Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Martin 03-09-2021

Goede duidelijke website. Redelijke prijs en snelle levering zonder problemen.

03-09-2021 03-09-2021

Snelle levering.Nette prijs.Prima communicatie.Telefonisch heel goed bereikbaar!

Erna 03-09-2021

Het artikel wat ik wilde was slecht te leveren. Eerst mail gestuurd en bij keukenloods dus wel. Inderdaad snel geleverd. Keurig afgeleverd. Goed email verkeer voor bezorgingstijden. Top gedaan ga zo door.

rob 03-09-2021

de winkel bestaat uit vakkundig en welwillend personeel die open staat voor suggesties

Lodewijk 03-09-2021

We werden door keukenwinkels gewezen op jullie shop in Zaandam omdat jullie de goedkoopste prijzen zouden bieden, we werden vriendelijk en deskundig geholpen door een van de verkopers en hebben een nieuwe inbouwkoelkast van Bosch bij jullie gekocht die verrassend snel werd geleverd en geplaatst door een aardige monteur, kortom zeer tevreden.
Ik geeft nooit een 10 die is voor god zeg ik er altijd maar even bij.

Goede machine en eerlijk handelen 03-09-2021

Het is duidelijk en de prijs is goedkoper dan anderen, de text was volgens uw pc te kort daarom zet ik er nog maar een paar letters bij

b.r.scholtens 03-09-2021

Prima, betrokken geadviseerd en geinformeerd.
Beloftes zijn meer dan nagekomen!

Kees 03-09-2021

Alles is goed geregeld, goed op de hoogte gehouden. Goed geïnstalleerd. Verwachtingen werden goed gemanaged!

Anne 03-09-2021

Keurige bezorging. Ook duidelijke indicatie wanneer de koelkast geleverd gaat worden. Uiteindelijk gebeld door keukenloods omdat ze op de dag van de bezorging niet in onze buurt kwamen om samen een andere dag in overleg af te spreken. Echt netjes behandeld !

BJM Breed 03-09-2021

Goede telefonische begeleiding. Enige minpuntje was de levering, duurde langer dan verwacht, is wel gecompenseerd middels een fraai keukenmes.

BJM Breed

Bernard von Dulmen 03-09-2021

Hebben een complete keuken gekocht bij de keuken loods in Veendam. Prima geholpen bij het maken van de keuze. Nadien de order gesplitst in keuken en apparatuur ivm moeilijke levering door Siemens. Alles keurig verzorgd en apparatuur op tijd geleverd.

Josee van Oers 03-09-2021

Mijn kennismaking met Keukenloods liep niet direct op rolletjes want de eerste koelvries-combinatie die ik bestelde, paste nét niet. Dat was echt teleurstellend, de oude werd keurig teruggeplaatst, maar ik moest dus opnieuw beginnen. Over de wijze waarop de retourzending is afgehandeld en de hulp die ik kreeg bij het vinden van een wel passende koelkast heb ik absoluut niets te klagen. Sterker nog: het is een 10-sterrenbeleving geworden. Mijn Bosch koel-vriescombinatie KIL72AFE0 is stil, zeer praktisch ingericht, goed werkend én mooi :) Keukenloods bedankt!

Boss 03-09-2021

wij werden snel en goed geholpen in de winkel in Gaanderen. Ook de levering was snel, op dinsdag besteld op donderdag in huis.

Kortom een fijne winkel met goede service

Paul Koenis 03-09-2021

Duidelijk, goede prijskwaliteit en komt afspraken na.goede kennis van zaken in de winkels en goede service.

jan 03-09-2021

goed geholpen door adviseur en keurig geleverd zoals afgesproken blij met deze oven

Marcel 03-09-2021

Duidelijke comunicatie, snelle behandeling van vragen en bestelling, vriendelijk. Zeer tervreden. Goede kwaliteit produkten.

FvG 03-09-2021

Brede keuze in apparatuur en ik werd goed (telefonisch) geholpen met vragen over tecnische specificaties, inbouwmaten, e.d. Helaas was de levering van de vaatwasser enkele weken vertraagd, maar daar kan Keukenloods waarschijnlijk niets aan doen.

Fam Krol 03-09-2021

We hebben totaal geen klachten netjes op tijd geleverd al wel bij de buren ( mijn zwager) om dat wij die dag op vakantie gingen
Dat ging na een telefoontje met onze toestemming
Super goed geregeld
De aankoop van de jura koffiezetapparaat kan niet beter
De koffie smaakt heerlijk

Fred 02-09-2021

Uitermate tevreden. Deze koelkast kan normaliter alleen geleverd worden door een keuken leverancier. Maar Keukenloods levert deze ook gewoon. Even een belletje voor de prijs en deze gelijk besteld. In de avond keurig thuisbezorgd. Mijn oude koelkast meteen meegenomen. Super.

Demy 01-09-2021

Keurig bezorgd door een zeer vriendelijke jonge man !
Werd keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling

Marc 01-09-2021

duidelijke website, overzichtelijk en duidelijk en een ruim assortiment mets scherpe prijzen. Afhandeling en communicatie zijn ook in orde.

Kees 01-09-2021

Via de website snel te bestellen maar ook telefonisch heel goed benaderbaar en erg behulpzaam. Ook bestellen telefonisch met groot gemak.
Producten kwamen snel en werden netjes afgeleverd. Ook de prijzen zijn concurrerend.

Patricia 31-08-2021

Mooie zaak, netjes en ruim opgezet
Gezellige verkopers met verstand van zaken
Ben zeer goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn order
Ben een zeer tevreden klant

Herman Huisman 31-08-2021

Zeer goede service, duidelijk uitleg door de telefoon en alles geleverd, bericht via mail, top service en goede prijzen.
Gr Herman

Marina 31-08-2021

Doordat ik toch nog wat vragen had heb ik de klantenservice gebeld. Werd geholpen door een super aardige man en hij wist op alle vragen een goed antwoord! Ook maar gelijk de bestelling bij hem gedaan.
Helaas stonden er wel foutieve informatie bij het product. Zo zou dit fornuis ook een stoomoven hebben maar dat bleek niet het geval. Wel kan deze stoven. Toch wel een groot verschil. Ondanks alles heel blij met mijn fornuis!