Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ad 14-09-2017 Via de website gekocht

Degelijke service en vriendelijk

Kon telefonisch nog het eea kortsluiten. Met je meedenken. Dat waardeerde ik. Omdat het een afwijkende maatvoering bleek te zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Basappie 13-09-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Keukenloods doet wat het belooft!

Vlak voor onze zomervakantie begaf de koelkast het. Via Keukenloods een nieuwe besteld. In de winkel werden we vakkundig en vriendelijk geholpen. De volgende werd de koelkast volgens afspraak geleverd. Met bijbehorende inbouwhandleiding is de installatie gelukt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L. Emmerzaal 13-09-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

Zomertijd

Vlotte bediening in de winkel, veel en gevarieerd aanbod (diverse merken) , personeel is behulpzaam bij de keuze, lage prijs.

Cor 13-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Superieure leveringsinformatie

Voor een redelijke prijs de afzuigkap bij Keukenloods gekocht ( helaas twee weken te vroeg, want het apparaat kwam in de aanbieding, maar dat heeft overigens niets te maken met de service) . Opvallend gunstig was de informatie die steeds werd verzorgd tot aan de bezorging

Bosch 13-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijke bestelsysteem! !

Grote keus, snel geleverd en een prettige afhandeling.Bij een volgende aankoop zijn jullie mijn eerste keus 👍.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Louwers 13-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en fijne site, maakt alle beloftes waar!!

We waren opzoek naar een vervanger voor onze defecte combimagnetron, tijdens de zoek toch op het web kennen we iedere keer qua prijs, levering en product beschrijving uit op Keukenloods. Dit zegt denk ik wel genoeg! Bezorging was ook erg vriendelijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Esther 13-09-2017 Via de website gekocht

Mooi Artikel, maar ... communicatie laat nog te wensen over!

De Website was duidelijk, bestellen betalen alles was goed duidelijk. Jammer genoeg was de informatie over de verzending "vreemd" . Levering niet via eigen bezorgdienst, bezorgdatum= leveringsdatum aan TNT (pakje komt dus een dag later). Toen ik belde over het pakje was de melding. "De website moet nog worden aangepast".
Gelukkig weten we dit nu, want ik zou nog een keer bestellen als we wat nodig hebben.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zenon 13-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldig koelkast en service

Een mooie service, aardig personeel en een prijs garantie. Ik ben er blij mee, een koelkast wordt voor de deur afgeleverd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annebertie 13-09-2017 Via de website gekocht

Super goede service, hele scherpe prijzen

Nu voor de 3e keer een bestelling gedaan en wederom alles vlekkeloos verlopen. Ze pretenderen de goedkoopste te zijn en maken dat ook echt waar. Is de prijs elders lager, krijg je het product voor dezelfde prijs (moet wel aantoonbaar zijn uiteraard). Ze hebben een ruime sortering en bestellen gaat heel eenvoudig, via de website maar ook telefonisch. De medewerkers zijn erg deskundig, ze weten waar ze het over hebben dus altijd een goed advies. Levertijden zijn erg snel, meestal de volgende werkdag in huis. Producten worden netjes en goed verpakt afgeleverd. Oude producten worden desgewenst mee retour genomen. Je kunt er ook nog voor kiezen om de apparaten aan te laten sluiten (tegen betaling) En als je online kopen geen optie vindt, ze hebben ook nog een aantal fysieke winkels waar je terecht kunt!
Wij zijn uiterst tevreden en kan Keukenloods aan iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ot 11-09-2017 Via de website gekocht

Ander type geleverd dan besteld

De Keukenloods levert op eigen initiatief een ander type dan besteld. Hierover word de consument niet van tevoren geinformeerd. Wij hadden na grondig onderzoek besloten een Bosch vaatwasser aan te schaffen. De reviews waren goed en er zaten een aantal specifieke opties op die ons aanspraken. Na levering door de Keukenloods heb ik de vaatwasser ingebouwd waarna na inbouw bleek dat er een aantal opties niet op het apparaat zitten. Vervolgens de afleverbon bekeken en vergeleken met de bestelling en wat blijkt...er is een ander type geleverd. Dit blijkt ook op ergens op de bon te staan. Van het nieuwere type zijn er uiteraard nog geen reviews echter zitten hier ook niet de opties op die op het door ons bestelde apparaat wel zitten. De beslissing van de Keukenloods om zonder aankondiging een ander type te leveren vind ik behoorlijk arrogant. Hoe weten zij nou wat ik wil! ik zal waarschijnlijk het apparaat wel mogen omruilen maar om nou weer de vaatwasser uit te bouwen, een halve dag te zitten wachten op een nieuwe levering en weer een nieuw apparaat in te bouwen heb ik geen tijd voor. Inmiddels wacht ik een kleine twee weken op een reactie van de door mij gestuurde email. Voor mij geen Keukenloods meer aangezien ik graag zelf beslis waar ik mijn geld aan uitgeef...daar heb ik de Keukenloods niet voor nodig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 11-09-2017

Beste Ot,

Wat vervelend dat de communicatie over de bestelling niet goed is geweest en dat je nu ook al een tijdje wacht op een reactie vanuit ons. Zou je misschien jouw gegevens en ordernummer willen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik dat even voor je uitzoeken.

Emma | Keukenloods.nl

wout 04-09-2017 Via de website gekocht

eerlijke antwoorden op je vragen, wat ze beloven komen ze na

na het geven van de bestelling , krijg je netjes alles bevestigd op de e-mail. geven ook aan wanneer je de bestelling kan verwachten.

Marianne 31-08-2017 Via de website gekocht

Prima informatie gekregen per mail.

Shop op internet is prima in het gebruik. Heb al meerdere malen in de fysieke winkels van Keukenloods aankopen gedaan.
In mijn huidige woonplaats is dat niet mogelijk. De webshop is een uitstekend alternatief met veel keus en interessante aanbiedingen. En staat je artikel er niet bij dan is men bereid dat voor je te bezorgen.

Nicole 30-08-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Bij Keukenloods uitgekomen vanwege de laagste prijs. Prima service. Duidelijke mails. Jammer dat we lang moesten wachten op de levering, maar dat kwam ook door de vakantieperiode.

christel 29-08-2017 In de winkel gekocht
nederweert

geweldig advies

We zijn in de winkel in Nederweert geweest Heel goed advies en je was echt welkom PERFECT Bij onze volgende aankoop gaan we weer naar de winkel toe

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. G.N. te Andijk 28-08-2017 In de winkel gekocht
HOORN

Supersnel, veel gemak en goede prijs

Goede combinatie van 'clicks & bricks'. Oriënteren op internet, kijken in de winkel en kopen. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jack 28-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ben zeker goed geholpen.
Had telefonisch contact opgenomen met vragen.
Kan niet veel beter.
Levering ok en product ook goed

Monique M 28-08-2017 Via de website gekocht

Top advies en super afhandeling!

Super advies en begeleiding met het nemen van de maten. Ook de inbouw keurig geregeld! Durf deze winkel echt aan te bevelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 27-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies, snel en nog de goedkoopste ook. Top Service!

Na besloten te hebben om onze oven, gaskookplaat en afzuigkap te vervangen kwam ik op de site van keukenloods mooie aanbiedingen tegen. Daar heb ik vervolgens een offerte aangevraagd en wat vragen gesteld over aansluit materiaal. Binnen een paar uur had ik een antwoord. Na het plaatsen van de bestelling is de apparatuur netjes voorafgaand door een telefoontje de dag ervoor geleverd. Inmiddels genieten we van onze nieuwe apparatuur. Top service van keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter keijzer 27-08-2017 Via de website gekocht

verkeerd voorgelicht

verkeerde vaatwasser geleverd terwijl ik impliciet zei dat ik een hoog model nodig had.
kon ruilen maar kreeg dan niet meer de korting die ik had gekregen omdat ik meerdere apparaten ineens had besteld.

TLM de Groot 27-08-2017 Via de website gekocht

Zeer attent

Bij een verkeerde bestelling een mail ontvangen of het artikel wel juist was.
Een dikke pluim voor die vraag vooraf aan de levering.

J. Kuik 26-08-2017 Via de website gekocht

Klonk betrouwbaar

Al zoekend op internet en meerdere websites bekeken te hebben, ben ik op "Keukenloods.nl" terecht gekomen. Ze waren op 1 na de laagste in prijs (incl. montage), maar wat voor mij belangrijk was, dat ik bij aflevering en montage kon betalen met de pinpas. (Ik had nare ervaringen met vooruit te betalen) Verder waren de mensen erg aardig en behulpzaam. Ik kreeg, na mijn opmerking, dat ze niet de goedkoopste waren, nog korting op de montage.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

G.Kölker 26-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Gemakkelijk te vinden op de website en een goede service, koelkast wordt voor de deur afgeleverd. Nemen de oude koelkast mee.

Henk van Halteren 26-08-2017 Via de website gekocht

Geen Loods(!), een klasse internet winkel.

In tegenstelling tot wat gesuggereerd wordt door het woord " loods" (grote partijen, chaos, flikker maar neer enz.) is er hier sprake van een goed geleid bedrijf. Tot en met de aflevering verloopt alles soepel en gecoördineerd. Men checkt nog eens extra de maten van de vaatwasser, men bevestigt correct de aflevertijd van de bestelling, administratief loopt alles goed. Compliment! Als ik straks een wasmachine moet vervangen weet ik Keukenloods te vinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ank Peereboom Koning 26-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

deskundige medewerkers, ruim assortiment.

Een ruim assortiment en keuze in producten, deskundig en goed geïnformeerd personeel en een prima service!!!

Van den houte godfried 26-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte afspraak

Een zeer overzichtelijk website, heel gemakkelijk om te bestellen en goede afspraken wat levering en betaling betreft.

Gerrit en Wil Zwang 25-08-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Alweer zeer tevreden!

Niet voor de eerste keer kwamen we bij de keukenloods en dat zegt eigenlijk al genoeg. De medewerkers weten precies op een vakkundige wijze jou te informeren over datgene waarvoor je bij hun aanklopt. Zij weten tot in de kleinste details over alle artikelen en wegen met jou af wat de meest passende is, en ze zijn ook nog heel vriendelijk. De levering en het inbouwen van onze apparatuur gaat bijna vanzelf en is tot in puntjes verzorgd.
Dus....alweer heel tevreden! Tot de volgende keer.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Vermeersch 25-08-2017 Via de website gekocht

kortere levertermijn en prijs een derde minder dan in België

Onze inbouwoven ATAG was aan vernieuwing toe. Het toestel dat we zochten was op jullie site een derde goedkoper dan in een Belgische electro winkel keten. Ook de levertermijn bij Keukenloods (1 week) was de helft.
Toestel is stipt geleverd, en het oude is meegenomen. De meerprijs van 20 euro om in België te leveren, namen we er graag bij.
Bedankt !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

luc moerings 25-08-2017 In de winkel gekocht
roosendaal

goede uitleg en service

vriendelijk personeel en deskundig op het vlak vakgebied. geeft aan welke producten goed of slecht zijn.

J. Nust 25-08-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Goede ontvangst

Prettige winkel met goed overzicht. De mensen in de winkel waren uitstekend. Het aanbrengen en monteren was heel goed

Jeffrey 25-08-2017 Via de website gekocht

Top service en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Na eerdere positieve ervaringen met Keukenloods bij het bestellen van een nieuwe vaatwasser wederom op deze webwinkel uitgekomen. Na bestelling wordt contact opgenomen door Keukenloods om te controleren of de bestelde vaatwasser wel goed in de bestande keukenpast (qua afmetingen), hierbij wordt goed meegedacht met alternatieven. Goede prijs/kwaliteit verhouding op een uitgebreid assortiment. Verder zeer snelle levering en vakkundige montage. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Angela 25-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Geweldige aanbiedingen waar je waar voor je geld krijgt met snelle vriendelijke bezorger met het toppunt het oude apparaat meenemen

J.Mulder 24-08-2017 Via de website gekocht

Wat een hele snelle levertijd

Om 9.15 uur een vaatwasser en droger besteld en dit werd om 18.00 uur besteld. Voor dat je iets koopt kan je een goede vergelijking doen welk apparaat het beste bij je past.

Mevr. Melchior 24-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede prijs

goede snelle levering en gunstige prijs duidelijke website, koelkast bevalt goed vriezer wegens verhuizing nog niet uitgepakt.

Mevr. Melchior 24-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Gebruiksvriendelijkheid goed, bij AO gekocht vanwege de prijs met cash back actie. Snelle duidelijke antwoorden op mijn vragen,

pieter naaijen 24-08-2017 Via de website gekocht

het bedrijf wat de afspraken nakomt , kanjers

ik heb ook gebeld , dus niet alleen met de pc en het contact was verhelderend voor mij dat maakt dat ik zo tevreden ben

Brenda 24-08-2017 Via de website gekocht

Beste service

Correcte levering, aardige mensen. Geeft goede advies en info over de producten. Dit is de 3e keer dat ik bij Keukenloods heb gekocht binnen 1,5 jaar/ omdat ik zo tevreden ben na de eerste aankoop! Vorig jaar de AEG kookplaat, nogmaals super levering en service, mooi en netjes geplaatst. Snel en efficient. En de afgelopen 2 maanden een inbouw koelkast en een vrijstaande vriezer van Liebherr. Weer fantastisch geplaatst!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inge 24-08-2017 Via de website gekocht

Goede service. snel in huis. makkelijk betalen bij levering.

Goede service. Betalen bij levering. Produkten waren goed verpakt, dus geen verrassingen. Ik hoop dat er in Rotterdam ook een showroom wordt geopend. Een aanrader.

Tieme Veen 24-08-2017 Via de website gekocht

Service tot in de avond laat! Helemaal top

Afwasmachine ging op zondag avond kapot. Maandagavond na mijn werk op zoek naar een nieuwe, keukenloods om 20:00 uur gebeld. Hulpvaardige collega aan de lijn om te helpen.

Jack 24-08-2017 Via de website gekocht

Top advies.

Duidelijke website, voor advies ook telefonisch goed bereikbaar. Prima davies gekregen met oplossing waar ik zelf nog niet aan gedacht had.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 24-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na bestelling bleek dat mijn bestelde product niet meer in voorraad was en hebben ze direct een ander voorgesteld, tegen een gunstige prijs. De telefonische infolijn was zeer duidelijk hierover.
De levering was correct en snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ria van Houten 24-08-2017 In de winkel gekocht
Almere

Zeer tevreden

Goed en vlot geholpen in de winkel. Service en plaatsing van de inductie kookplaat was ook zeer goed.

John 24-08-2017 Via de website gekocht

's avvonds om 21.00 uur nog telefonisch geholpen!

Supersnelle reactietijd. Om 20.00 uur een mail gestuurd en om 20.30 antwoord en werden we direct terug gebeld.
Om 21.00 nieuwe koelkast besteld.
Het enige nadeel is installatie door een heel ander bedrijf waar ook apart een afspraak voor gemaakt moet worden en apart betaald voor moet worden. Dit is van te voren niet goed gecommuniceerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K.Kroon 23-08-2017 In de winkel gekocht

de service was perfect

In de winkel zeer veel keus en prima geholpen de levering voldeed aan al mijn wensen de levering was zoals afgesproken

Hanna hofman 23-08-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Vriendelijk, behulpzaam , kennis van zaken,

Goed geholpen door een enthousiaste verkoper met kennis van zaken.
We hadden al eerder een koelkast gekocht en de service beviel ons uitstekend
Vandaar dat we weer naar Veendam zijn gegaan.

Hilda Wever 23-08-2017 In de winkel gekocht

Service was erg goed.

Goede keuze en goed advies. Personeel is erg goed op de hoogte van de producten die ze aanbieden. Ze denken mee in het geven van oplossingen. Laten meerdere merken zien maar geven duidelijk advies waar de verschillen zitten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.A. Foekens 23-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en duidelijke webshop

Prima webshop. Goede service. Nette levering. Uitstekend bedrijf. Ben zeer tevreden. Mag ook graag even rondsnuffelen op hun site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ricie 23-08-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie en service !!!

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke informatie en leveringstermijn gerespecteerde. Toppie !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Morena 23-08-2017 In de winkel gekocht

Super advies gehad!

Wij gingen voor een combi/oven/magnetron/hetelucht. Dankzij het advies van de verkoper gingen wij met het juiste artikel naar huis, anders hadden wij echt de verkeerde keuze gemaakt. Geen opdringerige verkopers om je heen zodat je rustig tot een keuze kan komen. En dat vonden wij erg fijn bij deze winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.Onkenhout 23-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Terug van vakantie bleek de koel/vries combinatie defect te zijn. Dus met spoed een nieuwe besteld. Dat werd snel voor mij gedaan en de belofte volgende dag binnen werd ook waar gemaakt. De oude werd netjes meegenomen. Kortom helemaal tevreden. En daar gaat het toch om als je wat koopt / besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K.Teunisse 23-08-2017 Via de website gekocht

Super op tijd geleverd.

Duidelijk en makkelijk te vergelijken met andere sites...jullie zijn de goedkoopste....ben blij met deze koelkast .Super koel....en zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -