Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Kees 08-02-2017 Via de website gekocht

Zullen zeker weer kopen via Keukenloods.

Overzichtelijke site en prima afspraken maken over de levertijd.
Onze bestelde vaatwasser was niet leverbaar en Keukenloods heeft een luxere geleverd voor hetzelfde bedrag.
Zal jullie zeker aanbevelen bij wie dan ook.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Merel Dijkman 08-02-2017 Via de website gekocht

mevrouw

Heb de shop gekozen omdat ze ook installeren en aangezien ik een gaskookplaat, oven en vaatwasser moet hebben was het aantrekkelijk omdat je niet voor alles de volle pond betaalt. Keurig afgeleverd en het monteren was prima en daar werd echt alle aandacht aan besteed en meegedacht. Ik zou het zeker aanraden. Ook bij de aankoop ben ik goed geholpen door een medewerker.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wolkrose 08-02-2017 Via de website gekocht

Nieuwe vaatwasser

Onze vaatwasser was kapot. Dus we moesten snel een nieuwe hebben.
Op de website gekeken en gefilterd. Dan komen er een paar kandidaten uit. De gene naar keuze heb ik ook elders goedkoper gezien. Contact formulier in gevuld en binnen half uur een beter aanbod en nog een alternatief.
Levering bijna te snel omdat de oude nog uitgebouwd moest worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Richard 08-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en doen wat ze zeggen

Ik ging voor een combi magnetron inbouw. Het gevraagde type was niet direct leverbaar maar de opvolger wel. Deze was een stuk duurder bij de concurrentie in Ridderkerk (E999,-) Deze zaak kon mij hem aanbieden voor dezelfde prijs als de lagere uitvoering (E779,-) Ook het bezorgen op zaterdag was geen enkel probleem. Dus, beste mensen....Koop uw product hier!! U wordt geheel ontzorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thijmen 07-02-2017 Via de website gekocht

Keukenloods doet wat het belooft

Keukenloods meldt op de website een laagste prijsgarantie te hanteren en dat hebben ze in ons geval helemaal waar gemaakt! Een door ons gewenste combimagnetron bleek door een andere webaanbieder lager geprijsd te zijn. Keukenloods kwam prompt met een scherper aanbod! Hulde!
Vervolgens vlotte aflevering, zoals we dat van Keukenloods gewend zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

D. Peuten 07-02-2017 Via de website gekocht

D. Peuten

Vorige week een nieuwe vaatwasser gekocht incl. montage. Duidelijke foto's, de juiste specificaties, een review van de vaatwasser en de prijs zijn voor mij belangrijk. Keukenloods voldeed aan het complete lijstje, dus de keuze was snel gemaakt.
Klein minpuntje: men belooft op de website direct antwoord te geven via whatsapp, helaas kreeg ik geen reactie op een vraag.
Het inbouw team was top. Zij belden de volgende dag voor het plannen van een afspraak. De heren waren keurig op tijd en hebben de vaatwasser goed en snel ingebouwd. Binnen een uurtje was de klus geklaard! Het aankoopbedrag kon gepind worden en de oude vaatwasser ging mee terug.
Top service!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dick 07-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop inbouw oven

Makkelijke en overzichtelijke webshop , zeer snelle levering van het product en laagste prijs. Goed verpakt en zonder beschadigingen aan gekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Meint 07-02-2017 Via de website gekocht

Voor een dubbeltje op de eerste rang

Wat op de website getoond is komt zo ook bij je thuis.
Ook de telefonische informatie is goed en betrouwbaar.

Johan Pellicaan 07-02-2017 Via de website gekocht

Prima bestelling

Ondanks dat de apparatuur nog niet uitgepakt is - de keuken wordt pas over twee weken afgemonteerd - zijn de eerste ervaringen met de Keukenloods super to noemen. Niet alleen scherpe prijzen maar ook bekwaam en zeer klantvriendelijke medewerkers die je te woord staan. Het kunnen benaderen in het weekeinde to 20.00 uur is helemaal top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred van Mameren 07-02-2017 Via de website gekocht

Dhr. Fred van Mameren

Duidelijke en eenvoudig te gebruiken Side van de keukenloods.
Het is voor ons de eerste aankoop die we bij de Keukenloods deden en zijn zeer te spreken over prijs/kwaliteit , de verdere afhandeling van de bestelling en een dikke 10 voor de expediteur.
Alles precies volgens afspraak gegaan!
Het zal zeker niet onze laatste bestelling bij de keukenloods zijn.
Vr.groet, Fred van Mameren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sabien 07-02-2017 In de winkel gekocht

Snel en netjes

We wisten snel wat we nodig hadden: een oven en een gasplaat. In de winkel konden we alle opties snel vergelijken. Dankzij advies de juiste oven gevonden. Binnen drie dagen kon er worden ingebouwd, dat deed het team heel snel en netjes. Oude apparaten afgevoerd, alles bleef schoon en mooi achter: ik ben heel tevreden!

John Sturms 07-02-2017 Via de website gekocht

Waterkoker

Online een Smeg waterkoker gekocht bij Keukenloods. Al googelend kwam ik al snel bij keukenloods terrecht, een komplete en makelijke site. In een oogopslag zie je of het betreffende artikel op voorraad is en wat de levertijd is.
Het was in mijn geval een snelle en correcte levering. De waterkoker was goed verpakt zodat er geen transportschade kon ontstaan. Kortom een goede winkel om iets te bestellen.

Martijn 07-02-2017 In de winkel gekocht

Keuken apparatuur

Supersnelle levering en goede service.
En laagste prijsgarantie is ook echt zo wij hadden ergens op internet een aanbieding gezien van een Borretti gasfornuis en ook al was keukenloods niet duur hij was op de andere plek toch weer een stuk goedkoper maar ze pasten de prijs wel aan voor ons, super!

Willem 07-02-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Mooie website duidelijk goed overzichtelijk je kunt makkelijk vinden wat je zoekt.
Snelle levering en een goede prijs.
Heb hier al vaker wat gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bas K 07-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling keuken apparatuur

Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Via de webshop mijn aankoop gedaan van Vaatwasser, Fornuis, Afzuigkap, Combi-Oven, Koelkast en Quooker. De webshop is functioneel, ook voor mensen die minder affiniteit hebben met de computer. Prijzen zijn concurerend met andere webshops. Tevens is de levering prima verlopen. Chauffeur was op afgesproken tijdstip bij me aan de deur. TOP!

Pluspunten

• Webshop
  • Service
  • Bezorging

Niels 06-02-2017 Via de website gekocht

top service

Bij Keukenloods een inbouw vaatwasser besteld en super snel geleverd. De volgende dag kon ik direct bellen voor het maken van een afspraak en hebben we de datum vastgelegd, hier zat maar een kleine week tussen. De monteur heeft de oude er keurig uitgehaald en de nieuwe erin geplaatst hij had iets meer werk als gehoopt maar heeft dit keurig opgelost zonder enige meerkosten.
Al met al een top bedrijf met een waardige en uitstekende service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Arie Klaver 06-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop koelkast

Voor de telefonische aankoop van een koelkast werd ik goed geadviseerd en werd er goed naar mij geluisterd. De afhandeling van de aankoop en ook de levering was vlot en duidelijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 05-02-2017 Via de website gekocht

Goede service, duidelijke communicatie!

Goede service, duidelijke communicatie, heldere prijzen, alles prima!! Zowel via de website als telefonisch goed bereikbaar. Bezorging was prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 05-02-2017 In de winkel gekocht

De beste winkel voor keukens en keukenapparatuur!

Uitstekend voorgelicht welke vaatwasser wel of niet een juiste koop is.
Ook nog een mooie korting gekregen!

Ebbe 04-02-2017 Via de website gekocht

Inductieplaat

Een goede/ scherpe prijs, snel en goed geplaatst. Plaatsing via keukenloods. Monteur stelde als service ook nog even een keukenkastje. Top!👍

Erik 04-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, goed advies, snelle levering, leuke prijs

Betrouwbaar, goed advies, snelle levering, leuke prijs.
Afzuigkap defect en zelfde model niet meer leverbaar. Keukenloods heeft vergelijkbaar type opgezocht dus was het een kwestie van kapje wisselen en klaar. hartelijk dank

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Debbie 04-02-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser en droger

Goede service, goede prijs. Echter wel iets later geleverd dan verwacht. Aardige mensen van bezorging. Vakkundig.

Fam. Thissen 04-02-2017 Via de website gekocht

Voor kwaliteit en service ga je naar De Keukenloods!!!!

Vanaf je computer, thuis, "wandel je door de site" en maak je je eerste keuze. Overigens zeer gebruiksvriendelijk en helder. Bezoek je aansluitend de showroom, dan wacht je een warm onthaal. Open en deskundig wordt naar je geluisterd door uiterst vriendelijk en vakkundig personeel. Hun is niets te veel!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 04-02-2017 In de winkel gekocht

Mooie keukenkraan

Kortgeleden een afzuigkap bij keukenloods gekocht en nu dus een prachtige rvs keukenkraan. Goed advies van de verkoopster ! gemakkelijk te monteren.
Wij zijn erg blij met onze aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan van den Ende 04-02-2017 Via de website gekocht

Inductie kookplaat Keukenconcurent

Site is duidelijk. Medewerkers helpdesk professioneel. Absoluut niet duur. De levering extreem snel. Zal zekerKeukenloods aanbevelen aan vrienden en bekenden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ton 03-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop apparatuur

Goed assortiment, goede prijzen, levering en een betaalbare montage service.
Ik had wat moeite om de juiste producten te kiezen en werd per email uitstekend geadviseerd. Alle apparatuur werd vervolgens snel geleverd, de oude apparaten verwijderd en de nieuwe vakkundig geplaatst. Petje af!

Kees de Mooij 03-02-2017 Via de website gekocht

C. d M

Zijn zeer tevreden met Keukenloods , makkelijk kiezen in de webshop , advies en plaatsing super
Dit was voor ons de tweede keer , kan iedereen hen aanbevelen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Alles conform afspraak 03-02-2017 Via de website gekocht

Alles conform afspraak

Goede advisering, op website en in de winkel in Zaandam.
Goede levering, met alles in prima conditie, in het toegezegde tijdvak.
Aflevering en weer meenemen oude spullen prima.
Alles bijeen: prima dienstverlening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jasper 03-02-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

Via internet bij de Keukenloods terecht gekomen, omdat ze de laagste prijs hadden. Ook een vestiging in de buurt. Heb eerst mailcontact gehad over de kookplaat en kreeg snel en netjes antwoord. De bestelling en de afhandeling daarvan was ook erg goed. Ik zou de Keukenloods zeker aanraden bij vrienden en bekenden.

Ronald 03-02-2017 In de winkel gekocht

Apparatuur gekocht

Ik was op zoek naar een vrijstaande koelkast. Heb deze gevonden bij keukenloods, het meedenken of eea zal passen vond ik goed. De levering snel en zonder problemen, vriendelijk personeel (niet te opdringerig maar dat vind ik top).

Leny en Frans 03-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop inbouw koelkast en afzuig instalatie

Na bekijken site een keuze gemaakt van apparatuur. Overleg gehad met inbouwer en vond de keuze goed inbouwbaar. Ging bestellen via web-site maar twijfelde of het wel goed was. Contact gezocht met call center. Voortreffelijk en beleefd geholpen. Nam goed de tijd voor je. Na wat vragen van de call center medewerker kwam ik er niet uit en kon hem doorverbinden met de inbouwer. Na overleg bestelling geplaatst en alles is daarna prima afgewerkt en snel geleverd. Zelfs binnen de afgesproken tijd van de transporteur. Prima via mail en sms op de hoogte gehouden van tijdstip levering. De apparatuur is geplaatst zonder problemen en functioneert. Na levering zelfs een mail ontvangen of alles correct is geleverd en naar tevredenheid.
So far so good.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

E. van Urk 03-02-2017 In de winkel gekocht

Dé perfecte aankopen

Dit is gemakkkelijk. Bij al onze aankopen voor een compleet nieuwe keuken werden wij goed geadviseerd bij aankoop van onze keukenbladen, fornuis, afzuigkap, vriezer en koelkast en alle toebehoren. De prijs was tot stand gekomen in goed overleg en daarmee waren wij zeer tevreden. De levering van alle aankopen was helemaal op tijd en voldeed volledig aan onze wensen. Bij al onze vragen die we tussentijds hadden werden wij vriendelijk en zeer behulpzaam te woord gestaan. Kortom, voor ons was de keukenloods dé keukenzaak die volledig voldeed aan de verwachtingen die we van tevoren hadden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Caroline 03-02-2017 Via de website gekocht

een merk koelkast voor een goede prijs

De internetshop van de Keukenloods geeft goede informatie. In ons geval ging dat over een inbouw koelkast waarbij je verschillende systemen hebt om de deur te monteren. Omdat het om een vervanging ging moesten we er eentje hebben met hetzelfde deur systeem. Dat was op andere websites niet mogelijk of heel moeilijk te vinden. Over de levering zou ietsje beter gecorrespondeerd mogen worden, ik heb zelf 2 x moeten bellen om er achter te komen wanneer de monteurs zouden komen. Het werd iets later dan verwacht. Niet erg, maar lastig als je vrij moet nemen...De montage is verder naar tevredenheid verlopen en ze hebben de oude koelkast meegenomen.

Inge 03-02-2017 In de winkel gekocht

Echt goede service

Keukenloods biedt een compleet assortiment artikelen van heel veel merken. Ik heb al mijn keukenapparatuur hier gekocht, werd direct geïnformeerd over status van artikelen. Ik wilde apparatuur iets eerder geleverd hebben, werd vriendelijk te woord gestaan en alles werd op tijd geleverd. Tijdens transport had ik kleine schade aan oven en ook hier werd kundig op gereageerd en is tot tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Elina 03-02-2017 Via de website gekocht

goede service

Toen ik een nieuwe wasmachine nodig had, had ik geen idee welke ik wilde. Op de site van de keukenloods kon je de specificaties van meerdere wasmachines naast elkaar leggen. Hierdoor kan ik makkelijk vergelijken en een keuze maken, de vraag die ik vervolgens stelde via de mail, kreeg ik binnen een uur beantwoord (op zaterdagmiddag). Ik kon zelf een bezorgtijd kiezen en de chauffeur belde netjes 15 min. van tevoren. Al met al een super fijne service. Ook een volgende keer kom ik weer naar de keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 03-02-2017 Via de website gekocht

Vaatwasmachine aankoop

Waanzinnige service. Ik had vaatwasmachine besteld, levering ging allemaal volgens planning, maar bij aankomst bleek dat ik hoe stom het ook klinkt de verkeerde maat had besteld. Keukenloods gebeld en zij hebben alles perfect opgelost. Moest wel 50,- aan monteurs betalen voor een niet uitgevoerde klus, maar deze is later verrekend met de nieuwe machine. Bij 2e bezoek ging alles echt perfect. Super installateurs bedrijf, die zeer bekwaam werken. Ook hebben ze keukenkastjes weer bijgesteld, die hingen een beetje uit verband. Ik raad keukenloods daarbij heel erg aan. Ook hanteren zij echt de scherpste prijzen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 03-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering , goed product

Shop met veel keus en mogelijk heden en tegemoet komen aan de klant.
Denken mee met een eventueel ander product of prijs om de klant tevreden te stellen en een volgende maal te mogen verwelkomen voor een aankoop.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wendy 03-02-2017 Via de website gekocht

Super site, en correcte levering!

Site eenvoudig, ik belde voor uitleg, echt iemand met vakkennis van de verschillende merken aan de telefoon, echt super. Levering correct, eerst een mail, dan een afspraak, echt duidelijk. top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T. Smit 03-02-2017 In de winkel gekocht

T. Smit, Levering Inbouwkoelkast Zanussi

Juiste hulp in de winkel aan de Transportweg nummer 62 in Veendam, snelle levering aan de deur!

SMS-berichten duidelijk en zeer handig, tevreden, goed verzorgd
gr Tom

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van de Ven 03-02-2017 Via de website gekocht

Levering liet lang op zich wachten

De bestelling liep zeer vlot en ben ook telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Maar het apparaat was niet op voorraad en moest besteld worden.
Ook dit ging snel. Het apparaat echter afleveren in België duurde wel twee weken na dat het bij de winkel binnen was. Dit vindt ik echt te lang.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Keukenloods 03-02-2017

Beste...,

Bedankt voor uw feedback. Normaal gesproken zou het niet twee weken moeten duren om iets te leveren in België. Zou u mij uw ordernummer kunnen geven? Dan ga ik even kijken wat hier misging.

Een ontevreden klant 02-02-2017 Via de website gekocht

Zeer onbetrouwbaar

Als ik een product bestel en meteen betaal (wellicht dom, maar is tot nog toe altijd goed gegaan overal), verwacht ik een orderbevestiging. En die kreeg ik ook. Maar ze hadden mijn bestelde vaatwasser doodleuk vervangen door een "beter" alternatief: een opvolger! En dat zonder meerkosten! Dat de adviesprijs van Siemens stukken lager was dan de oorspronkelijk bestelde vaatwasser en dat de kuip in plaats van RVS nu van kunststof is moet ik dan maar accepteren?????
Dit kan toch niet zomaar zonder enig overleg? Zo ga je toch niet met je klanten om? S.C.H.A.N.D.A.L.I.G. ! Maar echt Keukenloods... dit zijn geen frisse praktijken zo. Want de oorspronkelijk door mij bestelde vaatwasser is nu nog gewoon te bestellen (en die hebben jullie helemaal niet), en dan lever je zeker snel weer een goedkopere kunststof versie...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 03-02-2017

Beste...,

Bedankt voor uw beoordeling. Begrijpelijk dat u dit niet accepteert. Heeft u misschien een ordernummer voor mij? Dan kijk ik of ik nog wat voor u kan betekenen.

Ik hoor graag van u.

Mark 03-02-2017

Ik heb al contact gehad met jullie klantenservice. Geen enkel excuus werd er gemaakt, alleen dat de website van jullie nog moest worden "aangepast"Ik moest mijn order dan maar annuleren. De oorspronkelijk door mij bestelde vaatwasser is volgens jullie website gewoon voorradig en sterker nog voor 9.30 u besteld, vandaag in huis.... Misleiding is dit, en oneerlijke concurrentie met andere webshops die wel tijdig het bestelde product kunnen leveren.
Keukenloods, doe snel wat aan je klantvriendelijkheid, want het mooie 8,9 cijfer is anders niet veel waard.

Wendy 02-02-2017 Via de website gekocht

Handige site, en duidelijke levering!

Handige site en service per chat of telefoon,verrast hoeveel ze me konden vertellen over de verschillende soorten apparatuur ! Dankzij hen kon ik nu een extra hoge vaatwasser kiezen die ik wilde!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.Stiegelis 02-02-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap DWB097A51

En goeie en snelle levering van de kap. Goed verpakt binnen 2 werkdagen bezorgd. Een zeer duidelijke handleiding voor de montage. Een kind kan de was doen. Deze kap werkt uitstekend en zou ik iedereen aanbevelen. Ook mooien te zien Dus deze vervanging is een juiste aankoop

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wendy 02-02-2017 Via de website gekocht

Goed produkt
Mooie prijs
Zeer tevreden !!!
Aanrader voor anderen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S.M. 02-02-2017 Via de website gekocht

Positieve ervaring

Ik heb Keukenloods gekozen omdat de producten (oven en magnetron) snel leverbaar waren. Het ene product werd verkocht voor de laagste prijs, het andere product niet, maar in combinatie met de leveringsvoorwaarden kwam ik heel gunstig uit bij Keukenloods. Ik heb gekozen om de producten zelf af te halen en heb daarvoor een voucher ontvangen à €25 te besteden aan keukengerei bij een webshop. De verkoper heeft geholpen met het laden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 02-02-2017 Via de website gekocht

Vastwasser

Ik ben zeer tevreden
Vaatwasser eas supersnel geleverd
Kreeg wel een andere die ik had besteld maar die was zelfs nog beter en zuiniger
voor de zelfde prijs
Ik ga zeker mijn andere keuken aparaten ook bij de keukenloods bestellen zeer goede service

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.J. Fuit 02-02-2017 Via de website gekocht

Prima snelle service. Goede informatie vooraf.
Het zou alleen prettig zijn, om aanvullende informatie te geven dat aflevering van het product ook 's avonds kan. Misschien de koper zelf laten aangeven of de levering 's morgens, 's middags of 's avonds komt? Dan hoeft er geen moeite gedaan te worden om te zorgen dat er overdag iemand thuis is en die dan ook nog de kans loopt dat het bestelde product 's avonds wordt geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simon Best 01-02-2017 Via de website gekocht

bestelling herzien

Zeer klantgericht, en professionele plaatsing van een inbouwkoelkast. Bij een vervolgbestelling van een vaatwasser kon ik zonder probleem na de bestelopdracht mijn keuze nog wijzigen, klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

tony moens 01-02-2017 Via de website gekocht

dhr

kan geen enkele tekortkoming vinden , vanaf bestelling werd alles zeer correct opgevolgd en zeer correct afgehandeld .
reeds een volgend product besteld en dit dankzij deze geweldige ervaring .

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.Oskam-Schraa 01-02-2017 Via de website gekocht

koel-vriescombintie

Zonder moeite zochten de medewerkers een passende koel-vriescombinatie voor mijn bestaande keuken. Jammer was, dat ik graag een botercontainer wilde bestellen die te leveren was bij de koelkast. Ook na twee mailtjes vond ik geen enkele medewerking, ik wilde ook gewoon betalen.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 02-02-2017

Beste E. Oskam-Schraa,

Dat is vervelend dat het niet gelukt is om de botercontainer te bestellen. Is het inmiddels wel gelukt of kan ik daarin nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag!