Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

AK 03-10-2021

Goede gebruiksvriendelijke site, echter via de telefoon besteld de betreffende medewerker gaf nog wat bruikbare aanvullende informatie. Snelle levering. En ook mooi dat er gepind kan worden bij levering aan de deur.

hans 02-10-2021

super geholpen,
leverdatum was een probleem maar mooi een vervanger gekregen

Ria 02-10-2021

Het is mooie koelkast die doet wat je wilt. Ikben er zeer tevreden over en hoop er lang plezier van te hebben

Cees 02-10-2021

Afspraken van levertijd goed na gekomen
Vriendelijk personeel
Bieden zelfs aan om de goederen in de auto te zetten

Boymans 02-10-2021

Omdat het apparatuur wat wij hadden besteld goedkoper was dan bij het bedrijf waar we de keuken hadden besteld.
Er moest nog een correctie in de bestelling plaats vinden en dat is mooi opgelost.
Keukenloods is een aanrader.

Simon Meirmans 01-10-2021

Ben geheel tevreden over de keukenapparaten die ik bij de Keukenloods heb aangeschaft en de snelheid (binnen anderhalve week). Bovendien is de apparatuur keurig en snel gemonteerd.

S 01-10-2021

Snelle levering, mooi product voor een goede prijs. Zeer tevreden voor mijn nieuwe droger

Sophia 01-10-2021

Keukenloods medewerker dacht heel constructief mee over geschiktheid van te plaatsen apparaat, verzetten plaatsingsdatum was geen probleem, supervriendelijke medewerkers, prima apparaat, snel geplaatst.

Angelique 01-10-2021

Producten zijn naar wens alleen de snelle inbouw lukte helaas niet doordat er geen goede afstemming was tussen de levering en installatie. Daardoor een week langer zonder over gezeten.

F_BN 01-10-2021

Hele fijne winkel met goede (online) service. Vrijwel zeker de goedkoopste en snelle levering. Ook de levering zelf verliep vlot, netjes een kwartier voor levering gebeld op de afgesproken tijd. Zeker een aanrader, voor zowel service, prijs als producten.

Pieter Bas 01-10-2021

Super goed geholpen door vriendelijk en geduldig personeel. Hebben meteen even de voorraad en levertijd gecheckt. Netjes op de afgesproken datum geleverd. En......een super prijs! Deze winkel zou ik dan ook zeker aanbevelen.

Bennie 30-09-2021

Wij zijn erg goed geholpen, hij nam alle tijd voor ons en fijn mee gedacht!

zijn niet in een winkel geweest 30-09-2021

We zijn niet in de shop geweest hebben online besteld boven verwachting is het keurig geplaatst een beleefde jongen en zeer handig de vaatwasser voldoet aan onze wensen we zijn happy met deze vaatwasser

Johannes 30-09-2021

De communicatie liep niet helemaal lekker. Een apparaat kon niet op de afgesproken levertijd worden bezorgd, toen werd de gehele order maar met 4 weken, zonder vooraf overleg, verschoven. Uiteindelijk is het apparaat dat later zou komen uit de orderbevestiging gehaald en elders besteld.

Fam Groen 29-09-2021

Een nieuwe vaatwasser gekocht bij keukenloods, telefonisch contact gehad over vaatwasser, besteld en na 5 dagen keurig bij ons geïnstalleerd, kan alleen maar zeggen, top geregeld zijn heel tevreden met onze nieuwe Bosch vaatwasser. Kan iedereen keukenloods aanraden!!!

Van der Hoeven 29-09-2021

Personeel kwam zeer ongeïnteresseerd over. Werden volledig genegeerd. Hadden op de website onze keuze gezien en wilden wat extra informatie. Uiteindelijk wel gekregen en bestelling geplaatst. Levering vlot.
Kregen zelf de keukenkoelkastdeur niet op de geleverde diepvriezer geplaatst door afwijkende maat . Monteur besteld en die heeft keurig het euvel verholpen en de deur sluit prima. Eindresultaat uitstekend. Bedankt.

Y.Meijer 29-09-2021

Ik heb voor Keukenloods gekozen doordat we in 2006 perfect uit de brand geholpen zijn doordat Grando Keukens de door ons uitgezochte keuken op de dag van levering niet kon leveren en daarna ineens ook niet meer. Precies dezelfde keuken was bij Keukenloods wel te koop en binnen 6 weken leverbaar. We hebben hierdoor maar 6 weken hoeven bivakkeren in eigen huis. Daarna is elk apparaat wat vervangen moest worden door hun geleverd en vakkundig geplaatst. Ook een extra rooster voor de oven was geen probleem. Ze denken mee als je in de winkel bent.
Dit was de eerste keer dat ik online heb besteld. En ook hier heel tevreden mee. 2 sterke jongens hebben de wasmachine perfect op zn plek gezet op 2 hoog. Met nog uitleg hoe de beveiliging eruit te halen.

Coen 29-09-2021

Duidelijke website, ik heb om 21u 's-avonds nog gebeld en werd door een zeer vriendelijke medewerker te woord gestaan, na bestellen had ik de volgende dag mijn Novi afzuigkap al binnen. Ik was niet thuis, de chauffeur belde me om te zeggen dat hij het pakket had bezorgd, geweldige service!

Marieke 29-09-2021

Keukenloods krijgt een dikke 10! Goed geholpen door iemand die verstand van zaken had. Die persoon moest nog wat navragen bij de fabrikant. Dit werd dezelfde dag nog gedaan. Mailverkeer was duidelijk en snel! We zijn zeer tevreden over onze Falmec afzuigkap.

Karel 29-09-2021

Via via verwezen naar deze webshop voor een inbouw oven/magnetron. Webshop gebruiksvriendelijk. Levering snel en adequaat. Tevreden klant. Oude apparaat meegenomen.

Annemiek Verheul 29-09-2021

vriendelijke mensen, denken mee met de wensen van de klant. wij zijn vakkundig geholpen

Edwin 29-09-2021

Offerte opgevraagd. Prima prijs. Producten van zeer goede kwaliteit. Het leveren van de producten duurde lang, maar dit komt door het merk waar de producten vandaan komen. Producten laten inbouwen (via) door Keukenloods. Keurige monteur die ook zeer netjes werkte.

Keukenloods Utrecht 29-09-2021

Met spoed een nieuw vriezer en vaatwasser nodig en uitstekend geholpen waarbij eerst werd gekeken naar wat er op voorraad was en snel geleverd kon worden. Spullen werden tegelijkertijd snel geleverd en geïnstalleerd. Complimenten zowel voor de verkoper, Ton de Koning van vestiging Utrecht en degene die heef geïnstalleerd.

Hendrika 29-09-2021

Snelle levering mooie kookplaat zeker aan te bevelen ben er heel blij mee en een mooi prijsje

Witvoet 29-09-2021

Webshop is netjes en duidelijke omschrijving bij artikelen.
Levering was al de volgende dag