Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

g.wijtsma 12-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Pelgrim combi magnetron

goede ervaring met keukenloods, nette levering conform afspraak etc. Betaling bij aflevering met pin zoals afspraak zeer tevreden. Enige winkel die een 50 liter magnetron met 5 sledes verkoopt.

Pluspunten

• zeer correct met alles
  • zeer nette prijzen

W van dijk 12-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, afspraak is afspraak

Mooie overzichtelijke webshop. Scherpe concurrerende prijzen en een ruim assortiment. Goede telefonische service en bij vragen duidelijke uitleg.

Pluspunten

• scherpe aanbiedingen
  • overzichtelijk
  • vriendelijk

rob loggen 12-09-2016 In de winkel gekocht
amsterdam zuidoost

keukenloods goede service snelle levering

goed geholpen snel geleverd goede prijs netjes thuisgebracht en nette chauffeur die de vaatwasser zelfs in de keuken neerzette

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering
  • goede prijs

Susanne 12-09-2016 Via de website gekocht

Top service en kwaliteit.

Zeer ruim assortiment, A-merken zijn scherp geprijsd, snelle responstijd op vragen, meedenkend en zeer flexibel bij evt. tussentijdse wijzigingen en flexibel in het plannen van gewenst levermoment.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Flexibel
  • Adequaat

Louis 12-09-2016 Via de website gekocht

prima service

Bij het bestellen van de koelkast goed service en meedenken. Het plaatsen van de koelkast keurig gedaan en de boel netjes achtergelaten.

Pluspunten

• service
  • klantgericht

Eloise 12-09-2016 Via de website gekocht

Advies en service

Bij keuze en bestelling is tefonisch goed meegedacht. Ik bestelde kookplaat en afzuigkap weken vooraf om zeker te zijn van tijdige levering. Op de afgesproken dag realiseerde ik me dat de gebruikelijke leveringsafspraak niet was gemaakt, terwijl ik ook nig ruim op tijd had betaald. In mijn account stond wel de bestelling, geen actie. Telefonisch was snel opgehelderd dat wachten was op schacht via groothandel. In pasr minuten werd duidelijkdat ze daar hadden zitten slapen met veel excuus. Enfin, het meeste kwam dus de volgende dag en de schacht nog een dag later wat wel vertraagde bij mijn keukenverbouwing. Geluk bij ongeluk was dat ik installatiegegevens op website zochten toen ontdekte dat kap stuk goedkoper was geworden. Een opmerking was voldoende voor terugbetaling van verschil binnen 24 uur.

Pluspunten

• Advies
  • Service
  • Probleem snel opgelost

Minpunten

• Levering niet gemonitoord

Rene Sikkerle 11-09-2016 Via de website gekocht

koelkast

koelkast gekocht.werdt op tijd geleverd.
zelf ingebouwd is met handleiding makkelijk zelf te doen.
voor de rest alles goed afgehandeld.

Nol 11-09-2016 Via de website gekocht

tevreden heids melding

Uitermate netjes en correct geholpen en te woord gestaan door met name adviseur Nick Verkerk.
keurig zoals telefonisch besproken op tijd terug gebeld.

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • correcte behandeling
  • komen afspraken na

Minpunten

• NVT
  • NVT

Roelf Schoenmaker 10-09-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Prima geregeld

Ik heb de Smeg koelkast telefonisch besteld bij keukenloods Veendam. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en de kielkast werd vlot geleverd.

Pluspunten

• Snelen correct
  • Vriendelijk

Minpunten

• Afval blijft achter

P.G.A. Blonk 09-09-2016 Via de website gekocht

Siemens apparatuur

De bestelling en bezorging zijn goed gepland verlopen zelfs zo goed dat de chauffeur mij opbelde dat hij de verkeerde afzuigkap had bezorgd en deze per omgaande wilde omruilen mijn complimenten voor de oplettendheid van de chauffeur Keukenloods bedankt voor de prima service

Ana Luisa Bader 09-09-2016 In de winkel gekocht
Gouda

Modern en goed

goed assortiment en aardig personeel , prettige winkel waar ik weer naar terug zou gaan als ik iets nieuws wil voor de keuken

Pluspunten

• makkelijk parkeren

Minpunten

• moeilijk te vinden

Marlein 09-09-2016 Via de website gekocht

Keukenloods denkt met je mee

Ervaren enthousiaste medewerkers die meedenken over de keukenapparaten. Zo werd ik behoed voor het kopen van een verkeerde afzuigkap. Voor de koelkast kwamen ze met een beter alternatief voor de zelfde prijs en door de hoeveelheid apparaten kreeg ik een extra luxe oven aangeboden. En dat alles verreweg het goedkoopste. Er trad vertraging op tijdens de verbouwing, maar dit was geen probleem. De bestelling werd een paar dagen vastgehouden en keurig op de gewenste dag bezorgd. En dat alles zonder vooruitbetaling. Helemaal top.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • de goedkoopste
  • ervaren medewerkers
  • medewerkers denken mee

Rian Provoost 09-09-2016 Via de website gekocht

Boretti inbouw oven

Makkelijk bestellen via de website en de status van de order is makkelijk te volgen. Je wordt per email op de hoogte gehouden en telefonisch wordt de afspraak gemaakt voor aflevering en inbouwen waarbij met voorkeur data rekening wordt gehouden. Bij levering wordt alles netjes ingebouwd en verpakking en oude apparatuur mee terug genomen. Kort gezegd: super service!

R.Kant 09-09-2016 In de winkel gekocht
zaandam

Aankoop Indesit vaatwasser

Prima winkel met vriendelijk personeel en makkelijk bereikbaar met voldoende parkeerplaatsen. Wij komen zeker terug.

Pluspunten

• Mooie winkel
  • veel keus

f brekelmans 09-09-2016 Via de website gekocht

diepvriezer keukenloods

Prima in leveringen begeleiden van order en keurig on time afleveren. Ook de internet site is makkelijk benaderbaar en je kunt een prima vergelijk maken

Pluspunten

• snelle reactie
  • goede vergelijkingen

Marleen 09-09-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Wij hebben om 11 uur 's avonds een mooie SMEG koelvriescombinatie besteld, die netjes de volgende middag werd bezocht. Snelle bezorging en service voor de laagste prijs, een aanrader dus!

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Laagste prijs
  • Snel reactie op vraag
  • Oude koelkast retour

Marcel 09-09-2016 Via de website gekocht

Prima koelkast, netjes en op tijd geleverd

Wij hebben prima zaken gedaan met keukenloods.nl. De bestelde inbouw koelkast is exact op tijd en volgens specificatie geleverd.

Wij zijn prima tevreden. Bedankt.

Pluspunten

• Levering volgens afspraak
  • Netjes verpakt
  • Zoals weergegeven

Chantal 08-09-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods waddinxveen

Service is goed

Goed geholpen en ze denken ook zeker met je mee. We hebben mooie kortingen gekregen. 1 product is nog niet geleverd, is nog in bestelling maar her was geen probleem om de rest van de apparaten alvast te leveren. Erg tevreden.

Anne 07-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service en goed georganiseerd

Alles verliep snel en soepel: van verzoek om prijsopgave, tot overleg over mogelijkheden, wijziging van de order en levering. Ook de bestelling volgen via internet werkte prettig

Pluspunten

• snelle service
  • online informatie

Fam. van der Pol 06-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, geweldige service

Bestelde vaatwasser van het merk Bosch was niet op voorraad maar ontvingen een vaatwasser van hetzelfde merk met nog betere specificaties. Geweldige service en snelle levering. Vaatwasser bevalt uitstekend.

Stainhegge 06-09-2016 In de winkel gekocht
Veendam

betrouwbare partner

personeel geeft goed advies, uitleg waarom zij voor bepaalde product zouden kiezen. De leveringsafspraken worden nagekomen en de prijs is concurerend

Pluspunten

• locatie
  • assortiment
  • personeel

Minpunten

• uitstraling pand

René 06-09-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Spijt dat ik hier een keuken gekocht heb.

In Augustus 2015 hebben wij een keuken gekocht bij de keukenloods, en na wat onaangekondigde veranderingen in het ontwerp die wij weer ongedaan hebben laten maken, is de keuken geplaatst op 4 en 5 November.

Tijdens het installeren bleek dat de bovenste deurtjes van de wasmachinekast greeploos waren, terwijl ze dat niet behoorden te zijn, de deurtjes van de hoekkast waren niet greeploos terwijl ze dat wel behoorden te zijn.

De deur van de koelkast was in de verkeerde kleur geleverd, de bovenplint was te kort, transformator van de verlichting was stuk en de besteklade was te klein. Tijdens het installeren van de afzuigkap kast is er een schroef door de plaat gegaan die ook vervangen moest worden, en de oven kan door een ontwerpfout niet vastgezet worden op de manier zoals de fabrikant het aanraad.

Kan gebeuren.

Vervolgens hebben wij een aantal weken moeten wachten op de nieuwe onderdelen, en toen uiteindelijk de afspraak was gemaakt en de monteur op de stoep stond bleek dat de bovenste deurtjes van de afzuigkap wéér greeploos waren, de hoekdeurtjes wéér niet greeploos waren, de nieuwe verlichting niet werkte en de plaat voor de afzuigkapkast vergeten was.

Kan gebeuren, maar is niet echt leuk omdat er weer een aantal weken gewacht moest worden voordat de keuken eindelijk helemaal af zou zijn.

Toen de monteur vervolgens weer op de stoep stond begin Januari waren de deurtjes van de bovenkast wéér greeploos geleverd, de deurtjes van de hoekkast waren dit keer wel goed, 1 van de lampjes was nog steeds stuk en de plaat voor de afzuigkap was weer vergeten.

Kan gebeuren.

Afgelopen week stond de monteur voor de 3e keer voor de deur, en tot mijn blijdschap bleken de deurtjes eindelijk niet greeploos te zijn geleverd, helaas waren ze 5 cm te lang, de afzuigkap plaat bleek 3mm te kort en had geen uitsparingen voor de scharnieren, de verlichting is nu wel werkend.

Dit mag toch niet zo gebeuren, wij moeten nu weer een paar weken wachten, en weer tijd vrijmaken om een afspraak te maken, hopende dat dit echt de laatste keer is.

Ondertussen weer een nieuwe afspraak gemaakt, en tot mijn grote verbazing waren dit keer de deurtjes wel in de goede maat geleverd ! Helaas bleken er dit keer de verkeerde scharnieren bij te zitten !
De deurtjes konden dus weer niet geplaatst worden.
Ook is er door de monteur de afzuigkap beschadigd tijdens het vervangen van een afdekplaatje, deze moet dus ook weer opnieuw besteld worden.

Na weken wachten hebben wij nu weer een orderbevestiging binnengekregen.
De hoop dat alles nu definitief opgelost gaat worden heb ik allang laten varen en ben benieuwd wat er de volgende keer weer fout gaat.
Ik heb alle vertrouwen in dit bedrijf verloren en adviseer dan ook iedereen 2x na te denken om hier een keuken te kopen en als je het dan toch bij de keukenloods koopt spreek dan af dat je eerst een deel betaald en de rest pas als de keuken geheel klaar is.

Wij zijn nu ruim een jaar verder na aankoop en nog steeds is niet alles goed.

Minpunten

• Keuken nog niet af !!!

Officiele reactie van Keukenloods 06-09-2016

Beste René,

Erg vervelend om te lezen dat het zo lang duurt. Onze verontschuldigingen hiervoor. Kun je mij je ordernummer en postcode sturen. Dan pak ik je gegevens erbij en kan ik je verder helpen.

Luuk | Keukenloods.n

Officiele reactie van Keukenloods 07-09-2016

Beste René,

Helaas hebben wij jouw ordernummer en postcode nog niet ontvangen. Graag ontvang ik alsnog jouw gegevens, dan kan ik je verder helpen.

Luuk | Keukenloods.nl

Stijn 06-09-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede service!

Ik zocht een fornuis met een specifieke afmeting wat nergens meer te koop was. Via het serienummer kwam ik bij Keukenloods terecht, en heb alsnog het fornuis kunnen aanschaffen. Perfecte service, echt heel netjes geholpen.

Pluspunten

• Service & vriendelijkheid
  • Contact per mail
  • Zorgvuldig

Manenschijn 05-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop combimagnetron

Goede voorlichting, ik had een fout gemaakt bij de bestelling,een telefoontje en alles was hersteld, perfecte levering

Yvonne 05-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop afwasmachine

Ik heb 's avonds gebeld over meer productinformatie. Na het opmeten van het voorfront teruggebeld en de bestelling is perfect de volgende morgen afgeleverd. Ook nog €200,- goedkoper dan op de site omdat er een nieuw type beschikbaar was.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Deskundig personeel

Thora 05-09-2016 Via de website gekocht

keurig en snel geleverd!

Netjes te woord gestaan. Alle vragen beantwoord en snelle levering en op afgesproken tijdstip. Zelf order in de gaten houden.

Pluspunten

• netjes te woord gestaan
  • snelle levering
  • keurig op tijd geleverd

Caroline Veenstra 05-09-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Via keukenloods een vaatwasser besteld op aanraden van een kennis. Goede service, wat ze zeggen doen ze ook. Prima aflevering! Vaatwasser draait super.

T.T.Baars 05-09-2016 In de winkel gekocht
Den Doolaard

Wij zijn prima geholpen bij Keukenloods /den Doolaard

Goed overzichtelijk,met alle mogelijkheden om een gelijkwaardig product, van internet,te laten zien.

vroo 05-09-2016 Via de website gekocht

Prima winkel die loods

Gewoon makkelijk te bestellen, men informeert prima en dan wordt de levering door het inbouw team gedaan. Prima vaklui.
Snel en vakkundig.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Service
  • snelle informatie
  • duidelijk
  • vaklui bij inbouw
  • goede prijs

Minpunten

• Absoluut geen

Maarten 05-09-2016 Via de website gekocht

Mooie prijs/kwaliteit verhouding

Toen ik op zoek moest naar een nieuwe Combi-magnetron, aangezien de oude het begeven had, en uiteindelijk een mooi model gevonden had op internet, gezocht waar deze te verkrijgen was. Terwijl de prijzen bij sommige concurenten ruimt over de 700,- heen ging, bleef deze bij Keukenloods.nl netjes onder de 500. Dat scheelde dus ruim 200,- euro op hetzelfde apparaat.
De communicatie met betrekking tot de status van de order was niet helemaal perfect, daar ik pas een email kreeg met een status update, nadat ik hem al had opgehaald in de winkel. Wel kreeg ik netjes een belletje dat ik hem op kon halen. Bij het ophalen werd ik netjes geholpen het apparaat in te laden in de auto.
Bij het zelf ophalen ook nog een cadeaubon gekregen, dus ook dat is netjes geregeld.
Wel is het lastig navigeren op de website omdat je blijkbaar een nieuw order nummer krijgt als je bestelling wordt geleverd? Ik kan dus nu niet meer mijn orders bekijken, of mijn geschiedenis zien.

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • Behulpzaam personeel

Minpunten

• Tussentijdse statusupdate
  • Orderhistorie

Gordana 05-09-2016 Via de website gekocht

Inbouw

Hebben inbouwapperaten in laten bouwen. Aardige monteurs die snel en vakkundig hun werk doen. Krijgen duidelijke uitleg over de werking ervan na installatie.

Diederick 05-09-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Heel tevreden. Ik heb een mooie kookplaat gekocht. Competitieve prijs en levering binnen 48 uur. Top!

Pluspunten

• groot assortiment
  • scherpe prijzen
  • snell levering

Bastiaan 05-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Ik heb het benodigde keukenonderdeel snel op de website kunnen vinden tegen een goed prijs. Werd ook snel en goed geleverd. Uitstekend.

Klaas 05-09-2016 Via de website gekocht

ijskast

Goede service, tot in de keuken afgeleverd, helaas was de ijskast niet op voorraad, dit was niet aangegeven, hoorde ik later, dus duurde het enkele weken langer

Pluspunten

• service
  • bezorging

Minpunten

• was niet op voorraad

Stephen 05-09-2016 Via de website gekocht

Goed contact, heldere afspraken en problemen snel opgelost!

Mijn keukenapparatuur hier gekocht. Bij mij was er een lange periode tussen eerste contact en bestelling maar heb altijd goed contact gehad, continu nette en tijdige opvolging en wijzigingen waren nooit een probleem. Uiteindelijk 5 apparatenvan AEG besteld. Na de levering kwam ik erachter dat de afzuigkap niet paste in mijn situatie maar omruilen was snel en simpel geregeld. Al met al goeie service.

Pluspunten

• zeer snelle service
  • heldere afspraken
  • hele goeie prijs

Minpunten

• Kosten ruilen iets hoog

Job 05-09-2016 Via de website gekocht

Keukenloods

Bij Keukenloods helpen ze de klant op een zeer vriendelijke manier. Je kan ze op verschillende manieren benaderen, via de chat, telefonisch, per mail. Ze doen hun uiterste best om je te helpen met de nodige professionele, maar persoonlijke benadering. Daarbij zijn ook nog de prijzen zeer gunstig. Als de producten niet in het assortiment verkrijgbaar zijn, worden die speciaal voor je besteld.

Pluspunten

• communicatie
  • persoonlijk
  • scherpe prijzen
  • bestelling op afspraak
  • betalen bij bezorging

A.B.Snijders 05-09-2016 Via de website gekocht

Onze keuken renovatie.

Alle spullen bij u besteld kwamen op
tijd ,goed verpakt en zonder enige schade keurig thuis bezorgt binnen.
Heel fijn betrouwbare leverantie via internet. Prima!!!!!!!!!!!!!

Roy 05-09-2016 Via de website gekocht

Goed en snel

Op zondagmiddag een vaatwasser besteld en maandagochtend netjes ontvangen. Oude vaatwasser ook weer meegenomen. Goede en snelle service.

Pluspunten

• Snel
  • Doen wat ze zeggen

Familie de boer 05-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf koelvries combinatie en combimagnetron

Wij zijn erg tevreden over keukenloods.
Duidelijke site. Snelle service en goede en vriendelijke monteurs. Wij raden iedereen san om daar te shoppen. Ik zeg top!!

Maarten 05-09-2016 Via de website gekocht

Positieve ervaring

Vriendelijk geholpen aan de telefoon met solide advies en snelle levering. Product zat netjes in de doos en kwam 100% in orde aan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed advies
  • Mooi product

Jack van Kleef 05-09-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze, scherpe prijs en snelle levering

Op zoek naar een combi magnetron stak de website van Keukenloods er stukken bovenuit. Veel keuze, ruime informatie, scherpe prijs en snelle levering. De keuze is dan snel gemaakt. Het gekochte apparaat voldoet tot nu toe aan de verwachtingen. Keukenloods is een aanrader!

Pluspunten

• Uitgebreide website
  • Ruime keuze
  • Uitvoerige informatie
  • Eerlijke reviews
  • Snelle levering

Erik konradt 05-09-2016 Via de website gekocht

Koel Fries combo

Wij kopen er al jaren met plezier
Ze hebben mooie aanbiedingen en een zeer goede sevice
Als er problemen zijn worden die snel en goed opgelost

Pluspunten

• Snel
  • Netjes

Ramona 05-09-2016 Via de website gekocht

geweldige service bij aankoop

Wij hebben een afzuigkap gekocht bij Keukenloods. Helaas moesten we er iets langer op wachten omdat het niet meer voorradig was. Maar ik kreeg meteen tips om ervoor te zorgen dat zodra het bij keukenloods binnen was, ik het de volgende dag in huis kon hebben. Geweldige service noem ik dat.

Gaskoker 05-09-2016 Via de website gekocht

Goede service en uitstekende installatiemonteurs

Levering en installatie van het door ons aangeschafte fornuis verliepen vlekkeloos door de twee uitstekende monteurs. Kennis van zaken, ervaren en bovendien zeer prettig in de omgang, ondanks het feit dat het al na 18:00 was op vrijdagmiddag en ze na de installatie nog een uur moesten rijden. Zorg goed voor deze mannen, Keukenloods :-)

Pluspunten

• Service
  • Monteurs
  • Prima product

Familie Hendriks 05-09-2016 Via de website gekocht

Nieuwe keukenapparatuur

En ja hoor dan houdt het ene na het andere apparaat in je keuken er mee op.... Dan zit je echt met je handen in het haar!! En wat ben je dan blij met de supersnelle bediening die je vanuit Keukenloods krijgt! Binnen enkele dagen konden wij weer heerlijk koken. Heldere afspraken en duidelijkheid en snelle service maken dat wij tevreden zijn!

Pluspunten

• Snelle service
  • Duidelijke afspraken

George 05-09-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Goed website, messcherpe prijzen en eindelijk een bedrijf die opmerkingen ingegeven via de bestelling door geeft aan de chauffeur. Bestelling kwam op de aangegeven tijd.

• Levering op gevr tijd

Willem 05-09-2016 Via de website gekocht

Een servicegericht, meedenkende webshop

Heb een koelkast en combimagnetron gekocht bij keukenloods. De koelkast was hier al in de aanbieding, maar de magnetron was bij een andere webshop goedkoper. Heb gewoon de prijs gekregen van de concurrent.
Werd ook niet moeilijk gedaan over het meenemen van de oude koelkast en magnetron!! Bij andere webshops, winkel (BCC) zou er 29,- euro voor betaald moeten worden.
De medewerksters waren vriendelijk en dachten vooral mee met de klant.

Pluspunten

• Service
  • Onderhandelbaar
  • Spullen gratis retour

Ria Dictus 05-09-2016 In de winkel gekocht
Belder Roosendaal

zeer tevreden over, zeer correct , een topper

ik heb nu in totaal 4 producten bij Keukenloods gekocht, Na mijn eerste aankoop, die correct en deskundig is afgehandeld, afspraak word stipt na gekomen, was het voor mij duidelijk, al onze nieuwe keuken apparatuur is naar volle tevreden heid afgehandeld, gewoon een topper

Fam. Pepels 05-09-2016 Via de website gekocht

Fam. Pepels. Maastricht

Alles is prima verlopen van bestellen t/m afleveren.Als we iets nodig hebben voor de keuken zullen we aan de keukenloods als eerste denken en kijken of zij ons kunnen helpen.

Peter van Coeverden 05-09-2016 In de winkel gekocht
Zaandam en Amsterdam Zuid-Oost

Prima bedrijf, goede bediening en uitstekende service!

Een overzichtelijke showroom, uitgebreid aanbod, vriendelijk en deskundig personeel en verschillende installatie-teams die weten wat dienstverlening inhoudt. Sterker nog, ze doen meer dan je als klant verwacht. Of het nu om het afleveren van een koelvrieskast, een 6-pits fornuis of een vaatwasser gaat. Altijd vriendelijk, hulpvaardig ook bij zaken die niet tot hun eigenlijke werk behoren, staan ze voor je klaar, snel en efficiënt. Ongelofelijk in een tijd waar service naar de klant toe vaak in minder grote letters geschreven staat. Dus een verademing om ook weer eens met een bedrijf te worden geconfronteerd die ECHTE SERVICE verleend!
Ik vertel dit zeker door en als ik op dit gebied weer iets nodig heb dan hoef ik niet te zoeken, dan wordt het KEUKENLOODS!!
Een meer dan tevreden klant, ga zo door!!!