Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

José Muijsers 09-11-2016 Via de website gekocht

Combioven

Deze shop is heel erg overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik, ook het achteraf betalen vind ik super kan hier niks dan goeds over zeggen

Pluspunten

• goed service
  • perfecte levering
  • tijdstip mail

Eric thijs 09-11-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Snelle levering, na installatie blijkt het een verkeerde keuze geweest te zijn (i.v.m. Paneel hoogte) na telefonisch overleg bleek er een maxi uitvoering nodig te zijn, omruilen was geen probleem (mist onbeschadigd uiteraard) twee dagen later alles omgeruild, top service echt geweldig, bedankt.

5 Pits gasfornuis 09-11-2016 Via de website gekocht

Geweldig Super Grandioos

Een Internet winkel die service zeer hoog in het vaandel heeft staan, ouderwetse vakmanschap levert en samen werkt met lokale ondernemers waardoor flexibiliteit en snelheid gegarandeerd wordt. Veel bedrijven zouden bij dit bedrijf moeten gaan kijken hoe er gewerkt wordt. Super klasse en als ik weer wat nodig heb of mensen uit mijn naaste omgeving, buren, familie of wie dan ook...bij Keukenloods moet je zijn!

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • samenwerking

• Niets

Gertjan 09-11-2016 Via de website gekocht

Bosch combi-oven HT683MF0

Overzichtelijke site, goede inbouwcombi-oven gevonden met gewenste hoogte, Bestellen en gevraagd om in te laten bouwen. Perfecte service

Tanja 09-11-2016 In de winkel gekocht
zaandam

prima

prima service, en vooral de goedkoopste, goed parkeren, veel keuze, vriendelijk en behulpzaam, en en

Mr. Puttenstein 09-11-2016 Via de website gekocht

Mr. Puttenstein

Snelle service, goede value for money, accurate communicatie en snel geleverd. Geen enkel probleem om hier te bestellen!

Pluspunten

• assortiment
  • accuraat
  • value/money

frans 09-11-2016 In de winkel gekocht
roosendaal

inbouw koelkast

goed en vriendelijk geadviseerd , snel en volgens afspraak geleverd en vakkundig geplaatst.
de volgende keer als ik weer apparatuur nodig heb voor mijn keuken zal ik zeker weer bij de keukenloods mijn apaaratuur aanschaffen.

Renske 09-11-2016 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede producten tegen scherpe prijzen.

Levering volgens afspraak
Veel keuze, goede merken!
Wij hebben een Ikea keuken gekocht en de apparatuur via keukenloods. Kregen goed advies!

Pluspunten

• Ook winkels

Wouter0487 09-11-2016 Via de website gekocht

Mooie en goede apparatuur simpel en snel geleverd.

Mooie, hoogwaardige apparatuur voor een kleine prijs. Op internet gezocht maar telkens kwam de gewenste apparatuur van keukenloods het goedkoopste uit. Daarnaast een snelle, klantvriendelijke en persoonlijke service.
De apparatuur is binnen en dient nog geintstalleerd te worden maar nu al tevreden.

Pluspunten

• Service
  • Prijs/kwaliteit

Sietske 09-11-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Top service

Ik ben enorm goed geholpen in een van de winkels van keukenloods. De mevrouw in kwestie luisterde goed naar mijn wensen en probeerde me naar iets anders of duurdere te praten. SUPER FIJN.
We hebben nl net enen kleine en de vaatwasser was kapot gegaan. Een super dure konden we ons niet permitteren en de mevrouw in kwestie liet ons daarin geheel in onze waarde. En hij werd ook nog ruis bezorgd met de optie om de oude apparatuur mee te nemen. Super top :-)

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Snelle service
  • De bezorger belde ook netjes op dat hij later kwam

Rotonde Huis 09-11-2016 Via de website gekocht

Combi oven en kookplaat (inclusief inbouw)

De Keukenloods is een prima winkel. Er is veel keuze en de prijzen zijn concurrerend.
En als je een vergelijkbaar product elders vind tegen een lagere prijs, zijn ze inderdaad bereid hun prijs aan te passen.
Ook overleg over de levering loopt goed.
De inbouw is helaas niet helemaal goed gelopen, er is uiteindelijk een monteur van Zanussi geweest om een probleem op te lossen. Daarvoor moesten we wel zelf bellen.

Pluspunten

• Prijzen
  • Assortiment

Minpunten

• Klacht over inbouw, zelf op moeten lossen.

Rudi Steffens 09-11-2016 Via de website gekocht

kookplaat gas op glas

Onze keuze voor de keukenloods blijkt de juiste te zijn geweest door de uitermate vriendelijke en voor ons technisch begrijpbare informatie die wij kregen. En natuurlijk de prijs en de snelle levering gaven ons hiertoe de doorslag.

Pluspunten

• prijs
  • levering

Henk Boenink 09-11-2016 Via de website gekocht

Inbouw koelkast

WE waren na 20 jaar toe aan een nieuwe koelkast.
Een aantal jaren geleden hebben we onze magnetron vervangen, deze werd gekocht bij Keulenloods, dat is goed bevallen, vandaar dat we ook de koelkast hier hebben gekocht, Goede service en veel keuze met een goede uitleg. Ook het inbouwen verliep vlekkeloos, Op tijd en deskundig

Agnes 09-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Mw.

Uitstekend geholpen door verkoper en de bezorging ging ook geheel volgens afspraak.vakkundig personeel en prima was ook het betalen asn de bezorger per pin,dus niet vooraf hoeven betalen.

Huiberts 09-11-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Huiberts

Keukenloods Veendam (Erik) heeft ons erg goed geholpen. Erik heeft verstand van keukens en heeft de klant goed in beeld. Alles is mogelijk en heel belangrijk, hij doet wat hij zegt!!! De keuken is geplaatst en Erik je bent van harte welkom, de koffie staat klaar!

Stefanie Klerx 09-11-2016 Via de website gekocht

Goede service voor de aankoop van mijn combi oven!

Erg tevreden over onze aankoop: een combi oven.
De site geeft uitvoerige informatie over het product. De bestelling is makkelijk geplaatst en je kan duidelijk aangeven wanneer je het product geleverd wil hebben. Bezorging is prima verlopen.
Dus dik tevreden over keukenloods.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke informatie over het product

Ben te Hofstee Doetinchem 09-11-2016 Via de website gekocht

Ben te Hofstee

ik heb via kieskeurig gekozen voor Keukenloods want dit is de tweede keer dat ik iets besteld heb via jullie. Eerst een Siemens vaatwasser en nu de Siemens koel/vriescombinatie van Siemens. De bezorging was beide keren perfect en keurig op tijd volgens afspraak. Ik zal iedereen Keukenloods adviseren.

C. Zeilstra B.Zwart 09-11-2016 In de winkel gekocht
Watergang

Kwaliteit en professioneel

Goede prijs/ kwaliteit. Inbouwteam werkt netjes en professioneel. personeel is vriendelijk en deskundig in Watergang.

Pluspunten

• DEskundig
  • Ruim assortiment
  • Goed advies

Willem Post 09-11-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Weer een goed advies en een scherpe prijs

Naast de goede prijs ook vanuit Keukenloods advies gehad in keuze apparatuur. Eerst via Webwinkel alles vergaard en daarna bij showroom Gaanderen samenstelling en offerte kunnen bespreken.

Pluspunten

• Goed advies
  • Scherpe prijs
  • Persoonlijk contact
  • Je kunt ook afhalen bij lokale shouwroom

Jenny 09-11-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden met nieuwe keukenapparatuur!

Wij zijn onlangs bij de keukenloods geweest om te kijken naar een nieuwe keuken. We werden daar zeer vriendelijk ontvangen en geholpen door een verkoper die totaal niet opdringerig was. Heel fijn! Uiteindelijk hebben we via de website alleen de apparatuur (Bosch) voor onze keuken besteld en de keuken zelf bij een timmerman uit de buurt. Simpelweg omdat de soort deurtjes die we wilden bij de keukenloods niet te krijgen waren. Wat betreft service en klantvriendelijkheid, kunnen we de Keukenloods zeker aanraden! Het verbaasde me dat de mail elke keer zo snel werd beantwoord. Ook het leveren van de apparaten ging zoals je mag verwachten. We zijn superblij met onze mooie en kwalitatief goede oven, magnetron, kookplaat en afwasmachine. Nu nog zelf plaatsen en in gebruik nemen en dan kunnen we na een half jaar eindelijk weer ovenschotels maken en hoeven we niet meer zelf af te wassen. Wat een luxe!:-)

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • snelle reactie via mail
  • afspraken maken gaat eenvoudig
  • meedenken met klant

Minpunten

• continu veranderende prijzen van de apparaten

Arnold 09-11-2016 Via de website gekocht

aankoop apparatuur keuken

contact snel en goede adviezen, informatie en scherpe prijs. Dit heeft geleid tot een snelle aankoop. Ze geven echt je het gevoel dat ze betrokken zijn bij je!

Pluspunten

• advies
  • snelheid
  • betrokken
  • kwaliteit
  • prijs

jjv smit 09-11-2016 Via de website gekocht

flexibel en professioneel !

We hadden al eerder goede ervaring met eerdere bestelling. Maar onze laatste bestellign was een-zelf gekozen-inbouw vaatwasmachine. Bij de levering constateerde de monteur dat het doos ons bestelde type niet paste in de keukensparing, waarna hij op de website het juiste type selecteerde. Hij nam de verkeerd bestelde vaatwasser mee terug en verscheen enkele dagen later met het juiste type. Ook nog eens zonder extra kosten hiervoor te rekenen.
Klasse !

Pluspunten

• Flexibel
  • Deskundig

Marianne Geertsen 09-11-2016 Via de website gekocht

Review bestelling Siemens CM636GBS1 combi oven

Een heftig professionele werkwijze van keukenloods, perfect op de hoogte gehouden over de levering. Tot in de puntjes verzorgd. Gemotiveerd en super aardige medewerkers

Pluspunten

• Veel plussen waard

Minpunten

• Helemaal geen

M. Staal 09-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

snel en efficient

veel keus, je kunt er rustig rondkijken en als je wat nodig hebt, prettige en efficiënte hulp.
Ook de plaatsing wordt goed geregeld.

a.smale 08-11-2016 Via de website gekocht

aankoop mac696 bij keukenlood

Wij hebben een combi magnetron mac696 gekocht . We zijn zeer tevreden over verkoop/voorlichting /bezorging en service. Erg klantvriendelijk.Al veel plezier gehad van de mac.

Pluspunten

• gemak
  • service
  • klantvriendelijk
  • bezorging
  • tijdstip bezorging

hans 07-11-2016 In de winkel gekocht
almere

vaatwasser

goede en vakkundige voorlichting.
en een prima prijs
dit was het derde aperaat dat we bij de keukenloods hebben gekocht en weer zijn we erg te vrede

Els 07-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

afzuigkap novy 661 via Keukenloods

wij hebben nadat een andere keukenwinkel de afzuigkap niet wilde vervangen(te veel moeite te weinig aan te verdienen) bij keukenloods de nieuwe Novy 661gekocht : het is een heel mooi ontwerp glasplaat voorzijde en doet het prima de knop weggewerkt achter is geen probleem aangezien de kap ook aan en uit gaat als je hem dicht schuift. Ook zeer positieve ervaring met het inbouwteam(echt wel een rotklus de oude weghalen; was een zwaar ding) van de Keukenloods .al met al zeer blij mee !!

Harry Utrecht 07-11-2016 Via de website gekocht

Gemak & scherpe prijs

Informatieve website, Goed telefonisch advies op maat; geen verkoop praatjes. Eenvoudige bestelling en goede informatie over de bestelstatus. Scherpe concurrerende prijs.
Bovenstaande op basis van meerdere bestellingen bij Keukenloods. Een absolute aanrader dus!

Pluspunten

• website
  • advies
  • bestelling
  • prijs

Pauws 07-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Wij hebben een koelkast gekocht via Keukenloods en hebben uitstekende ervaring met de service en levertijd. We zijn perfect op de hoogte gehouden van de voortgang van de order en de levering was keurig op tijd.

Pluspunten

• Informatie voorziening order
  • levertijd

AMH 07-11-2016 Via de website gekocht

AMH

Duidelijke site, goede foto's met de juiste kleur. Goede service (telefonisch) Scherpe prijs. Snelle levering.

s.m 07-11-2016 Via de website gekocht

inbouw koelkast. zanussi

Met duidelijke omschrijving van het produkt.. was de keus gauw gemaakt
Thuis ging het super goed met inbouwen.. snelle service van keukenloods.n.l Het is bestellen en op juiste dag had ik hem al thuis.

Pluspunten

• snelle levering

Maatje 07-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Wij vonden deze shop goed en gebruiksvriendelijk. Na telefonisch contact om de laatste punten af te stemmen konden wij snel tot de aankoop overgaan

Pluspunten

• goede service
  • vriendelijk te woord gestaan

Minpunten

• levertijd/installatie

H. Boerstra 07-11-2016 Via de website gekocht

Verkeerde levering

Zeer goede service, na verkeerde levering door misverstand.
Ik heb hierover gereclameerd en werd zeer netjes geholpen. Apparaat word zelfs op ander adres geleverd. Chapeau.

Pluspunten

• Zeer grote collectie.
  • Betaling kan op diverse mogelijkheden.
  • Afleveringsdata worden goed afgestemd.

Coby 07-11-2016 Via de website gekocht

Levering inbouwoven

Ik heb het als erg prettig ervaren en ik ben geen on-line shopper. Order geplaatst, heel snel een orderbevestiging, volgende dag een bericht over hoe laat ze zouden komen bezorgen. De toegezegde tijd klopte. Ik zeg een aanrader.

M.strooper 07-11-2016 Via de website gekocht

Marcel

Top gebeld en goed te woord gestaan en daarna via de website een combi magnetron besteld goed en binnen afgeleverd op de afgesproken tijd.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede service

M. van der Gracht 07-11-2016 Via de website gekocht

Top geregeld, en voordelig

Goedkoop geprijsd, en goed personeel, en afspraken duidelijk en goed nakomen, vakmannen die de Quooker geplaatst hebben

Pluspunten

• snel
  • goed
  • en voordelig

Janneke 07-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling van mijn afzuigkap

Telefonisch duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Ook bij terugbellen met vragen vriendelijk en duidelijk antwoord gekregen. Wel onduidelijkheid over de wijze van betaling. Telefonisch werd gezegd dat ik ook bij aflevering kon betalen. In de offerte stond dat niet. Daarin stond dat er pas geleverd zou worden als er betaald was.

Margreet 07-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel, betrouwbaar en goed

Wasmachine stuk, 3 dagen voor vakantie. Keukenloods gebeld, adequaat geholpen met keuze, binnen 10 minuten bevestiging. Inbouwteam gebeld, die hebben alles op alles gezet op de machine nog op zaterdagochtend in te laten bouwen. Leuke en snelle inbouwmeneer, die nog wat slimme tips had. Al met al bijzonder snel, efficiënt en prettig.

Pluspunten

• Superprofessioneel
  • Goede organisatie
  • Prettige mensen

Karel Schrijnemakers 07-11-2016 Via de website gekocht

Zeer correcte online leverancier

E-commerce boomt en dus zie je soms door het bos de bomen niet meer. Gelukkig onder je dan soms een site die echt werkt zoals het hoort te werken.Duidelijke zoekmachine , uitgebreide productfoto's en gegevens , online bijstand als je op het icoontje drukt van je virtuele assistent, bij Keukenloods was het er allemaal, scherpe prijzen ,correcte leveringsafspraak ? Kortom e-commerce zoals e-commerce hoort te zijn. Proficiat Keukenloods, jullie site staat bij mij met stip genoteerd.

Moeders Mooiste 07-11-2016 Via de website gekocht

Inbouwkoelkast

Koelkast online besteld. Na een duidelijk en overzichtelijke website snel een keuze gemaakt. We hebben de inbouwservice erbij besteld. Deze service kwam op de aangegeven dag om de koelkast te demonteren en te monteren. Alles soepel verlopen en ze namen de oude koelkast nog mee ook. Zeker een aanrader!!

Tiny 07-11-2016 Via de website gekocht

snelle en vriendelijke service

Ruime keuze, goeie prijskwaliteit.snelle levering. Mogelijkheid om apperatuur in te laten bouwen. Dit is naar alle tevredenheid geplaatst.

Peter uit Warnsveld 07-11-2016 Via de website gekocht

Toppers!

Ik geef de Keukenloods een welverdiende 9. Perfecte service en advies zowel online, per mail als telefonisch.
Levering werd duidelijk gecommuniceerd en geleverd volgens afspraak. Keurig allemaal

Pluspunten

• contact
  • levering

Marijn 07-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods

Top service,nette levering en men denkt mee,de garantie daarin tegen van 2jaar is erg weinig gezien je van een koel/vriescombinatie een langere levensduur van mag verwachten maar goed daar heeft de wetgever dan maar weer aan gedacht.

Pluspunten

• Advies
  • Deskundigheid

Minpunten

• Garantie

Peter de Reus 07-11-2016 Via de website gekocht

Super

Artikel snel en volledig afgeleverd, in goede staat ontvangen en voldoet aan verwachting. Uitstekende helpdesk!

GastroHans 07-11-2016 In de winkel gekocht
Aubel

aankoop fornuis

Voor de 2 de keer een gasfornuis aangekocht bij Keukenloods.
Duidelijke taal,:
- Je krijgt ruim voldoende informatie.
- Mails worden direct beantwoord.
- Levertijd binnen 24 uur, mits het op voorraad
is
- Prima na service

• Levertijd

wat wordt bedoeld? 07-11-2016 Via de website gekocht

aanschaf combi magnetron

selecteren, contact mail en bezorging ging uitstekend. Afspraak bezorgtijd correct nagekomen. Zeer vriendelijke bezorger!!

Phoenixx 07-11-2016 In de winkel gekocht
gaanderen

eigenaar

Ik kom al jaren bij de keukenloods. omdat: prijskwaliteit is prima! De laagdrempeligheid van communicatie, fijne en open communicatie met de medewerkers. Daarnaast misschien wel het alle belangrijkste, de goede service die zij bieden naar de kopers.

Een tevreden klant omdat: 07-11-2016 Via de website gekocht

Een nieuwe 5-pits met oven !

Binnen 24 uur was hij in huis, of moet ik "zij"zeggen? Wat een mooi fornuis tegen een lage prijs.
Snelle bezorgind en geen gebreken of beschadigingen aan het apparaat.
Zeer tevreden. En een aanrader!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede kwaliteit
  • Goede prijs

Minpunten

• Geen gasslang bij geleverd

Peter 07-11-2016 Via de website gekocht

Fijne inbouwservice

Inbouwkoelkast was kapot en na prijsvergelijking op zondagavond nieuwe besteld bij keukenloods. Zag daar de inbouwservice, en die erbij besteld. Maandagochtend rond 09:00 gebeld om afspraak te maken voor de inbouw (donderdagmiddag). Donderdagmiddag is de oude koelkast uitgebouwd en de nieuwe geleverd en netjes ingebouwd. Zonder de service zou de koelkast al maandag of dinsdag geleverd zijn, maar ik vond het de paar dagen wachten maar dan waard. Een aanrader dus.

Ingrid 07-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Verliefd op de koelkast

Ik hou niet zo van kiezen maar bij keukenloods werd mijn keus makkelijk gemaakt. Ik vertelde wat ik zocht en was binnen een half uur een prachtige Siemens koelkast,smeg fornuis en etna afzuigkap rijker.
Wegens de levering vd apparatuur aan keukenloods was het wel even spannend of het op tijd in mijn huis stond maar dat is goed gekomen.
Ik vind t een fijn no nonsens bedrijf zonder chique verkoop praatjes.