Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Kirti 06-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Gemak: via de de telefoon was de vaatwasser niet te bestellen voor de aangegeven prijs op de website. Uiteindelijk alsnog via de site besteld
Snelheid: vanwege de kerstdagen een paar dagen extra moeten wachten op de levering.
Klantgerichtheid: prima te woord gestaan door de medewerkers.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Makkelijk te bereiken

Minpunten

• telefonsiche bestelling was niet mogelijk

Ronald 06-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Ik heb een vaatwasser, gasfornuis en koelvries combi besteld bij keukenloods. Scherp geprijsd en het bedrijf wekt vertrouwen. Dit door de mogelijkheid vragen te stellen op de site en fijn telefonisch contact. Ook de service is goed. De vaatwasser was beschadigd, doorgegeven en wordt spoedig omgeruild. Heerlijk!

Pluspunten

• Snelle reactie. Telefonisch en mail
  • Scherpe prijzen
  • Service

Marrie en Cor 06-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hulde voor de plaatsingsservice!

Onze oude vaatwasmachine had het na 12 jaar opgegeven. Bij de Keukenloods hebben wij goed advies gekregen. De nieuwe vaatwasser kon gelukkig snel geplaatst worden. De installatie werd uitgevoerd door deskundige en sevicegerichte mensen die de frontpanelen hebben vervangen, de keuken mooi schoon achter hebben gelaten waarbij zelfs de onderplinten netjes zijn teruggeplaats. Heel fijn!

Pluspunten

• Deskundig
  • snel
  • Professioneel
  • Servicegericht

roelandschap 06-01-2017 Via de website gekocht

heer

goede service en afspraken levering perfect
gevraagd of bezorger het boven kon brengen was geen probleem klasse

Greymans 06-01-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Wasmachine

Ik heb de Keukenloods in Nederweert leren kennen als een zeer vriendelijke en goede winkel. Met een goede service en vriendelijk personeel, wat ons zeer goed heeft geholpen. Ik heb er twee jaar geleden mijn keukenapparatuur gekocht en nu mijn wasmachine. Bevalt heel goed.

Jan m 06-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Ruime keus, goede service en afhandeling.nette beleefde monteur met kennis van zaken. Overzichtelijke website.

Sensi van Ginkel 06-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe vaatwasser- speciale afmeting

Erg tevreden met mijn vaatwasser en zijn vreemde afmetingen!
Zaterdagavond (na meerder bedrijven te hebben benaderd) eerst per mail en vervolgens telefonisch om 21:50h een offerte aangevraagd bij keukenloods, zeer vriendelijk te woord gestaan en 10 minuten later een offerte op maat in mijn mailbox ontvangen. (Ook op de digitale aanvraag kreeg ik binnen 30 minuten een reactie.) Binnen 10 dagen is mijn vaatwasser nog op oudjaarsdag geplaatst en mijn keuken netjes afgewerkt en zelfs opnieuw gesteld.
Een top bedrijf, met goede producten, snelle service en vriendelijke werknemers "met hart voor de zaak"

Pluspunten

• snelle service
  • vriendelijk personeel
  • tot minmaal 22uur bereikbaar

Ray 06-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Een bedrijf leer je vaak pas goed kennen als er iets mis gaat. Per abuis had ik de verkeerde afmeting vaatwasser besteld en deze kon dus niet geïnstalleerd worden. Zonder gedoe werd de vaatwasser teruggenomen en kreeg ik een upgrade aangeboden tegen dezelfde prijs. Een week later is de vaatwasser geinstalleerd door een, in mijn ogen, vakkundig persoon. Alles functioneert naar behoren en ben dik tevreden. Boven verwachting en ga zo door Keukenloods!

J.Kalkman 06-01-2017 In de winkel gekocht

Goed en voordelig

Een prettige winkel waar je op je gemak rond kunt kijken zonder direct gestoord te worden door personeel.
Heb je vragen dan staat men je vakkundig te woord met een goed advies.

Mart 06-01-2017 In de winkel gekocht

Marten van Seijst

Prijs was als demo zeer aantrekkelijk. Oven was netjes ingepakt in folie (demo) en had geen beschadigingen. zeer netjes geholpen, koffie en koek er bij. Zeker aan te bevelen. Reistijd van 200 km zeker waard.

FvdT 06-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Met de duidelijke website, de scherpe prijzen en de snelle levering kan ik Keukenloods iedereen aanbevelen!

margonda 06-01-2017 Via de website gekocht

rappe service zowel online als via de telefoon

In lichte paniek een nieuwe grote koelkast besteld de oude had het begeven met kerst. Makkelijk online uitzoeken en bestellen goede site met scherpe foto's. helaas kon ik nergens aangeven dat de oude koelkast weer mee moest dus toch maar even gebeld, die jongens waren snel en wisten waar het over ging en welke klant ze aan de lijn hadden ,geweldig, Bezorging de volgende dag en deze bezorger bracht de nieuwe koelkast tot in de keuken 2 opstapjes op en een drempel het was geen punt. Kortom geweldig geholpen dikke duim op.

den Daas 06-01-2017 Via de website gekocht

aanschaf vrijstaand keramische kookplaat

Via anderen getipt de website van de Keukenloods eens te bekijken. Duidelijke website betreft informatie over keramische kookplaten. Via de mail wordt je goed op de hoogte gehouden. Over de levering zijn wij zeer tevreden. Mochten wij weer iets nodig hebben dan zeker weer bij Keukenloods!!

fred 06-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Compliment

Vriendelijk personeel, meedenken, geven van tips zo wel in de winkel alsook de inbouwers van de apperaten. Ook het enkele dagen later nog een extra bestelling plaatsen was geen enkel probleem. Alles is op dezelfde dag snel en netjes ingebouwd.

Peter Tuyp 06-01-2017 In de winkel gekocht

Combi stoomoven

Prima service, ook after sales. Door een misverstand dacht ik in eerste instantie het vekeerde apparaat te hebben gekregen. Uiteindelijk bleek ik met mijn neus te hebben gekeken. Daar hadden ze toch alle begrip voor.

Ian van Ede 06-01-2017 Via de website gekocht

Bosch SMV95M30L vaatwasser

Snelle levering, snel en duidelijk antwoord op vraag, prima prijs, nu al voor derde keer terug gekomen

Pluspunten

• Mooie machine
  • servies goed schoon
  • mooi RVS front

simone 06-01-2017 Via de website gekocht

bestelling koolstoffilters

Hele snelle levering, vrijdags besteld een dag en gewoon op oudjaarsdag geleverd. Had dit niet verwacht, heel erg bedankt keukenloods.

Rob 06-01-2017 Via de website gekocht

Rob

Na keuze in de webshop en vraag om offerte werd er snel een reactie ontvangen. Ook dmv ordestatus word je goed op de hoogte gehouden over levering van de gekochte apparatuur. Zelf een deellevering van het voorradige is na overleg mogelijk.

Pluspunten

• orderstatus
  • levering

Joop 06-01-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Vlak voor de Kerst ging ons inbouw Expresso apparaat kaduk. Keukenloods heeft snel een nieuwe geregeld tegen een scherpe prijs. Top hoor.

Een zeer tevreden klant 06-01-2017 Via de website gekocht

Mijn ervaring

Zeer klantvriendelijk, altijd meedenkend en erg flexibel. Als klant wordt je op deze manier goed opgevangen en geholpen. Tevens zeer veel kennis en ervaring om de juiste adviezen te geven. Aan de telefoon zijn de medewerkers altijd beleefd en profesioneel.

Pluspunten

• Ervaren en desku dig
  • Eerlijk en denken vanuit de klant
  • Doel: hetgeen verkopen wat goed is voor de klant
  • Meer dan enkel verkoop

Minpunten

• Veel mooie apparaten maar vaak prijzig

Eric 06-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop bosch smv90e30nl

Super tevreden snelle levering maar ik had de SMV90e30NL besteld en kreeg een alternatief SMV90M10NL en is nog uitgebreider qua programma's. Maar ik vindt wel dat dat eerder moet worden aangegeven ik kwam er pas achter toen ik de bestelling had geplaatst. maar dat wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben

Pluspunten

• snelle levering
  • achteraf betalen bij levering

Minpunten

• alternatief leveren zonder overleg

Jeannette 06-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser

Super service en denken goed mee
Goed bereikbaar telefonisch en per mail en reageren snek
Bezorging ook heel fijn en duidelijk geïnformeerd

Pluspunten

• Meedenkend
  • Persoonlijk conract

Eefke 06-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Goed telefonisch advies en snelle probleemloos levering. Een vaatwasser wil je niet te lang missen en dat heeft Keukenloods goed begrepen.

Peter 06-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Prima winkel met vakkundige verkoper

We zijn bij de vestiging in Waddinxveen geweest om een kookplaat en oven aan te schaffen. In de winkel vriendelijk te woord gestaan door een vakkundige verkoper. In de winkel is veel apparatuur opgesteld, dat is toch prettiger dan kopen via een plaatje op het web.
Spullen waren snel leverbaar; 1 direct en de andere binnen met 2 dagen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Vakkundige verkoper

Minpunten

• Niet alle apparaten in de winkel te bezichtigen

Nico Elders 06-01-2017 Via de website gekocht

vaatwasser Bosch

prima shop, aangeraden door mijn beiden zonen, deze hebben alle inbouwapparaten voor de keuken daar gekocht.Hij is niet te duur.Als ik dit eerder had geweten dan had ik alle inbouwapparatuur daar zelf ook gekocht.Top zaak.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijke bezorger
  • tijdstip van levering klopt

Wijngaard 06-01-2017 In de winkel gekocht
New yorkweg 111 Almere

Aankoop kookplaat

Op de valreep van het oude jaar kookplaat stuk allemaal familie over vanuit het buitenland en niet kunnen koken.
Om 17.15 naar de keukenloods gelukkig kookplaten op voorraad. Dezelfde avond zaten (iets later dan normaal ) wij weer heerlijk aan een warme hap. Bedankt allen hiervoor gelukkig nieuwjaar en bedankt voor de service 👍

Brouwer 06-01-2017 Via de website gekocht

Prima keuze

Goede overzichtelijke site waarbij je goede keuze kan maken. Na bestellen duidelijke bevestiging en bij problemen snel geholpen. Levering netjes en snel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke site
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

E.Z. 06-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte pre- en aftersales!

De prijs was goed, vragen vooraf werden vlot en uitstekend beantwoord en de montage was precise volgens schema en van hoge kwaliteit. Ik zou hier de volgende keer weer kopen.

Pluspunten

• Service
  • Levering/montage

G. Slooter 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld.

Ik twijfelde over welke inbouwkoffiemachine aan te schaffen. Ben tijdens een telefonisch contact goed geïnformeerd en geadviseerd. Heb daarna een weloverwogen keuze gemaakt en ben dik tevreden met onze koffiemachine en de snelle levering er van.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering
  • Goede prijs

Dik 05-01-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Gekozen voor de lage prijs. Goede informatie over de bezorging. Slecht scoorde de aflevering. De bezorger wilden niet de bordestreden bij de voordeur op met de koelkast, deze bleef dus in de voortuin. Tevens wilde hij niet uitoakken en geen verpakkingsmateriaal mee terugnemen, wat volgens mij wel zo hoort, in ieder geval doen andere leveranciers dat wel netjes.

• Informatie

Minpunten

• Aflevering
  • Verpakking meenemen

Blg van Griensven 05-01-2017 Via de website gekocht

Alles goed verlopen

Kan er niet zo veel over zeggen behalve dat
alles goed is verlopen
Het is gegaan zo als ze het zeggen op de site
Heb twee artikelen na elkaar besteld is zonder problemen verlopen ik raad een ieder aan om het ook te proberen ik zou zo wee iets bestelen bij Keukenloods 👍🏻

Vgh 05-01-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Keukenloods.nl

Scherpe prijzen ,prettig personeel en snelle levering .Zowel op de site als in de winkel zeer positief ervaren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote keuze
  • Vriendelijk
  • Aantrekkelijke prijzen

Arno 05-01-2017 Via de website gekocht

Pelgrim MAC696

Snelle levering, diverse andere recensies kunnen lezen. De levering was tot aan de koelkast, waar ie boven moest komen.

Annemieke van Beveren 05-01-2017 Via de website gekocht

Vanavond bestellen morgen geleverd klopt!

Onze inbouw koffiemachine 's avonds laat besteld. De volgende dag, na een email met tijdstip van bezorging, keurig netjes op tijd geleverd.

Pluspunten

• Gunstige prijd
  • Snelle levering

Arold 05-01-2017 Via de website gekocht

Wat een service en kwaliteit!!

Keukenloods.nl is geweldig. Overzichtelijk, zeer goede producten en zeer scherpe prijzen. Dus een Siemens Combi-oven gekocht en zeer tevreden. Snel besteld en heel snel geleverd!! Erg blij mee

Pluspunten

• ruime keuze
  • scherpe prijzen
  • erg goede service

Blom 05-01-2017 Via de website gekocht

Wasdroger

Per ongeluk op site gekomen .waren opzoek naar nieuwe wasdroger. Toen een paar andere site's bekeken van aanbieders maar kwam hier het goedkoopste uit.toch ff belletje gepleegd en toen bij de verkoper alles geregeld en aankoop gedaan.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Behulpzaam
  • Snel geleverd

Minpunten

• Slecht contact met winkel in alkmaar

Kees Post 05-01-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Kookplaat en oven

Nadat op 1ste Kerstdag onze oven het begaf en de combinatie met de kookplaat zo oud was dat we ook daarvan een nieuwe moesten hebben, hebben we die op 2e Kerstdag besteld bij de Keukenloods. Op de dag na Kerstmis(!) werd de bestelde apparatuur al bij ons bezorgd zodat we 2 dagen na de Kerstdagen alweer over onze nieuwe apparatuur in de keuken konden beschikken. Alles is prima en vlot verlopen. Goede informatie in de zaak, vlotte levering en, niet onbelangrijk, een prima prijs!

Pluspunten

• Goede informatie
  • Snelle levering
  • Keurige prijs

T.W.J. Roozendaal 05-01-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

De keukenloods is onze huisleverancier

en dat wordt je niet zomaar. Maar goede service, snelle levering en nazorg wordt gewaardeerd. en dan zou ik de beste prijs bijna vergeten te noemen.

H Bos 05-01-2017 Via de website gekocht

vaatwasser en een meng kraan
gekocht op de website
levering volgends afspraak
alles keurig op orde

P.W.C. Walraven 05-01-2017 Via de website gekocht

snelle bediening en goede service

Een shop waar je snel wordt geholpen al is het telefonisch beter dan bij andere shops waar je soms van het kastje naar de muur wodt doorverbonden.
Het was alleen jammer dat de eerste bestelling
werd geanuleerd om dat deze niet meer in voorraad was. Er werd mij een andere machine aangeboden waar ik mee akkoord ging maar dat was ook weer een misslag want op de koopbrief stond weer een andere machine daar over opgebeld waarom, de tweede was op korte termijn niet leverbaar.
De derde machine was een bauknecht een heel goed exemplaar.
Daar tot tweemaal toe van merk werd veranderd werd er geen plaatsing kosten berekend.
Profisiat.

Jan Rutjens 05-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser SX678X26TE/26

De afgelopen weken zowel via internet als in de winkel keukenapparatuur gekocht. Wij zijn daar vriendelijk en vakkundig geadviseerd en hebben daar onze aankopen op afgestemd. Ook de levering vindt plaats in overleg en wordt geleverd op de afgesproken datum en binnen de afgesproken tijd.

Ton Kools 05-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch zo je geholpen wordt

Je hebt zelf weinig kennis van keuken apparateur, dus ben je blij als je goed wordt voorgelicht,ook na meerdere keren bellen blijft men het rustig uitleggen zodat je een goede keus kunt maken.De bezorging was perfect ondanks dat we het tijdstip een paar maal hadden gewijzigd

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • doorverwezen voor goede pannenset naar andere site

Jan Wendt 05-01-2017 Via de website gekocht

Liebherr koelkast en vriezer

Ik heb reeds eerder met keukenloods zaken gedaan en dat is mij bijzonder goed bevallen, dus nu weer een order geplaatst en ook deze levering is perfect verlopen. Ben zeer tevreden ook wat de prijs betreft en bijzonder geschikt en bekwaam personeel, dus niets dan lof.

Bob Peters 05-01-2017 Via de website gekocht

Inbouw oven en magnetron

Prima ondersteuning en meedenken met oplossingen en toch goede service voor een scherpe prijs. Er goede ervaring vooral omdat ik hiervoor bij een concurrent weinig ondersteuning kreeg en beloftes niet werden nagekomen.

Pluspunten

• snelle service
  • meedenken
  • goede prijs

Minpunten

• offerte proces intransparant

Henk 05-01-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Super zaak

Zeer lange bereikbaarheid tot 22:00 advies mogelijk en gekregen. In de zaak te Veendam zijn we zeer goed geinformeerd over verschillende magnetrons de plussen en de minnen, Daardoor een juiste keuze kunnen maken. Melanie je bent zeer vakkundig en behulpzaam!

Pluspunten

• bereobaarheid voor advies
  • deskundigheid in verschillende typen magnetrons

M Stoker 05-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

We zijn zeer tevreden over keukenloods. Snelle en goede reactie via de telefoon prima service en vakkundige montage.

Kierkels Hans 05-01-2017 Via de website gekocht

omruilen

Alle apparatuur in de keuken komt van Keukenloods. Ook nu de vaatwasser daar weer besteld. Prima service en klantvriendelijkheid!

Pluspunten

• klantvriendelijkheid

AM Geurts 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, snel geleverd, vakkundig ingebouwd

We zochten een inbouwoven voor nismaat 90 centimeter. Dat is niet zo'n gangbaar formaat tegenwoordig. We ontdekten dat Keukenloods.nl toch vrij veel keuze heeft, en we vonden de oven die ons het meeste aansprak.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Scherpe prijs

Mechie 05-01-2017 Via de website gekocht

Pelgrim keuken apparatuur

Duidelijke en snelle afhandeling en goede bereikbaarheid van de medewerkers bij vragen.
I.v.m. vakantieperiode de levering een dag later maar het is allemaal goed gekomen.

Pluspunten

• makkelijk bestellen
  • duidelijke communicatie

Minpunten

• duidelijkheid levering

Paul 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke site en goede prijzen. Ietsje te laat bezorgd. De vaatwasser kwam 1,5 uur na de aangegeven afleverperiode.