Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Robert 05-11-2021

Snelle levering, kap kon vrij snel daarna geplaatst worden. Ook dit ging prima

Herman 05-11-2021

Keukenloods komt afspraken na.
Bij bestelling bleek artikel niet meer leverbaar:
- site zou bijgewerkt worden;
- duurder alternatief aangeboden voor prijs van originele artikel.
Bij aflevering vriendelijke monteur die alles netjes en voorzichtig heeft gemonteerd.
Kortom: tevreden

Claire 05-11-2021

Goede service, prijs en inbouwpersoneel. Heel vriendelijk in communicatie en professioneel. Van begin tot eind een fijne ervaring!

Antonmel 05-11-2021

Nieuwe koelkast besteld. Prima shop, goede communicatie. Vriendelijke bezorger nam oude koelkast mee.

R. 05-11-2021

Wij hebben een nieuwe vaatwasser aangeschaft. Kregen goede informatie en hulp bij het kiezen van het juiste apparaat. Levering was snel en ook was het fijn dat deze werd geplaatst door een expert.

Jaap 05-11-2021

Altijd goed bij XXX! Deze man heeft aan een half woord genoeg. Een keukenspecialist die echt adviseert en niet alleen verkoopt! Vakman.

Joanita Green 05-11-2021

Zeer efficiënt en aardig geholpen door XXX snel gevonden wat ik zocht namelijk een vaatwasser een kookplaat en een koelkast en zeer snel geleverd

Jolpanda en Ton 04-11-2021

Het eerste contact met een tel. verkoper was top, goed advies zou ons een video sturen en dan kon je gelijk de koelkast bestellen.
Na 1 dag wachten .. geen mail, opnieuw gebeld naar tel verkoper 2. Die had er geen zin in ook, we sturen geen video, moesten maar naar YouTube kijken.
Dit thuis verteld heeft me vrouw toch opnieuw gebeld en filmpje toch gekregen waardoor we de juiste deur konden bestellen. Koelkast netjes op tijd geleverd en ingebouwd. Uiteindelijk zeer tevreden met onze aankoop.

frans 04-11-2021

bestelling super vlot geleverd eerder dan we hadden verwacht zeker een aanrader voor de volgende aankoop

Huub willemsen 04-11-2021

Netjes geholpen door medewerker van de keukenloods, bestelling geplaatst deze is ook netjes thuis afgeleverd ,en de kapotte apparatuur retour genomen door je keukenloods

Ben Hillebrand 04-11-2021

Levering op de afgesproken datum. Prima verpakt. Garantieverlenging via QR code.
Er is gevraagd of de levering in orde was. Kortom prima!

Jenny Groeneweg 04-11-2021

Ik ben zeer tevreden over het gekochte product wat betreft kwaliteit en prijs. Ik vond ook dat is zeer klantvriendelijk te woord werd gestaan. De installatie verliep zeer snel en soepel. Ik heb wel een aandachtspuntje: as het gaat om de levering en het tijdstip kreeg ik mails van zowel de keukenloods alsook van de installateur die niet helemaal correspondeerden, De installateur gaf aan dat de afhandeling verder bij hun lag en dat ik de andere mails kon overslaan. Daarom een 8 van een tevreden klant.

Jenny Groeneweg 04-11-2021

Ruud 04-11-2021

Super goede service en vanaf het bestellen tot after sales. Professionele monteur die ook meer deed dan verwacht en meedacht.

Fave 04-11-2021

Ik was op zoek naar een inbouwkoelkast en vond deze al al snel op de site. Vervolgens een offerte aangevraagd, waarop ik snel bericht kreeg. Ik had nog een vraag en zocht telefonisch contact. Ik had snel iemand aan de lijn en kreeg professioneel en goed antwoord. De levering was volgens afspraak en op tijd. Conclusie is dus een dikke 10 voor service, klantvriendelijk en levering.

RW1947 04-11-2021

De door mij geselecteerde Siemens inductie kookplaat op voorraad en gunstig geprijsd, ook de nazorg als goed ervaren.

Thea Harmans 03-11-2021

Een negen omdat ik nooit een tien geef. Ben zeer tevreden over alles van bestelling tot aflevering. Als slagroom op de taart is de oven die we nu hebben een geweldig apparaat gebleken. We hebben precies gekregen wat we zochten en wilde.

Martijn 03-11-2021

Vaatwasser was snel geleverd voor een goede prijs. Bezorger was vriendelijk

Edwin 03-11-2021

Met enige spoed een Afzuigkap nodig, dus naar de vestiging in Zaandam gereden. Hetzelfde model was nog steeds te koop dus in een "impuls" aangeschaft. Later op het internet een goedkoper adres gevonden en het verschil (300+ Euro) werd gelijk terug betaald. De levertijd zat tussen mogelijk en verwacht in en dus redelijk. Al met al een goede aankoop. Alleen jammer van het initieel grote prijsverschil terwijl de website altijd volstaat met TOP Deals. Voor de rest helemaal tevreden.

Martijn B 02-11-2021

Ik had per ongeluk de verkeerde kraan bij mijn Quooker besteld. Ik zag dit pas toen ik alles ontvangen had en de doos open maakte. Ik kon zonder verzendkosten de Quooker terug sturen, en zodra deze binnen was werd de Quooker met de juiste kraan naar mij verstuurd. Prima service!

Jim 02-11-2021

Vriendelijke monteurs, die zeer deskundig te werk gingen. Goed advies en snel en correct geleverd en geplaatst

Eurocook 02-11-2021

De Keukenloods is een uitstekend bedrijf, ondanks de lange leveringstijden voor sommige apparaten.
Ze geven ook advies als er een bepaald product niet meer leverbaar is en geven een update over een vervangend product voor de zelfde prijs.
Communicatie verliep uitstekend via e-mail en WhatsApp.
Ik had mazzel "in januari 2021 besteld en in oktober 2021 geleverd". Mooi prijsvoordeel meegenomen.
Levering was uitstekend en op de juiste tijd.
Nu bezig met de apparatuur in de nieuwe keuken te plaatsen

Anke 01-11-2021

goed advies en prima afstemming over tussentijdse levering. denken mee met de klant!

Jan Breedveld 01-11-2021

Kennis van zaken enige minpunt is de montage afspraak, waardoor de installatie 14 dagen later pas kon plaats vinden. Montage zelf is prima verlopen.

Martin 01-11-2021

Tweede keer dat ik iets besteld heb bij de keukenloods. Vorig jaar een inductieplaat en onlangs een afzuigkap. Beide keren per omgaande thuisgestuurd gekregen en stukken goedkoper als bij de fysieke winkel. Als je zelf handig bent of iemand hebt die handig is scheelt dat al vlot een paar cent. Ik ben niet zo handig en heb iemand ingehuurd om het te plaatsen en dan nog scheelt het aardig wat.