Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andrea Albers 19-09-2017 Via de website gekocht

Top vriendelijke klantenservice!

Perfecte uitleg produkt snel bereikbaar!Fijn om met technische vragen goede oplossingen en snel handelen tot en tevreden resultaat te komen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van ZUTPHEN 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Na telefonisch contact, via mail besteld.
Alles verliep zonder problemen.
We kunnen de keuekenloods zeker aanbevelen.

Geurt-Jan 19-09-2017 Via de website gekocht

Van SMEG tot Miele

Hoewel ik in 1e instantie een SMEG had gekocht en bezorgd gekregen zag ik een aanbieding van een Miele. Die paste ons nog beter. De Miele werd bezorgd en de andere machine weer mee terug. Top geregeld!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johnvdl 19-09-2017 Via de website gekocht

Zo het hoort ! Met plezier besteld

Prijs, kwaliteit verhouding zijn de reden van mijn bezoek !!
Beleefdheid en accuratesse maken het hele plaatje af !!
Het geintje tussendoor mag er zijn ! Dat geeft aan dat men er met plezier werkt !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JanHu 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Vaatwasser gekocht bij keukenloods. Type welke ik had uitgekozen was uitlopend, maar ze hadden een nieuwe serie (duurder) welke tegen het zelfde bedrag geleverd kon worden. Volgende dag al geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

eurojojo 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service zonder problemen

Prima webshop met goede service bij aflevering. Bestellen ging prima op heldere site. Beste prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

willemiensiebers 19-09-2017 Via de website gekocht

goede service duidelijke site

Al enkele dingen besteld goede service als iets het niet naar behoren doet ook snelle levering en bij telefonisch contact ook prima en prijzen laag

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 19-09-2017 Via de website gekocht

Even wachten

Op maandag een BGS5A33S Bosch Bagless stofzuiger besteld (vanwege de laagste (actie) prijs), deze is op de donderdag er na afgeleverd, waarschijnlijk heeft Keukenloods veel artikelen niet op eigen voorraad, waardoor de levering iets langer duurt, maar in ons geval was de scherpe prijs het belangrijkst!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

w m willems 19-09-2017 Via de website gekocht

perfect

Zeer duidelijke website, goed overzichtelijk, zeer veel keus en snelle levering.
Ik heb al vaker wat besteld bij Keukenloods.
Prima en perfect.

Laurens 19-09-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Zaandam

Goede deal en prima levering

Na een bezoek aan het Bosch inspiratiehuis een mooie oven van Bosch gevonden. Deze bij de Keukenloods in Zaandam besteld nadat we goed geïnformeerd waren. Dit deden wij bewust omdat als er problemen zijn wij dan bij een fysieke winkel kunnen aankloppen met een goede service.
We moesten even geduld hebben omdat de fabrikant hem moest leveren. Eenmaal geleverd en geïnstalleerd krijg ik nu de meest fantastische maaltijden voorgeschoteld door mijn vrouw😃! Ik had haar geen beter kado kunnen geven!

Paul 19-09-2017 Via de website gekocht

Klasse dienstverlening

Geweldige dienstverlening zoals je die hebben wilt. Meedenken, goed advies, super dienstverlening! Ook na de verkoop eeg goede opvolging!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MeneerAart 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, product oke

On line inbouwkoelkast van bosch besteld. Bestellen en levering waren goed (levering de volgende dag).

Voor wat betreft het product: de handleiding is gemaakt voor een groot aantal koelkasten en kwam wel heel weinig overeen met de koelkast die ik gekocht heb. Ook werden er veel meer en andere schroeven meegeleverd dan de handleiding aangaf. Dit zorgde voor veel onduidelijkheid bij het inbouwen. Ook zitten er bepaalde attributen bij de koelkast als een eierhoudertje, de afmetingen zijn onhandig waardoor het (bijvoorbeeld) niet in de deur past.

Al met al: website was redelijk duidelijk, levering was goed, product zelf werkt goed, alleen de handleiding laat nogal wat te wensen over.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

v/d Heiden 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Deze site bood direct het gevraagde tegen een redelijke prijs. De levering was binnen een paar dagen en was. compleet en goed.

K. Bakker 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima

Gebruiksvriendelijke site. Nette levering die echt binnen het afgesproken tijdsblok kwam. Bestelling te volgen en een medewerker belde nog om aan te geven tussen welke tijden de chauffeur kwam, zodat je zo kort mogelijk thuis hoeft te wachten.

Frans Ceresa 19-09-2017 In de winkel gekocht

Goede deal.

Alles vakkundig en volgens afspraak geïnstalleerd. goed advies bij aankoop. Meer kan ik er niet over zeggen. Is slechts een kookplaat als vervanging van een andere.

ck 19-09-2017 Via de website gekocht

Fast and friendly customer responce, sharp price offer

My overall experience with Keukenloods is good. Very fast and friendly customer support. Due to reasons I had to delay the apparaten delivery date many times. Keukenloods helped a lot. Although some mistake was made on final delivery date, luckily all when fine.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, goed advies en snelle levering

Ik ben via kieskeurig.nl op deze website gekomen en ik heb telefonisch contact gehad omdat ik een aantal vragen had. Prima geholpen dus meteen telefonisch besteld.

R. van Putten 19-09-2017 Via de website gekocht

Overleg.

Ik heb goed, snel en een duidelijk verhelderend telefonisch overleg gehad met keukenloods Veendam om tot aankoop te kunnen overgaan. De koelkast was aan mij al door Pelgrim medewerkers aangeboden als mogelijke vervanger maar ik moest eerst technisch overleg met uw mensen in gang zetten omdat de maten toch iets anders waren als bij mijn vorige koelvrieskast ( inbouw ) en bovendien was de aankoop via keukenloods veel gunstiger van prijs dan wat pelgrim mij had geboden, maar dat had ik reeds via website uitgezocht.

Henk en Annemieke Smeele 19-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service

keukenloods is in één geweldig, goede service en er wordt goed meegedacht, ondanks dat je via internet bestelt, wordt er gebeld of je de maten wel goed heb gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans van der Meeren 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Had een kookplaat besteld en voor dat hij binnen was al weer telefonische afgemeld. Omdat de huidige kookplaat nog goed te was.
In het gesprek afgesproken dat ik hem bij de bezorgen gelijk terug te geven en een mail te sturen dat ik de order zou cancelen.
Zo is het ook gebeurd! en 2 dagen later was het bedrag al terug gestort op mijn rekening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nol 18-09-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop met een geweldige keus.

Keukenloods heeft een enorm aanbod voor alles wat je nodig hebt in de keuken. De site is erg gebruiksvriendelijk. De klantenservice maakt zijn naam waar! De levering kwam in de afgesproken week.

Marielle 18-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed geregeld

We zijn prima geholpen en ook het afspreken is heel goed gegaan. Is super op tijd afgeleverd. We hadden een budget en daar hebben ze zich keurig aangehouden

Constant 18-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bestellen en bezorgen ging heel vlotjes. Alleen bij bezorging is wat schade ontstaan. En klantenservice denkt bij eerste mail niet na over oplossing en reageert helemaal niet meer op vervolg mails. Zonde.

Officiele reactie van Keukenloods 19-09-2017

Beste Constant,

Wat vervelend dat er schade is ontstaan bij de bezorging en dat er niet gereageerd wordt. Zou je mij misschien jouw gegevens + ordernummer toe willen sturen op emma@keukenloods.nl. Dan ga ik het even uitzoeken. Alvast bedankt.

Emma | Keukenloods.nl

John 18-09-2017 Via de website gekocht

Super geholpen!

Kookplaat gekocht bij Keukenloods. Bleek uiteindelijk niet de goede. Zowel bij aankoop als bij retour zending zeer correct en vriendelijk geholpen!

Mieke van Soest 18-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Na het bestellen en ook betalen van een door mij verkeerd besteld artikel werd ik heel vriendelijk te woord gestaan. Bestelling werd zonder meer geannuleerd en het geld werd binnen een paar dagen teruggestort. De nieuwe bestelling werd helemaal naar wens geleverd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Zwamborn 18-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, alleen....

Vaatwasser snel geleverd, kon alleen bij bestellen geen keuze maken dat deze ook nog 1 trap op moest (meerkosten € 15,--).
Bij aflevering bleek de chauffeur alleen te zijn en dus geen mogelijkheid te hebben de vaatwasser naar boven te kunnen brengen met of zonder bijbetalen (chauffeur was overigens keurig).
Dit was wel een behoorlijk verschil met CB die s'morgens een grote koelkast hadden afgeleverd en deze zelfs compleet op de nieuwe plek wilden neerzetten en aansluiten. (zonder meerkosten overigens)

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Afleverservice

JaapKooiman 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, komen afspraken na.

Eenvoudig bestellen, goede adviezen. Montage afspraken worden nagekomen en prima uitgevoerd. Alles word keurig opgeruimd en meegenomen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Perfecte deal 18-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte deal

Vanaf het moment van bestelling t/m de levering en installatie een prima service . Prijs prestatie verhouding is goed. Deskundige installatie en een goede uitleg over het gebruik.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul van de Kuijlen 18-09-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte service

goedkoop en ruim assortiment, snelle levering en een goede klantenservice. Ook mooi dat de oude aparaten worden meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chantal 18-09-2017 Via de website gekocht

Komt afspraken na !

Alles was goed geregeld, goede prijs en duidelijke website. Top !! Ook tekefonisch vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Dirk 18-09-2017 Via de website gekocht

Super Service

Goede prijs kwaliteit verhouding en uitstekend advies. Vlotte terugkoppeling na het stellen van een vraag. Levering netjes binnen de afgesproken tijd.

Veronique 18-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede aanbiedingen

Goede webshop met ruime keuze aan producten tegen iedere prijsklasse. Goede service. Via google op deze site gekomen, beste prijs. Nu al 2 producten hier op korte tijd gekocht. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Riccardo 18-09-2017 Via de website gekocht

Everything went ok and they were fast!

They lived up to my expectations. The requested product was delivered in time, everything was ok. I chose them because of the good price and good reviews. With online shops you are never 100% sure you will not end up being part of that few percent of disgruntled customers that get damaged products or get them late. But this just did not happen to me :-)

Lenie 18-09-2017 Via de website gekocht

prettige service in de winkel en goede levering

In de Keukenloods in Amsterdam werd ik vriendelijk geholpen en kreeg ik gedegen uitleg over de apparatuur die ik wilde aanschaffen. De levering is ook op tijd en netjes verlopen.

Roy 17-09-2017 Via de website gekocht

Super service, goede monteur

Goede prijs, goede montage service, en goed telefonisch contact. Al met al een aanrader. Levertijd was wel wat langer in verband met de zomer vakanties.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Koster 17-09-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Prima service

Wij hebben vaker in dit filiaal aankopen gedaan en zijn erg tevreden over het assortiment en de service.

Familie Cairo 17-09-2017 In de winkel gekocht
Watergang

Prima service

Wij zijn goed geholpen Door de verkoper
Er is een groot aanbod en de prijzen vallen reuze mee.We hadden daarom verschillende apparaten om uit te kiezen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Luc Philips 17-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte,eerlijke service

Allereerst de grandioze prijs de snelle levering en de behulpzame chauffeur.
De terugnamen van het oude toestel werd zonder probleem meegenomen.
Zal zeker de winkel aanbevelen bij vrienden en collega's

Mvg. Een zeer tevreden koper

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 17-09-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Uitstekende persoonlijke service!

Vanaf het eerste gesprek in de winkel, het uitstekende advies, dat je pas iets betaalt als het apparaat er is, de snelle levering netjes binnen de afspraak en het meenemen van het oude apparaat.....het was helemaal top!

C de Both 16-09-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Beste service en laagste prijs. En dat doen ze!

Wat je koopt, kun je nergens anders goedkoper krijgen. Dat klopt! En de levering, de installatie en de uitleg is vakkundig en terzake. Kortom: ze zorgen dat de klant tevreden is.

Eric.I 16-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Heb bij Keukenloods een Siemens vaatwasser gekocht en een Bosch wasdoger.
Helaas was de gekozen vaatwasser niet meer leverbaar en heb ik voor dezelfde prijs een luxer en stuk duurder model gekregen. Verder snelle levering en duidelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter 16-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Siemens afwasmachine smal model gekocht. Had van te voren al uitgezocht. Binnen 10 minuten koop rond. Nadien communicatie ( levering etc. ) via mail goed verlopen.

Gerard 16-09-2017 In de winkel gekocht
ALMERE

Gewoon nog weten wat er 17 jaar geleden is gekocht en de nieuwe apparatuur daardoor precies passend ingebouwd

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jmvanderwal 16-09-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveem

Bijna altijd de goedkoopste!

Ze verkopen A-merken tegen bijna altijd de laagste prijs. Service is perfect. Je wordt goed geinformeerd over de leverdatum. Kortom, ik heb alle keukenapparatuur inmiddels hier gekocht.

N. (Nico) Heeren 16-09-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Eerlijk advies en de klant is koning

Ik heb via de shop de specificatie van mijn product gelezen, na de overtuiging dat ik de juiste keus had gemaakt heb ik het product via de vestiging in Roosendaal besteld en laten bezorgen, in de vestiging kreeg ik nog nuttige tips, achteraf kan ik zeggen, juiste product bij het juiste bedrijf en ''afspraak is afspraak'' wordt bij de ''Keukenloods'' enorm gerespecteerd TOP!!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Kimberly 15-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik heb onlangs een koelkast gekocht...
Bij de bestelling kreeg ik netjes een e-mail of ik de mijn maten van de inbouw wilde doorgeven... zodat ze zeker weten dat ik de juiste koelkast heb gekocht.. dat vond ik erg netjes.
Ook fijn dat ik zelf een dag kon uitkiezen om te leveren..
De volgende keer bestel ik hier weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martens 15-09-2017 In de winkel gekocht

prijs-kwaliteit TOP

goede voorlichting,topmerken tegen "stuntprijzen",wat ze zeggen doen ze ook!!.Installatie ook 3x top,zeer ervaren installateur !!

Riena 15-09-2017 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Mensen die de tijd namen voor je

Wij waren bij de buren aan het kijken maar kregen daar een video te zien. Dat vonden wij niet fijn. Zo zijn wij bij u terecht gekomen en werd ons duidelijk wat wij zochten en kregen ver schillende modellen en keuze genoeg. De levering was ook correct en erg vriendelijk.

mary 15-09-2017 Via de website gekocht

prima

geen klachten, tot nu toe tevreden, helemaal volgens verwachting gegaan. Hoorde ook van de electricien dat hij goede ervaring had met de keukenloods

Fam. marx 15-09-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Alles klopte, advies in winkel, het telefonische contact voor extra info de levering en installatie.goefe

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -