Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

JoostV 19-07-2021

Prima shop, alleen ze zeggen binnen 24 uur via eigen bezorgdienst, maar dit wordt dan PostNL. En dan begint de ellende. Levering wordt - door PostNL- pas na 2 dagen maar dan ineens een mailtje van PostNL dat eea bezorgd is met een handtekening. NIET bij mij! Dan weer mail van PostNL en dan wordt het ineens geleverd.In een doos die fiks beschadigd was. Levertijd 24 uur wordt dus 4 werkdagen! Slechte zaak met PostNL

maurice mouwen 19-07-2021

Goede site, goede prijs,voorraad vaatwasser besteld en conform planning snel daarna geleverd (bij mij kon het de volgende dag niet, dus de dag erna geselecteerd)

Gerrie 19-07-2021

Alles is netjes geleverd, en art die niet op tijd konden leveren samen een oplossing voir gevonden

Top! 19-07-2021

Snelle levering, goede prijs, vriendelijke monteur met verstand van de zaken,..

P. Wulffraat 18-07-2021

We werden goed geholpen bij het keuze maken. Ook de prijs voor het artikel was lager dan bij andere keukenzaken.

Monique Nohlmans-Wanders 18-07-2021

Super vriendelijke verkoper, toevallig op deze site gekomen. De planner voor een afspraak betreffende plaatsen stond voor meerdere opties open en tot slot de monteur was zeer beleefd en vakkundig vooral als je alles alleen doet.
Dus in het kort, dik, dik tevreden.

welke naam? 18-07-2021

We zijn telefonisch en mondeling uitstekend geholpen door heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ook de website is duidelijk en klantvriendelijk in gebruik.
De apparaten die we aangeschaft hebben zijn keurig op tijd en schadevrij geleverd, en werken prima.
Wij zijn zeer tevreden!

Roelf ensi n g 18-07-2021

Super goed keurig op tijd met de levering netjes in de verpakking
Niets om over te klagen in een woord toppy

patrick wenn 18-07-2021

Mooi op de afgesproken datum geleverd, de monteur was kundig en vriendelijk de oude ijskast mooi meegenomen zoals afgesproken, ik ben over de inbouw koel / vries combinatie zeer tevreden.

Bernie 18-07-2021

Goede kwaliteit-prijsverhouding. Doen wat op de site staat, snelle levering.

Kees 18-07-2021

Goed product en snelle bezorging! Al verschillende keren iets besteld en is heel goed bevallen echt een aanrader!

Smly 18-07-2021

Duidelijke webshop, heldere communicatie en komt afspraken na. Levering volgens afspraak en superblij met het product!

willem 18-07-2021

Keukenloods gaf mij een duidelijk antwoord op mijn vragen. Dit samen met de prompte levering hebben ervoor gezorgd dat ik zeer tevreden ben over mijn aankoop.

Aron 17-07-2021

Met wat vertraging keurig geregeld. Voor een van de apparaten hebben we ieen alternatief moeten kiezen.

Henk 16-07-2021

Artikel was overal slecht leverbaar maar uiteindelijk voor keukenloods gekozen, waren sws de goedkoopste en ik werd super op de hoogte gehouden over de status van mijn product.

Top zaak

Jan - Peters 16-07-2021

goede service. Men doet wat men belooft .Ook het telefonisch contact was helder en duidelijk.Goed advies

Smit 16-07-2021

Op zich ben ik tevreden, maar toen ik een product verkeerd had besteld en moest omruilen werd er 50 euro in rekening gebracht. En dat terwijl ik voor een bedrag van €2000 bij keukenloods heb besteld. Bespottelijk!
Officiele reactie van Keukenloods 20-07-2021

Beste Smit,

Bedankt voor je review. Ik lees dat je ontevreden bent over de kosten voor het omruilen van het apparaat. Dit is onze policy en geldt voor bestellingen van elke waarde, waar ik helaas niets aan kan doen. Mijn excuses voor het ongemak.
Apparaten kunnen ook zelf teruggebracht worden, dan worden geen retourkosten in rekening gebracht.

Als je hier nog vragen over hebt hoor ik het graag!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Davevanamstel 16-07-2021

Goede service, prijs kwaliteit verhouding goed. Snelle levering. Het voor ons inbouwen van de inbouw koelkast hebben ze goed gedaan.

Kees 16-07-2021

Goede telefonische adviezen, scherpe prijzen en leveren conform afspraak! Eigenlijk de drie van de vier kernwaardes.

Omtrent after sales kan ik nog niks zeggen

Chantal 15-07-2021

Voor de 1e keer wat besteld op aanraden van een kennis.
Mooie website en duidelijke omschrijving van het product.
Dat is ook wel nodig bij het zoeken van een grote inbouw koel-vriescombinatie.
Super tevreden over levering en product. Aanrader

N de Wal 15-07-2021

Waren er snel uit hadden ons al via Internet voorbereid en de verkopers waren zeer vriendelijk en gaven duidelijk uit leg.

Hein Stads 15-07-2021

Goed zaak, keurige aflevering, helaas vaatwasser nog niet binnen (ivm leveringsproblemen Miele), aardige medewerkers. Betrouwbaar

Dieke 15-07-2021

Goede service. Ik heb (in de avond rond 9 uur) verschillende keren gebeld om advies (ik bedacht steeds weer…oh ja, hoe zit dat nou met….) Steeds vriendelijk.
Ook goed overleg over de levering en montage. Blij met de vaatwasser.

een tevreden klant 15-07-2021

Kedukenloods heeft een ruime keuze, concurerende prijzen en een prompte en betrouwbare afhandeling van de order. Definitief een aanrader.

Marcel Hoogstraten 15-07-2021

Keurig netjes op tijd en volgens afspraak geleverd en oude koelkast meteen mee helemaal top 👍🏼