Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Joris 19-12-2016 Via de website gekocht

"Poef" deed de oude magnetron en "poef" daar was de nieuwe.

Zeer ruime keuze, goede beschrijving van de eigenschappen van het apparaat en ook op site duidelijke tekeningen zodat je vooraf goed kan controleren of het past. Aflevering op tijd en oude apparaat mee terug gegeven. Prima.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Scherpe prijs
  • Goede gedocumenteerde site
  • Snelle levering

C klappe 19-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede winkel

Een hele goede en overzichtelijke winkel en mooie uitsraling en goed opgeleid personeel waar daar nodig goed advies geeft en het meeste is meteen mee te nemen en wordt ook nog gratis gebracht

Kirsten 19-12-2016 Via de website gekocht

Prima ervaring!

Ik heb een wasdroger van whirlpool via keukenloods besteld en ben uitermate tevreden. Keukenloods had de laagste prijs voor deze droger en was voor ons de reden om het bij deze firma te bestellen. Het bedrijf houdt zich aan zijn afspraken, levering kwam op de aangegeven tijd. Ook het telefonische contact verliep uitstekend. Simpelweg wat je van een bedrijf mag verwachten !

Pluspunten

• Makkelijke te bestellen
  • Snelle afhandeling van de bestelling
  • Vriendelijke service per telefoon
  • Pinnen bij aflevering
  • Zelf naar wens de levering inplannen

Ruud 19-12-2016 In de winkel gekocht

Amerikaanse koelkast gekocht

Zeer vlotte en goede service van de Keukenloods adviseur in de winkel. De adviseur weet waarover hij praat!
Bezorging was ook helemaal goed en conform de afspraak. Prijs/kwaliteit/service verhouding van keukenloods is helemaal top!!

Pluspunten

• Service
  • Kennis
  • Bezorging

Minpunten

• geen. Niet kunnen ontdekken

arthurv 19-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

De service van Keukenloods.nl was uitstekend. De kookplaat die ik had besteld bleek op een paar millimeter niet in mijn keukenblad te passen. Met keukenloods gebeld en nog dezelfde dag werd een alternatief bij mij thuis afgeleverd. Uitstekende en vriendelijke service!

Marja dolstra 19-12-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Almere

Gelukkig in Almere nog te krijgen wat ik zocht

Ben snel en goed geholpen met mijn combifornuis die niet meer gemaakt worden. De meneer bij de Keukenloods heeft er nog een kunnen vinden . Snel geleverd . Ben erg tevreden

MSB 18-12-2016 Via de website gekocht

Niets is te gek bij deze topwebwinkel

Ik ben fantastisch geholpen bij Keukenloods aan de voor mij geschikte apparatuur. Adviezen worden heel snel gegeven, op het laatste moment veranderen van de bestelling wordt niet moeilijk over gedaan, en dit alles voor zeer scherpe prijzen. Topzaak, kan hem iedereen aanbevelen!

Frits vd meulen 18-12-2016 Via de website gekocht

Inbouw koelkast

Gezocht gevonden bezorgd en zelf ingebouwd incl.paneel. uitleg is goed bezorgtijd is goed vriendelijkheid goed alles bij elkaar goed te doen. Aanrader.

Esther 18-12-2016 In de winkel gekocht

Mooie spullen, goed advies

Op aanraden van onze buren zijn wij naar Nederweert gegaan om voor onze nieuwe keuken de apparatuur uit te zoeken. We zijn enorm goed geholpen (we waren redelijk onvoorbereid). Ook toen we de afzuigkap eerder wilden hebben ivm het inbouwen, was het geen probleem om die apart af te rekenen en op te halen. Heel fijn in een traject waarin we heel veel beslissingen moeten nemen en we niet altijd konden voorzien hoe wat zou lopen.

Susan 18-12-2016 Via de website gekocht

Goede service

Erg duidelijke website, goede service en snel geleverd! Ook telefonisch vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen.

Tevreden klant 18-12-2016 In de winkel gekocht

Etna gaskookplaat

De service van Keukenloods is goed, snel en klantgericht. Ik ben zelf in een offline winkel geweest. De bestelling was snel gedaan en binnen de de afgesproken termijn afgeleverd. Ik beveel keukenloods dan ook zeker aan als je opzoek bent naar nieuwe keukenapparatuur.

EllyR 18-12-2016 Via de website gekocht

Stille vaatwasser

Vaatwasser gezocht op internet, bij Keukenloods uitgekomen ivm goedkoop model van Miele. Met Mario getelefoneerd en via hem een nieuwe model voor een goedkopere prijs gekocht. Super service!!

Pluspunten

• Contact met medewerker
  • geluid
  • snelle levering

Wim 17-12-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

ziet er beter uit en heeft betere branders dan mijn ETNA waarvan de brander kelken vervormden. nog maar drie weken in gebruik!

Pluspunten

• geeft meer hitte
  • goede gietijzeren pandragers
  • wokbrander op 4pits kookplaat

Koning 17-12-2016 Via de website gekocht

3 keuken apparaten in een keer gekocht

Zeer goede prijs voor 3 apparaten betaald.
Goedkoopste in Nederland. Net personeel in de winkel in Veendam en snelle levering.
Alles netjes afgeleverd en aan de deur betaald.
Wat wil je nog meer.

mevr.van der Wolf-Bedaf 17-12-2016 Via de website gekocht

mijn afwasmachine

Mijn afwasmachine had het begeven.
Ik was niet instaat om zonder ijzeren Marie (ander woord voor afwasmachine)verder door het leven te gaan. Snel heb ik de Keukenloods gevraagd om mij een nieuwe te leveren en dit is in zéér goede staat ontvangen.
Ik kan weer dagelijks mijn afwasmachine aanzetten tot mijn grote tevredenheid. Dank voor de snelle bezorging en de goede staat waarin mijn afwasmachine is!

covo 17-12-2016 Via de website gekocht

superblij met stoomoven

Ik ben superblij met de stoomoven die ik gekocht heb bij keukenloods. Telefonisch kontakt gehad en ze hebben me heel goed geholpen. Levering ging op de gewenste datum in een tijdsblok van 3 uur zodat je er eigenlijk niet voor hoeft thuis te blijven. Pinnen bij de chauffeur en de oven werd binnen afgeleverd.

Pluspunten

• goede telefonische hulp
  • aflevering volgens planning

keukenloods 17-12-2016 In de winkel gekocht
Almere Buiten

afzuigkap

de winkel zat in de buurt, had een scherpe prijs en gaf goede informatie over verschillende afzuigkappen

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • aflevering verliep prima en vriendelijk
  • oude afzuigkap werd ook direct meegenomen

aA.G roenen 17-12-2016 Via de website gekocht

A.G.Groenen

Overzichtelijk
Kleuren vallen op
Voor vragen en bestellingen kan men tot 22.00uur bellen
Mijn artikel wat ik bestelde was nergens goedkoper.
Volgende dag in huis
Daarna nog mail of alles na wens was
Als er nadehand nog vragen zijn dat, dat dan nog altijd kan

MorrisP 16-12-2016

Probleemloze bestelling en op tijd geleverd

De belangrijkste reden om de Keukenloods te kiezen is de lage prijs met een ruim aanbod van actuele modellen. Praktische info en zoekfuncties op de website, bijvoorbeeld selectie op energiecategorie, heb ik elders wel beter gezien.

Pluspunten

• lage prijs
  • ruim aanbod
  • stipte levering

Minpunten

• website kan handiger

Mart 16-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs, perfecte levering

Keukenloods heeft een ruime keus aan diverse merken en dat voor een hele schappelijke prijs. Tevens is de levering ook prima!

Trudie Sprakel 16-12-2016 In de winkel gekocht

Oven

Duidelijke omschrijving apparatuur en goed geprijsd.
Wel naar winkel geweest in Waddinxveen om oven te bekijken en voor inbouwadvies.

Pluspunten

• Duidelijk advies
  • Snelle levering

Anja 16-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser kapot

Nadat mijn vaatwasser kapot ging en de monteur zei dat alles vervangen kon worden maar het niet wil zeggen dat het ooit wat wordt kreeg de figuurlijke ik een vreemde smaak in mijn mond. Met Keukenloods gebeld en mijn eisen gezegd, bestek lade en een leuk prijsje. Binnen 5 minuten was de koop gesloten. Geweldig

Pluspunten

• Snel
  • goede prijs
  • aardige monteurs
  • bezorgtijden ook op zaterdag

Minpunten

• ik kan er geen verzinnen

Simone 16-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap Bosch

Keukenloods heeft een fijne webshop, over de verhouding prijs en kwaliteit zijn we tevreden. Snelle levering!

Caspar boerlage 16-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf en installatie oven

Keukenloods heeft een overzichtelijke site.
Een goede uitgebreide maar overzichtelijke zoekfunctie.
De pagina van het gekozen product heeft een duidelijke omschrijving en prijsweergave..tevens de optie om te laten installeren is duidelijk en geeft een eerlijke prijs weer.

Pluspunten

• Duidelijk overzichtelijk
  • Scherpe prijs
  • Snelle installatie

Strengholt 16-12-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Super service

Goede vriendelijke voorlichting, met bruikbare adviezen. Nette bezorging thuis, waarbij het oude apparaat probleemloos werd meegenomen. En boven al onze combi-oven van Pelgrim werkt perfect, hadden wij eerder moeten aanschaffen.

W. Rasoelbaks 16-12-2016 In de winkel gekocht
Almere

Blije klant

Helemaal in paniek omdat onze keramische kookplaat defect was naar de Keukenloods. We waren al elders ook wezen informeren maar daar werden we beroerd geholpen, dus Keukenloods proberen. Wat eeen geduld heeft de verkoper. Geen vraag was teveel. We kregen zelfs een kleine demo in de winkel. Na wat vergeleken te hebben zijn we met een inductie kookplaat van Whirlpool naar huis gegaan. Wat een Super aankoop. Woon je in de buurt, ga naar een Keukenloods.

Pluspunten

• Geduldig
  • Kundig personeel
  • Geen vraag teveel
  • Gunstige ligging

Minpunten

• Betaald parkeren

Eb 16-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap

Per ongeluk de verkeerde afzuigkap besteld, na een belletje werd deze vrijwel direct omgeruild zonder extra kosten, voor de deur gezet. Kortom een super service, waar velen winkels van kunnen leren! KEUKENLOODS ik waardeer jullie met een cijfer 10, to service!

Pluspunten

• Prima service
  • Correcte uitleg apparatuur
  • Goede hulp bij vragen

Minpunten

• GEEN

Rogier 16-12-2016 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar bedrijf.

De beste, mooiste A producten voor uw keuken en dat tegen de beste prijs. Tel daarbij op, het prettige contact met hun medewerkers. Goede adviezen en snelle levertijden, is dit een zekere win + win organisatie.

Pluspunten

• Proffesioneel
  • Mooie A producten
  • Beste prijs
  • meedenkend personeel

Minpunten

• Deze zal je nooit tegen komen

Frank Bogaard 15-12-2016 Via de website gekocht

Inbouw magnatrin

Goede services en snelle levering Top! Netjes afgeleverd door een vriendelijke bezorger.
Ook de aandacht na de levering is prima.

Pluspunten

• Snelle levering

Joost 15-12-2016 Via de website gekocht

Keukenloods is top

Goede apparatuur voor scherpe prijzen en met het opmaken van een offerte nog meer korting! Snelle levering.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Snelle levering

Angelique 15-12-2016 Via de website gekocht

Smeg koelkast gekocht!!!!

Geweldige service, bezorger was ook erg hulpzaam.Mooie koelkast en de prijs was perfect. Al met al zou ik keukenloods bevelen bij me vrienden.

R.Verhoek 15-12-2016 Via de website gekocht

Service op alle fronten

Na een leuk telefoon gesprek ,bestelling online gedaan,direct na levering op de zaak kreeg ik al een bericht mobiel.Bij het ophalen en betalen werd er aangeboden om het artikel naar de auto te brengen.

Anita 15-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Overzichtelijke site, goede en snelle service. Levering is keurig.
Mail met leveringstijd en ze waren keurig op tijd

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede levering

Een tevreden klant 15-12-2016 Via de website gekocht

Combi oven magnetron bij KEUKENLOODS

Zeer tevreden over de service van Keukenloods. Een goede prijs. Goedkoper niet op internet gevonden. Op zondag gebeld en maandagavond werd de oven al bezorgd. Een zeer snelle levering door aardig en behulpzame jongeman. Een volgende keer zal ik zeker weer bij Keukenloods bestellen.

Pluspunten

• goedkoopste
  • snelle service
  • behulpzaam persoon aan telefoon en bezorger

Horst85 15-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Duidelijke overzichtelijke site goed advies bij overige vragen
En de levering was uitstekend precies op de afgesproken tijd
Als ik weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn
In een woord TOP

MC van Oosten 15-12-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk webshop

Prima webshop. Toen ik er niet helemaal uit kwam heb ik gebeld en ben heel vriendelijk geholpen. Omdat ik onzeker was over het product wat ik wilde hebben, heb ik 3 x terug gebeld en kreeg steeds (toevallig) dezelfde persoon aan de telefoon die uiterst vriendelijk, en geduldig bleef. Hij heeft mij uiteindelijk geholpen om het juiste apparaat te kiezen. Fijn vind ik dat de gezichten van de medewerkers op de site staan dus je weet met wie je praat.

Wim Ackermans 15-12-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Zaandam

Aankoop kookplaat/vaatwasser/composiet blad

Via internet terecht gekomen bij de keukenloods.
Wij werden goed geadviseerd bij alle aankopen. De prijzen waren aantrekkelijk vergeleken bij andere leveranciers en de levering is geheel naar wens verlopen.

• Goed advies
  • Correcte levering
  • Vriendelijk en vakbekwaam personeel

B jansen 15-12-2016 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Simpele bediening van de website en het plaatsen van een bestelling. Goede concurerende prijzen en zeer snelle levering. De jongeman die de vriezer kwam brengen was ook zeer behulpzaam.

Pluspunten

• Snelle levering zelfs op sinterklaas avond
  • Makkelijke website

Menno 15-12-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Bosch vaatwasser

Goeie service, juist advies en goeie prijs. Mannen die kwamen installeren ook zeer netjes en snel. Makkelijk te betalen via mobiele pin en verpakkingsmateriaal weer meegenomen.

Pluspunten

• product kennis
  • Service
  • prijs

Karin Castelijns 15-12-2016 Via de website gekocht

Review van ons

Wij zijn super tevreden met de levering , het meedenken van de leverdatum door de transporteur en ook met de service , door onze buurman aanbevolen en nu al 1 koelkast en diepvrieskist besteld

william 15-12-2016 In de winkel gekocht
zaandam

geweldige aanschaf vaatwasser bi keukenloods

telefonisch heel aardig en inhoudelijk goed geholpen, in de winkel alleen maar gedreven behulpzame ontvangst en daar mijn artikel naar tevedenheid gekocht. Het laatsen van de vaatwasser, heel correct, voorzichtig en een bijkomende probleem meteen verholpen. alles bij elkaar helemaal top

Pluspunten

• alternatieven aandragen
  • leveren terplaatse van extras

William 15-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare club

Goed geholpen, prima keus kunnen maken dankzij goed advies. Qua prijsstelling ook goed, al met al prima club. Hier gaan we terug komen.

Douwe 15-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop kookplaat

Voor de aanschaf ven een nieuwe keukenplaat werden we snel en goed geholpen. We hadden al een voorkeur en konden in de winkel direct onze voorkeur bekijken en kregen goede uitleg en advies over de kookplaat. De bestelling en inbouw werden snel geregeld en we kregen ook zonder problemen de inbouw specificaties mee. Kortom een prima service. Net als bij onze vorige aankopen.

Pluspunten

• Vriendelijke medewerkers
  • Goede kennis van de producten
  • Duidelijke opdracht en afspraken

Minpunten

• Eigenlijk geen

Corjan18 15-12-2016 Via de website gekocht

Wasemkap

Heb onze wasemkap bij Keukenloods gekocht, via internet.
Snelle levering en goede service. Ben zeer tevreden ook met de shop in Zaandam

Marieke Kalthoff 15-12-2016 Via de website gekocht

Keukenloods, snel en zeer vriendelijk

De site was al duidelijk, maar toen ik toch ook nog even belde werd ik zo vriendelijk geholpen. De aankoop was snel geregeld en bijna nog sneller geleverd. Super tevreden.

Pluspunten

• vriendelijke medewerkers
  • snelle afhandeling en bezorging

Minpunten

• niet

Rick 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima bezorging.

Goede webshop met veel keuze.
Goede prijs!
Keurige bezorger. Netjes en brengt de koelkast netjes tot in de keuken. Oude koelkast ging weer netjes mee.
Langer op moeten wachten dan de website doet vermoeden. Er staat indien op voorraad de volgende dag in huis. Dit was 5dagen later.

• Webshop
  • Bezorging

Minpunten

• Levertijd

Wilma 15-12-2016 Via de website gekocht

Siemens oven

Breed assortiment, snelle levering, duidelijke website.
Na mail van mijn kant over de prijs oven op andere site kreeg ik binnen vijf minuten reactie dat mijn prijs was aangepast. Moeite waard om te vergelijken, top service!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs
  • Oven op site goedkoper gezien, oven voor die prijs

Hannie 15-12-2016 Via de website gekocht

Heel erg tevreden!

Altijd antwoord op mijn vragen, levering op de afgesproken datum en uitermate beleefd personeel. Pluim!

Pluspunten

• Productkennis
  • Hulpvaardigheid

Jan Evers 15-12-2016 Via de website gekocht

Levering afzuigkap snel en correct afgeleverd

Duidelijke Site en overzichtelijk kan alles snel vinden,als ik nog weer wat moet wat nodig heb zal ik weer kiezen voor de Keukenlods

Pluspunten

• Snelle levering

Hans 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Prima gebruiksvriendelijk shop. Goede telefonische ondersteuning. Op tijd afgeleverd.
Alles correct af gehandeld.

Pluspunten

• Vriendelijke en behulpzaam
  • Snelle levering
  • Alles volgens afspraak