Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Petra 16-06-2021

We zijn goed en vlot geholpen, en heel tevreden over de aankoop, een hele fijne magnetron combi stoomoven

L 15-06-2021

Hele goede klantvriendelijkheid zijn heel goed geholpen,aankoop is naar onze zin.gaan zeker nieuwe aankopen doen bij keukenloods

c.kusters 14-06-2021

geweldig om online bij de keukenloods de juiste koel/vries combinatie te vinden die in onze keuken past en dus geen extra aanpassingen gemaakt hoeven te worden. Ook is deze door jullie vriendelijke monteur vakkundig gemonteerd. Snelle levering en nette prijs is ook zeker een pluspunt!

SGP. 14-06-2021

Goed en deskundig geholpen in de winkel. De monteur van het inbouw team werkte zeer nauwkeurig en netjes.

Nol S 13-06-2021

We hebben onze keukenapparatuur in filiaal Nederweert uitgezocht en besteld, we werden heel vakkundig en vriendelijk door verkoper Mike door het bos van de vele apparaten geleid en konden samen een prima team kookhulpen samenstellen en dat ook nog eens voor een superprijs.

Nckds 12-06-2021

Zeer vriendelijk geholpen met het kiezen van de toestellen, goede prijs en levering zoals afgesproken. Niets op aan te merken. Ik kan keukenloods alleen maar aanraden.

H.J 12-06-2021

Veel keus, van goede producten,tegen scherpe prijzen.
Snelle levering en prima service

C. Kaandorp 12-06-2021

Prima klantvriendelijke behandeling, verkoper deed voldoende uitleg en probeerde geen duurder apparaat te verkopen. Bezorging was ook prima.

Eerste klasse 11-06-2021

Als goed oplet en je hebt de juiste afmetingen,soort materiaal waaruit de verschillende onderdelen bij montages nodig zijn,lijkt mij deze shop best de beste keuze te zijn om uw delen te bestellen. Zelf hun klantendienst kan je bellen om raad. Eerste klasse!

Ton 10-06-2021

Snelle en goede advisering en service, duidelijk over producten die even niet leverbaar zijn. Prima alternatieven en heldere communicatie over levertijd.

Rob ‘s Gravemade 10-06-2021

Snelle levering en. Goede voorlichting over te kiezen apperatuur ook de bezorger was zeer attent en hulpvaardig

Verlaan, Mijdrecht 10-06-2021

De gewenste afzuigkap en kooktoestel waren snel gevonden in de webshop en de offerte was snel gemaakt en akkoord. De levering en plaatsing binnen één 1 week gingen vlot en netjes. Alles werd schoongemaakt en opgeruimd en oude toestellen werden meegenomen.

Marja Bergs 10-06-2021

Goed geholpen met advies, ga zeker nog terug om nieuw apparatuur te halen.Mooie spullen en ruime keuze

Jos 10-06-2021

Koelkast was niet snel leverbaar maar dit werd snel gecommuniceerd door de shop. Uiteindelijk toch eerder en netjes afgeleverd.

Jacko 10-06-2021

Stipte levering, en alles voortreffelijk georganiseerd..., en aan de afgesproken prijs! Waarvoor mij dank...

Henny 09-06-2021

Levering was aan de late kant, maar dit is ruimschoots goed gemaakt. De monteur heeft vakwerk geleverd. Een nu zeer tevreden klant.

Arie 09-06-2021

Goed advies en snel geleverd. Mooi produkt met een helaas minder duidelijke handleiding van de fabrikant.

Wieke Holtrop 09-06-2021

Onze nieuwe smegkoelkast werkte bij aansluiting niet...en keukenloods heeft deze koelkast omgeruild zonder dat wij zelf contact hoefde op te nemen met smeg of een reparateur..we zijn heel blij met onze gele smeg koelkast en de service van keukenloods we gaan zeker vaker met dit bedrijf in zee. Grietjes wieke

P. Wijburg 09-06-2021

Keukenloods heeft de verwachtingen ruimschoots waargemaakt. Initieel moesten we iets langer wachten op de levering van onze koelkast. Achteraf hebben we een nieuwer model geleverd gekregen tegen dezelfde condities. Vervolgens heeft onder regie van Keukenloods een professioneel keukenmontage bedrijf de plaatsing van de inbouwkoelkast en het overzetten van de deur uitgevoerd. Niet zomaar iemand die handig is met een schroevendraaier maar er komt een monteur die ervaring heeft met keukens en het afstellen van een deurtje etc. Super correct en professioneel dus!

JohnK 09-06-2021

Een snelle en nette levering van een inductiekookplaat.
Jammer dat ze geen perilexstekker op voorraad hadden. Moest ik helaas toch nog naar een andere winkel.

Rene 09-06-2021

Ik ben zeer tevreden,nette afhandeling 👍dus ga zo door met het verkoop ,ik kan het iedereen aan bevelen 👍

Chantall 09-06-2021

De hulp bij aankoop was snel geregeld.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering en de medewerkers waren ook heel behulpzaam.

Ad Crol 09-06-2021

Snelle beantwoording van vragen tijdens de bestelfase. Vlotte levering en goede montageservice

Familie Breeman 09-06-2021

Heerlijke fijne en vooral grote koelkast. Keukenloods heeft een snelle communicatie en kon leveren op een dag het ons het beste uit kwam. Ideaal.

C.A. van den Berg 09-06-2021

De inbouwkoelkast die ik kocht is keurig volgens afspraak geleverd en vakkundig ingebouwd. Het was duidelijk dat de medewerker zijn vak verstaat.