Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jopioni 12-10-2021

Vriendelijke behandeling aan de telefoon.
Gevolgd door een snelle levering.
En als extra service was het mogelijk om aan de deur met PIN te betalen.

Hof Tilburg 12-10-2021

Goede website en makkelijk apparatuur bestellen. ik heb telefonisch vijf apparaten besteld en jammer dat er toen niet gevraagd is of de vaatwasser voor ikea keuken was, waardoor ik de verkeerde machine besteld had. Heb de machine moeten laten omruilen ondanks ik een eens zo duur apparaat kocht is er toch 50 euro omruil kosten berekend. Dat had volgens mij anders gekund.

Zeer tevreden over lever afspraken en verdere contact ik zou volgende keer weer bij keukenloods.nl bestellen. Misschien moet ik dan brutaler om korting e.d vragen.
Officiele reactie van Keukenloods 13-10-2021

Beste Hof Tilburg,

Hartelijk dank voor je review. Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze website! Helaas begrijp ik dat het minder goed is gegaan met de aankoop van de vaatwasser. Een miskoop proberen we te voorkomen door onder andere de maat van het frontpaneel op te vragen, zodat de maat klopt. Ook geven we online aan of de vaatwasser geschikt is voor een IKEA keuken. Helaas is het dit keer niet helemaal goed gegaan, waarvoor mijn excuses.

Ik hoop dat je inmiddels een goede vervanger in huis hebt. Als we nog met je mee kunnen kijken dan horen we het graag! We zijn bereikbaar via 0226 355 340.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Fam. van der Scheer-Hendriks 12-10-2021

Zowel de site als het persoonlijk advies hebben we als heel prettig en deskundig ervaren. De communicatie in de aanloop naar de utieindeljjke levering was zeer helder en accuraat. We voelen ons heel klantvriendelijk bejegend, en het nieuwe aparaat is snel en deskundig geplaatst. Voor nu en nòg eens.

Ron 12-10-2021

Fijn geholpen in de winkel door (*) met goede uitleg en advies over functionaliteit en levertijden.

Vlotte levering na bestellen.

B.Welling 12-10-2021

Ik ken deze zaak al lange tijd en nooit klachten gehad Daarom besloten om hier weer te gaan shoppen ben vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd

Werner 12-10-2021

Los van een snelle levering, die netjes verliep met een keurige medewerker die uiterst netjes werkte, was het meedenken en het zeer nauwkeurige plaatsen van de nieuwe apparatuur erg fijn. Geen lomp, vlug en weg actie. Uitleg en de eerste installatie werd netjes gedaan. Advies over onderhoud werd ook gegeven, afval netjes gescheiden en meegenomen. Super!

Henk 12-10-2021

Geweldige service, top monteur, goede prijs en kwaliteit. Was er erg blij mee.

Hof 12-10-2021

Prima advies en perfecte afhandeling klacht toen een van branders niet goed werkte. Snelle service na aanmelding klacht. Brand nu prima.

Hans 12-10-2021

Eerder keuken apparatuur gekocht ter vervanging defect.
Goed advies, eerlijke prijs en kleine apparatuur direct mee te nemen.
Puntje van aandacht is zaterdag erg druk en lang wachten op verkoper maar nemen dan wel de tijd om goed te adviseren.

Wim 12-10-2021

Duidelijke site en levering was een week eerder dan gezegd was.dus wat dat betreft viel dat erg mee.

Huismuijs 12-10-2021

Wij zijn drie keer in de winkel geweest om ons te oriënteren op een zekere kookplaat. Na ons eerste bezoek waren we er zeker van om bij de Keukenloods terug te keren. en zo geschiedde. Na twee weken keerden we terug om de kookplaat te bestellen maar toen troffen we een andere verkoper die erg moeilijk bleef doen over de voorwaarden en prijzen van de Keukenloods. Slechte ervaring en aankoop afgeblazen. We hebben de zomervakantie voorbij laten gaan en wilden het nog één keer proberen. Toen troffen we een meedenkende verkoper en hebben antwoorden op al onze vragen gekregen. Aankoop vastgelegd.
In de daaropvolgende 31 dagen hebben we echter 13 mails gehad vanuit de Keukenloods met soms verwarrende (waarom wéér een mail, wat is er anders dan drie dagen geleden?), soms dubbele berichten over de betaling en/of verrichtingen, de voortgang en de plaatsing etc. Dat kan echt minder!!
De plaatsing zelf werd uitgevoerd door een vriendelijk, meedenkende en zeer nauwkeurig werkende installateur. De kookplaat ligt prachtig!

Peter 12-10-2021

Bestelling via de site was gemakkelijk te doen. Gekozen om de quooker in de winkel op te halen en kreeg netjes bericht dat de bestelling gereed stond. Aankoop voldoet zeker aan de verwachtingen, dag dagelijks gebruik. Zag ook dat er in de showroom een flink aanbod is van keukens en apparaten, dit nodigt mij zeker uit om nogmaals een bezoek te brengen aan de Keukenloods daar wij voor komend jaar nog op zoek zijn naar een nieuwe keuken.

A Ter steege 12-10-2021

Goede prijs en snelle levering fijne uitleg in de winkel hoe het werkt de kookplaat

Derya camadan 12-10-2021

Ik was bij het begin tijdens de koop tevreden. Goed geholpen enz. Daar krijgen ze de cijfer Omdat ik hier al ooit een inductieplaat heb gekocht dacht ik ik koop al mijn keukenapparatuur ook hier. Aan het einde was ik super boos omdat mij is verteld dat mijn koeler niet leverbaar was. Terwijl ik 2 of 3 maanden eerder een mail heb gekregen dat mij order compleet was. Ze hebben geprobeerd mijn koeler te verkopen of dat hebben ze al gedaan. Mij probeerde ze een andere te verkopenen uiteindelijk kwam de mijne wel binnen? Eerst wordt er gezegd mijn andere klant heeft het later pas nodig daarna wordt er gezegd de koeler die we u hebben aangeboden die neemt de andere? Ik zal deze winkel nooit aanbevelen. Mijn vetrouwen is geschaad.

Anja 12-10-2021

Prima geholpen bij Keukenloods. Medewerker dacht goed met ons mee en gaf duidelijk aan wat de opties waren.

Ewelina 12-10-2021

super vriendelijke service en een zeer grote selectie van meubels en apparaten.

Monica 12-10-2021

Wij zijn in de winkel goed geholpen. De keuze is ruim voor een scherpe prijs.
Levering werd 2 x uitgesteld maar we werden hier goed en op tijd over geïnformeerd.
Levering was perfect, de monteur nam de tijd en was serieus.
Zeer tevreden over de Keukenloods!

Irene 11-10-2021

Behulpzaam, vriendelijke medewerkers. Die mij voorzagen van een goed advies. Eerlijke prijs en snelle levering.

Margriet G.G. Dijkstra 11-10-2021

Prima producten, prettige prijzen, goede en heldere service, vriendelijk personeel. kortom: alle lof. Dat de levering van de producten zo lang heeft geduurd lag niet aan de Keukenloods. Zij hebben hier alle maanden van wachten goed over gecommuniceerd.

Schipper 11-10-2021

Keurig op tijd geleverd. Jammer dat bij het uitpakken één van de knoppen van de oven beschadigd was. Maar één telefoontje naar Keukenloods was voldoende om zonder aarzelen en gesputter enkele dagen later van de fabrikant een nieuwe knop te ontvangen. De oude eraf en de nieuwe erop!!
Snelle en adequate service! Iets wat er bij andere bedrijven nog wel eens aan wil schorten.

Meniekske 09-10-2021

Zeer vriendelijk en behulpzaam met vragen aan de telefoon en balie bij afhalen produkt

JaSy 09-10-2021

Via Kieskeurig ter oriëntatie, prijsvergelijk en reviews bij de Keukenloods terecht gekomen en daar via de website tot bestelling van de ETNA KIF670ZT kookplaat besloten.
Een duidelijke en uitgebreide website met goede omschrijving van de artikelen.
Het bestelproces was gemakkelijk en duidelijk, de levering was super snel en zeer degelijk verpakt.
Digitaal een nette orderspecificatie.
De Keukenloods opgeslagen in de favorieten websites, zeer tevreden en zeker een aanrader.

KWP 08-10-2021

In de winkel gekozen in verband met de betrouwbaarheid en de herkenning in de omgeving. Daarnaast ook goede recensies gehoord van kennissen.

C. M. Out 08-10-2021

Prima service en levering. Ook installatie van product is goed geregeld. Dus tevreden met De Keukenloods.

Kees 08-10-2021

Toen bleek dat de levering van de door ons bestelde oven veel later ging worden werd dit sportief en professioneel opgelost