Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Frank de Bie 21-06-2021

Super geholpen. Bestellen via de site lukte niet dus een berichtje gestuurd waarop gelijk reactie. Na telefoon contact gelijk besteld en supersnel geleverd. Vriendelijke ter zakekundige mensen. Hier kom je zeker terug voor je volgende aankoop.

Asselbergs 21-06-2021

Goed geholpen bij in de winkel bij de keuze van de inbouwkoelkast. De installatie ervan was zeer professioneel.

Regi 21-06-2021

Tevreden over de service en ook goede afspraken over het bezorgen. Amerikaanse koelkast is gewenst hier :).

tom 21-06-2021

Het product werd vertraagd, maar ze hielpen mij goed en hielden mij goed op de hoogte.
Bedankt hiervoor

Henriëtte Voorbraak 21-06-2021

Ondanks corona prima geholpen,goede adviezen gehad en de aflevering was ook prima.
Ik ben er blij mee

Tinie 21-06-2021

Snelle reactie, inhoudelijk goed contact, prima afspraak over levering en montage.

Marco 21-06-2021

Prima. Communicatie is helder en duidelijk. Maar om eerlijk te zijn, dat verwacht je ook als je online besteld.

Trees Jacobs 21-06-2021

Wij hadden onze kookplaat stuk, Keukenloods opgebeld samen een nieuwe uitgezocht die ik ook al van te voren op internet bekeken had, dit is natuurlijk makkelijke praten wat het beste voor ons is.
De medewerker van de Keukenloods was erg vriendelijk en hij had veel geduld wat het beste voor ons was.
Besteld en geleverd en meteen aangesloten. Geweldige winkel, trouwen wij hadden al eerder contact gehad met de Keukenloods toen hadden wij de afwasmachine stuk, ook gigantische alles verlopen naar onze wensen, ik raad ècht iedereen aan als er iets stuk is eerst op de site van de keukenloods te kijken. Mijn ervaring is goed service, daar gaat het natuurlijk ook om. Toppie.
Groet Trees Jacobs

Richard 21-06-2021

Producten netjes afgeleverd en goed op de hoogte gehouden dat er iets vertraging op de levering zat.

top service !!! 21-06-2021

afspraak perfect nagekomen !!
prima monteur die ondertussen nog wat andere dingen corrigeerde en een goede uitleg gaf over het gebruik , TOP.

Heidu3 21-06-2021

Keurige en snelle afhandeling van onze bestelling. Top 😀 Zeer snel geleverd en tussentijds zijn we goed op de hoogte gehouden van de orderstatus. Volgende week gewoon weer hier bestellen 😀

Joop en Caty van der Wijst 21-06-2021

Door keukenbrand moesten wij een nieuwe Novy afzuigkap. Deze was niet meer leverbaar maar de Keukenloods heeft uitgezocht dat onze kap vervangen was door een nieuw model en belde voor de zekerheid de fabriek of de nieuwe maten exact overeenkwamen. Was gelukkig het geval. Datum van aansluiten hebben wij in uitstekend overleg kunnen doen omdat alles afhing van schilders en schoonmaakbedrijf. Super vriendelijk telefonisch contact over datum en tijd. De monteur was héél voorzichtig i.v.m. de net geschilderde achterwand. Dat stak echt op een milimeter. Niets dan lof!

stan 21-06-2021

Fornuis was kapot bij levering. Werd netjes vervangen en binnen paar dagen kon ik weer koken

Jmichels 21-06-2021

Als goed en snel afgehandeld naar alle tevredenheid zou het iedereen aanraden redelijk prijs

Kiesenberg 21-06-2021

Veel keus snelle levering goede prijs/kwaliteit ............................

H.bussers 21-06-2021

Correcte en snelle service. Levering en monteur, prima. Telefonisch ook goed bereikbaar.

René Farla 21-06-2021

Ik heb al eerdere en goede ervaringen met Keukenloods.nl
Ook wederom gekozen voor montage door hen en ook dit werd weer keurig verzorgd. Mijn oude koelkast is ook weer retour genomen. Wel zo handig. Ik kan Keukenloods van harte aanbevelen.

Monique 21-06-2021

prijs/kwaliteit, het aantal merken dat zij kunnen leveren. netjes binnen geleverd en op tijd.

Piet 21-06-2021

Prima snelle bezorging.De producten waren uitstekend verpakt en van een prima kwaliteit.

W.van den Berg 21-06-2021

Zijn uitstekend geholpen de verkoper had alle tijd voor ons en heeft goed uitgezocht wat er in onze huidige keuken paste.

Maickel van Moergastel 21-06-2021

Goed bedrijf wat met je meedenkt, goede prijs en service !
Veel verstand van zaken

Mariska 21-06-2021

meerdere producten besteld. Zeer goeie service, uitstekende prijs-kwaliteit!

Henny 17-06-2021

Komen afspraak na. Op tijd zoals vermeld qua tijd en datum. Dezelfde dag ook nog bericht dat ze onderweg zijn en welk tijdstip je hen kunt verwachten. Vriendelijk. Goede service. Het geleverde was onbeschadigd.

Koolstoffilter 17-06-2021

Makkelijkecwinkel online,je vind wat je nodig hebt en je kunt makkelijk bestellen.

Josien Bovens 17-06-2021

Voor mij zeer gebruiksvriendelijke site.
Alle keukenapparaten hier besteld.
Goed adviezen bij het uitzoeken.
Levering op aanvraag verliep goed. Helaas was afwasmachine nog niet leverbaar maar dat ligt niet aan Keukenloods