Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jack 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle actie na mijn late bestelling

Ondanks mijn. Late bestelling na 14,30 werd ander type aangeboden wat andere dag geleverd kon worden. Zodat we weer konden koken

Johan 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Snelle aflevering, goede berichtgeving waar artikel zich bevindt, aflevering op data en tijd. Uitstekende internet pagina. TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vermeulen 03-11-2017 Via de website gekocht

de gemaakte afspraken worden volledig uitgevoerd

de begeleiding en deskundig advies waren voor ons de aanleiding om zeker tot de koop over te gaan tot de aankoop. De aankoop prijs was zeker een onderdeel voor de definitieve aanschaf.

Tom 03-11-2017 Via de website gekocht

Prima, zoals je mag verwachten

Overzichtelijke webshop.
Makkelijke bestelling.
Niet de laagste prijs voor mijn artikel.
Prima levertijd die je kan volgen en klopt.

J.G te Paske 03-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goed overzicht van producten,
Prima service,
Behulpzame en deskundige uitleg
Aanrader om een product te bestellen
Snelle levering van onze inductiekookplaat

Anneke Klok 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende artikelen

duidelijke website en gebruiksvriendelijk en goede prijs en kwaliteit van de artikelen, alle artikelen in een keer geleverd op de manier zoals afgesproken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Ovink 03-11-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Heel tevreden over voorlichting en service! Geweldige oven.

Prettig contact! Goede voorlichting en gelegenheid om te kiezen wat bij je past! De Keukenloods is heel goed

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. Snoeijer 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en zeer goede service

Zeer uitgebreid productenpakket dus je vindt hier altijd wat je zoekt.
Scherpe prijzen en snelle levering , desnoods 's avonds.
Bij vragen krijg je goed advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 01-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam ZO

zeer teleustellende service bij Keukenloods in Amsterdam ZO

op 25 oct heb ik 2 apparaten besteld bij de Keukenloods in Amsterdam Zuid-Oost, waaronder een Baumatic afzuigkap type BES905BGL.

ik zou gebeld worden als mijn bestelde producten binnen zouden zijn en dat zou maw ongeveer een week duren.
Maandag werd ik gebeld dat alles binnen was en vandaag heb ik 3 uur vrij genomen van mijn werk om de bestelling in ontvangst te nemen.
vanuit Landsmeer naar de Keukenloods gereden.
En wat schets mijn verbazing, de afzuigkap was nog niet beschikbaar die als demo in de winkel hangt.

Dus 3 uur vrij genomen voor NIETS en voor niets van Landsmeer naar Amserdam Zuid-Oost gereden.

wat mij verder opviel, in de advertentie stond een afprijzing van ruim 800 naar 299. een klein beetje Googelen levert op dat dit product niet ruim 800 kost maar slechts 399. wat ik misleidend vind.

een zeer teleurstellende organisatie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 03-11-2017

Beste Ruud,

Wat vervelend hoe dit is gelopen. Mijn collega heeft zojuist geprobeerd contact met u te krijgen en een bericht achtergelaten op uw voicemail. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Piet van kraay 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede info en service en prijs

Levering vaatwasser en bezorging perfect ruim week later wasdrpger defekt en dus mieuwe bsteld door onze fout verkeerd type besteld na tel overleg en zeer vriendelijk help desk alles goed gekomen kan geen winkel tegenop !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roddy 01-11-2017 Via de website gekocht

Slecht aftersales service

De installatie van mijn kookplaat ging vlot en efficiënt en ik was best wel tevreden, totdat, na een maand of drie, het apparaat het begaf.
Ik melde de storing op de website van De Keukenloods en hoorde na een paar dagen … helemaal niets. Ik belde op en kreeg te horen dat het vrij normaal is dat je 2 a 4 dagen moet wachten voordat er iets gebeurt. Na nog een paar dagen belde ik weer op een hoorde dat de storing aangemeld was bij de fabrikant. Toch gebeurde er niets. Op de vijfde dag belde een mevrouw van Keukenloods op om te vragen hoe het ging met de kookplaat. Ze zei dat zij zouden overleggen. Toch gebeurde er niets. Op de achtste dag belde ik weer en de klantenservice van Keukenloods ontkende dat die mevrouw van hun was Er werd gezegd: “er werken hier geen meisjes”. Ik kreeg het telefoonnummer van de fabrikant aangeboden met het advies om zelf te bellen.
Gelukkig was de klantenservice van Atag veel meer behulpzaam en begripvol. Eerst controleerde zij of de storing aangemeld was bij hun … blijkbaar niet! Na een paar dagen stond de monteur voor de deur en het apparaat is kosteloos gerepareerd. Ik vond de klantenservice van De Keukenloods zeer teleurstellend.

Officiele reactie van Keukenloods 02-11-2017

Beste Roddy,

Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze service. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Mijn excuses daarvoor.

Ik ben blij om te lezen dat het probleem uiteindelijk is opgelost door ATAG. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Marieke 01-11-2017 Via de website gekocht

Heel erg tevreden!

Erg fijne ervaring en vooral degene die hem kwam plaatsen was net zo blij als wij dat waren😀. Hoop ze niet snel nodig te hebben maar anders zeker weer via de keukenloods!

Janny 01-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goed adviserende medewerkers. Werd zelfs dag later teruggebeld voor een beter advies. Levering keurig verpakt. En niet te vergeten zeer gunstige prijzen. Voor een evt. volgende aankoop ga ik zeker weer naar de keukenloods

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Uitstekende service, snelle levering tegen een zeer scherpe prijs. Levering werd netjes op de plek afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Milco Elzinga 31-10-2017 In de winkel gekocht
waddinxveen

alles volgens afspraak, prima winkel

prima winkel verkoper deskundige, en de prijs is goed, en levering zoals afgesproken.
gewoon thuis lekker door de website lopen en daarna met de verkoper alles bespreken , ze nemen de tijd voor je zijn deskundig, en komen hun afspraken na.

Jaap 31-10-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Zeer goed advies en snelle levering

Klantvriendelijk en deskundig. Werd goed uitgelegd welke apparatuur geschikt was en aan zou sluiten op onze wensen. En zou passen in onze bestaande keukenkasten. Koel-vriescombinatie was niet in voorraad maar moest van de fabrikant uit Duitsland komen. Zeer snelle levering aan huis, nl. 3 dagen.

Cees 31-10-2017 In de winkel gekocht

Goede Service

Kon via de site ons product eerst uitzoeken.
Zijn daarna naar de winkel gegaan en daar door ....goed geholpen.

Sabine 31-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Zijn in een keukenzaak geweest voor een afzuigkap. Daarna toch even op internet gekeken kwamen uit bij keukenloods, scheelt heel veel geld en de service is top vandaag besteld morgen in huis met de tijd erbij hoelaat ze komen

Henk Wanink 30-10-2017 Via de website gekocht

goede service prima

snelle levering,goede service,en afspraken over levering worden nagekomen,ik zou andere mensen jullie service aanbevelen

Consument 30-10-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Ondanks drukte in de winkel, snel en goed geholpen.

Ondanks grote drukte in de winkel in Roosendaal, snel en goed geholpen. Netjes verwezen naar een model vaatwasser wat aan onze eisen voldeed en tegen een zeer scherpe prijs.

marco offerman 30-10-2017 In de winkel gekocht
almere

prettig en vriendelijk geholpen

we zijn prettig ontvangen hebben ongedwongen advies gehad voor en over aanschaf waar bij wij zelf de keus hebben kunnen maken welk product wij wilde hebben

Vb 30-10-2017 Via de website gekocht

Goede telefonische hulp

Ik heb telefonisch mijn bestellling gedaan voor een vaatwasser voor mijn nieuwe huis. Gaande weg het gesprek kwam de verkoper er achter dat ik een hoog model moest hebben. Dit wist ik zelf niet en als hij niet had doorgevraagd dan had ik zeker de verkeerde besteld. Mijn dank hiervoor, top !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 30-10-2017 Via de website gekocht

Service prima

Wij hadden een nieuwe afzuigkap nodig. Gevonden op de site van de keukenloods. Via advies van keukenloods achterwand erbij besteld. Levering op zich prima (goed afgestemd!).

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Van leeuwen 30-10-2017 In de winkel gekocht
Almere

Echt goeie service.

De shop is prima en veel keus en zal er weer als het nodig is nieuwe apparaten kopen. Zowel betaalbare als duurdere goederen te koop.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

m. oud 30-10-2017 In de winkel gekocht
hoorn

goede sevice. vriendelijke bediening

Goed assortiment. Klantvriendelijk. Scherp geprijsd. Goede webside. Goede levering. Vriendelijk personeel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marko van Loon 30-10-2017 Via de website gekocht

De bestelling via Keukenloods ging gemakkelijk en snel.

Ik heb voor keukenloods gekozen nadat Keukenkampioen mijn apparaat niet tijdig kon leveren. Bij keukenloods was dit geen problem. En nadat bleek dat ze mijn model niet meer konden leveren kreeg ik een nieuwere/duurdere versie voor de prijs van het oude model. Helemaal top!! En volop keuze in merken en modellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Innocent 30-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Geweldig service. Ze komen op tijd ook als het storm. Prima prijs. Duidelijk Internet site. Geen extra onverwacht extra kosten.

Frank 30-10-2017 Via de website gekocht

Enorm aanbod

Prijs/kwaliteits verhouding uitstekend!
Zeer ruim aanbod, site is overzichtelijk.
Filtermogelijkheden van site zijn echter beperkt, je kunt als je filtert alleen maar één keuze maken, dus niet op twee of meer merken tegelijk zoeken. Tevens ontbreekt een vergelijkingstabel. Je kunt echter heel goed en makkelijk even contact mer een van de medewerkers opnemen. Al met al een fijne winkel waar ik al meerdere stuks apparatuur heb gekocht voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

F Meus 30-10-2017 Via de website gekocht

Sevice op maat

Op afgesproken tijd aanwezig, snel en kundig gemonteerd. Alle rootzooi opgeruimd!!
Medewerkers waren zeer netjes en correct

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris en Lia 30-10-2017 In de winkel gekocht

Snel goed en goedkoop

Een perfecte webshop met, tot mijn grote verrassing, ook een uitgebreide fysieke winkel. Netjes verzorgd, snelle en nette bediening in de winkel. Perfecte prijzen.

Familie de Bruin 30-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk

Prettige ervaring met Keukenloods. Juist vanwege de uitgebreide openingstijden (!) is het mogelijk om tot laat iemand te bereiken. Dat vinden wij echt zeer klantvriendelijk. De mensen luisteren goed en werken actief toe naar een snelle oplossing. Heel goed.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gonny 30-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.inderdaad

Makkelijk uitzoeken,overzichtelijk.goede service.zat een deukje in de koelkast.kreeg daar gelijk een vergoeding op mijn rekening voor gestort.dat maak je nergens mee.moet je altijd weken wachten.dit noem ik nog eens service.K

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Janissen 30-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, correcte levering

Een brede keuze tegen een concurrerende prijs en de mogelijkheid zelf een afleverdatum aan te geven zorgen voor de bestelling bij Keukenloods.
De wijze van communiceren (zowel telefonisch als via e-mail) is duidelijk, alle eventuele vragen worden direct beantwoord.
De levering verliep erg vlot, ondanks 3 trapjes in de tuin werd het fornuis netjes in de woonkamer neergezet. De chauffeurs waren mooi binnen het aangegeven tijdvak aanwezig.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel 29-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service inbouwteam

Op 11 juli kookplaat ingebouwd. Echter de besteklade die er onder zit gaat niet meer goed dicht.
Klachtenformulier ingevuld. Na 2 bezoeken en 5 telefoontjes nog niet opgelost. Zijn nu 4 maanden verder. Word er moedeloos van!

Officiele reactie van Keukenloods 30-10-2017

Beste Roel,

Wat vervelend dat er nog geen oplossing is gevonden! Ik hoor graag wat je ordernummer is via emma@keukenloods.nl. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

B 29-10-2017 Via de website gekocht

Tegenvaller

Levering binnen 24 uur is 10 dagen gebleken. Dir was een enorme tegenvaller. Ook bleek de kookplaat een andere aansluiting te hebben dan standaard. Dit had ik graag vooraf geweten.

Officiele reactie van Keukenloods 30-10-2017

Beste B,

Balen dat het gewenste apparaat niet binnen 24 uur geleverd kon worden. Hierin zijn wij helaas ook afhankelijk van onze leverancier. Ik hoop dat je alsnog tevreden bent over de kookplaat en dat je er veel plezier aan zult beleven. Als ik nog iets voor je kant betekenen dan hoor ik dat graag.

Linda 26-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Goede informatievoorziening, snelle levering en nette service bij aflevering. Zeer tevreden over mijn aankoop!

Rene sandifort 26-10-2017 Via de website gekocht

Niet echt tevreden

Klantvriendelijk, netjes geholpen, maar niet gekregen wat ik wou (wel een duurdere magnetron ontvangen) maar niet tevreden met wat mijn oude magnetron kon. Heb verkeerde model ontvangen, waar ik nog niet echt over te spreken ben.

Officiele reactie van Keukenloods 31-10-2017

Beste Rene,

Wat vervelend dat je niet het gewenste product hebt ontvangen. Heb je hier melding van gemaakt? Zodra een product in gebruik is genomen, kunnen wij het helaas niet meer ruilen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag.

John van Emmerik 26-10-2017 Via de website gekocht

Wij zijn tot nu toe zeer tevreden

Onze ervaring met de winkel is prima: nadat bleek dat het gekozen apparaat niet op voorraad was werd ons een machine van hetzelfde merk aangeboden voor dezelfde prijs hoewel het eigenlijk 40 % duurder was.
We moesten wel 4 weken op de inbouw wachten maar dat gebeurde wel zeer vakkundig en volkomen naar onze wens.

Richard 26-10-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Via de webshop aangeschaft bezorger keurig op tijd en erg behulpzaam klein minpuntje is dat hij alleen was en ik 2 vrij grote en zware apparaten had besteld heeft hem wat zweetdruppels gekost maar alles keurig op z’n plek👍

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

G.J.C. van der Vleuten 26-10-2017 Via de website gekocht

Deskundig , goede prijs en meedenken in nederweert.

Een duidelijke web site met goede aanbiedingen Een goede prijs en bereid om iets uit te zoeken en een probleem op te lossen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.Ates 25-10-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Rotterdam

Geweldige service

Waarom ik deze winkel heb gekozen is dat er veel keuzes kan maken, en vondt goedkoop dan andere wınkels, klantvrıendelıjk zıjn ze ook nog,en natuurlıjk mijn gekochte apparaturen zıjn netjes geleverd en doet zeker aan de eisen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Arie 25-10-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Juiste klantinformatiePrettig,corect en een uitstende service,denken met je mee.
Kunt goede afspraken maken die ook echt nagekomen worden
Ook de montage een pluspunt alles netjes gemonteerd en geen rommel achtergelate

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mr.George Visser 25-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekend !!

Heldere website, veel keuze, werk erg makkelijk....
Bezorger uiterst correct...waar zie je nog mensen met een ziel voor het vak..prima
Zeer tevreden, volgende keer hoef ik niet te zoeken, want jullie staan bij de favorieten!

JaapE 25-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste winkel voor koelkast met goede service

Koelvrieskast Siemens gezocht en bij Keukenloods tijdelijk in de aanbieding. Wilde de koelkast later pas hebben maar kon hem al bestellen voor de aanbiedingsprijs. Later op het afgesproken tijdstip bezorgd en handig is ook dat je bij aflevering kunt betalen mbv pinnen. After-sales service geen ervaring mee en hopelijk is dat ook niet nodig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin 25-10-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede winkel, minder tevreden over levering (flexibilitiet)

In de winkel zijn we goed geholpen door een verkopen ( en stagaire) wilden alles wel voor ons uitzoeken. En hebben dat ook gedaan. We hebben op zaterdag gekocht en wilden graag snel de oven in huis hebben. Hij kon maandag geleverd worden, maar aangezien we dan beide werken. Zou hij op het werk van mijn man geleverd worden. Totdat we maandagochtend een mail kregen dat het tussen 18.30 en 20.30 uur geleverd zou worden, omzetten naar thuis adres kon niet en dinsdag leveren kon toen ook niet meer (paste niet meer in de planning)...Dus werd het pas woensdag. Jammer

Kees en Jose Moleman 25-10-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima service

Klant vriendelijk, juiste informatie en aandscht voor wensen klant.
Assortiment ruim beschikbaar en keuze laat niets te wensen over.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

johnny 25-10-2017 Via de website gekocht

goede levering en gemakkelijk

ik zocht op internet en vond bij keukenloods de beste aanbieding,besteld met monteur en 2 weken later genieten we weer van een mooie goede afzuigkap

fam. Berkhout 23-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer ontevreden

We hebben een gaskookplaat gezocht en gevonden. Keukenloods Rotterdam had nog een showroom model zonder verpakking staan met € 200 korting. Zowel telefonisch als in de winkel een paar keer gevraagd of alles er echt bij zat (weten wij veel). Ja alles zit erbij. Komt de monteur en blijken er vitale onderdelen te missen. Die monteur kost € 95 en moet nu nog een keer komen. Keukenloods weigert om dat gratis te doen terwijl het toch duidelijk hun fout is.

Officiele reactie van Keukenloods 23-10-2017

Beste fam. Berkhout,

Ik snap dat dit een uiterst vervelende situatie is. Wilt u wat gegevens zoals een ordernummer naar emma@keukenloods.nl sturen? Dan ga ik even kijken wat ik nog kan betekenen.

Wouter 23-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Fijne zaak, zeer goede communicatie

Wij wilden eerst voor onze keuken alleen de apparatuur er kopen maar door de het fijne advies en natuurlijk de prijs hebben wij er uiteindelijk de hele keuken gekocht. Het was een fijne ervaring van adviseur tot chauffeur!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lippens Aureel 22-10-2017 Via de website gekocht

Levering van een afzuigkap

Duidelijke site waar wij direct vonden wat we zochten.
Betalen vanuit Belgie was niet mogelijk via computer maar na 1 telefoontje werd besproken hoe het wel kon en een paar dagen later werd onze dampkap geleverd door een heel vriendelijke man die ons nog wat goede raad meegaf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -