Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

m 12-05-2021

iets lange duur levering. Maar verder alles goed en duidelijk verlopen . Goede koelkast

Henk van Gestel 07-05-2021

Eenvoud en gemak van het bestellen op de website en correcte levering op de afgesproken datum en tijd.

Elly 06-05-2021

Goed geholpen door de klantenservice (gewezen op nieuw model voor de oude prijs) en snelle levering en plaatsing.

laten inbouwen geen aanrader 06-05-2021

Afzuigkap prima prijs en werkt zeer goed, alleen de inbouw kosten zijn niet normaal voor 40 min.
inbouw kosten werd er € 245,00 berekend.

M. Esen 05-05-2021

Snelle levering
Had eerder een ander merk bij een andere leverancier besteld waarbij de verwachte levertijd 3 weken was deze leverancier heeft nooit contact opgenomen terwijl ik een aantal keer heb gebeld.
Hierna verder gaan zoeken en kwam bij keukenloods.nl waar er bij de afwasmachine levertijd 3 werkdagen was indien voorradig bij de leverancier, een appje gestuurd naar keukenloods.nl die mij binnen 2 uurtjes terug appte dat de machine voorradig was en dat ik hem kon bestellen.
Had een afleverdag gepland werd zeer snel terug gebeld en een dag werd gepland.
De gene die de machine kwam brengen maakte er geen probleem van om de machine in de schuur neer te zetten tot deze geplaatst kon worden.
Al met al 5 sterren service waar anderen nog wat van kunnen leren

H.A. Gerber 05-05-2021

Voortreffelijk hulp in de zaak bij het bepalen van je keuze. Snelle levering, goede prijs en prima montage.
Ben heel blij met de inductieplaat

Maaike 05-05-2021

Keukenloods was voor mij de beste optie om te bestellen, omdat alles wat ik wilde aanschaffen ook op de site stonden voor een scherpe prijs.
Vriendelijke, behulpzame medewerkers aan de telefoon.

H sokhn 05-05-2021

Goede service en snel geholpen. Snelle aflevering en montage. De webwinkel is duidelijk en ovetzichtlijk.

ronald 05-05-2021

jammer dat de chauffeur de vaatwasser niet binnen bracht ,,maar dat kwam door de coronamaatregelen..
verder was hij ontzettend vriendelijk

Marga 05-05-2021

Super dat de keukenloods ook plaatst. Voor mij was het een vaatwasser. Eigenlijk had ik een andere vaatwasser uitgekozen maar de levering duurde mij te lang en ik hou niet van de vaat doen. De plaatsing ging echt perfect. Wat een nette manier van werken. Super tevreden.

Hendrik 05-05-2021

Prima service. Levertijd werd meerdere malen uitgesteld. Maar daar is uiteindelijk goed op ingespeeld door ander product te kiezen.

Joost Nelis 05-05-2021

Uitstekend geholpen bij mijn keuze.
Ik dacht iets te willen kopen uit outlet maar met hulp van Keukenloods een iets duurdere gekocht waar ik met het hele gezin jaren mee vooruit kan.

Jaap 05-05-2021

Prima site, duidelijk en snelle levering. Telefonisch goed bereikbaar en je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan.

R.v.L. 05-05-2021

Via de zoekterm ‘Atag apparatuur’ bij Keukenloofs gekomen.
De snelheid waarmee offertes en reacties op vragen werden gecommuniceerd was echt bovengemiddeld goed en de prijs is scherp. Vergeleken bij een offerte bij de keukenleverancier scheelde dit bijna 30procent.

Service is top. Wat wel een beetje tegenvalt is de diepte van de binnenkant van de inbouwkoelkast en vriezer. Vergeleken met bv een Neff inbouwkoelkast scheelt dit behoorlijk. Dus goed op de liters letten. De Atag vaatwasser maakt harde tikkende geluiden bij het inschakelen van het relais.
De oven, afzuigkap van Atag en de Quooker zijn geweldig.

Dus service van Keukenloods is super, premium apparatuur van Atag deels helaas toch wat tegenvallend.

Annie 05-05-2021

Duidelijk.
Goed op de hoogte gehouden van de levertijd.
Prijs is ook redelijk.
Mooi apparaat!

P. Bijl 05-05-2021

Goede websites , vriendelijk beantwoording van vragen. Snelle de duidelijke bezorging. Goede prijs en ruime assortiment.

Jos 05-05-2021

De afwasmachine was het goedkoopst, alleen de levertijd was lang maar dat koomt natuurlijk door corona. Verder is die super afgeleverd.

An 03-05-2021

Vriendelijke verkoper, terzake kundig antwoord op vragen. Snelle en correcte levering.

Bloem 02-05-2021

De apparatuur van Keukenloods is de goedkoopste en er is een ruim aanbod beschikbaar. Vlotte levering alles prima.

Wil 01-05-2021

Ondanks alle vertragingen door Stedin ben ik super geholpen door Keukenloods. Ze zijn zeer begripvol en hebben voor 6 maanden mijn inductieplaat opgeslagen.

Van der Plas 01-05-2021

Vraag over prijs van produkt heel snel gekregen via email. Bestelling ging helemaal goéd, aflevering ook prima.

Wim 30-04-2021

Prima prijs voor het product, en ook een geweldige service.
Product werd tot op de aanhanger gebracht.

jolanda 30-04-2021

keukenblad met spoelbak besteld op de site was het overzichtelijk zoeken ,telefonisch vragen gesteld en werd heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan! Offerte dezelfde dag nog per mail gehad. Een medewerker is alles op komen meten ook vriendelijk(en met mondkapje). De mevrouw voor het inplannen van het leveren keukenblad was heel meegaand en vriendelijk, kortom heel tevreden over klantvriendelijkheid! Ook het blad is precies zoals ik had verwacht en met levering hebben de mannen het netjes voor me in de schuur gezet! Top bedrijf bedankt Keukenloods!!!

De klusser 30-04-2021

Prima zaak bij de bestelling wordt je goed geholpen en alles wordt keurig volgens afspraak geleverd

Jos 30-04-2021

Snelle levering, meedenkend mensen. Aftersales is perfect. Bij ons zat het rooster niet in de verpakking van de combi magnetron. Na een telefoontje binnen een week nageleverd.