Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

gj bruyn 14-01-2017 In de winkel gekocht
zaandam

fijne winkel met goed advies

We kwamen in de winkel om te kijken naar een type oven. Na een fijn gesprek met een adviseur heeft hij ons geadviseerd om naar een heel ander type oven te kijken.
Thuis gekomen zijn we nog steeds zeer tevreden met de oven

Pluspunten

• advies
  • prijs

J.v.Benthem 13-01-2017 Via de website gekocht

J.van Benthem

De site is prima verzorgd; er is volop keuze voor de diverse artikelen en de prijzen liggen gunstig t.o.v. andere bedrijven. Met bestellen van een artikel gaat makkelijk en indien er iets niet goed is wordt er direct actie ondernomen. Top.

Pluspunten

• Komen belofte na

Minpunten

• Transport bode slotdig
  • Slordig

Pieter 12-01-2017 Via de website gekocht

Keukenloods.nl Duidelijke site, scherpe prijzen.

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en plaatsing van onze nieuwe Bosch inbouw koelvries combi. Keukenloods heeft een duidelijke website en scherpe prijzen. Het was gemakkelijk om contact te maken. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het bestelproces. Levering en plaatsing is snel gegaan.

Pluspunten

• Goede prijs
  • snelle levering

Bjorn 12-01-2017 Via de website gekocht

Bosch SMV40C2EU

Donderdag 29 december om 23:30 een vaatwasser besteld bij Keukenloods.
Volgende dag om 16:00 kwamen ze de vaatwasser brengen en ook nog eens boven neer gezet!!

Product is helemaal wat ik ervan verwacht had.

Top service!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Productbeschrijving goed.

S.F. van Nuland 12-01-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk scherp geprijsd en snel geholpen

bijzonder meedenkend en super scherp! Had offerte verkregen van diverse leveranciers, maar echt: Keukenloods spant echt de kroon. Netjes geleverd aan huis. Voordeel: apparatuur is sneller in huis dan je keuken....

• Snelheid
  • Aan huis geleverd

Ronald 12-01-2017 Via de website gekocht

Miele inductieplaat

De Keukenloods is snel en vakkundig en had de kookplaat veel goedkoper staan dan andere websites. Ik zou ze de volgende keer zeker weer gebruiken.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goede service
  • voordelig

Minpunten

• Geen instructie welk merk pannen niet te gebruiken

Klant uit Alkmaar 12-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima winkel

We hadden een nieuwe koelkast nodig die paste in onze bestaande keuken. Na advies hebben we een koelkast uitgekozen en deze werd snel en zonder problemen afgeleverd. De koelkast hebben we zelf ingebouwd en deze paste precies. Al met al een prima winkel.

Maarten 12-01-2017 Via de website gekocht

Na bestelling van de Bosch vaatwasser online
kwam deze na 2 dagen . Ik heb een goed gevoel over de Bosch vaatwasser inbouw
SMV40C20EU.Hij droogt zelfs op het korte programma heel goed

J Boelen 12-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijk, goede beschrijving van het product, zeer snelle regeling en natuurlijk de lage prijs.
Wij hebben onlangs (tussen kerst en oud jaars dag) een nieuw Smeg fornuis aangeschaft via de website, deze werd de volgende dag geleverd. Hij is nu een week ingebruik en voldoet aan alle verwachtingen.

sjon 12-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Wij hebben een Siemens inductie kookplaat besteld via Keukenloods.nl tijdens de kerstperiode. Het bestelde artikel bleek achteraf niet meer leverbaar, Keukenloods heeft vanuit zichzelf een nieuwere en duurdere versie van Siemens geleverd zonder meerprijs. Kookplaat ook laten inbouwen door het eigeninbouwteam. Zowel levering als inbouw prima op tijd volgens afspraak. Gewoon uitstekende service.

Pluspunten

• service
  • eigen inbouwteam
  • snelle levering

Robert 12-01-2017 In de winkel gekocht
Watergang

Zeer behulpzaam

Recent een grote Amerikaanse koelkast gekocht bij Keukenloods. Was wat gedoe met de vervoerder die het apparaat kwam brengen over datum en tijdstip. Keukenloods medewerkers reageerden direct en zorgden voor aflevering op gewesnte datum.

Pluspunten

• snelle reactietijd
  • meedenken om probleem op te lossen

Cynthia 12-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

zeer goed geholpen met het zoeken naar een kookplaat met afwijkende inbouwmaten.jammer genoeg geen `live `model kunnen zien in de winkel,maar wel op de webshop.

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • nemen de tijd om mee te denken

Carien 12-01-2017 Via de website gekocht

Koop geannuleerd

Ik kocht via de website een vaatwasser van Siemens (SM69M002NL), maar nadat ik de aankoopbevestiging in mijn mail kreeg, bleek het model net iets anders te zijn (SM69M001NL). Dus ik bel hierover op en kreeg een vriendelijke maar snel pratende medewerker die me uitlegde dat het model dat ik kreeg net iets uitgebreider en zelfs wat duurder was. Maar toen ik de modellen vergeleek op hun site bleek van het model geen prijsopgave te zijn. De uitleg was dat het een winkelmodel van Siemens betrof en ze daarom de prijs van Siemens niet mochten vermelden, anders zouden ze problemen krijgen.
Uiteindelijk heb ik de modellen bij Siemens zelf vergeleken en bleek het model dat ik zou krijgen (maar niet had besteld) €130,00 goedkoper was. Het had een aantal andere functies en ook een kunststof binnenbehuizing. Het model dat ik zelf wilde had een RVS binnenbehuizing.
Al met al heb ik zonder problemen mijn bestelling kunnen annuleren en enkele dagen had ik ook weer mijn geld terug op mijn rekening.
Maar toch, na een aantal reviews gelezen te hebben op diverse sites, waaruit blijkt dat ze dit vaker doen, is dit voor mij een reden om nooit meer iets te bestellen bij hun.

Officiele reactie van Keukenloods 12-01-2017

Beste Carien,

Wat vervelend om te lezen dat het niet naar wens is verlopen. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik misschien nog iets voor je kan betekenen. Ik hoor het graag!

Emma | Keukenloods.nl

Menno 11-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Goed advies, mooie keuken, scherpe prijs.

Michel gaf ons goed advies, dacht goed mee. Na de plaatsing moesten er nog wat kleine zaken opgelost worden. Duurde iets te lang, ook door de feestdagen, maar het werd allemaal prima opgelost, dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Goed advies
  • Veel keuze
  • Scherpe prijs

Minpunten

• iets beter communiceren over kleine puntjes

Josè van Eeert 11-01-2017 Via de website gekocht

vertrouwd winkelen

zeer vertrouwelijk is een groot pluspunt en netjes
te woord gestaan met duidelijke afspraak heel corect dank u wel

Ronald 09-01-2017 Via de website gekocht

inductie kooplaat

Bestelling van gewenste kookplaat bleek op orderbevestiging automatisch omgezet naar ander type. Eén belletje was genoeg om alsnog het gewenste model geleverd te krijgen. Wel even opletten dus.

Pluspunten

• éen belletje en gewenste model alsnog geleverd
  • prijs

Minpunten

• bestelling autoimatisch omgezet naar ander type

Peter 09-01-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

PvH

Met een duidelijke informatie en een scherpe prijs werd een deal gesloten, die vergelijk met andere webshops kan doorstaan. Levering keurig en op tijd. Betaling per pin bij levering. Alles prima.

Pluspunten

• volledig programma
  • showroom
  • scherpe prijs
  • levering op maat
  • betaling bij levering

Hoekstra 09-01-2017 Via de website gekocht

Goed, Snel en duidelijk

Onlangs alle apparatuur voor onze nieuwe keuken besteld bij Keukenloods. De bestelling was erg prettig, eerst via website en daarna aan de telefoon. Wat me opviel was dat ze graag willen verkopen en daar ook veel voor doen maar, in tegenstelling tot sommige reguliere keukenzaken, je tijd geven om er rustig over na te denken.

De communicatie is helder en snel. Ook geen 'gedoe' bij levering. 1 artikel was niet meer leverbaar maar werd vervangen door een duurder exemplaar voor dezelfde prijs. Top!

Rustig zelf uitzoeken, geen hijgerige verkoper achter je of zo. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Lage en duidelijke prijzen
  • Bereikbaarheid

Marcel 09-01-2017 Via de website gekocht

Keukenapparatuur

Snelle service en goede levering. Na telefonisch contact binnen een paar uur een offerte ontvangen. Na akkoord werd er goed meegedacht over het levermoment en werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering. Bij levering werd alle apparatuur netjes binnen gezet.

Pluspunten

• Snel service
  • Goede prijs
  • Goede levering

Petar Angelov 09-01-2017 Via de website gekocht

Sharp price and fast delivery

The price for the product was the lowest on the market, with the fastest delivery time. Communication was also efficient via both email and SMS. The only downside was that the delivery guy refused to bring the oven further than the front door.

Pluspunten

• Price
  • Delivery time

Minpunten

• Delivery service

Keukenloods Roosendaal. 09-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goed overzichtelijk.

Goed geholpenen zeer vriendelijk.
We zijn te vrede en hoe ze de klanten benaderen.
Ze hebben er veel tijd in gestoken om te verkopen.

Pluspunten

• We zijn er meer bij je geweest

Anita 08-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Telefonisch contact zeer prettig, denken echt mee met de klant en zoeken naar passende oplossingen als je er zelf niet uitkomt

Hans H 08-01-2017 Via de website gekocht

Hans H

Zoekend naar het product kwam ik op Keukenloods.nl en vond dat de site Makkelijk toegankelijk was, en dat er eerlijke prijzen worden gehanteerd.

Pluspunten

• snelle levering
  • meteen bericht dat niet alles op voorraad was
  • Bij navraag vriendelijk geholpen
  • Behulpzaam

Minpunten

• bestelling niet compleet

Chris 08-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Het juiste product voor een goede prijs. Aflevering viel verder niets op aan te merken, bezorger belde op toen hij voor de deur van de flat stond om te controleren of hij op de goede plek stond, alles prima afgehandeld.

Pluspunten

• Nette bezorgers
  • Goede prijs

Harry 08-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden klant!

Snelle reactie op offerteaanvraag en emaiberichten. Onze vaatwasser Bosch sbv93m60 werd nergens anders goedkoper aangeboden. Gekocht met installatie door monteur die het aardig en erg netjes deed.

Pluspunten

• Snelle reacties
  • Erg goede prijs

Henny 08-01-2017 In de winkel gekocht
Weert

Goede voorlichting

Goede verhouding produkt en prijs en een ruime keuze aan produkten, levering snel en volgens afspraak. Een goede overzicht aan modellen keukens en apparatuur

Pluspunten

• Voorlichting
  • Produkt- prijs goed

Elly Badra-Poel 08-01-2017 In de winkel gekocht
Hoorn (Zwaag)

ske

Beste mensen, onlangs weer een nieuwe koelkast gekocht voor de inbouwkeuken. De vorige begaf het na 11 jaar trouwe dienst (Whirlpool ca. € 600,= ). Natúúrlijk weer geslaagd bij Keukenloods. Uiteraard oriënteren wij ons op het Internet en in div. winkels, maar komen altijd weer uit op keukenloods. Waarom? Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en prima service. De inbouwapparaten worden altijd snel geleverd en ingebouwd (ca. 1 week). Ook het leveren in inbouwen biedt uitstekende service en is heel voordelig! Wij hopen dat keukendoos nog lang mag bestaan!

Nico van Wijk 08-01-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Een duidelijke webwinkel, met een goed advies en een correcte afhandeling. De koelkast werd keurig in de keuken neer gezet en de oude mee terug genomen.

Pluspunten

• Levering
  • Zeer netten afhandeling

Marieke 08-01-2017 Via de website gekocht

keurig snel correct

Ik heb voor het eerst inbouwapparatuur voor keuken besteld. Telefonisch keurig en snel te woord gestaan. Goede informatie en hulp gekregen bij bestellen. Snel geleverd. Kon een monteur er bij vragen. Heel correct en netjes afgeleverd. Ik ben zeer tevreden. !

Pluspunten

• correct
  • snel
  • juiste informatie
  • prijs/kwaliteit
  • monteur mogelijk ! vind ik heel belangrijk.

Tom. Broers 07-01-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Snelle levering top prima service

Niet op voorraad, snel geleverd sneller dan afgesproken op internet gevonden filiaal in Zwaag prima geholpen.

dries 07-01-2017 Via de website gekocht

tevreden

deze shop met z'n online aanbod is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik als je vragen hebt wordt je alsook snel van antwoord bediend

yvon 07-01-2017 Via de website gekocht

Mw Winter

Ik heb hier al een paar keer wat gekocht en ben altijd goed behandeld en kreeg waar voor mijn geld! Service is echt prima!

J.Noyen 07-01-2017 In de winkel gekocht
Watergang

Wat je ver van huis koopt is: prima service en prijs

Zaak gevonden door op internet te zoeken. Kwamen er toevallig bij uit. Het prettige telefonisch contact gaf de doorslag om in de auto te stappen en de keukenapparaten te bestellen. Geen spijt gehad van onze keuze.

Martine te Loo 07-01-2017 In de winkel gekocht
Terborg

goede service

Wij hebben deze shop gekozen omdat bij ons in de buurt een winkel zit zodat we na het op de site bekeken te hebben , de apparatuur ook in het echt te kunnen zien. Tevens extra uitleg.
Was niet op voorraad maar werd de volgende dag al geleverd. Goede uitleg snelle levering. Top.

siemens combimagnetron 07-01-2017 Via de website gekocht

siemens combimagnetron

wederom perfecte service, alles volgens afspraak, inbouwteam op afgesproken tijd.
keurig geholpen bij bestelling per telefoon en de scherpste prijs

Pluspunten

• prijs
  • srevice

Kekka 07-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

kekka

Precies geleverd wat wij hadden gekocht en vriendelijke verkoper. Hebben hierdoor precies gekocht wij nodig hadden.

Diepvries 07-01-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk

Diepvries gekocht chauffeur netjes oude vriezer meegenomen
Vriendelijk en behulpzaam
Gaan zeker weer hier bestellen als we iets nodig hebben.

Pluspunten

• Nemen oude vrieskast mee terug
  • Vriendelijk

Minpunten

• Geen 1

Madeleine 06-01-2017 Via de website gekocht

Prima ervaring met Keukenloods

Bij het uitzoeken van een achterwand voor het gasfornuis,meven een belletje en je wordt vriendelijke en goed geholpen. Men denkt met je mee en neemt de tijd. Super!

Ronald 06-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Ik heb een vaatwasser, gasfornuis en koelvries combi besteld bij keukenloods. Scherp geprijsd en het bedrijf wekt vertrouwen. Dit door de mogelijkheid vragen te stellen op de site en fijn telefonisch contact. Ook de service is goed. De vaatwasser was beschadigd, doorgegeven en wordt spoedig omgeruild. Heerlijk!

Pluspunten

• Snelle reactie. Telefonisch en mail
  • Scherpe prijzen
  • Service

Chiel Blok 06-01-2017 Via de website gekocht

Top en nog eens top

Super goede helpdesk met persoonlijk contact.
Er wordt ECHT naar je geluisterd waardoor een teleurstelling eigenlijk niet voor kan komen.
Zeer snelle,correcte levering, bezorgtijden worden uitstekend doorgegeven.
Een aanrader , ook door prima prijsstelling, voor alles wat je nodig kunt hebben in je keuken.

Pluspunten

• Correct
  • Snel
  • Klantvriendelijk
  • Bezorging
  • Deskundige medewerkers

Sona 06-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Op een zondagavond heb inbouwkoelkast gezien
Op keukenloods website. 2 dagen later wilde ik het bestelen, ik zag dat de prijs niet zelfde was als twee dagen terug. Heb hun keukenloods gebeld en gevraagd. Ik mocht het bestelen voor de eerste prijs. Ik moest alleen een foto opsturen.
Prima geregeld ook met montageservice.
Erg blij met onze nieuwe koelkast.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

Wouter 06-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Cooker

Er staan Een aantal mooie voorbeeld keukens maar her en der rommelige hoeken met opgestapelde dozen voorraad.

Pluspunten

• Goede bereikbaarheid
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Rommelig
  • met zijn tweeën te overleggen

phm.evers 06-01-2017 Via de website gekocht

siemens afzuigkap

Snelle correcte levering voor een uitstekende prijs. Kunt de exacte levertijd telefonisch na bevestiging zelf maken bij vervoerder.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke levertijd
  • goede prijs.

Krista 06-01-2017 In de winkel gekocht
ROOSENDAAL

Krista van Krugten

Bij de Keukenloods in Roosendaal op zoek gegaan naar een oven, we hadden een andere oven in gedachten. maar meer dan uitstekend geholpen door de jonge verkoper, en hij heeft ons een zo goed advies gegeven, dat we deze combi oven daar hebben gekocht. zeer tevreden over de aankoop.

Pluspunten

• deskundig advies

W van Ooijen 06-01-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap, erg tevreden!

Ik heb gebeld om meer informatie te krijgen om een produkt; een afzuigkap. Kreeg erg snel een vriendelijke medewerker aan de lijn met goede kennis van zaken.
Na afwegen heb ik per telefoon gemakkelijk de bestelling mogen doen. De betaling heb ik direct gedaan.
De koerier die precies volgens planning mijn bestelling bracht was hiervan nog niet op de hoogte, maar nadat hij maar 2 minuten nodig had om dit te checken was alles in orde.
Goed produkt die ruim voldoet aan de omschrijving. We zijn er blij mee.
Erg fijn winkelen bij keukenloods.
Top organisatie en koerierdienst.
We kunnen nu weer genieten van het koken.

Keukenloods, bedankt !!

Pluspunten

• Vriendelijke medewerkers
  • kennis van zaken
  • goede koerierdienst (precies volgens planning)
  • Goede website

Paul 06-01-2017 Via de website gekocht

Goede ondersteuning

Ik heb alle apparaten voor een nieuwe keuken besteld. Een apparaat bleek niet snel leverbaar. Een alternatief dat duurder was werd voor dezelfde prijs aangeboden. Wel moest ik hier zelf voor bellen, het was perfect geweest indien ze pro-aktief hadden gemeld dat Bosch leveringsproblemen had. De apparatuur werd op de afgesproken dag keurig geleverd.

• Kundig personeel aan telefoon

Minpunten

• Geen reactie wanneer gewenste LT niet haalbaar

D. Goudswaard 06-01-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Vriendelijke medewerkers, goed advies en goede keuze

Goed advies, ruime keuze, medewerkers zijn niet opdringerig, er wordt de tijd voor je genomen, alle vragen worden correct beantwoord, kortom, alle kenmerken van een goede winkel die garant staan voor uitstekende service.

Pluspunten

• vakmanschap
  • eerlijk advies
  • goede kwaliteit prijs garantie

Minpunten

• filiaal bezorgd zelf de aankoop niet

Kirti 06-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Gemak: via de de telefoon was de vaatwasser niet te bestellen voor de aangegeven prijs op de website. Uiteindelijk alsnog via de site besteld
Snelheid: vanwege de kerstdagen een paar dagen extra moeten wachten op de levering.
Klantgerichtheid: prima te woord gestaan door de medewerkers.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Makkelijk te bereiken

Minpunten

• telefonsiche bestelling was niet mogelijk

Ronald 06-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Pluspunten

• Snelle reactie. Telefonisch en mail
  • Scherpe prijzen
  • Service

Marrie en Cor 06-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hulde voor de plaatsingsservice!

Onze oude vaatwasmachine had het na 12 jaar opgegeven. Bij de Keukenloods hebben wij goed advies gekregen. De nieuwe vaatwasser kon gelukkig snel geplaatst worden. De installatie werd uitgevoerd door deskundige en sevicegerichte mensen die de frontpanelen hebben vervangen, de keuken mooi schoon achter hebben gelaten waarbij zelfs de onderplinten netjes zijn teruggeplaats. Heel fijn!

Pluspunten

• Deskundig
  • snel
  • Professioneel
  • Servicegericht