Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

H ten Hove 29-12-2016 Via de website gekocht

Etna inductiekookplaat

Keurige Etna inductiekookplaat met knopbediening, ideaal voor oudere mensen.
Levering prima altijd op de hoogte gehouden van hoe en wanneer. Geweldige service.

Angie 29-12-2016 Via de website gekocht

Vrijstaande koelkast

Via keukenloods een koelkast besteld van Samsung.
De levertijd mocht ik zelf bepalen wat zeker een pluspunt is.

Koala 29-12-2016 Via de website gekocht

Waardering Keukenloods.

Korte lijnen en een mooie prijs kwaliteit verhouding. Ook behoort de mogelijkheid "lekker kijken en niet betalen" maar zover gaat het niet want zoek maar beter met minder garantie. Ook wordt bij Keukenloods de telefoon opgenomen. Afhalen in Opmeer is snel en eenvoudig.

kilian 29-12-2016 Via de website gekocht

inductiekookplaat

we hebben gezocht en kwamen deze web side

tegen wat er erg goed uitzag met gunstige prijs
kawaliteit.

Ellen Hendriks 29-12-2016 Via de website gekocht

aankoop fornuis

Ik heb onlangs een fornuis gas op glas gekocht bij de keukenloods. Ik heb hiervoor gekozen omdat een bekende die keukenbouw doet het mij adviseerde. Het team gaf mij goed advies over de aankoop die ik wilde doen, keken mee op de site welke maat ik kon nemen. Het service team aan de telefoon was fantastisch. Ik heb vaak moeten bellen omdat Boretti waar het fornuis vandaan moest komen, zich niet aan de afspraak hield. Het service bleef altijd beleefd, gaven mij advies wat ik moest doen, belde meteen naar de leverancier, belde mij terug als ze dit hadden afgesproken. Stuurde mailtjes als ze mij niet konden bereiken. De levering was ook precies de tijd die er afgesproken was , in een tijdvak van 3 uur. Dus je hoeft niet de hele dag daarvoor thuis te blijven. Ik heb inmiddels het al verschillende mensen aangeraden. Ga zo door

Pluspunten

• vriendelijkheid
  • ruime keuze
  • veel verschillende merken

Frans H 29-12-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

Frans uit Hoorn

Bereikbaarheid & parkeergelegenheid goed.

De klant als basis en niet de winstmarge.
(echt advies vanuit de klantwens)
Ik denk hiermee alles omschreven te hebben.

Rianne 29-12-2016 Via de website gekocht

Kitchenaid keukenmachine

Via de app heb ik leuk contact gehad met de keukenloods. Ze zijn goed bereikbaar en vriendelijk!
1 minpuntje: voor de aanschaf heb ik contact gehad en er zou een schenkschild bij zitten. Helaas zat deze er toch niet bij, waardoor ik nog een bestelling moest plaatsen- een tegemoetkoming deden ze niet aan. (En zo'n schenkschild is best prijzig!)

Steven 29-12-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Smeg fornuis

Aanbieding gezien op de site. Even naar de winkel gereden, dat is voor ons dichtbij. Daar de beslissing genomen tot aankoop. 10 minuten later weer buiten. Keurig afgeleverd op de afgesproken datum en tijd. Apparaat bevalt zeer goed. Al een kerstdiner kunnen verzorgen.

Pluspunten

• Snelheid
  • Keuze
  • Levering snel

Minpunten

• Tijdafspraak bezorging kan strakker

Klassebaas 29-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede voorlichting en prima levering!

Goed geadviseerd over type Quooker en kraan. Niet opdringen maar meedenken. Prima aflevering, stipt op tijd!

Pluspunten

• Meedenken
  • Klantvriendelijkheid

Carrie 29-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

zeer goed geholpen, vakkundig personeel

Online een en ander uitgezocht. In de winkel goed geadviseerd en uiteindelijk goed geslaagd voor een mooie prijs. Goede service! Bij onze kraan ontbrak een onderdeel. Er werd persoonlijk contact opgenomen door Keukenloods. De volgende werkdag via de post al in huis. Wij zijn heel tevreden en blij met de aankoop.

Pluspunten

• service
  • aardig personeel
  • vakkundig personeel
  • duidelijk over levertijd, geen verrassingen

Nick 28-12-2016 Via de website gekocht

Snel goed service!

Onlangs kocht ik een hetelucht oven en inductieplaat via keukenloods.nl. Alles verliep zeer vlot en de order werd zeer snel behandeld. Binnen enkele dagen kon ik beide gaan afhalen. Al mijn vragen werden tevens ook snel er en correct beantwoord. Kortom top!!

kiara 28-12-2016 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke site, makkelijk te bestellen en fijn contact over aflevermoment. Enige opmerking: de suggesties die de site geeft voor een vergelijkbaar, voordeliger product (wanneer je een product in je wikelmandje zet), vond ik moeilijk te vergelijken met het oorspronkelijk gekozen product (lange lijsten met specificaties die niet 1 op 1 vergelijkbaar zijn).

Pluspunten

• gemak
  • prijs
  • assortiment

dick 28-12-2016 Via de website gekocht

warm aanbevolen

Makkelijk zoeken, met uitgebreide mogelijkheden voor geavanceerd zoeken, voorraadcheck en eventuele hulp telefonisch hulp aanwezig.

SH 28-12-2016 Via de website gekocht

Super

Goed, vriendelijk en deskundig geholpen. Zelfs nog zonder problemen een wijziging kunnen aanbrengen achteraf

Paul 28-12-2016 In de winkel gekocht

Keuken

Prima online website en in de winkel is de service ook uitstekend. Bij het ontwerpen van onze keuken werden we goed geholpen en de verkoper dacht goed mee om keuken te ontwerpen binnen ons budget.

Miek 28-12-2016 Via de website gekocht

Wat een cadeautje

In een tijd waarin je je altijd maar af moet vragen of je wel waar voor je geld krijgt is Keukenloods hierin voor mij een absolute aanrader, zeer behulpzame mensen aan de telefoon, zelfs op zondagavond!!! En met hele goede suggesties en spontaan eventuele alternatieve gelijkwaardige voorstellen om over na te denken. Maar ze laten je geheel vrij in je keuze. Daarna een supersnelle levering en een perfecte uit en inbouw die uitblonk in zorgvuldigheid, kennis en netheid.

Pluspunten

• deskundig
  • behulpzaam
  • bereikbaarheid
  • top service

Berry 28-12-2016 Via de website gekocht

Verrassend. Had het niet zo goed verwacht.

De keukenloods leek in eerste instantie wat op een prijsvechter. Het product dat wij zochten is echter high-end. We hadden daarom wat twijfel over de Keukenloods. De offertes werden echter heel snel en verzorgd gestuurd. Een paar maal wijzigden wij ons idee; steeds weer kregen we snel en vriendelijk een aangepast voorstel.

Toen we nog wat over de prijs twijfelden werden we teruggebeld en werd het voorstel nog iets aangescherpt en daardoor besloten we de knoop toch door te hakken. Levering en installatie zou binnen twee dagen kunnen.

Helaas was dat niet correct. Het zal door de kerstdrukte zijn veroorzaakt, maar het werd wel een kleine week. Het was onze wens om vroeg in de middag de apparaten geïnstalleerd te krijgen, omdat we nog weg moesten, maar helaas lukte dat niet.

Zeer tot onze verrassing kwam de ploeg op de afgesproken dag vroeg in de middag. Dat was buitengewoon plezierig.

Alles bij elkaar hadden we dus èn meerdere malen snel een offerte, èn een goede prijs èn snelle levering.

Daarom deze positieve en oprechte review. We zijn zeer tevreden over het totale aankoopproces.

Pluspunten

• Snelheid van offreren
  • Aangeboden prijzen
  • Afgesproken levering

Minpunten

• Iets langere levertijd dan beloofd

Dennis 28-12-2016 In de winkel gekocht

Koelkast en vaatwasser

Goed geholpen alles tot in de puntjes geregeld alles heel duidelijk via de mail de orderstatus als alles binnen is wordt je gebeld en maken ze afspraak om het te plaatsen ook dat verliep vlekkeloos ik zeg ga zo door

Elze 28-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Duidelijke website waarin alle informatie die ik zocht goed te vinden is. Prijzen zijn scherp. Afspraken duidelijk, geen verrassingen achteraf. Erg snelle levertijd. Goed te bereiken klantenservice. Product keurig afgeleverd, niet beschadigd door nette bezorger. Ik zou zeker nogmaals iets bij Keukenloods bestellen mocht dit weer nodig zijn. Kortom: betrouwbaar bedrijf met een super service.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • betrouwbaar
  • snelle levertijd
  • extra service zoals oude apparaten ophalen
  • scherpe prijzen

Minpunten

• levertijd week iets af echter nog steeds binnen48u

Kees 28-12-2016 Via de website gekocht

uitstekend

Goede service vanuit de klantservice met advies vooraf voor de vervanging van de vaatwasser en goede communicatie voor afspreken van levering en vakkundig geplaatst.

Pluspunten

• zeer ruime openingstijden klantenservice
  • deskundig advies

Jan 28-12-2016 Via de website gekocht

Oven en kookplaat

Goede service en goede voorlichting.
Werd van te voren geïnformeerd dat de oven later werd geleverd in verband met transportschade die hij had opgelopen.

Pluspunten

• service
  • informatie

Minpunten

• kadobon (bij zelf ophalen) is slecht inwisselbaar

Hansre 28-12-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

prima winkel en goede service

duidelijke site, maar nog beter om langs te gaan in de winkel voor een persoonlijke uitleg. Mensen daar hebben verstand van zaken en kunnen je goed adviseren. Men heeft zelfs bij mij thuis de boel bekeken en opgemeten, om te bekijken wat voor apparatuur er allemaal ingebouwd kon worden, prima service..!!

Cooklover 28-12-2016 In de winkel gekocht

Staafmixer KitchenAid

Ik heb via de website besteld en in de winkel gekocht. Snelle levering , prettige ontvangst en goede prijs voor een prachtig product.
Zeer zeker aan te bevelen, was al eerder klant.

B Vrieze 28-12-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Combi magnetron

Goede ontvangst en zeer vakkundige bediening. Ook de aflevering liet niets te wensen over.
Gaan er zo weer naar toe

Pluspunten

• Bediening
  • Nakoming afspraken

K.Kramer 28-12-2016 Via de website gekocht

aankoop heteluchtoven

Wij zijn op zoek gegaan naar de leverancier met de beste prijs kwaliteit verhouding.
En dan kom je uit bij de Keukenloods.
Volgens afspraak op tijd geleverd en navraag of alles naar behoren was.

Pluspunten

• prijs
  • assortiment

coen 28-12-2016 In de winkel gekocht
zaandam

goede en eerlijke service

Goede service en advies voor een eerlijke prijs. Ze denken goed met je mee en zijn flexibel in de uitvoering en levering.

chrisje 28-12-2016 Via de website gekocht

Inbouwkoelkast gekocht, geleverd en inmiddels ingebouwd

Prima geregeld wat betreft aankoop (keuze), prijs/kwaliteit is prima, levering gratis (daar houden wij van) toppie met compliment voor de bezorger

Willem 28-12-2016 Via de website gekocht

goede informatie en prijs, snelle levering, en prima inbouw

Het was gemakkelijk contact op te nemen met een medewerker en goede informatie en een aantrekkelijke offerte te krijgen. De aflevering was snel en de inbouw van onze afzuigkap was op de afgesproken tijd en werd netjes verricht.

Pluspunten

• betrouwbaarheid
  • prijs

Rache Hendricks 28-12-2016 Via de website gekocht

Rachel Hendricks

Fijn meegedacht met uitgestelde levering en netjes een half uur van tevoren door chauffeur gebeld. Levering was tot aan de deur maar de chauffeur heeft nog n handje geholpen het zware fornuis naar binnen te tillen. Top service die je niet meer vaak tegenkomt!

Barbara 28-12-2016

topbedrijf alles goed op orde

ik vond met research dat deze site wel lekker werkte. ik kon precies mijn maat inbouwkoelkast selecteren en dat scheelde veel zoektijd waar ik op andere sites niet uitkwam. vervolgens had ik wat specifieke vragen over mijn top 3 en heb 's avond om 21:40 gebeld!!!!! Ik kreeg direct een vakkundige jongen aan de telefoon die mijn vragen snel kon beantwoorden en naar alle tevredenheid. Eigenlijk dacht ik "dit gaat zo leuk vlot en soepel, er zal wel een probleem komen met service of levering of iets anders" Maar de koelkast is op tijd en vlot afgeleverd door een eeg aardige bezorger, kwam met handige boekjes en was makkelijk te installeren. van alle keukens, magnetrons, jacuzzi, tuinset nieuwe bank enz enz die ik de laatste 10 jaar heb aangeschaft vind ik echt keukenloods en de service helemaal de bom. Zelfs al ik mijn best doe kan ik niets lelijks over dit bedrijf vinden. Thanks en geluk met jullie organisatie

Pluspunten

• snelheid
  • telefonisch contact
  • lage prijs
  • snelle bezorging
  • geweldig slimme website

Puma 28-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle reactie en levering

Overzichtelijke website met zeer groot assortiment en eenvoudig te bestellen. Prijzen behoorlijk onder dat van de concurrenten. Apparaat snel en in goede conditie ontvangen. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Groot assortment
  • Snelle levering
  • Goede prijzen

Tom 28-12-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Beste Prijs Garantie bij Keukenloods

Wij hebben bij Keukenloods al onze keuken apparaten gekocht.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Uitstekende uitleg bij de keuze van de apparaten.
Bij aankoop van de apparaten hebben we er ook nog eens korting bij boven op gekregen.
We hebben gevraagd of het mogelijk is om de apparaten bij hun op te slaan omdat onze nieuwbouw woning nog niet opgeleverd is, dit is geen probleem bij Keukenloods!
Kortom, echt een aanrader om hier eerst te gaan kijken!

Pluspunten

• Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Goede uitleg bij keuze van apparaten

Bezoeker 28-12-2016 Via de website gekocht

Bezoeker

Kwam via Kieskeurig op de site van keukenloods. Hebben een droger besteld. Werd netjes en correct te woord gestaan door een medewerker van de vestiging in Gaanderen. De droger is netjes thuis afgeleverd, echter een uur later dan de afgesproken tijd. De oude droger werd zonder moeite mee genomen. Alles overwogen hebbend zou ik deze winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Oude droger werd weer meegenomen

Minpunten

• Droger een uur later bezorgd dan was afgesproken

Richard 28-12-2016 Via de website gekocht

snelle & goede service

Na bij een concurrent aan het lijntje gehouden te zijn, kreeg ik hier een goed bod voor gezamenlijke aanschaf van koelkast en vaatwasser. Ook de inbouwservice was goed. Met name ook omdat zij de apparatuur meenemen en er niet een aparte dag is dat je moet wachten op levering van de spullen.

Janssens 28-12-2016 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Goed geholpen, luxere versie als besteld. Chauffeur netjes gebeld dat hij er aan kwam. Super website om je keuken apparatuur te kopen tegen zeer scherpe prijzen

Marja van den Helder 28-12-2016 Via de website gekocht

afwasmachine

Goede en snelle service, zijn blij dat we voor keukenloods hebben gekozen.Wisten eerst niet welke vaatwasser wij moesten nemen en deze werd ons geadviseerd. Hij doet het goed.

Anoniem 28-12-2016 Via de website gekocht

Goede service

Via via zijn we terecht gekomen bij de keukenloods, zij hebben ons goed geholpen en verschillende offertes gemaakt, waardoor we uiteindelijk een goede keuze hebben kunnen maken. Het is erg prettig dat ze ook buiten kantoortijden bereikbaar zijn, waardoor je met vragen altijd kunt bellen. Er wordt goed met je meegedacht.

pb 28-12-2016 Via de website gekocht

service na aankoop is slecht

de aankoop van een nieuwe afwasmachine verliep prima. snel geregeld, betaald en netjes per e-mail geinformeerd over bezorging. maten van de afwasmachine waren exact gelijk aan het model dat we hadden. de mannen die de afwasmachine erin zetten ad 79, zeiden dat de maat anders was. en daarna zou het wel komen doordat de planken door vocht uitgezet waren. NOT, planken helemaal droog. dus 79 eurie kwijt en afwasmachine nog niet geinstalleerd. mailen geen antwoord. review op kieskeurig - openbaar vragen ze om gegevens. ik mail ze nogmaals, wederom geen antwoord. dus installateur uit omgeving ingeschakeld. Kortom wat mij bereft geen aanrader.

Pluspunten

• informatie tot levering

Minpunten

• geen aftersalesservice
  • installatie niet klantgericht

Officiele reactie van Keukenloods 28-12-2016

Beste PB,

Vervelend om te lezen dat het niet verlopen is zoals het zou moeten. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Op deze manier kan ik misschien nog iets voor je betekenen. Zonder ordernummer kan ik namelijk niet voor je uitzoeken waar het mis is gegaan.

Ik hoor het graag!

Emma | Keukenloods.nl

Pb 02-01-2017

Dank voor de reactie. Wat mij betreft blijft het vreemd. Ik heb 2 x gemaild naar keukenloods onder vermelding van het ordernummer.
L0250091

Guido U-A-Sai 28-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Een geluidsprobleem afzuigkap in behandeling. Verder oke.

Bent er 'live' bij om alles te zien en te beoordelen: liever 'live' aankoop dan internet aankoop, en daarom naar Keukenloods XXL te Zaandam.
Hulp aldaar voldoende tot ruim voldoende, installatie thuis goed. Zeer veel keuze. Ik heb echter nog een (de enige) openstaande klacht over behoorlijke waarneembare geluidsdrukverschillen van een recirculatieschouw. Klacht is ook naar de fabrikant. Nog in behandeling met door mij verzonden video - en audio-opname waar om verzocht is. Aldaar en bij mij opgenomen voor objectieve verschilbeoordeling. Ik heb 'semi wetenschappelijk' uitgelegd per e-mail waardoor de zeer duidelijke geluidsdrukverschillen naar mijn inzien er zijn.
Nog in behandeling.

Heleen 27-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, grote keus.

Het is een duidelijke site met zeer veel keuze apparatuur. Wij zochten op inductiekookplaat en zagen dat er een enorme keus was in kookplaten. Alle merken waren aanwezig en via de zoekmogelijkheid vonden we snel wat we wilden. Ook de prijs is heel scherp. Ook telefonisch hadden we nog contact en werden goed te woord gestaan. De levering was zeer snel en gratis. De oude kookplaat konden we mee retour geven,maar daar hebben we niet voor gekozen. Kortom hier komen we een volgende keer weer terug.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Veel keus
  • Duidelijke site
  • Snelle levering

v/d Grooterheen 27-12-2016 In de winkel gekocht

geweldige sortering en service

goedkoop en grote sortering ,en service Mooie winkel ,mooie opzet van de winkel ' goede tekst en uitleg ,geduldig snelle service

Fam. De Nijs 26-12-2016 Via de website gekocht

Top service! Aangeschaft

Via deze site een KitchenAid filterkoffiezetapparaat gekocht.
Het aparaat was goed verpakt.
Klantenservice is hier ten top!
Afspraken nakomen en antwoord op alle vragen.

Pluspunten

• Goede service
  • Levering op tijd
  • Duidelijke website

Veendam 25-12-2016 In de winkel gekocht
Veendam

De keukenloods levert vioor ieder iets groots!!!

We zijn heel goed ontvangen in de winkel van de keukenloods in Veendam. De voorlichting liet niets te wensen over. We konden dan ook snel een keuze maken. De installateurs kwamen correct op de afgesproken dag en tijd. Ze hebben keurig werk geleverd en waren heel plezierig. Wij zijn heel content met onze nieuwe aankoop bij uw filiaal. We bevelen uw winkel dan ook graag bij ieder aan. We wensen bij dezen een succesvol 2017. Nogmaals reuze bedankt!

R van den Broek 25-12-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen

Siemens vaatwasser

Wij zochten een goede vaatwasser en een winkel waar deze te koop aangeboden werd.
Bij de Keukenloods vonden we beide.
Na super goede uitleg en er de tijd voor nemen zijn wij er samen uitgekomen en hebben dan ook deze aangeprezen vaatwasser gekocht en laten bezorgen. Al met al top geregeld.

C Smulders 24-12-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Keukenkast

Kast is mooi
Zelf in elkaar gezet zat niet eens een beschrijving!! Gebeld met de verkoper die vertelde dat we een monteur moeten laten komen voor een paar €100 euro zet hij de kast inelkaar.En hoefde wij dat gesprek met hem niet te voeren,zo vertelde hij dat ons.

Pluspunten

• Nvt

Minpunten

• Klantonvriendelijk

Officiele reactie van Keukenloods 27-12-2016

Beste C. Smulders,

Wat jammer dat je een minder goede ervaring met ons hebt gehad. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik nog even kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

A. Muys 23-12-2016 Via de website gekocht

Bosch oven HSG856XS6

Na telefonisch contact goede prijs afgesproken. prima communicatie en klantvriendelijk
levering was zoals afgesproken en correct

rené tollenaar 23-12-2016 Via de website gekocht

goede service

ik had een koel vries combinatie gekocht
hier mankeerde wat aan na 2x een monteur gehad te hebben vanuit de fabrikant was het probleem nog niet verholpen
keuken loods besloot mij een nieuwe te leveren en ging zelf in discussie met de fabrikant ze trokken het probleem naar hun toe
in mijn ogen een prima service
ik beveel keukenloods aan bij mijn vrienden
mvg rene

Jan Anne 23-12-2016 Via de website gekocht

Kookplaat

Goede prijs, betalen achteraf en zorgvuldig geholpen door de medewerkers, zowel bij de bestelling, als bij het maken van de montage afspraak.

• Montage
  • Keurige afhandeling

Minpunten

• Nvt

Nona 23-12-2016 In de winkel gekocht
Almere

Onze droomkeuken

Wij zijn bij diverse winkels geweest, maar uiteindelijk onze droomkeuken bij de Keukenloods gevonden in het filiaal in Almere. We zijn vriendelijk geholpen en men was erg transparent qua prijs. Enige minpunten is de aanlevering van keukentekening (heeft bijna 2 weken geduurd) en de uiteindelijke levering van de keuken zelf duurt ongeveer 3 maanden. Verder prima service.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goede service

Minpunten

• Levering keukentekening was laat
  • Levertijd keuken erg lang

Tanneke 23-12-2016 Via de website gekocht

Fornuis en ijskast

Vond 't een ideale manier om mijn spullen uit te zoeken. Ben uiterst goed en aardig geholpen door de telefoon. Ik heb order paar keer veranderd maar was geen enkel probleem. Zeer tevreden.