Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Twan V 10-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Goedkoop en snelle levering op aangegeven plaats. Werd netjes gevraagd of er nog een oude mee terug moest.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dunja 10-07-2017 In de winkel gekocht
Almere buiten

Zeer snel, accuraat en vriendelijk geholpen

De dame in de winkel had oor en oog voor mijn wensen, kon meedenken, was ook bereid om mee te denken, heeft meerdere alternatieven aangeboden. Geduldig en vriendelijk en zeer snel stond ik met mijn bestellingen weer buiten. Erg prettige ervaring

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob Lelystad 10-07-2017 Via de website gekocht

Service op basis van productkennis

Goede productkennis van oude te vervangen apparatuur. Goed advies op basis van deze kennis. Keukenloods is de verkopende partij met een afzonderlijke installatie afdeling, te weten het INBOUWTEAM.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bert 10-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snel en vlot geholpen bij het kiezen en aanschaf inbouw diepvrieskast. Telefonisch goed geadviseerd en levering was vlot en vakkundig uitgevoerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annie 10-07-2017 Via de website gekocht

Geen valse belofte, geweldig

Alles wordt precies verteld hoe men werkt bij Keukenloods betreft de service en levertijden zodat eigenlijk niets meer een verrassing is. Als zeer goed ervaren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel Hoekveld 10-07-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Aankoop van de combi magnetron Siemens.

Een deskundig advies. Ook het aankoop bedrag was een meevaller. Mijn advies: Eerst naar de showroom van de Keuken Loods is zeker de moeite waard. Inmiddels zijn wij een zeer tevreden gebruiker van de aankoop van de Combi Magnetron.

W Zwiers 10-07-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Het is een fijne,ruime en overzichtelijke zaak. Personeel vriendelijk, behulpzaam maar niet opdringerig. De prijzen zijn altijd iets lager dan bij andere zaken maar dat gaat niet ten koste van service. De levering is ook vrij snel, gratis en keurig. Het aanbod is groot zodat er genoeg keuze is. Kortom, wij gaan altijd eerst naar deze zaak.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.J.A.M. Kokke 10-07-2017 Via de website gekocht

Correcte en op de afgesproken tijd afgeleverd

Alles is perfect gegaan, gemakkelijk via de site besteld. Keurige melding wanneer het de koelkast geleverd zou worden. Ook een e-mail ontvangen of de maten van de deur van de keuken klopte met de maten van de bestelde koelkast. Deze e-mail was voor mij eigenlijk niet nodig omdat het een vrijstaande koelkast betroft, maar toch! De koelkast werd ook netjes en vriendelijk afgeleverd. De oude koelkast kon ik mee terug. Alles Top!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

IT 10-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Qua prijs geen goedkopere kunnen vinden voor de vaatwasser die ik heb aangeschaft. De levering liep wat uit maar dit werd netjes gecommuniceerd per mail en telefoon. Prima service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M Bloemendaal 10-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service, flexibele uitvoering

Verkoper vriendelijk en heel erg behulpzaam, goed de opties en mogenlijkheden besproken. Tijdens installatie werden de punten die niet goed waren meteen meegenomen. Onze tweede keuken in 2,5 jaar (door verhuizing) ook weer naar grote tevredenheid!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gonny 10-07-2017 Via de website gekocht

Een betere service kun je niet krijgen

Alles was perfect geregeld...tijdstip van brengen en plaatsing zelfs op zaterdag, betaling en heel vriendelijk personeel. Wat wil een koper nog meer. Bij een keukenbedrijf zou ik in dit geval zelfs 300e duurder uit zijn.
Voor mij dus in de toekomst altijd via keukenloods...!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wjvdsr 10-07-2017 Via de website gekocht

Prima service, uitstekende klantgerichtheid.

Scherpe prijzen; accuraat werkende medewerkers aan de telefoon; bereid en in staat om bij voorkomende (deel levering) gevallen een snelle oplossing te vinden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ozerdogan 10-07-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Top Service

Prima en vakkundig geholpen.
Communicatie betreffende afleveringen en opslag prima verlopen.
2 maal toe contact gehad met de service afdeling ook hier goed geholpen.

J.H.Princen 10-07-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Aankoop afzuigkap

Goed advies en goed geholpen door medewerker van de winkel. In de winkel besteld door medewerker op de site van Keukenloods.

Paulien 10-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede kwaliteit

Eerst vestiging in de buurt gebeld om te kijken of er show model aanwezig was. Helaas was dit niet zo, dus op de gok via de webshop de kookplaat besteld. Werd binnen een paar dagen bij ons thuis bezorgd, goed verpakt. Fijne goede kookplaat en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Vragen per mail werden hetzelfde uur nog beantwoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.Broekstra 10-07-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment met snelle levering

Prima ervaringen met diverse aankopen. Snelle levering. Goed geprijsd, rekeninghouders met de kwaliteit van de producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marja 10-07-2017 Via de website gekocht

Super service van bestelling tot levering/montage

Voor kantoor een nieuwe vaatwasser besteld. De medewerker aan de telefoon stond mij zeer professioneel en vriendelijk bij. Hij wilde zeker weten dat de vaatwasser ging passen en controleerde met mij de maten. Toen de vaatwasser niet bleek te passen, had hij binnen 1 minuut een alternatief van hetzelfde merk en ongeveer dezelfde prijs.
Montage van EUR 79,- is zeker het geld waard! Ik heb de monteurs binnengelaten en ze verder niet gezien of gehoord. Na een klein uurtje zijn ze, na contante betaling, vertrokken.
Top service! geen vuiltje aan de lucht.

Fijne winkel, fijne mensen 10-07-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijke, hulpvaardige, meedenkende medewerkers. Komen afspraken na, doen extra moeite om wat uit te zoeken en komen met een schappelijk prijsaanbod.

Sandra 10-07-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Geweldige service ,denkt met je mee

Wij zijn zelf naar de winkel gegaan van Keukenloods en werden heel correct geholpen en denkt ook met je mee en houd overal rekening mee,ook als je iets anders zoekt helpen ze je op internet kijken.Niet opdringerig ,offerte mee gehad om rustig na te denken en houd ook rekening met de prijs wat je kan uitgeven.Ik raad mensen zeker aan om hier naar toe te gaan,later nog een kraan er bij gekocht en hij hield helemaal rekening met ons gasstel wat er ook bij zat met de kleur,daar hadden wij niet aan gedacht

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anton Arnhard 10-07-2017 In de winkel gekocht
Zwaag (hoorn)

Perfecte service

Vaatwasser gekocht. Duidelijk uitleg van de voor- en nadelen. Aflevering van de vaatwasser ging goed en de oude werd gelijk meegenomen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bernard 09-07-2017 Via de website gekocht

Hier bestel ik nooit meer! Nog steeds geen geld terug...

We hebben op 9 juni een bestelling geplaatst bij de Keukenloods. Helaas bleek dat dit niet de juiste uitvoering was en wilde we deze graag ruilen. Hiervoor moesten we 50 euro betalen. Ik heb het product zelf teruggebracht naar Opmeer.
Nu ruim een maand later wachten we nog steeds op ons geld.

Omruilen in de winkel is niet mogelijk.
De medewerker vertelde me dat dat niet mogelijk is ivm een hoop bla bla bla.
Dit had een perfecte kans geweest om de winkel te gebruiken om het web te verbeteren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 10-07-2017

Beste Bernard,

Wat vervelend dat je nog op geld zit te wachten. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Bernard 19-07-2017

Hallo Emma,

Ordernummer is L0277393.
Toevallig is het bedrag van de oven een dag na het schrijven van de review teruggestort. We missen alleen de 4,95 euro nog voor het betalen bij afleveren.

Ik snap alleen nog steeds niet waarom de webshop en de winkels niet samenwerken in jullie dienstverlening. Dit kan zoveel verbetering bieden!

Richard485 09-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik wist al wat ik wilde. Snel tot een goede prijs gekomen. Afhandeling verliep goed. Vaatwasser goed geinstalleerd en de installateurs waren ook niet te flauw om ff een ander kleinigheidje in mijn keuken op te lossen. Prima dus.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

tanteli 08-07-2017 Via de website gekocht

Levertijd site klopt niet

Ik had producten uitgezocht waarbij stond "op voorraad". Vandaag besteld, morgen in huis. Helaas bleek dit niet te kloppen. Een pluspunt is wel dat ze een zeer scherpe prijs hebben.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

Ton 08-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goede prijs, snelle levering op gewenste dag en dagdeel. Extra navraag via de mail om zeker te zijn dat de mismaat in orde is om omruilen te voorkomen.
Alleen jammer dat er niet afzonderlijk gecommuniceerd was over het vervangende artikel. Dit had ook via de mail gekund. Nu las ik in de factuur dat wij de de opvolger van de bestelde koelkast kregen voor dezelfde prijs. Iets andere indeling dan gewend.
Verder een prima koelkast

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zaanzicht 07-07-2017 In de winkel gekocht

Meer dan tevreden

Mijn koelkast ging onverwacht stuk en na raadplegen internet kwam ik bij de Keukenloods terecht. Ben daar langs gegaan en werd daar eeg goed geholpen. Veel informatie maar er werd mij niets opgedrongen. Wel werd er voor mij gebeld naar een leverancier om te informeren wanneer een bepaalde koelkast geleverd kon worden. Bleek snel te zijn. Alles is ook volgens afspraak afgehandeld. Erg sympathieke medewerker.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

kuilman 07-07-2017 Via de website gekocht

Voordelige en prima aanbieding .

Makkelijke website , vriendelijke benadering en snelle bezorging door keurige bezorger .Product komt overeen met wat was afgesproken .

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

K 07-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Niet in de winkel geweest.
Via de site gekocht, scherpe prijzen en zeer gevarieerd assortiment.
Keurig op tijd geleverd en zeer netjes geplaatst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nan 07-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel, klantvriendelijk????

Ik vind de dienstverlening goed . Makkelijk en snel geleverd. Mocht er iets misstaan wordt je snel geholpen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Alex 07-07-2017 In de winkel gekocht
Almere Buiten

geweldige service en lieve mensen!

15 jaar geleden onze keuken hier gekocht, één keer was de inductie plaat kapot, werd gratis vervangen. Intussen diverse apparatuur vernieuwd omdat we weer eens wat nieuws wilden, geweldige lieve mensen, goede service top materiaal!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Open en eerlijk handelen 06-07-2017 Via de website gekocht

Eerlijk zaken doen

Website is duidelijk en helder. Ik was op zoek naar een product voor een nette prijs en heb een interessante showroom aanbieding genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Compter, John 05-07-2017 Via de website gekocht

Simpel, doen wat zij zeggen.

Heldere en concrete afspraken. De firma houdt zich aan de belofte, elders goedkoper, dan bij ons voor dezelfde lage prijs.

Deasy 05-07-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!!

erg tevreden! op tijd levering! goede producten. na bestelling, heb ik gezien dat de prijs is €40 gezakt, heb ik email van gestuurd en krijgt meteen verschil terug!!
wow super service! bijzonder goed winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H van der Zouwen 05-07-2017 Via de website gekocht

Prima inbouwservice, goede communicatie

Prijs, duidelijke beschrijving van het product. Jammer alleen dat het type dat ik had uitgezocht wel op voorraad stond maar niet meer leverbaar was. Dat hoorde ik toevallig toen ik telefonisch had met een medewerker. Prima dat er dan een gelijkwaardige machine wordt geleverd maar dat zie je niet bij de bestelling. Verder een prima inbouwservice door Frank.
Keurig op tijd, zeer netjes en schoon gewerkt.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

eef 05-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

beter uitleg geven als jullie een alternatief bieden. Ik moest zelf nagaan of de opgenomen kookplaat in de factuur werkelijk door ons bestelde kookplaat was. Dat was niet het geval! Als u een alternatief biedt, zet het beter in de mail/factuur! Daarnaast stond op de website dat de kookplaat op de vestiging 'op voorraad' was, maar die moest achteraf besteld worden. De rest ging perfect!

Magda Koers 05-07-2017 Via de website gekocht

In de eerste plaats zeer klantvriendelijk kontact.

De gezochte koelkast was niet meer aanwezig; de nieuwe versie werd voor dezelfde prijs geleverd.Top.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Kris 05-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke website. Groot aanbod en vooral de voordeligste. Voldoende informatie over verdere afhandeling bestelling.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan 05-07-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Uitstekend geregeld

3 nieuwe apparaten in een bestaande keuken gekocht en installatie geregeld door inbouwteam. van alle stappen keurig op de hoogte gehouden, en op installatiedag werd alles stipt op tijd, bijna geruisloos en vlot geinstalleerd. na afloop even de koelkast opstarten , doek over de apparaten voor de glans en klaar. heel blij mee!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Aad 04-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service.

Apparaten eenvoudig vindbaar en gemakkelijk te bestellen. Op een snelle en effectieve manier contact kunnen leggen over product- en prijsdetails,

Frank 04-07-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

zeer tevreden met ruime keuze en klantvriendelijk personeel

Shop is goed verzorgd en personeel klant vriendelijk.
Zou deze shop zeker aanraden ook omdat de prijzen goed aansluiten bij ons budget.
Er is dan ook voor ieder wat wils en alle prijsklassen.
Groeten slagerij peters

Marieke 04-07-2017 Via de website gekocht

Prettig contact!

Allereerst heb ik flink wat prijzen vergeleken van de keukenapparatuur welke ik graag in mijn nieuwe keuken wilde. Keukenloods was daarbij veruit de goedkoopste. Na telefonisch contact waarbij ik vriendelijk te woord werd gestaan, heb ik de apparaten besteld. Later was het mogelijk om enkele apparaten vervroegd te laten leveren, de service was wat dat betreft erg persoonsgericht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bart 04-07-2017 In de winkel gekocht

Prijs vs. Kwaliteit is ongekend

Prijs/kwaliteit is buitengewoon goed. Assistentie in de winkel had iets proactiever gekund maar eenmaal de aandacht vergaard, verliep alles uitermate soepel. Punt van aandacht; klanten geven grote bedragen hier uit, zou erg makkelijk zijn als er met credit card betaald kan worden, mede door de automatische verzekering die bij veel creditcard aanbieders wordt verstrekt.

Jansen 04-07-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en goede motage service

Voor de zelfde kraan had ik anders veel meer betaald. Ook de montage service was zeer goed.
Netjes op de afgesproken tijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 04-07-2017 In de winkel gekocht

Top service en levering

Duidelijke site, veel keus en een snelle levering van de apparatuur. Pinnen bij de chauffeur is mogelijk. Best prettig als je geen grote sommen geld in huis wil hebben. Ik vind het een topzaak

David 04-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service. vriendelijk profesioneel klantgericht

Heb een 90cm br. Atag fornuis bestelt en gevraagd of het naar Israel kan worden gestuurd. Ondanks de vele moeilijkheden ivm export en allerlei documenten heeft het hele verkoopteam zich er voor ingezet om alles snel en perfect te regelen, zeer prettige ervaring

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Th.C. Lof 04-07-2017 Via de website gekocht

prima service van vooral de firma Inbouw v.o.f.

Prima dienstverlening van de verkoopafdeling, die eerlijk vertelt dat twee koelkasten van verschillend merk eigenlijk identiek zijn, op een lettertje in de typeaanduiding na. En die twee jonge ondernemers van Inbouw v.o.f. die de oude koelkast uitnamen, meenamen, die nieuwe uitpakten en installeerden maken Keukenloods tot een firma met een dubbele betekenis van het woord 'loods'. Voor ons: een goede gids (loods) naar een goed product en op voorraad in het magazijn (loods)

Robert 04-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Goede service, kennis van zaken, inbouwteam levert uitstekend werk, komen alle gemaakte beloftes na!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Familie B. 04-07-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima!

Prettig geholpen, transparante service, aanvankelijk verkeerde levering van type(nummer) werd snel en klantvriendelijk gecorrigeerd.

Jan Willem 04-07-2017 Via de website gekocht

Snel, goede prijs en correcte afhandeling!

Binnen een kwartier antwoord op mijn vraag, vervolgens een duurdere machine gekregen omdat de gekozen machine een lange levertijd had, alles zonder meerprijs! Installatie voor € 79,- laten doen en dat was het meer dan waard. Gewoon doen dus!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Thiermann 04-07-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, perfect advies en vlotte montage!

Ditmaal was ons inbouw koffiezetapparaat aan de beurt. Vraag is dan natuurlijk of de mismaten nog kloppen en .....weet daar wel raad mee, dus binnen 5 minuten mijn vragen beantwoord en geverifieerd en daarna het apparaat besteld. Ook de montage weer vlot en deskundig. Wij genieten weer van een heerlijk kop koffie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rdk 04-07-2017 Via de website gekocht

10 met griffel....

Snelle en goed (e verpakte) service, tegen een goede prijs. Zeker meer in doen en daarna niet te veel mails etc

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -