Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JGB 19-02-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap Msystem 70cm

Goede en nette service qua webwinkel wat de afzuigkap betreft daar zijn we zeer tevreden mee. Doet zijn werk meer dan goed, zitten drie standen op maar voor ons is stand 1 voldoende om alle lucht af te voeren. Op stand 3 vindt ik hem toch wel luid. De kap ziet er overigens zeer strak uit en was makkelijk te plaatsen.

R. Luiken 18-02-2017 In de winkel gekocht

perfekt

zeer goede en behulpzame verkopers welke zich niet opdringen maar wel verstand van zaken hebben en zeer goede prijs /kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. Nap 18-02-2017 Via de website gekocht

Keukenloods, eenvoudig bestellen en vlotte levering

Artikel besteld voor een oven. Zou binnen een week worden geleverd. Na 5 dagen telefonisch contact opgenomen. Werd vriendelijk te woord gestaan. Bestelling opgezocht en werd gemeld dat artikel die dag zou worden geleverd. en op dat moment stond de postbode voor de deur.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Karin 18-02-2017 In de winkel gekocht

Keukenloods Gaanderen

Goede service, scherpe prijzen en kundig advies. Snelle levering. Jammer dat chauffeur van bedrijf dat kwam plaatsen niet zoals afgesproken een half uur vtv belde. Maar plaatsing zelf ging super snel, geen probleem om oude apparaat mee terug te nemen. Zelfs verpakkingsmateriaal ging mee terug.

Moon 17-02-2017 In de winkel gekocht

Geweldige zaak en goede service

Goede degelijke spullen voor een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel die ook een geintje durven te maken. Netjes alles afgeleverd en wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe Smeg fornuis.

Fam wezenbeek 17-02-2017 In de winkel gekocht

wil je een goed advies en veel keuze? Ga naar keukenloods.

We heben op de site en in de winkel gekeken. Kon je gelijk alles goed vergelijken. Kwaliteit en prijs. Levering ook perfect. Wij zelf hebben het een paar keer moeten wijzigen. Was helemaal geen probleem.

Marianne 17-02-2017 Via de website gekocht

Oven en gaskookplaat inbouw

Fijne internetsite,wordt ook aan de telefoon goed geholpen en zijn goed bereikbaar. Je levering is goed te volgen en volgens mij gaat alles best snel, ik had alleen de pech dat er vertraging zat op de levering van mijn ATAG gaskookplaat zodat ik 3 weken moest wachten, maar ook daar wordt je over geïnformeerd. Toen de oven een kleine beschadiging had bij aankomst, is het ook snel en netjes opgelost

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Attaque 17-02-2017 Via de website gekocht

Toppy

In alle opzichten heeft Keukenloods zich aan haar afspraken gehouden:
*advies
*informatie over levering net voor het weekend
Hopelijk is het etiket op de doos gelijk aande bestelling.De afzuigkap wordt a.s. Maandag geplaatst.

Nol van den Berg 17-02-2017 Via de website gekocht

Gekocht afzuigkap Novy

Op internet gezocht, en jullie kwamen er als goedkoopste uit.
Goed geholpen, , deskundig advies, alles klopte, prima materiaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Vlakscherm afzuigkap 17-02-2017 In de winkel gekocht

Terug name van afzuigkap

Omdat ik na ongeveer 4 weken nog iets terug mocht brengen en mijn geld terug heb gekregen ga ik een email naar Radar schrijven dat ik de warme douche uitrijk aan de Keukenloods Waddinxveen

Blom 17-02-2017 In de winkel gekocht

Inductie kookplaat

Keukenloods een prettige winkel, zeer goed geholpen. Bij aflevering en plaatsing van het product zeer goed gedaan en netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.Schlief 17-02-2017 In de winkel gekocht

bosch afzuigkap siemens kookplaat inductie

dit hebben we bij keukenloods Gaanderen gekocht We zijn vriendelijk behandeld en de apparaten zijn netjes ingebouwd en niet vergeten de prijzen zijn heel concurrerend.

Roland 17-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, gewoon goed

Als je je een apparaat stuk hebt die snel vervangen moet worden, dan ben je hier aan het goede adres. Snelle levering, pin aan huis en oude apparaat meegenomen. Zoals het hoort. Thx!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos Smook 17-02-2017 Via de website gekocht

Snel geholpen; geniet nu van de nieuwe vaatwasser

Woensdagavond een vaatwasser besteld en de volgende dag al afgeleverd. Voor aflevering keurig werd ik een half uur voor aflevering keurig gebeld, zodat ik op tijd thuis kon zijn. Vaatwasser werd afgeleverd op de woonverdieping en onze oude vaatwasser mee genomen.

Johan 17-02-2017 In de winkel gekocht

Gewoon erg goed

Het apparaat gezien op de prima website. Me laten adviseren in de winkel roosendaal. Uitstekend aankoopadvies gekregen door vriendelijk en bekwaam perrsoneel. Onverwacht probleemje met plaatsen in een mum van tijd opgelost. Dank.

Henk 17-02-2017 Via de website gekocht

levering

De levering was netjes en correct zoals afgesproken, alleen jammer dat NEFF de levertijd niet kan nakomen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Arjan 17-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische servie

Nadat ik na telefonisch overleg over de verschillende vaatwassers van Siemens een keuze gemaakt had en deze ook bestelde, bleek er bij levering een verkeerde vaatwasser geleverd. Dit bleek zeer snel geregeld want na telefonisch overleg met de klantenservices kreeg ik te horen dat bestelde vaatwasser niet op voorraad was en kreeg ik voor het ongemak een duurdere variant die wel direct leverbaar was als vervanging voor bestelde vaatwasser zonder extra kosten. Donderdag middag formulier ten behoeve van ruiling ingediend en vrijdag ochtend gebeld door keukenloods dat ze hem deze dag nog konden komen ruilen. Ik zeg twee woorden FANTASTISCHE SERVICE.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Mario 17-02-2017 In de winkel gekocht

AEG Inductiekookplaat HK874400FB

Heb alleereerst voor deze shop gekozen vanwege de prijzen. Ben ook erg goed geholpen (had een vraag gesteld via de website en werd netjes terug gebeld).

Heb uiteindelijk de inductie kookplaat in de winkel gehaald. Ben uiterst tevreden met de kookplaat

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ron Droomers 17-02-2017 Via de website gekocht

Keukenloods is helemaal top!!

Na telefonisch overleg keurig behandeld, en conform afspraak netjes op tijd afgeleverd. Ondanks het slechte weer van sneeuw en ijzel. Petje af keukenloods en natuurlijk bedankt! Ron.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerd 17-02-2017 Via de website gekocht

Gerd

Artikel (inbouwmagnetron) verkeerd door mij besteld, kon zonder problemen geruild worden voor juist exemplaar, snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ben 17-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed en goedkoop

Via de website een vaatwasmachine gekocht, was in de test de beste keuze en snel geleverd. De bezorgdienst kwam overigens veel vroeger dan aangegeven en daarom moesten ze voor de 2e keer langskomen. Toen wel goed.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

GL 17-02-2017 Via de website gekocht

Voordelig en goede service. Apparatuur op voorraad en netjes op tijd bezorgd. Prijs in vergelijking met andere aanbieders concurrerend.

Linda 17-02-2017 Via de website gekocht

Rvs Fornuis

Aankoop van ons rvs fornuis bij de keukenloods.
Heeft en duidelijke website. Snelle levering binnen 24 uur,telefonische vriendelijkheid. En een nette aflevering chaufeur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

E.J.de Wit 17-02-2017 Via de website gekocht

Gekocht via de website een wasemkap

Ik heb een zeer goede ervaring via de website de orde is zeer snel afgehandeld en ook via de telefoon ben ik snel en netjes geholpen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Wieringa 17-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en levering

Onduidelijkheid rondom prijs werd op een zeer correcte manier behandeld en naar tevredenheid. De levering van onze nieuwe aeg wasmachine op tijd en met de nodige hulp in huis gebracht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jurrien 17-02-2017 Via de website gekocht

SMEG Koelkast

Eigenlijk verdienen ze een 10. Top service, snel geleverd, aardige bezorger en de keren dat wij in de winkel zijn geweest zijn we zeer vriendelijk geholpen. Niet opdringerig, niet vervelend, vakkundig, niet proberen persé iets te verkopen, begripvol, allemaal zeer goed. Enige reden waarom ik geen 10 geef is omdat ik nooit een 10 geef aangezien dat betekent dat er NIETS meer veranderd hoeft te worden. En hoe perfect iets ook is, er is altijd ruimte om NOG beter te worden. Dus hierbij een 9 wat in onze ervaring dus eigenlijk een 10 is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Margo Moeijes 17-02-2017 Via de website gekocht

Margo Moeij

na aankoop gelijk een reactie dat het even kon duren voordat de kookplaat geleverd zou worde. Geen probleem. Tot mojn vreugde bleek dat na een week de kookplaat zou worden geleverd. Ook keurig op de tijd die afgesproken was. 2e ervaring met Keukenloods en. Og steeds zeer positief.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjan 17-02-2017 Via de website gekocht

tevreden

Prima vrieskastje gekocht, fijn dat jullie ook in het weekend goed bereikbaar zijn. Ik vind alleen 79,- voor het plaatsen van een vrieskastje en het afvoeren van oud vrieskastje + verpakkingsmateriaal wel heel erg veel geld!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

P Christoffel 16-02-2017 Via de website gekocht

Atag HG 8571 mba met fusion fulcano brander

Super vriendelijke medewerkers en denken gericht mee met de klant. Levering was keurig netjes op tijd en alles was netjes verzorgd! Ik weet zeker dat mijn volgende apparatuur hier vandaan gaat komen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mary Steijvers 15-02-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Ik heb vanwege de prijs voor deze shop gekozen. Ze doen wat ze beloven. Ook telefonisch contact gehad en prima te woord gestaan. Ook na het wijzigen van de bestelling (achteraf geen monteur nodig om combimagnetron in te bouwen). Dit kon zonder problemen geannuleerd worden. Levering volgens afspraak.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. van Tulden 15-02-2017 Via de website gekocht

tevreden koper

De door ons gekozen afzuigkap was ergens anders goedkoper. Na melding hierover doormiddel van een mail werd ik diezelfde dag op zaterdag avond hierover opgebeld en kon ik voor dezelfde prijs de afzuigkap ook bij keukenloods kopen .Hiervan kreeg ik via de mail een offerte die 14 dagen geldig was en voor die service zeg ik verkocht en hartelijk dank.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

P. J. Schroijen 14-02-2017 In de winkel gekocht

Keuken is geen loods maar een vakwinkel

Vriendelijke bediening, behulpzaam en kwaliteit. Ik zou er zeker weer naar toe gaan in Nederweert. Ziet ee perfect uit in de showroom.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

keukenloods / Gaanderen 14-02-2017 In de winkel gekocht

wasdroger

De verkoper bij de keukenloods was uitermate behulpzaam, maar kon in eerste instantie geen antwoord geven op mijn vraag: wat is een warmtepomp voor een droger. Het geeft nogal een prijsverschil. Het antwoord kwam, nadat hij het opgezocht had op internet.
De bezorging was correct, maar onvriendelijk en stug.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Bram 14-02-2017 In de winkel gekocht

Prima zaken doen bij keukenloods. Goed en deskundig advies.

Natuurlijk is de prijs belangrijk maar ook de afspraken zijn goed nagekomen. De apparatuur werd keurig ingebouwd, tegen meerprijs. De verpakkingsmaterialen en oude apparaten werden meegenomen, geen rommel dus. Echt tevreden met de aankopen en over de afhandeling.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jody 13-02-2017 Via de website gekocht

Keuken voor rijksmonument

E heeft me super goed geholpen en heel veel geduld gehad met alle wijzigingen. Door de regels van monumentenzorg moest er steeds veel gewijzigd worden en daarin werd ik goed geholpen.

Mike 13-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop kraan

Altijd een prettig ontvangst, je wordt goed geholpen of geadviseerd en scherpe prijzen. Dus ik kom graag bij de Keukenloods!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.Vos 13-02-2017 Via de website gekocht

Goed en goed bereikbaar

Voor de koop en na de koop was via de webshop snel telefonisch en met de mail informatie te krijgen. De levering en installatie was vlot en goed. Helemaal prima.

Ricky Setroirono 13-02-2017 Via de website gekocht

dht

webshop was overzichtelijk en ik makkelijk vinden wat ik zocht.
levering ging ook erg snel en vlot.
bestelling op afgesproken datum en tijd geleverd en mijn oude koelkast ook meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koen B. 13-02-2017 In de winkel gekocht

Prima!

Prima bedrijf, goede no-nonsense service! Ik kwam voor een tweedekansje, maar liep weg met een nieuwe voor dezelfde prijs...

Wim Vermeij 13-02-2017 Via de website gekocht

fantastisch apparaat

Goede duidelijke webshop. heldere prijzen, snelle levering. een aanrader voor iedereen die apparatuur nodig heeft voor de keuken. hetzij nieuw hetzij vervanging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Betty 13-02-2017 Via de website gekocht

Kopen van een inbouw koelkast

Precies op afgesproken tijd afgeleverd. Werd van te voren gebeld van over een half uur ben ik bij u. Correcte afhandeling...op bepaalde plaats neer zetten is geen probleem. Vriendelijke chauffeur. Alles ok dus!

E&A 13-02-2017 Via de website gekocht

E&A

Zeer vriendelijke medewerkers, goede service.
Levering snel en goed.
Producten zijn goed te vinden op de site en te vergelijken.

sjoerd 13-02-2017 Via de website gekocht

vriendelijk prof personeel

alles van bestelling tot levering was goed geregeld, daarbij was het personeel ook vriendelijk en hebben mij goed geholpen met het bestellen van de juiste apparatuur.

Jos 13-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site en snelle levering. Ook goed verpakt. Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker terug naar keukenloods.

J. van den Berge 13-02-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser

De site was op zich al redelijk duidelijk maar om mijn keuze bevestigd te krijgen heb ik toch nog even gebeld met de Keukenloods en heb daar een vergelijkbaar ander aanbod van een machine gekregen welke tot op heden perfect functioneerd. Uiterst correcte info en de levering en vooral ook de montage naar volle tevredenheid uitgevoerd. Proficiat en ga zo door!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ad 13-02-2017 Via de website gekocht

Inbouw koelkast

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Goede website en van tevoren gebeld dat het binnen
En een 0.5 uur geleverd gaat worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Henneke 13-02-2017 In de winkel gekocht

inductieplaat

goede snelle service, ik had eerder via internet een inductie kookplaat gekocht en tot mijn grote verbazing na het produkt te hebben besteld bleek mijn oude inductieplaat het weer te doen. Ik heb toen contact gezocht met de Keukenloods en ik kon zonder problemen de inductieplaat annuleren en kreeg binnen drie dagen mijn geld teruggestort. Wat bleek de inductieplaat begaf het binnen 1 week en was ik alsnog genoodzaakt een nieuwe kookplaat aan te schaffen waar ik inmiddels met veel plezier gebruik van maak

Remco 13-02-2017 Via de website gekocht

Super service, geweldige levering

Na een hele nette prijs de koop rond gemaakt.
De levering was zoals afgesproken en exact op tijd. Aardige chauffeur nam zelf de defect oude apparatuur mee. Geweldig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guido 13-02-2017 Via de website gekocht

Goede service

Netjes en correct geholpen. Op de website stond 'bel voor een nog scherpere aanbieding' en dit zijn ze ook nagekomen. Goede informatie voorzienin g over status en aflevering. Aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Frank van 't Hof 13-02-2017 In de winkel gekocht

Ontzettend tevreden!

Naast de hele goeie prijsstelling nog eens een ontzettend goed bedrijf in Alkmaar. Vanuit de fabriek was er iets niet correct geleverd (geenszins de schuld van Keukenloods). Nog dezelfde avond werd ik gebeld voor een afspraak en nog dezelfde week is het kostenloos verholpen! De service van de medewerkers is subliem! Nog voor de levering van mijn fantastisch mooie smeg oven moest ik de maat doorgeven. Op zondag de maten per mail opgevraagd en zelfs nog de zelfde dag antwoord! Keukenloods Alkmaar is echt een aanrader!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -