Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jan Beute 31-08-2021

Prima winkel personeel .communicatie via e-mail prima .
Probleem met levering duidelijk gecommuniceerd en gedeeltelijk opgelost
En uiteraard een prima prijs voor het geleverde

Joop 31-08-2021

goede vestiging van Keukenloods in Zwaag. Adminstratief proces op orde. Aflevering volgens afspraak.

Lotte 31-08-2021

Goeie kwaliteit - prijs verhouding. Houden je goed op de hoogte en een vlotte levering. Super!

Cor 31-08-2021

Goede communicatie, snel geleverd.
Daarnaast scherpe prijs voor een mooie kookplaat.

Antonia vd B 31-08-2021

Weinig interesse bij Grando keukens op onze prijs aanvraag voor een luxe afzuigkap. Bij de keukenloods een correcte en vriendelijke behandeling de door ons gekochte afzuigkap nog eens 700,00 goedkoper dan bij Grando. Bij de Keukenloods binnen 1 week te leveren, bij Grando 6 weken. Aanvankelijk wilde wij de kap zelf installeren maar uiteindelijk ook door Keukenloods laten doen.
Alles top, een grote 10 !

Lida Buitelaar 31-08-2021

We waren op zoek naar een grote koelkast en hebben via de website bij keukenloods gekeken. Nu was de koelkast waar we interesse in hadden niet in de winkel aanwezig maar dat wisten we van te voren. Ze hadden wel een koelkast met dezelfde indeling dus zijn we naar de winkel gegaan. Wat zijn wij goed geholpen door het personeel, zowel in de showroom en ook via folders. Een geweldige klandizie . Zeker de moeite waard om daarheen te gaan. En de koelkast is snel en prima geplaats . Vaklui zijn het. Bij onze volgende aankoop gaan we weer naar keukenloods. Voor ons een 10.

Vincent van Wulfen 31-08-2021

Prima voorlichting en adequate afhandeling goede prijs. Belachelijk zo’n restrictie van 75 karakters

Richard 31-08-2021

Ik had een vetfilter nodig voor de afzuigkap niemand kon helpen en keukenloods wist toch nog een filter te bestellen . het was een grote verassing dat dit lukte . keukenloods verzorgde het artikel en wij hoefde op die manier onze afzuigkap niet weg te doen.
Bedankt Personeel keukenloods.

Jaap 31-08-2021

Ik heb een inbouw koel-vries-combinatie gekocht bij Keukenloods, ben erg tevreden over snelle levering, snelle reactie op mails, maar vooral over de prima en vakkundige installatie!

Dirk 31-08-2021

Vakkundig advies. (Hulde aan .... in Keukenloods Waddinxveen). Sterk in het meedenken. Betrouwbaar. Keurige levering en ook daarna aanspreekbaar. En bovenal: een hele mooie keuken, idem apparatuur.

Peter 31-08-2021

Lang geduurd tot de levering plaats vond. Vaatwasser kon steeds niet op af gesproken tijd geleverd worden. Uiteindelijk wel netjes geleverd. In de zaak wel goed geholpen door de verkoper.
Zijn nu tevreden met de vaatwasser.

Hans 31-08-2021

Ik ben zeer tevreden over het personeel dat mee dacht over mijn ideeën. Hierdoor is mijn keuken nog mooier geworden. De installateur was zeer vakbekwaam zodat de keuken er strak uitziet. Ik kwam bij de Keukenloods doordat ze een reclamebord hebben op ons sportpark. Ze hebben mijn verwachtingen meer dan dat overtroffen.

CTW 31-08-2021

Goed en betrouwbaar bedrijf, levert gewenst product tegen een concurrerende prijs.

Bhartie 31-08-2021

Heel goed geadviseerd op aankoop van een gaskookplaat met afwijkende maat. En de monteur heeft snel en vakkundig gemonteerd.

valkje 31-08-2021

prima en duidelijk omschrijving van het gekochte product en een ruime keuze, afhandeling van de bestelling snel en correct.

Josina 31-08-2021

Medewerker aan de telefoon heeft goed advies gegeven. Aflevering van de vaatwasser was netjes op tijd. Bezorger was vriendelijk en beleefd. Alles netjes afgehandeld.

baukje 31-08-2021

Komt afspraken na. Prima installatie en afhandeling. Personeel van Keukenloods is zeer ervaren. Een aanrader

Klaas 31-08-2021

Gekozen product was voorradig en precies dat wat we wilden. Nette bediening en prijs was prima

Broerse 31-08-2021

Zeer snel en duidelijk geholpen. Verkoopster gaf ons nog wat andere opties voordat wij de koop afsloten.

Janssen 31-08-2021

Snelle levering en goede prijsstelling.
Bestelde product was niet leverbaar, maar zonder meerkosten is opvolger geleverd. Super!

GMW 31-08-2021

Nooit in the shop geweest. Alles geregeld via internet en telefoon. Een heldere website met alle benodigde informatie en duidelijke knoppen. De service via telefoon was uitstekend, en de monteurs beleefd, netjes, efficiënt en vakkundig. Top. Van harte aan te bevelen.

Joost 31-08-2021

Werd netjes bezorgd op de afgesproken dag, wel een ander tijdvak dan ik had gevraagd.
Veel nazorg emails voor dit soort reviews.
Jammer dat er maar weinig betaal opties zijn, geen credit card.

Luca 31-08-2021

Prettig en duidelijk contact. De installateur was netjes op de afgesproken tijd aanwezig. Hij heeft de gaskraan afgesloten, de keuken vrij gemaakt, het oude gasstel en gasslang professioneel gedemonteerd en de nieuwe professioneel gemonteerd en de keuken weer goed opgebouwd. Een middagje werk. Ik ben zeer tevreden.

Mariean 31-08-2021

Aanbevolen door collega's die goede ervaringen hebben en daar kan ik me volledig bij aansluiten.

Hans 29-08-2021

Werd in de showroom gastvrij ontvangen.en zeer vriendelijk ontvangen. Ik kreeg duidelijke uitleg over de verschillende fornuizen en naar mijn mening een waardevol advies. Ben iedere dag weer blij met mijn aankoop. Het werd geleverd op de afgesproken datum en tijd.