Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ruud 01-11-2021

In eerste instantie was de online bestelling fout gegaan (na 4 dagen was de status van de bestelling nog steeds onbekend).
Na een telefoontje van mij is de fout gecorrigeerd en de bestelling meteen in gang gezet.
Weekje later was de bestelling binnen.

Ad 01-11-2021

Juiste correcte en snelle levering. Product zoals omschreven op de site. Tegen een mooie prijs.

e.tanghe 01-11-2021

goede overzichtelelijke web shop plus een goede prijs en super snelle levering
compliment

Miriam 01-11-2021

Al meerdere keren wat gekocht via Keukenloods. Altijd prima verlopen. Komen afspraken na, kortom...prima bedrijf!!!

Erica 01-11-2021

Prima bedrijf, aanbevolen door Bosch. Vakkundige begeleiding en uitstekende installatie.

Liek60 01-11-2021

Nette, snelle, correcte aflevering door zeer vriendelijke chauffeur. Voordien tijdvak kunnen kiezen en een ongeveer tijdstip door keukenloods. Kort voordien netjes een berichtje ontvangen dat de chauffeur er binnen 15 minuten zou zijn. Je hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven.

prima klantenservice 01-11-2021

De klantenservice is goed bereikbaar en deskundig. Zodoende kan je van te voren inschatten of het een interessant aanbod is.

Paul 01-11-2021

Zeer nette service in de winkel zelf en het plaatsen gebeurde ook zeer professioneel. Top!

Irene 01-11-2021

Netjes te woord gestaan en geadviseerd; ook snelle levering van onze combi oven

H. Radder 01-11-2021

Weliswaar niet via de shop, maar bij een vestiging gekocht.
Daar goed en netjes geholpen. Ervaring bij een ander bedrijf voor hetzelfde artikel erg negatief. Tevens een snelle levering (2 dgn. later en tijdens het afgesproken tijdspanne). Zelfs vooraankondiging dat men er aan kwam

Gijs v. Waardenburg 01-11-2021

Wij zijn via internet hier terecht gekomen alles netjes en zeer goed geholpen en de bezorging ook op afgesproken tijd aanwezig werd goed op de hoogte gehouden bezorger zeer nette man

L. de Vos 01-11-2021

Prima website, hele goede service en prijs/kwaliteit verhouding. Perfecte levering!!

J vennix 01-11-2021

Winkelwas zeer overzichtelijk
Wij werden zeer goed geholpen verkoper was zeer vriendelijk
Zijn zeer tevreden over het product (gaskookplaat)

Maartje 01-11-2021

Goede service, geleverd op afgesproken datum, snel geregeld. Helaas wel een lange wachttijd tot montage van 4 weken.

ingrid vk 01-11-2021

Super fijn dat je zelfs een simpele afzuigkap kunt laten plaatsen - ik zag het mezelf niet doen. De monteur neemt 'm mee, dus geen stress dat het apparaat niet op tijd is voor je montageafspraak. Een ongelooflijk aardige, behulpzame man. Fixte meteen even de door een vriend net niet helemaal juist gemonteerde Quooker en adviseerde al installerend ook over ons probleem met de oven.
Iemand die hier in de Randstad werkt en in het weekeinde in de Ardennen woont en veel kennis nog van zijn vader leerde: echt een bijzonder mens en goud waard voor jullie bedrijf.

Van Beek 01-11-2021

Goede informatie en bereidwillige verkoper. Snelle levering met duidelijke afspraak voor levering.

Herbert38 01-11-2021

Bij andere aanbieders onvoldoende keuze.
Keukenloods Utrecht, goed bereikbaar. Parkeren voor de deur. Vriendelijk en deskundig personeel. Duidelijk advies.
Snelle levering exact volgens planning. 100% tevre den

C 01-11-2021

Keukenhofs heeft helemaal voldaan aan onze verwachtingen, vriendelijke mensen aan de telefoon, de hulpvaardigheid bij vragen omtrent de leverdatum en niet te vergeten de montage in ons geval van een inductiekookplaat.
Al met al zijn wij heel tevreden.

DR 01-11-2021

Goede prijzen in vergelijking met andere webshop. Zoals beloofd geleverd en geen probleem ondervonden.

Hannie 01-11-2021

In de winkel persoonlijk advies en uitleg. Verschillende opties uitgezocht voor ons en snelle terugkoppeling (zondag in de winkel kon niet alles mbt voorraden van de leverancier uitgezocht worden)

Snelle levering en plaatsing. Binnen 2 weken kon ik koken op mijn nieuwe gasfornuis

Wim Plender 01-11-2021

Omdat wij al enkele jaren diverse producten bij de Keukenloods, met grote tevredenheid, hebben aangeschaft blijven wij steeds terugkomen.

Mar 01-11-2021

Wij hebben bij Keukenloods een inductie kookplaat besteld.Werd snel geleverd.Voor een zeer goed prijs.
Als we weer keuken apparatuur nodig hebben is Keukenloods onze favoriet

Rob van Turnhout 01-11-2021

Snelle levering en prima service bij het inbouwen van de apparatuur, tevens een extreem lage aanschafprijs die honderden euro's onder andere aanbieders ligt.

Ruud 31-10-2021

Netjes geholpen en probleem goed opgelost. Begrijp niet waarom de tekst uit 75 karakters moet bestaan

Celik 30-10-2021

Zeer vriendelijke en behulpzame personeel, van bestellen tot bezorging vlekkenloos gelopen.