Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Mieke moerkamp 15-07-2021

Wat een fijne vaatwasser heb ik gekocht zo stil en als het programma klaar is gaat de deur vanzelf open en de lichtjes zijn ook gelijk uit

Rene 14-07-2021

Snel besloten, goed geholpen. Vakkundig geplaatst. Mocht ik weer wat nodig hebben zal ik eerst hier eens kijken.

zaandam 11-07-2021

Goede, ruime keuze en accurate levering. Ook de informatie omtrent het tijdstip van levering is helder.

Anne Marie 11-07-2021

Bij telefonisch contact ben ik vriendelijk te woord gestaan. Het type vaatwasser dat ik had gekozen was niet meer leverbaar en stond nog wel op de site. De vernieuwde variant kreeg ik daardoor voor dezelfde prijs! Super

Heiko 10-07-2021

Goede service in het verleden en nu weer. In de winkel goed geholpen en de eigen installatie service is erg fijn.

Hoogj09 09-07-2021

Perfect. Supersnelle levering. Bezorger hielp mee de grote doos naar binnen te brengen.
Gewoon een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Gerrit 09-07-2021

een duidelijke en gebruik vriendelijke site en een zekere behandeling met duidelijke uitleg en afspraak en levering

Gabriel 09-07-2021

Snelle levering en nette service door monteurs. Goed op de hoogte gehouden van status bestelling.

Familie Schepers 09-07-2021

Goede site, goed advies en flexibel toen er een en ander na levering gewijzigd werd. Prima service en goede prijzen.

André 09-07-2021

Netjes geholpen personeel met verstand van zaken. Had een aantal vragen en die werden duidelijk beantwoord.
Personeel nam ook gewoon de tijd voor me om diversen verschillende apparaten uitleg over te geven, wat de verschillen waren.
Daarna gelijk besteld nadat ik keuze had gemaakt en toen de bestelling binnen was hebben ze me geholpen het in de auto te zetten. Werd door internet op de hoogte gehouden waarneer me bestelling zou binnen komen.
Dus ja al met al was ik zeer tevereden over hoe alles is gegaan.

Harmen 09-07-2021

Goeie service, zeer vriendelijke monteur. Doe heel goed werk heeft geleverd. Goeie prijs-kwaliteit verhouding.

A. Gielen 09-07-2021

Een prima service. De mensen van keukenloods denken mee en komen met goed oplossingen

Alex 09-07-2021

Er heerst een ongedwongen sfeer in de showroom.
Men is geïnteresseerd, neemt de tijd en je krijgt een eerlijk en vakkundig advies.
Levering verliep ook volgens afspraak.
Een fijne zaak!

GB 06-07-2021

Ben erg blij hoe makkelijk hoe makkelijk ik het onderdeel kon bestellen op de website, ook duidelijke communicatie over de verwachte leverdatum.
Heb voor de winkel in Zwaag gekozen omdat die dichtbij is voor mij, echter vond ik het personeel niet echt vriendelijk moest vragen als enige klant in de winkel of ik geholpen kon worden omdat ze druk in discussie waren met elkaar. Gemiste kans wil toch over twee jaar een nieuwe keuken plaatsen maar daarvoor zal ik zeker niet naar de showroom gaan in Zwaag
Officiele reactie van Keukenloods 09-07-2021

Beste GB,

Goed om te lezen dat je tevreden bent over het bestellen op onze website! Dat zien we natuurlijk ook graag voor de service in onze winkels. Helaas begrijp ik dat het niet naar tevredenheid is gelopen, en dat is erg jammer. Mijn excuses hiervoor. Ik weet niet precies wat de situatie was en waarom je niet direct geholpen werd. Wel is het wat drukker dan normaal en moeten afspraken goed voorbereid worden. Dan zijn mijn collega's druk bezig, ook al zijn er geen of weinig klanten in de winkel.

Mochten we je nog kunnen helpen bij vragen over je aankoop, dan staan we uiteraard voor je klaar (ook online). Dan kijken we met je mee!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Sandra 06-07-2021

Zeer klantvriendelijk en servicegericht geholpen door alle betrokken personen met de aanschaf van een buitenkeuken/BBQ Baumatic. Was top.
Buitenkeuken bevalt ook zeer goed!

Luís 05-07-2021

Prima service, ook nadat ik per abuis een verkeerde koelkast had besteld werd dit snel in orde gemaakt.

jantinus weggemans 04-07-2021

Goed geholpen in het filiaal in Veendam, en snelle en correcte aflevering van het product.
Top 👍

jantinus weggemans 01-07-2021

Top 👍

Keukenloods Hoorn 01-07-2021

Werden keurig geholpen en hadden binnen een paar dagen onze bestelling in huis .

Hans 01-07-2021

Snel en goed geleverd. Top de vaatwasser geïnstalleerd en de oude weer meegenomen.

Astrid 01-07-2021

Meer dan tevreden in een woord super!!
Snelle levering en zeker niet duur. Ik ga zeker de volgende keer als ik wat nodig hebt gelijk hier naar terug.

Robert Toet 30-06-2021

Prima geregeld allemaal. Netjes geleverd en ingebouwd. Koelkast doet wat hij moet doen.

Robert 30-06-2021

Prima producten, goede prijs
en zeer goede communicatie met klantenservice en inbouwteam, klantenservice zoals het hoort !!!
afspraken worden keurig nagekomen
zeer vakkundige inbouw van koelkast, vaatwasser en kookplaat
Kortom prima ervaring, aanbeveling voor anderen

Kayleigh Vonk 30-06-2021

Tijdens de kerst 2020 hebben wij onze keukenapparatuur besteld voor levering in week 6. Toen in week 13 alles geleverd werd, zat er in mijn oven al een flinke deuk. Ik heb direct een vervanging aangevraagd want het was een nieuwe oven of € 75,- tegemoetkoming. Ik heb nu al de zoveelste melding binnen dat de levering opschuift - dit keer "naar verwachting" in week 29, maar echt zeker is het niet. Als ik Keukenloods bel word er aangegeven dat er door Keukenloods echt geen verwachting of garantie afgegeven kan worden. Volgens mij klopt er dan iets niet in het proces? Je verkoopt apparatuur aan je klanten, maar je kunt deze niet leveren en je kunt ook niet zeggen wanneer je deze denkt te kunnen leveren. Ik wacht inmiddels al 29 weken op een werkende oven.
Officiele reactie van Keukenloods 02-07-2021

Beste Kayleigh,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat de oven nog niet binnen is. Sommige producten zijn helaas slecht leverbaar vanwege productieproblemen vanuit de fabrikant. Er is een grote vraag naar apparatuur en daar kan helaas niet genoeg producten voor gemaakt worden. Dit leidt tot een langere levertijd, wat ontzettend vervelend is. Als je wilt, kunnen mijn collega's met je meekijken voor een alternatief dat beter leverbaar is. In dit geval horen we het graag via 0226 355 340.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Rudolf 30-06-2021

makkelijk te bereiken en prima advies. je krijgt een echt persoon aan de telefoon, niet een of andere computer met 1000 opties.