Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Geurt van Dorlabd 08-10-2021

Fijne medewerkers met verstand van zaken
Zeer snelle levering en super scherpe prijs 👍👍👍

Sylvia 08-10-2021

De vaatwasser die ik nu heb gekocht is het tweede artikel dat ik bij Keukenloods.nl kocht en ik ben weer net zo tevreden. De machine werkt perfect en de monteur die deze plaatste was erg kundig en behulpzaam. Voor mijn volgende keukenapparaat ga ik zeker weer naar Keukenloods.nl.

Rinus 08-10-2021

Net en vriendelijk personeel, jammer dat de plaat niet in de showroom te zien was.
Met alle gegevens op internet de plaat gekocht en tot nog toe zeer tevreden.

Molga 08-10-2021

Vriendelijke mensen en prima aanbevelingen. Behulpzaam en juiste info voor zelfmontage.

W.A. De Groene 08-10-2021

Jammer van de lange levertjijd van de Siemens koffiemachine. Verder vind ik het moeilijk om de juiste koffiebonen te vinden en de afstelling van de maalgraad. Naast de instructie handleiding had men daar veel meer aandacht aan moeten schenken nog steeds smaakt de koffie niet lekker jammer van een dure aankoop € 1.900,—

Frederico 08-10-2021

Snelle levering en uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Marga 08-10-2021

Super strakke afzuiger met giga goed vermogen.
Mooie inbouw afzuiger en zo nodig kan je kan de afstandsbediening gebruiken die bij deze mooie afzuiger geleverd is.

Chris 08-10-2021

Goed en snel geholpen👍 Levering en plaatsen is ook heel goed en snel gedaan. Helemaal tevreden

W. J. de Zwart 05-10-2021

Gebeld en kreeg een goeie prijs. Snelle levering en zeer goeie service bij plaatsing.

Cor Zwart 05-10-2021

Als nieuwe onlineklant, ben ik gedurende orderaanvraag en de aflevering zeer goed te woord gestaan door verschillende medewerkers van het bedrijf.

Mede door het feit, dat ik ook na mijn bestelling zeer gemakkelijk, zonder toepas, van apparatuur kom veranderen.
De uiteindelijk beslissing van mijn order, wordt door een medewerker gecontroleerd op de aanwezige maten en die van de geleverde machines. Hierdoor ontstonden er ook geen inbouw verrassingen.

Medewerking voor extra hulpmiddelen geen probleem, er werd druk meegezocht.

Via de e-mail werd ik constant op de hoogte gehouden van de orderstatus, Maar er is wel één verbetering aan te bevelen, als er één onderdeel door de leverancier vertraging oploopt, wordt de gehele order later afgeleverd. Wat in mijn geval enkele maanden duurde. Na mijn telefonisch contact werd de aanwezige apparaten wel geleverd.

Dit kan het bedrijft natuurlijk ook zelf constateren en eerder actie ondernemen op een orderstatus.

Arie van der Made 05-10-2021

Een eerdere aankoop bij Keukenloods, welke naar alle tevredenheid is geplaatst, heeft ons doen besluiten om daar wederom apparatuur aan te schaffen.
Ook deze keer is alles naar tevredenheid en klantvriendelijk bezorgd en geïnstalleerd.
Met speciale dank aan de monteur.

Een zeer tevreden klant 05-10-2021

Helemaal tevreden met -ook weer - deze aankoop. Wij kopen al heel lang apparatuurbeheer de Keukenloods.
De afspraken worden keurig nagekomen en de service is optimaal. Ga zo door!

Irma Broeren 05-10-2021

Telefonisch de Miele combi-oven besteld! En alles liep zoals de verkoper beloofde! Hele goede communicatie! Top

Carla 05-10-2021

Ik ben zeeeeer tevreden
Goede verkoper netjes en snel geholpen .
Naar mijn wens geluisterd en keurig afgeleverd .
Super blij mee .

Aron 05-10-2021

Alles is keurig zoals besproken op tijd geleverd en gemonteerd. Bij de wens om 2 producten te wisselen was dit ook geen enkel probleem, via de website konden we zo nieuwe artikelen uitkiezen en overzichtelijk het verschil zien tussen deze producten.

Arjan 05-10-2021

Fijn geholpen door de helpdesk om mijn spullen te vervangen na waterschade .

J. Huijser 05-10-2021

Geen site bezocht, gewoon maar direct naar de winkel gegaan in Utrecht op de Woonboulevard; uitstekend advies/geholpen met de aanschaf van apparatuur alsook de snelle inplanning van aflevering en no nonsense installatie daarvan en het meenemen van de oude apparatuur. Hulde

Ronald 05-10-2021

Goede service! Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Zou keukenloods zeker aanraden!

Hw69 05-10-2021

Bestelling ging vlot. Site duidelijk en overzichtelijk
Datum bij aangegeven van bezorging.
Alles correct geregeld

Frank Huissen 05-10-2021

Goede betrouwbare service
Een winkel die mee denkt met de klant.
Kan het iedereen aanraden,want bij bij de keukenloods is AFSPRAAK ook echt AFSPRAAK
... uit Haarlem

Gé van Galen 05-10-2021

fijne shop,heeft veel topmerken en een verkoper die er verstand van heeft en goede adviezen aanreikt

Trijnie 04-10-2021

De door ons uitgezochte vaatwasser was hier op voorraad en is snel geinstalleerd

Frank M. 04-10-2021

Goede prijs, snelle levering van een combimagnetron, werkt goed en een goede duidelijke handleiding bijgevoegd

nienke Pater 04-10-2021

Ik vindt ze geweldig omdat ze goede service geven ik had een foutje gemaakt en ik belde naar ze en een en al vriendelijkheid en mee denken en oplossen, zo als het hoort was en ben er super blij mee en de vriezer is ook super!

Andre 03-10-2021

Goed geholpen en geïnformeerd. Bestelling daarna soepeltjes en alles op tijd geleverd