Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marijke 07-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Wij hebben gekozen voor de keukenloods omdat daar de wasmachine die wij wilde het voordeligste was.. de chauffeur was zelfs zo aardig om de wasmachine binnen te brengen

Daan 07-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en vriendelijke klantenservice

Gekozen omdat de vaatwasser bij hun het goedkoopste was en omdat hij de volgende dag geleverd kon worden
En ind keurige mail met tijd hoe laat ze er zouden zijn. En ze waren keurig op tijd
Ze hadden ook een actie dat er gratis Vaatwastableten bij zouden zitten. Deze zaten er niet bij dus gebeld met klanten service en ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en excuses en ze zouden ze gelijk na sturen en ind de volgende dag keurig na bezorgd echt top service ga zo door !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel Idema 07-11-2017 In de winkel gekocht
veendam

personeel

Goede uitleg product inductiekookplaat,voor en nadelen,goede info over gebruik pannen.waar op te letten.

Rita Zandbergen 07-11-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Super geholpen

De adviseur zocht uit zichzelf naar de beste mogelijkheden, en ook naar de goedkoopste. Heel fijn, die medewerking.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mw T van Moll 07-11-2017 Via de website gekocht

Snelker service

Goede uitleg via telefoon, snel geregeld en dezelfde dag nog geleverd. Goede service van bezorger. Toppers

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

C. Zevenbergen 07-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede prijs en goede service

Na onderzoek op internet bleek Keukenloods het voordeligste.
In dit geval € 450,— goedkoper dan via Miele zelf.

A. de Boer 07-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service

Prettig en vriendelijk personeel, goede voorlichting en advisering, snelle levering. Klantvriendelijk en scherpe prijsstelling.

Hans 07-11-2017 Via de website gekocht

De service is top

Wij hebben voor deze shop gekozen aangezien we wisten voor welk apparaat wij onze keuze hadden gemaakt en de prijs stond ons aan.

Gerry 07-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Jammer dat op de site producten staan die op dat moment niet leverbaar zijn.
Gelukkig is met één telefoontje een goede oplossing gevonden, ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

Sharmila 07-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam zuid

Helemaal top! Super tevreden

We gingen voor de vaatwasser en kwamen ook de afzuigkap tegen . Omdat de prijzen zo meevielen hebben we deze maar ook meebesteld.

Mel 06-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik kreeg bericht dat mijn spullen (kookplaat, vaatwasser en oven) op vrijdag tussen 07:00 - 10:00 geleverd zouden worden. Om 09:30 werd ik gebeld dat mijn spullen niet geleverd worden omdat ze niet ontvangen zijn. Dit had keukenloods toch ook een dag tevoren kunnen weten! Ik heb speciaal vrij genomen van het werk. Mijn conclusie is dat keukenloods de verkoop belangrijker vindt dan een tevreden klant aangezien de last mile dienst niet serieus genomen wordt. Volgende keer betaal ik liever meer bij coolblue maar dan weet ik ook zeker dat ze gaan voor goede klantenservice incl last mile diensten.

Officiele reactie van Keukenloods 08-11-2017

Beste Mel,

Wat vervelend dat de communicatie over jouw bestelling niet goed is verlopen. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. In sommige gevallen zijn wij helaas afhankelijk van de levering van de leverancier. Als hier iets mis gaat, kunnen wij de producten niet leveren op het gewenste tijdstip. Ik ben met je eens dat hier beter over gecommuniceerd had mogen worden. Mijn excuses daarvoor.

Ik hoop dat de apparaten verder naar wens zijn.

Stephan 06-11-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Goede, eerlijke prijs, correct en op tijd geleverd zoals overeengekomen was!
Kan deze winkel (webshop) aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 06-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering en prima product

alles goed geregeld, wij zijn tevreden met de manier waarop alles is verlopen. ik heb de afzuigkap zelf zonder problemen kunnen installeren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

De vries 06-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering en goede prijs en service en diverse merken om uit te kiezen en daarom heb ik de oven besteld

Helma 06-11-2017 Via de website gekocht

beter dan best.....

Wij hebben onze uitgebreide keukenapparatuur van Miele besteld. Supergoed, vriendelijk en deskundig geholpen...een latere productwisseling ging zonder problemen, uitgebreide informatie gekregen over een specifieke vraag betreffende de afzuiging...keurige levering! Wij gaan voortaan naar de keukenloods...al hopen we natuurlijk eerst nog heel lang plezier van onze producten te hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. Kleinjan 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle respons op wijzigingen. Prima service.

Bij het laten vervallen van 1 artikel werd alles snel en vriendelijk verwerkt. Terug storting op bank van afgemeld artikel werd direct geregeld. Al met al een prima service.

Josee 06-11-2017 Via de website gekocht

prima levering, hele goede aftersales

Goed begeleid tijdens aankoop via webshop. Telefonisch extra contact gehad. Levering was door bijzondere plaatsing aan onze kant niet compleet, gebeld en direct volgende dag wel in orde! Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tonnie 06-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Makkelijke site, kan goed vergelijken en maten bekijken. Vond zo snel wat ik hebben wou. En de prijs is goed.
Kortom geen klachten over de keukenloods, en de medewerkers waren ook vlot aan de telefoon over vragen die ik had.

Paas 05-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Na fout van mijn kant maximale service door keukenloods. Probleem perfect opgelost!
Duidelijke afspraken en super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

erik 05-11-2017 In de winkel gekocht
roosendaal

lekker snel geregeld

afgehaald op de locatie en ook daar gelijk uitgezocht na contact met een van de verkopers lekker snel geholpen

J.Meijer 04-11-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Goeie service!

Wordt goed voorgelicht en echt als klant behandeld.
Ook de prijzen van de spullen die ze verkopen zijn zo laag mogelijk gesteld.
Officiele reactie van Keukenloods 06-11-2017

Beste J.Meijer,

Bedankt voor het plaatsen van de review! Ik zie dat je tevreden bent over onze service, maar toch een 1,0 als cijfer hebt gegeven. Ik hoor het graag als ik nog iets kan betekenen.

Meuwissen 03-11-2017 Via de website gekocht

Inductieplaat van Bosch

Na aanbeveling van iemand met kennis van zaken, de inductie kookplaat telefonisch besteld. Beantwoording van de vragen gebeurde op een prettige en deskundige wijze. Levering vond plaats binnen 24 uur.

Sebastiaan 03-11-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

's avonds besteld en volgende dag op het juiste tijdslot bezorgd. vriendelijke bezorgster, helemaal goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brasser 03-11-2017 Via de website gekocht

helemaal okee

De opgegeven dag en tijd klopt redelijk goed ook de track en trace en een goede aflevering van het bestelde .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Tak 03-11-2017 In de winkel gekocht
Roosemdaal

Je wordt er heel netjes geholpen

De veele artikelen en zeker voor de prijs de keus is er groots .en ze hebben er mooie keukens staan voor ieders wat wils

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Dekker 03-11-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort!

Prima service van medewerker die voor ons zelfs de dealer ging bellen om te kijken of het product wat we wilden aanschaffen inderdaad geschikt was voor ons. Net dat stapje verder gaan noem ik service. We konden onze afzuigkap in filiaal ophalen.

Petet de Bruin 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting en advies

Mijn kookplaat was kapot en Atag had geen interesse om het apparaat te repareren. Op zoek naar een alternatief kreeg ik advies om naar twee mogelijk vervangende inductie platen te kijken. Precies wat ik zocht voor een prijs die beduidend lager lag dancde adviesprijs. Volgenfe dag had ik al de kookplaat. Probleem opgelost

Rob 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering.

Atag oven in de winkel uitgezocht en in de webshop gekocht. Zeer nette actie prijs. Dag er na correct geleverd. Aanrader!

cor en nel bakker 03-11-2017 Via de website gekocht

wij zijn erg tevreden

Hebben er al meer gekocht in de winkel zelf en nu in de web shop allemaal prima behandeling kon niet beter

Chris de Graaf 03-11-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima adres voor keukenspullen

Ruim opgezette winkel, volop keuze, geen opdringerige verkopers, en als je je keuze gemaakt hebt: een vlotte, heldere afhandeling zonder gedoe met vooruitbetaling.

Els 03-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima geholpen. We hebben eerst in de winkel gekeken. De kookplaat was daar niet maar we konden een alternatief bekijken. Er werd goed met ons meegedacht..Kundig personeel en keurig te woord gestaan. Daarna besteld via internet. Heel snel geleverd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mc 03-11-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Service op en top

Goede duidelijke uitleg en top service.
Bijna alles op voorraad en anders snel besteld .
Goede kwaliteits apparaten en toebehoren .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joep 03-11-2017 Via de website gekocht

Prima zaak

Keurige telefonische uitleg van product vriendelijke benadering geen opdringerig gedoe bestelling keurig op de aangegeven tijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis wilt eerlijkheid 03-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed alles opgelost na veel problemen met expediteur

Eerste levering kwam beschadigd binnen, blijkt na onderzoek beschadigd vermoedelijk door steekwagen van de expediteur, volgende levering was de bezorger erg agressief en onvriendelijk en hij wilde de inductie fornuis niet eens binnen zetten toen ik dreigde zijn baas te bellen knalde hij hem agressief overal tegen aan met de steekwagen met fornuis er op terwijl hij schreeuwde ok ik doe het dan maar dan bent u aansprakelijk voor alle schades en hij beschadigde de deur drempel en deur post op meerdere plekken, de grondwet in nederland zegt dat je de aansprakelijkheid niet kan verleggen voor wat je zelf doet, zijn bedrijf heeft mij opgebeld met excuses en wilde meteen de schade vergoeding overmaken wat al is ontvangen.

De orginele versie was veel langer staat op trust pilot, maar na uitleg en foto's als bewijs gestuurd te hebben en wat compensaties ben ik erg goed geholpen en ben erg blij hoe wij het samen hebben opgelost, er was een kras omdat er stukjes glas tussen de verpakkingen zat wat in de fabriek moet zijn gebeurt lijkt mij en daarvoor werd ik ook gecompenseerd. Omdat ik boos was had ik eerst 1 ster gegeven en iedere keer werd het hoger omdat ze alles eerlijk oplossen en dat moet beloond worden met 5 sterren. Ook moet ik zeggen dat in deze aankoop het alleen maar mis ging bij de expediteur en keukenloods.nl zover ik het zie alles correct heeft opgelost.

Nogmaals bedankt voor de compensaties en ik kom als ik iets nodig heb zeker terug als klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

AK 03-11-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snel, goed en netjes afgeleverd. Bovendien een prima product. Ik zou deze webshop zeker aanbevelen. Communicatie via de mail verloopt ook prima. Pakket is via PostNL bezorgd.

Fred 03-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Had al eens eerder iets besteld en kenden ze zodoende als een voordelige betrouwbare site. Nu een vriezer besteld tegen een zeer scherpe prijs. Bleek later dat vanwege een storing op de site, de bestelling een dag vertraging had. Werd hier netjes over geïnformeerd en werd zelfs direct al een cadeautje bij aangeboden ter compensatie. Netjes, en daarna correct afgeleverd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald. 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Keuze gemaakt voor een bepaalde inductiekookplaast. Deze besteld, maar helaas niet meer leverbaar en Keukenloods kwam met een beter en duurder alternatief en mochten wij hebben voor de prijs van de kookplaat die niet meer leverbaar was. De volgende dag al in huis. SUPER!!!.
Zijn ons nu aan het oriënteren voor een nieuwe afzuigkap en zullen deze zeker bij Keukeoods bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Petra 03-11-2017 Via de website gekocht

Super service en stipte levering!

Ik vond op de gebruiksvriendelijke website van keukenloods.nl een uitgebreid assortiment en concurrerende prijzen. Waarom zou je dan nog ergens anders gaan kijken? Verder een stipte levering op de afgesproken dag en levering op de gewenste plek. Ik ben super tevreden!

Mieke 03-11-2017 Via de website gekocht

superdelux

makkelijke site, snelle en goede service, snel geleverd door vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jack 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle actie na mijn late bestelling

Ondanks mijn. Late bestelling na 14,30 werd ander type aangeboden wat andere dag geleverd kon worden. Zodat we weer konden koken

Johan 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Snelle aflevering, goede berichtgeving waar artikel zich bevindt, aflevering op data en tijd. Uitstekende internet pagina. TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vermeulen 03-11-2017 Via de website gekocht

de gemaakte afspraken worden volledig uitgevoerd

de begeleiding en deskundig advies waren voor ons de aanleiding om zeker tot de koop over te gaan tot de aankoop. De aankoop prijs was zeker een onderdeel voor de definitieve aanschaf.

Tom 03-11-2017 Via de website gekocht

Prima, zoals je mag verwachten

Overzichtelijke webshop.
Makkelijke bestelling.
Niet de laagste prijs voor mijn artikel.
Prima levertijd die je kan volgen en klopt.

J.G te Paske 03-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goed overzicht van producten,
Prima service,
Behulpzame en deskundige uitleg
Aanrader om een product te bestellen
Snelle levering van onze inductiekookplaat

Anneke Klok 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende artikelen

duidelijke website en gebruiksvriendelijk en goede prijs en kwaliteit van de artikelen, alle artikelen in een keer geleverd op de manier zoals afgesproken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Ovink 03-11-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Heel tevreden over voorlichting en service! Geweldige oven.

Prettig contact! Goede voorlichting en gelegenheid om te kiezen wat bij je past! De Keukenloods is heel goed

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. Snoeijer 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en zeer goede service

Zeer uitgebreid productenpakket dus je vindt hier altijd wat je zoekt.
Scherpe prijzen en snelle levering , desnoods 's avonds.
Bij vragen krijg je goed advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 01-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam ZO

zeer teleustellende service bij Keukenloods in Amsterdam ZO

op 25 oct heb ik 2 apparaten besteld bij de Keukenloods in Amsterdam Zuid-Oost, waaronder een Baumatic afzuigkap type BES905BGL.

ik zou gebeld worden als mijn bestelde producten binnen zouden zijn en dat zou maw ongeveer een week duren.
Maandag werd ik gebeld dat alles binnen was en vandaag heb ik 3 uur vrij genomen van mijn werk om de bestelling in ontvangst te nemen.
vanuit Landsmeer naar de Keukenloods gereden.
En wat schets mijn verbazing, de afzuigkap was nog niet beschikbaar die als demo in de winkel hangt.

Dus 3 uur vrij genomen voor NIETS en voor niets van Landsmeer naar Amserdam Zuid-Oost gereden.

wat mij verder opviel, in de advertentie stond een afprijzing van ruim 800 naar 299. een klein beetje Googelen levert op dat dit product niet ruim 800 kost maar slechts 399. wat ik misleidend vind.

een zeer teleurstellende organisatie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 03-11-2017

Beste Ruud,

Wat vervelend hoe dit is gelopen. Mijn collega heeft zojuist geprobeerd contact met u te krijgen en een bericht achtergelaten op uw voicemail. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Piet van kraay 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede info en service en prijs

Levering vaatwasser en bezorging perfect ruim week later wasdrpger defekt en dus mieuwe bsteld door onze fout verkeerd type besteld na tel overleg en zeer vriendelijk help desk alles goed gekomen kan geen winkel tegenop !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roddy 01-11-2017 Via de website gekocht

Slecht aftersales service

De installatie van mijn kookplaat ging vlot en efficiënt en ik was best wel tevreden, totdat, na een maand of drie, het apparaat het begaf.
Ik melde de storing op de website van De Keukenloods en hoorde na een paar dagen … helemaal niets. Ik belde op en kreeg te horen dat het vrij normaal is dat je 2 a 4 dagen moet wachten voordat er iets gebeurt. Na nog een paar dagen belde ik weer op een hoorde dat de storing aangemeld was bij de fabrikant. Toch gebeurde er niets. Op de vijfde dag belde een mevrouw van Keukenloods op om te vragen hoe het ging met de kookplaat. Ze zei dat zij zouden overleggen. Toch gebeurde er niets. Op de achtste dag belde ik weer en de klantenservice van Keukenloods ontkende dat die mevrouw van hun was Er werd gezegd: “er werken hier geen meisjes”. Ik kreeg het telefoonnummer van de fabrikant aangeboden met het advies om zelf te bellen.
Gelukkig was de klantenservice van Atag veel meer behulpzaam en begripvol. Eerst controleerde zij of de storing aangemeld was bij hun … blijkbaar niet! Na een paar dagen stond de monteur voor de deur en het apparaat is kosteloos gerepareerd. Ik vond de klantenservice van De Keukenloods zeer teleurstellend.

Officiele reactie van Keukenloods 02-11-2017

Beste Roddy,

Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze service. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Mijn excuses daarvoor.

Ik ben blij om te lezen dat het probleem uiteindelijk is opgelost door ATAG. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.