Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

truus kleinrobbenhaar-smit 31-03-2021

Het was mijn eerste bestelling bij KEUKENLOODS.NL Een microwave oven. Het afhandelen ervan, via internet, verliep heel goed
en het bezorgen ook uitstekend. Het installeren werd goed gedaan.

M.Jacott 31-03-2021

Prima winkel in Almere had al eerder een aankopen gedaan in de winkel zelf maar nu moest alles via de telefoon en website worden geregeld i.v.m. Corona virus , werd goed geholpen website was overzichtelijk ! De heren van de inbouw team werken lekker door alle producten zijn keurig netjes geplaatst , ondersteunen elkaar echte professionals ! Alle producten zijn keurig netjes geplaatst .

Henk Sl 31-03-2021

Goede informatie op de website. Heldere communicatie over levering. Correcte inbouw van de vaatwasser door vriendelijke monteur. Heel tevreden met deze aankoop bij deze winkel.

Ineke 31-03-2021

Alles verliep vlekkeloos door een vriendelijke competente medewerker is mijn koelvriescombinatie geplaatst.

Alexander 31-03-2021

Oorspronkelijk zou de bestelde inductieplaat geleverd in de week na de week waarin mijn bestelling werd geplaatst. Omdat ik belang had bij een eerdere levering had ik als opmerking: Als eerdere levering mogelijk is heb ik daar geen bezwaar tegen. De volgende dag werd de inductieplaat afgeleverd. Toppie! Ookhet volgen van de inductieplaats via de "transporteur"was uitstekend te volgen. Bravo!

Onno 31-03-2021

Product sneller verzonden dan voorafgaand op de website vermeld. Voldoet aan de verwachting

Sacha Stojanovic, Hilversum 31-03-2021

Heel erg tevreden over Akin die mij heel veel heeft geholpen van de aankoop van een oven. Ook de inbouw team is super goed! Bij mij was Mitchel en ben super tevreden.

Anneke 31-03-2021

Goede informatie, deze keer via app. Zelfs de technische info werd duidelijk uitgelegd. Goed meegedacht en geadviseerd! Kortom een bijzonder tevreden klant! Voor nu en nog eens! Dat in deze corona tijd, nog zulke persoonlijke adviezen en tips gegeven kunnen worden, bewijst Keukenloods!

Willy M 31-03-2021

Siemens Inductieplaat gekocht, wel een vervanger aangeboden gekregen omdat besteld type niet meer leverbaar was( tegen de zelfde prijs).
Snelle levering en ik had deze plaat ergens anders goedkoper gezien, dit via de mail gemeld en verschil netjes terug gehad. Top!
We zijn van gas nu naar inductie overgegaan en zijn daar zeer tevreden over mischien al veel eerder moeten overstappen.

Joost 31-03-2021

Ruime keuze, makkelijk te filteren op wensen. Goede prijs, fijne service, goede levering en montage.

Jan 31-03-2021

Snel, betrouwbaar en scherp geprijsd.
Ben regelmatig klant bij deze leverancier. Zowel telefonisch als per chat vriendelijke en correcte medewerkers.
Zeer hulpvaardig.
Prijs deze leverancier dan ook van harte aan.

Nancy Smith 31-03-2021

Bij de Keukenloods een dubbele spoelbak van Caressi gekocht. Duidelijke site. Prima prijs en prima service. Snelle levering.

Lex 31-03-2021

Ze doen wat ze beloven. Tijdige en correcte levering. Prima apparatuur
Aanbeveling

Jelle 31-03-2021

Had eerst product dat niet voldeed naar onze wens. Konden zonder problemen upgraden naar ander merk. Geweldig!

garl 31-03-2021

wij zijn tevreden hoe het vanaf het begin tot en met de levering is gegaan.
prima produkt en netjes afgehandeld

Kees Tak 30-03-2021

Gekregen wat ik wilde, keurig op tijd geleverd en alles volgens afspraak, kortom zeer tevreden klant

George 30-03-2021

Alles is goed gegaan van bestelling tot bezorging en ook aan het product zelf mankeerde niets.

Eddie 30-03-2021

Vlotte en precieze levering. Een bedieningsprobleem werd binnen een dag opgelost. Prima service

Hans 30-03-2021

Keukenloods is bij ons hofleverancier voor zowel nieuwe apparatuur als vervanging.
Wanneer nodig komt ook een zeer vakbekwame monteur. Alles naar volle tevredenheid en niet te vergeten de altijd scherpe prijzen. Een echte aanrader!

Stefan 30-03-2021

In augustus vorig jaar besteld... in maart geleverd... goede prijs voor alle apparatuur samen en alle afspraken 100 % nagekomen. Prima!

Ton 30-03-2021

Vriendelijke en efficiente afwikkeling van de order. Deskundige installateurs!

Riccardo 30-03-2021

Website clear and easy to use. Lot of information displayed in an easy way. Customer service very helpful.

Diddy 30-03-2021

Snelle levering, zeer goede prijs. Goede handleiding ook via de website op te halen.

Ronald 30-03-2021

Er waren nog aansluitverlengstukken nodig waardoor de monteur terug moest komen. Dit zou niet nodig moeten zijn. Ik weet niet op voorhand wat er nodig is dan zou de monteur dit toch standaard in zijn auto moeten hebben.

John 30-03-2021

Na een eerdere prima ervaring weer gekozen voor Keukenloods. Vriendelijke deskundige medewerkers, snelle service en concurrerende prijs.