Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

m.zingstra 18-10-2016 In de winkel gekocht
veendam

Keukenloods veendam

Vriendelijk personeel. Snelle service ook na levering. Onze wokbrander deed het niet en er is direkt een afspraak gemaakt en binnen een week gemaakt.

Hendrik 18-10-2016 Via de website gekocht

HvG Bouw Harmelen

Goede service en snelle levering
Makkelijk en overzicht wat je besteld.
Bellen van te voren wanneer het wordt geleverd.

Rene den Boer 18-10-2016 In de winkel gekocht

R .den Boer

De shop is goed bereikbaar vlakbij de snelweg,goede parkeergelegenheid.
En eigenlijk wat ons heeft doen besluiten om hier te kopen is de vakkundigheid en vriendelijke benadering van het personeel.
De prijs /kwaliteit verhouding is hier goed voormekaar.
Kortom een winkel om heen te gaan.

Pluspunten

• Personeel
  • De ligging
  • De prijs en uitleg apparatuur

Rob P. 18-10-2016 Via de website gekocht

Headsfree afzuigkap besteld..............

Afzuiigkap besteld op zondagavond en werd keurig dinsdagochtend geleverd. Alles compleet , onbeschadigd en werkend. Zoals het hoort dus ! Enkele dagen later nog even gebeld voor wat informatie over de "geluidsdemper" welke voor deze kap te leveren is. Goede / duidelijke uitleg erover. Prima club dit...............!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Snelle levering (uit voorraad)

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

Mevr. Scharleman 18-10-2016 In de winkel gekocht

Mevr.

Al diverse apparaten die aan vervanging toe waren bij de Keukenloods gekocht Goede voorlichting en service. Ook het inbouw team werkt erg netjes en nemen het oude apparaat en de verpakking mee.

F. Moonen 18-10-2016 Via de website gekocht

Zeer ruime keuze tegen zeer scherpe prijzen.

De keuze aan artikelen is zeer uitgebreid en de prijzen van de artikelen zijn de krachtige pijlers van Keukenloods.nl.

Pluspunten

• Zeer ruime keuze
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelle levering aan huis.
  • Betalen bij aflevering

Mbolhu 18-10-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Aanschaf Siemens inbouw Combi

Erg blij met het goede advies in de showroom bij de model keuze van mn combi magnetron. Duidelijke indicatie van levertijden en goede bereikbaarheid klantenservice voor navragen over levering. Oven is netjes in de afgesproken tijdslot bezorgd volgens afspraak. Erg blij met de aankoop en de combinatie van de online ervaring over de bestelling en de showroom

Pluspunten

• Goede prijs
  • Showroom
  • Duidelijke website
  • Duidelijke indicatie over levering

Minpunten

• lever moment niet te kiezen

Jessie 18-10-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Een blikvanger in je keuken

Het SMEG fornuis C9GMA9 is werkelijk een blikvanger in iedere keuken. Een mooi uiterlijk, zeer ruim van opzet en veel functionaliteiten en extra's. Zeker een fornuis voor de ware kook- en bakliefhebber.

Het fornuis dat ik eigenlijk besteld had (showroommodel), is helaas kapot gevallen bij het inladen. Het duurde een aantal dagen voordat Keukenloods een passende oplossing had, maar uiteindelijk heb ik een upgrade gekregen tegen dezelfde prijs van het vorige fornuis. Een keurige oplossing.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Stille oven
  • Krachtige gaspitten
  • Degelijk materiaal

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Elly 18-10-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Keukenloods

Naar de Winkel van Keukenloods geweest waar we gastvrij werden ontvangen en alle tijd en uitleg gekregen om een goede kwaliteits/ prijsverhouding inbouw-Combimagnetron te kunnen aanschaffen. Snelle levering, binnen 24 uur!

Jeffrey 18-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijk contact via de telefoon en correcte afhandeling

Via de telefoon goed advies gekregen over bepaalde apparaten. Een apparaat was goedkoper bij een andere winkel en deze werd zonder moeite voor dezelfde prijs geleverd.

• Levering
  • Goede contact

rpdegraaff 18-10-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

zeer tevreden over de aanschaf

Nette overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Geeft goede voorlichting over de producten. Goed bereikbaar met de auto en snelle service

Pluspunten

• goed contact
  • houden aan de afspraak

Groeneveld 18-10-2016 Via de website gekocht

Super!

Duidelijke shop, makkelijk zoeken. Bij vragen krijg je via de chat functie een snel antwoord. En bezorging op het afgesproken tijdstip.

Pluspunten

• Makkelijk zoeken
  • Chatfunctie
  • Correcte afhandeling

Nico Tegelbeckers 18-10-2016 Via de website gekocht

siemens inbouw magnetron

Advies via mijn zoon voor deze site, levering heeft conform de gemaakte afspraak plaatsgevonden.
Een zeer goed bijpassende magnetron kunnen vinden voor onze inmiddels 25 jarige oude Franse keuken!

Pluspunten

• Alleen maar, zie in de tekst hierboven

Henk van den Bosch 18-10-2016 Via de website gekocht

Menkraan keuken

Goede service en correcte afhandeling. Levering vond plaats binnen gestelde tijd. Eigenlijk wilde ik het graag eerder hebben, maar ze hebben zich gehouden aan 1 à 2 dagen levertijd.

Pluspunten

• Er werd duurdere kraan geleverd
  • Duidelijke website

Minpunten

• Levering mag sneller
  • Gebruiksaanwijzing niet volledig.

Armand 18-10-2016 Via de website gekocht

Apparatuur keuken

Goed te woord gestaan en geholpen aan de telefoon. Een nette prijs en levertijd. Duidelijke correspondentie over de levering.

Pluspunten

• Duidelijke en goede communicatie

Anja Verheijen 18-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service, ook van de ontbrekende onderdelen!

De levering van onze inbouwoven verliep snel en soepel. We werden goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Helaas ontbraken er enkele schroeven, maar deze werden meteen toegezonden nadat we hiervan melding hadden gemaakt. Kortom, wij zijn zeer tevreden over keukenloods.nl

Ivana 18-10-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwas

Ben opzoek geweest naar een nieuwe vaatwas.. een mailtje 's avonds laat aan Keukenloods gestuurd voor advies. Had binnen enkele minuten een advies binnen. Direct besteld. Hij is netjes afgeleverd en ingebouwd...alle verpakkingsmateriaal hebben ze mee genomen tezamen met de oude vaatwas. Super geregeld! Professionele installateurs! Mijn complimenten!

A 14-10-2016 Via de website gekocht

Nieuwe SMEG koelkast en vriezer

Goede prijzen en snelle service. Vanaf het begin van bestelling tot aan bezorgen netjes en goed verzorgd. Ik wilde graag een bepaalde datum en dagdeel en dat was ook geen probleem.

Wat wel jammer is, is dat ik een klacht ingediend over het openen van de koelkast en daar heb ik tot op heden nog niks over gehoord.

Pluspunten

• Snelle afhandeling
  • Goede prijzen

Minpunten

• Slechte nazorg

Officiele reactie van Keukenloods 14-10-2016

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u tot op heden niks hebt gehoord.

Kunt u het ordernummer sturen? Dan pak ik uw gegevens erbij en kan ik u verder helpen.

Luuk | Keukenloods.nl

tevreden klant 14-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden met Keukenloods

ik werd erg goed geholpen door de verkopers. De levering was snel en de montage liep vlekkeloos. Alles is naar mijn wens en werkt prima.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • service

Minpunten

• meisje van de planner afdeling is niet vriendelijk

Ria Eberlein 13-10-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Kookplaat

Een prettige winkel om te werken met aardig personeel en goed geregeld als er iets niet in orde Is. verder zijn de prijzen aantrekkelijk en de indeling van de winkel Is ook mooi overzichtelijk

G.Sachs 13-10-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

ben te vreden over de informatie van medewerker

Ik ben tevreden over de winkel in Zaandam en de afhandeling gaat heel snel en correct,de site is ook overzichtelijk.

Natalie 13-10-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Super winkel, super service!

Zowel online als in de winkel fantastisch geholpen. Fijne mensen en goede uitleg.
Kan de winkel aan iedereen aanbevelen!

marijnus 13-10-2016 Via de website gekocht

mevrouw

Vlotte levering en duidelijk over het tijdstip van de levering. Produkt is in goede staat aangeleverd.

Astrid Damen 12-10-2016 Via de website gekocht

Miele inductiekookplaat

Op zoek naar een Miele kookplaat met precies de juiste afmetingen kwamen we bij Keukenloods terecht. Prima prijs, goede communicatie, perfecte levering en montage. Top prestatie, Keukenloods!

Patrick Lokhorst 12-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle levering

Wij hebben gekozen voor deze shop, omdat vergelijkbare sites duurder waren met de oven die wij wilden kopen. Nadat we de bestelling geplaatste hadden, kregen we kort daarop een mail met de te verwachten leveringsdatum. Dit klopte allemaal. Wat ook meehielp in de keus: de oude oven hebben jullie meegenomen. TOP! Met vriendelijke groet, Patrick Lokhorst

Pluspunten

• Goedkoopst
  • Oude apparaat retour
  • Betrouwbaar
  • Snelle levering

Krijgsman 12-10-2016 Via de website gekocht

Mevr

De shop is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en makkelijk te gebruiken!
De levering is ook heel snel ,de volgende dag al in huis

Miranda 12-10-2016 Via de website gekocht

koelkast

Makkelijk bestellen via de site waar een duidelijk overzicht staat van de gegevens van de koelkast. Dezelfde nog bezorgd. Online betalen ging ook heel gemakkelijk. Super.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • overzichtelijk
  • betaling kan online

henmar 11-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering? , maar niet binnen 24 hr

-snelle 24 hr levering, bleek helaas niet zo te zijn
kom je achter als afspraak-levering wordt gemaakt, had je apart bij bestelling aan moeten geven maar waar? niet echt duidelijk dus!!

Officiele reactie van Keukenloods 12-10-2016

Beste Henmar,

Bedankt voor uw bericht en de tip. Onze verontschuldigingen dat de levering langer duurde dan verwacht.

Ik ga de tip intern bespreken en we zien u graag terug bij Keukenloods.nl

Luuk | Keukenloods.nl

Kees & Johanna 11-10-2016 Via de website gekocht

Goede service

KeukenLoods.nl heeft prima service verleend. We hadden zelf niet op de inbouw maten van de koelkast gelet. Toen de monteur dit constateerde, werd direct een model voor gesteld dat wel zou passen. Deze nieuwe koelkast werd snel geleverd en vakkundig gemonteerd.

Pluspunten

• snelle service
  • goede communicatie
  • verrekening aankoopbedragen goed geregeld

Minpunten

• klein misverstand over restitutie/verrekening

Hein 11-10-2016 Via de website gekocht

Hrml

Gemakkelijke . Klantvriendelijke website.
Bestellen en afspraken maken voor de levering is soepel verlopen.
Oude apparatuur wordt zonder problemen meegenomen. Vriendelijk en kundig personeel

Marianne 11-10-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden, altijd weer, over Keukenloods

Goeie spullen, goeie prijzen, heldere informatie over de spullen en deskundige medewerkers. Ik ben altijd weer heel tevreden over Keukenloods.

Pluspunten

• heldere informatie over de produkten
  • snelle levertijd
  • deskundige medewerkers
  • ruim aanbod

Agnieszka 11-10-2016 Via de website gekocht

Top

Makkelijk te vergelijken en perfecte en snelle service. Een aanrader als je zonder gedoe en snel iets wilt hebben!

Pluspunten

• Snel
  • Goede service
  • Eerlijk
  • Goed advies

Dorinda en Rene 11-10-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen + Online webshop

Prima zaak!

Paar maanden geleden een keuken + apparatuur bij Keukenloods Gaanderen gekocht. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Goed op de hoogte gehouden qua voortgang, prima montage. We hadden alleen geen afzuigkap besteld, wilde de oude houden maar na montage keuken toch maar besloten nieuwe afzuigkap te bestellen. Na een belletje nog een korting gekregen omdat we dus ook keuken bij ze gekocht hebben, top. Je wordt prima op de hoogte gehouden van het bestelproces en levering, helemaal goed!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede communicatie
  • Vakkundige montage

Ellen 11-10-2016 Via de website gekocht

Super

Veel keus,prijstechnisch op internet de goedkoopste en telefonisch goede en snelle service,aan de deur pinnen dus top

Koos de Jong 11-10-2016 Via de website gekocht

Dhr

Gezocht op internet naar een betaalbare vaatwasser, ik kwam al snel bij Keukenloods terecht, zeer goede prijs en snelle levering, de uitleg op de site was heel duidelijk, de betaling was in no-time geregeld, geen enkel probleem ondervonden, de volgende dag al werd de vaatwasser geleverd, mijn volgende aankoop zal zeker bij Keukenloods zijn.
Hartelijk dank

Pluspunten

• snelle levering
  • heel goede prijs
  • makkelijk te bestellen
  • perfecte website

Ronald 11-10-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Zaandam

Top zaak!

Echt een top zaak. Apparatuur uitgekozen, Keukenloods was niet altijd de goedkoopste maar men paste zonder enige moeite de prijzen aan conform de laagste prijs. Aardige en goede service, heldere communicatie en tijdige levering.

Edwin 11-10-2016 Via de website gekocht

Koele toppers

Ik was op zoek naar een inbouw koelvriescombinatie. Nadat ik t gewenste type via Internet had gevonden kwam ik op basis van de prijs, het feit dat inbouwservice werd geboden en de oude apparatuur werd afgevoerd wederom op KeukenLoods terecht.

Ook al was t zaterdag, ik kreeg telefonisch uitstekend advies incl een laatste check op de maten.

Bezorging stipt op tijd en werkelijk klasse ingebouwd, voor dat geld kan ik t nooit zelf zo goed.

Kortom, koele toppers daar bij Keukenloods.nl

Pluspunten

• Telefonisch deskunidg advies
  • Stiptheid levering

Peat 11-10-2016 Via de website gekocht

goede en snelle service!

Op donderdag mijn bestelling gedaan en deze werd keurig zaterdag thuisbezorgd. Helaas ontbrak 1 deel van de bestelling (hiervan was ik niet op de hoogte) maar deze werd de eerst volgende werkdag geleverd. Telefonisch werd ik erg prettig geholpen! al met al dus een goede service en ook een goede prijs!

Pluspunten

• snelle service
  • goede telefonische hulp

Minpunten

• niet op de hoogte gesteld van een deellevering

Brotheo 11-10-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap gekocht

Goede site, snel en duidelijk.
Veel betalingsopties en snelle levering.
De afzuigkap was zeer goed verpakt.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • veel betaal opties

R. Brattinga 11-10-2016 Via de website gekocht

betaalbaar en snel, keukenloods.nl

Omdat wij aan nieuwe keukenapparatuur toe waren hebben we op de site van keukenloods.nl gekeken. De site was overzichtelijk en we konden snel een onderbouwde keuze maken. De aflevering kwam stipt op het door ons gewenste moment.

Pluspunten

• goede site
  • goede prijs
  • stipte aflevering

Guido 11-10-2016 Via de website gekocht

Goede flexibele service en levering

Wij zijn erg tevreden met onze bestelling. In het voortraject hebben wij regelmatig telefonisch contact gehad en werd er alle tijd vrij gemaakt voor een goed advies. Ook werd er met ons meegedacht en voldoende alternatieven geboden. Door een kleine vergissing aan onze kant, hadden we de verkeerde hoogte afwasmachine besteld. Hier werd zelfs twee weken voor levering niet moeilijk over gedaan en kosteloos aangepast naar het juiste model. De levering werd goed aangekondigd en tot in de huiskamer bezorgd. De oude apparatuur werd kosteloos meegenomen, wij hebben dit als erg prettig ervaren.

Kortom, wij bevelen Keukenloods.nl aan onze familie en vrienden aan!

Pluspunten

• Flexibele service
  • Goed advies
  • Levering tot in de woonkamer
  • Goede prijzen

Wim 08-10-2016 Via de website gekocht

Snel is niet altijd goed, kopen via deze webshop wel!

De webshop is zeer heldere en duidelijk. Een zeer snelle levering (binnen 20 uur) en een uiterst vriendelijke chauffeur.

Jessica 07-10-2016 Via de website gekocht

Zanussi combimagnetron ZBC40440XA

In eerste instantie zou het product bezorgd worden, maar omdat ik het eerder wilde hebben was ophalen geen probleem en in mijn geval een kleine moeite aangezien de loods dichtbij was

Ter 05-10-2016 Via de website gekocht

SMEG inbouwapparatuur

Vlot geregeld, prima back-office hulp en een service wat je tegenwoordig niet vaak vindt. Op tijd geleverd volgens afspraak! Mooie Smeg's!!!

Heerdink G 05-10-2016 Via de website gekocht

Geweldige ervaring met Keukenloods gehad.

Ik kende de Keukenloods niet ,tot dat ik een inductiekookplaat en combimagnetron wilde kopen. Even googelen en kwam Keukenloods tegen, gebeld met een van de medewerkers
een goed gesprek gehad. Online de spullen besteld, keurig orderbevestiging en factuur per mail ontvangen. Afspraak gemaakt met het inbouwteam , monteur was keurig op de afgesproken tijd, de producten naar alle tevredenheid ingebouwd had daarna nog een paar vragen per email ook deze perfect beantwoord. Ik kan niet anders zeggen dan TOP Team.
m.vr. gr

GP 05-10-2016 Via de website gekocht

Indesit

Levering door onderaannemer voldeed helemaal aan de verwachting. Je weet waar je aan toe bent. Levering binnen 24uur. Zondag besteld.
Vooraf wilde ik wel weten of de oude machine zou worden opgehaald, nu bleek dat pas bij de opdrachtbevestiging.
Klantenservice niet bereikbaar op zondagavond, verwacht ik ook niet. Echter het lijkt alsof je met iemand contact kunt zoeken.
Assortiment volstaat, keuze genoeg. Ook in budget segment.

Pluspunten: Verwachting voldoet; Levering binnen 24 uur, zondag besteld
Minpunten: Ophalen oude apparaat onduidelijk

Pluspunten

• Verwachting voldoet
  • Levering binnen 24 uur, zondag besteld

Minpunten

• Ophalen oude apparaat bij bestlling onduidelijk
  • Bereikbaarheiheid klantenservice

Peter 04-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede informatie over de garantie

garantie uitleg was helder, site en product informatie was overzichtelijk en duidelijk. Tevens was de prijs gelijk of lager dan andere aanbieders. Ook de bijbehorende reviews gaven informatie/antwoorden die duidelijk waren over passen in keukens. Dus super tevreden. Ook snelheid van levering en de levering waren keurig op tijd en corerect.

Pluspunten

• garantie uitleg
  • ssnelheid+ levering
  • gemakkelijk begrepen site

Harrie 04-10-2016 In de winkel gekocht
Hoorn/Zwaag

Zo snel als INDUCTIE

In Hoorn een inductie-kookplaat bekeken.
Door hen geregeld dat ik dezelfde morgen nog de plaat kon ophalen in Opmeer waar deze voorradig was. Super snel geregeld dus en dik tevreden.

Maria 03-10-2016 Via de website gekocht

kapotte koelkast

En dan plotseling is de koel-vrieskast stuk. Dat is midden in de zomer echt geen grap.. Gelukkig konden we onze spullen onderbrengen bij 2 van onze kinderen die in de buurt wonen. Een nieuwe uitgezocht, op internet gekeken waar deze het goedkoopste was en waar de levertijd goed was. De Keukenloods kwam er goed uit, scoorde ook hoog op klantvriendelijkheid. Dat bleek te kloppen. Er stond een levertijd van ca 1week, dit werden 9 weken. En toch zijn we tevreden. Dat komt omdat we uiterst vriendelijk werden behandeld, er werd met ons meegedacht, we konden iets anders kiezen, maar er werd ook eerlijk gezegd dat wat wij wilden niet echt in een vergelijkbare variant te vinden was. Als we toch nog van mening zouden veranderen, konden we er nog steeds vanaf. We konden een kleine koelkast en een kleine vriezer lenen van een vriendin en besloten te wachten. De aflevering ging ook prima: we werden telefonisch en via email op de hoogte gesteld dat de bestelling binnen was en 2 dagen later stond hij in ons huis. Waarbij de bode ons goede tips gaf over het op de juiste manier binnen krijgen van het enorme apparaat. En nu genieten we dagelijks van onze prachtige en praktische nieuwe Amerikaanse koel-vrieskast!

jant 03-10-2016 Via de website gekocht

aanschaf inbouw koelkast

eerst op google gekeken en bij keukenloods uitgekomen. Goed geholpen. De volgende dag deze kunnen inbouwen. prima service.

Pluspunten

• goed advies gekregen
  • snelle levering

Minpunten

• Chat kan beter lange wachttijden voor antwoord