Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

H.J.M. De Laat 19-10-2021

Ik werd goed en deskundig geholpen, ondanks het feit dat de verkoper verkeerde centrale instructies had gekregen, maar na tel. contact door een van zijn collega s werd alsnog de juiste informatie aan mij verstrekt.

Remko 19-10-2021

Naar de keukenloods gegaan omdat we een nieuwe inbouwkoelkast nodig hadden. Echt fysiek naar de winkel geweest om de modellen te kunnen zien. Goed assortiment, ruime keuze en zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Ook de prijs was goed. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar nieuwe apparatuur voor in de keuken.

Jos 19-10-2021

Correcte levering. Op afgesproken datum, op afgesproken tijdslijn heeft levering plaatsgevonden.
Zeer tevreden

Stephan 19-10-2021

Keukenloods, alle bekende merken onder 1 dak, tegen concurrerende prijzen. Daarnaast duidelijk in communicatie. Ook de service is prima op orde.
Ik vergelijk telkens weer bij aankoop op apparatuur via internet, maar kom steeds weer uit bij keukenloods. Inmiddels wasmachine, vaatwasser en koelkast daar gekocht.
Ik kan u Keukenloods aanbevelen. Makkelijk via internet te bestellen en ook fysieke winkels door Nederland verspreid. Vriendelijk en deskundig personeel.

Van mij 9 punten van de 10. Enig puntje ter verbetering; loyaliteitskorting toekennen voor vaste klanten, of spaarsysteem.

Boon 19-10-2021

onverwachte zeer snelle levering. Dit is nu onze 2de aankoop en is weer precies wat we wilden. Je word constant op de hoogte gehouden.

Wolf 19-10-2021

Alles netjes en snel afgehandeld, levering na bestelling volgens afspraak een week later geleverd.
De magnetron nog niet ingebouwd maar wel even uitgepakt en gecontroleerd of deze functioneerde.

Hugo 19-10-2021

Ruime keuze tussen apparaten en prijsklassen. Snelle levering, voor mij het adres voor keuken apparatuur.

Toon 19-10-2021

Goede en betaalbare shop(was elders duurder). Zo snel mogelijk geleverd ondanks leveringsproblemen bij veel bedrijven. Ben tevreden

Ab 19-10-2021

Afspraak nagekomen, service is goed en de prijs is ook acceptabel. Product is ook goed.

Joost 19-10-2021

Super shop komt na wat beloofd is. De koelkast was snel gevonden en voor een super prijs.
Ook is de koelkast keurig op de aangegeven tijd geleverd en de oude koelkast is mee retour gegaan.

Het plaatsen en ingebruikname was verder ook geen probleem.

Dirk Vooijs 19-10-2021

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Dit jaar al 3 orders geplaats en afgeleverd. Vanaf het moment van de offerte, plaatsing van de order en de levering wordt men goed op de hoogte gehouden. deskundige medewerkers die de tijd nemen om de vragen te beantwoorden. Vooraf aan levering heb ik per mail en sms met de afleverdatum en het tijdvak van de levering ontvangen. Leveringen zijn op het betreffende tijdvak afgeleverd tot volle tevredenheid. oude apparaten werden kosteloos mee retour genomen. Kortom een prima service.

Mrt 19-10-2021

Prima voorlichting en snelle levering, ook het oude apparaat werd meegenomen

Richard 19-10-2021

Al vaker iets besteld bij Keukenloods en altijd naar volle tevredenheid.
Nu in de winkel geweest en erg vriendelijk en snel geholpen.

Elly 19-10-2021

We zijn super tevreden! Vorig jaar een afzuigkap gekocht, en de prijs was veel lager dan in de winkel. Nu waren we een magnetron nodig en gelijk maar weer de site van keukenloods opgezocht. Ook nu weer zeer tevreden!

Christina Schabbing 19-10-2021

Duidelijke communicatie over levertijd. Vriendelijke bezorgers en optijd. Bestelde apparaat was niet leverbaar dus kreeg een gelijkwaardige (duurder) voor de zelfde prijs

Elings 19-10-2021

Gewoon geweldig doen wat ze beloven voor een mooie prijs ik beveel de keuken loods ziet aan

H. Pauel 19-10-2021

Prima prijs, goedkoper niet gevonden op internet en goede service en vriendelijke medewerkers

José 19-10-2021

Snelle levering, komen afspraken na, duidelijke website. Zeer tevreden, evenals over alle andere producten die wij eerder dit jaar bestelden!

Gerard Piek 19-10-2021

Een grote showroom vol met keukens en inbouwapparatuur. Je komt er ogen tekort ook als je vraagt naar scherpe aanbiedingen.
We hebben er onlangs een inductiekookplaat aangeschaft ook hier voor volop keuze en we zijn met een leuke aanbieding naar huis gegaan.

Wcm 19-10-2021

Inductiekookplaat gekocht en ben er zeer tevreden mee ondanks de super lage prijs.

Sven 17-10-2021

Prima webwinkel en bezorging was prima geregeld. Erg blij met de apparatuur voor de keuken. Alleen wel jammer dat er op de site staat dat producten in een werkdag bezorgd worden, maar dat dit in de praktijk 6 weken bleek te zijn. Dat bezorgd binnen een werkdag is dus alleen 'mits op voorraad' volgens de kleine lettertjes. Ik denk dat dit beter kan worden gecommuniceerd met de klant voor het plaatsen van de bestelling.

P waque 17-10-2021

Hele fijne en uitgebreide service. De medewerkster dacht met me mee en nam de tijd om me goed te kunnen adviseren. Ze had prima product kennis en waar ze qua installatie niet kon helpen heeft ze nagevraagd en daardoor ook op dat gebied kunnen helpen. Al met al een hele fijne winkel ervaring!

Han Baggen 16-10-2021

Verkoper was klantvriendelijk en ik werd door Keukenloods op hoogte gehouden van de voortgang van de levering.
Ook van de vertraging in levering van hun leverancier werd ik op de hoogte gehouden.

Ans v Beelen 16-10-2021

Super vriendelijk geholpen door de telefoon. Goed advies en super aardige jongen aan de telefoin. Ook de levering was super snel. Ga jullie zeker aanbevelen.

Bert 15-10-2021

Vriendelijk aan de telefoon, goed geholpen, scherpe prijs en heel snel geleverd.