Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

L visser 22-03-2021

Ivm corona moest het online ,maar goed geholpen en week later netjes geplaatst.

Chiron 22-03-2021

Ruime keuze aan apparaten en medewerkers die proberen het beste voor jou als klant te adviseren. Ik heb dankzij advies van de medewerker(s) een prachtige set keukenapparatuur gekocht van hetzelfde merk tegen een zeer acceptabele prijs. De service is uiitstekend als er iets mis gaat en qua communicatie is dit één van de bedrijven die het in mijn optiek het beste doen. Open, transparant en snel.

Guus voeten 22-03-2021

Een goeden prijs en kwaliteit verhouding. Goede begeleiding bij aankoop en ook bij vragen bij installatie goed bereikbaar en meedenkend

Sleepdeur 22-03-2021

Door een ander bedrijf is onze koelkast opgemeten. En is er ook verteld welke soort deur er nodig was. Bedrijf kon niet keveren, keukenloods wel. En snel. Helaas bleek het geen sleepdeur te zijn maar deur op deur. “ geen probleem mw, we laten u bellen voor een andere keuze”. Zonder gemopper, zinder extra reiskosten is er een goede inbouwkoelkast geleverd. Top!

Hagendijk 22-03-2021

De site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Het afhalen op afspraak verliep soepel, de werknemer was zeer behulpzaam en hielp mee om de oven in te laden.

Marijn 22-03-2021

Producten waren niet op tijd binnen maar precies een week en 2 weken later. Helaas werd ik daardoor gedwongen om mijn bestelling te splitsen waar ik dus 40 euro extra voor heb moeten betalen. Tot zover de "fantastische" service

Beste Marijn,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan met de producten en de levering. Dit is erg vervelend. Wij willen dit graag voor je uitzoeken. Wil je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan pakken we het zo snel mogelijk op.

Groet,
Emma | Keukenloods.nl

Beste Marijn,

Groet,
Emma | Keukenloods.nl

Marijt 22-03-2021

Geleverd product was prima, alleen had ik aangegeven dat oude mee retour mocht, PostNL deed dat niet.
Na e-mail contact met jullie een antwoord nummer gekregen, moest ik het daar naar toe sturen.
Dat vond ik wel jammer, extra werk ermee.

Beste Marijt,

Wat ontzettend vervelend dat dit verkeerd is gegaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Mijn excuses voor deze gang van zaken. We begrijpen de opmerking, en zullen dit meenemen.

Een fijne dag gewenst!

Groet Emma | Keukenloods

Alexander 21-03-2021

Keuken apparatuur hier uitgezocht met goede telefonsche adviezen. Helaas op sommige apparaten zat een levertijd anders had ik alles daar besteld.

Jdb 21-03-2021

Goed geholpen met info over apparatuur en nette levering.
Duidelijke offerte en een prima ondersteuning voor eventuele schade afhandeling 👍

Patrick 21-03-2021

Ondanks de corona crisis, en enorme leveringsvertragingen overal, bleef Keukenloods zeer goed beoordeeld, mede dankzij de goede informatieverstrekking gedurende de wachttijd. Ik kan dat alleen maar beamen. Daarnaast was de montage snel en deskundig. Inmiddels al meer dan een maand erg gelukkig met mijn koelkast!

Nabben 20-03-2021

Al eerder besteld bij keukenloods.Betrouwbaar bedrijf. Deze keer bleek het bestelde pas na betaling toch niet op voorraad. Geen 2 dagen levertijd maar 2,5 week. Bij het hebben van een kapotte afzuigkap niet zo fijn, dat was jammer. Echter verder correcte levering. Dit is nog een verbeterpuntje voor de site.

Beste Nabben,

Bedankt voor de review. Ik begrijp het en het lijkt mij inderdaad vervelend 2,5 week zonder afzuigkap. Mijn excuses daarvoor! We begrijpen de opmerking, en zullen dit meenemen. Een fijne dag gewenst!

Groet Emma | Keukenloods

PvW 19-03-2021

Mooie afzuigkap, die aan alle verwachtingen voldoet, op een keurige manier geholpen

pierre bergenhuizen 19-03-2021

levering volgens afspraak apparatuur is nog niet geplaats maar tevreden over de levering

Eric Duijn 19-03-2021

Goede service, snelle levering top.
Goed alternatief product voor ander product wat erg lag leverbaar zou zijn.

peter 19-03-2021

Bij bestelling via de site stond dat de koelkast in dit geval binnen een paar dagen leverbaar zou zijn, of in ieder geval leek dat zo. In werkelijkheid hebben we ongeveer een mand moeten wachten, waarbij wij wel via de mail geïnformeerd werden dat het langer zou duren. Deze koelkast hebben wij als 2e en dan is het niet zo erg. Maar als je lang zou moeten wachten op wat je besteld hebt en hem echt nodig hebt dan zou ik dat niet zo leuk vinden en mijn cijfer bijgesteld. Ik koop vaker bij de keukenloods en blijft wat mij betreft een prima winkel en zeker als je er weer fysiek langs kunt.

Ruud 19-03-2021

De wasmachine die ik zocht was bij Keukenloods snel leverbaar en tegen een gunstige prijs.
De aflevering was zelfs een dag eerder mogelijk dan aangegeven.
Prima ervaring met dit bedrijf.

Hans 19-03-2021

Niets op aan te merken. Prima service. Snel geleverd en zonder bijbetaling het nieuwste model omdat besteld model niet meer leverbaar was. Aangenaam verrast met de service. Kortom binnen kennissenkring keukenloods aangeraden.

Elisabeth 19-03-2021

Ik kwam toevallig op jullie site.
Was onder de indruk van de duidelijke uitleg.
De prijs die ver onder die van Pelgrim lag was aantrekkelijk.
Er kwam bekwaam personeel om de inbouw koelkast op zijn plek te krijgen.
Er werden geen valse beloftes gedaan.
De koelkast kwam op het afgesproken moment en de oude werd keurig afgeleverd.
Voor herhaling vatbaar.

Margriet 19-03-2021

Gehoord van een kennis, die er tevreden over is. Zelf ben ik superblij met mijn eikenhouten aanrechtblad en de spoelbak van Reginox, nog mooier dan een heel nieuwe keuken

E.V.S.Keukenmontage 19-03-2021

Voor mij is het even een beltje te doen een meestal kan je het dan ook de zelfde dag ophalen
dus dat is super

Toon 19-03-2021

Site gebruiksvriendelijk. snelle reactie na bestelling. snelle levering.....

Eef 19-03-2021

Tijden Corona tijd een koel/vrieskast gekocht. Prima service via de telefoon en prima prijs. Snelle levering en prima plaatsing.

Freddy 19-03-2021

Top product geleverd door Keukenloods Opmeer. Alles keurig op tijd en tegen een scherpe prijs. Kortom zeer tevreden!!

Jg 19-03-2021

Prima geholpen met onze keuze, afspraak goed nagekomen en een keurige levering en plaatsing. Een aanrader👍

Anne 19-03-2021

Snelle levering, perfecte Service. Het rooster van mijn oven was niet goed gelast, had binnen 3 dagen een nieuw rooster in huis. Top,