Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

c.j.vanTricht 09-08-2021

Tot volle tevredenheid is dit afgehandeld.Zag er keurig uit en werd netjes afgeleverd.Geen wensen meer.Bij iedereen aan te bevelen.Ook de prijs is scherp.
Hoop de volgende keer weer van uw diensten gebruik te kunnen maken.

Jaap 09-08-2021

Op Keukenloods.nl direct geslaagd bij uitzoeken van een inbouwkoelkast. Goede concurrerende prijs. Inbouwen door Keukenloods was zorgvuldig en gebeurde snel. Kortom, prima bedrijf om witgoed en andere zakenman te schaffen.

Familie Jhagroe 09-08-2021

Zeer tevreden, de goedkoopste na vergelijken. Leverdatum is op ons verzoek naar achter geschoven, ivm planning aannemer, dit was geen probleem. Downdraft was niet meer leverbaar, kregen een gelijkwaardige/betere voor dezelfde prijs. Aanrader!

Anita Frijns-Richter 04-08-2021

Op internet gevonden en vergeleken met andere sites (o.a. Bemmel&Kroon). Contact gehad met ******* en door hem goed geadviseerd en geholpen. Doorslaggevend voor de aankoop bij Keukenloods (5 apparaten) was de prijs die zonder problemen omlaag werd gebracht tot de laagste prijs, aangeboden door concurrent. Een foutief geleverd item werd correct en zo snel mogelijk vervangen. Een minpunt echter was dat werd gemaild dat de levering van koelkast en oven, kort voor levering keuken, niet tijdig zou kunnen plaatsvinden en we extra installatiekosten zouden moesten gaan betalen bij keukenleverancier maar daarbij ook 40 euro extra aan Keukenloods voor nalevering van de apparatuur. Dit terwijl we voor een zeer ruim bedrag aan apparatuur hadden gekocht. Op aangeven dit absurd te vinden werd, na overleg, het bedrag van 40 euro echter geschrapt.

CdB 01-08-2021

Luisteren goed naar waar je naar op zoek bent, snelle reactie daarna met de juiste apparatuur en voor een hele mooie prijs!

G 31-07-2021

lokale leverancier reageerde erg laat; te druk met andere klussen.
vriendelijke telefonisch assistentie keukenloods
levering volgens afspraak
vlotte inbouw

Gerard 29-07-2021

Top bedrijf, altijd wel een goede aanbieding.
Altijd de beste prijs.!!!!!!!

Martijn 28-07-2021

Webshop is overzichtelijk, prijzen zijn duidelijk, bestellen is makkelijk, bezorging is op tijd en goed verzorgd. Heb inmiddels voor 2 keukens inkopen gedaan bij Keukenloods

RvdV76 27-07-2021

Helaas was onze vaatwasser overleden, dus we hebben een nieuwe gezocht. Bij de keukenloods hebben wij de vraag voorgelegd en wij kregen hier informatie waardoor wij op een beter en tegelijk ook goedkoper model zijn uitgekomen.
In no-time was de inbouw afspraak geregeld en dit is ook perfect gedaan.
Een zeer prettige ervaring!

Galgo666 26-07-2021

Iedereen stond me netjes te woord. Ook werd ik goed geholpen en werd er meegedacht waar dit kon.

Gerard 25-07-2021

Vriendelijk personeel, levering keurig volgens afspraak.
en niet te vergeten zeer voordelig.

Wim van Zonneveld 25-07-2021

Had nog nooit van deze winkel gehoord. Zeer prettig geholpen in de winkel met helder advies. Montage door aanbevolen monteur was ook prettig. Kortom, tot de volgende keer 👌💯

Gérard Rutten 25-07-2021

Kernpunten:

- Klantgericht
- Klantvriendelijk
- Nog nooit producten ontvangen, die al bij een ander zijn geweest
- Erg goed bedrijf!

R.W.J. van Leur 24-07-2021

Alicia was een hele vriendelijke verkoopster en na onze keuze van de keuken gemaakt te hebben is het allemaal naar wens verlopen. Ook het plaatsen van de keuken is naar onze tevredenheid gegaan!

Leo 24-07-2021

Prima website, snel en deskundig tel. advies en de volgende dag al geleverd door vriendelijke bezorgers.

Martijn 24-07-2021

Complete set apparatuur voor de keuken aangeschaft. Goede site met veel aanbod. Scherpe prijzen. Super klantenservice die je helpt met het bestelproces: Altijd heel snel contact bij vragen via mail. Medewerkers denken met je mee. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Vlotte, flexibele levering. Topzaak!

Leon van Melick 23-07-2021

vriendelijk en deskundig personeel. Zij lieten niets achter en ruimden alles netjes op.

Ellen 23-07-2021

Heel goed en vriendelijk geholpen in winkel. Snelle service. Assortiment groot genoeg

Pieter 23-07-2021

Vooral de uitleg van de verkoopster van filiaal Zaandam was voortreffelijk. Ze liet ons voor- en nadelen zien, en ook de levertijd speelde een rol. Uiteindelijk een van de goedkoopste vaatwassers aangeschaft,
Levering was correct, monteur leverde prima werk.

Tas 23-07-2021

Een inbouw Bosch koelkast besteld met montage. Vrijdag besteld en ik werd maandag netjes gebeld voor de levering en montage in die week. Ook nog een gratis upgrade gehad, omdat onze koelkast niet leverbaar was. Je wordt netjes op de hoogte gehouden en het is ook nog een stuk voordeliger dan andere websites. We hadden al goeie ervaringen met Keukenloods en dat is niet veranderd. Kortom een super bedrijf en goed voor je portemonnee.

Floris 23-07-2021

Goed en snel geregeld, geheel volgens afspraak ook de bezorging was top,kom zeker terug

Lianne Batenburg 23-07-2021

Mijn dochter had hier haar afzuigkap besteld en is er ontzettend tevreden over.
Daarom heb ik hier dezelfde afzuigkap besteld, want de mijne moest vervangen worden.
Goede service en netjes geleverd volgens afspraak. 😉

Klaassien Poortinga 23-07-2021

De vaatwasser die wij uitgezocht hadden werd later geleverd als eerst was voorzien.Ik kreeg een prima alternatief aangeboden.Werd heel vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Bert de Koning 23-07-2021

Uitstekende uitleg. Namen de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Afgesproken tijd voor de levering was perfect. Niets anders dan lof . BedanktSiebriant

Gerard 23-07-2021

Goede keuze mogelijkheden, goede en snelle levering. Even wennen dat de winkels en internet gescheiden zijn.