Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Hauzendorfer 01-02-2017 Via de website gekocht

Koen

bestelling en aflevering geheel volgens verwachting afgerond
bericht via telefoon bij binnenkomst en hulp bij afhandeling zeer vriendelijk

Pluspunten

• vriendelijk
  • hulpvaardig

leen de kok 01-02-2017 Via de website gekocht

etna electriche kookplaat

top product werkt prima' goede prijs kwaliteit verhouding'' makkelijk in gebruik, prima levertijd, prima chauffeurs die het aanleveren

Botha 01-02-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

Heerlijk overzichtelijke site. Duidelijke communicatie en uitstekende service. Veel apparatuur leverbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Klrtj 01-02-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser gekocht, ging soepel

Via internet bij deze winkel terecht gekomen. Ik heb een bestelling moeten annuleren ivm verkeerde maten en ze boden me toen een mooi alternatief aan voor een fijne prijs.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Breeuwsma 01-02-2017 Via de website gekocht

Breeuwsma

Keukenloods heeft het bestelde op de afgesproken dagdeel afgeleverd. Blij verrast waren we toen bleek dat de afgeleverde oven een betere versie was dan de bestelde (was niet meer op voorraad). De meerkosten ca. €150 euro werden ons niet min rekening gebracht 😀👏👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wim 01-02-2017 In de winkel gekocht
Almere

Aankoop Siemens oven en combi magnetron

We zijn in de winkel in Almere uitstekend geholpen. met goede voorlichting, tips en de bestelling. De prijzen zijn scherp, maar dat gaat niet te koste van de aandacht die je als klant krijgt.

Pluspunten

• deskundige verkoper
  • ruime keus
  • scherpe prijs

A van den hurk 01-02-2017 Via de website gekocht

A van den hurk

Geweldige site en super snel met bestelling , levering was zeer netjes niks is te moeilijk voor ze !

Pluspunten

• Super snel geleverd
  • Goed contact over levering

A bosman 01-02-2017 Via de website gekocht

Super snel en goede bezorging!

Makkelijke site om producten te vinden, alles staat er duidelijk bij. Snelle en goede levering, super!

Ed Meekel 01-02-2017 Via de website gekocht

Maatwerk

Keukenloods communiceerde op een aangename en constructieve manier. Door een komende verhuizing had ik een paar individuele wensen en vragen en die werden prima vervuld.

Pluspunten

• contact
  • coöperatief

Dick 01-02-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Zaandam

Aankoop onderbouw Bosch afwasmachine

Via internet een keuze gemaakt welke keukenzaak we zouden bezoeken. Het ging in eerste instantie om en aanbieding. Bij de eerste kennismaking werden we vriendelijk en kundig geholpen. Het resultaat was dat we een nieuwe afwasmachine gekocht hebben. Geen aanbetaling en gratis thuisbezorgd. Geen aanbetaling geeft altijd wat rust. Bedrijven kunnen zomaar failliet gaan. Dat scheelt weer een check bij de KvK.
We zijn dus zeer tevreden over de gehele deal. Levering met een week.

Harold 01-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop combioven

Na heel goed aanbod te hebben gekregen voor een combioven hield de service van keukenloods niet op.
Ik werd nog gewezen of de combioven wel paste en werd ik geattendeerd op de inbouwdiepte!
Super en dus echt een aanrader.

• Deskundigheid personeel

Marcel 01-02-2017 In de winkel gekocht
zwaag

uitstekende service!

We zijn super tevreden met de keuken en de service die door Keukenloods Zwaag geleverd is! Ze hebben uitstekend advies gegeven over wat we konden kiezen en hebben elke vraag of hickup perfect opgevolgd!

Pluspunten

• advies
  • enthousiasme
  • service

Sami 01-02-2017 Via de website gekocht

vervanging Whirlpool inductiekookplaat

De prijzen zijn scherp, het contact verliep prettig en snel. Er was goed overleg mogelijk via e-mail of telefoon, net waar wij als klant behoefte aan hadden. De offertes / facturen waren duidelijk en de partner waarmee de inductiekookplaat werd vervangen prettig in de omgang en bekwaam. Ik zou zeker weer voor keukenloods kiezen.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • duidelijke communicatie
  • snelle combinatie

Minpunten

• installatie binnen een paar dagen lastig
  • timing monteur laat bekend: dus de hele dag vrij

M. 31-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, nette prijs en fijn apparaat.

Wij hebben deze winkel gekozen omdat het hand is (online) en nette prijzen heeft voor goed apparatuur. Ook de service ibj het bestellen bleek erg goed.

Pluspunten

• Goede hulp (via e-mail, chat en telefoon)
  • Ook 's avonds bereikbaar
  • Apparaat kon eerder geleverd worden dan verwacht

Mila 30-01-2017 Via de website gekocht

goede service

via website van Keukenloods een nieuwe oven besteld. Voordat ik de bestelling geplaats heb had ik nog telefonisch contact met Keukenloods. Ik werd erg vriendelijk geholpen. De levering was op tijd, ik werd op de hoogte gehouden via mail. De monteur was erg behulpzaam en zeker bekwaam.

Pluspunten

• goed service
  • aantrekkelijke prijs

Henk Koudijs 30-01-2017 Via de website gekocht

Van gas naar Inductie met een AEG inductie 4 pits plaat

Keukenloods heeft een mooie en eenvoudige site! wat voor mij belangrijk is, is dat het product netjes op tijd geleverd werd en volgens de afspraak.

Pluspunten

• netjes en duidelijk
  • komen afspraken na

kim 30-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering!

prima service, levering snel. Bij bestelling bleek gekozen artikel niet meer in voorraad en werd er direct een vervangend artikel aangeprezen, voor dezelfde prijs.

Bianca Derks 30-01-2017 Via de website gekocht

Bosch koelkast

Erg duidelijke site wij zochten een inbouwkoelkast en op de site van keukenloods hadden wij deze zo gevonden als je hem niet ingebouwd wil hebben wordt hij de volgende dag geleverd wij moesten een weekje wachten omdat er een inbouwteamlangs moest komen,

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • vriendelijk

Minpunten

• afspraak voor inbouw duurde een week

Dhr Noordhoek 30-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf inbouw wasmachine.

Dankzij een eerdere bestelling van een koelkast bij Keukenloods waarbij ik mijn bestelling netjes en met een mooie prijs heb mogen ontvangen.
Mijn wasmachine ging kapot en als je netjes geholpen bent dat ga je vanzelf weer terug, Keukenloods dus.
Ook nu ging alles weer naar wens, wasmachine netjes afgeleverd, ik kan nu weer wassen dankzij Keukenloods.

• Goede levering

Fam. Heinemans 30-01-2017 Via de website gekocht

Goede afwasmachine Bosch.

Prima kwaliteit afwasmachine, geluidsarm, wast en droogt prima.veel programma's om te kiezen. Prijs, kwaliteit verhouding ook goed. Zeer tevreden ermee.

Pluspunten

• Schone ,droge vaat
  • Goed telefonisch advies
  • Veel ruimte

HeinM 30-01-2017 Via de website gekocht

aankoop snel en efficiente afgehandeld

Na de bestelling te hebben geplaatst, ben ik direct en in de tijd tussen bestelling tot aflevering goed op de hoogte gehouden. van de levering: bevestiging, rekening, aanleverdag en tijd etc.
Ook had ik voor de bestelling en na de levering nog wat vragen. Alles werd snel en vriendelijk naar tevredenheid beantwoord.

Albert 30-01-2017 Via de website gekocht

Inbouwkoelkast

Super tevreden, goede en duidelijke webshop met goed telefonisch feed back en goed nagekomen afspraken omtrent de levering. Bedankt keukenloods team.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Afspraken nakomen

Minpunten

• Niet
  • Niet

Schanzleh 30-01-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Vaatwasmachine

Wij werden goed geholpen en geadviseerd bij de aankoop van onze nieuwe vaatwasmachine. We gaan zeker voor een volgende aankoop terug naar de Keukenloods.

Dick de Klerk 30-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Z.O.

Onze mening over keukenloods

De keukenloods heeft vanaf het 1e gesprek al het gevoel gegeven niet een keuken te willen verkopen maar te willen helpen en te adviseren. Ze hebben meegedacht in mogelijkheden en ook als er dingen niet konden er niet omheen gedraaid maar alternatieven aangedragen.

Pluspunten

• Goed geluisterd naar onze wensen en budget
  • Termijn van installatie werd niet overschreden

Ontevreden klant 30-01-2017 Via de website gekocht

Hele slechte service

Online een fornuis gekocht voor een mooie prijs. Echter kon deze pas na 2 maanden geleverd worden. Vervelend als je oude fornuis kapot is. Zelf contact moeten opnemen voor een compensatie en kreeg alleen de bakblaat kado.
Paar weken verder een mailtje dat de levertijd vertraagd is naar 3 maanden later!! Er wordt geen alternatief geboden, ik kon een duurder fornuis kopen voor een duurdere prijs wat ze wel op voorraad hadden. Schandalig, bijna een half jaar aan levertijd en dan de vinger wijzen naar de leverancier!!!!

Officiele reactie van Keukenloods 30-01-2017

Beste,

Wat vervelend om te lezen dat de levertijd zo op loopt. Mijn excuses daarvoor. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Alvast bedankt!

Emma | Keukenloods.nl

Officiele reactie van Keukenloods 07-02-2017

Beste,

Ik heb inmiddels van mijn collega begrepen dat er telefonisch contact is geweest en dat dit gesprek goed verlopen is.

Emma | Keukenloods.nl

EMH Wichmann 30-01-2017 Via de website gekocht

kookplaat

Wij kopen geregeld hier onze keukenapp.
we hebben het van vrienden,mijn zoons zijn ook vaste klant!
De bezorging is altijd prima en nu is mijn cheramische kookplaat weer ingebouwd. Super mooi en de monteur erg vriendelijk!!
Ik geef het altijd door als mensen een app. nodig hebben,want ze zijn niet duur.

Dorien 29-01-2017 Via de website gekocht

Service keukenloods

Fijne webshop, veel keuze maar door zoekcriteria kom je makkelijk bij productkeuze. Makkelijke en vlotte afhandeling en service tot in de keuken bezorgd en fijn dat je bij levering kunt betalen.

Pluspunten

• Goede en vlotte service
  • Handige website

Rik 29-01-2017 Via de website gekocht

Keukenloods

5 Bosch producten en een wasbak met suc6 besteld en geleverd. Alles is netjes afgehandeld met goede offerte. Goede upgrade gekregen vanwege omvang van aankoop. De website was wel traag.

Pluspunten

• nette levering
  • mooie upgrade

Minpunten

• zoekfunctie website
  • website traag

T. Schouwstra 29-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service van bestelling tot levering

Op zaterdag ging onze kookplaat kapot, een vervangende was snel gevonden, enkel zeer slecht te vinden om te bestellen. Bij de site van keukenloods stond "graag bellen voor de prijs", dit bleek om 21:30 nog mogelijk. De prijs stond ons aan en de bestelling is ook gemaakt, bevestiging kregen we de volgende dag.

Alles liep naar wens, enkel de transporteur was slecht te bereiken voor de gewenste levertijd. Of dit gewoonlijk is weet ik niet, vandaar een 8.

Pluspunten

• gemak website
  • snelheid prijsopgave

Minpunten

• bereikbaarheid transporteur

G. Bongers 29-01-2017 Via de website gekocht

Dhr.

‘s Avonds een wasdroger besteld, deze was op voorraad en werd de volgende dag al geleverd.
Helaas had ik die avond geen tijd om hem uit te pakken.
Volgende avond de wasdroger uitgepakt, waarbij ik zag dat de gehele linker voor en zijkant behoorlijk beschadigd waren.
Hierover direct telefonisch contact met Keukenloods opgenomen.
Mij werd gevraagd om per mail een foto van de beschadigde droger op te sturen.
Binnen een uur had ik al bericht dat er een nieuwe wasdroger voor mij was besteld omdat er geen in voorraad was.
Een week later werd de nieuwe droger naar telefonisch overleg bezorgd.
Prima service, zou hier zo weer bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima service

H.Voogt 29-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop keuekenapparaat ( inbouw tafelmodel vriezer)

Correcte en snelle levering, uit verleden eigenlijk niet anders gewend!! De website is duidelijk in hetgeen geleverd wordt, de terugkoppeling over levermoment en betalingen zijn uitstekend.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs gunstig

Wvd stokker 29-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Gemakkelijke site, alles te vinden wat je zoekt. Ik had wat gekocht, maar was niet meer te leveren, toen kregen we een duurdere voor dezelfde prijs. Dat noem ik nog eens service.

Chris 29-01-2017 In de winkel gekocht
Watergang

Perfect

Keurig advies, snelle levering en perfect geplaatst. Echt een aanrader. Er is veel keuze en daarom de perfexte apparatuur gevonden tegen goede prijs

Pluspunten

• Servicegericht
  • Scherpe prijs
  • Vakkundig geplaatst

Keukenapparatuur 28-01-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Waddinxveen

Keukenapparatuur

Wij hebben al onze keukenapparatuur bij keukenloods gekocht. Goede en vriendelijke service. Duidelijke uitleg en ze name alle tijd voor ons. Alles is netjes afgeleverd en genieten er nu erg van

ada 28-01-2017 Via de website gekocht

aanschaf nieuwe oven

ik vind het een zeer goede shop, als je belt helpen ze me het maken van een goede keus.
bij bestelling een erg snelle en goede service.
prijs kwaliteit verhouding is erg goed.
zeer tevreden , heb al eerder wat besteld en was daar ook erg te vrede over, vandaar dat ik nu weer bij hun terug kom.

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit verhouding
  • snelle levering
  • goed advies

Ingrid 28-01-2017 Via de website gekocht

Blije en tevreden klant!

Keurig te woord gestaan via de telefoon, goed advies, snelle levering en keurige en vlotte plaatsing! Kortom top.

richard 28-01-2017 Via de website gekocht

birl 102 inbouw koelkast

snelle levering , koelkast was defect na een telefoontje 2 dagen later is deze omgeruild voor een nieuwe die wel perfect werk.

goede service dus

Lucy 28-01-2017 Via de website gekocht

Vervanging oude keukenapparatuur

Deskundig geholpen. Goed advies. Snelle offertes. Meedenken met je wensen. Naar alternatieven zoeken. Service uitstekend. Ze doen wat ze beloven. Zowel bij het uitzoeken als het plaatsen. Vriendelijke medewerkers, goede communicatie.

Pluspunten

• Ze doen wat ze beloven

R. de Vos 28-01-2017 Via de website gekocht

afdekplaatje siemens combimagnetron

Prima service en snelle levering van keukenloods. Eerder gebeld met Siemens die me meer dan 15 minuten in de wacht hielden en me daarna een dure afdekplaat wilden aansmeren omdat de strip die ik nodig had niet op voorraad was. Keukenloods heeft me snel en kundig geholpen aan de juiste strip.
Wel vreemd dat je voor een dure combimagnetron nog apart een afdekplaatje moet bestellen, dit hoort toch inbegrepen te zijn!

Pluspunten

• vakkundig advies
  • snelle levering
  • gratis bezorging

Maarten 28-01-2017 Via de website gekocht

Alies zoals agesproken

Alles ging zoals afgesproken, kon zelfs voor de leverinh een dagdeel kiezen en kreeg vtv een berichtje ter herinnering met de tijd.
Als ze ook nog bereid waren de verpakking mee te nemen was het perfect.

Pluspunten

• Volgens afspraak
  • Kiezen voor tijdsblok bij levering

Minpunten

• Verpakking niet mee retour

Koper 27-01-2017 Via de website gekocht

Prima zaak!

De zaak adverteerde met een ultramodern artikel. Bij bestelling bleek dat het niet meer in de verkoop was; voor dezelfde prijs een vervangend artikel aangeboden - ook goed, ook goede prijs, maar niet het betere waarmee ik naar hun site gelokt was. Al met al best goed, maar toch een beetje jammer...
Verder werd het artikel een dag later dan beloofd uit magazijn verzonden. Geen ramp, maar toch...

Pluspunten

• Competitieve prijzen

Minpunten

• Belooft meer dan dat ie waarmaakt

Bert 27-01-2017 Via de website gekocht

Bert

goede web site om te bestellen.
Zeer vlotte service en vlotte levering van het product.goede garantie voorwaarden

Pluspunten

• Makkelijke te bestellen goede website
  • Snelle levering

JanS 27-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Aankoop afzuigkap

Via internet bij de vestiging in Alkmaar terecht gekomen. Afzuigkap moest een oudere vervangen, waardoor de maatvoering belangrijk was. Goed en vakkundig geholpen. Een paar goede tips over verwijdering van de oude en plaatsing van de nieuwe. De juiste kap is geadviseerd in combinatie met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• goed advies
  • gunstige prijs

Minpunten

• Iets later geleverd dan eerst werd aangegeven.

Dré 27-01-2017 Via de website gekocht

Wat moeilijk wat betreft de bezorgings tijden .

Bestellen gaat makkelijk. Bezorgen wordt lastiger.
We geven aan dat er pas na 15.00 uur iemand aanwezig is. Helaas de bezorging kan vanaf half 1 tot half 4 plaatsvinden. Secuurder kunnen ze niet zijn. Ze komen dus om 10 voor 2 en bellen op als ze wegrijden, we kunnen dus niets regelen omdat de bezorgers alweer weg zijn. Opnieuw gebeld met transporteur. Graag bezorgen op vrijdag middag, ook dan weer problemen over de tijd. Tussen 13.00 en 16.00 uur. Uiteindelijk toch bezorgt om 18.00 uur, we hebben wel begrip voor de reden, uitlopen van bezorgen door diverse oorzaken. Toch jammer dat deze transporteur geen rekening kan houden met het feit dat klanten ook NIET de hele dag thuis kunnen zijn en graag duidelijker willen weten wanneer een bestelling gebracht worden. Zowel bij telefonisch contact met de online winkel als met de transporteur was de wachttijd idioot lang, laatste X 25 minuten.

Pluspunten

• Voordelige online winkel

Minpunten

• Telefonisch contact
  • Bezorgtijden

Amnemiek de Groot 27-01-2017 Via de website gekocht

Goede service. We zijn zeer tevreden. Erg klantvriendelijk.

Smeg inbouwvaatwasser besteld. Was niet meer leverbaar. We kregen een luxere uitvoering zonder bijbetaling!
Goede service. Klantvriendelijk. En keurig bezorgd! We zijn super tevreden.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Behulpzaam

Marianne 27-01-2017 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Marianne

Zeer vriendelijk personeel , goed geadviseerd , alle tijd genomen bij t uitzoeken van n hele nw keuken tevens hebben wij n nw wasdroger en nw vriezer gekocht

Pluspunten

• Goed advies !!!!!!!
  • Vriendelijk personeel !!!!!!

T.vermeer 27-01-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Aanschaf atag inbouw wasemkap

Prima geholpen door medewerker waardoor ik de juiste keuze heb kunnen maken. Ook werdt ik steeds op de hoogte gehouden over het tijdstip van aflevering

Pluspunten

• Goed geholpen
  • Kennis van zaken
  • Erg vriendelijk

W.fleur 27-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf koelvrieskast

Goede service zeer goede levering op de dag dat je aangeeft met een tijd via de mail.
Ook wanneer het fout gaat zeer snelle herlevering.

frans straub 27-01-2017 In de winkel gekocht
terborg

zeer goede service en correcte afspraken

Goede en correcte behandeling en denken ook met je mee als je een probleem hebt. Veel keus in de show room .

Kees 27-01-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods te roosendaal

Uitstekend meedenkende verkopers bij de keukenloods!

Zeer duidelijke site met uitgebreide info per apparaat en enorm veel keus.
Als je hier geen keuze kunt maken uit app. dan lukt dat elders ook niet.
Al meerdere malen via de keukenloods nieuwe (verschillende) inbouwapp. aangeschaft.
Als je hier je app. koopt krijg je er zeker geen spijt van en voor elk wat wils.

Pluspunten

• Zeer ruime keus.
  • Laagste prijs.
  • Professionele verkopers.
  • Goed bereikbaar.
  • Alternatiefdeal!