Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Ruud 31-10-2016 Via de website gekocht

Top! Goede prijs en optimale service

Goede prijzen, breed assortiment. Alles in te regelen op de onder handen situatie (leveren op afroep) en zeer duidelijke communicatie.

Kortom, betrouwbare partij die rust biedt bij de hectiek rondom keukens.

Pluspunten

• compleet
  • duidelijke communicatie

kyro 31-10-2016 Via de website gekocht

super service

super service, goede prijs en zeer snelle levering. het pakket kwam vroeger dan in eerste instantie vemelt was

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs is goed
  • groot aanbod

Rick 31-10-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Prima service, klantgerichte verkopers

Recent keukenapparatuur gekocht via Keukenloods. We wilden toch wel graag een aantal apparaten bekijken en zijn naar de showroom getogen. Zonder afspraak, toch zeer keurig geholpen! Prima verkoopster die ondanks andere afspraken ons toch perfect wist te helpen (het hielp dat we precies wisten wat we wilden hebben). Goede informatie en we zijn prima voorgelicht over alternatieven. Ook verdere afhandeling van offerte tot aankoop was zeer plezierig en correct.

Pluspunten

• Goede medewerkers
  • klantgericht
  • winkels om apparatuur en keukens te bekijken
  • goede afhandeling
  • flexibel

Fridus 31-10-2016 Via de website gekocht

Snel en effectief

Moest een nieuwe vaatwasser hebben. Bezocht enkele winkels, maar allemaal met veel wachttijd. Toen ik een prijs wilde checken en bij de Keukenloods uitkwam heb ik gebeld omdat iets mij niet duidelijk was. Direct goed en terzake kundig advise. Dag bedenktjid en een week later al een nieuwe vaatwasser ingebouwd. Vriendelijk personeel en adequate mannen die kwamen inbouwen.

Monique 31-10-2016 Via de website gekocht

Prachtige Bosch inbouw oven tegen zeer schappelijke prijs

Na wat zoeken op internet naar een passende, degelijke inbouw oven bij de keukenloods terecht gekomen en gebleven na een telefoontje over de aanbieding van een Bosch. Levering kon snel en ook de installatie liep gesmeerd, ondanks een gasleiding die onverwachts in de weg bleek te zitten. Een gasslang was een goed alternatief voor de hinderlijke buis! Dank aan de flexibele en kundige monteur! Inmiddels heerlijk brood gebakken...

Mark 31-10-2016 Via de website gekocht

Siemens inductieplaat en bakoven

De aankoop van mijn siemens inductieplaat en bakoven is via Keukenloods uitstekend begeleid en uitgevoerd. Vooraf enige twijfel maar die was zo weggenomen. Verkoop en montage een dikke pluim

Fabiënne de Mooij 31-10-2016 Via de website gekocht

Snelle reacties + levering!

Wij hebben netjes op tijd een kookplaat van ATAG, een afzuigkap van SIEMENS en een combi - oven van SIEMENS besteld via de website. Helaas ging er van alles mis met de keuken, waardoor ik de levering wilde uitstellen. Dit was geen probleem en ik kreeg alle begrip. 2 weken later op de afgesproken datum alles keurig geleverd gekregen, voor een prima prijs. Op de dag zelf netjes een sms met de tijd dat alles geleverd zou worden.

Fijn! In de toekomst zouden wij zeker weer een bestelling doen bij de Keukenloods.

Ik beveel de Keukenloods dan ook zeker bij andere aan.

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Denken mee

Oldenhof 29-10-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goed geregeld

Goede prijs kwaliteitseisen verhouding en keurige service.
Bezorgservice waar je zelf kan aangeven hoe laat en wanneer je bestelde goederen geleverd wilt hebben.

mark 28-10-2016 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

Ik heb een nieuwe vaatwasser gekocht en correcte technische informatie gehad. Verder is de levering ook prima verlopen met en correcte service afwikkeling.

Niek 28-10-2016 Via de website gekocht

Vertrouwd adres

In het verleden heb ik een keuken gekocht bij keukenloods. Ik had niets aan te merken op de geleverde kwaliteit. Alles werd volgens afspraak afgehandeld. Toen de vaatwasmachine vervangen moest worden lag het voor de hand contact op te nemen met Keukenloods. Ik werd deskundig te woord gestaan, kon direct een order plaatsen en binnen een week was de machine geinstalleerd.

Pluspunten

• snel
  • volgens afspraak
  • redelijke prijs

bert hoop 27-10-2016 Via de website gekocht

Helder, prijs en levering

Precies wat ik zocht, de maat die ik zocht, de prijs die ik wilde betalen en tot slot de snelheid van levering.

Chapeau!

Arnold Dekker 27-10-2016 Via de website gekocht

Keukenloods voelt vertrouwd

Het bedrijf Keukenloods On-line ziet er overzichtelijk en scherp geprijsd uit met een goede telefonische ondersteuning. Afspraken worden netjes nagekomen en er wordt goed werk afgeleverd door de montagemedewerkers.

Pluspunten

• scherp geprijsd
  • goede website
  • goed personeel
  • vertrouwd

Monique 27-10-2016 Via de website gekocht

keukenloods

offerte krijg je snel. Er word snel op je mail gereageerd.
Tijdens de dag v bezorging een ander bezorg adres doorgegeven via email dit werd snel gerealiseerd echt super

Pluspunten

• snelle reactie
  • goede voorlichting

rene 27-10-2016 Via de website gekocht

al enkele producten besteld bij de keukenloods, altijd prima op tijd geleverd voor een scherpe prijs. Middels de chatservice ook prima antwoord gekregen op onze vragen. Bij laatst bestelde wasdroger zou een afvoerslang zitten. Bij levering ontbrak deze, bleek een accessoire te zijn. Werd prima onder coulance nageleverd.

Albersnagel-Thijssen 27-10-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Deskundigheid en veel geduld

Wij werden goed geïnformeerd over mogelijkheden en onmogelijkheden. In onze oriënterende fase was dat zeer welkom. Vervolgens moesten we meerdere malen zaken veranderen omdat de situatie (nieuw huis) anders was dan we dachten. Allemaal goed en slim behandeld. Wij zijn blij met onze keuze voor de keukenloods.

Pluspunten

• Professionaliteit

Jo 27-10-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Duidelijke site, supergeholpen via de chatfunctie! Veel keus, voor ieder budget wel wat te vinden. Snelle levering en geven duidelijk aan wanneer geleverd wordt.

Pluspunten

• veel keus
  • chatfunctie

Pieter 27-10-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Prima levering en goede communicatie. Apparaat was helaas niet op voorraad maar we kregen direct een alternatief aangeboden.

Henny 26-10-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Onze ervaring bij de keukenloods

Vanwege de grote keus en de gunstige prijs kwaliteits verhouding en de goede bereikbaarheid van de keukenloods.
Hebben wij vorig jaar voor mijn zus een keuken aangeschaft, bij Erik van Bergen, een top
Adviseur, voor onszelf een inbouw miele
koffiezetaparaat en afgelopen maand een miele hogedrukoven en een koelkast.
Alles voor een prijs die je bijna nergens anders tegenkomt, ook het contakt en de communicatie is zeer goed.
Wij zullen jullie altijd aanbevelen, en zeker
Eric van Bergen.
Henny en Patricia Kuijl

Pluspunten

• Service
  • Keuze
  • Assortiment
  • Vakmanschap

Susan K. 26-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over het gehele proces!

Super goede ervaring! Ik had een geweldige kraan gezien, deze vond ik op de site maar was duurder. Ik heb dit aangegeven en werd direct gebeld en na het laten zien van het bewijs heb ik de kraan met nog onder de prijs gekregen waarvoor ik hem elders had gezien. Twee dagen later had ik hem in huis. Helemaal tevreden!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snel
  • Flexibel

Willem van Alphen 26-10-2016 Via de website gekocht

Gaskookplaat gekocht

Veel keuze en snelle betrouwbare levering.
Geen klachten en de bestelling is in goed overleg over de levertijd keurig bezorgd

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel

Marco 26-10-2016 Via de website gekocht

Prima snelle service

Ik belde een week geleden met een probleem.aan mijn inductie kookplaat. De medewerker kon mij al snel vertellen wat het probleem was en wat een mogelijke oplossing was. Na overleg een nieuwe besteld. Deze werd in een mum van tijd geplaatst door aardige en vakkundige monteurs

Pluspunten

• Snelheid
  • Vakkundig

Ad 26-10-2016 Via de website gekocht

efficient en duidelijk

duidelijke website met voldoende en relevante productomschrijving,
efficiente afhandeling van bestelling en bezorging

Pluspunten

• efficient
  • duidelijk
  • goede prijs/kwaliteit

Ruud van der Velden 26-10-2016 In de winkel gekocht
Zaanstad

Beoordeling

Uitstekende voorlichting en begeleiding in de vestiging Zaanstad. Prima prijsstelling en verzorgde aflevering.

Pluspunten

• Goede webside t.b.. van Van voorbereiden thuis.

Rob 26-10-2016 Via de website gekocht

Ruime keus, scherpe prijzen.

Keukenloods.nl is een overzichtelijke site met ruime keus. Ze zijn altijd bereikbaar en geven waar nodig goed advies. Ik heb er al vaker keuken apperatuur aangeschaft en dat is mij nooit tegen gevallen.
Mvg Rob

Pluspunten

• Ruime keus.
  • Goed advies.
  • Vlotte levertijd.

Nico Kooiman 26-10-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

Super

Ruim assortiment, overzichtelijk, vriendelijk je kan zelfs je eigen laten verrassen met alle nieuwtjes en een super service

Fam. vd Werff 25-10-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods.nl te Veendam

Goed advies en duidelijke afspraken en snelle levering

Goed advies over de mogelijkheden voor de aanschaf van een nieuwe vaatwasser.
Direct een duidelijke offerte en vervolgens directe leveringsafspraak kunnen maken op korte termijn. Tevens een mooie lagere prijs dan bij een keukeninstallateur/winkel

Pluspunten

• goed advies
  • snelle offerte
  • duiduidelijke afspraken
  • snelle levering/montage
  • goede prijs

Minpunten

• voorlopig geen (apparaat kort geleden geleverd)

Edwin 25-10-2016 Via de website gekocht

Edwin

Voor de 3e keer keukenapparatuur gekocht bij de keukenloods. Goede prijs, snelle levering. Via telefoon goed geadviseerd om met mijn prijs een goed assortiment samen te stellen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • snelle levering
  • goed geholpen via telefoon

Minpunten

• in winkel iets minder persoonlijk geholpen

W van duyvenbode 25-10-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Snel geleverd .met pin aan de chauffeur betaald en de oude vaatwasser is netjes meegenomen . Helemaal top ! Vaatwasser doet het prima

Harold Sanders 25-10-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap Smeg

Een duidelijke en overzichtelijke website. Selecteren waar je naar op zoek bent en de gewenste keuze maken. Makkelijker kan het niet. Nog even telefonisch contact gehad stond in de wacht, maar werden om 21:05 uur toch nog even geholpen door xxx. Dikke pluim. De afzuigkap besteld op 11 oktober om 21:10 uur en de 13e netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering

Ron 25-10-2016 Via de website gekocht

Top!!!

Goede service en contact met de medewerkers en bezorger alles snel en zonder schade geleverd. Echt een aanrader voor iedereen....
Prijs/kwaliteit verhouding is Top!!

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Aanrader

P.Fikkert 25-10-2016 Via de website gekocht

Waar voor je geld

Ik zocht een gaskookplaat. Bij het zoeken was de productinformatie helder en duidelijk. Tekening en afmetingen netjes te zien. Voor 12 uur heb ik besteld en de volgende dag op het afgesproken tijdstip geleverd. Keurig vooraf bevestiging en factuur per mail en een code om het pakket te volgen. Bovendien goedkoper dan de fabrikant en/of de winkel. Ik ga hier zeker terug komen.

Marianne 25-10-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbare service

Mooie duidelijke website. De leveringsvoorwaarden die op de site staan, worden ook nageleefd.
Keurige levering en netjes verpakt waardoor er bijna geen schade kan ontstaan bij transport.

Pluspunten

• Snel
  • Netjes

Minpunten

• Duurder

Frances Meijssen 25-10-2016 In de winkel gekocht
Opmeer

De Keukenloods is een zeer prettig en goed bedrijf.

Met de Keukenloods heb ik al jaren ervaring en ben erg tevreden. De service is fantastisch.
Aangezien ik een inbouwoven wilde kopen en de inbouwmaat niet precies wist, werd door hen uitgezocht hoe de maat was van de te vervangen oven. Dat was een uitzoekerij en er werd echt de tijd voor genomen. Hoe dan ook, een goed internetbedrijf, betrouwbaar en behulpzaam.

Pluspunten

• sevice
  • vriendelijkheid
  • bbetrouwbaarheid

Anneke Meijer 25-10-2016 Via de website gekocht

heel goed geholpen . ook telefonisch

Telefonisch gevraagd of de oven in Gaanderen afgehaald kon worden. Hij was daar niet voorradig. met 2 dagen thuis bezorgd. Heel tevreden over de hele procedure van het bestellen. Keurig bericht wanneer de oven bezorgd zou worden.

Rob Thijssen 25-10-2016 In de winkel gekocht
Nederweert

Dhr R.A.H. Thijssen

Er is een goede en snelle service, de bestelling was de volgende al en in de winkel werd een duidelijke informatie over het gekochte product gegeven.

Pluspunten

• snelle service
  • kwaliteit prijs verhouding product

Maarten 25-10-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Prima bedrijf

Nieuwe combi-magnetron gekocht bij keukenloods. Duidelijke site met prima prijzen. Omdat ik dicht bij een vestiging woon geen gebruik gemaakt van verzending. Heb vooraf gebeld of de magnetron op voorraad was. Dit moest nagekeken worden omdat het voorraadbeheer soms niet accuraat was. Medewerker heeft mij teruggebeld nadat hij in het magazijn gekeken heeft.

Pluspunten

• Telefonisch goed bereikbaar
  • Nette prijzen

Evert Jan 25-10-2016 Via de website gekocht

Dhr

goede prijs-kwaliteit verhouding. Bij het maken van mijn keuze tel.advies gekregen; er werd zelfs navraag bij de leverancier gedaan. Uitstekende service en snelle levering. Betaling bij levering via pin werd als zeer positief ervaren.

Pluspunten

• service
  • levering
  • betaling

henk keurentjes 25-10-2016 Via de website gekocht

vaatwasser

gewoon goed en erg makkelijk prima bezorging leuke mensen kortom niets aan te merken
en of je online of in de winkel besteld alles is makkelijk en goed te vinden

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs uitstekend
  • vriendelijke verkopers
  • online te bestellen

Rob 25-10-2016 In de winkel gekocht
Geen idee

Aankoop inbouw koelkast bosch

De keukenloods was mij niet bekend. Ik heb op prijs en voorraad gezocht. De informatie was duidelijk. Levering was op korte termijn. Een goede koelkast. Inbouw 180 hoog. Werkt zoals beloofd.

Pluspunten

• Goede informatieverschaffing
  • Goede prijs kwaliteit
  • Snelle levering

G. Plug 25-10-2016 Via de website gekocht

Dhr.

Goede site alleen levertijd klopte van geen Kant.
Dit had binnen 1 a 2 werk dagen zullen zijn, maar wert een week, zonder dit even te melden. Verder klopte alles en ben ik uit eind gelijk blij met mijn aankoop

Pluspunten

• Veel keus en scherp geprijsd
  • Gratis geleverd

Minpunten

• Levertijd Langer dan aangegeven

Officiele reactie van Keukenloods 25-10-2016

Beste mevrouw Plug.

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te lezen dat de levertijd langer was dan verwacht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

Luuk | Keukenloods.nl

Klant 25-10-2016 Via de website gekocht

Fijne service en goede prijzen!

Goede webshop! Snel antwoord bij vragen en goed aanbod keukenapparatuur met goede prijzen! Na een offerte via de mail opgevraagd te hebben hebben we meteen de bestelling gedaan. Nog niet de gehele bestelling is binnen dus kan verder nog geen uitspraken doen.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Breed assortiment
  • Snel antwoord op vragen

RM Jungschlager 25-10-2016 Via de website gekocht

Grill/bakoven Pelgrim

Overzichtelijke website en een makkelijk in te vullen bestelprocedure.
Tijdstip van Levering tijdig aangekondigd op zowel email als app.
Aflevering volgens afspraak tot in de keuken en oude apparaat zonder problemen mee kinnen geven.
Oven eenvoudig te plaatsen en volgens een duidelijke instructie in gebruik genomen met uitstekende bakresultaten!
Tevredenheid alom!!

Karin Schrauwen 25-10-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Mw Schrauwen

Vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel. Goede communicatie via de mail betreffende de bestelling en levering.
I.v.m. vakantie moest 1 item later geleverd worden, was geen probleem werd gelijk geregeld dat we die levering 1 dag na onze terugkomst in huis hadden.
Gebruiksvriendelijke website.
Kortom ik ben een zéér tevreden klant.

Pluspunten

• Personeel
  • Samenwerking met het bedrijf dat afleverd
  • Duidelijk en snel mailverkeer

Judith 25-10-2016 Via de website gekocht

Super service!

Omdat ik niet zeker wist welke afzuigkap ik nodig had en wat de beste prijs/kwaliteitverhouding had, heb ik het contactformulier ingevuld. Vrijwel meteen werd er telefonisch contact opgenomen en werd ik van uitgebreid en nuttig advies voorzien. Niet zomaar een verkooppraatje, maar echt inhoudelijk advies. Levering verliep ook soepel.

Pluspunten

• Service
  • Advies

Topwinkel 25-10-2016 In de winkel gekocht

Top winkel

De website is top en duidelijk, zoeken naar een artikel is zo gepiept, kortom herhaling vatbaar volgende keer.

Margreet 25-10-2016 Via de website gekocht

Top Webshop

Top shop met een breed assortiment. Goed prijzen voor merk producten.Kom je er niet uit dan kan je bellen met behulpzame verkoop / service afdeling. Snel en duidelijk uitleg over het product dat je zoekt. Levering ook super. Dit is de 2de keer dat ik heb besteld. Voor 17:00 uur besteld volgende dag om 13:00 uur was mijn bestelling in huis. Oude apparatuur nemen ze netjes mee.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede kennis producten
  • Ruim assortiment
  • Prijzen zijn goed

WEEGSCHAAL. 25-10-2016 Via de website gekocht

WEEGSCHAAL.

In mijn nieuwe keuken zou een nieuw fornuis geplaatst worden. Deze moest aan een aantal eisen voldoen. Na lang zoeken en vergelijken en vooral meten, is de keuze op de SMEG van de Keukenloods gevallen.
Het is een mooi functioneel fornuis voor een zeer voordelige prijs. De levering was precies zo als afgesproken. Het tijdstip van de aansluiting werd overschreden maar uiteindelijk zeer deskundig gedaan.
Minpunt van de SMEG is het veel te korte stekkersnoer dat een stopcontact binnen +- 50 cm eist. Waardoor de beloofde plaatsing, direct tegen de wand, niet haalbaar is. Dit omdat de contactdoos en de stekker die, samen 4 cm breder zijn dan het overlappende spatbord, achter het gasfornuis moet worden geplaatst en het direct aansluiten tegen de achterwand verhinderen. Gelukkig is de ruimte ertussen maar 4 cm. De andere merken, werkelijk ook prachtige fornuizen, daar zou een ruimte van minstens 20 cm zijn ontstaan..Ook de hoogte van het fornuis is van belang, nieuwe keukenbladen worden op 92/93 cm hoogte geplaatst. De SMEG voldoet aan (bijna) alle eisen.

M. Zander 25-10-2016 Via de website gekocht

M. Zander

Zeer goed en overzichtelijke website.
Bij een bestelling van meerdere producten zeker de moeite waard om een offerte aan te vragen.
Snelle reactie van de van de vertegenwoordigers zelfs buiten kantoortijden!
Bestelling is eerder geleverd dan ik had aangevraagd, maar was hier wel van op de hoogte gesteld. ( je kan het alvast maar in huis hebben😉)

Pluspunten

• extra korting bij meerdere producten
  • Ook buiten kantoortijden goed bereikbaar
  • alles volgens afspraak geleverd

Prins 25-10-2016 In de winkel gekocht

Helemaal tevreden ??

Klantvriendelijk, behulpzaam maar niet opdringerig personeel, goede voorraad en voorraadsysteem, uitgebreide Outlet (waar wij uiteindelijk zijn geslaagd), prettige koppeling met installateursdienst, meteen bevestiging over de mail, bezorging goed geregeld, bij Outlet ophalen wanneer het jou uitkomt....heel erg tevreden!

Pluspunten

• Parkeren
  • Outlet
  • Digitale bevestiging
  • Klantvriendelijk
  • Behulpzaam

Herman 25-10-2016 Via de website gekocht

Dhr

Overzichtelijk, prijs verhouding met andere aanbieders is gunstig. Ruime keuze in artikelen wat geleverd kan worden. Snelle afhandeling van opdrachten.