Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

aw van den heuvel 08-05-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goede en eerlijke voorlichting

Prima winkel net personeel die de tijd nemen om je als klant goed en eerlijk te informeren duidelijke afspraken maken en ook nakomen op afgesproken tijd afleveren en keurig net personeel voor montage.

Valentijn 08-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima geholpen alles netjes volgens plan geleverd

Nette winkel fijn personeel , wordt tijd voor je genomen . Ruime keus , wordt goed geadviseerd . Probleemloos

Henk Viel 08-05-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Roosendaal

Goede service, vriendelijk personeel, en goede prijzen

Kundig en vriendelijk personeel, prima prijzen en volop keus in verschillende apparatuur en merken. En de koffie staat klaar.

Peter 08-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk vinden wat je zoekt, online vraag beantwoord.

De goedkoopste, makkelijk te vinden wat je zoekt, en online is een vraag van mij snel beantwoord. Prima plek om witgoed te kopen.

Paul lunter 08-05-2017 In de winkel gekocht

Slechte informatie

Er werd een vaatwasser geadviseerd,toen ik vroeg of ze deze nog in de aanbieding hadden ging hij kijken in de outlet, daar stond dezelfde €50 goedkoper, hier moest ik dus wel zelf om vragen.
Ben toen op Google gaan zoeken naar dit apparaat wat schetst mijn verbazing dit zelfde apparaat was bij de Keukenloods in de aanbieding voor nog eens €100 goedkoper, hier stond niets van aan en werd mij ook niet verteld door de verkoper.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Inbouw.nl 09-05-2017

Beste Paul,

Jammer dat je een minder goede ervaring hebt gehad met ons. Dit is uiteraard niet onze bedoeling! Als ik het goed begrijp is het alsnog gelukt voor de juiste prijs? Als dat niet het geval is dan hoor ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen.

Wim T. 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, deskundige installatie

Gekozen voor een inductie kookplaat, voor een heel schappelijke prijs. Snelle communicatie, klantgericht! Binnen een week geleverd en meteen ook geïnstalleerd.

Nico 08-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Wij hebben verschillende offertes aangevraagd en de Keukenloods was met stip het boordeligst. Na het plaatsen van de bestelling heeft de Keukenloods onze bestelling maanden bewaard tot wij de sleutel vannonze woning kregen. Ook de levering was goed, een kwartier voor kevering gebeld door de chauffeur zodat je niet onnodig zit te wachten. Wij zijn dan ook ZEER TEVREDEN.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G 07-05-2017 Via de website gekocht

eerlijk verhaal, goed geregeld

overzichtelijke site met alle voor en tegens op een rij daardoor goed vergelijk mogelijk prima prijs aanbod

Rob 07-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

Zonder problemen, een zeer correcte en snelle levering. Goed geinformeerd over levering en prima te volgen.

Joost 06-05-2017 Via de website gekocht

Nooit meer keukenloods.nl

Ik heb een vaatwasser gekocht bij keukenloods.nl vanwege 1 tot 2 dagen levertijd. Uiteindelijk is deze vaatwasser na een week geleverd. Ik moest daar zelf achteraan bellen. Twee dagen voor de levering ontving ik een e-mail om een afspraak te maken voor de levering. Ik stond toen al 25 minuten in de wacht. Het factuuradres klopte niet, ondanks een duidelijke e-mail. Tot slot de levering. Deze vaatwasser werd vrijdagavond om 21:20 geleverd. Ik heb de chauffeur geholpen om de vaatwasser uit de vrachtwagen te halen, waarop ik hem vroeg: 'Wil je mij even helpen om deze vaatwasser de trap op te helpen?'. Hij gaf aan dat hij dit niet deed, en verwees het naar mijn zoon van 14 jaar. Daar moest ik het mee doen. Ik gaf aan dat hij 14 was, en hij zegt dat hij 26 is en het niet doet, omdat hij er niet voor verzekerd is. Kortom, nooit meer keukenloods.nl.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Beste Joost,

Wat jammer dat je geen positieve ervaring met ons hebt gehad. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan even uitzoeken wat er mis is gegaan in het bestelproces.

Over het niet naar boven brengen van de vaatwasser: ik snap dat dit heel vervelend is, maar dit staat ook in onze leveringsvoorwaarden. Onze bezorgers brengen in principe geen apparaten naar boven, tenzij dit in het bestelproces is aangegeven. Dit kan namelijk wel tegen een meerprijs.

JJ Nauta 06-05-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

duidelijke site, goede produktinformatie, snelle levering. Na telefonische ruggespraak levertijd aangepast. Ze doen wat ze beloven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van Haarlem 06-05-2017 In de winkel gekocht

Goede advisering en service

Ik heb al vaker bij Keukenloods gekocht en steeds tot volle tevredenheid. Ik werd goed geadviseerd en toezeggingen over de laagste prijs garantie werden nagekomen. Problemen met een geleverd nieuw apparaat dat niet goed functioneerde werd snel en correct opgelost. Inbouwservice werkt ook goed en snel.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

HaCo 06-05-2017 Via de website gekocht

Keukenloods denkt met u mee

Klant sinds 2009. Ook nu weer prima service. Klantgerichte aanpak door het stellen van de juiste vragen.

A van Wingerden 06-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

De verkoper heeft mij goed geïnformeerd. Binnen een week is er geleverd en gemonteerd.
Alles naar wens.

Brenda 06-05-2017 Via de website gekocht

wasmachine

als ik van te voren had geweten dat er geen nederlandstalig gebruiksaanwijzigingsboekje bij zat had ik deze wamachine nooit gekocht. Ik heb meerdere keren gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd en wordt ook niet teruggebeld. Op internet ook niet in het Nederlands te vinden. Waardeloos dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste Brenda,

Helaas zijn wij afhankelijk van wat er door de leverancier meegeleverd wordt qua handleidingen. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik even voor je uitzoeken of er ergens wel iets Nederlandstaligs is? Ik hoor het graag van je.

NK 05-05-2017 Via de website gekocht

Bezorgdata kloppen NIET!

Geen service! Beloven dat een bestelling binnen 1 a 2 dagen geleverd wordt, totaal niet het geval. Uiterlijke bestldatum is niet correct. Als je hier op wacht is het waardeloos. Ook contact met klantenservice vervolgens slecht!

Beste NK,

Wat vervelend dat het bestellen niet is gegaan zoals zou moeten. Kan ik hierin nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag!

Groen 05-05-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld, komen afspraken na

Via internet besteld en laten afleveren. alles was prima in orde, nette bezorger.
ik heb maar 1 opmerking te maken. bij de wasdroger werd de aansluitslang separaat aangeboden en deze heb ik dus besteld en vervolgens zit deze bij de wasdroger zelf ook al.
bij het kooktoestel wordt de aansluiting voor het gas niet separaat aangeboden, heb ik dan ook niet aan gedacht en hij zat er ook niet bij.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

MD Schipper 05-05-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Uitzoeken van het product, info product opvragen, bestellen, leveren alles ging goed!
Erg tevreden over alle stappen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geer 05-05-2017 Via de website gekocht

hele goede service

goede aanbiedingen, snelle levering, cadeautje zat er bij levering niet bij maar na contact te hebben gehad is deze uiteindelijk nog keurig nabezorgd.

Marleen 04-05-2017 Via de website gekocht

Prima advies en perfecte service!

Ik heb gekozen om via deze site mijn apparatuur te bestellen omdat ze een goed advies via de telefoon en mail geven. Daarnaast hebben ze de beste prijs. De site vind ik overigens wat minder vriendelijk. Het aantal zoekpunten is beperkt, maar dat maakt het telefonisch contact weer goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Petra 04-05-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Prettig geholpen, vriendelijk personeel, goede deal!

Ruime keuze, mooie apparatuur, goede service, vriendelijk personeel, goede prijzen. Kom graag terug.

Twan & Ivana 04-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op de site onze keuze gemaakt en voor meer info over het product zijn we gaan chatten met de online medewerker. Deze heeft ons uitstekend precies de extra informatie gegeven die wij nodig hadden. Product die wij hebben gekozen was helaas tijdelijk niet leverbaar en wij kregen een alternatief aangeboden, een duurdere product voor dezelfde prijs.
De online medewerker heeft voor ons telefonisch de order geplaatst en alles uitgelegd. Wij konden zelf voor de datum van de levering kiezen. Op de afgesproken dag en tijd is alles netjes afgeleverd door. Wij zijn uiterst tevreden over onze aankoop bij de Keukenloods en de service die ze klanten bieden. Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

de weijer 04-05-2017 Via de website gekocht

goede service

super goed goede service voor herhaling vatbaar ik zal het iedereen aanraden om voorkeukenloods te gaan

fam Weij 04-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Tweede Paasdag bestelden we om 21 uur een vaatwasser en meteen dinsdag om 16 uur hadden we een nieuwe in huis.

tjerk 04-05-2017 Via de website gekocht

afzuigkap

goed advies gekregen telefonisch , waarbij de adviseurs de tijd namen voor me. Het afspraak maken voor en het plaatsen van de installatie verliepen cf afspraak en de installateur was een zeer aardige en deskundige man

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hil Pijnacker 04-05-2017 Via de website gekocht

Kitchenaid Nespresso verkeerde kleur

Twee weken terug bij Keukenloods een KitchenAid Nespresso gekocht, 25 euro meer betaald voor de Appelrode kleur. Vandaag besteld morgen in huis maar helaas de dag erna pas ontvangen. Keukenloods gebeld en de verklaring was dat zij afhankelijk zijn van een derde partij voor de levering van dit apparaat, ik heb de tip meegegeven om dit dan op de site te vermelden. Bij uitpakken een dag later bleek de Appelrode een witte KitchenAid te zijn. Meteen gebeld en eerste reactie was dat dit door mij verkeerd besteld was. Maar verhaal uitgelegd en meerprijs genoemd, waarna ik een mail ontving met een link naar een online Serviceformulier welke ik in mocht vullen. Daarna niks meer vernomen van Keukenloods ook geen afschrift of ontvangst-bevestiging. Het gebrek aan service is verrassend en teleurstellend.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 04-05-2017

Beste Hil,

Wat vervelend dat de verkeerde kleur is geleverd! Heb je voor mij een ordernummer? Dan kan ik het even voor je uitzoeken! Alvast bedankt!

Ivanka van den Bosch 04-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb de oven via hun site gekocht en had nog wat vragen. Werd erg goed geholpen door de medewerker. Hij had zelfs nog wat extra tips voor ons die erg goed bruikbaar waren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. van Gelder 04-05-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Keukenloods Waddinxveen: prima service en keurige levering!

Betreft keukenloods Waddinxveen: naar aanleiding van een offerte aanvraag, kreeg ik dezelfde dag nog antwoord met daarin een keurig gespecificeerde offerte. Uiteindelijk offerte geaccepteerd en de bestelling rond gemaakt, als dank voor de bestelling kregen we een zeer mooie snijplank cadeau. Kort voor de datum van levering kregen we te horen dat de bestelde afzuigkap niet meer leverbaar was, we kregen toen het een nieuwer model als vervanger aangeboden. Dit nieuwe model was EUR 700.00 duurder, echter werden deze kosten door keukenloods op zich genomen. Levering was prima en stipt op tijd. Mijn ervaring met keukenloods in Waddinxveen is van A tot Z zeer prettig geweest.

Acm van Pul 03-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

levering inductie kookplaat

Goede duidelijke voorlichting en advies, snelle levering uit voorraad. Met goede uitleg betreffende installatie en garantie voorwaarden

Showaiter 03-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte web winkel

De prijs kwaliteit is perfect. Een goede specificatie over het product en een heel goeie Servis met klantenservice.

Koedijk 03-05-2017 Via de website gekocht

Snel, goedkoop, goede service. Top!

We hebben al onze keukenapparatuur vervangen incl wasdroger. Het ging snel en werd netjes geinstalleerd. Prime service en meegedacht toen bleek dat ik een maatje te grote kookplaat had besteld. Goed mijn eigen fout opgelost. Top, ze zijn een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ziya 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima service voor een goede prijs

De oven was hier het meest voordelig en de site sprak voor zich. Daarna was de bezorgservice (gratis!!!) prima geregeld

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Caspar 03-05-2017 Via de website gekocht

Goed meegedacht door keukenloods

Ik ben na de bestelling door keukenloods benaderd, keukenloods wilde (om problemen achteraf te voorkomen) checken of ik wel een vaatwasser besteld had die in mijn keuken in te bouwen is. In mijn geval niet nodig maar ik vind het een goede service dat dit gecontroleerd wordt door keukenloods.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 03-05-2017 Via de website gekocht

snel, goedkoop, correct

Vaatwasser besteld, snel mail met afspraak terug gekregen. Correcte levering. Gemakkelijk te betalen via pinnen/bancontact aan de chauffeur bij levering. Gemakkelijker kan niet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jack 03-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima prijs, kennis van zaken en snelle levering

Wij kochten een koel/vries combinatie van SMEG en een vaatwasser van Miele voor de goedkoopste internetprijs. De andere dag werd al geleverd. Na nog eens op internet gekeken te hebben bleek er op bepaalde types van Miele een cashback te zijn, maar net op die van ons niet. Heb gebeld met de Keukenloods die alsnog aanboden om de machine om te ruilen of de cashback van Miele te vergoeden. Super Service!

Pieter 03-05-2017 Via de website gekocht

Tja...?

'Inbouwteam' heeft de inbouwkoelkast goed geïnstalleerd en hield zich prima aan de afgesproken tijd. De telefonische verkoper van Keukenloods vond ik erg onprettig. Procedureel vond ik het ook matig: eerst moet de koelkast door Keukenloods besteld worden en pas na ontvangst in hun magazijn kan een afspraak voor installatie door het externe bedrijf 'Inbouwteam' worden gemaakt. Installatie van de apparatuur vindt dan weer op zijn vroegst na 5 werkdagen plaats. Al met al ben je dan zo'n kleine twee weken verder terwijl het apparaat al lang bij hun binnen is - die afstemming kan m.i. sneller. Kortom, qua servicegerichtheid kan Keukenloods nog e.e.a. verbeteren.

Astrid 03-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Heb een grote vriezer aangeschaft.
Na online te hebben gekeken telefonisch contact gehad met de winkel.
Super vriendelijk en netjes geholpen.
Al mijn vragen ook mbt de bezorging beantwoord.
Direct mijn bestelling geplaatst en netjes volgens afspraak afgeleverd en geplaatst.
Top service ook de bezorgers keurig netjes.
Koop hier zeker nogmaals.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Prima service 03-05-2017 Via de website gekocht

Klein ongelukje, maar toch prima opgelost!

We hebben gekozen voor keukenloods omdat het product wat wij zochten het goedkoopste was. Bij het verwijderen van onze oude magnetron brak helaas het frontje van glas. De beide monteurs hebben het keurig netjes weer opgeruimd. Al met al waren we dan ook heel tevreden over het resultaat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 03-05-2017 In de winkel gekocht

Topservice!!

Goede service, flexibel en oplossingsgericht!! Daarbij is de prijs in topverhouding en aardige medewerkers!!!

Eddy Gabriels 03-05-2017 Via de website gekocht

handige website - geweldige service

heel handige website - gemakkelijk om te vergelijken
2 toestellen online gekocht en deze snel en goed ontvangen via de bezorgingsdienst (gemakkelijk op te volgen)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jaap 03-05-2017 Via de website gekocht

prima combinatie keukenloods en installatiebedrijf9

prijs is laagste in nederland en het servicebedrijf heeft uitstekende monteurs.
de afspraken die worden gemaakt worden prima nagekomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barotti 03-05-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd, niet zo snel geleverd als beloofd

Keukenloods kwam naar boven vanwege een scherpe prijs en een goede winkelbeoordeling. De keukenmachine bleek alleen niet zo snel geleverd te kunnen worden als de site aangaf. Hiervan werd na enkele dagen wel netjes bericht gestuurd en uiteindelijk kwam de levering toch weer iets eerder dan in tweede instantie aangegeven.

HHC 03-05-2017 Via de website gekocht

Dank voor de snelle , vriendelijke, vakkundige levering !

Aanschaf vaatwasser. Deskundig advies en meedenkend personeel.
Snelle levering. Professionele en zeer vriendelijke en kundige vakmensen. Dikke pluim!

MM Simons 03-05-2017 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

goed geholpen!

de winkel was overzichtelijk. wel een beetje vreemd om bij binnenkomst een soort kantoor te zien. de mensen waren druk bezig. bijna bang om te storen!

Geert 03-05-2017 Via de website gekocht

correcte aflevering/levering

uitstekende prijskwaliteitsverhouding van het product en een correcte aflevering
de website is overzichtelijk en biedt voldoende informatie

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Puck 03-05-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service.

Ben per toeval bij deze shop uitgekomen omdat de prijzen me aanspraken heb ik voor deze shop gekozen. Service is uitstekend en de shop is betrouwbaar. De levering was correct. Beveel vrienden deze shop zeer zeker aan!

Thor 03-05-2017 Via de website gekocht

Aanrader , 1ste klasse

Beste prijs , geen voorschot , betrouwbaar , vriendelijk en behulpzaam personeel , keurig geleverd , kortweg TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jos Ketelaar 03-05-2017 Via de website gekocht

Omruilen van een koelkast

Bij het bestellen van de inbouw koelkast heb ik vooral op de afmetingen gelet, en een mooie uitgezocht. Ik ben er toen van uitgegaan dat er ook een vriesvak in zit. Bij het plaatsen bleek dat dat niet het geval was, het verschil was één letter in de code. Na het plaatsen wat keurig en op tijd was gebeurd heb ik contact op genomen. De man was begrip vol en ik kon hem probleem loos omruilen voor het type met vriesvak. Na een week had ik het gewenste type met de mogelijkheden die ik voor ogen had. Geweldig dat er zo soepel is omgegaan en het begrip dat er een vergissing gemaakt is.

briels 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen

Site prima, levering prima en het advies was prima. Dit resulteert uiteindelijk in een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding!

J.Bosveld 03-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Via de site om raad gevraagd binnen 10 min terug gebeld en goede raad en keuze gegeven
Gelijk besteld en de volgende dag in huis
Echt super

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -