Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Heuv0400 11-12-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en geleverd volgens afspraak

Na een doorverwijzing van Siemens kwam ik uit op keukenloods.nl waar ik een ruime keuze had uit de door ons gewenste oven, er was een mogelijkheid on producten te vergelijken, na alle stappen bestelling geplaatst, jammer dat je niet kunt betalen met credit card, voor de rest geen opmerkingen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Leo 11-12-2017 Via de website gekocht

prima service scherpe prijs

Lage prijs en vertrouwen wekkend aan de telefoon. € 650 goedkoper dan locale leverancier. Snelle levering en prima installateur.

T.Bergman 11-12-2017 Via de website gekocht

Goed product, matige service

Wij hebben een gasfornuis via Keukenloods.nl gekocht. Telefonische hulp bij vragen was goed. Fornuis werd weken later geleverd dan op de site (bij aanschaf) werd aangegeven (wel werd mogelijkheid om te annuleren gegeven). Fornuis werd onuitgepakt binnen gezet, oude fornuis werd wel meegenomen. Inbouwteam kon pas na 2a3 weken langs komen, ook kon gasleiding niet worden aangepast, dus uiteindelijk maar geen gebruik van deze 'service' gemaakt en zelf geregeld dat fornuis werd aangesloten. Zeer tevreden over fornuis!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

JB meijer 11-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

vriendelijk, snel en heel netjes!

met hulp van het winkelpersoneel werd ij goed geïnformeerd en geadviseerd waardoor ik de juiste keuzes kon maken. het assortiment is groot. Dus, met alles in huis maak je de juiste keus.

Gabriel van Duijn 11-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goed service

Snel en makkelijk bestellen tegen een lage prijs. De service hierbij (en het later item toevoegen aan bestelling) was prima en het inbouwen was meer dan top...!! Kom volgende keer zeker terug.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jerni72 11-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen.

Bosch koelkast geleverd, keurig op de afgesproken datum, helaas met transportschade. Service van Keukenhoods ingeschakeld en koelkast is binnen een week omgeruild voor een nieuwe. Goeie service.

Jacques 11-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Goed telefonisch advies
Super snelle afwikkeling en levering van in dit geval een inductiekookplaat , tegen een super black friday prijs
Inbouwteam ook een aanrader , netjes volgens afspraak en nette mensen over de vloer

Tevreden klant! 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Bestelling is snel geplaatst, maatwerk is mogelijk (zelfs onderhandelen over de prijs bij aankoop meerdere apparaten). Afspraak om in te bouwen is snel gemaakt en inbouwer in specialist.

Jjvandrunen 11-12-2017 Via de website gekocht

Wel zelf blijven mee kijken

Duidelijke adviezen gevonden via internet ook via internet besteld omdat de machine niet op voorraad was. Keurig bevestiging gekregen van de betaling maar eer stond een ander type nummer op de bon dan we besteld hadden. Gebeld bestelde type was niet meer leverbaar dit was het beste alternatief.Daar de voorgestelde machine ook nog beduidend goedkoper was toch erg te vreden. Vind wel dat er even gewaarschuwd had moeten worden dat het gewenste model niet meer leverbaar was.

p huibers 11-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles perfect

In de winkel besteld. Wilde pas 3 weken later levering. Prijs bleef gelijk en konden betalen (pinnen) bij de chauffeur. Dag vooraf één timeslot van 3 uur gekregen. En ze kwamen ook binnen deze periode. Oude apparaat werd netjes meegenomen. Prima service!!

Raymond 11-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Producten precies zoals beschreven en netjes verpakt. Een verzending was problematisch bij PostNL. Contact opgenomen met keukenloods.nl. De medewerker verzorgde direct een nieuwe verzending zonder een intern onderzoek af te wachten. Uitstekende service, zo hoeft de klant niet te wachten op een uitkomst die lange tijd kan duren. Pluim.

Frank 11-12-2017 Via de website gekocht

Gemengde gevoelens

eerdere ervaring, snel en accuraat. Bij deze bestelling, geen korrekte voorraadinformatie op de website waardoor levertijd niet 2 dagen was, maar uiteindelijk 2 weken. Geen ramp, maar wel slordig, want website werd dus ook niet bijgewerkt met de korrekte informatie nadat bleek dat er wél levertijd was. Wel superaardige medewerkers en produkt uiteindelijk netjes aangeleverd. Dus klein beetje gemengde gevoelens maar overal toch een 'OK'

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Christine 11-12-2017 Via de website gekocht

Product voldoet prima.

Mooi op tijd geleverd volgens afspraak,daarom zou ik deze winkel aanbevelen.
Ook alle onderdelen waren aanwezig en goede beschrijving.

Een tevreden klant 11-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige services

Deze shop vind ik goed omdat het aanbiedingen heeft op hele goede apparatuur .
Een vrij snelle levering.en goede services

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

P H de Vries 11-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam zuid

Goede service,komen afspraken na.

Uitgebreid aanbod, goede service, komen afspraken na,goede en vriendelijke monteurs.
Je wordt een uur van te voren gebeld dat de monteurs er aan komen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ton 11-12-2017 Via de website gekocht

perfecte service

goede klantenservice. goed advies. een snelle en goedkope levering. echt een aanrader. ik weet waar we voortaan moeten zijn!!!!

Kees 11-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Web site makkelijk te vinden, overzichtelijke web shop, alles voorradig en het allerbelangrijkste is de snelle levering.

Rob 10-12-2017 Via de website gekocht

Beetje lange levertijd, maar netjes gemonteerd

De levertijd was wat langer dan verwacht, zo'n 4,5 week, ook moeilijk om daarover informatie te krijgen, ook niet na 2 keer bellen.
De afzuigkap is wel netjes gemonteerd.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Martens r 10-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam xxl

Goede service en afspraak nakomen.

Prettige verkopers behulpzaam goed advies
Vaatwasser outlet niet voorradig is hele nieuwe voor besteld voor outlet prijs top

Jaro 10-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Keukenloods was de goedkoopste aanbieder voor de gekozen smeg afzuiger. Snelle en correcte levering.
Alleen jammer dat smeg niet zo'n heel uitgebreide montagehandleiding heeft. Maar daar kan keukenloods niks aan doen

Aart 10-12-2017 Via de website gekocht

bestelling inbouw koelkast

gewoon zo als ik eigenlijk al verwachte en dus niet de perfectie, maak me hier ook niet druk meer om, een volgende bestelling wordt hier dan ook niet door beinvloed en kan dan ook net zo makkelijk bij een andere leverancier zijn

Monique 09-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Geweldige service!

Wij hadden een complete keuken bij de Keukenloods in Alkmaar gekocht en zijn er erg tevreden mee. Zowel de service als prijs/kwaliteit zijn erg goed. Kleine aanpassingen / beschadingen werden kosteloos opgelost en waren allemaal geen probleem. De bestelling was goed te volgen via internet. De mensen in de winkel en aan de telefoon waren erg behulpzaam. Ik zou de Keukenloods zeker aanraden!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Henny. 09-12-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling, conform wensen.

Overzichtelijke site met ruim voldoende zoekfilters.
Makkelijk bestelproces.
Bezorging zoals gewenst op de juiste dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjem 08-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en prijs

Prima op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Goede stevige verpakking. Beste prijs gekregen voor mijn Kitchenaid broodrooster! Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HKU 08-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Mooie gas op glas kookplaat goed verpakt en snel geleverd .
Zou in de toekomst hier weer bestellen !!

Uul 08-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte aankoop

Makkelijk zoeken, ruim assortiment. Goede uitleg product.
Ook goed aangeleverd, vriezer draait prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. v. Dijk 08-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Super geholpen!

Ik werd direct geholpen en het juiste apparaat voor me uitgezocht wat binnen mijn budget paste! Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E.J.de Leeuw 08-12-2017 Via de website gekocht

Snel werk

Goede afbeeldingen en omschrijvingen van onderdelen en apparaten.
Ruime keus en concurrerende prijzen.

Kim 08-12-2017 Via de website gekocht

Eens en absoluut nooit weer! Komen geen enkele afspraak na

Op 1 december om 22.22u heb ik een siemens vaatwasser (SX736X03ME) besteld. Bij de omschrijving stond dat als ik deze voor 23.59u zou bestellen hij op zaterdag 2 december bezorgd zou worden. Omdat ik op 2 december nog geen bevestiging had ontvangen, heb ik Keukenloods gebeld. De vaatwasser kon zaterdag niet bezorgd worden, maar maandag wel. Niet leuk, maar goed even niets aan te doen. Mijn vader is speciaal overgekomen uit Delft en heeft maandag tot in de avond gewacht op de levering. De chauffeur belde netjes een half uur van te voren dat hij eraan kwam. Eenmaal gearriveerd bleek de vaatwasser echter niet in de vrachtwagen te staan. Ja hoor, dacht ik, dat kan er ook nog wel bij. Ik weer gebeld met Keukenloods......"vervelend mevrouw u wilt uw afwasborstel natuurlijk graag in het keukenkastje gooien.....". NEE ik heb een keuken installateur geregeld die TIJD EN GELD kost en ik wil mijn keuken netjes op maat (zonder kieren tussen de vaatwasser en de andere kastjes) geïnstalleerd hebben, zodat ik verder kan gaan met de muren verven en de vloer leggen, zodat ik volgende week kan gaan verhuizen..... Keukenloods beloofd vervolgens dat de vaatwasser woensdag wordt bezorgd. Ik zou tussen 10 en 11.00u een mailtje ontvangen met het tijdstip. Woensdag weer geen mailtje, ik dus gelijk bellen om 11.05u naar Keukenloods (voor de zoveelste keer ruim 10 minuten in de wachtrij.......................). Krijg ik eindelijk een Keukenloods medewerker te spreken: "Oh maar mevrouw die wordt vandaag niet bezorgd hoor!". Hoe kan ik inderdaad zo dom zijn om te denken dat Keukenloods een afspraak zou nakomen?? De Keukenloodsmedewerker vindt het weer heel vervelend voor me, maar hij gaat er direct achteraan en zou snel terug bellen. U begrijpt het al, ik heb de rest van die dag helemaal NIETS meer gehoord. EN ik moest vervolgens zelf op donderdagochtend weer naar de Keukenloods bellen om te informeren of/wanneer de vaatwasser eindelijk eens geleverd kon gaan worden. Ik heb vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag. Word ik op vrijdag gebeld dat het op zijn vroegst volgende week dinsdag gaat worden................Bedankt Keukenloods voor de TOP service! Ik hoef de vaatwasser niet meer. Ik heb hem inmiddels besteld bij CoolBlue. Keukenloods was voor mij eens maar nooit weer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 08-12-2017

Beste Kim,
Wij betreuren het dat de levering en de communicatie is verlopen bij jouw bestelling. Onze excuses hiervoor. Ik heb begrepen dat je het bedrag inmiddels retour hebt ontvangen. Als ik je verder nog van dienst kan zijn dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Emma | Keukenloods.nl

yvonne 08-12-2017 In de winkel gekocht
watergang

goede service

Ik heb het product in de winkel gekocht, de levering was prima.Er werd eerst gebeld voor een leveringsdatum

Dik tevreden 08-12-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden,

Op zoek naar een inductie kookplaat. Na product informatie keuze gemaakt. Via prijsvergelijking kwam ik uit bij Keukenloods. Heldere site en eenvoudig betalen. Snelle levering. Keurig volgens afspraak werd ik - op mijn verzoek - half uur voor aankomst van de bezorgers/monteurs gebeld dat ze onderweg waren. Keurig en snel geïnstalleerd, troep (verpakkingsmateriaal) werd allemaal meegenomen. Zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan 08-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service, gunstige prijs!

Wij hadden nooit eerder iets bij Keukenloods.nl besteld, maar de prijs van de Kitchenaid was zo gunstig, dat het proberen waard was. Van betalingsbewijs, tot track and tracé. Alles in de puntjes geregeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 08-12-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geleverd

Duidelijke site en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering. Zo hoort het!
Volgende keer weer hier bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tinus de Vries 07-12-2017 Via de website gekocht

onbetrouwbare communicatie en levertijd

Op de website werd een levertijd van 1-2 werkdagen aangegeven voor een nieuwe afzuigkap. Na bestelling op maandag werd er op de orderbevestiging al gesproken over wk49 (een week later). Vervolgens meteen gebeld en ik werd gerust gesteld. week 48 voor het weekend was nog steeds de planning. Op donderdag was er nog geen rit ingepland. Dus ik weer emailen: Week 48 was nog steeds de planning. Vrijdag kon ik bellen met de transporteur (wat een wachtrij aan de lijn...) en toen was dus toch pas wk 49 mogelijk. Niemand maakt mij wijs dat ze dat niet hadden kunnen zien aankomen. Maar wel lekker met korte levertijden adverteren. Knap hoor, zo kan ik het ook. Nog 1 teleurgestelde email gestuurd. Ik kreeg nog wel een onzinnige reactie maar zonder enige vorm van excuses. Jammer zo. Levering en product verder prima wat je mag verwachten. Maar er is wel wat Loos bij Keukenloods

Officiele reactie van Keukenloods 11-12-2017

Beste Tinus,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de levertijd. Helaas zijn wij vaak afhankelijk van de levertijd van de leverancier. Ik snap dat dit erg vervelend is wanneer je ergens op rekent, mijn excuses hiervoor. Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Johan van den Biggelaar 07-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

De prijs was goed en concurrerend. Snel geleverd en goede updates over de bezorging. Voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Rianne 07-12-2017 Via de website gekocht

Wow- wat een service!!

In eerste instantie voor Keukenloods gekozen vanwege de prachtige prijs voor mijn KitchenAid Mixer! Eigenlijk te mooi om waar te zijn en eerlijk gezegd, ik was wel een beetje sceptisch. Maar wilde al zo lang zo'n mooi apparaat hebben, dus toch maar besteld. Ivm Black Friday duurde het 2 dagen langer voordat ik hem in thuis kreeg, maar werd daarover netjes op de hoogte gehouden. Prima afgeleverd en super blij. Maar, er zaten toch wat krasjes op de mooie RVS kom en ook al wist ik niet of het terecht was, maar ik dacht ik stuur toch even een klein mailtje met wat foto's van de kom. Nou, dat heb ik geweten. Binnen 24 uur geen reactie....maar meteen een splinternieuwe kom bij thuiskomst! En de doos was al opengemaakt, dus ik neem aan dat ze hem eerst even gecheckt hebben voor het verzenden. Absoluut top service! Mijn verwachtingen zijn zeker overtroffen. Dank je wel! Ik zal het doorgeven... (overigens, nu ik zie hoe mooi de nieuwe kom eruit moet zien, was mijn vermoeden zeker terecht)

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Phoenixx BV 07-12-2017 In de winkel gekocht
gaanderen

meedenken met de klant!!!

De klant is koning bij de keukenloods. En een zeer klantvriendelijke bejegening. Er word echt tijd voor de klant vrijgemaakt om samen naar een mooi (keuken) product te kijken.

Ron 07-12-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd weer de voordeligste

In de winkel in Roosendaal wezen kijken voor een iductie kookplaat. Vervolgens op de site besteld. Snelle levering en alles keurig in orde. Vriendelijk en bekwaam personeel. Hebben hier in het verleden tot volle tevredenheid diverse apparatuur gekocht en altijd de goedkoopste.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Henny 07-12-2017 Via de website gekocht

Netjes op tijd en coorect geleverd.

De levering van de Downdraft is netje snel en correct geleverd.
De prijs was nu zo laag dat ik het product snel wilde hebben voor mijn verbouwing van de keuken.

Linda 07-12-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ik ben altijd huiverig om grote aankopen zoals ook deze via internet te doen.Vond echter de gaskookplaat die ik zocht voor een goede prijs!
Betaling en levering ging top! Ook met vragen wordt je op de juiste manier te woord gestaan! Ik kan keukenloods.nl dan ook gerust aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kalen Kesteloot 07-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Goedde service slechte bezorging

Ik ben in de winkel in zaandam geweest voor nieuwe apparatuur voor in mijn keuken. Hier ben ik vriendelijk en met goed advies geholpen met uitzoeken. Een vaatwasser van bosh en een inductie kookplaat van bosh heb ik gelijk meegenomen. Erg goede kwaliteit apparatuur voor een scherpe prijs. Er zaten bij de vaatwasser alleen geen beugeltjes voor het monteren van de voorkant. 1 keer bellen was genoeg. Kon kiezen of ze zelf op te halen of oplaten sturen. Helemaal top. Maar met de afzuigkap van aeg ging het ff anders. Heb eerst een maand moeten wachten want was niet op voorraad. Toen hij zou geleverd worden kreeg ik alleen een mailtje dat het nog 4 weken langer zou duren. Gewacht, 4 weken later nog niks. Dus ik bel op krijg ik te horen dat aeg het nog 3 weken heeft uitgesteld. Gelukkig snapte de medewerker dat ik niet echt blij was uiteindelijk een alternatief gevonden van bosh waar ik zeer tevreden mee ben. Alleen een beetje jamer dat ik om de bezorg afspraak te maken nog 20 min in de wacht heb gezeten. Al met al erg tevreden alleen toevallig net peg met de levertijd

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Willem van Liempt 07-12-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Heb gekozen voor de prijs, kwaliteit en het merk
werd goed op de hoogte gehouden betreft de levering
Ga er zeker nog terug naar toe

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

dadeboom 07-12-2017 Via de website gekocht

Prima zaken doen hier

Mooie aanbiedingen. Artikelen makkelijk te vinden bijvoorbeeld door de top tien te vermelden. Extra korting op black Friday. Snel te bestellen en zeer snel geleverd binnen een dag. De oven die we hebben gekocht werd keurig afgeleverd in de keuken De oude oven werd weer meegenomen. Aardige man die het bezorgde. Zeer goed allemaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.Nijholt Leemhuis 07-12-2017 Via de website gekocht

De service is uitstekend

Het zoeken en vinden van het product wat jij wilt is duidelijk en makkelijk te vinden, de omschrijving van de inbouwoven is goed weergegeven, de prijs vergelijking is uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rick 07-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service en zeker mooie/goede prijzen!

tweede keer dat ik bij Keukenloods iets bestel, (1ste keer een groot fornuis, om 09.00h besteld en om 17.00 in huis) en deze keer een vaatwasser ook binnen korte tijd in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wouter 07-12-2017 Via de website gekocht

Uiteindelijk goed opgelost

Verkeerde product geleverd, maar door een goede service van het team is alles snel en duidelijk opgelost

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jo 07-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Netjes op tijd geleverd.
Produkt is ook geleverd zoals het besteld is,
dit is niet overal het geval namelijk.

Marc 07-12-2017 Via de website gekocht

Snel, goede service, stellen goede alternatieven voor.

Ik ben bij Keukenloods.nl terechtgekomen na het lezen van een vaatwasmachinetest. Handige site, makkelijk om vergelijkingen te maken. Na mijn keuze te hebben ingevoerd kreeg ik een voorstel voor een gelijksoortig (maar stiller en recenter) type voor dezelfde prijs. Levering was snel en het oude apparaat werd zonder problemen meegenomen.
Zeer tevreden.

Jan 07-12-2017 Via de website gekocht

flexibel en scherp geprijsd

Voor de 2e keer een flinke bestelling geplaatst. scherpe prijzen en nette service. ook aflevering in goed overleg.

A.J.D. Vis 07-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Telefonisch goed bereikbaar, vragen worden goed beantwoord, levering snel, vakkundig ingebouwd, betaling kan bij aflevering /plaatsing, dat geeft een goed en vertrouwd gevoel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -