Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bertus 26-05-2021

Snelle levering . alle onderdelen waren aanwezig en ze pasten
ook nog. het monteren ging goed met de bijgeleverde instruktie.

Michael 26-05-2021

Besteld via website en daarna telefonisch contact gehad.
Keurig en vriendelijk geholpen, product als omschreven, levering volgens afspraak.

eduard 26-05-2021

Wij zijn Zeer tevreden, allemaal goed en netjes geregeld en doet het perfect.

Eric 26-05-2021

Zorgvuldig advies, netjes en tijdig geleverd en gemonteerd volgens afspraak.

Marjolein 26-05-2021

goede service en snelle levering. Tijdens telefonisch overleg nemen ze alle tijd voor je en geven goed advies

C.N.H.van Dijck 26-05-2021

Na ingewonnen informatie van Bosch Nederland en na een rondgang langs het scala aan leveranciers van keukenapparatuur kozen wij voor de Keukenloods voor onze nieuwe 80 cm inductie kookplaat. Bovenverwachting snelle levertijd en laagste prijs . Ook de montage verliep vlekkeloos ! Klasse!

PG 26-05-2021

Op advies van een vriend gekozen voor Keukenloods.nl. Geen spijt van gehad, integendeel. Vriendelijke en adequate telefonische service, en ook goede informatie via e-mail en de website. Heel prettig, zeker tijdens een lockdown met veel fysieke winkels die noodgedwongen dicht waren! Eén puntje eraf voor het niet duidelijk vermelden van maatinfo bij het gasslangpakket.

Jeroen 26-05-2021

Goede koffiemachine en service bij levering. Snel geleverd en vooralsnog zonder problemen.

Wouter Koelman 26-05-2021

Vriendelijke verkopers en goede service en als het per ongeluk fout gaat (machine gedrukt uit verpakking) ook een goede nazorg .....

Hans 26-05-2021

Omschrijving duidelijk, bij vragen zeer snel antwoord en een zeer vriendelijke en hulpzame klantenservice.
Top service.

Kat 25-05-2021

Zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de geleverde producten, goede prijs voor de items!

Almon 22-05-2021

Scherpe offerte bij meerdere apparaten, snelle en goede levering, goed bereikbaar bij vragen.

Ron, Vlissingen 22-05-2021

Gekozen op basis van de verkrijgbaarheid van een 70 cm brede afzuigkap van een gerenommeerd merk. Deze voldoet uitstekend. Enige gebruiksvragen werden door een medewerker van Keukenloods binnen de kortste keren via de fabrikant beantwoord.
Zowel de bestelling als bezorging werden vlekkeloos uitgevoerd. Chapeau voor de service en aandacht van de keukenloods.
met vriendelijke groet vanuit Vlissingen.

Ultrabeast 22-05-2021

Goede prijs, snelle levering en doen niet moeilijk om een product om te ruilen

Lucas 22-05-2021

veel keuze en ook veel op voorraad en daarbij een deskundige uitleg.
redelijke prijzen

H.J. 21-05-2021

Was wat bezorgd wat ik in de doos aantrof omdat deze wat ingedeukt was maar hier kan waarschijnlijk keukenloods niets aan doen, verder super tevreden alles wat vermeld werd is ook nagekomen.

Fred K 21-05-2021

Personeel is hulpvaardig en onderwerpen kunnen goed besproken worden.
Op de site stond niet de correcte prijs maar dat was met een eenvoudig telefoontje direct opgelost.
Deze winkel is zondermeer aan te bevelen, mocht je op de site iets zien wat niet direct duidelijk is of mis je materialen dan is de ervaring "even bellen"

Arie 19-05-2021

Fijn geholpen, goede uitleg en op voorraad
Zelf op gehaald in het magazijn net in de auto geladen

Ad 19-05-2021

Deskundig en uitgebreid advies. Goed bereikbare medewerkers die meedenken. Verhouding prijs- kwaliteit is prima.

Ad 19-05-2021

Erg tevreden. Voor nieuwe keuken diverse apparaten aangeschaft. Medewerkers gaven deskundig advies en dachten mee. Goede prijs en prima kwaliteit.

R van Gessel 19-05-2021

Alle huishoudelijke apparaten heb ik bij de Keukenloods gekocht.
Prettig om daar te winkelen/kopen.

Angela 19-05-2021

Deze shop heeft kwaliteitsproducten voor een betaalbare prijs. De site is overzichtelijk qua producten en hun afmetingen. De levering en plaatsing gingen zoals afgesproken.
Offerte akkoord gegeven op 8 Maart 2021. Plaatsing 21 April 2021.
Ik ben blij en tevreden met jullie.
Angela.

Familie Zwarteveld 19-05-2021

De keuken wordt 20-07 geleverd dus nog geen eind oordeel tot nu toe zeer tevreden klant.

Roger 19-05-2021

snelle levering op afgesproken tijd. goede prijs / kwaliteit verhouding. Oude product netjes retour.

Kim 19-05-2021

Via de Whatsapp duidelijke antwoorden op onze vragen. Snelle service. Goede installateur.