Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ingrid 15-10-2021

Vriendelijke en behulpzame medewerker aan telefoon. Heeft duidelijk de afspraak gemaakt en ter verificatie de inbouwmaten gevraagd om vergissing te voorkomen Top

Fré 15-10-2021

Helaas had ik de voorwaarden niet goed gelezen kwam derhalve niet in aanmerking voor garantie mbt mijn wasbak. Was natuurlijk boos maar mdw van filiaal Roosendaal bleef rustig en was to the point over de garantievoorwaarden. Kon dit wel waarderen ondanks mijn boosheid. Ik schiet er niks mee op maar toch een pluim voor desbetreffende medewerker.

Maureen Khoenkhoen 15-10-2021

Goed geadviseerd, snel geleverd vakkundig gemonteerd.

Goede prijs. Prijs scheelt weinig met outlet.

Fred S te Alkmaar 15-10-2021

Zeer gastvrij ontvangen in Alkmaar en zonder haast uitleg gekregen van de mogelijkheden met mijn keuze. We hebben een inductie 4 pits gekocht en zijn hierbij vriendelijk te woord gestaan. Bleek dat deze alleen online werd aangeboden dus werden wij geholpen bij het bestellen. Verder werd de levering zeer snel gedaan en was de bezorging geheel gratis. Ja, wij zijn bijzonder tevreden over Keukenloods Alkmaar

Tjeu 15-10-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Snelle levering. Goede uitleg in de winkel.

Koelemeijer 15-10-2021

Echt ontzettend goed geholpen hier. Levertijd ook uitstekend. Op de dag zelf keurig mailtje met tijdsblok. Vrieslade was stuk helaas. Melding gemaakt en binnen 2 weken kregen we een nieuwe.

F. Cranenbroek 15-10-2021

Groot aanbod. Snelle levering en goede service. Heb ook gekozen voor plaatsing van de inductiekookplaat.
Kreeg goede uitleg en alles werd gecontroleerd of de kookplaat ook werkte en alle functies beschikbaar waren.

Nico 15-10-2021

Prima webwinkel met mooi aanbod aan keukenapparatuur tegen scherpe prijzen. Levering thuis is ook dik in orde.

Ton van Gorp 15-10-2021

Wij zijn keurig in de showroom geholpen en goed geholpen toen de ovens en de koelkast niet op tijd te leveren waren keurig een alternatief gezocht ook geen meer prijs hoeven te betalen omdat er in meerdere keren geleverd werd

Hilbert 15-10-2021

Goede informatie m.b.t. de bestelling op de site en apparaat is volgens afgesproken dag netjes geleverd

Loes 15-10-2021

Het. Intact met de medewerker en de vlotheid van levering, alsmede de prettige prijs, maakt dat ik heel tevreden ben en zeker voor een volgende aanschaf terug kom.

H. van de Pas 15-10-2021

Snel, duidelijk, uitstekende service. De monteur ruimde ook heel netjes op, heel fijn.

ED 15-10-2021

Goed advies over de diverse modellen inductiekookplaten. Snelle correcte levering van de gekozen kookplaat.

14.10.2021 14-10-2021

Fijn bedrijf!
Goede uitleg vergelijk van materialen. Er wordt tijd en zorg aan de klant besteed.
Er is direct duidelijkheid over de prijs wat bij andere keukenzaken vaak niet zo is.
Ook de levering van de apperateur ging super!

Elly B. 13-10-2021

Keukenloods levert niet alleen prachtige keukens, maar ook uitstekende apparatuur en blijft je altijd trouw in service, onderhoud en nalevering.

Arjen Vels 13-10-2021

Volgens afspraak en net werk afgeleverd! Helaas wel een erg lange levertijd en een matige info daarover.

Joke 13-10-2021

Prima advies in de winkel.
Goede keus in apparatuur.
Correcte aflevering en meenemen oude apparaat

Annelies 12-10-2021

Veel tijd om alles goed te bespreken en de offerte weer bij te stellen. Communicatie over plaatsing heel goed. Goed telefonisch bereikbaar Keuken in 1 dag prima geïnstalleerd.

n.distelbrink 12-10-2021

prima site en goede keuze kwaliteit, wij zijn vooral blij geweest met de monteur, keurige uitvoering van de montage.

TEM 12-10-2021

Het artikel dat ik had besteld was niet voorradig. Ik kreeg dezelfde dag een telefoontje dat ze me een andere nagenoeg gelijk artikel konden sturen. Dat was supersnel geregeld en supersnel bezorgd.

Hans 12-10-2021

Deskundige hulp en goed in het adviseren en meedenken van ... en ... heeft er voor gezorgd dat wij een mooie en praktische keuken hebben gekocht die keurig geleverd is en zeer vakkundig geplaatst door ......

Gerda schuurman 12-10-2021

Hele goede sevice als ik nog wat nodig heb . Dan ga ik zeker weer .vriendelijk personeel die je goed helpt met wat je zoekt

Tim 12-10-2021

Tijdens aankoopproces van een nieuwe koel-vriescombinatie heb ik contact gehad met de klantenservice omdat ik twijfels had over de inbouwmaten. Ik ben telefonisch erg goed en duidelijk geholpen. Ik kreeg goede instructies om tijdens het gesprek de benodigde maten op te meten. Dit heeft er voor gezorgd dat ik niet het product van mijn voorkeur wilde aanschaffen. Want, deze past niet.

Ik heb gekozen voor installeren van de koelvriescombinatie door een partner van Keukenloods. De monteur was erg vriendelijk en heeft het werk goed uitgevoerd.

De reden dat ik geen 10 heb gegeven is dat in de communicatie vanuit Keukenloods werd vermeld dat ik zelf de oude koelkast moet uitbouwen en deze op de stoep moet staan. Dus ik had een steekwagen geregeld. Deze had ik achteraf niet nodig. Op de opdrachtbon van de monteur stond demontage en montage vermeld.

Pascal 12-10-2021

Kwalitatief zeer goed product,goede prijs en correcte info wat betreft leveringstermijn.

ja 12-10-2021

klantvriendelijk, nemen alle tijd voor je en een goede uitleg.
bezorging tevreden over, oude apparaat opgehaald