Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Jolanda 14-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap

Geweldige service zowel online en telefonisch,als de Medewerkers die de afzuigkap geïnstalleerd hebben.
Ik zou zeker weer bij de keukenloods kopen.

Koelkast 120cm 14-12-2016 Via de website gekocht

Goede levering voor nette prijs

Was op zoek naar een losstaande koelkast van ongeveer 1,20m hoog.
Had een ander merk ergens anders gekocht ,maar die bleek na betalen niet leverbaar. Toen maar een bekender merk bij keukenloods gekocht. Voor een nette prijs en levertijd en door een goede transporteur netjes binnengebracht.

Sandra 1975 14-12-2016 In de winkel gekocht

Toservice

Wij waren op zoek naar een nieuw fornuis en die hebben we gevonden! Dankzij het ruime assortiment van keukenloods. Wat een keuze..... nadat we eerst via de website hadden gekeken, zijn we naar de winkel gegaan. Tijdens het kijken en vergelijken werden we gelukkig niet "lastig gevallen " door opdringerige verkopers. We hebben uiteindelijk nog even gesproken met een zeer vriendelijke verkoper.
Na een paar weken zijn we weer terug gegaan om onze keuze te maken. Tijdens dit proces zin we bijgestaan door een zeer vriendelijke verkoper en hebben we onze keuze kunnen maken.
Een paar dagen na onze bestelling had ik toch nog een vraag over het tijdstip van de levering. Ik heb toen mijn vraag via de mail verstuurd en binnen een dag kreeg ik al een antwoord terug!
De levering verliep ook heel soepel! Het nieuwe fornuis zat goed verpakt en de meneer die het kwam leveren was ook zeer vriendelijk.
Al met al......keukenloods is zeker aan te raden!

Pluspunten

• Goede service
  • Snel antwoord
  • Vriendelijk personeel

uvanmarrelo 14-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs, prima service

Mooie kookplaat van Siemens gekocht tegen scherpe prijs. Snelle reactie bij vragen. Netjes gecommuniceerd over levering en installatie. Ook de installatie verliep netjes.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • vlot reageren

Renckens 14-12-2016 Via de website gekocht

Fijne, vrije, winkel.

Voor onze nieuwe keuken waren wij op zoek naar losstaand fornuis en koelkast. We zijn langs geweest bij de winkel om ideeen op te doen.
Hierna hebben we op internet ons fornuis besteld. Deze was er binnen 1 week.
Later nog de achterwand erbij besteld, deze was er ook binnen 1 week.
En de koelkast komt 1 week eerder dan verwacht.
Volgende keer weer bij deze winkel! 😄

Van de Ruit 14-12-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Inductiekookplaat Pelgrim

Destijds keuken gekocht bij Keukenloods. Service was toen al goed. Inductiekookplaat was defect . Na een telefoontje een nieuwe geregeld. Prima en snelle service. Inbouwteam werkte netjes en goed volgens afspraak. Goede bereikbaarheid en vriendelijk.

W.A. van den berg 14-12-2016 In de winkel gekocht
Almere buiten

Overzichtelijke winkel. Goede informatie gekregen

Goed advies gekregen over de inbouwapparatuur. Ook over hoe de maten moeten worden genomen. Heel duidelijke afspraken gemaakt over de kosten en wanneer de levering kan plaats vinden. Een geweldig inbouw team

justrow 14-12-2016 Via de website gekocht

keukenapperatuur

We waren op zoek naar keukenapperatuur voor onze nieuwe keuken uitgekomen bij keukenloods ,zeer concurerende prijzen .
Ook toen bleek dat het gasstel niet op tijd kon worden geleverd , de bestelling compleet kunnen veranderen (ander merk spullen) .
En alles prima op tijd geleverd

Rob 14-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekend!

Voor een keukenmachine vroeg keukenloods de laagste prijs van 5 aanbieders! Snel en eenvoudig bestellen waren ook ok! Volgende dag afhalen in mijn woonplaats. Wat wil je nog meer. Nog lekker voor de Sinterklaas........
DHL gooide echter roet in het eten! Bestelling werd bij de plaatselijke Gamma afgeleverd ( bleek achteraf). Bestelling was zoek. Weg cadeau, weg aanbieding, weg Sinterklaas.
En toen liet Keukenloods zien waar het verschil ligt met andere webshops! Zowel op kantoor als de winkel werd er alles aan gedaan om Sinterklaas toch nog onvergetelijk te maken .
Uitstekende service en cadeau kwam op tijd.

Pluspunten

• Service
  • Klantgericht
  • Emotie

E. Brand 14-12-2016

Contact

Van familie had ik begrepen dat er een uitstekende service werd geleverd. Inderdaad heb ik de bestelde wasmachine geleverd en die werkt prima. Helaas was het niet binnen de paar werkdagen, maar wel in 4 weken, door een fout in de bestelling bij de leverancier. Service dat ik wel compensatie daarvoor kreeg en het transport naar boven niet hoefde te betalen. De mensen aan de telefoon zijn behulpzaam. Afspraak om te leveren was helaas niet op korte termijn te plannen.

Hans 14-12-2016 Via de website gekocht

tevreden klant

Snel telefonisch contact te krijgen, ook later op avond na normale kantoortijden. Prettig contact.
Keukenloods ging mee met prijs andere webshop en dus scherp geprijst. Artikel kon ik twee dagen later ophalen. Dat ging makkelijk en vriendelijk.
Webshop was voor mij ok maar filteren op specificaties van door mij gezochte inductieplaat vond ik te beperkt.

Pluspunten

• snel contact
  • scherpe prijzen
  • duidelijke website

Minpunten

• filteren website beperkt
  • geen wachtruimte bij afhalen

A Houweling 13-12-2016 Via de website gekocht

Apparatuur voor de keuken

Op de pc kan je duidelijk alles bekijken.
De prijzen zijn echt aantrekkelijk'.
Heb je vragen dan is het prettig dat je kan bellen .
De aflevering was perfect .

Carin 12-12-2016 In de winkel gekocht

aankoop combimagnetron pelgrim

Ben tevreden over aankoop en de levering .
Ik gaf aan welke Combi ik had en daar werd direct een prima alternatief laten zien. en zelfde prijsklasse.

Pluspunten

• goed geholpen
  • verstand van zaken

kolhoff 12-12-2016 Via de website gekocht

Sleat1939

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde Bosch oven. Binnen 24 uur afgeleverd Positief meegedacht over de oven, type, gebruikswaarde en kwaliteit. Keukenloods.nl geeft vertrouwen

Pluspunten

• meedenken
  • kwaliteit
  • afspraak ok

Steven 12-12-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Fijn contact, goede prijs/kwaliteit

We zijn erg kundig en prettig geholpen door Erwin. Hij wist een passend aanbod te doen binnen het gestelde budget.

Één van onze keukenkastjes was beschadigd geleverd aan Keukenloods, dus nam Keukenloods van tevoren al contact op om aan te geven dat er een extra keukenkastje zou komen. De wet van Murphy bepaalde dat ook dit kastje beschadigd was, maar dit was simpel op te lossen door de goede elementen van beide kastjes te gebruiken bij het monteren.

Minpuntje was dat een door ons telefonisch doorgegeven wijziging niet juist op de aangepaste offerte stond. Dit heb ik zelf ook over het hoofd gezien bij het tekenen en toen er eenmaal besteld was kon het niet zomaar worden aangepast. Omdat het een kleine wijziging was, hebben we het zo gelaten en uiteindelijk vinden we het prima.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Goed contact over de levering

Minpunten

• Foutje bij aanpassen offerte

Peeters willem 12-12-2016 Via de website gekocht

Heer,

Mijn afzuigkap was stuk.
Door een terugbel actie van Vincent en het tactisch oplossen dat de productielijn bij Bosch niet geheel vlekkeloos verliep heb ik toch de afzuigkap laten bestellen omdat het advies zeer nauwgezet aansloot op mijn wensen.
Er werd correct gehandeld en dank voor deze inzet.

Martin 12-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser gekocht

Vaatwasser besteld, dezelfde dag bericht niet meer leverbaar daarom een up- grade gekregen tegen hetzelfde bedrag. Én binnen 24 uur geleverd.
Kortom, puike service.
Oude apparaat zonder kosten retour genomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Keuze

Nico 11-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden over keukenloods

Via een kennis gehoord van keukenloods. Zij waren erg tevreden over de scherpe prijzen en snelle levering. Ook wij kunnen dit nu beamen. Snelle levering en mooie prijs voor onze vaatwasser van Bosch.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Veel in stock
  • Goede alternatieven indien het toestel er niet is

Arnold 11-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap m

De manier van bestellen via uw site en bevestigingen via mijn mail daarvan gaat snel, soepel en duidelijk. Het hele rogessionele traject van bestellen tot leveren, inclusief voorwaarden, is voor een afnemer een prettige ervaring.

Hans van Leeuwen 11-12-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Hans van Leeuwen

Wij hadden een mooie combi magnetron gevonden op de site van keukenloods maar die bleek niet meer op voorraad. Wij mochten toen de duurdere opvolgende magnetron kopen voor dezelfde prijs. Top toch?

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Snelle levering

Ingrid 11-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast

Een hele goede snelle service ben super tevreden
Vriendelijk personeel
Het inbouwen van de koelkast was ook zo gebeurd

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Snelle service

Jannek 10-12-2016 Via de website gekocht

Snel, scherp geprijsd en duidelijk

Ik heb al een paar keer bij Keukenloods besteld en nu weer een hele fijne communicatie, scherpe prijs en snelle levering. Alles wat je verwacht van een grote winkel in keukenapparatuur. Het zoeken via de zoekmachine werk handig door het kunnen gebruiken van verschillende criteria en zo kun je een weloverwogen keuze maken voor een product. Het zorgt ervoor dat ik goed kan vergelijken en niet snel spijt heb van een aankoop achteraf. Ook wordt er goed verwezen naar extra informatie (bijv. via de fabrikant) over de producten.

Pluspunten

• snelle service
  • duidelijke leveringsinfo
  • scherpe prijs
  • duidelijke communicatie
  • ruim aanbod

Minpunten

• geen winkel in de buurt om eventueel te kijken

John 10-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Na telefonisch overleg werd s'avonds een keuze gemaakt en direct een afspraak gemaakt om een vaatwasser te Leveren. Deze afspraak werd keurig nagekomen en alles werd snel geinstalleerd. De vaatwasser bevalt ook prima. Dus een goed produkt tegen een scherpe prijs. Wat wil je nog meer.

paula plas 10-12-2016 In de winkel gekocht
zaandam

prima geholpen en perfecte aflevering

Wij zijn erg prettig te woord gestaan en geadviseerd de aflevering was met zorg en tot
in de keuken.

A.Broekhuis 10-12-2016

Vaatwasser

Een goede kennis wees ons op Keukenloods. Bestellen van duur apparaat was nieuw voor ons. Tevredenheid.

Hans de Leeuw 10-12-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

Dhr.

Jaren geleden al eens apparatuur gekocht bij Keukenloods, Hoorn. Nu waren we op zoek naar een waterkoker.
Bediening was vriendelijk, prijs was goed.
Deal!
Levering binnen 2 dagen. Top!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Gunstige prijs
  • Snelle levering

Mariska 10-12-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Snel en Goed!

We hadden op zondag de vaatwasser stuk. diezelfde dag nog naar een van de shops gegaan. Nieuwe vaatwasser uitgezocht en deze werd de dag erna al geleverd! Advies in de shop was ook prima!

Pluspunten

• veel keuze
  • veel voorraad

Cor de mooij 10-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Een goed prijs kwalitijd verhouding. Tot nu toe de gekoopste en meet een zeer goede aankoopt snel geleverd. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Petra 09-12-2016 In de winkel gekocht

Vaatwasser

Na enkele weken geleden een diepvrieskist bekocht te hebben bij de Keukenloods, begaf mijn inbouwvaatwasser het. Ik was heel tevreden over de service van de Keukenloods bij mijn vrieskist, dus ik besloot ook mijn vaatwasser hier weer te bestellen. Ze hadden een goede aanbieding, wederom snelle levering en vriendelijke en deskundige bezorgers/inbouwers. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Cor de mooij 09-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Wilma 09-12-2016 Via de website gekocht

Droogtrommel

Voor de tweede keer wat besteld via Keukenloods en wederom goede service en punctueel. Goede prijs en kwaliteitverhouding. Betaling bij aflevering. Kortom: TOP

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betalen bij aflevering

Minpunten

• GEEN

Nienke 09-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Wij bestelden onze vaatwasser en koelkast op zaterdagavond en konden deze maandag al bezorgd krijgen. Heel erg prettig want anders hadden we lang zonder gezeten! (De oude waren kapot) Wat we wel jammer vonden was dat bij aanschaf van twee apparaten er geen mogelijkheid voor korting was.

Pluspunten

• Snelle levering van producten
  • Bereikbaarheid op zaterdag (telefonisch)

Minpunten

• Geen korting bij afname meerdere apparaten

Maarten Post 09-12-2016 Via de website gekocht

Snel, goedkoop, geweldig!

Keukenloods heeft een gigantisch breed aanbod voor elke prijscategorie. De levering is supersnel en de montageservise is vakkundig en zorgvuldig! Ik raad keukenloods aan!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zorgvuldige montage
  • Nemen oude apparaat mee
  • Scherp in prijs

Bloem 09-12-2016 Via de website gekocht

Keurig geleverd

De vaatwasser werd snel geleverd, prima service, hij werd thuis in de keuken gebracht. Vaatwasser werkt goed, prijs kwaliteit verhouding is goed.

kamp 09-12-2016 In de winkel gekocht
amsterdam

aankoop van een vaatwasser en een combi oven

makkelijk zoeken en beslissen en als je er niet helemaal uitkomt dan even een belletje naar de winkel en je wordt geholpen om je keus te maken

Marianne 09-12-2016 In de winkel gekocht

Mevr

Wij waren op zoek naar een 5-pits gasfornuis en kwamen er achter dat Keukenloods in Zaandaam er heel veel in zijn showroom heeft staan. Wij werden daar zeer goed geholpen en geadviseerd zonder opdringerig te zijn. Later zijn wij terug gekomen om ook andere keukenapparatuur te bestellen. Toen bij levering bleek dat wij zelf de verkeerde hoogte vaatwasser hadden besteld werd er onmiddelijk hulp geboden bij het zoeken naar een vergelijkbaar hoger model en de verkeerde maat zonder probleem terug genomen. Zelfs toen bleek dat het gekozen model een aantal weken zou duren is de verkoper er opnieuw in gedoken en heeft een keuze voorgelegd die nog dezelfde week geleverd kon worden en ook aan al onze wensen voldoet. De communicatie over de bezorging en de samenwerking met het inbouwteam hebben wij als zeer prettig ervaren. Bezorgen en het inbouwen is ook mogelijk op zaterdag wat voor ons goed uitkwam.
Inmiddels staat alle apparatuur en genieten wij van het koken op ons fornuis. En de vaatwasser doet perfect de vaat.
Kortom, onze ervaring met Keukenloods is zeer positief geweest. Wij raden deze winkel zeker aan.

Pluspunten

• Goede produktkennis
  • Goede service

Marco 09-12-2016 Via de website gekocht

Perfect aanbod en goede afhandeling

Ik nam contact op ivm een vaatwasser die ergens anders goedkoper was. Omdat ze deze niet voor die prijs konden aanbieden, mochten ze een "beter" model wel voor die prijs aanbieden. Na er over nagedacht te hebben, besloten om de "betere" aan te schaffen. Tot nu toe geen momens spijt van gehad. Top machine, perfecte klantenservice en snelle levering (ook al was dat om 21:45 s'avonds de volgende werkdag)

Pluspunten

• Meedenkende klantenservice
  • Scherpe prijs
  • Groot aanbod
  • Snelle levering

Minpunten

• Nog geen ondervonden

Jenny 08-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik kwam bij toeval terecht op de site van keukenloods.nl omdat ik een zwarte koelkast zocht. Ik werd via de chat gevraagd of ik hulp nodig had en kon mede daardoor snel beslissen. De service was perfect vlotte afhandeling en de informatie over de leverantie was prima en juist

Pluspunten

• Service
  • Informatie
  • Levering

M.J. Buwalda 08-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende en betrouwbare service.

Ik werd op zondag geconfronteerd met een defecte vaatwasser en besloot die te vervangen. Die dag kocht ik telefonisch een nieuwe vaatwasser en werd me verteld dat de levertijd 2 tot 3 dagen zou zijn. De zelfde dag ontving ik een email waarin stond dat de door mij gekochte vaatwasser niet meer voorradig was. De levertijd bedroeg 3 weken. Omdat me dit slecht uitkwam belde ik de volgende morgen om acht uur meteen de shop en werd vlot en efficiënt te woord gestaan. Er werd goed naar mijn bezwaar geluisterd en onmiddellijk een alternatief aanbod gedaan. Het betrof een nieuwer model en voor vrijwel de zelfde prijs en er werd me verteld dat deze de zelfde middag gebracht kon worden. Volgens afspraak ontving ik na een kwartier een mail met de bezorgtijd en inderdaad werd de machine de zelfde middag om half twee bij me afgeleverd. Ik kon bij aflevering met de pin betalen en ontving daarbij ook de factuur. Kortom een shop met uitstekende en betrouwbare service.

Pluspunten

• Luisterend oor
  • Passend advies
  • Efficiënte afhandeling
  • Supersnel
  • Betrouwbaar

Pino Beemster 08-12-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Dhr. gelatie beemster

Onze 6 pits oven gastel.
Wij wilden al een tijd een nieuwe oven gasstel 6 pits nemen.
Na op het internet gekeken te hebben zijn wij bij keukenloods in Zwaag beland.
Door de vriendelijke begeleiding en advies, hebben wij besloten om daar in zwaag onze koop af te ronden met een mooie oven gasstel, en bijpassende afzuig kap.
Wij zijn zeer tevreden over onze koop.
Het product werkt naar tevredenheid en zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• oven is snel warm
  • eenvoudige bediening

Ger Broeren 08-12-2016 Via de website gekocht

Kwaliteit en service is prima in orde.

Na het lezen van de reviews, was ik er van overtuigd, dat ik een prima keuze heb gemaakt.
Dit verdient navolging

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Telefonisch goed geholpen
  • Duidelijke adviezen op de faktuur

JAL 08-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap

Keukenloods is een uitstekende site om producten te vergelijken. Je vult je eisen in en er wordt een keurige selectie gemaakt. Daarnaast kun je ook bellen met een zeer aardige en behulpzame klantenservice die tot laat bereikbaar zijn. Super!

Hennie van Dun 08-12-2016 Via de website gekocht

Bosch inbouw combimagnetron besteld via de telefoon

een fijne webwinkel die afspraken na komen.
heb al eerder een inbouw oven gekocht ook deze is correct en goed afgeleverd.zelfs een telefoontje dat ze hem binnen een half uur zouden afleveren.

Pluspunten

• duidelijke afspraken
  • goede aflevering

Jan 08-12-2016 Via de website gekocht

Amerikaanse samsung koelkast

Mooie koelkast uitgezocht voor een superprijs, bezorger was ook geweldig! Een dikke 10 keukenloods!!

Pluspunten

• Bezorger deed heel erg zn best

Minpunten

• Levering duurde een aantal weken, niet op voorraad

Bouwbedrijf Nieuwkoop 08-12-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods waddinxveen

Snelle levering afzuigkap

Dinsdag besteld woensdag geleverd duidelijke communicatie omtrent exacte tijd .proma service ook na aflevering

Pluspunten

• Komt afspraak garanti na
  • Goede aankoop service

christien 08-12-2016 Via de website gekocht

De goedkoopste

Via internet op zoek naar een inbouwkoelkast.
Bij de keukenloods was de koelkast waarnaar ik op zoek was, het goedkoopst. De andere dag werd de koelkast al bezorgd. Ik ben heel tevreden.

Ruud 08-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Combimagnetron

Jammer dat er op de site van keukenloods geen prijzen bij staat. Maar even een belletje is de moeite waard dan kom je er snel achter dat ze de goedkoopste zijn. En levering is ook supersnel. Dus dik te vreden.

• Levering

Minpunten

• geen prijzen op de site

Jonkman 08-12-2016 In de winkel gekocht
Almere

Zeer tevreden,goed geholpen en goed ingebouwd.

Fantastisch geholpen en alles klopte met de site.
Ook de inbouw daarna op het afgesproken tijdstip,vakkundig gedaan.
Product prima.

Pluspunten

• Helder

Hhspoor 08-12-2016 Via de website gekocht

Henk Spoor

Gewoon goed no nonsens komen afspraken na ,we hebben regelmatig producten besteld en gekocht het is eigenlijk nooit tegen gevallen je besteld en wordt goed geïnformeerd over levering en de bezorging is zeer correct ,pinnen bij de bezorger dus geen contant geld ,erg goed ,

Pluspunten

• Goede service
  • Laagste prijs garantie
  • Gewoon zeer goed
  • Regel gekocht en eigenlijk nooit teleur gesteld

Bert 08-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service en deskundig!

Goede service en bijzonder deskundig!
Deskundigheid van personeel en snelle service.
Na een probleem een belletje en alles was in no time opgelost!