Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J.G.van’t Hof 30-04-2021

Het is gemakkelijk om via internet te kunnen bestellen en eventueel retour te sturen.
Goede service.

Jos v Moorselaar 30-04-2021

Prima Siemens afzuigkap aangeschaft en deze werd nog dezelfde week afgeleverd. Helemaal top ik ben erg tevreden over Keukenloods.

Frans 30-04-2021

Prima mooie overzichtelijke site, vragen worden snel beantwoord.
Al eerder producten gekocht nooit problemen gehad.
Dit is echt een aanrader om hier wat te kopen.

den Hoed 30-04-2021

Prima service. Nette monteur met verstand van zaken. Netjes op de hoogte gehouden via de mail.

C.Q.M. van Zeeland 30-04-2021

Snelle en correcte levering.
Goede prijs.
Zeer tevreden, tweede bestelling geplaatst.

peterborghoutsretroprodukten 30-04-2021

Goed afgeleverd en een goede prijs, zeer vriendelijk personeel. goed geholpen

Huub Smits 30-04-2021

Een prima zaak met alle bekende merken op voorraad. Prijstechnisch zeer interessant, vlugge levering en correcte afhandeling.

Nathan 30-04-2021

Ben echt goed geholpen en geadviseerd bij mijn aankoop. Lecering was ook supersnel

Jelle 29-04-2021

Een Bosch vaatwasser besteld. De levertijd zou eerst 2 weken zijn en werd steeds opgeschoven. Uiteindelijk na 2 maand toch de vaatwasser ontvangen. De communicatie verliep prima. Ook de bezorging verliep snel.

Birgit Knarren 29-04-2021

Goede deal. Eerst even een drempel over om te bellen voor de prijs, maar als je belt dan wordt je vriendelijk te woord gestaan en krijg je echt een goede deal!! Wordt niet gepusht om te kopen en je krijgt de ruimte om elders goedkoper te vinden. Maar dat vind je niet! Vervolgens werd na de koop de kookplaat heel snel geleverd waardoor alles perfect in orde kwam. Aanrader.

Kam 28-04-2021

Product die ik nodig had was makkelijk op te zoeken, direct gevonden wat ik nodig had !

Diane 27-04-2021

Mooie en overzichtelijke site met veel keuze . Hebben een afzuigkap en gas op glas kookplaat aangeschaft. Het werd heel snel en goed verpakt geleverd. We zouden er de volgende keer gelijk weer bestellen als we iets nodig zouden hebben.

Daniëlle 27-04-2021

Snelle levering van onze aankoop en goede service. Wij zijn blij met de aankoop ETNA FG190RVS inclusief toebehoren.

Arie 27-04-2021

Prima website. Vriendelijke medewerker klantenservice met goed advies. Bestelling de volgende dag op de opgegeven tijd afgeleverd. Kortom prima geregeld.

Leo/Wil 27-04-2021

Zeer vlotte levering van het bestelde.
Ook de prijs/kwaliteit is/was uitstekend.
Zijn erg blij met het bestelde.

Peter J. S. 27-04-2021

Bijzonder plezierig geholpen in vestiging Utrecht. De verkoper had verstand van de producten en heeft ons met raad bij gestaan. De afspraken zijn nagekomen.

Richard 27-04-2021

Een prima service. Na de bestelling werd ik gebeld door een medewerker met vragen of de details wel correct waren. Prima hulp bij het ophalen.

Patries 26-04-2021

Magnetron die we bestelden bleek niet meer leverbaar. Kregen voor hetzelfde geld de nieuwere versie magnetron. Enige wat ik minder vond was het telefonische contact toen ik vragen had over de afleverdatum. De man aan de telefoon vond zich zelf erg grappig en gevat, vind ik niet professioneel over komen. Aflevering zoals afgesproken. Erg tevreden over de magnetron.

Marga 26-04-2021

Ik heb vorige maand zowel een afzuigkap als inductiekookplaat besteld, incl montage. Werd door de telefoon goed geadviseerd (twee gesprekken gehad), op klein misverstand na over benodigde hoofdaansluiting. Montage is verder ook netjes, goed en helemaal volgens afspraak verlopen, dus blij mee en producten werken goed voor zover ik dat kan beoordelen na zo’n korte tijd.

Jeroen 26-04-2021

Goed geholpen met installeren inductie fornuis met over. Zou dit zeker aanbevelen

Henk 26-04-2021

Goede service. snelle levering. scherpe prijzen. wel weten wat je wil!! soms extra korting te onderhandelen bij uitlopende series!!

Kees Zwaan 26-04-2021

Duidelijke webwinkel zeer tevreden over het product snel geleverd en vriendelijke chauffeur

Deborah 26-04-2021

Wij hebben onze accessoires van het gasfornuis van Smeg besteld. De service is goed, we hebben de levering meerdere keren moeten uitstellen en elke keer werd dat zonder morren gedaan. De levering zelf was precies zoals ze het hadden afgesproken! Als we ooit nog wat nodig hebben wat betreft keukenapparaten dan bestel ik zeker weten weer bij hun!

Guus Berger 26-04-2021

Netjes en snel geholpen. Waar ik bij een ander al maanden op aan het wachten was. Binnen een week geregeld bij Keukenloods. Ook probleempje wat ontstond netjes opgelost.

Erik 26-04-2021

Prima assortiment en heel goed geadviseerd door verkoper E van vestiging Amsterdam Zuid Oost.
Goede prijsstelling en duidelijk orderstatus systeem. Levering stipt op afgesproken datum en tijdsslot, oude apparatuur zonder probleem mee terug genomen.