Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

J v Dongen 28-02-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf vaatwasser

Prettige ontvangst, alle aandacht voor de klant. Niet opdringerig maar luisterend naar de klantenwens. De afspraak en nakomen van levering verliepen zonder hapering. Installatie van onze nieuwe vaatwasser door een zeer handige en correcte monteur verdiende een kompliment.

E. Hoekstra 28-02-2017 Via de website gekocht

Siemens inbouw koelkast

Prima,zoals alles geregeld was. Snel en adequaat.
De bezorger bracht de koelkast op ons verzoek op de plaats waar we hem hebben wilden.
Alles ziet er zeer verzorgd uit.

Robhouse 28-02-2017 Via de website gekocht

Bauknecht KRIE2182A++

Vriendelijk bezorger en ondanks de - door omstandigheden - wat latere levering de installatie rustig en goed afgeleverd. Aardige bijkomstigheid is dat de oude kast inclusief alle verpakking van de nieuwe wordt meegenomen.
Door de grote van de koelkast is deze niet overal leverbaar ( 178 cm ).

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

R. Boeve 28-02-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Zeer goede medewerkers: denken goed mee, zeer correct en geven een scherpe en faire korting.
De levering was ook vervolgens ook top! Keurig op tijd, netjes binnen gezet en ook niet onbelangrijk: helemaal compleet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Silvain Vierstraete 28-02-2017 Via de website gekocht

Het wordt saai maar ja weer heel tevreden

Nieuwe vaatwasser aangeschaft. Ergens anders goedkoper gezien. keukenloods gaat zonder problemen mee met deze prijs. Binnen een week geleverd en geplaatst, prima werk.

J.de Kuijer 28-02-2017 Via de website gekocht

Hr Jm de kuijer

Zeer correct te woord gestaan door medewerker keukenloods prima
informatie verstrekt over bestelde koelkasten en afzuigkap
plaatsing inbouw apparatuur keurig afgeleverd
goede prijzen dik tevreden

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Fortuin 28-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bosch vaatwasser

Vakkundig personeel en montage-team top. Nemen alle rommel en oude vaatwasser weer mee. Echt dik tevreden, al met al verdienen ze een dikke pluim.

L.Blankendaal 28-02-2017 Via de website gekocht

Lowie

Goede service, verstand van zaken. Vlotte levering. Prijs, kwaliteit perfect. Geven goede informatie en advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 28-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling Kitchenaid Chopper

Nooit eerder iets bij Keukenloods.nl besteld. Maar deze webwinkel had laagste prijs. De bestelling werd al de volgende dag geleverd en was keurig verpakt. Prima webwinkel dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bianca 28-02-2017 In de winkel gekocht

Bianca

Bij keukenloods is de service uitstekend. Ze denken graag met je mee en zo kom je samen tot een uitstekend resultaat. Top!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel 28-02-2017 Via de website gekocht

Top Service!!

Er werd ontzettend goed mee gedacht bij het maken van mijn keuze. En ik kreeg bericht toen bleek dat het apparaat wat we besteld hadden, niet meer leverbaar was en er een nieuw model werd toegezonden. Deze was goedkoper en kreeg daarvan het verschil terug.
Wij wilden toch het andere model graag hebben en er werd ontzettend goed geholpen en gezocht. Kreeg al snel bericht dat ze het gevonden hadden. Werd kosteloos toegezonden.

Service was boven verwachting. Super dat we zo geholpen zijn. Persoonlijke service zelfs op afstand, met klant hoog in het vaandel.

Klasse!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wout 28-02-2017 Via de website gekocht

Super geholpen met advies vis de telefoon

Had mijn inbouw koelkast defect, naar lang zoeken op internet de keukenloods gebeld.door een paar simpele vragen te beantwoorden van maat en type deursysteem krijg je meteen een goed aanbod.
Het aanbod is zeer scherp geprijsd en ook van een goed merk Bosch.
Dit is de 2 de keer dat ik hier zeer tevreden over ben!
Voor een internetsite een goed te bereiken via telefoon met zeer goed advies!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rene 28-02-2017 Via de website gekocht

Top vriendelijke service.

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat ik netjes geholpen ben aan de telefoon om de juiste keuze te maken. Nu heb ik er iedere dag plezier van.
Dank je wel .

H. Van Beek 28-02-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Geweldig advies aan de telefoon. Duidelijke afspraken. Afspraken worden ook nagekomen en geweldig nette aflevering en montage.
Ik ga niet meer naar een ander bedrijf en zal jullie ook aanraden bij familie, vrienden en collega,s

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 27-02-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en perfecte service!

Een product van onze keuze bleek niet op tijd leverbaar. Keukenloods heeft zelf bij de fabrikant een beter alternatief geregeld voor dezelfde toch al lage prijs. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.Wienk 27-02-2017 Via de website gekocht

Bosch afzuigkap

Site gevonden via Google prettige site en goed product. Enige nadeel is het bellen voor de afspraak van het bezorgen steeds veel wachtende voor mij. Drie pogingen nodig om de afspraak te maken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johannes 27-02-2017 Via de website gekocht

Zou het zo weer doen

En prima webshop. Opstellen offerte, levering en installatie was allemaal heel goed geregeld. Zou niet eens mee nadenken als ik weer apparatuur nodig zou hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ted Schutte 27-02-2017 In de winkel gekocht

Keukenloods nr 1 met prijs, service en advies

We hadden al eerder besteld bij keukenloods en telkens viel ons op hoe klantgericht, vriendelijk en behulpzaam dit bedrijf is. Items kunnen bekeken worden in de winkel (in ons geval alkmaar) en daar direkt besteld worden.
De levertijd wordt waargemaakt en het trace en track systeem werkt perfect.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert Derks 27-02-2017 Via de website gekocht

Onze nieuwe vaatwasser

Het is de tweede keer dat wij een apparaat bij de keukenloods kopen en dat is ons zeer goed bevallen, In beide gevallen hebben we deze ook laten monteren en dat is door de deskundige monteurs heel goed gedaan. Ze werken netjes en nemen de oude apparaten mee. Kortom een klasse zaak met uitstekende seervice en lage prijzen,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inside Solutions / R. de Vries 27-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik kan eigenlijk geen negatief punt bedenken vandaar het hoge cijfer.
Ik ben zeer netjes behandeld, ik heb een goede prijs kunnen bedingen en zelfs nadat ik diverse veranderingen heb doorgevoerd bleven de medewerkers behulpzaam en was geen moeite te veel. De pruducten zijn netjes geleverd volgens afspraak, en het later leveren (door uitstel bouw) was geen enkel probleem. Ik kan Keukenloods Online ten zeerste aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aart Schrijver 27-02-2017 Via de website gekocht

Wij zijn tevreden nu u nog!

Duidelijke site om je bestelling te zoeken en te plaatsen. Na de bestelling een goed contact over de snelle levering en prettig personeel als bezorger.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mevr. de Vries 27-02-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap

Hoewel de eerste actie telefonisch heel voorspoedig verliep - snelle offerte en aanvraag - plezierig om te 'zien' met wie je belt - leverde de bezorgdatum helaas wel oponthoud op, zonder dat ik geïnformeerd werd. Ik heb zelf twee keer moeten bellen om te informeren over de bezorgtijd. Er werd twee keer beloofd, dat de kap bezorgd zou worden op een datum. Gelukkig is deze uiteindelijk wel aangekomen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

D & L 27-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Bij het zoeken naar een geschikte vaatwasser, hebben we eerst online gekeken wat de mogelijkheden waren. Toen ontdekten we de keukenloods.nl. De website was heel duidelijk, toch gaven we de voorkeur om telefonisch informatie over het product aan te vragen. We kregen een vriendelijke en adequate medewerker aan de lijn die ons verblijde met een scherpe actie. De volgende dag stond de vaatwasser bij ons in huis en de oude werd netjes meegenomen.
Al met al een hele goede service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D.G.Bouwhuis 27-02-2017 Via de website gekocht

voordelig en snel

Een duidelijke website is al prettig, en een lage prijs nog prettiger, maar je kunt heel gemakkelijk telefonisch contact krijgen met behulpzame en deskundige medewerkers. Zo viel de leverdatum ook precies vast te leggen, en nam de bezorger de oude oven zonder problemen weer mee terug. En ja, alles wat geleverd moest worden zat erbij, behalve dan de bestelbon voor het gratis kookboek. Ingewijd met een zeer geslaagde appeltaart

Edwin 27-02-2017 Via de website gekocht

BOSCH Inbouw Solo oven en kermaische plaat, top !

Mn eerste (combi)oven bleek bij levering teveel stroom te trekken. Kon de artikelen kosteloos omruilen en kreeg tijdens het telefonisch selecteren van de juiste keramische plaat nog een uitstekend advies voor een gelijkwaardig maar goedkoper model. Waar maak je dat nog mee ? En de mannen van t inbouwteam werkten als vanouds netjes en snel !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geert 27-02-2017 Via de website gekocht

LG amerikasnse ijskast

Op zondag avond contact opgenomen met Keukenloods voor de aankoop van een Amerikaanse ijskast. Belangrijk waren de maten enof de linkerdeur open zou kunnen tegen een muur. In goed overleg besloten dat het kon. We kregen ook keurig de laagste prijs. Elders was de ijskast goedkoper, zonder probleem werd het verschil verrekend. Aflevering was precies zoals aangekondigd; 's morgens een e-mail, 's middags geleverd. Uitstekende service, volgende keer weer!

Jan de Jong 27-02-2017 Via de website gekocht

Meer dan voortreffelijke service.
Vond keukenkraan die ik wilde hebben en die bij jullie het goedkoopst was, maar met vermelding dan levertijd 3 tot 4 dagen was, mits voorradig bij leverancier. Vanwege die laatste toevoeging aarzelde ik en heb ik jullie gebeld. Medewerker vroeg mij om even aan de lijn te blijven zodat hij op andere lijn leverancier kon bellen. Na twee minuten kon hij me melden dat kraan op voorraad was en dus binnen enkele dagen geleverd kon worden.
Dit was op vrijdag, maar dinsdag erop kon plotseling een loodgieter mij helpen bij installatie. Uiteraard was kraan er toen nog niet, maar ik wist dat leverancier in Helmond gevestigd was en ik woon zelf in Veghel. Opnieuw met jullie hoofdkantoor gebeld en situatie uitgelegd. Uw medewerker beloofde mij de leverancier te zullen bellen met de vraag of ik de kraan zelf kop gaan afhalen in Helmond en mij er zsm over terug te bellen. Vijf minuten later werd ik gebeld met de mededeling dat het geregeld was en dat ik de kraan bij de expeditie van de leverancier kon gaan afhalen, wat ik vervolgens heb gedaan.
KLASSE waarop jullie mij hebben geholpen.!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martina, Rotterdam 27-02-2017 Via de website gekocht

Led-koelte en super-warmte

De site is zeer overzichtelijk en informatief zowel in woord als in beeld.
op vragen wordt adequaat geantwoord en de leverancier wordt benaderd als eigen informatie niet toereikend is, TOP
Afspraken worden perfekt nagekomen, apparaten op tijd afgeleverd en goed geinstalleerd door kundige, aardige mensen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

c. In der Maur 27-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop inbouwkoelkast Siemens, incl. Montage

Goede communicatie. Afspraken nagekomen. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de koelkast. Precieze montage

P.A.van Zelst 27-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Snelle levering, gemakkelijke website met snelle uitwisseling van informatie en tevens goede service van inbouwbedrijf.en niet duur.

Daisy 27-02-2017 In de winkel gekocht

WAUW! Super blij :)

We zijn super blij met onze nieuwe keuken. Toen we de eerste keer binnen liepen werden we helaas niet welkom geheten, maar door de positieve verhalen van vrienden toch besloten terug te gaan.
De tweede keer werden we erg goed geholpen. Er is super veel kennis van zowel keukens als apparatuur. Eventuele prijsberekeningen worden vrij snel gedaan, en er wordt echt naar je geluisterd.

De mannen die de keuken kwamen afleveren en monteren waren ontzettend aardig, en stonden open voor onze input. Eventuele plaatsing/verplaatsing van handvaten was absoluut mogelijk.

Wij zijn super blij en tevreden met onze keuken. Als de mevrouw bij de balie ons iets enthousiaster had verwelkomd waren we helemaal tevreden geweest. :)

Jan 27-02-2017 Via de website gekocht

Levert als beloofd en communiceert proactief daarover

Kon snel en prijsgunstig leveren. Communiceert vlot, ter zake kundig en klantvriendelijk via verschillende communicatiekanalen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne kievit 27-02-2017 In de winkel gekocht

Goede service on de winkel er wordt meegedacht het installatieteam is ook professioneel.aardig netjes en.beleefd

remco 27-02-2017 Via de website gekocht

pirma

Product is netjes op tijd geleverd. Bij vragen werden we snel geholpen per email. Enige dat jammer is dat we moeten vragen om een track & trace nummer. Dit werd dan wel weer snel opgeleverd.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Marcel Huiting 27-02-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf keuken / service Qoocker

Top service en meedenken van de bijzonder vriendelijke verkopers (adviseurs) en goed inlevingsvermogen in onze wensen. Onze kraan was in eerste instantie niet geheel naar tevredenheid. Die werd vervangen (tegen bijbetaling) en perfect werkend geinstalleerd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Inge Vredeveld 27-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische ervaring

Ik ben zeer tevreden over de keukenloods.nl. De prijs van mijn inductieplaat was super vergeleken met andere aanbieders. Levertijd zeer snel en ook de aflevering vond ik fantastisch geregeld, de chauffeur van het transport bedrijf hielt mij op de hoogte omtrent het exacte leverings tijdstip, ik kan volmondig zeggen dat ik zeer tevreden ben over Keukenloods.nl, dit was mijn 2e levering al via deze webwinkel en wederom top tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Familie Kelder 27-02-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Een overzichtelijke website met veel keuze uit diverse apparaten. Daarnaast snelle levering en goede communicatie over levering door klantenservice. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerda 26-02-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Uitstekende informatie na de geplaatste bestelling betreft levering, leverdatum en tijdstip. Zeer klantvriendelijk.

Edward Ho 26-02-2017 In de winkel gekocht

Bosch afzuigkap 90 cm rvs

Snel en goed geholpen. Er was geen Siemens dus er werd snel naar een alternatief gezocht en gevonden. Volgende dag laten leveren vanuit het centraal magazijn. Afzuigkap is eenvoudig en snel op te hangen en weinig geluid.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Peters 26-02-2017 In de winkel gekocht

Waardeloos slecht bedrijf met belabberde service

Betonnen werkblad besteld bij de winkel. Daarbij aangevraagd Hulp bij levering + voor geïnstalleerde wasbak ivm verlijming.
Afgesproken levering week 7/8.
Uiteindelijk lag het blad al 2 weken in het magazijn. Maar geen melding dat deze binnen was.
Datum van levering. Bladen worden in de woonkamer gelegd en ze vertrekken.
Nadat aangegeven is dat er besproken is dat ze mee zouden helpen de bladen op de kasten te plaatsen. Zeggen zij dat dit niet zo is.
Tevens was de wasbak los geleverd in een doos.
Langs de winkel gegaan om hier over even te praten met de vraag waarom.
Het oude vertrouwde hun woord tegen de jouwe. Wij maken dit soort afspraken niet en doen dit nooit zoals ik zou vertellen. Einde gesprek

Kortom niet mee te praten.
Positief het blad ziet er goed uit.. Verder mega waardeloos bedrijf om zaken mee te doen. Voor mij nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 27-02-2017

Beste Peters,

Wat vervelend dat je geen positieve ervaring hebt gehad met Keukenloods. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

JP van der Bel 25-02-2017 In de winkel gekocht

Door de prima indrulk van de 1e aankoop b ij de keukenloods.

Ruime keuze in de winkel en niet lastig gevallen door agressieve verkopers.
Goede opstelling van de artikelen en deskundige antwoorden op vragen.
Tevens een vlotte bediening bij aankoop van de apparatuur.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 25-02-2017 Via de website gekocht

UITERMATE TEVREDEN

Uitstekende service en informatievoorziening vanaf bestelling tot en met levering. En een uitermate scherpe prijsstelling. Vlotte levering, een vriendelijke en Nederlands sprekende chauffeur bij de aflevering. Keukenloods is een bedrijf wat begrijpt wat serviceverlening en dienstverlening inhoudt. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren !

Fiona 25-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Zeer goede prijs prestatie. Vandaag besteld, morgen in huis! Oude koelkast werd kostenloos meegenome.

Bart 25-02-2017 Via de website gekocht

Aftersales belangrijker dan verkoop zelf

Site goed, maar als je je product in de winkel ophaald is het allemaal erg onkundig. Blijkt het product bij aankomst dan nog eens onjuist blijkt de 14 dagen retour mogelijkheid toch niet zo eenvoudig als word geïnsinueerd in de webshop.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 27-02-2017

Beste Bart,

Wat vervelend dat de bestelling van je product niet soepel is verlopen. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan doen!

Janssen 24-02-2017 In de winkel gekocht

Prima winkel om een keuken te kopen!

Het personeel helpt je goed bij het uitzoeken van een keuken en de te maken keuzes hierin. Ook de opvolging van offertes, inmeten etc. is goed. Zelfs bij de definitieve bestelling vragen ze of alles is zoals het moet zijn. De keuken moet nog geleverd worden, maar gezien het voortraject verwacht ik hier geen enkele problemen mee.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Heleen 24-02-2017 In de winkel gekocht

Keukenloods

Goede service en prettig winkelen. Erg begripvol toen mijn ouders keukenapparaten gingen kopen voor mijn gezin terwijl via WhatsApp op de hoogte werden gehouden omdat wij nog in het buitenland woonden!

F.Geerts 24-02-2017 Via de website gekocht

oven siemens en koelkast miele

Goede service en snel geleverd, fijn om regelmatig te horen wanneer de producten geleverd konden worden.

paul 24-02-2017 Via de website gekocht

Paul

Volledig aanbod en grote keuze promotieaanbiedingen. Bij telefonische contact wordt men zeer goed geholpen. Na aankoop zeer goede informatie over levering en verzending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Particulier 24-02-2017 Via de website gekocht

had beter verwacht

Tot 2x een apparaat besteld dat (zonder melding) niet leverbaar bleek.
Wel vriendelijk telefonisch geholpen, helaas werkte de chatfunctie op de site niet.

Officiele reactie van Keukenloods 24-02-2017

Beste,

Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met Keukenloods niet goed is geweest. Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan betekenen.

Els Janssen 24-02-2017 In de winkel gekocht

Super goed tevreden over Keukeloods

Super goed tevreden over Keukenloods. Eerst telefonisch advies gevraagd wat, voor mijn wensen, de beste keuze zou zijn bij aanschaf van een Oven en inductie kookplaat. Vervolgens de reviews gelezen op Kieskeurig. Naar de showroom van Keukenloods in Roosendaal gereden en hier de beide modellen gekocht met daarbij nog een keukenkraan en magnetron. Het laten plaatsen door het inbouwteam van Keukenloods was ook helemaal perfect en volgens afspraak. Alleen maar lof en zou het zo weer daar kopen en ben super tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -