Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Sharon 22-11-2016 Via de website gekocht

Smeg oven

Keukenloods heeft een duidelijke webshop en daarnaast wordt je altijd zeer goed telefonisch geholpen bij vragen. Levering is snel en daarnaast heb je het voordeel dat oude apparatuur direct wordt mee genomen

Pluspunten

• Snel
  • Deskundig
  • service

G.S.Campbell 22-11-2016 Via de website gekocht

Mr G.S. Campbell

ABC We wanted a new cooker before xmas nothing could be easier . We placed an order online & received delivery as we requested 3days later. The cooker was delivered free & we decided to let the experts set it up. The two guys who delivered & fitted were extremely efficient & friendly & honest . They took our old cooker away no fuss, cleaned up after themselves & explained how things worked . We would certainly recommend this company if you are intending purchasing kitchen equipment . Excellent service ! Thanks

rené 22-11-2016 Via de website gekocht

rené tollenaar

bij keukenloods is het zeer makkelijk winkelen op de site is per onderdeel zeer veel keuze
en in vele prijs klasse
zeer snelle levering sommige dingen zelfs de zelfde dag nog
ik vind keukenloods top
mvg rené

Friso 22-11-2016 Via de website gekocht

Goede service en snel

Duidelijke, snelle service. Goede prijzen en zeer behulpzame nette installatie. Flexibiliteit in timing van de installatie.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • service

Mark 22-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Installatie Quooker

Erg tevreden. In de winkel ben ik vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Via de webshop had ik vooraf al gezien dat de prijs scherp was. De levertijd was kort en inmiddels hebben we al vele malen genoten van de quooker en tegen elkaar gezegd hadden we dat maar eerder gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Deskundigheid

Jennifer 22-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede prijs-kwaliteitsverhouding service / apparatuur

Goed persoonlijk advies gekregen, na lang zoeken op het web toch geconcludeerd dat deze winkel toch echt de goedkoopste prijzen hanteert.

Pluspunten

• Goede service
  • Goedkoopste prijs apparatuur

Bianca 22-11-2016 Via de website gekocht

Super fijne service!

Via internet heb ik een inbouwijskast besteld, nadat ik had gevraagd wat de levertijd was en heel snel antwoord had. Toen het "inbouw team"op de afgesproken tijd op stoep stonden, bleek helaas dat wij toch verkeerd hadden gemeten; hij paste niet. De monteur was zo vriendelijk om de juiste afmetingen door te geven aan de winkel en deze hadden dezelfde dag al een nieuw aanbod gedaan. een paar dagen laten konden wij alsnog genieten van onze mooie (passende) ijskast. TOP!

Pluspunten

• Service
  • snelle communicatie
  • Sterke prijzen

tim de boer 22-11-2016 Via de website gekocht

Tim de boer

Goeie service, snel antwoord op de vragen die je stelt. Na dat je de bestelling hebt geplaatst wordt je goed op de hoogte gehouden via de mail. Een klein puntje van aandacht is de voorraad van de producten, we hadden een Quooker besteld en deze stond binnen vier dagen leverbaar maar dit werd langer.

Ik zou hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• snelle levering
  • goeie informatie

R Poolen 22-11-2016 Via de website gekocht

Keuken apparatuur gekocht

Uitstekende webshop. Zeer goeie klantenservice.
Dit bedrijf kent zeer goed zijn vak. En leveren hele goede apparatuur. Ook de levering was stipt volgens afspraak. Je kunt dit zelf indelen.

Nogmaals super bedankt voor de mooie spullen.
Hierdoor is onze nieuwe keuken zeer mooi geworden.

Bedankt

Pluspunten

• Goeie service
  • Goeie producten
  • Snelle levering

AJM Bogers 22-11-2016 Via de website gekocht

Webshop keukenloods

Goede webshop. Sommige foto's of beschrijving mag misschien iets duidelijker, maar verder goede service. Duidelijke berichten inzake afkeveringstijd.

Pluspunten

• Duidelijke mail inzake aflevertijd
  • Goede service inzake aflevering, nette mensen

Minpunten

• Beschrijving van product mag soms iets beter

jan vos 22-11-2016 Via de website gekocht

telewinkelen

Goede en voordelige en informatieve online shop!
Snelle en correcte afhandeling, terugkoppeling en levering van de aankoop

robin 22-11-2016 Via de website gekocht

prima service a-z

op alle vlakken goed; telefonisch prima bereikbaar, duidelijke uitleg, online shop is helder, prijzen goed, levering snel, buitengewoon vriendelijke en bekwame istallateurs. echt een goede keuze.

Fam Louvet 22-11-2016 Via de website gekocht

Combi Magnetron aankoop

Heldere website en duidelijke voorwaarden, helpdesk is zeer behulpzaam met advies en prijs-productvergelijking. Kortom we hebben inmiddels diverse apparaten bij de Keukenloods gekocht en zijn zeer tevreden over de afwikkeling en retourname van de oude apparaten. Prima een aanrader!

F.Houtman 22-11-2016 Via de website gekocht

Smeg retro koelvriescombinatie

Wat een prachtige pastelblauwe koelvriescombinatie met linksdraaiende deur.
En wat staat hij fantastisch!
Ben het niet eens wat betreft reviews over het harde geluid wat de koelkast zou produceren...ik hoor niets....
Wat betreft service van de zaak : prima!!!!
Goed contact, duidelijk mails over track and trace.

Ineke 22-11-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Ineke

Heel prettig en deskundig geadviseerd over een afzuigkap. Na aankoop per mail prima informatie over levering en montage. Alles klopte en onze afzuigkap doet het fantastisch! Elke dag weer blij mee.

Pluspunten

• Deskundig en betrouwbaar advies

Minpunten

• Montage inplannen duurde wel langp

Adrienne 22-11-2016 Via de website gekocht

vaatwasser

ik heb keukenloods gekozen om de snelle levering. Vandaag besteld, morgen in huis ging letterlijk op. Ook handig dat je gewoon bij de chauffeur kon pinnen. Ik ben zeer tevreden!!

Pluspunten

• snelle levering
  • pinnen bij chauffeur

Wim 22-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf gas kookplaat

Via de zoekmachine terechtgekomen bij de webshop van Keukenloods.nl. Op heel eenvoudige wijze mijn gewenste keus kunnen maken door juiste produktomschrijving inclusief afbeeldingen. Eenvoudige manier van bestellen en na iDeal betaling werd mijn gaskookplaat de volgende dag al tip-top afgeleverd. Prima no-nonsense webshop. Ik vind het TOP

Pluspunten

• goed bereikbare website
  • webshop overzichtelijk
  • snelle levering

Oomens 22-11-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Waddinxveen

Perfect

In de winkel netjes opgezocht wat ik nodig had, thuis even na kunnen meten. Dus niet gelijk een offerte waar je gelijk moest tekenen. Opdracht doorgebeld, paar dagen gewacht en kunnen volgen waar onze bestelling bleef. Op de dag zelf keurig telefoontje dat de bezorger er aan kwam.
Betalen aan de chauffeur en klaar.
Prettig geregeld.

Jasper 22-11-2016 Via de website gekocht

Laagste prijs en snelle levering

Bij de keukenloods een inbouwoven besteld aangezien de oude was overleden. Wel zo fijn dat de nieuwe dan de volgende dag al geleverd wordt. De oude werd ook gelijk meegenomen. Daarnaast de laagste prijs voor de oven met als kers op de taart ook nog een upgrade naar een nieuwer type!
Verder is het bestelproces op orde en wordt je goed op de hoogte gehouden.

• Levertijd
  • Communicatie

Son 22-11-2016 Via de website gekocht

Goede een snelle service

Super service! Website is erg duidelijk, de klantenservice was goed te bereiken voor eventuele vragen, en de bezorging tot aan betaling de betaling aan de deur verliep vlekkeloos. Aanrader!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Pinbetaling aan de deur

Nienke 22-11-2016 Via de website gekocht

Top!!

Ik heb bij keukenloods mijn kitchenaid artisan besteld (echt super blij mee!). Ik had natuurlijk weer iets besteld wat niet op voorraad bleek achteraf. Keukenloods stuurde mij meteen een mail met de oplossing, super! Wat een fantastische service! De volgende dag was mijn pakket al thuis! Echt top!!!

Pluspunten

• Top service
  • Duidelijkheid

Wil 22-11-2016 Via de website gekocht

Dhr

Super goede service en snelle levering. Alles in goede orde aangekomen en compleet. Voor het online bestellen nog telefonisch contact gehad en goed geïnformeerd.

Ellen cavaliere-wassenaar 22-11-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam zuid-oost

Mevrouw

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik hier alke hele goede berichten had gehoord. Service personeel vriendelijkheid behulpzaam.

FamPost 22-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods.nl

Wij zijn via familie bij deze site gekomen, zij hadden er goede ervaringen mee en wij nu ook. Snelle service qua levering, maar ook snel via de mail met een antwoord op een vraag over het artikel.

• Levering
  • Mailcontact

Mirjam 22-11-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Telefonisch en per mail erg goed en uitgebreid geholpen. Advies over de verschillende apparaten en toebehoren, een overzichtelijke totaalofferte en hele snelle en complete reacties. We zijn erg tevreden!

Pluspunten

• Advies
  • Bereikbaarheid

Klaas de Vries 22-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods.nl is leuk shoppen !

Ik doe al 2 jaar zaken met Keukenloods.nl.
De voornaamste redenen hiervoor zijn de service, de prijsstelling, laagste prijsgarantie en voor mij het allerbelangrijkste : een heel eenvoudig menu op de website !

Levering volgens de voorwaarden en ook nog eens een goede after sale, wat wil een klant nog meer ?

Wij bevelen Keukenloods.nl dan ook graag aan !

Richard 22-11-2016 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Keukenloods levert goede waar, doet dat bovendien snel én - in vergelijking met andere winkels - voor een goede prijs

Mart 22-11-2016 Via de website gekocht

Vakkundig en snel

Goede service. Snelle montage. Wel later dan afgesproken gearriveerd en lastige communicatie met het bedrijf. Ook tussen hoofdkantoor en regio zijn misverstanden.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Vakkundig

Minpunten

• Communicatie
  • Afspraak op tijd

J. Vlasblom 22-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over service van 'De Keukenloods'!

Door onze eerdere goede ervaring bij de aankoop van een vaatwasser nu ook een inbouwkoelkast bij 'De Keukenloods' besteld.
De levering en de montage werden uitstekend,binnen de afgesproken termijn, verzorgd. De monteur was zo vriendelijk om zelfs het deurtje van het kastje naast de koelkast opnieuw af te hangen.
Kortom we zijn zeer tevreden 😃👍🏻!!

Ch. van den Hoek 21-11-2016 Via de website gekocht

dhr

Was op zoek naar een nieuwe inbouw koel/vries combinatie van Whirlpool. Verkoper attendeerde op een gelijke maar dan goedkoper en beter.

Pluspunten

• snel overzicht bestelling
  • attenderen inbouw service

Ad 21-11-2016 In de winkel gekocht
Rosendaal

Keukenloods een aanrader voor een keuken te kopen

Je word keurig te woord gestaan al je vragen worden goed en duidelijk beantwoord en als je naar de koop informatie wil hebben worden deze keurig en netjes beantwoord.

Pluspunten

• Keurige verkopers
  • Niet opdringer

Wim 21-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Snelle bestelling, incl. extra afmetingsadvies en keurige, vriendelijke levering met snelle inbouw en makkelijke betaling

Pluspunten

• Service
  • Inbouw

J.Peek 21-11-2016 Via de website gekocht

Prima service bij een verkeerde keus vaatwasser.

Diversen keren een machine gekocht bij de keukenloods.
Laatste maal een nieuwe vaatwasser gekocht maar bleek niet te passen.
Met Keukenloods gebeld moest ik een hoge kast vaatwasser hebben.
Zonder probleem omgeruild voor de goede machine.

Yvonne 21-11-2016 Via de website gekocht

Yvonne

Snelle levering en een goede service met scherpe prijzen. Tevens een erg groot assortiment van allerhande producten.

mw Janssen 21-11-2016 Via de website gekocht

review Keukenloods

Gezien onze vorige ervaring met Keukenloods hebben we ook nu weer voor dit bedrijf gekozen. Een duidelijke website, telefonische ondersteuning als je die nodig hebt, een gemakkelijke manier om goederen te bestellen en een snelle levering. Pas betalen via de betaalautomaat bij levering.

Pluspunten

• betalen bij aflevering

Minpunten

• Let tijdens de bestelling op alternatieven.

Kornelia 21-11-2016 Via de website gekocht

Heel 'user-friendly' service

Alle informatie over het status van mijn bestelling, incl. onderzoek, waar al mijn apparatuur zit, via e-mail of telefoon heel duidelijk gecommuniceerd.

frank van schooten 21-11-2016 Via de website gekocht

frank van schooten

site is prima in orde . wat vragen gesteld en keurig en snel antwoord gehad. een aanrader. prijstechnisch in orde en bij een volgende aankoop klik ik zeker weer op de site

Derkjan esselink 21-11-2016 Via de website gekocht

Een kookplaat met een goed gevoel

Ik heb de kookplaat via de webshop gezien omdat mijn buurman ook het via internet heeft het werkt makkelijker en de revieuws maakte mijn keuzes makkelijker, en keukenloods maakte de doorslag .
Wij hebben een kookplaat die goed en super is.

REINOUD TOONEN 21-11-2016 Via de website gekocht

Prima

BOSCH AFZUIGKAP LATEN PLAATSEN. KEURIG GEPLAATST, OP DE AFGESPROKEN TIJD. NETTE MONTEUR EN NETJES GEWERKT.

Cees can Cappelle 21-11-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

uitstekende service

Wij wilden een nieuwe inbouw koel/vries combinatie. Het oude toestel was afwijkend van maat, waardoor de oorspronkelijke kastdeurtjes niet meer zouden passen. We zijn ontzettend goed geholpen en hebben nu een afzonderlijke koelkast en vrieskast. Hierdoor passen de oorspronkelijke kastdeurtjes wel en lijkt het één geheel. bovendien was het in 2 dagen geregeld. Goede service.

M. Henneman 21-11-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Top service bij de keukenloods zwaag

Titel: Top service
Cijfer: 10

Wij zijn uiterst tevreden met onze keuken er zijn een paar dingen mis gegaan maar super opgelosd door de verkopers Jefrey en Ronald van de keukenloods in zwaag. Ook de aankoop ging geweldig er werd meegedacht,Wij zijn heel blij met onze keuken. Een dikke 10!!!! geven we de keukenloods

Gemak: Uitstekend

Service: Uitstekend

Assortiment: Uitstekend

Pluspunten

• Klantgericht
  • Service
  • Afhandeling
  • Montage

Affie 21-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant.

Duidelijke site en je wordt correct behandeld.
De prijs is het bewijs!
Ook de levering is snel en goed!

C. van Rijn 21-11-2016 Via de website gekocht

combi magnetron

Een combi magnetron besteld. Deze was echter niet meer leverbaar. Een vergelijkbare en goedkopere combi magnetron gekregen. Uiteraard het geld snel terug ontvangen. In het weekend besteld en maandag ontvangen.

Kjeld 21-11-2016 Via de website gekocht

fijne verkoopservie

Via de website kon ik de bezorgdatum niet kiezen, maar via de verkooplijn ging dat zeer gemakkelijk. Netjes op tijd geleverd op de dag dat het mij uitkwam.

Pluspunten

• snelle levering
  • gekozen bezorgmoment

Henk Kattouw 21-11-2016 Via de website gekocht

vlakscherm wasemkap

Wij hebben opnieuw gekozen voor keukenloods. Een eerdere koop (vaatwasser) is tot volle tevredenheid geleverd. De wasemkap hebben wij in samenspraak en met advies van een medewerker (naam bij ons bekend) bij keukenloods gekocht en ook laten plaatsen. Dit tot volle tevredenheid, netjes op de afgesproken tijd en werd ook vakkundig geplaatst. Mocht het voorkomen dat er een ander apparaat vervangen moet worden kiezen wij voor honderd procent KEUKENLOODS.
Betrouwbaar en ook niet te duur.

Pluspunten

• keurig en netten monteurs

J. Snijkers 21-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods Nederweert

Na een bij Keukenloods gekregen advies ook nog op internet gezocht. Prijs bij andere aanbieders op internet was gelijk. Bij het bestellen bij Keukenloods via internet bleek het model niet meer voorradig. Met Keukenloods gebeld. Kreeg te horen dat een andere (duurdere) vaatwasser voor dezelfde prijs in de aanbieding was. Deze telefonisch besteld en afspraak m.b.t. levering gemaakt. Binnen 15 minuten werd alle informatie via e-mail gestuurd. Aflevering was volgens afspraak.

Pluspunten

• Alles volgens afspraak
  • Snelle levering
  • Betaling bij aflevering

de Beus 21-11-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

mooie strakke keuken

Prima levering, alles was er en op tijd!
Montage was minder, omdat een der erg mannen onvriendelijk was, terwijl het die dag toch een feestje moest worden. Montage was wel professioneel en kundig. Er moeten nog wel even een paar puntjes op de i worden gezet betreft montage
In de winkel bij de aankoop werden wij deskundig geholpen en er werd meegedacht.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • deskundig
  • vriendelijke verkopers

Minpunten

• onaardige monteur
  • aftersales

Martijn van den Hoogen 21-11-2016

Afwasmachine

Op tijd gebracht, in goede staat. Zonder dat het van tevoren gemeld was, werd de oude afwasmachine meegenomen. Pinnen bij aflevering was snel en gemakkelijk! Helemaal top service. Niets aan te verbeteren

Pluspunten

• Snel
  • Acurate service
  • Neemt oude machine mee
  • Vriendelijk
  • Makkelijk betalen

Hans Versloot 21-11-2016 In de winkel gekocht
gaanderen

aankoop vaatwasser

Ankoop na bezoek in Gaanderen van een Siemens vaatwasser. Prima aflevering op tijd en een heel goede prijs. Keurige montage en inbouw. Een aanrader!!

Pluspunten

• goede voorlichting
  • op tijd geleverd
  • gunstige prijs

Lisanne 21-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Nooit meer

Alles maar dan ook alles is verkeerd gegaan bij ons. Uiteindelijk na alleen nog maar contact met de bedrijfsleider is de keuken na 1,5 maanden nog niet klaar maar hoop ik dat ze maandag voor het laatst komen en dat dan alles het goed doet!

Minpunten

• Schimmel in de nieuwe stoomoven
  • Koffiezetapparaat lekte
  • Koelkastdeur sluit niet goed
  • Boiler op tekening vergeten
  • Verkeerde plekken van koelkast en servicekast

Officiele reactie van Keukenloods 22-11-2016

Beste Lisanne,

Vervelend om te lezen dat er een aantal dingen mis zijn gegaan met de nieuwe keuken. Heb jij voor mij een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl