Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1976 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Trea 07-07-2018 Via de website gekocht

Goede service keukenloods denkt echt mee als je vragen hebt

Wij wisten niet zeker of de koel vrieskast wel paste Keukenloods heeft dat heel nerjes uitgezocht en het vaatje bier is ook nog heel netjes na gestuurd

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Spaan 04-07-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goede service, vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteit

De verkoper stelde zich open en toegankelijk op. Hij heeft aan ons geen moeilijke klant gehad omdat wij er vrij snel de keuze gemaakt hadden. Ook de nabestellingen van de apparatuur, die wij later geplaatst hebben, zijn allemaal samen met de keuken in 1 x geleverd. Ook de nazorg, achterwandje, zat niet bij de oorspronkelijke bestelling wordt keurig geregeld. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Eric 04-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Een zeer tot zeer goede service

Hele goede medewerkers, die met je mee denken en je daardoor heel goed kunnen adviseren. En als je achteraf toch niet tevreden bent, word er samen met jou naar de beste oplossing gezocht. Kort gezegd het is gewoon een TOP!!!!!! zaak

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jaco van Maaren 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb een nieuwe inbouw koelkast gekocht als vervanging. Keukenloods heeft mij duidelijk geïnformeerd over het bestelproces. Ze hebben mij gemaild om te vragen hoe de koelkast aan de deur bevestigd moest worden. Kortom goed meegedacht en duidelijk geïnformeerd!

Marcel 03-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Geweldige service

Altijd keurig eerlijk en correct geholpen. Daarom zal ik zeker terug komen om weer een aankoop te doen.

Harald 03-07-2018 In de winkel gekocht

Goede uitleg gekregen.

De winkel heeft verscheidenemodellen staan waardoor het makkelijker is om te kiezen. De verkoopadviseur Daan was heel duidelijk en correct.

Thomas 03-07-2018 Via de website gekocht

Koelkast defect

Helaas een defecte koelkast, maar het personeel was erg behulpzaam en dacht mee in de juiste oplossingen. Binnen 4 dagen komt er een monteur en hopelijk last hij het op...

Officiele reactie van Keukenloods 03-07-2018

Beste Thomas,

Wat vervelend dat de koelkast kapot is. Ik ga er vanuit dat de monteur het probleem kan verhelpen. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

S Kruter. 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Keukenloods heeft snel gereageerd,ik had snel mijn bestelling in huis, de prijs is ook zeker te waarderen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Isa 02-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Duidelijke en overzichtelijke site, alles goed op te zoeken en duidelijk wat er wel en niet is. Makkelijk te bestellen voor een goede prijs. Wanneer t klaar zou staan om opgehaald te worden was niet helemaal duidelijk. Na bellen was t wel duidelijk en werd heel vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koevermans 02-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam-Zuid

Geweldige ontvangst, service en afhandeling

Bij verschillende bedrijven een offerte opgevraagd i.v.m. de zogenaamde lage prijs, 40% korting en een barbecue ontvangen bij een offerte op Hemelvaartsdag maar helaas niets van waar. Veel beloofd maar niets gekregen. Voor de laatste offerte naar KEUKENLOODS en inderdaad voor meer de laagste prijs, Over alles valt te praten en tevens meegedacht over bepaalde mogelijkheden en suggesties waar je als klant niet bij stilstaat. Wij zijn zeer tevreden over het geheel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A&E 02-07-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, prijs en installatie

Prijs was goed, laagste in de vergelijking. En vakkundig gemonteerd in onze keuken (oven) waar nog wat aanpassingen nodig waren.

Zeist 01-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service

nieuw bestekbakje nodig voor indesit vaatwasser. Even gebeld en was snel geregeld. Via mail werd ik op de hoogte gehouden

Kim 30-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon geweldig!

Top! De medewerkers van Keukenloods zijn niet alleen erg vriendelijk. Ze hebben ook echt verstand van zaken en zoeken voor alles een oplossing. We hebben al onze keukenapparatuur hier gekocht. Als ik weer eens iets nodig heb, dan koop ik het zeker bij Keukenloods! De service is super, net zoals de prijzen.

Leon 29-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Eenvoudig besteld, pro-actieve houding Keukenloods (checken of het het goede product was, snelle inbouwafspraak) en vakkundig geïnstalleerd !

M. 29-06-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering, top!

Nadat ik de bestelling geplaatst had nam de winkel per mail contact op om te vragen naar de maten van onze keukenkast en de maat van ons frontpaneel. Zo konden zij checken of de door ons bestelde vaatwasser ook daadwerkelijk zou passen. Heel netjes!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. Verhelst 29-06-2018 Via de website gekocht

aankoop wasmachine

Super snelle levering tegen de laagste prijs. duidelijke omschrijving van apparaat. Is keurig volgens afspraak afgeleverd en oude apparaat is retour genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RBluh 29-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en advies bij bestelling bleek noodzakelijk.

Keuze gemaakt op basis van gunstigste aanbieding. Keukenloods controleerde mijn aankoop en toen bleek dat het toch niet ging passen. Na advies andere koelkast besteld en die is keurig geplaatst.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

johan van hassel 29-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

ik koop bij Keukenloods van wegen de snelle service en het grote aanbod, tevens prijs kwaliteit verhouding

Hoover 29-06-2018 Via de website gekocht

Hoover

Brobleem met bestelde stofzuiger is naar volle tevredenheid opgelost dikke pluim voor de medewerkers van Keukenloods.nl

Bart en Maureen 29-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Flexibel, grijs kunnen denken, meedenken en alles zonder morren! Ook bij annuleren in 1e instantie geen enkel probleem. Chapeau!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 28-06-2018 Via de website gekocht

24 uur levering??

Vaatwasser besteld via de website. De website gaf aan: Indien voorradig is levering binnen 1 à 2 dagen mogelijk. Vervolgens geklikt op de winkelvoorraad van de betreffende vaatwasser. In elke winkel ruim voorradig. Een voorkeur aangegeven voor levering 3 dagen na bestelling. Dat lijkt dus geen probleem. Vervolgens wordt het stil en hoor je niets meer. Ik heb toen 3 dagen na bestelling zelf gebeld met een medewerker. Vaatwasser was nog niet binnen (?) en kon dus niet worden geleverd?? Na het weekend weer gebeld met een andere medewerker. De vaatwasser was nu wel binnen en ik werd verzocht contact op te nemen met het transportbedrijf om een datum af te spreken voor levering. Vreemd, dat ik dat zelf moet regelen. Kortom, niet tevreden over de service maar wel met de vaatwasser.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 28-06-2018

Beste Erik,

Wat vervelend dat je langer hebt moeten wachten op de vaatwasser. De winkelvoorraad staat echter los van de voorraad bij ons in het magazijn. Wij moeten de vaatwasser namelijk bestellen bij de fabrikant. Hierdoor kan het soms als het tegenzit wat langer duren. De dagen die vermeld worden zijn richtlijnen. Ik ben desondanks wel blij om te lezen dat je tevreden bent over het apparaat zelf!

Ron de Kleijn 28-06-2018 In de winkel gekocht

De service is uitstekend

De winkel is overzichtelijk je wordt vriendelijk geholpen door deskundig personeel. De levering is snel en je wordt goed geïnformeerd over de voortgang. De aflevering is uitstekend door vriendelijk personeel.

Leon 28-06-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Vriendelijk personeel en goede service!

Al tijden op zoek naar een kookplaat. Tevens meerdere winkels bezocht, waaronder keukenspeciaalzaken. Deze hebben vaak maar enkele modellen op voorraad, en de rest moet dan uit een boekje. Bij keukenloods was dit anders. Hier een fijne grote voorraad, allemaal naast elkaar, en duidelijk qua verschil. Uiteindelijk doe je vooronderzoek thuis, en wil je toch het product even in het echt zien. Dat is gelukt bij Keukenloods, en al snel was de keuze gemaakt. Met nog een extra korting doordat 't product bij een andere winkel goedkoper was, was de deal snel rond. Topservice! Voor toekomstige keukenapparatuur gaan wij hier zeker weer naar toe (vaatwasser en oven).

Fam cara 27-06-2018 In de winkel gekocht

Goede service en behandeling

Nadat de verkeerde kookplaat was geleverd en het ontbreken van de vaatwasser werd dit de volgende dag netjes nageleverd ... ook toen bleek dat de andere kookplaat compleet aan diggelen lag in de doos werd er gelijk naar een oplossing gezocht en werd ook deze wederom opnieuw geleverd in goede staat zonder gezeur en discussies . Hiervoor dank .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Liza 27-06-2018 Via de website gekocht

Slecht geïnformeerd

Telefonisch een bestelling gedaan voor een inductiekookplaat die wij met spoed nodig hadden. Met montage zou de levering langer duren dus hadden we gevraagd of het ook zelf te monteren was. Dit kon volgens de verkoper.. Helaas ging dit dus niet en toen ik belde om het verhaal uit te leggen werd het juist afgeraden zelf te monteren en een elektricien te laten komen. Jullie wilde alleen een monteur inplannen voor de kosten van 95 euro. Dit is natuurlijk geen tegemoetkoming of service wanneer je verkeerd geinformeerd bent en verwacht het zelf wel te kunnen monteren. Inmiddels kunnen we nog steeds niet koken..
Jammer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 28-06-2018

Beste Liza,

Wat vervelend! Zou je mij een ordernummer kunnen sturen via emma@keukenloods.nl. Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen!

Dennie 27-06-2018 Via de website gekocht

BOSCH BGL8522 stofzuiger gekocht

Bij Keukenloods een BOSCH BGL8522 stofzuiger gekocht, waar hij het een paar tientjes goedkoper was dan bij bv de Mediamarkt. Ik kende het bedrijf niet, maar de website maakte een goed indruk en na wat reviews gelezen te hebben toch maar besteld. Alhoewel je op de website de status van de bestelling kon inzien, was dit niet heel duidelijk: er stond een voor mij nietszeggende status code. Na zo'n 5 dagen werd hij in goed staat bezorgd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Carlita 27-06-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service

Inductieplaat gekocht , elders goedkoper maar geen probleem ! Ook hier voor dezelfde goedkopere prijs gekregen . Dag later al opgehaald en zelfs netjes in de auto gelegd voor me. Prima service en goede prijzen !!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van Daal 27-06-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Alles op de afgesproken datum en tijd afgeleverd. Ook het verschuiven hiervan was geen probleem! Alles werkt naar behoren. Tot nu toe geen klachten!

Henk 27-06-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Kon op de site gemakkelijk vinden wat ik zocht. Via de telefoon besteld in Veendam. Vriendelijk en adequaat te woord gestaan.
Vlotte levering. Alleen het pinnen lukte niet bij de chauffeur. Vis iDeal betalen wel meteen.

Inductiekoker 27-06-2018 Via de website gekocht

Persoonlijk geholpen

Heel benaderbaar (je kunt gewoon bellen) en de webwinkel goed op orde. Zonde dat de stekker die bijgeleverd werd toch niet de goede was, maar verder tevreden.

Hoover 27-06-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Hoover stofzuiger besteld zou de volgende dag geleverd worden.4 weken achtereen een e-mail ontvangen uitgesteld naar week later ,tenslotte geannuleerd na ruim 2 weken nog geen geld terug ontvangen als je belt word je van alles beloofd vervolgens hoort men niets meer

Officiele reactie van Keukenloods 27-06-2018

Beste,

Wat vervelend dat de stofzuiger niet geleverd is en dat je nog moet wachten op je geld. Zou je mij je ordernummer willen sturen via emma@keukenloods.nl? Dan ga ik even voor je kijken!

Groet, Emma.

Officiele reactie van Keukenloods 27-06-2018

Beste,

Inmiddels hebben wij contact gehad en is het probleem opgelost. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma.

Jeroen 26-06-2018 Via de website gekocht

Goed geadviseerd, scherpe prijzen

Via Google gevonden. Overzichtelijke site. Telefonisch contact gehad met een medewerker, zeer goed geadviseerd. Levering volgens afspraak. Ik ben een zeer tevreden klant

Marcel klous 26-06-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Top servies

Vriendelijk personeel en besteden veel aandacht voor je product
Snelle levering en je krijgt per email te horen dat je je bestelling kan op halen.

Monique 26-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende keuze

goede website met veel keuze en goede uitleg, klantenservice is vriendelijk en behulpzaam, keurig geplande levering en afhandeling

Ina 26-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Fijne medewerkers

Genoeg te zien, fijne medewerkers en een heel goede service. Zeker een aanrader voor iedereen die keukens en keukenapparatuur aan wil gaan schaffen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 26-06-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Plafondunit met Recirculatie unit besteld. De recirculatie unit bleek elders goedkoper te zijn. Na al reeds de betaling gedaan te hebben. Dit is achteraf zonder problemen financieel afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hoogendoorn 26-06-2018 Via de website gekocht

Zeer nette service

Vriendelijk en snel geholpen bij het afhandelen van mijn koelkast waar schade op zat. Binnen een week had ik een nieuwe.

E.Misdom 26-06-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Prima

Duidelijke afspraken, snelle behandeling, lage prijzen. Duidelijke afspraken, snelle behandeling, lage prijzen.

1,5 week in gebruik 26-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en zeer goede webservice.

Op website een eenvoudig model vaatwasser uitgekozen. Aanklikken en betalen en op de afgesproken dag (en tijd) geleverd zonder mankementen. Oude retour en nieuwe zelf aangesloten. Hij draait nu precies een week en stil dat hij is.
Zo hoort het ook.

Marja 26-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service: Top!

Wij kozen voor Keukenloods omdat we daar al goede ervaring mee hadden. Toen onze vaatwasser het opeens na 21 jaar begaf kwamen we weer op Keukenloods uit omdat de service uitstekend is en er zeer snel geleverd kan worden. Over prijs en product zijn we zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 26-06-2018 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk !

Op zoek naar een afwasmachine op zondag waren zij de enige die hem de volgende dag ook konden leveren.
Klasse.

Sanne 26-06-2018 Via de website gekocht

Goede prijs met een snelle levering

Was de beste prijs voor een product wat elders vele malen duurder was dan bij de keuken loods! De levertijd was 2 dagen langer maar dat was de 39 euro minder bij hen meer dan waard.

M.Mobers 26-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en er wordt meegedacht met de klant.

Ons derde artikel gekocht bij de keukenloods. Op vragen van ons nadat we het artikel hadden uitgezocht in de web winkel kwamen duidelijke antwoorden waarmee onze keus bevestigd werd. Helaas is de leverancier DutchNed niet zo meedenkend daar ze de levering tweemaal een week later wilden zetten, na contact met de keukenloods werd hierop het artikel als spoedbestelling aangemerkt. Desondanks toch weer een telefoontje van DutchNed om toch die week later te leveren en alleen door standvastig te blijven het artikel nog in de afgesproken week ontvangen. Helaas is dit wel een reden om waarschijnlijk niet meer bij de keukenloods te kopen.

Marielle 26-06-2018 Via de website gekocht

Super service en goed contact!

De communicatie met de Keukenloods is top, bij een vraag krijg je binnen een uur antwoord. Keurige medewerkers. De levering ging ook super, de medewerker die kwam leveren was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik zou de Keukenloods zeker aanbevelen!

? 26-06-2018 Via de website gekocht

Vaatwasmachine

Vanaf telefonische bestelling t.m levering . Snel, correct en keurig afgeleverd . Degelijke verpakking waarbij de plaatsing snel was gebeurt. Duidelijke montage handleiding.

de blijde kok 26-06-2018 Via de website gekocht

Goh, dat deze service nog bestaat!

Al vaker op de website van de Keukenloods gekeken. Hoe het kan, weet ik niet maar het prijskaartje valt altijd mee! En dan ook nog op de dag van aflevering een ander adres door kunnen geven is helemaal top. Waar vind je dat nog???

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jeroen 25-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima services goed advies

Juist omdat ik meer wilde weten over het produkt ben ik op zoek gegaan naar een winkel en uiteindelijk bij de keukenloods terecht gekomen omdat ik hier wel netjes geholpen werd en omdat hier een goed advies heb gekregen. Hierdoor heb ik voor mij de juiste keuze kunnen maken waar ik nu met plezier gebruik van maak.

Laura Hertel 25-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Het is een mooie overzichtige webshop, ik was op zoek naar een bepaald merk koelkast welke ik via de keukenloods heb gekocht. Prima service en aan de telefoon goed geholpen en prima uitleg

Berkel 25-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en communicatie

Uitstekende service en communicatie koelkast goed geinstallerd en al het verpakkingsmateriaal os meegenomen. Prima

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam. van der Linden 25-06-2018 Via de website gekocht

Ondanks problemen met de levering een uitstekende service!

Onze fabrikant van de inductiekookplaat had problemen met leveren. We zijn ondanks dat uitstekend geholpen.