Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ad 01-06-2021

Ik heb een combi magnetron gekocht vanaf de site. Per ongeluk had ik er een besteld die méér magnetron is dan oven. Keukenloods vroeg of ik tevreden was en toen meldde ik mijn fout. Keukenloods bood aan de reeds geleverde en geplaatste om te ruilen. Dit allemaal binnen een week na plaatsing en nauwelijks gebruik uiteraard.

Durgaram 01-06-2021

Heel goed geholpen door Pierre later is dit overgenomen door Erik! De keuken ziet er super gaaf uit! Hacker Systemat is echt een top keuze

H.w. dilg 01-06-2021

Prima advies, redelijke prijs, snel geleverd en correct geplaatst. Zeer tevreden.

Judith 01-06-2021

We hebben telefonisch contact gehad voor een inbouwvaatwasser. Ze hebben uitstekend geholpen en meegedacht voor de juiste maat en onze wensen.

Hub 01-06-2021

Super fijne online winkel. Vaker bel ik nog even voor advies na of betreffende wat kleine details te weten. Wordt telkens verrast van de kennis die keukenloods in huis heeft. 2 jaar geleden volledig nieuwe keuken apparatuur gekocht. En in die 2 jaren daar tussen nog een Quooker Cube en Kitchenaid gekocht.

Misschien ben ik wel te enthousiast en dit bedrijf is heel groot, maar dat gevoel krijg je niet aan de telefoon.
Het persoonlijke contact en kennis daarin is groots in mijn ogen.

W.Lagerburg 01-06-2021

Erg prettig ,zonder opdringerig te zijn, contact zowel in de winkel als op de website,tevens keurig bezorgd.
Zeer tevreden

Chris 01-06-2021

Goede en snelle support. 's Ochtends op de site een combi magnetron gevonden en meteen klantenservice gebeld. Die hebben de order gemaakt en ik kon het meteen ophalen in het magazijn (dat was mijn keuze). Daar is voor de rest alles in orde gemaakt en meegeholpen om het in de auto te zetten. Alles bij elkaar was het binnen een uur geregeld en ben erg blij met het apparaat. Ik raad Keukenloods zeker aan.

Martijn 01-06-2021

12 jaar geleden alleen de keuken gekocht bij de keuken loods en apparatuur ergens anders. nu was vaatwasser defect en nieuwe besteld bij keukenloods. Zelfde week ingepland om te installeren.
Geoliede machine en scherpe prijzen.

Aad 01-06-2021

Beste prijs gekregen en prima advies. Toen ik een inbouw vaatwasser aanschafte werd er doorgevraagd naar de inbouw afmetingen. Omdat we een nieuw model wilden werden we gewaarschuwd dat de levering wat langer zou duren. Afwasmachine werd op beloofde datum afgeleverd.

Mark 29-05-2021

Uitstekende shop met goede deskundig advies en vriendelijke service en bereikbaarheid

Versloot 29-05-2021

Goede informatie en de juiste keuze
Eerst op internet gezocht naar een kookplaat van de juiste afmetingen en door een bewuste keuze van soort en merk gekocht

AJM 28-05-2021

Keukenloods gekozen om te zoeken op hun uitgebreide en goed te selecteren website.
Hun prijzen zijn interessant en concurrerend. Ergens anders goedkoper, geef het aan en je krijgt een voorstel.
Aan de telefoon mensen die weten waar ze over praten. Weten ze het antwoord niet dan bellen ze de leverancier.
Ze denken met je mee en stellen gerichte vragen.

Snuf 28-05-2021

Snelle levering en installatie van onze nieuwe vaarwasser.
Installatie tegen goede prijs en vakkundige monteurs.

bouwmontage bv 28-05-2021

telefonisch helpen ze perfect, maar wanneer het aankomt op mail of iets bestellen.. heb ik geen woorden ervoor. heb zoiets nooit meegemaakt. de mensen die de mail afhandelen zijn absoluut niet professioneel en erg traag... ik werd zelfs een keertje gebeld voor mijn bestelling wat een wonder was na al die mails. hij vroeg eerst heeft u haast met de bestelling en ik zei ja
hij zei letterlijk ;! nee ga maar gewoon ff wachten zal het offerte om te betalen over 4 dagen naar u sturen.( over 4 dagen had ik nog steeds geen mail ontvangen..) erg triest. dus ik heb letterlijk moeten spammen met mails en er zelf achteraan moeten gaan en kapot bellen. en uiteindelikk kreeg ik de juiste mail waar ik eindelijk kon betalen:)en dit is een.maandje terug gebeurt.. en zit nog steeds te wachten op mijn bestelling wat normaal gesproken op voorraad was en daarboven op krijg ik zelfs een mail dat het extra 2 weken lang zal duren. lekker zeg.
Officiele reactie van Keukenloods 28-05-2021

Beste Bouwmontage,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het niet helemaal goed gegaan is met de communicatie omtrent de bestelling, en de levering daarvan. Mijn excuses hiervoor. Helaas kunnen we sommige producten niet eerder leveren wegens leverproblemen vanuit de fabrikant. Dat is erg jammer, en we kunnen hier helaas niets aan doen. Wel kunnen we meekijken voor een alternatief dat beter leverbaar is.

Ik vind het vervelend om te lezen dat deze dingen niet goed zijn verlopen, vooral qua communicatie. Ik zou hier graag meer over willen weten, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wil je hiervoor een mailtje sturen naar emma@keukenloods.nl onder vermelding van je ordernummer? Alvast bedankt. Als we mee kunnen kijken voor een alternatief model hoor ik het ook graag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Reijngoudt 27-05-2021

Bij de aankoop in de winkel was er een Prima uitleg en de levering was sneller dan verwacht.

J stander 27-05-2021

prettige winkel leuk personeel goede prijsverhouding zeer grootte keuze echt een aanrader voor iedereen

Hanneke Frankowski 27-05-2021

Overzichtelijke webshop en vlak in de buurt. Goed geholpen in coronatijd, netjes behandeld. Mocht ook mijn zoon meenemen naar de zaak. Niets dan lof.

Familie Molendijk 26-05-2021

Goed en adequaat geholpen door het verkoopteam. Vervolgens goed op de hoogte gehouden over de bestelling en levering. De montage verliep prima, vakkundig en netjes.

Gonnie 26-05-2021

Bestelt en goed geleverd
wij zijn heel tevreden en top kwaliteit.
Dikke duim...

W.Noorland 26-05-2021

Er word gedaan wat beloofd wordt punctueel en met een flexibele besteldienst.

Michel 26-05-2021

Vaatwasser aangeschaft via keukenloods. Mijn ervaring is altijd bellen voor een bestelling. Er zijn veel alternatieven met een zeer scherpe prijs. Ook de afspraak voor de bezorging ging zeer soepel. De vaatwasser werd keurig op tijd bezorgd. Zeer tevreden over het telefoon gesprek en er werd met kennis van zaken gevraagd of de vaatwasser paste in de keuken. Zeer tevreden.

Els 26-05-2021

Alles was keurig verzorgd. Ze hadden alleen de kookplaat hoeven te installeren en plaatste ook direct de oven terug!
mensen hielden keurig afstand en werkten heel netjes.

Jan 26-05-2021

Snelle levering, goede kwaliteit prima prijs, aanrader, topmerken die echt goedkoper zijn.

A. Riepma 26-05-2021

Heb voor keukenloods gekozen omdat ze snel een nieuwe vaatwasmachine konden leveren. De communicatie over en weer was goed. Ook de monteurs leverden goed werk. De machine doet het goed dus een tevreden klant

Rita 26-05-2021

Zeer tevreden,snelle levering en keurig bezorgt.
Zeer netjes verpakt.
Zeker een aanrader.