accessoire, na een mail en een belletje werd dit kostenloos opgelost. Dat noem ik pas service. Dus zeer tevreden. Kom er zeker nog een keer. Bedankt!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 22-09-2018 Via de website gekocht

Gekozen voor ophalen in showroom. (Waddinxveen) Snel binnen, goed geregeld. Ophalen was nog iets goedkoper. Prijs was al scherp.

Ton 22-09-2018 Via de website gekocht

Vaat wasser

Het is een gebruiksvriendelijke site.
En netjes afgeleverd door Dutch NET.
Tot in de garage. En de oude vaatwasser is weer keurig meegenomen top

Han van Beek 22-09-2018 Via de website gekocht

Keukenloods en Vervoerder zijn top

Keukenloods zocht contact ivm juistheid vd afmetingen vd de bestelde koelkast? Bedankt voor het meedenken. Vervoerder belt ook netjes voor maken van afspraak vd bestelling. TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edwin 22-09-2018 In de winkel gekocht
drunen

Scherpe prijsstelling en betrouwbare klantsupport

Uitgebreide supoort in de winkel en na een communicatie fout omtrent juiste typenummer en daarmee foutieve levering na levering zeer klantvriendelijk en snel opgelost.

E.S. 22-09-2018 Via de website gekocht

Nette service ook aan de telefoon

Goedkoop, snelle levering en nette service aan de telefoon. Zelfs de bezorger was zeer beleefd.
Alleen de bezorg datum was niet geheel duidelijk. Dit is na telefonisch contact zeer correct opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rob Ellermeijer 21-09-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld bij Keukenloods

Goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijke en accurate service. Koelkast snel geleverd en keurig ingebouwd.

J.Hammenga 21-09-2018 Via de website gekocht

Super goed service.

Overzichtelijke website. Je kan op alles selecteren, inbouw , vrijstaand, hoogte etc. Gebruiksvriendelijke webshop.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

w hopstaken 21-09-2018 In de winkel gekocht
roosendaal

geweldige service

De manier van ontvangst en de duidelijke uitleg van de verkoper sprak ons aan en de manier dat wij afgehandeld zijn is duidelijk en fijn

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton 21-09-2018 Via de website gekocht

Prima advies!

Goede advisering gekregen voor een vervangend model voor onze kapotte combi-magnetron. Levering was uitstekend!

M. Ansems 21-09-2018 Via de website gekocht

Prima service en keurig geleverd volgens afspraak.

Bij een offerte aanvraag is er nog telefonisch contact geweest met Keukenloods om vast te stellen dat er geen verkeerde apparatuur zou worden besteld. Keurig geholpen en er is een goed advies gegeven.

G.P Onderwater 21-09-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Word er zeer correct en snel geholpen plus een goede uitleg.

De shop ziet goed uit heeft hem gevonden dank zij een fam lid die rade mij aan om er eens te gaan kijken en het was een goede keus.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cees 21-09-2018 Via de website gekocht

De aflevering was perfect op tijd en met de goede service

Was voor mij niet de eerste keer om een bestelling te plaatsen op de site en het was weer pico Bello in orde communicatie was zeer goed

Karin 21-09-2018 Via de website gekocht

Goed advies snelle levering

Zeer tevreden over de vriendelijkheid van de adviseur. Ook de bestelservice was erg vriendelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
Monteur was keurig op tijd en machine is naar tevredenheid geplaatst.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Marion 21-09-2018 In de winkel gekocht

Snel en vakkundig geholpen

Bij binnenkomst meteen vriendelijk begroet door het aanwezige personeel. Alle verkopers waren met klanten bezig maar snel genoeg werden wij geholpen. Na goed navraag te hebben gedaan gaf de verkoper goed advies en genoeg keuze om uit te kiezen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

F.Schoenmaker 21-09-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Goede service, scherpe prijs en snelle afhandeling

We hebben een nieuwe gaskookplaat aangeschaft omdat onze oude het begeven had. Goede en snelle adviezen gekregen. De gaskookplaat die we op het oog hadden was er niet meer. We hebben het nieuwere type voor de prijs van de oude gekregen. Hij was op voorraad. Super.

fam Verouden 21-09-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Nederweert

goede montage

gebruiksvriendelijke site van keukenloods, prettig in omgang met de verkopers en goede en degelijke montage

Peter 21-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede omschrijving van apparatuur en makkelijk te bestellen en snelle levering en aardige bezorger en klant vriendelijke telefoniste

Gesa Eggens 21-09-2018 In de winkel gekocht
Veendam

goede producten voor mooie prijzen.

We hebben gekozen voor de Keukenloods om vroegere goede ervaringen en omdat we de magnetron direct wilden hebben.Deze keer ging er van alles mis. Op de site van Keukenloods Veendam stond dat er nog 1 magnetron in de winkel was, toen ik vroeg of ik die dezelfde middag kon halen, bleek dit niet mogelijk , er was geen op voorraad. Fout op de site ? We hebben toen een bestelling gedaan en op de dag dat deze geleverd zou worden(na 4 dagen op dinsdag) , bleek dat men onze bestelling vergeten was door te geven. Dus direct weer besteld. De 4e dag was een zaterdag, dus werd het niet geleverd, pas op dinsdagmiddag hadden wij de magnetron. Jammer van deze misser, maar de volgende keer zullen we wel weer bij de Keukenloods kopen , maar dan via de website.

Guido 21-09-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!!

Goede service, snelle levering. Informatie over het artikel is duidelijk en compleet. Na andere pogingen hier met succes terecht gekomen!

Coronel 21-09-2018 Via de website gekocht

Alles functioneert bij keukenloods.nl

Goede aanbieding v e goed artikel. Na de bestelling verliep alles prima.Ook contact met de klantendienst.

Ada 21-09-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Vakbekwame medewerkers

De shop gevonden via Internet,en er zelf naar toe gegaan veel keus ,veel keus uit keukens en veel apparatuur

Anita van der Gragt 21-09-2018 In de winkel gekocht
zaandam

Gewoon goed !

Ruime keuze, goed product, vriendelijke en deskundig advies, enige minpuntje vond ik de service van de chauffeur.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem 21-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik ben tevreden met de geleverde apparaten en service. Netjes en op tijd afgeleverd door de chaufeur.

Jordie 21-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte service!

Levering keurig op tijd. Montageservice is helemaal top, hij heeft zelfs de hele deur van de kast afgesteld en nieuwe scharnieren gemonteerd en dat zonder extra kosten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -