Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Marijke Becker 21-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop inbouw koelkast

Prima geadviseerd en keurig volgens afspraak is onze nieuwe inbouw koelkast binnen een half uur geplaatst. De oude koelkast en verpakkingsmateriaal is door de beide heren, die heel netjes werkten, afgevoerd. Prima service.

Pluspunten

• Goede informatie
  • Keurige service bij installatie

Kolk 21-11-2016 Via de website gekocht

Hr. Kolk

Ruim aanbod enbij nog een vraag 1 telefoontje en kteeg het antwoord tot 2 maal aan toe. Alle soorten , maten en prijzen waren aanwezig

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Voor elk wat wils

elvis 21-11-2016 Via de website gekocht

inbouw ofen

alles goed geregeld
produkt is uitstekend
bezorgings was op tijd
mensen waren goed spreekbar en oud produkt meegenomen

Pieter Houweling 21-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop oven

Zeer klantvriendelijke site levering volgens afspraak omdat de bestelde oven niet leverbaar was werd ons een duurdere aangeboden voor de zelfde prijs

RadarGroep 21-11-2016 Via de website gekocht

Goede service, fijne hulp aan de telefoon!

Vaatwasser was makkelijk besteld, telefonisch overleg over beste keuze en andere vragen werden snel beantwoord. Levering duurde iets langer dan verwacht maar installatie was prima. Wij zijn superblij met onze nieuwe vaatwasser!

Pluspunten

• Veel hulp bij telefonisch contact
  • Duidelijke website

M. BLITZ 21-11-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Na urenlang in diverse keukenspeciaalzaken rondgelopen. Hebben we uiteindelijk bij jullie precies gevonden wat we zochten en waren we ook nog eens 300 (!) Euro goedkoper uit voor alleen al de kookplaat.
Alles staat prachtig in onze keuken

• Snelle levwring

veenstra 20-11-2016 In de winkel gekocht

keuken

scherpe prijzen voor het aanschaffen van apparatuur, nette montage van het aangeschafte keukenblad met spoelbak,

henriette 20-11-2016 In de winkel gekocht

henriette

I.v.m. mijn gezondheid werd er direct de goederenlift voor mij geregeld zodat ik boven rustig onze keuze kon maken.
Duidelijke uitleg en informatie van de verkoper.
Direct tot kopen overgegaan omdat wij ongeveer wisten wat wij zochten, toch een ander merk genomen.
Prettige verkoper, afspraak van bezorgen, alles perfect geregeld.

Ramon V 20-11-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Warm bad gevoel

Gemak, service en aandacht in de winkel was goed. Internetsite is duidelijk en heeft een goed assortiment. Fijn shoppen vanuit de stoel, om vervolgens in de winkel het product te aanschouwen.

Pluspunten

• Service
  • Levering
  • Winkel

Koos Ligthart 20-11-2016 Via de website gekocht

Keramische kooplaat

Omdat de vorige kookplaat het na 18 jaar had begeven zijn we opzoek gegaan naar een kookplaat van Siemens die beantwoorde aan onze wensen. Wij kwamen bij Keukenloods.nl uit en dat is bijzonder goed bevallen. Door de snelle levering op het afhaal adres en de correcte afhandeling hebben wij er een uitstekend gevoel aan over gehouden. Ja, wij kunnen u deze winkel aan bevelen.

Zanussie 20-11-2016 Via de website gekocht

De aankoop van een nieuwe vaatwasser

De keus qua prijs viel op de keukenloods. Snel besteld. Snel een reactie terug op de levertijd. Punctueel op het afgesproken tijdstip werd de vaarwasser door een vriendelijke verzorger gebracht. Al met al een topprestatie. Keukenloods doen

CRV 19-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods service

De Keukenloods reageert ongelooflijk snel op je vragen. Handelt alles snel en correct af en houdt je goed op de hoogte van de levering. Keiukenapparatuur tegen scherpe prijzen.

Pluspunten

• Houdt je goed op de hoogte
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Tevreden koper 19-11-2016 Via de website gekocht

Correcte afhandeling

Apparatuur die bij leverancier Bosch niet meer leverbaar was is door keukenloods voor dezelfde prijs correct vervangen door een duurdere opvolger.

Pluspunten

• Correct personeel
  • Goede prijs

Minpunten

• Iets te laat geleverd

Leon nieweg 19-11-2016 Via de website gekocht

Leon

Duidelijke webshop en snelle levering.
Afgesproken levertijd klopte. Ik had gekozen voor betalen aan de deur.

Top.

bert van putten 19-11-2016 Via de website gekocht

service

goede informatie over de producten,goede begeleiding via de mail,en een hele goede service zowel tijdens het bestellen als er besteld is,de inbouwploeg vakkundig en accuraat.En zelfs na plaatsing nog info via de mail of alles goed is gegaan.

J. Kievit 19-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop met prima afwekkeking

Een mooie inductie kookplaat gekocht, voor een nieuwe keuken. Nog mooier dan ik aldat mede door de facetrand. Verpakt zo keurig de plaat kan nauwelijks schade oplopen tijdens transport. Afhandeling bezorger prima goed administratie ,keurig in 1 woord

Rob Cozzi 19-11-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en toch goed: WYSIWYG

Hoewel de naam Keukenloods anders doet vermoeden is dit geen louche tent maar een bedrijf dat z'n beloftes waarmaakt. Vaak de goedkoopste en toch prima service bij levering en desgewenst montage. Transparantie in deze doorgaans ondoorzichtige branche! What you see is what you get.

Pluspunten

• goekoop
  • vlotte service

e. nauta 19-11-2016 In de winkel gekocht

top

werden goed geholpen ook later bij wijziging werd er goed meegedacht.
bij levering iets niet in orde na een email werd dit direct opgelost

GERDA 18-11-2016 Via de website gekocht

KOELKAST

KEURIG OP TIJD BEZORGD. OUDE KOELKAST MEEGENOMEN. OOK TELEFONISCHE HULP KEURIG. PRODUKT VOLDOED AAN DE VERWACHTINGEN.

Jack 18-11-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Uiterst tevreden, alles netjes geleverd.
Na veel zoeken op het net toch bij Keukenloods uit gekomen, voor de volgende aankoop op keukengebied is er nog maar een waar ik koop bij Keukenloods
's Middags besteld volgende dag geleverd.

Jokes 18-11-2016 Via de website gekocht

Juiste adres voor Miele inductie kookplaat!!

Wij waren al bekend met de Keukenloods door de aanschaf van diverse keukenapparaten voor ons vorige huis en daarom besloten we nu weer een aankoop te doen. We hebben zelf alles uitgezocht en via Keukenloods besteld. Prijstechnisch zeer voordelig en ze boden ons een scherpe prijs. De kookplaat wilden we laten plaatsen. De levering was erg snel, Keukenloods belde ons zelf voor het maken van een afspraak met de monteur. Over dit inbouwduo kan ik niet één maar vele woorden zeggen zonder te overdrijven: vriendelijk, beleefd, zeer ervaren, zeer snel, zeer netjes met een duidelijke uitleg over het aangekochte apparaat. Ik hoop dat dit duo nog lang voor de Keukenloods mag blijven werken, dan houdt de Keukenloods zeer tevreden klanten.

Fam Pultoo 18-11-2016 In de winkel gekocht
Zwaag / Hoorn

Inbouwvaatwasser

Ik heb in deze winkel eerder een inbouw kookplaat gekocht. De plaat beviel niet zo goed na het uitpakken. Na een telefoontje mocht ik het zonder problemen omruilen.Ook mijn eerste vaatwasser kam van deze shop. Duidelijk en overzichtelijk, nette shop.

Mike Wesel 18-11-2016 Via de website gekocht

Goed, snel en makkelijk.

Alles verlopen zoals het moest, enige minpuntje (klein) is dat er al om 7:30uur geleverd werd, kwam voor ons toen niet ideaal uit maar konden ons (graag) aanpassen.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goede prijzen
  • Complete levering
  • Ophalen oude apparatuur
  • Makkelijk betalen

Minpunten

• Het was wel een beetje heel vroeg geleverd.

Sebastiaan 18-11-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Tevreden klant.

Van te voren hadden wij op de site, die goed en duidelijk werkt, al een mooie gezien van het merk Bauknecht met alles erop en eraan en dat voor een mooie prijs.
Dus we besloten naar de winkel in Zwaag te gaan, daar aangekomen nog even wat andere ovens bekeken, maar toch bleven we bij die 1e oven.
De verkoper er bij geroepen en de bestelling werd geplaatst en binnen no time hadden wij weer een uitstekende oven.
Goede organisatie, de verkoper in de winkel heel netjes en zeer vriendelijk, ik werd keurig gebeld hoe lang het ongeveer zou duren en dat klopte precies.
Kortom hier spreekt een tevreden klant.

Mvg,
Sebastiaan

Erik 18-11-2016 Via de website gekocht

Makkelijk snel en betrouwbaar bestellen

Snel en makkelijk product gevonden. Na betaling moest ik een paar dagen wachten ivm voorraad maar daarna kwam de verzendbevestiging met track & trace. Top!

Pluspunten

• Ovrzichtelijke site
  • Betrouwbaar
  • Telefonisch goed bereikbaar voor vragen

a. de jong 18-11-2016 Via de website gekocht

keukenloods.nl

bij aankoop afwasmachine van aeg goed advies gekregen en correct binnen 24 uur geleverd. inbouw zelf gedaan , ging ook prima.

Teamloef 18-11-2016 Via de website gekocht

Inductiekookplaat

Top producten voor een zeer scherpe prijs.
Mocht het product niet voorradig zijn dan ontvang je zonder verdere extra kosten een luxes exemplaar.
Goede en deskundige service in de winkels.

Rob Rath 18-11-2016 Via de website gekocht

Rob

Order gemakkelijk geplaatst en snel afgeleverd. Prima service en ook handleiding is voldoende om e.e.a. zelf te kunnen plaatsen.

jkswiss 18-11-2016 Via de website gekocht

Diverse inbouwapparatuur

Via het internet gaat alles tegenwoordig erg snel, maar zo snel als het bij Keukenloods.nl gaat. Na een eerste bezoek aan de winkel in Veendam was mijn gevoel bevestigd en heb ik de benodigde apparatuur besteld. Goed assortiment, goede prijzen, bereidheid om mee te denken, goede offerte en erg snelle en professionele levering. Ik zal zeker weer een beroep op Keukenloods doen vooral omdat ik nu weet dat ze niet alleen Keuken inbouwapparatuur leveren maar ook wasmachines en drogers. Kortom, zoek niet langer en bestel je producten via Keukenloods!

Pluspunten

• overzichtelijk assortiment
  • prijsstelling
  • professionele levering

fred 18-11-2016 In de winkel gekocht

fijne ervaring

Inductie kookplaat besteld via internet bij collegabedrijf van keukenloods, die konden niet snel leveren en stuurden mij door naar keukenloods. binnen uur nieuwe inductieplaat kunnen ophalen bij keukenloods, echt top!

Pluspunten

• snel
  • voorraad
  • goedkoop

Mark 18-11-2016 Via de website gekocht

Review Keukenloods

Goed bedrijf! Eerst even rond gekeken op de website, om te kijken of het vertrouwd was. Zag meerdere bedrijven in Nederland. Dus dat zit goed en dat was ook zo. Oven besteld en direct ontvangst bevestiging en paar dagen later netjes in huis bezorgt door een chauffeur van hun zelf. Goedkoop en goed gaan nog samen bij de Keukenloods.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Netjes afleveren goederen

Reinier Heutink 18-11-2016 In de winkel gekocht

Rommelige communicatie

Voor de zoveelste keer hebben we gemerkt dat de communicatie van de keukenloods erg rommelig is. Afspraken worden niet nagekomen, te veel schijven en contactpersonen.

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• communicatie mbt bezorging

Officiele reactie van Keukenloods 21-11-2016

Beste Reinier,

Vervelend dat je onze communicatie als rommelig hebt ervaren. Heb jij voor mij misschien het ordernummer van de bestelling? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Wilco 18-11-2016 Via de website gekocht

tevreden

altijd een goeie prijs en alles is leverbaar. Aflevering volgens afspraak prima in orde. Website is overzichtelijk en je kunt er makkelijk op zoeken.

Tineke de Vries 18-11-2016 Via de website gekocht

Mevr. De Vries

Goed verzorgd. Binnen 1 dag geleverd. Makkelijk dat je het pakket kan volgen. Snelle levering. Had een inductiekookplaat besteld.

Kooi 18-11-2016 Via de website gekocht

Toppie winkel

De site is overzichtelijk, veel keuze in allerlei prijsklassen.
Wij zochten een voordelige koelkast en kwamen daarom bij dit bedrijf terecht.
Veel keus in betaalmogelijkheden, goede levering

Rob 18-11-2016 Via de website gekocht

Scherp geprjisd, efficient en snel

Buiten het feit dat de producten scherp geprijst zijn hebben ze kennis in huis en is men in staat snel en efficient te reageren op vragen en wijzigingen. Al met al een positive en prettige aankoop!

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • bereikbaarheid

R.L 18-11-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf Vaatwasser

Bij keukenloods in Zaandam is ruime keus en je krijgt goed advies.
Levering volgens afspraak en oud machine mee retour genomen.
Ben zeer tevreden met mijn Indesit deze is zeer stil.

Pluspunten

• Ruime keus
  • Goed Advies

Marco Klaver 18-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop koelkast

Ik heb werkelijk niet een bedrijf mee gemaakt die zo snel en netjes en ook zeer op tijd een produckt heeft geleverd en ook op een zeer nette en vriendelijke manier.
andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Ik ben dan ook een zeer tevreden klant en zal mocht ik wat nodig hebben aan apparatuur wederom hier wat bestellen.
ik geef jullie dan ook een hoge beoordeling omdat jullie het gewoon goed doen.
1 niet moeilijk zijn.
2 snel in levering.
3 vriendelijk aan de telefoon
4 goede support leveren
5 kennis van zaken hebben.
ik ben blij dat er nog zulke nette bedrijven bestaan.

Met vriendelijke groetjes

Marco Klaver

HtC 18-11-2016 Via de website gekocht

Inductiekookplaat

Deskundig advies. Goed alternatievenaanbod. Afhandeling volgens gemaakte afspraken. Geen enkele verrassing tussen moment van orderplaatsing tot vriendelijke aflevering aan de deur.

sanne 18-11-2016 Via de website gekocht

heel blij met mijn nieuwe fornuis

Bij keukenloods een fantastisch fornuis gevonden voor een mooie betaalbare prijs. De site is duidelijk en ik kon er alle specificaties vinden. Na bestelling binnen 1 dag geleverd! en bezorgt tot in de keuken, een hele fijne service!!

Pluspunten

• duidelijke site
  • fijne klantenservice
  • snelle levering

Robertb 18-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf kookplaat

goede service en begeleiding bij aankoop ,
duidelijkheid en snelle reactie op vragen betreffende de aankoop

Apeldoorn 18-11-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Deskundige verkoopservice en zeer concurrerende prijzen

Wij waren op zoek naar een combimagnetron die moest voldoen aan een aantal minimale persoonlijke eisen. Nadat we al bij een aantal grote aanbieders waren geweest maar er niet uitkwamen, bezochten we Keukenloods; een mooie ruime winkel met een enorm en het grootste aanbod dat wij tot dan toe hadden gezien. De keuze was snel gemaakt en de prijs was zeer scherp. Zoals beloofd werd het apparaat binnen 2 dagen keurig afgeleverd en thuis via de pin betaald. Wij zijn zeer tevreden over Keukenloods en zullen ze een volgende keer zeker weer bezoeken.

van goor 18-11-2016 Via de website gekocht

koelkast

snelle en goede service en niet al te duur, makkelijk zelf in te bouwen koelkast maar indien nodig kon het ook door keukenloods.nl gedaan worden, de bezorging was in de aangegeven tijd dus ook daar zeer tevreden over, dus tot nu toe alleen maar lof.

Pluspunten

• snelle levering
  • niet al te duur

Dorreke 18-11-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

Prima service , de wasdroger bevalt heel erg goed en werd snel geleverd. Inderdaad de was is heerlijk zacht en kan zo de kast in.

Lindie 18-11-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Er is een snelle levering, het wordt vakkundig geplaatst. En de prijzen zijn erg scherp. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.

caatje 18-11-2016

snelle levering, goede prijs

wij hebben hier onze produkten gekocht omdat het heel makkelijk en snel was. De informatie op de site was duidelijk en de prijs was ook goed. Betaling na ontvangst van produkt was ook medebepalend. Na het bestellen was de communicatie goed en snel, ook werden er goede afspraken gemaakt voor levering die ook precies zijn nagekomen. Alles bij elkaar top en zeker aan te raden.

L. Steenwijk 18-11-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf

De laatste jaren meerder keren een bestelling geplaatst bij de Keukenloods. Levering is altijd op tijd en snel. Tevens vind ik de service perfect. Bij het kiezen van een kookplaat werd praktisch meegedacht. Hierdoor viel de keuze op een andere kookplaat met de wokbrander helemaal links ipv het midden. Eenmaal in de praktijk maken wij dagelijks het gemak van deze keuze.

Pluspunten

• Service
  • Levering
  • Advies

hj hofstee 18-11-2016 In de winkel gekocht
Veendam

dhr

Duidelijk overzichtelijke winkel en presentatie. Prima te vinden op internet en een overzichtelijk site. In Veendam een zeer klantgerichte bediening en goed en specialistisch advies van mevrouw M de Vries

Pluspunten

• netjes
  • Zeer klangericht
  • prima bezorging
  • goed advies
  • snelle levering

N. Smit 18-11-2016 Via de website gekocht

liebherr losstaande koelkast

Keukenloods is een fijn bedrijf, goede service, snelle levering en duidelijk. Je wordt heel goed geholpen en ze zijn prima bereikbaar.

Jan Stollman 18-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en vakkundige inbouw en goede prijs

Alles is geheel naar mijn verwachtingen geleverd en ingebouwd. Ik zal zeker weer voor de Keukenloods.nl kiezen voor volgende aankopen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Lage prijs
  • perfect product
  • Vakkundige inbouw