Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Iarro 25-10-2021

Snelle levering, goede prijs en uitstekende service. Product was nergens leverbaar maar hier geen probleem.

Anneke 23-10-2021

Al een keer een oven gekocht. Toen prima geholpen. Deze keer een koelvriescombinatie. Er werd mij niet gewezen dat ik de hoogte van beiden deurtjes apart moest meten. Dus de eerste paste niet. Geen probleem, een nieuwe besteld, die wel paste. Helaas 2 keer installatie kosten moeten betalen.

Berry 23-10-2021

Snel en goed geregeld. Alles netjes en leverancier erg vriendelijk en netjes

Keukenloods op het Kanaleneiland. 22-10-2021

Prettig en profesioneel geholpen, met duidelijke afspraken mbt. levering en betaling.

Ans Kicken 22-10-2021

Was een fijne ervaring, zijn heel goed geholpen door verkoopster, heeft goede uitleg gegeven en heel goed advies, apparatuur dag erna geleverd, zeer blij

W Pasterkamp 22-10-2021

al vele jaren voor ons een leverancier van goede producten die op tijd levert en bij gebreken snel reageert

Don 22-10-2021

Filiaal lekker dichtbij Dinxperlo. Echt voordelige prijzen, in ons geval een quooker 7 liters en Bosch inbouw koffie automaat.
Snel geleverd en goed service.

Tom 22-10-2021

Duidelijke uitleg over de maten van de inbouwmagnetron. Zeer snelle levering

Evelien K 21-10-2021

Ze kwamen op tijd, vriendelijk, losten ook alle problemen op zoals een stekker die niet paste en ze monteerden een aquastop, gratis.

Wybren 20-10-2021

Overzichtelijke site, veel keus tegen goede prijs.
Omschrijving/fotos product iets anders dan in werkelijkheid, dit ligt echter aan de fabrikant.
Vlot geleverd en zeer tevreden.

De Greef 20-10-2021

Zoals het hoort, ik verwacht niet anders. Goed geplaatste koelkast en vriendelijk personeel.

Adriana 20-10-2021

Gevonden op google. Een aanrader! Gasstel telefonisch besteld. Vriendelijk personeel en een snelle levering.

Vankan 20-10-2021

prima inbouw service, vak mensen.
een aanrader om aan te bevelen.
goede afspraken die ook kloppen en uitgevoerd worden.

RJ 20-10-2021

Uiterst tevreden, de keuze was prima, de levering snel, en toen bleek dat er een verkeerd onderdeel bij zat was dat de volgende dag nieuw aangeleverd. Puik!

Deb 20-10-2021

We kwamen spontaan de winkel binnen om even te kijken naar een afzuigkap. We kregen prima info. Duidelijk en helder. Hebben een half uur later na wat rondkijken in andere winkels de kap besteld. Snelle levering. Keurig op tijd.

Appie 20-10-2021

We hebben een kokend water kraan gekocht. We kregen een duidelijk advies over het uiteindelijk aangekochte product. De levertijd was OK

Michael H 20-10-2021

Perfecte service vanaf zoeken tot aan levering + installatie. Duidelijk overzichtelijke website om je zoekkeuze te filteren. Na bestelling duidelijkw status van de bestelling. Afspraak maken voor installatie was makkelijk! Zou keukenloods bij iedereen aanbevelen

Maat 19-10-2021

bestelling is goed verlopen, maar wel 2 keer uitgesteld ?!?!!? Jammer.
Het product is in goede orde ontvangen en werkt prima !

C.A. 19-10-2021

Goed geholpen. Er wordt meegedacht met de klant. Vriendelijk personeel. Handige locatie in DoeMere.

Marcel 19-10-2021

Zeer deskundig advies in de winkel ze hadden echt de tijd voor ons. De monteur heeft echt topwerk afgeleverd en alles super netjes achtergelaten. Top geregeld allemaal.

Jacqueline 19-10-2021

Had telefonische hulp nodig en er werd goed meegedacht. Wilde kookplaat bestellen, betalingslink deed het niet, daarom telefonisch contact opgenomen. Bleek dat ik ook een speciale stekker nodig had! Goed dat ik gebeld had, anders had ik het niet geweten (met dank aan verkoper xxxx).

moordrecht 19-10-2021

Eerdere ervaringen met de aankoop van een vaatwasser maken dat dit de eerste site is waar ik ga kijken. Snelle levering en heel goede service.

Wilfred 19-10-2021

De shop is overzichtelijk en ruim opgezet.
Je kan makkelijk met alle gemak er doorheen lopen zonder dat je tegen iemand aanloopt
Vriendelijk personeel die je met alle geduld helpen en meedenken met je.
Zo kun je makkelijker je keuze maken.
Service is top en

Hayo 19-10-2021

Duidelijke website, service zoals afgesproken.
Servicebedrijf heeft het plaatsen netjes verzorgd.

👍🏻

Marion 19-10-2021

Geweldig zowel hulp bij aankoop als bij montage.
Goed geholpen bij de diverse aankopen, levertijd goed nagekomen alsmede de afspraak voor het monteren van de aankopen.