Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ton Zuidervaart 12-11-2021

Goeie site. Levering liep wat vertraging op maar zeer goed op de hoogte gehouden. Uiterst hartelijke medewerker bij de aflevering. Al met al fijne ervaring

Joanita Green 11-11-2021

Ik had al een beoordeling gegeven … ben erg tevreden en raad jullie aan iedereen aan

Theo Spliet 11-11-2021

De professionele hulp, het mee denken en de uiterst vriendelijk behandeling

bastiaan 11-11-2021

goede uitleg en ondersteuning en levering kan uitgesteld plaatsvinden, ook handig

William 11-11-2021

Ik ben hier naar toe gegaan omdat iemand zie daar moet je eens gaan kijkenkwam binnen en werd goed en vakku dig geholpen en heb daar om besloten om mijn keuken apparatuur hier te kopen en ben er super tevreden over

Linda 11-11-2021

Toegankelijke site met goeie zoekmogelijkheden. Makkelijk bestelproces.
Na de bestelling nog een paar telefonisch contact gehad over leverdatum en contactgegevens. Alles netjes en vriendelijk afgehandeld. En de dag van bezorging ook goed op de hoogte gehouden van bezorgtijd. Al met al tevreden over service en de apparaten.

Peter 11-11-2021

Prima geholpen en op tijd geleverd. Goed geadviseerd in de winkel. Goeie omschrijving bij het product.

George Spiekerman 11-11-2021

Snelle verzending, prima service. Website makkelijk toegangbaar en overzichtelijk.

Dennis Baas 11-11-2021

Super tevreden met mijn keuken. Erg goede kwaliteit en de installatie (hoewel ik geen gemakkelijke keuken had) verliep vlekkeloos. Pluim voor Maurice en Rinus (de installateur).

Ger 11-11-2021

Heel makkelijke site, zomeraanbieding was voor ons een interessante prijs ook al hebben wij het apparaat pas volgend jaar nodig

Tjeerd 11-11-2021

Scherpste prijs.Communicatie bij levering prima
Levering heel netjes afgewerk
Kortom: een tevreden klant

Lars Paulussen 11-11-2021

Scherpe prijsstelling zowel voor apparatuur als installatie en snelle levering en installatie

HJ 11-11-2021

Keurig geholpen en geleverd volgens afspraak! Bij deze winkel kun je prima een keuken kopen.

Esther 11-11-2021

Prima geholpen in de winkel. Daarna afzuigkap op afspraak gemonteerd. Een tevreden klant.

Frans 11-11-2021

Goed geholpen bij de keuze van onze gaskookplaat en ondanks dat het artikel niet op voorraad was heel snel geleverd.
De kookplaat doet het voortreffelijk al is het even wennen .

De Groot 11-11-2021

Oke goed en duidelijk en snelle levering, apparaat werkt goed en was zelf te installeren.

Daniëlle Zegers 11-11-2021

Super vriendelijk geholpen in de winkel, wij twijfelden nog over een Quooker, maar gezien Keukenloods hem voor de voordeligste prijs kon leveren en de vriendelijke heren waren wij snel om. En hebben wij hem direct besteld.
Quooker werkt top super blij mee!

Ria Maat 11-11-2021

Heb een prachtige inductie plaat! Geplaatst door de Keukenloods, goed werk mannen. Ben er heel blij mee.

Ard 11-11-2021

Goede prijzen, goede en snelle levering (op gewenste levermoment). Prettig contact.

Gerard Blokvoord 11-11-2021

De site is erg overzichtelijk en de medewerkers aan de telefoon zijn erg behulpzaam en deskundig. Het afleveren vindt plaats conform afspraak

Henriëtte 10-11-2021

Ik had op diverse sites en in winkels gezocht naar een inbouwkoelkast met nishoogte 102,5 cm. Er werd mij gezegd: dit is een standaard maat, maar niet gangbaar. Zeer teleurstellend. Echter, bij Keukenloods stond deze maat in de showroom voor een redelijk prijs en de koelkast kon na een week al geleverd en ingebouwd worden. Top!

Adri de Vries 09-11-2021

Geweldig geholpen nadat de aangekochte kookplaat niet naar behoren werkte. (geen schuld aan Keukenloods)
Nieuwe kookplaat snel geregeld en ook de financiële kant perfect afgehandeld.
Dus zeer tevreden over Keukenloods.

Familie Zahradnik 09-11-2021

Online hadden we een vriezer gezien in de sale en gereserveerd alleen na een belletje volgende dag bleek de website nog niet up to date ,want hij was verkocht dus kregen we een andere die wel iets duurder was en eigenlijk die er precies hetzelfde uitzag als die al verkocht was,zaterdags hebben we hem opgehaald.
Hij doet t prima geen geluid zoals onze vorige vriezer deed.en hij is lekker ruim en kunnen nu 4 broden in😉

Bert Maastricht 09-11-2021

Oude vaatwasser (versleten door veelvuldig dagelijks gebruik) had ik ook bij keukenloods gekocht en daar ik heel tevreden ben op alle punten heb ik besloten om hem te vervangen ik heb op de site van keukenloods gekeken en daar niet meer dezelfde gevonden dus even bellen naar keukenloods en ben direct perfect geholpen, hetzelfde merk alleen een jonger type en aangezien de prijs ook heel interessant was heb ik deze onmiddellijk gekocht. De zeer vriendelijke en bekwame verkoper deelde mij ook mee dat het toestel voorradig was en de volgende dag reeds geleverd kon worden wat ik heel fijn vond. Dus met andere woorden: koop bij keukenloods en zit je goed!

Carina 09-11-2021

Makkelijk bestellen, duidelijke communicatie en bericht vooraf (half uur van te voren) over exacte bezorgtijd