Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ton Dekker 24-09-2021

Prima geholpen en op tijd geleverd tegen een prima prijs, en de apparatuur ziet er schitterend uit

eduward 24-09-2021

Wij hebben al meerdere apparaten gekocht.
snel en netjes in orginele verpakking geleverd.
net een stukje goedkoper dan elders.

Wels 24-09-2021

Goed contact en snelle levering met inachtneming van de coronamaatregelen.

Ton 24-09-2021

Super snelle levering en installatie van een nieuwe vaatwasser en dat voor een hele scherpe prijs. Heel tevreden over Keukenloods.nl !

Cora Hoppenbrouwers 24-09-2021

Al in het verleden hele goede ervaring . Telefonisch contact over de aankoop en hele goede voorlichting gehad.

Molekamp 24-09-2021

Top vestiging Almere
Altijd vriendelijk en behulpzaam al hebben ze het heel druk.

Elenbaas 24-09-2021

prima keuze en zorgvuldig gemonteerd. personeel heeft goed geholpen voor juiste artikel

Hans 24-09-2021

Duidelijke site, concurrerende prijzen en snelle levering! Nog wat om uit te vullen....

Willem 24-09-2021

De prijzen bij Keukenloods horen tot de laagste op internet. Voeg daarbij de snelle en prompte levering van het bestelde artikel, in dit geval een Whirlpool vaatwasser, dan is een keuze snel gemaakt. Bovendien kregen we een gratis upgrade naar een nieuwer, vervangend type machine. Wij zijn dus super tevreden!

Robert 24-09-2021

Service, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke verkopers

Inductie kookplaat 24-09-2021

Nette winkel,net personeel.
Jammer dat de kookplaat niet in de winkel te bezichtigen was.

JayM 21-09-2021

De webshop is snel, overzichtelijk en makkelijk in gebruik. De mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken is een zeer waardevolle functionaliteit. De levering was goed georganiseerd en de installatie was ook snel, vakkundig en erg netjes.

Arjan 20-09-2021

Snelle levering. Goede uitleg in de winkel (Alleen weinig modellen op voorraad om te vergelijken. Bij keukenapparatuur wil je toch even kijken/vergelijken/voelen)

Bert 19-09-2021

Helder en duidelijke taal aan de telefoon er wordt goed geluisterd wat er gevraagd wordt

Frank Visser 19-09-2021

Prima afwasmachine goed geplaatst en service. Geen 10 omdat we niet met pin konden betalen.

Jo 18-09-2021

Goede service snel geleverd en prijs kwaliteit verhouding zeer goed en vriendelijke en correcte bezorging

Ger Kabel 18-09-2021

Prima prijs/prestatieverhouding en goede communicatie. Levering keurig en op afgesproken tijd.

Inge 18-09-2021

Makkelijk besteld, snel in huis. Levering in overleg. Vriendelijke chauffeur.

H. Meinen 17-09-2021

Vriendelijk personeel, dachten mee want mijn keuze (van vaatwasser) had inmiddels een opvolger, die ook nog eens goedkoper was. Perfect!

17-09-2021 17-09-2021

Mooie winkel, fijn geholpen. Mooie deal..
We gaan hier zeker nog eens terug.

Keukenconcurrent 17-09-2021

Ruime keuze, duidelijke uitleg ( goede prijs ..niet onbelangrijk ) vakkundig geplaatst.
Vaatwasser was eerst niet te plaatsen ( oorzaak andere afvoer ) machine weer meegenomen en na een paar dagen een ander type geplaatst !! Top !! 👊

Remco de Bruin 17-09-2021

Snel en makkelijk kunnen bestellen. Levering was zelfs een paar dagen eerder dan gepland.

Heerke Osinga 17-09-2021

Onze ervaringen zijn goed. Snelle beantwoording van vragen, scherpe offerte en een correcte levering.

Cees 17-09-2021

Prima prijs, goed op de hoogte gehouden via email en account over het verloop van het bestelproces, afzuigkap vakkundig ingebouwd. Prettige aftersales. Ik had een extra onderdeel besteld, wat achteraf overbodig bleek te zijn. Onderdeel is door de monteur weer mee retour genomen en binnen enkele dagen is het bedrag teruggestort op mijn rekening.
Kortom zeer tevreden!

Janine Sculte 17-09-2021

Vanaf de aanvraag tot en met plaatsing 100% tevreden!! Aardig, beleefd, vakkundig enz.