Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

vanwerven 19-04-2021

Goede informatie, correcte aflevering, plaatsing en nette prijzen. Dat allemaal gebracht met een kop koffie en een big smile. Waarom
Zou je verder zoeken?

Ria 19-04-2021

Er werd meegedacht en moeite gedaan om mij van dienst te zijn. Terwijl ik slechts een telefonische klant was. En de verkoper had humor, dat was de kers op de taart.

Sandra 19-04-2021

Prima te woord gestaan en snelle levering! Mijn volgende aankoop beslist weer bij de Keukenloods.

Wim Heideveld 19-04-2021

We hebben bij keukenloods 5 bosch aankopen gedaan voor onze nieuwe keuken ,de datum van levering moest veranderd worden ,geen probleem !,omruilen van een ander type vaatwasser geen probeem ! Met de mededeling dat hij in de aanbieding was erbij, klasse! Betalen bij aflevering ,waar maak je dat nog mee, klasse!

Patrick Kluten 19-04-2021

Telefonisch besteld, heel vriendelijke verkoper. Netjes afgehandeld. Zeker het aanbevelen waard.

Frank vd klundert 19-04-2021

Snelle levering en goed voorgelicht door de verkoper over mijn product. Met alle installatie materiaal zelf geïnstalleerd.

SD 19-04-2021

Website is gebruiksvriendelijk. Telefonische support was ook vriendelijk. De bezorging duurde wel een paar weken maar monteur is erg professioneel geweest. Plaatsing ging snel.

Waddinxveen 19-04-2021

Sneel levering.
Goede prijs.
Kan geen antwoord op mikn vraag krijgen krijgen om de inductie kook plaat aan te sluiten ..
Krijg telf van Boch. Monteur kan pas over een week komen.
Vind dit geen oplossing

Lin 19-04-2021

Goede veelzijdige shop. Gasfornuis en afzuigkap gekocht. Aantal keer telefonisch contact gehad, meeste keren vriendelijk te woord gestaan.
Voor technische gegevens kun je beter niet de klantenservice bellen.
Mooie schuine afzuigkap gekocht, maar deze paste helaas niet.
Andere afzuigkap uitgezocht die snel te leveren was.
Omgeruild in Opmeer, verliep super.
Geld snel teruggestort op rekening.
Aanrader dus.

Peter 19-04-2021

Artikel was 2 weken later een stuk goedkoper. Dit is keurig en tot volle tevreden van mij opgelost door Keukenloods!

Arjan 19-04-2021

Ik kwam via google op keukenloods.nl en heb niet specifiek voor jullie gekozen maar vooral omdat jullie het gene hadden wat ik moest hebben. Zondag avond besteld en maandag middag in huis correct en snel gehandeld totaal geen minpunten ontdekt.

Astrid van Rookhuizen 19-04-2021

Ik heb mijn bestelling telefonisch geplaatst. Kreeg al gauw een mail dat mijn bestelling klaar stond van Boretti. Afspraak gemaakt om het op te halen ivm de coronaregels. Werd super netjes en snel geholpen. Zeer tevrede

yvonne engelen ligthart 19-04-2021

goede service, duidelijke antwoorden op mijn vragen en snelle levering prijs /kwatiteit is prima. goedkoper dan in de meeste andere winkels

Jules Arts 19-04-2021

Op afspraak is mijn prachtige Siemens Amerikaanse koelkast naar volle tevredenheid bij mij afgeleverd. Zeer vlotte afhandeling en nette bezorgers.

HeinyJanssen 19-04-2021

kort maar krachtig, gebruiksvriendelijk en snelle levering

Peter 16-04-2021

Door een fout van een medewerker was de vaatwasser niet meer leverbaar, dit is uiteindelijk prima opgelost door keukenloods. En alle bestelde spullen zijn netjes en tijdig afgeleverd.

TT 16-04-2021

Inductiekooplaat gekocht. Bij de bestelling telefonisch contact gehad. Super uitleg en advies gekregen. Super snelle en prima bezorging.

We All Renovate 14-04-2021

Goede en vriendelijke service!
Goederen zijn snel geleverd tegen een scherpe prijs.

Sita 14-04-2021

De keukenloods heeft een duidelijke webshop. Als je vragen hebt over een artikel word je netjes en kundig te woord gestaan. Bij het afhalen van het besteld artikel werd ik keurig geholpen op de depot in Opmeer.

Natasa 14-04-2021

Super levering
En plaatsen zeer proffesioneel
Oude apparaat weer meegenomen

HansEwalts 13-04-2021

Snelle levering en zeer deskundige montage door een zeer vriendelijke en klantgerichte monteur.

Dany 13-04-2021

De website is zeer gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en duidelijk. Ben de goederen zelf gaan ophalen en personeel was zéér behulpzaam.

Peter 13-04-2021

Snelle reacties, helaas oven en koelkast al verschillende keren vertraagd, maar wordt er wel netjes van op de hoogte gehouden door Keukenloods. Personeel denkt mee en schakelt snel. Tevreden, hopelijk wordt de rest snel geleverd!

Anita 13-04-2021

Bij de keukenloods hebben we al meer spullen vandaan altijd goed geholpen en dezelfde verkoper gehad dat is ook prettig.

Hans van der Kogel 13-04-2021

Wat mij vooral bevalt is de accurate communicatie over de order. In mijn geval was dat nogal gecompliceerd omdat er ook nog een adreswijziging op het laatste moment was. Maar ook de deskundigheid van het personeel en hun klantvriendelijkheid moet genoemd worden terwijl het in deze periode bijzonder onzeker is wanneer leveranciers kunnen leveren.