Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Blom 17-02-2017 In de winkel gekocht

Inductie kookplaat

Keukenloods een prettige winkel, zeer goed geholpen. Bij aflevering en plaatsing van het product zeer goed gedaan en netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.Schlief 17-02-2017 In de winkel gekocht

bosch afzuigkap siemens kookplaat inductie

dit hebben we bij keukenloods Gaanderen gekocht We zijn vriendelijk behandeld en de apparaten zijn netjes ingebouwd en niet vergeten de prijzen zijn heel concurrerend.

Roland 17-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, gewoon goed

Als je je een apparaat stuk hebt die snel vervangen moet worden, dan ben je hier aan het goede adres. Snelle levering, pin aan huis en oude apparaat meegenomen. Zoals het hoort. Thx!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos Smook 17-02-2017 Via de website gekocht

Snel geholpen; geniet nu van de nieuwe vaatwasser

Woensdagavond een vaatwasser besteld en de volgende dag al afgeleverd. Voor aflevering keurig werd ik een half uur voor aflevering keurig gebeld, zodat ik op tijd thuis kon zijn. Vaatwasser werd afgeleverd op de woonverdieping en onze oude vaatwasser mee genomen.

Johan 17-02-2017 In de winkel gekocht

Gewoon erg goed

Het apparaat gezien op de prima website. Me laten adviseren in de winkel roosendaal. Uitstekend aankoopadvies gekregen door vriendelijk en bekwaam perrsoneel. Onverwacht probleemje met plaatsen in een mum van tijd opgelost. Dank.

Henk 17-02-2017 Via de website gekocht

levering

De levering was netjes en correct zoals afgesproken, alleen jammer dat NEFF de levertijd niet kan nakomen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Arjan 17-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische servie

Nadat ik na telefonisch overleg over de verschillende vaatwassers van Siemens een keuze gemaakt had en deze ook bestelde, bleek er bij levering een verkeerde vaatwasser geleverd. Dit bleek zeer snel geregeld want na telefonisch overleg met de klantenservices kreeg ik te horen dat bestelde vaatwasser niet op voorraad was en kreeg ik voor het ongemak een duurdere variant die wel direct leverbaar was als vervanging voor bestelde vaatwasser zonder extra kosten. Donderdag middag formulier ten behoeve van ruiling ingediend en vrijdag ochtend gebeld door keukenloods dat ze hem deze dag nog konden komen ruilen. Ik zeg twee woorden FANTASTISCHE SERVICE.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Mario 17-02-2017 In de winkel gekocht

AEG Inductiekookplaat HK874400FB

Heb alleereerst voor deze shop gekozen vanwege de prijzen. Ben ook erg goed geholpen (had een vraag gesteld via de website en werd netjes terug gebeld).

Heb uiteindelijk de inductie kookplaat in de winkel gehaald. Ben uiterst tevreden met de kookplaat

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ron Droomers 17-02-2017 Via de website gekocht

Keukenloods is helemaal top!!

Na telefonisch overleg keurig behandeld, en conform afspraak netjes op tijd afgeleverd. Ondanks het slechte weer van sneeuw en ijzel. Petje af keukenloods en natuurlijk bedankt! Ron.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerd 17-02-2017 Via de website gekocht

Gerd

Artikel (inbouwmagnetron) verkeerd door mij besteld, kon zonder problemen geruild worden voor juist exemplaar, snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ben 17-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed en goedkoop

Via de website een vaatwasmachine gekocht, was in de test de beste keuze en snel geleverd. De bezorgdienst kwam overigens veel vroeger dan aangegeven en daarom moesten ze voor de 2e keer langskomen. Toen wel goed.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

GL 17-02-2017 Via de website gekocht

Voordelig en goede service. Apparatuur op voorraad en netjes op tijd bezorgd. Prijs in vergelijking met andere aanbieders concurrerend.

Linda 17-02-2017 Via de website gekocht

Rvs Fornuis

Aankoop van ons rvs fornuis bij de keukenloods.
Heeft en duidelijke website. Snelle levering binnen 24 uur,telefonische vriendelijkheid. En een nette aflevering chaufeur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

E.J.de Wit 17-02-2017 Via de website gekocht

Gekocht via de website een wasemkap

Ik heb een zeer goede ervaring via de website de orde is zeer snel afgehandeld en ook via de telefoon ben ik snel en netjes geholpen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Wieringa 17-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en levering

Onduidelijkheid rondom prijs werd op een zeer correcte manier behandeld en naar tevredenheid. De levering van onze nieuwe aeg wasmachine op tijd en met de nodige hulp in huis gebracht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jurrien 17-02-2017 Via de website gekocht

SMEG Koelkast

Eigenlijk verdienen ze een 10. Top service, snel geleverd, aardige bezorger en de keren dat wij in de winkel zijn geweest zijn we zeer vriendelijk geholpen. Niet opdringerig, niet vervelend, vakkundig, niet proberen persé iets te verkopen, begripvol, allemaal zeer goed. Enige reden waarom ik geen 10 geef is omdat ik nooit een 10 geef aangezien dat betekent dat er NIETS meer veranderd hoeft te worden. En hoe perfect iets ook is, er is altijd ruimte om NOG beter te worden. Dus hierbij een 9 wat in onze ervaring dus eigenlijk een 10 is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Margo Moeijes 17-02-2017 Via de website gekocht

Margo Moeij

na aankoop gelijk een reactie dat het even kon duren voordat de kookplaat geleverd zou worde. Geen probleem. Tot mojn vreugde bleek dat na een week de kookplaat zou worden geleverd. Ook keurig op de tijd die afgesproken was. 2e ervaring met Keukenloods en. Og steeds zeer positief.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjan 17-02-2017 Via de website gekocht

tevreden

Prima vrieskastje gekocht, fijn dat jullie ook in het weekend goed bereikbaar zijn. Ik vind alleen 79,- voor het plaatsen van een vrieskastje en het afvoeren van oud vrieskastje + verpakkingsmateriaal wel heel erg veel geld!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

P Christoffel 16-02-2017 Via de website gekocht

Atag HG 8571 mba met fusion fulcano brander

Super vriendelijke medewerkers en denken gericht mee met de klant. Levering was keurig netjes op tijd en alles was netjes verzorgd! Ik weet zeker dat mijn volgende apparatuur hier vandaan gaat komen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mary Steijvers 15-02-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Ik heb vanwege de prijs voor deze shop gekozen. Ze doen wat ze beloven. Ook telefonisch contact gehad en prima te woord gestaan. Ook na het wijzigen van de bestelling (achteraf geen monteur nodig om combimagnetron in te bouwen). Dit kon zonder problemen geannuleerd worden. Levering volgens afspraak.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. van Tulden 15-02-2017 Via de website gekocht

tevreden koper

De door ons gekozen afzuigkap was ergens anders goedkoper. Na melding hierover doormiddel van een mail werd ik diezelfde dag op zaterdag avond hierover opgebeld en kon ik voor dezelfde prijs de afzuigkap ook bij keukenloods kopen .Hiervan kreeg ik via de mail een offerte die 14 dagen geldig was en voor die service zeg ik verkocht en hartelijk dank.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

P. J. Schroijen 14-02-2017 In de winkel gekocht

Keuken is geen loods maar een vakwinkel

Vriendelijke bediening, behulpzaam en kwaliteit. Ik zou er zeker weer naar toe gaan in Nederweert. Ziet ee perfect uit in de showroom.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

keukenloods / Gaanderen 14-02-2017 In de winkel gekocht

wasdroger

De verkoper bij de keukenloods was uitermate behulpzaam, maar kon in eerste instantie geen antwoord geven op mijn vraag: wat is een warmtepomp voor een droger. Het geeft nogal een prijsverschil. Het antwoord kwam, nadat hij het opgezocht had op internet.
De bezorging was correct, maar onvriendelijk en stug.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Bram 14-02-2017 In de winkel gekocht

Prima zaken doen bij keukenloods. Goed en deskundig advies.

Natuurlijk is de prijs belangrijk maar ook de afspraken zijn goed nagekomen. De apparatuur werd keurig ingebouwd, tegen meerprijs. De verpakkingsmaterialen en oude apparaten werden meegenomen, geen rommel dus. Echt tevreden met de aankopen en over de afhandeling.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jody 13-02-2017 Via de website gekocht

Keuken voor rijksmonument

E heeft me super goed geholpen en heel veel geduld gehad met alle wijzigingen. Door de regels van monumentenzorg moest er steeds veel gewijzigd worden en daarin werd ik goed geholpen.

Mike 13-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop kraan

Altijd een prettig ontvangst, je wordt goed geholpen of geadviseerd en scherpe prijzen. Dus ik kom graag bij de Keukenloods!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.Vos 13-02-2017 Via de website gekocht

Goed en goed bereikbaar

Voor de koop en na de koop was via de webshop snel telefonisch en met de mail informatie te krijgen. De levering en installatie was vlot en goed. Helemaal prima.

Ricky Setroirono 13-02-2017 Via de website gekocht

dht

webshop was overzichtelijk en ik makkelijk vinden wat ik zocht.
levering ging ook erg snel en vlot.
bestelling op afgesproken datum en tijd geleverd en mijn oude koelkast ook meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koen B. 13-02-2017 In de winkel gekocht

Prima!

Prima bedrijf, goede no-nonsense service! Ik kwam voor een tweedekansje, maar liep weg met een nieuwe voor dezelfde prijs...

Wim Vermeij 13-02-2017 Via de website gekocht

fantastisch apparaat

Goede duidelijke webshop. heldere prijzen, snelle levering. een aanrader voor iedereen die apparatuur nodig heeft voor de keuken. hetzij nieuw hetzij vervanging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Betty 13-02-2017 Via de website gekocht

Kopen van een inbouw koelkast

Precies op afgesproken tijd afgeleverd. Werd van te voren gebeld van over een half uur ben ik bij u. Correcte afhandeling...op bepaalde plaats neer zetten is geen probleem. Vriendelijke chauffeur. Alles ok dus!

E&A 13-02-2017 Via de website gekocht

E&A

Zeer vriendelijke medewerkers, goede service.
Levering snel en goed.
Producten zijn goed te vinden op de site en te vergelijken.

sjoerd 13-02-2017 Via de website gekocht

vriendelijk prof personeel

alles van bestelling tot levering was goed geregeld, daarbij was het personeel ook vriendelijk en hebben mij goed geholpen met het bestellen van de juiste apparatuur.

Jos 13-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site en snelle levering. Ook goed verpakt. Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker terug naar keukenloods.

J. van den Berge 13-02-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser

De site was op zich al redelijk duidelijk maar om mijn keuze bevestigd te krijgen heb ik toch nog even gebeld met de Keukenloods en heb daar een vergelijkbaar ander aanbod van een machine gekregen welke tot op heden perfect functioneerd. Uiterst correcte info en de levering en vooral ook de montage naar volle tevredenheid uitgevoerd. Proficiat en ga zo door!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ad 13-02-2017 Via de website gekocht

Inbouw koelkast

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Goede website en van tevoren gebeld dat het binnen
En een 0.5 uur geleverd gaat worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Henneke 13-02-2017 In de winkel gekocht

inductieplaat

goede snelle service, ik had eerder via internet een inductie kookplaat gekocht en tot mijn grote verbazing na het produkt te hebben besteld bleek mijn oude inductieplaat het weer te doen. Ik heb toen contact gezocht met de Keukenloods en ik kon zonder problemen de inductieplaat annuleren en kreeg binnen drie dagen mijn geld teruggestort. Wat bleek de inductieplaat begaf het binnen 1 week en was ik alsnog genoodzaakt een nieuwe kookplaat aan te schaffen waar ik inmiddels met veel plezier gebruik van maak

Remco 13-02-2017 Via de website gekocht

Super service, geweldige levering

Na een hele nette prijs de koop rond gemaakt.
De levering was zoals afgesproken en exact op tijd. Aardige chauffeur nam zelf de defect oude apparatuur mee. Geweldig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guido 13-02-2017 Via de website gekocht

Goede service

Netjes en correct geholpen. Op de website stond 'bel voor een nog scherpere aanbieding' en dit zijn ze ook nagekomen. Goede informatie voorzienin g over status en aflevering. Aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Frank van 't Hof 13-02-2017 In de winkel gekocht

Ontzettend tevreden!

Naast de hele goeie prijsstelling nog eens een ontzettend goed bedrijf in Alkmaar. Vanuit de fabriek was er iets niet correct geleverd (geenszins de schuld van Keukenloods). Nog dezelfde avond werd ik gebeld voor een afspraak en nog dezelfde week is het kostenloos verholpen! De service van de medewerkers is subliem! Nog voor de levering van mijn fantastisch mooie smeg oven moest ik de maat doorgeven. Op zondag de maten per mail opgevraagd en zelfs nog de zelfde dag antwoord! Keukenloods Alkmaar is echt een aanrader!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick K. 13-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service tegen scherpe prijzen

Voor onze nieuwe huis waren we op zoek naar nieuwe keukenapparaten. Via wat zoek- en vergelijkingswerk en mooi lijstje met 6-tal Siemens apparaten samengesteld. Bij diverse aanbieders een offerte laten maken en bij Keukenloods het scherpste aanbod gekregen. Tijdens het samenstellen ook nog meegedacht met eventuele voorraadproblematiek.
Na ongeveer een kleine week waren alle apparaten in het magazijn op voorraad en een afleverafspraak gemaakt. Op de dag van levering werd alles netjes en op tijd in huis geleverd. Achteraf bleek dat er een stroomkabel ontbrak van een van de apparaten. Dit werd keurig opgepakt door het serviceteam en enkele dagen later was de ontbrekende kabel bezorgd.
Al met al een prima levererancier om je kurkenzakken mee te doen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Antonia 13-02-2017 Via de website gekocht

Bosch oven CMG656B.1

Via de website terug gebeld. Ik heb prima inlichtingen gekregen en een goede aanbieding.
Vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag de oven reeds in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

SvH 13-02-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk slechte communicatie inbouwteam

Het bestellen van de vaatwasser bij Keukenloods zelf ging prima en ook het inbouwen door het Inbouwteam ging prima. Bij het inbouwen was alleen de greep van het inbouwpaneel kapot gegaan. De monteur heeft dit keurig gemeld, heeft foto's gemaakt van het paneel en originele factuur van de keuken (die ook bij Keukenloods vandaan kwam), en zei dat een van zijn collega's van de planning contact met me op zou nemen om de greep te komen repareren. So far so good.

Inmiddels zijn we twee maanden verder en heeft het Inbouwteam fout na fout na fout gemaakt. Ik heb inmiddels vier keer moeten bellen en elke keer was het dossier blijven liggen. Nu zouden ze vandaag tussen 9-12 uur langs komen om het eindelijk te maken. Natuurlijk zijn ze niet gekomen. Voor de vijfde keer gebeld: de afspraak is bij hun intern ingepland tussen 16-18 uur (terwijl tegen mij aan telefoon was gezegd tussen 9-12 uur). Dit is de zoveelste fout en interne miscommunicatie. Nooit meer Keukenloods!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 13-02-2017

Beste SvH,

Wat vervelend dat niet alles goed is verlopen. Heb je voor mij een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Ineke 13-02-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Op de website inductie kookplaat gezien die uitverkocht was, toen naar de winkel in Roosendaal gegaan en daar hebben ze de bewuste kookplaat bij Siemens besteld zonder vooruitbetaling (dat zie je tegenwoordig nergens meer).
Zodra de kookplaat binnen was kreeg ik bericht en na een afspraak met de installateur kwam die de kookplaat brengen en installeren.

Sylvia 12-02-2017 Via de website gekocht

Goed en betrouwbaar

Afzuigkap gekocht, vooraf nog telefonisch contact gehad voor advies, niets op aan te merken. Snelle en goede levering. Ik ben tevreden

tevreden klant 11-02-2017 Via de website gekocht

aankoop siemens combi-oven+schouwdampkap

Na verschillende sites te hebben bezocht alvorens over te gaan tot een aankoop zijn wij na een tijdje bij keukenloods terecht gekomen. Het grote aanbod , de aantrekkelijke prijs-kwaliteits verhouding en de goede communicatie ( one-line diensten) heeft ons kunnen overtuigen om bij keukenloods te kopen. Na de aankoop ( one-line ) is alles perfect verlopen vanaf het plaatsen order tot het leveren aan huis. Wij kijken als tevreden klanten terug en raden andere kandidaat kopers aan om zekers eens bij jullie langs te komen.
Bedankt aan keukenloods en zijn team.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annalise 11-02-2017 Via de website gekocht

Keukenloods heeft mij Top begeleid.in mijn wensen!

Persoonlijk contact . .adviseerde mij goed in mijn wesen Namen hier de tijd voor. Ik werd met al mijn vragen serieus genomen.

G.G 11-02-2017 In de winkel gekocht

Inbouw apparatuur

Onlangs was onze magnetron overleden en moesten op zoek naar een nieuwe en uiteraard een bijpassende inbouw oven. uiteraard op het net gezocht naar de mogelijkheden en daar kwam De keukenloods vaak het goedkoopst uit. Toch even naar de winkel van keukenloods gereden om de producten in het echt te bekijken. In de showroom hebben ze veel apparatuur staan zodat je goed kan vergelijken.

Fets 10-02-2017 Via de website gekocht

Candy Domino gasbrander

Ik ben tevreden over de snelle levering. Het afhaalpunt in alkmaar is goed te bereiken. Het personeel is vriendelijk en deskundig.
Het product voldoet aan de verwachtingen

Willems 10-02-2017 Via de website gekocht

Keukenloods

De website is overzichtelijk en de bezorging goed en binnen de juiste tijd. Volgende bestelling weer via de keukenloods!!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -