Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Harry Dieckmann 05-01-2017 Via de website gekocht

Los van het feit dat prijstechnisch Keukenloods de beste keus was is de service daarnaast ook perfect. De geleverde kookplaat was helaas beschadigd tijdens transport en werd zonder problemen kosteloos gewisseld en dat dit vooral gebeurde zonder discussie is een zeer grote pluim waard! Dikke 10 voor deze winkel.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Levering op afgesproken tijd
  • Super service
  • Vriendelijke medewerker

C. Maliepaard 05-01-2017 Via de website gekocht

inbouwteam

In het vervolg zal ik ook weer gebruik maken van het Inbouwteam. Vakkundigheid, klantgericht.
Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding van deze inbouwservice en de aan geschafte apparatuur er een van "Hoe kunnen ze het er v oor doen?

Gabrielle 04-01-2017 Via de website gekocht

Snelle plaatsing van mijn quooker felx

mijn wens voor een quooker flex was met kerst eindelijk in vervulling gegaan! Ik werd telefonisch prima te woord gestaan en geadviseerd. Tot mijn verbazing werd ie ook nog tussen Kerst en Oud en nieuw geinstalleerd. Inbouw had alles na installatie netjes ook weer opgeruimd. Ik ben erg tevreden over alles.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goed advies
  • Goed inbouwteam

Wouters Luc 04-01-2017 Via de website gekocht

GOEDE SERVICE !!!

Goed overzicht van alle producten en een duidelijke omschrijving van hoe alles gaat verlopen. Na de bestelling een duidelijk overzicht van levering, betalingsvoorwaarde, enz... alles is duidelijk, dat vind ik als klant belangrijk.....

Pluspunten

• aanbod en overzicht producten
  • duidelijkheid na de bestelling hoe alles loopt
  • vriendelijkheid en behulpzaamheid via telefoon

JW 04-01-2017 Via de website gekocht

snelle en goede levering

Keukenloods doet wat het zegt en levert snel. Ook de prijzen zijn uitstekend. Een aanrader en ik zal zeker weer bij Keukenloods.nl gaan kijken voor een volgende aankoop.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke website
  • niet duur

vElden Afbouw 04-01-2017 Via de website gekocht

Keukenapparatuur

Ik had met spoed wat keukenapparatuur nodig voor een klant en ben toen bij Keukenloods.nl terecht gekomen, omdat ze tot 22.00 uur 's avonds bereikbaar waren. Daarbij veel informatie ontvangen en het apparatuur besteld voor een hele gunstige prijs.

Pluspunten

• Bereikbaar tot 22.00 uur
  • Scherpe prijs

Minpunten

• Achteraf leveringsprobleem met inductie kookplaat

R Eekhof 04-01-2017 Via de website gekocht

Keukenloods; de beste keuze!

Na mijn eerdere goede ervaringen met keukenloods ook nu weer gekeken op de duidelijke site. Op zoek naar een inbouwoven. Deze door de heldere opbouw van de site gevonden. Via whatsapp en e-mail nog aanvullende informatie opgevraagd, waarop zeer snel is geantwoord. Zeker de mogelijkheid van whatsapp is top.

Pluspunten

• uitstekende service
  • mogelijkheid om via whatsapp contact te hebben
  • prijs-/kwaliteit verhouding
  • supersnelle levering

E. D. 04-01-2017 Via de website gekocht

Smeg fornuis

Je kunt tot 's avonds terecht bij de klantenservice met vragen. Bestellen ging super snel en goed en werd de volgende dag geleverd, zelfs in de drukke kerstperiode! Super blij met het fornuis! Een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantenservice tot laat bereikbaar

Rianne 04-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Geweldig

Vanwege eerdere positieve aankopen. Hebben we naar aanleiding van hun site, besloten om daar ons apperatuur te kopen. Omdat we eerst de gewenste apperatuur wilde zien. Zijn we naar zaandam gereden. Onwijs!!! Wat een keus. Daarna hebben we vlakbij ons in waddinxveen besteld. De volgende dag was het al in huis. Wat een service en voor een heeeeeeele mooie prijs. Hier blijven we komen, als we iets willen. Ik raad hun ook aan iedereen aan. Ga zo door, en bedankt voor de service

Pluspunten

• Service

Nico de Wit 04-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Stoves fornuis achterbord

Wij waren op zoek naar een Stoves achterbord voor het fornuis. Bij keukenloods direct op voorraad en snel geleverd. Prima afhandeling en keurige prijs.

Pluspunten

• schade vrij en snelle levering
  • prima informatie

Niels Sanders 04-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Jullie denken mee en adviseren goed! Als er vragen zijn dan wordt je snel geholpen en ook de levering was goed verzorgd.
Kortom goede apparaten tegen een messcherpe prijs. Ik zou iedereen keukenloods aanraden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Goede prijzen

Jaco 04-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Ik zat wat te twijfelen. Had al een Siemens vaatwasser gehad echter na 8,5 jaar deed die het niet meer zo goed. Gezien de goede prijs bij Keukenloods heb ik ze gebeld en nog e.e.a. Gevraagd. Hierbij keurig geholpen en volgende dag werd die op aangeven tijd bezorgd.

Pluspunten

• Snel leveren
  • Goed telefonisch contact

U. Peters 04-01-2017

Top firma!

Alles ging van een leien dakje. Advies, bestellen, leveren, monteren en betalen kon per pin bij de monteur. Erg aardige, enthousiaste, beleefde jongen overigens. Kortom: niets dan lof! Volgende keer weer naar Keukenloods.

Pluspunten

• Alles

MR 04-01-2017 Via de website gekocht

Goed product, goede service

Via de keukenloods een ATAG afwasmachine gekocht. Goed en snel advies aan de telefoon gehad, daardoor een andere keuze gemaakt. Levering was op tijd en plezierig, goede service gehad bij installatie die vakkundig gedaan is. We zijn blij met de machine en waren heel blij met de service en levering door de Keukenloods.

jan 04-01-2017 Via de website gekocht

aankoop siemens vaatwasser

Duidelijk in productportfolio, handig om product te selecteren, zeer korte levertijd, scherpe prijs. Nakomen van afspraken, makkelijke communicatie, pin betaling bij aflevering is prettig.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • korte levertijd

Minpunten

• kan ik niet bedenken

Francis Beenen 04-01-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Service keukenloods.nl

Geholpen met wat we wilden, vooral geen aandringen voor meer meer zoals bij andere keuken verkopers. Tel daar bij op een verkoper die onze wensen perfect kon vertalen naar producten en dus helemaal Top!!!

Luc 04-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Een fijne vaatwasser. Aantrekkelijk in prijs. Thuis afgeleverd met een goede inbouw handleiding. Ik heb nergens over te klagen.

Diana 04-01-2017 Via de website gekocht

smeg afzuigkap

Met veel vragen over de maten en krappe aansluiting in mijn huis werd ik telkens goed te woord gestaan. Er werd nog naar smeg gebeld om de exacte maatvoering te achterhalen om mij beter van dienst te kunnen zijn. Ze hebben supersnelle service. Top bedrijf

Pluspunten

• super snelle levering
  • goede service
  • zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Moszoet 04-01-2017 Via de website gekocht

Prima prijs/prestatie

Snel, prima service, snelle levering. Prijs niet per sé het allerlaagst maar daarentegen grote keus.

Cynthia 04-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en monteur, werkte top

De prijs is lager dan je ergens anders kunt vinden, en als je het lager vindt, dan halen ze dat er nog vanaf voor je. De monteur was vriendelijk en zeer bekwaam, maar ook attent, hij maakte even alles schoon van te voren en achteraf en gaf uitleg over onderhoud. De betaling was zo geregeld en de klantenservice en reactietijd op e-mail zijn top.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel
  • Goede service
  • Vriendelijk

Heirman 04-01-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Fijne kennismaking

Site is erg overzichtelijk en de offerte aanvraag werkt prettig met snel en eenduidige antwoorden en opties. Toch nog even naar de winkel geweest om het e.e.a. Te bekijken, medewerking was erg prettig en ook de tijd die voor ons werd genomen.

Christa 04-01-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Aanschaf inbouwoven

Zijn uiterst zorgvuldig begeleidt bij de aanschaf van een inbouwoven. Verkoper wist heel duidelijk uit te leggen wat de respectievelijke voor en nadelen waren. Keurig op tijd is de oven afgeleverd met alle toebehoren. Kortom erg tevreden.

Pluspunten

• Service
  • Afspraak nakomen

Gary Anderson 04-01-2017 Via de website gekocht

Nieuw koelkast nodig ??

Makkelijk te vinden ( goede selectie beschikbaar ) en netjes geleverd met een glimlach ... wat wil je meer ......

Linda 04-01-2017 In de winkel gekocht
Almere

Top zaak

Ervaren en deskundige medewerkers die goed luisteren naar je wensen en daar een goed en voordelig product bij zoeken. Geven goede informatie en bieden meerdere opties aan

Bos 04-01-2017

Koelkast gekocht

Snel en goed geleverd,ook de bezorging netjes.
Meer kan ik er niet van maken,goed is goed,
Als je maar duidelijk bent,hoef je er geen lang verhaal van te maken.

Jef 04-01-2017 Via de website gekocht

Binnen no time in huis

Was dus ook echt op voorraad en geleverd de volgende dag .. Heb dat ook wel eens anders gezien ..keurig volgens afspraak

Pluspunten

• Keurig volgens afspraak

Fam Smit 04-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Vaatwasser

Wij kregen de tip om eens op de website van de Keukenloods te kijken voor aanschaf van een vaatwasser. Dat was zeker de moeite waard. Duidelijke website, mooie apparatuur in iedere prijsklasse, dus voor iedereen zijn budget geschikt. Snelle reactie via mail over de aanschaf en bezorging echt top! Besteld en de volgende dag geleverd tot in de keuken.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Snelle reactie op bestelling
  • Duidelijk gecommuniceerd over bezorging.

Michel 04-01-2017 In de winkel gekocht
Watergang

Vaatwasser

In de winkel ben ik snel en vakkundig geholpen. De montage van de mijn vaatwasser is ook vakkundig uitgevoerd. Ik ben erg tevreden.

Samantha & Mark 04-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ruim assortiment, concurrerende prijs en uitstekende service! Producten werden keurig volgebs afspraak bezorgd.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Uitstekende bezorgdienst

Driesen Maxime 04-01-2017 Via de website gekocht

Keukenloods = Topprijs & Top service

De tijd genomen om te zoeken naar kwaliteit aan betaalbare prijs! Bij Keukenloods hebben ze me steeds super te woord gestaan en helpen zoeken.
Offerte op maat en snel. Van de Geplaatste bestelling naar een zeer klantvriendelijk afhandeling en zelfs levering. Correcte levertijden en geen addertjes!
Kan alleen maar positief zijn over Keukenloods en zou de firma zeker aanbevelen!
Kort samengevat: Goede prijs, goede kwaliteit , gemakkelijk in gebruik en correcte afhandeling

Pluspunten

• Grote keuze
  • Prijzen
  • Handige site

Minpunten

• Leveringskost

Ronald 04-01-2017 Via de website gekocht

Rja Ham

Zeer klantgerichte zaak. Er wordt meegedacht bij de klantenservice voor alternatieven en de levering is zoals afgesproken de volgende dag

De winter 04-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Doen wat beloofd

Winkel gekozen omdat ze een aanbieding hadden. Gekocht en gehaald, gekregen wat op de site stond en nalevering is ook keurig ontvangen.

Coolio 04-01-2017 Via de website gekocht

Inbouwkoelkast

Keukenloods belde me van tevoren om zeker te stellen dat ik juiste deurophanging gekozen had, wist niet eens dat er verschillen in zitten. Daarna netjes op tijd (direct na Kerst) geleverd.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering

Oude Hilbert 04-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Keukenloods heeft mooi goede producten tegen een betaalbare prijs. Een dag voor de kerst ging helaas onze oude oven kapot. Al snel kwamen we via Internet Keukenloods tegen. We hebben gebeld met de lokatie in Veendam en werden zeer vriendelijk te woord gestaan. Helaas hadden ze daar de oven die wij hadden uitgezocht niet voorradig. Wel werd er snel met ons meegedacht Hoe ze ons konden helpen en hebben ons een aanbieding gedaan voor een model wat ze wel voorradig hadden. Helaas ging dit boven ons budget. We hebben er even over nagedacht en snel het fornhuis besteld passend binnen ons budget. En de dag na de kerst hadden we in de middag het nieuwe fornhuis al geleverd gekregen.

Snelle service en een erg correct in de afhandeling. Keukenloods is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Goed kwaliteit
  • Prijs kwaliteit verhouding erg goed

EDV75 04-01-2017 Via de website gekocht

Goede service

Telefonisch bestelling geplaatst, daarna per email contact gehad en bevestiging binnen gekregen, hierin werd levertijd vermeld en deze zijn ze perfect nagekomen volgens afspraak, dus de artikelen keurig op tijd geleverd.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • super service

Rob de Boer 04-01-2017 Via de website gekocht

Bij Keukenloods wederom besteld, wederom top!

Zeer scherpe prijsstelling en super snelle en correcte levering. Ik kies voor toekomstige aankopen zeer zeker voor Keukenloods!

elma 03-01-2017 Via de website gekocht

inbouwoven plus kookplaat

Na lang zoeken kwam ik uit bij de keukenloods, ik was verbaasd van de mogelijkheden die ze daar boden, Precies de oven die ik zocht, en na 1 telefoontje kreeg ik hem ook nog goedkoper dan waar hij voor stond geprijsd, en nog gratisch bezorgd. Z'n service was ik niet gewent. Ik vind de keukenloods echt een aanrader. als ik weer iets nodig heb kijk ik eerst daar.

Jan 03-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Mooie magnetron

op zoek naar een magnetron die in onze keuken moest passen, zijn we via internet terecht gekomen bij de Keukenloods. Ideaal dat we in Roosendaal konden kijken water zoal te koop was.
Zijn goed geholpen en een half uur later naar buiten gelopen met een mooie Pelgrim magenetron voor een zeer mooie prijs.

M. Thomassen 03-01-2017 Via de website gekocht

Koolstoffilter voor afzuigkap

Prima service. Wist niet precies welke koolstoffilter wij nodig hadden, dus even contact gezocht. Gelukkig niet urenlang in de wacht, maar snel contact, vriendelijke mevrouw en snel antwoord op mijn vraag.
De levering duurde een paar dagen, stond overigens netjes aangegeven op de site, maar als dat nog sneller was dan was het een tien!

Pluspunten

• Snelle klantenservice
  • Goed advies
  • Goede prijs

Hetbiermoment.nl 03-01-2017 Via de website gekocht

Hetbiermoment

Gekeken naar prijs maar vooral ook service en "veilig winkelen" en bij Keukenloods uitgekomen. Product voor 9:30 uur besteld werd dezelfde dag geleverd. Foutje in de factuur werd de dag erna opgelost. Aanrader!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie klantenservice
  • After sales

Minpunten

• Niet!

Birgitte 03-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering koel-/vriescombinatie

Supersnelle levering, netjes tot op de plek van bestemming (keuken) gebracht. Half uur van tevoren nog een berichtje dat ze eraan kwamen (en dag van tevoren mail in welk tijdvak ze zouden komen). Heel handig!

petra van dijk 03-01-2017 Via de website gekocht

inbouw vaatwasser

Prima prijs, goedkoopste die we konden vinden. We zijn goed geholpen met bestellen en konden zelf een bezorgdag uitkiezen.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snelle levering
  • goede kwaliteit prijs verhouding

J. Verwoert 03-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en levering

Zeer overzichtelijke website en de producten zijn mooi met elkaar te vergelijken ik heb al vaker hier gekocht en tot nu toe geen klagen altijd netjes en snel bezorgd. Kom hier zeker weer eens terug

Pluspunten

• Overzichtelijk

Astrid 03-01-2017 In de winkel gekocht
Gouda

Whirlpool oven

personeel denkt mee en adviseert.
Veel producten staan opgesteld in de winkel.
Staat het er niet, dan wordt het opgezocht op internet, en kan het alsnog besteld worden.
Je kan voor de deur gratis parkeren, wat een plus is.

Pluspunten

• Vrij parkeren voor de deur
  • Goed geholpen
  • Snelle levering

Joenco 03-01-2017 Via de website gekocht

Voor herhaling vatbaar

Door de goede tariefstelling kwam ik via internet bij keukenloods uit voor 2 pannen voor mijn stoomoven.
Ik werd keurig over tijdslijnen geïnformeerd wn deze werden ook nagekomen. Keurig verpakt afgeleverd.
Zeker voor herhaling vatbaar!

• Communicatie

Jacqueline 03-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf nieuwe vaatwasser

Snelle levering van een nieuwe vaatwasser. 's avonds besteld en al meteen de volgende dag geleverd. Vanaf moment bestelling per internet tot moment van levering, duidelijke informatie per mail ontvangen. Heldere communicatie en oude machine meteen retour. Prima service!

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • snelle levering
  • machine voldoet aan omschrijving website

elly houkes 02-01-2017 Via de website gekocht

koelkast

ik vind het een makkelijke uitgebreide shop.
ook erg behulpzaam bij het uitzoeken van mijn wensen. mijn gastoestel loopt op het einde, dus koop ik hem ook hier

J. M. 02-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Aankoop oven

Na ons eerst op internet te hebben georiënteerd zijn we in de winkel snel en vriendelijk geholpen. De levering was ook snel geregeld op de door ons gewenste dag/in het door ons gewenste tijdsvak.

Pluspunten

• Personeel neemt tijd voor informatie verstrekken
  • Oven voldoet aan verwachtingen

Minpunten

• Niet direct andere leverdag vastleggen

E. 'm. Temme 02-01-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Aan het personeel

Was er nog nooit geweest, inbouw oven stuk dus toch maar f kijken, zag zo.n mooie zaak en zo, n groot assortiment dat ik toch maar niet naar Beverwijk ben gereden waar ik 11jr geleden mijn keuken heb gekocht, dus prima geslaagd bij keukenloods en binnen 24uurbezorgd gelukkig nog voor de kerst, bedankt hij staat te blinken....

Pluspunten

• Service
  • 24uurs bezorging
  • Groot assortiment

Robert Bonke 02-01-2017 Via de website gekocht

goede webshop!

duidelijke en heldere site, zéér aantrekkelijke prijzen, goede informatie over het verloop van de bestelling, vlotte en correcte (af)levering: kortom een aanrader!

Pluspunten

• aantrekkelijke prijzen
  • goede informatievoorziening
  • retour nemen oud witgoed