Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jan Velthorst 12-04-2021

Ik ben door keukenloods op een deskundige manier door een verkoper geholpen, bijv. de grootte van het gat wat in het aanrecht moest voor de inductiekookplaat, waar de stroomaansluiting moest zitten, dit moest trouwens door een erkende elektricien aangelegd worden, de plaat werdt op de afgesproken tijd geleverd, al met al prima in orde, alleen maar goede aanbevelingen, kortom hij werkt prima, geen negatieve aanmerkingen.

Sander 12-04-2021

top winkel, goede service, strakke prijzen. Echte aanrader voor keukenapparatuur.

Marco 12-04-2021

Goed en duidelijk advies tijdens een chat sessie. Op basis daarvan vaatwasser gekocht en laten installeren. Monteur was vriendelijk, werkte snel en liet alles netjes achter.

Flitz 12-04-2021

De verkoper heeft ons helaas verkeerd voorgelicht vooral wat betreft het aanrechtblad. We hoorden later dat het gewoon spaanplaat is met kunststof laagje. Ook bleek da de koelkast niet leverbaar was ondanks dat we bijna 3 maanden ervoor accoord hadden gegeven, gelukkig kwam de koelkast een paar weken later wel. Er kwam na levering plotseling een telefoontje dat er iemand een plaat kwam monteren achterin de Apothekerskast dat bleek onzin er was niets kapot of zo..
Officiele reactie van Keukenloods 12-04-2021

Beste Flitz,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan en dat is erg vervelend. We kijken graag met je mee om te ontdekken waar het mis is gegaan. Wil je hiervoor je ordernummer doorsturen naar emma@keukenloods.nl? Dan pakken we het direct op.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Henk 12-04-2021

adequate informatie van correcte verkoper, snelle en correcte levering, prima prijs/prestatie- verhouding

Tevreden afnemer 12-04-2021

Een Bosch afzuigkap in de winkel besteld, aanvankelijk keek ik op tegen de installatie en heb gevraagd of zij de installatie konden verzorgen. Omdat daarbij de levertijd (en installatie) wat langer op zich liet wachten heb ik er voor gekozen om toch de installatie zelf te verrichten. Zonder enig probleem en extra kosten werd de installatieopdracht gecanceld en kreeg ik de wasemkap snel aangeleverd via de koerier en werd de oude meegenomen.

MK 12-04-2021

Goed telefonisch advies, machine werd vlot geleverd en netjes geïnstalleerd en werkt uitstekend.

Keukentotaalservice Twente 12-04-2021

Goed aanbod met een eerlijke prijs, zoeken is eenvoudig, afwikkeling gaat zoals het hoort, prettig en snel.

Bart. 12-04-2021

Mocht mijn reeds uitgepakte vaatwasser die toch niet bleek te passen (zelf fout gemeten) alsnog omruilen voor een ander model. Alleen extra omruil-kosten werden mij in rekening gebracht. Alles snel en netjes geregeld.

Benno 12-04-2021

Vriendelijke verkoper, veel mogelijk, prettig contact, regelmatig update over de bezorging.

Hw van Steenoven 11-04-2021

Snel en correct geleverd. Levering goed te volgen voor de klant. Vriendelijk personeel

niels 11-04-2021

Keukenloods gaf me een prima klantenbeleving. De website is zeer toegankelijk en ik heb een geretourneerde machine aangeschaft voor een scherpe prijs. De machine voldoet al een maand aan alle verwachtingen. Keukenloods kan je niet overslaan als je op zoek bent naar een scherp geprijsd product.

Astrid 11-04-2021

Ik ben zeer tevreden, goede adviezen gekregen over vervangende producten, waardoor wij een juiste keuze konden maken

Rik 11-04-2021

Ik had een kookplaat besteld. Kom ik na mijn bestelling er achter dat de kookplaat elders goedkoper was. Even gebeld, en ze gingen gewoon mee met de prijs! Scheelt toch even 260 euro! Dat is nu goede service.

Moekie 11-04-2021

Via andere kopers deze site bezocht. En zijn erg tevreden. Leuke prijs en snelle aflevering.

G. Agus 11-04-2021

Ik vind het fijn om hier te winkelen om verschillende reden, veel keus, goede prijzen en een snelle levering. Beveel dit bedrijf aan in mijn omgeving.

Gert 10-04-2021

Bestelproces was makkelijk, vraag werd snel beantwoord, bezorging en installatie waren ook super. Alles supernetjes achtergelaten en oude apparatuur en het verpakkingsmateriaal keurig afgevoerd! 't Is dat alle apparatuur nu net vervangen is, anders zou ik er direct weer bestellen!

Jurgen van Gerwen 10-04-2021

Mooie aanbiedingen. In de communicatie soms wat vreemd geformuleerd taalgebruik waardoor het vertrouwen niet groot was. Uiteindelijk telefonisch uitstekend geholpen en snel geleverd.

Mooijman 10-04-2021

Zijn op alle fronten zeer tevreden klantvriendelijk, prijsvriendelijk en keurig op tijd bezorgt.

Marco Bosschaart 10-04-2021

Ik vind dit al jaren een fijne zaak keurig bezorgd en een fijne afhandeling.TOP

André 09-04-2021

Bestelling verliep prima. Goed op de hoogte gehouden. Uitstekende monteur, vakwerk!

Bianca 09-04-2021

Super tevreden met mijn nieuwe keuken apparatuur aangeschaft via de Keukenloods. En erg fijne service. Goed advies, heldere communicatie over levering en erg fijn dat ik mijn order nog kostenloos kon aanpassen. Idem levering correct en ruim op tijd. Zou zeker opnieuw via Keukenloods mijn keukenapparatuur bestellen.

Anita DJ 09-04-2021

Keurig bedrijf, goed bereikbaar, eerlijk advies. Goede prijzen. Vriezer was nergens te leveren ivm Corona, daar waren ze eerlijk over

Frans L 09-04-2021

Via de site apparaten uitgezocht. Toch even op afspraak naar de winkel. Alles werd uitgezocht en het bleek dat we verkeerde spullen hadden uitgekozen. Verkoper kwam met de juiste alternatieven. Hij heeft ons bespaard voor een hoop ellende. Zeer goede service.

jan Meulensteen 09-04-2021

prettig zaken gedaan
goede informatie over de producten kunnen krijgen /zien via de website
goede afspraken kunnen maken
goede levering afspraken kunnen maken