Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Petra 09-06-2021

Apparatuur besteld via de webshop. Medewerker nam telefonisch contact op, en was heel behulpzaam met advies over keuze apparaat, levertijden en samen nog de maten doornemen. Communicatie over levering was duidelijk. Zeer tevreden over de apparatuur. Enige minpuntje was dat we de bezorger bij levering even moesten pushen om de oude apparaten mee te nemen. Was afgesproken maar hij probeerde er onderuit te komen. Maar uiteindelijk wel gedaan.

Anja 09-06-2021

Een prachtige wasmachine gekocht, snelle levering, keurig bezorgd.
Vandaag een kookplaat, weer bij jullie gekocht. Lage prijs en fijne bezorging.
Super!
Anja

Jac Kis. 09-06-2021

Geven goede informatie. Helpen bij het bepalen welk apparaat je kunt nemen. Komen de afgesproken leverdata na. Goede communicatie over de levering. Bij de levering werd zelfs het apparaat voor ons in de auto gelegd. Wat je service noemt. TOP.

Afzuigkap 09-06-2021

Monteur was correct en zeer ambitieus hij heeft kwalitatief zeer goed werk geleverd !

de Graaf 09-06-2021

De betreffende verkoper gaf adequate adviezen, het berdrijf hanteert scherpe prijzen en de service is (tot nu toe) goed te noemen.

Nancy Dumon 09-06-2021

Lang gezocht naar de juiste afmetingen voor deze inbouw microgolf. Blij deze bij jullie gevonden te hebben. Heel vlotte service en levering!
Ben tevreden.

Hans Beks 09-06-2021

Mooi product, juiste prijs, ruim assortiment. Volgens afspraak geleverd op het aangegeven tijdstip. Tot op heden is ons hele huis “Keukenloods” door de uitstekende service, prijs en keuze. Mocht je onverhoopt toch een fysieke winkel bezoeken dan kan je vertrouwen op vakkundige kennis. Ook altijd welkom.

Jos van Exsel 09-06-2021

Correcte prijs , en alles volgens afspraak geleverd, nette aflevering met vriendelijke persoon

Jaap 09-06-2021

Bestelling ging eenvoudig. Overleg over de inbouwmaten ging zoals gewenst, goede terugkoppeling. Levering super snel, installatie was ook heel goed en netjes. Monteur aardige en nette persoon. Alles is 100% naar wens verlopen. Helemaal top!👍🥇

Paulien Van thiel 09-06-2021

Goede service snelle nette levering . De winkel heeft ook veel keuze mogelijkheden . Top

Lucas 09-06-2021

Product naar wens en op afgesproken tijd geleverd!! Geweldig geïnstalleerd nette en vriendelijke monteurs.

Rene 09-06-2021

producten makkelijk te vinden en te bestellen. Vergelijk tussen de producten is handig.

Peter Rademaker 09-06-2021

Prima en snel geholpen. Volgens afspraak geïnstalleerd door vakkundig personeel (heeft keukenloods wel uitbesteed maar ook dit bedrijf heeft vakkundig personeel in dienst)

Ina Lakeman 09-06-2021

Prima service. Had de koelkast al in januari besteld, maar werd keurig in mei geleverd.

Berghuis van Winden 09-06-2021

Goeie prijs van kwaliteitsproducten, dit keer een extra koel vries combi van Bosch.

De levering bijna 1 week eerder dan oorspronkelijk geschat,

Leo de Bruin 09-06-2021

Mijn bestelling werd snel bevestigd en geaccepteerd.
Helaas was de magazijn voorraad beschadigd.
We werden daarover ingelicht tevens is vermeld dat de voorraad aangevuld moest worden.
Door omstandigheden ( fabrikant ) heeft dit een aantal weken geduurd, daarover zijn wij ingelicht met een nieuwe te verwachten leverdatum.
De levering op tijd geleverd en is in overleg de prijs aangepast.
Helaas had de fabrikant de bevestigingen aangepast en koste het toch nog enige moeite deze ( zelfde ) kap te plaatsen.

Dank aan de keuken loods

De heer en mevrouw Van der Ent 09-06-2021

Heel erg fijn personeel, goede en juiste adviezen. Een prima koelkast en vriezer inbouw. De koelkast hadden ze op voorraad, direct meegenomen. Echt super!!!!!

Janine 09-06-2021

Keuken loods heeft (telefonisch) goed geholpen bij het kiezen van apparatuur die op tijd leverbaar was én aan onze eisen voldoet. Alle apparatuur is netjes geleverd, ondanks de corona restricties voor ons binnen gezet.

Luigi 09-06-2021

Duidelijke uitleg bij bestelling over de koelkast en vriezer, de levertijd zoals afgesproken,👍

Olaf Beltman 09-06-2021

Fantastische webshop. Ruim 14 jaar geleden voor het eerst spullen besteld en nu dus ter vervanging van deze apparatuur weer bij Keukenloods uitgekomen. Het feit dat zij dus al zo lang bestaan zou eigenlijk genoeg moeten zeggen. De bestelling en het advies verliepen prima. In eerste instantie wel een beetje vreemd dat je moet bellen voor de prijsstelling van sommige producten. Maar dit gevoel wordt al snel weggenomen door goede benadering aan de telefoon. De levering was echt super. De chauffeur stond daadwerkelijk om 07:15 uur aan de deur. Ongelofelijk, maar waar. Wij zijn zeer tevreden over Keukenloods en bestellen de volgende spullen ook hier.

HJZ 09-06-2021

Snel geholpen, goede informatie verstrekking, compleet en met kennis van zaken. Gaf vertrouwen, hetgeen in het vervolgtraject ook volledig is waargemaakt

Erik 09-06-2021

Fijne en snelle service! Het advies van de koper was relevant en heeft ons goed geholpen

Sander 09-06-2021

Vandaag besteld, binnen een paar dagen bezorgd. Netjes afgeleverd, oude machine meegenomen
Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Ron en Karin Lakeman 07-06-2021

Zochten een nieuwe afzuigkap, en vonden er 1.
Verkoper zei waarom wilt u deze? Ik heb een betere die stiller is qua geluid en net zo goed.
Was bang dat die duurder zou zijn maar deze (huismerk) was veel goedkoper.
Heb hem nu paar weken hangen en we zijn er heel blij mee.

Ed 05-06-2021

Ondanks dat de zaak verbouwd ging worden werden we goed met verstand van zaken geholpen