Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Patricia 17-09-2021

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Snelle levering. Communicatie is prima, mocht je vragen hebben.

Zeker doen. 17-09-2021

Duidelijke info, helder omschreven en eerlijke prijsstelling.
Goed overzicht van het complete aanbod van inductieplaten.

Bob 17-09-2021

goede site met duidelijke informatie waardoor zoeken en bestellen van hetgeen ik nodig had, heel makkelijk verliep. Daarna werd de inductie kookplaat en aansluitkabel snel en vlot geleverd. Installeren was daarna een fluitje van een cent.

Eddy 17-09-2021

Een goede en duidelijke site met extra uitleg over het artikel en bij twijfel altijd een eerlijke uitleg !

Koelkast 17-09-2021

Gemakkelijk te bestellen. Duidelijke mails over het vervolg.
Keurige bezorging door DutchNed.

Kraan 17-09-2021

Snelle levering, breed assortiment, uitgebreide website met alle benodigde informatie.

Top 17-09-2021

Snelle levering, voortdurend contact aangaande de levering, oude apparaten meegenomen.
In 1 woord: TOP

Hopstaken 17-09-2021

Goed behulpzaam en hun sta klaar voor iedereen
Goeie service en sta klaar voor

Ton 17-09-2021

Het is een overzichtelijke site met ruim voldoende keus, en de levering gaat vlot en volgens afspraak.

Rino Mulder 17-09-2021

Zeer goede communicatie over de levering en goed op tijd bezorgd.
Apperatuur is negtjes boven afgeleverd.

Etienne 17-09-2021

Vaatwasser aangeschaft via keukenloods. Levering van product zou veel langer gaan duren. Bij keukenloods hebben ze ons 3 alternatieven geboden en alsnog op tijd geleverd.

René 17-09-2021

Overzichtelijk,en een snelle levering en vriendelijke mensen bij het afhalen van mijn product.

Mario 17-09-2021

Zeer snelle en correcte levering. En de beste prijs voor de ijskast die ik kon vinden.

Erik te Wierik 17-09-2021

Kennis van de medewerker viel mij een beetje tegen. De informatie op de website over het product klopte niet. Ik moest zelf navraag doen bij de leverancier over de exacte beschrijving van de bladen. Toen ik zelf aangaf waar de verschillen uiteindelijk zaten, tussen jullie website en de producent, werd daar nogal nonchalant op gereageerd. Of jullie inderdaad achteraf de beschrijving hebben aangepast weet ik niet. Toen ik uiteindelijk de order had geplaatst en betaald heb ging het voor de rest perfect. De afhandeling ging vervolgens snel en op de manier zoals afgesproken.

Dineke Broekhuizen 17-09-2021

Super geholpen, wilde bestellen online maar had een korte vraag. Toen gebeld direct iemand aan de lijn en perfect geholpen. Zou hier zo weer bestellen!

Arjen 17-09-2021

Een enorm uitgebreid assortiment, scherpe prijzen. Komen de afspraken voor levering ook perfect na. Ik raad ze iedereen aan!

Frank 17-09-2021

Prima winkel. Werd goed op de hoogte gehouden. De afwasmachine doet het ook goed.

Leen 14-09-2021

Shop met goede informatie. Ook telefonisch correcte en snelle antwoorden. Levering snel en keurig uitgevoerd

Nick de Jong 13-09-2021

Zanussi aankoop geleverd met verkeerde combinatie van onderdelen. Vijf (!!!) maal fysiek teruggeweest naar een winkel op 50km afstand. Elke keer zeer vriendelijk te woord gestaan, maar NUL opvolging van actie. Medewerkers leken ongeschoold. Elk verzoek moest blind naar de fabriek terug, maar daarna nooit meer iets van Keukenloods vernomen, ondanks vele toezeggingen. Herhaalde zich tot 5 keer toe; daarna opgegeven en naar de Metaalwinkel gegaan en voor €90 alle verkeerde onderdelen op maat laten maken; goedkoper/eenvoudiger dan een juridische afwikkeling en/of nieuw product, maar een zeer slecht gevoel aan Keukenloods overgehouden, ondanks de vriendelijke doch onbekwame medewerkers. Zou dit bedrijf in mijn kennissenkring hierom afraden.

Henk 08-09-2021

Ik werd heel klantvriendelijk geholpen door iemand die verstand van zaken had en zodoende goed advies kon geven.

w.j.a.oosterling 08-09-2021

snelle levering volgens gemaakte afspraak,goede voorlichting, zowel in de winkel in Nederweert als ook telefonisch en via de website.

Koen 04-09-2021

Ik heb vaker keukenapparaten gekocht via keukenloods, kom ik er zelf niet uit dan bel ik even. Tot nu toe ben ik altijd goed geholpen, en altijd geleverd op afgesproken tijd. Dit allemaal geen zeer concurrerende prijzen.

Fam. Abena 04-09-2021

Hier bij binnenkomst al krijg je een sfeer van vrijheid en toch deskundig en correct behandeld met goed advies uit zeer ruime keuze.
Wij kregen gelijk het vertrouwen dat wij goed zaten bij deze winkel en vamdaar ook onze aankoop gedaan.
Over het produkt zelf kunnen wij kort zijn. Alleen maar lof. Past precies naar onze wensen en werkt prima.
Deze winkel is voor ons daarom ook een aanrader..

Els Coenegrachts 03-09-2021

Beste prijs. Op tijd geleverd. Nemen oude apparaten mee. De inductiekookplaat werkt perfect. Zeer tevreden.

Michel 03-09-2021

Keukenopstelling is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Een artikel was niet op voorraad en werd later geleverd. We zijn goed op de hoogte gehouden en na enige vertraging is het product keurig geleverd. Zoals het hoort.