Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

A Binken 29-08-2021

Keurig, en vriendelijk te woord gestaan, en geholpen, ben bijzonder tevreden over de Keukenloods.

Peter Uit nieuwegein 29-08-2021

Gewoon alles goed geregeld levering perfect apparaat voldoet aan verwachting

John B. 28-08-2021

Levert meer dan wat wordt beloofd. Het model koelkast, met korting aangeboden, was niet meer leverbaar. Toen werd het nieuwste model geleverd voor dezelfde prijs en vakkundig geplaatst. Perfect gedaan!

Mike Hendrikse 27-08-2021

Optijd geleverd. Behulpzaam met het leveren naar de keuken. Alles functioneerd uitstekend

Wilma van der Meer 27-08-2021

Wij zijn heel goed en vriendelijk geholpen en onze aankoop is heel netjes afgeleverd.
We kregen zelfs een telefoontje van de chauffeur, mevr. Over een kwartiertje ben ik bij u. Chapeau!
Ben trouwens ook zeer tevreden over de geleverde producten 👍🏻

Ron Streur h.o Romaco O.G. 26-08-2021

Goede en correcte medewerker die prima informatie geeft en meedenkt met de klant en het zelfde mag gezegd worden van het inbouw team. Voor allen een welverdiend compliment!

Gerda 26-08-2021

Snel samen een koelkast uitgezocht. Duidelijk welke koelkast ging worden. Snelle levering netjes afgeleverd, op tijd.

Andius 26-08-2021

Eerlijk en prima advies door vriendelijk personeel. Ook de installatie was prettig door capabele monteurs, die doorgingen tot alles top was.

Jan luijten 26-08-2021

Goedkoopste wat ik kon vinden, bij meerdere bestellingen nog meer korting.
Per ongeluk verkeerde koelkast besteld, deurtjes paste niet kon gelukkig nog omruilen voor een andere binnen twee dagen.
Heel gelukkig mee

B&B ' t Achterhoes 26-08-2021

goede communicatie. snelle en correcte levering. aantrekkelijk geprijsd. Onze inbouwkoelkast had een " moeilijke maat " maar Keukenloods kon leveren.

- 26-08-2021

Goeie service. Vriendelijk. Aanrader. Ga in de toekomst zeker nog een keer heen.

Hettie 26-08-2021

Keukenloods doet wat ze beloven.
Prima producten voor een prima prijs inclusief garantie

jcm te berkhout 26-08-2021

bestelling al binnen 4 dagen binnen terwijl het 14 dagen zou duren ik had al zo een model kreeg binnen een dag bericht
dat het nog in voorraad lag want het moest uit italie komen.

Ellen 26-08-2021

Prima service! Zowel in de winkel als bij de montage. Ik kan Keukenloods aanbevelen.

Buzzziebee 26-08-2021

Een wave afzuigsysteem voor een kookeiland gekocht. Prijzig apparaat maar goed in kwaliteit en een top design! Na aankoop konden we aangeven welke kleur en uitstraling we wilden. 1 punt aftrek voor het feit dat het niet helemaal duidelijk was dat het filter nog los moest worden aangeschaft.

Dirk 26-08-2021

In augustus via online een een inbouw koelkast gekocht. Ik had optie voor de volgende dag maar kon ook een dag later kiezen. Verder werd ik keurig geïnformeerd mbt status van de bestelling en werd de koelkast zelfs tot in de keuken afgeleverd. Na online betaling, bleek dat mijn bestelling niet voorradig was maar kreeg vervolgens de opvolger van type koelkasten hoefde niets bij te betalen. Al met al tevreden met een goede kwaliteit/prijs verhouding

Gerrit Del Grosso 26-08-2021

Goed en goedkope artikelen .Hen inductieplaat en ovenmagnetron bij keukenloods gekocht deze artikelen voldoen prima . Netjes bezorgd . Volgende artikel eerst weer even kijken bij keukenloods.

Jaap 26-08-2021

Duidelijke website met goede product uitleg. Goede kwaliteit voor scherpe prijzen! Hele aardige en deskundige bezorger.

Niels 25-08-2021

Prima service, snelle levering, hoge kwaliteit producten. Constant op de hoogte gehouden status van levering. Goede locatie in Waddinxveen.

Gaby 24-08-2021

Heel erg tevreden. Goede service en mooie apperatuur. Snelle levering bezorgdata makkelijk in te plannen

Peter van Kakerken 24-08-2021

Goede info omtrent de levering, goede uitleg in de winkel. Prettig personeel

Huizinga 24-08-2021

Klantvriendelijk. Heeft veel voor ons opgelost. Zeer flexibel met problemen en ruilingen.

Meryl en Koen 24-08-2021

In de webshop hebben wij juist zeer bewust de keuze gemaakt voor twee A+ verbruikende koelkasten, maar we kregen 2 koelkasten met het F-label geleverd. Volgens begeleidende e-mail zouden het vergelijkbare koelkasten zijn, maar we hebben het idee dat ze alsnog erg onzuinig zijn.
Officiele reactie van Keukenloods 24-08-2021

Beste Meryl en Koen,

Bedankt voor jullie review. Ik kan jullie geruststellen: De geleverde koelkasten zijn niet veel minder zuinig. Ik begrijp dat het zo lijkt, maar de geleverde koelkasten zijn nieuw en vallen onder een andere schaal van energielabels. Deze is in maart 2021 geïntroduceerd, waardoor de zuinigste apparaten weer onderaan de schaal beginnen. Zo kan het zelfs zijn dat een A+++ wasmachine weer bij D begint.

Dit betekent dus niet dat het apparaat fenomenaal meer verbruikt. Het jaarlijks verbruik staat ook op het energielabel: daar kunnen jullie beter vergelijken hoe zuinig het apparaat echt is.

Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn. Hopelijk heb ik het op deze manier kunnen verhelderen, zo niet dan horen we het graag via emma@keukenloods.nl.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Ras 24-08-2021

Prima service, hele vriendelijke vakkundige medewerkers en snelle levering. Telefonisch goed bereikbaar voor evt.vragen.Omzetten van koelkastdeurrichting werd gratis gedaan!

Carla 24-08-2021

We werden fijn geholpen en de combi magnetron kwam ook op de afgesproken tijd. Maar hij paste niet, dus toch iets niet goed gegaan. Hij moet geplaatst worden in een rvs kast en dan gelden andere maten. Bij De Keukenloods hebben ze alle gegevens van onze keuken, maar dit hebben ze niet voorzien. Heel lastig en jammer, maar we lossen het wel op.