Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

W.A. van Heun 29-09-2021

Perfecte service, door corona was de levering een aantal maanden verlaat voor 3 siemens apparaten. Word keurig op de hoogte gehouden en vervolgens netjes gemonteerd...............prima bedrijf en prima service voor een nette prijs! Kan het iedereen aanbevelen.

Ron 29-09-2021

Ik was niet thuis bij aflevering, goede afspraken gemaakt dat wasmachine bij achterdeur neer gezet werd en oude wasmachine bij de voordeur werd mee genomen 👍

Varun 29-09-2021

People in the Keukonloods are always helpful. customer always feel respected and have fun while purchasing.
Services are also top.

André 29-09-2021

Goed overzicht van apparatuur en keuzemogelijkheden.Telefonisch goed geholpen v.w.b. levertijden en tussentijds prima informatie over wijzigingen op levertijden van fabrikant. Op tijd en netjes geleverd en bezorgd.

ES 28-09-2021

Top advies, hele snelle levering, goed product! Heel veel meer kan ik hierover niet zeggen.

Eric 27-09-2021

Super meegedacht door (*). Keurig en overzichtelijke informatie per email over status en levering. Kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen.

Monica 27-09-2021

In de winkel van Waddinxveen gekocht en prima geholpen . Goed advies gekregen. Levering en plaatsing geheel volgens afspraak.
Helaas een paar kleine dingen die opgelost moesten worden maar ook daarmee een hele goede service ontvangen en alles keurig en ondanks vakantieperiode snel opgelost.

Haase 27-09-2021

Prima shop. Al meerdere keren heb ik hier iets gekocht. Dit keer een Bosch vrieskast . Nooit spijt van bestellingen bij Keukenloods gehad. Vragen voor en na bestelling werden prima beantwoord. Prijs is concurrerend. Aanbevolen!

Jan en Mirjam Rahder 27-09-2021

Wij werden uitstekend geholpen door de verkoper , onze vraag was naar een wasemkap tot €200. Hij liep met ons mee waar deze stond , en mochten het gelijk meenemen. Hij gaf ons duidelijk aan waar rekening mee te houden bij het installeren van de wasemkap. Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Wij komen zeker terug bij volgende aankopen, wat een geweldig assortiment van witgoed.

Bart 27-09-2021

Eerlijk verhaal en open communicatie. Miele kon niet leveren en ik werd keurig en eerlijk op de hoogte gehouden. Na beschikbaarheid snelle en correcte levering.

LM 27-09-2021

Helpful customer service, great selection in the store, excellent delivery - we found exactly what we were looking for! Highly recommend

Bergwerff 27-09-2021

Duidelijke afspraak en levering kwaliteit is goed.
Bezorgkosten vond ik aan de hoge kant

Albert Karsten 27-09-2021

goede en duidelijke web-side. vlotte levering en montage. tevreden over het product.

Erica 27-09-2021

Goede service, alles volgens afspraak geregeld (dat gaat vaak echt anders) en het contact met de klantenservice ook als erg prettig ervaren.

Jos Helvensteijn 26-09-2021

De geleverde goederen voldeden aan het bestelde en werden geleverd binnen de aangegeven levertijd.

Hugo 26-09-2021

Ik vind de website duidelijk, maar vooral de werkwijze voor bezorging goed. Je krijgt van tevoren melding over de bezorging, een tijdslot van ongeveer 2 uur. Dat zorgt ervoor dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

Anoniem 26-09-2021

We hebben nu een prima vaatwasser. Wel vreemd dat je er een besteld en dan op het factuur ziet dat je een andere krijgt. Ook al is het een vernieuwde versie het is toch een beetje vreemd dat ze dan de oude versie nog online verkopen. Haal hem dan gewoon van de website zou ik zeggen ;)

R. van Leeuwen 25-09-2021

Nu voor de 2e keer apparatuur gekocht bij Keukenloods. Beide keren uitstekende service, snelle levering en voor een mooie prijs.

Familie van Gastel 25-09-2021

Geweldig, te woord gestaan door een zeer jonge verkoper (dhr X) die perfect adviseerde en heeft ons zeer goed begeleid in de aankoop.
Via onze aannemer en keukenontwerper kregen we advies om bij de Keukenloods voor apparatuur te gaan kijken. Ook bestelling en aflevering van apparatuur ging perfect.
Kortom zeer tevreden klanten!

nico 24-09-2021

Zeepdispenser gekocht vriendelijk geholpen er wordt met je mee gedacht .
Voors en tegens waar je op moet letten met de zeep dispenser.
Ook dat mijn bestelling zgn was gebracht door postnl en niet was binnen gekomen is mijn klacht serieus en onderzocht al met al toch uiteindelijk binnen gekomen.
Dus voor mij is Keukenloods een aanrader.

JS 24-09-2021

voor keukenloods gekozen ivm prijs. enigste nadeel was de lange levertijd (is tegenwoordig met veel dingen met electronica).
lange levertijd werd bij aankoop aangegeven.

Liatje 24-09-2021

Snelle bezorging . Keurig afgeleverd en klap op de vuurpijl komt ook nog als goedkoopste uit de bus.
Heb al veel apparaten gekocht . Super 😀

Roelof 24-09-2021

Perfect geadviseerd bij aanschaf nieuwe afzuigkap begin dit jaar en nu weer een vergelijkbare ervaring bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasser. Super geholpen en perfect advies. Helemaal tevreden.

Pé en Truida 24-09-2021

Na lang zoeken toch onze gewenste grote Bosch koelkast zonder vriesvak gevonden. Bij de Keukenloods. Levering zou 8 dgn duren, geen probleem voor ons. Na 3 dgn. al werd de koelkast keurig bezorgd door de plaatselijke vestiging. Top! En de koelkast is mooi en praktisch.

Guus 24-09-2021

Keukenloods heeft een ruim assortment met alle merken, zowel goedkoop als ook de kwaliteitsmerken. De prijzen. Liggen op zeer concurrerent niveau. Levering is snel en punctueel.