Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Dick P. 24-08-2021

Het was een tien geworden i.p.v. een negen, als ook de installatie-instructie van Bosch wat duidelijker geweest zou zijn.
(maar daar kan de winkel niets een doen)

Eldert Heijkoop 24-08-2021

Zeer breed assortiment met scherpe prijzen. Goede kwaliteit merken en spullen, prima service via de telefoon bij het bestellen en zeer snelle levering! Kreeg deze zaak aanbevolen via mijn electricien en dit heeft mij zeker geholpen een uitstekende keus te maken tegen een zeer goede prijs!

M.Schijf 20-08-2021

Werkt correct en snel. Bij vertraging levering snel bericht en tijdig bericht van moment van levering, wat in mijn geval precies klopte. Vriendelijke bezorger.

Dorette 19-08-2021

Ik had het product ergens anders goedkoper gezien. Een mailtje gestuurd. Ik kreeg een snelle reactie met daarin een aanbod voor hetzelfde artikel tegen de lagere prijs. Snelle levering en goede service.

H. van 't Hof 19-08-2021

De shop was gemakkelijk te bereiken. Het assortiment is groot. We werden direct geholpen en binnen korte tijd vonden we wat we nodig hadden. Het ging om een vaatwasser die die op zeer korte termijn geleverd en geïnstalleerd kon worden.
Dat is allemaal naar wens verlopen en sindsdien werkt alles perfect.

Ineke 18-08-2021

Ik heb voor Keukenloods gekozen omdat het online kon worden geregeld, prijs/kwaliteit verhouding was prima en levering kon sneller dan elders.

Mevr. R, 17-08-2021

Snelle levering. Doordat het product niet op voorraad was een andere duurdere gekregen voor hetzelfde geld. Aflevering en plaatsing was perfect.

Abdullatif Tas 17-08-2021

Geweldig ik ben in algemeen tevreden met dit Combimagnetron Daarom eigenlijk dit is tweede keer bestellen wij merk en dat was ook snelle bezorging, om de 10 punt te krijgen misschien moeten die jongens een handje helpen om te installeren dan was top geweest 😁👌

Nathalie 17-08-2021

We zijn zeer goed geholpen door de keukencoach, deze gaf ons goede adviezen en dacht mee
We konden in alle rust kijken en een keus maken.....totaal geen verkoopdruk.
Wij zijn zeer blij en tevreden met de keuken

Klaas Wiss 16-08-2021

Super goede service, en top producten gekocht . Afzuigkap aeg , gasfornuis Bosh 5 pits , en een Siemens oven . We hadden wat vertraging met de afzuigkap, maar was goed gecommuniceerd.

Ingrid 12-08-2021

Wij hebben voor Keukenloods gekozen omdat we altijd alle apparaten die we eerder hier gekocht hebben in goede prijs kwaliteit hebben ontvangen. Wat je ziet is wat je krijgt!

Hetty Spruijt 11-08-2021

Eind vorig jaar een koel/vries combinatie aangeschaft. Dit jaar een combi-oven.
Dezelfde ervaring als de 1e keer. Goede communicatie. Van te voren wordt aangegeven dat de levering enige tijd op zich laat wachten (i.v.m. leveringsproblemen leveranciers). Gaat er iets mis wordt het opgelost. Degelijke verpakking en onbeschadigd afgeleverd.

B.Hofstra 10-08-2021

combimagnetron van etna besteld bij de keukenloods,deze was hier het goedkoopste met nog een paar online webshops.
maar de keukenloods is bekend en betrouwbaar dus dan ga je hier naar toe.De combi is netjes op tijd afgeleverd door een
aardige chauffeur die hem netjes binnen heeft gezet.

D.Bosgoed 10-08-2021

Heel goed geholpen klantvriendelijk en mee denken door de telefonist. Vakkundige mensen aan de telefoon. Ook ruilen mogelijk als het niet past. Koop er zo weer. Snelle levering

De Vries 10-08-2021

nadat ik een mail had gestuurd dat onze keuken de volgende dag zou worden geïnstalleerd, werd ook meteen de oven geleverd.
Zeer goede service!!!!

jannes 10-08-2021

nette behulpzame medewerker aan de telefoon,, afspraak over levering, incl plaatsing gemaakt. Prijs was concurrerend met andere aanbieders, op gemaakte dag van afspraak, was de ZZP er, die onze afzuigkap kwam installeren, netjes op tijd, en heeft de oude kap, professioneel verwijderd en de nieuwe kap, ook zeer netjes ingebouwd. Oude kap en rotzooi, opgeruimd. Dit is precies wat ik van een net en professioneel, bedrijf verwachte..

John 10-08-2021

Goede prijs en goede afspraken , het geleverde product voldoet volledig aan de verwachtingen !

Reshine 10-08-2021

Goede service, snelle levering en zeer tevreden over mijn nieuwe vaatwasser. Aardige bezorgers die thuis nog eea hebben uitgelegd en de vaatwasser netjes geplaatst tot in de keuken (ik had geen monteerservice erbij genomen). Ik ben zeer tevreden ovder de goede service van keukenloods!

Rik 10-08-2021

Super snelle levering en een keurig nette deskundige monteur. Niet alleen kundig maar zeer correct in omgang en dat vind ik zeer prettig.

M 10-08-2021

Snel geleverd op de afgesproken tijd. Voor een mooie prijs. Goede kwaliteit.

RV 10-08-2021

Niet precies zoals besteld. Andere lever tijd en een ander model maar wel tevreden

Elly 09-08-2021

Heb voor deze shop gekozen omdat de mensen erg behulpzaam waren en echt supergoed advies. Hebben tijd voor je. De levering was ook perfect,je kon nog kiezen wanneer.

M. Oomen 09-08-2021

Overzichtelijke website. Makkelijk zoeken. Snelle levering waarbij je steeds op de hoogte wordt gehouden van de status van je order.

Rob 09-08-2021

Keukenloods biedt een zeer goede prijs, reageert snel met aanpassingen. Via de website is goed de status van de bestelde keuken apparaten te volgen. Levering keurig volgens afspraak.

Tol 09-08-2021

We hebben best wat georiënteerd (het is niet zomaar een uitgave) maar doordat de keukenloods groot inkoopt konden ze onze keuken veel sneller leveren dan ieder ander. Daar waren wij erg blij mee. We werden heel goed geholpen. Keuken werd vrijdag gebracht, keurig nette mensen, alles werd gecontroleerd, top!,maandag zou hij worden geplaatst maar toen was de monteur ziek, dat is natuurlijk heel vervelend voor hem maar ook voor ons ,omdat er na de keuken nog afgetimmerd enz moest worden. En het was één week voor de bouwvak. Keukenloods heeft er echt alles aan gedaan om diezelfde dag nog een andere monteur te regelen en dat was gelukt! Ze kwamen met zn 2en en hebben heel erg hun best gedaan. Grote klasse! Keukenloods verdient van ons dan ook een dikke 10