Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

HGJ 24-06-2021

Gewoonweg prima verzorgd en volgens afspraak. Wederom succesvol. Dat houdt in dat we bij nieuwe apparatuur bij jullie opnieuw zullen bestellen.

Paul de hoog 24-06-2021

Opzoek naar vaarwasser en met vakkundig personeel de juiste inbouw vaatwasser geleverd. 2 dagen later netjes geleverd en alles volgens afspraak. super!!!!

David 24-06-2021

Was een behulpzame klantenservice die me goed op weg hielp, pakketje was wel 1.5 later dan beloofd binnen

nee 24-06-2021

makkelijk, snelle levering, goede service. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

Mark 23-06-2021

Ik ben in de XL winkel geweest in Zaandam. Daar prima geholpen en geadviseerd. Hier werd ruim de tijd voor genomen.
Aflevering inplannen en de uitvoering hiervan perfect volgens de gemaakte afspraken.

Chantal 23-06-2021

Deze winkel had niet alleen het nieuwste van het nieuwste maar ook wat oudere modellen wat scheelt in de prijs. Blij met aankoop. Koelkast ziet er mooi uit en doet het erg goed. Bezorging prima, ophalen oude dikke prima.

jan willem knoop 23-06-2021

Goede prijs / kwaliteit, en perfecte service!! Had een verkeerde maat combimagnetron besteld maar was binnen no time geruildt!

Christ 23-06-2021

Keurig op de hoogte gehouden over leveringsdatum en perfect geleverd en geplaatst

Trinks 22-06-2021

Goed geadviseerd bij de keuze voor vervanging van een afzuigkap. Dit type was er niet meer, maar er werd meteen naar een andere gezocht die er ook in paste.
Hartelijke dank.

Jacques 22-06-2021

Wij hebben in de loop der jaren de meeste keuken apparatuur vervangen door dit aan te kopen bij Keukenloods naar volle tevredenheid. En altijd laagste prijs garantie dat is super.

Mw Jansen 21-06-2021

Je wordt er vakkundig geholpen en men verkoopt er kwalitatief hoogwaardige apparaaten.

Keukenloods 21-06-2021

Onderdeel besteld voor de keuken. Heel fijn, dat we het onderdeel bij de keukenloods konden bestellen. We werden netjes op de hoogte gesteld over de voortgang van de bestelling en de leverdatum.

Marie-Louise 21-06-2021

Niet al te lange levertijd, prettig verkoopgesprek komen afspraken na. Vakkundige installateurs.
We zijn er erg blij mee en het is een echte blikvanger in ons huis.

Jan 21-06-2021

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk betalen en snelle levering volgens afspraak!

John 21-06-2021

Prima service. Na installatie en kleine storing, oven werkte niet. Keukenloods heeft hierop adequaat gereageerd. De storing is verholpen.

ESN 21-06-2021

Klantvriendelijke klantenservice! Goede en behulpzame monteur!
Echt goede service!

J.G. van Hoof 21-06-2021

Het bestelde is keurig op tijd conform beloofd besteld. Zeer netjes verpakt.

Richard 21-06-2021

Wij hebben bewust voor de keukenloods gekozen omdat we hier de kookplaat en bijpassende afzuigkap in 1 keer konden aanschaffen, de klantvriendelijk staat hoog in het vaandel hier bij alle medewerkers die ik heb gehad.
De kennis is aanwezig, op verzoek van de verkoper de spullen eerder besteld (ivm. slechte levering) en 2 weken voor levering aan huis pas betaald dit was geen probleem.
Prima bedrijf dus

Aygul 21-06-2021

Uitstekend service! Ik ben heel goed geholpen door xxx. Ik had verkeerde inbouwmagnetron uitgekozen. Dankzij xxx hebben we de juiste inbouwapparaten gekocht. Ik vind het wel erg jammer dat we een spoelbak van Caressi hebben genomen. De spoelbak zit helemaal vol met krassen!

ger 21-06-2021

goede service snelle levering. Fornuis wat we hebben gekocht werd netjes aangesloten.

Hermans 21-06-2021

Goed en juist advies van de verkoper. Hij kwam met een heel goed alternatief. De aflevering was op de juiste datum. Vriendelijke bezorger ondanks het voor hem late uur.

Andre 21-06-2021

De aankoop ging soepel. Advies was duidelijk, maar kan wat uitgebreider.
Plaatsing prima, door ervaren monteur

Peter van den Berg 21-06-2021

Zaterdagochtend heb ik mijn bestaande oven uit de keuken gehaald omdat hij defect was.
Het bleek na 15 jaar dienst te hebben gedaan niet meer te repareren.
Opvolgend op de website van Keukenloods terecht gekomen.
Een mooie oven uitgezocht die op voorraad was.
Vervolgens gebeld met de vestiging Opmeer met de vraag of ik de oven kon ophalen.
Dit was mogelijk. Dus een mooi ritje door de kop van Noord Holland en de oven opgehaald.
Zaterdagmiddag zat de oven weer in de keuken alsof het niet anders was geweest.

Annette Bodd 21-06-2021

Een afwasmachine gekocht. Deze kon snel gebracht en geplaatst worden. Top service.

Eric 21-06-2021

Nieuwe inductie kookplaat en werkblad laten installeren in bestaande keuken: zeer tevreden over service en resultaat