Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leon 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service, mooi op tijd??

Zonder problemen bestelling kunnen plaatsen. Bezorger netjes op tijd en thuis via pin kunnen betalen.
Vooralsnog tevreden dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bart 06-06-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Pap, doe jij de afwas...

Gegoogeld ter oriëntatie en gebeld met Keukenloods Nederweert.
Goede service: mijn vragen werden concreet beantwoord en ik kreeg een helder en beargumenteerd advies.
Plussen en minnen van enkele vaatwassers evenals de prijs-kwaliteitsverhouding kwamen aan de orde.
Vriendelijke en kundige expert die me naar een, voor mij, goede keuze loodste.
Snelle correcte bezorging.
dus
Tot nu toe dik tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peeters Joop 06-06-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima service denkt mee aan oplossing

Afspraken worden nagekomen. Werktekening duidelijk. Vragen worden correct beantwoord. Prijs kwaliteit uitstekend.

Edwin 06-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam ZO

Nieuwe vaatwasser binnen een dag!

Vlak voor sluitingstijd binnengelopen.vlot en correct geholpen. Nette prijs. Verkoper stelde voor de volgende dag al te leveren.

Charlene 06-06-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden!

Scherpe prijs voor het product waar ik naar op zoek was. Probleemloos via de website besteld en snel geleverd.

blom 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede service snel geleverd

Aan de telefoon een goed advies gekregen en tijdens het hele proces van bestellen t/m plaatsen werd ik goed op de hoogte gehouden van de status levering/plaatsing

Machteld 06-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Klantvriendelijk en erg behulpzaam

Klantvriendelijk en doortastend. Aantrekkelijke prijzen en goede service. Er was iets verkeerd geleverd en werd gelijk hersteld en omgewisseld.

Sanna 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen door de combinatie van prijs (was de goedkoopste die ik kon vinden) en de snelle levering (next day delivery). Plus punt vind ik het feit dat er een fysieke winkel is.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Wimmie 06-06-2017 Via de website gekocht

beste bedrijf van Europa

dit bedrijf is de beste van europa omdat de service niet alleen fantastisch is maar ook de bezorging en de garantie die je op je product krijgt. Bovendien is de levering zeer snel en perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering en vragen worden goed beantwoord door de klantenservice.
Een aandachtspuntje is wellicht om niet met een anoniem tel.nr te bellen tijdens het bezorgen. Dan kan de bezorgservice nog beter verlopen (als bezorger het juiste adres niet kan vinden).

B.van Vuure 06-06-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

de informatie was 100 procent, we werden zeer goed geholpen bij onze vragen. Ook de levering is op de afgesproken tijd geleverd. Dus voor allen een grote pluim.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 06-06-2017 Via de website gekocht

Geheel conform afspraak en verwachting

Toch nog even telefonische contact gehad over de inbouw. Dat verliep heel netjes. Daarnaast keurig ingebouwd en alle verpakking e.d. werd keurig meegenomen. Wat ons betreft dus een aanrader.

Mario 06-06-2017 Via de website gekocht

Werd ongeveer 1 uur van te voren gebeld was zelf niet thuis, overleg chauffeur achter mijn huis laten plaatsen, netjes, moet nog wel de inbouw gasfornuis plaatsen dan weet ik ook of alles werkt, tot nu toe top, Mario

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

FvL 06-06-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Super kwaliteit prijsverhouding

À merken voor een scherpe prijs. Kleine aanbeveling om apparatuur op plaats van bestemming te zetten. Dan is de service geheel compleet! Daarnaast zeer prettig geholpen in de winkel.

Benny 06-06-2017 In de winkel gekocht
gaanderen

uitstekend geholpen aanrader bij uitstek

Prima geholpen goede service en de spullen ook nog in de auto geplaatst wat een service
Wij hebben binnenkort een nieuwe keuken nodig dan gaan we absoluut naar gaanderen de keukenloods topper

Ellen 06-06-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Keurige service, snelle levering!

We werden keurig en snel geholpen in de winkel. De verkoopster hielp ons zeer vriendelijk en kundig. Ook de levering van de koel-vriescombinatie en de magnetron verliep prima en netjes!

Jacqueline van Dongen 06-06-2017 Via de website gekocht

super tevreden

Alles wat afgesproken was is nagekomen. 's morgens krijg je bericht wat de geschatte aankomsttijd is, heeeel handig. Kwaliteit van het product helemaal goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nikolas 06-06-2017 Via de website gekocht

alles goed

Ik heb een afzuigkap bestelt. Ze is binnen 10 dagen geleverd worden omdat de inbouw team geen andere termijn gehad heft. Alles was goed, ook de inbouw. Allen de 10 dagen wachttijd was niet mooi.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kees 06-06-2017 Via de website gekocht

goede service ,slimme vragen bij de bestelling

Had mijn reguliere leverancier gebeld ,maar nam na 3x bellen niet op en belde niet terug.
Vervolgens maar een op internet rondgesnuffeld en kwam via de prijs op de keukenloods.nl terecht.
Ik heb zelf niet alle verstand van keukenapperatuur,hoewel ik in de bouw zit,dus keukenloods gebeld over hoe en wat en wanneer,kreeg direct goed gevoel en ook direct besteld.
Wat mij opviel dat er nader werd doorgevraagd zodat de vaatwasser ook werkelijk zou passen bij aflevering.
vervolgens vaatwasser besteld en ook laten plaatsen(mooi bedrag van 79 euro)oude rommel gelijk meegenomen.

Zou volgende keer hier absoluut weer bestellen

JS 06-06-2017 Via de website gekocht

Alles prima geregeld

Duidelijke website en kunnen vinden wat ik zocht. Aanvullende informatie nodig en die kreeg ik door deskundige medewerker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Leo Cox 06-06-2017 Via de website gekocht

Topservice

Goede overzichtelijk shop, met makkelijke manier van zoeken. Daarbij is het aanbod heel erg divers met de juiste kosten, kwaliteit verhouding.

C. Herrijgers 06-06-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

hele goede service

goede informatie ook in winkel keurig geholpen.
Plaat is keurig geplaatst door inbouwteam.
jammer dat we geen nota of pinbon hebben gekregen van het plaatsen,dit i.v.m. garantie

Marian Overmeer 06-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Aangezien je oo deze site alles online koopt is iemand die met je meedenkt heel belangrijk. Ik heb meerdere keren gebeld voor een advies en iedere keer werd ik zeer prettig geholpen. Dank jullie wel. Ook de prijs die jullie aanhouden was zeer scherp, kortom, Dank jullie welvoor de prima service.

Robbert 06-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid Oost

Topservice

Koelvriescombi geregeld voor ons, waarvan geen levertijd stond aangegeven. Na het weekend werden we gebeld en gemaild door Keukenloods. 2 dagen later in huis op gewenste tijdvenster van 2 uren. Nette chauf bracht het monster binnen. Ook nog eens tegen nog scherpere prijs dan aanbiedingsprijs van de "goedkoopste" concurrent!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.Bouma Lollum 06-06-2017 Via de website gekocht

Via de telefoon advies gekregen en geholpen. Uitstekend !

Groot assortiment, zeer goed advies en snelle levering. Beter kan toch niet,,,...
ohhh, natuurlijk de lage prijzen. Hierdoor konden we een beter merk kiezen voor het budget dat we hadden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nelissen 06-06-2017 In de winkel gekocht
In Nederweert

Fijne snelle bediening

Fijne winkel licht in de buurt en heb hem al verder aanbevolen verder snelle bezorging winkelpersoneel was heel behulp zaam

Karin 06-06-2017 In de winkel gekocht
almere.

goede service - no nonsense

Goed geholpen in de winkel. Vooral de nazorg met duidelijke order en leverings emails wekt vertrouwen. Ook de bezorger deed zijn werk goed en leverde af in de keuken. Afrekening na aflevering vind ik een prettig systeem.

E. H. Lier 06-06-2017 In de winkel gekocht
veendam

ontvangst in de winkel was uitstekend

ik mag graag zien wat ik koop en dat was in de winkel in veendam mogelijk. ik had alle keus en die heb ik gemaakt.
de levering was uitstekend en volgens afspraak. het was de derde levering en ga er steeds weer heen.

Annika 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle complete levering

Snelle levering waarbij je zelf kunt bepalen op welk moment het product wordt geleverd. Een dag van te voren krijg je netjes een bericht met de exacte levertijd. Fijn dat het binnen een tijdsbestek van 2 uur is en niet een hele dag. Zij kwamen er zelf mee om de oude oven mee te nemen maar die was helaas nog niet losgekoppeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cramer 06-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam ZO

Prima bedrijf !

Zowel op internet als in fysiek winkels aanwezig.
Advies is echt nodig, ook omdat de specificaties van in ons geval een koelkast, op de site niet altijd even duidelijk zijn.
Goed advies, snelle service en dito installatie. Tevreden dus!

Marinus 06-06-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf

Zeer duidelijke website waar alles tot in de puntjes is omschreven. Duidelijke afbeeldingen. Zeer scherpe prijzen. Hele proces van bestellen tot afleveren is erg duidelijk en nauwkeurig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk 06-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

wauwwwfactor !!!

Wat ben ik blij verrast door de keukenloods!
Ik was op zoek naar een nieuwe inbouw combi magnetron (60x60). Bij de overbekende winkel waar ik keuken heb aangeschaft, konden ze mij niet helpen ....
Allereerst verrast door de nieuwe winkel zelf, overzichtelijk, schoon, licht en uitnodigend.
Kennis en vriendelijkheid van medewerkers is top. Door middel van juiste vragen wist hij wat ik wilde en zocht!
Prijs zeker concurrerend voor het A merk dat ik gekozen heb.
Vlot leverbaar ! Perfect ingebouwd door hun inbouwservice.
(Jammer dat je ondanks lift toch €15 moet betalen ...).
Binnenkort voor inbouw vries combi en vaatwasser is er voor mij nog maar één adres: keukenloods utrecht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hedwich Peper 06-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima, vlotte en accurate service, zowel door de klantenservice als bij de levering. Vriendelijke bejegening door medewerkers. De site geeft een handig en volledig overzicht van het volledige aanbod.

E Schouten 06-06-2017 Via de website gekocht

Super service!

Snelle en adequate service, zeer goed geholpen aan de telefoon, extra uitleg. Nette levering en de extra montageservice werkt ook prima

Wind 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Snelle reactie op offerte aanvraag, en open voor vragen en/of aanpassingen. Voor de tweede keer besteld bij Keukenloods.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van Eijndhoven 06-06-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Prima service bij installatie

Prima winkel met voldoende uitgestald assortiment, goede uitleg gekregen en service, top installatie

Ed 06-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede servive

Geen euro aanbetaling. Pinnen bij aflevering Prima.
Oude spullen meegenomen zeer vriendelijk goed advies en zeer veel kennis in huis goed en tot laat bereikbaar.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leanne 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, fijne service!

Je weet als je hier gaat winkelen al dat ze goede prijzen hebben, mocht je elders betere prijzen tegenkomen doen ze je een nóg beter aanbod. Mooie brands, vriendelijke service, goede levering.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. van Stralen 06-06-2017 Via de website gekocht

Flitsende service

Op zoek naar een betaalbare versie van een Siemens combi-oven kwam ik op een zondag op de site van Keukenloods.nl
Ook al was het zondag, ik kon direct telefonisch overleg plegen met Keukenloods. Prima advies en op de eerste voor mij haalbare dag werd de oven op de afgesproken tijd geïnstalleerd. Prijs, advies, informatie over bestellen en plaatsen en plaatsen, allemaal 100%!

christ 06-06-2017 Via de website gekocht

prima service maar een plint is niet goed geinstalleerd.

Een prima winkel om een goed vaartwasser te krijgen. Uitleggen over de maat is goed gelopen. Een plint is niet goed geinstallerd door de monteur. Anders zal ik erg tevredent zijn. Jammer.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marcel de Bruijn 30-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Nadat ik besteld had (ca. 475,- euro) las ik een artikel over nep webshops en was bang dat mijn bestelling niet geleverd zou worden. Ik bestelde donderdagavond en ontving mijn artikel zaterdagochtend. Op diverse site's was het artikel uitverkocht en zou levering enkele weken duren maar hier is dus snel geleverd. Complimenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Karel van Gurp 30-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige aankoop!!!

Wij hebben laatst bij de keukenloods een Kupperbuschoven gekocht tot volle tevredenheid de prijs was zeer gunstig en wij zijn tevreden met deze zeer mooie oven hij is mooi om te zien en werkt super.(veel mogelijkheden en de bereiding van gerechten is super)..nee ik heb geen aandelen bij de keukenloods maar het is echt waar.. Bij onze volgende aankoop denken we zeker aan de keukenloods....

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mirjam 29-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, goed advies gekregen en snel geplaatst

Ik heb een oven besteld en een kookplaat via de telefoon. Ik kreeg goed advies. Een week later was de oven er en kon ik een afspraak maken om het te laten plaatsen op een dag dat het mij schikte. De oven en kookplaat waren snel geplaatst door een vriendelijke monteur. Kortom, zeer tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fleur 27-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Bijzonder goede snelle service: op zaterdagavond bijv binnen 3 min een reactie! Sowieso hele scherpe prijzen en goede gebruiksvriendelijke website: makkelijk de status van je order checken en volgen. Ook de betalingslink is erg handig. Wij hebben het hele internet afgezocht naar de beste site voor keukenapparatuur en dit is hands down de beste. Aanrader!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sybren 25-05-2017 Via de website gekocht

Service monteur netjes en snel werkend

overzichtelijk,goed te vinden wat je zoekt en genoeg keus voor wat je op wilt zoeken op de site of het nu voor inbouw of niet inbouw.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schutte 25-05-2017 In de winkel gekocht
Almere

Alles volgens verwachting

In de winkel in Almere besteld op zaterdag. Inbouwkoelkast en een inbouwoven. Levering op afspraak binnen een week. Gratis bezorgd op afgesproken tijdstip. Zeer tevreden.

Geert 25-05-2017 Via de website gekocht

Top service !

Snelle service goed product , Kan het iedereen aanbevelen ook het monteren was top. Levering was volgens schema en afspraken werden nagekomen.

Joyce 24-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

Deze shop is gekozen omdat ze snel leveren en ook de service van inbouw van het apparaat en afvoeren van het oude apparaat kunnen verzorgen

P Noppert 24-05-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Nette zaak

De verkoper heeft goed naar onze wensen geluisterd waardoor wij zeer tevreden zijn met het apparatuur ondanks dat het verschillende merken zijn.
Verder een nette zaak met vriendelijk personeel op het moment dat je binnenkomt voel je je welkom.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.Rozema 24-05-2017 Via de website gekocht

Helemaal "TOP"

Wij hebben voor Keukenloods gekozen omdat het type inbouwoven dat wij zochten voor een scherpe prijs kon worden geleverd. De service was uitstekend. Toen wij telefonisch kontakt opnamen met een vraag, werd ons zelfs tegen dezelfde prijs een iets uitgebreidere versie aangeboden door een vriendelijke en hulpvaardige medewerker! De volgende dag werd de oven op de afgesproken tijd geleverd.
Dit was heel prettig zaken doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -