Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Kamp 18-03-2021

Het was zinvol geweest als wij vóór de aankoop een monteur aan huis hadden gezien om de maat te nemen, vooral omdat wij het probleem aangaven van een kleine deur voor de vriezer.
Later heeft de monteur gezorgd dat de koel-vriezer combinatie terug gestuurd en omgeruild werd.
Vanaf dat moment is alles zeer goed verlopen.

Patty 18-03-2021

Makkelijke site. Duidelijke info producten. Prima service aan de telefoon. Scherpe prijzen. Duidelijk communicatie over de levering ed. Goede en vriendelijke monteur. En een nieuwe oven en vaatwasser waar ik heel blij mee ben! Kortom, ik ben een tevreden klant van Keukenloods :-)

Mansour 18-03-2021

Erg tevreden over hun ze komen hun beloftes na maar ze zijn telefonisch een beetje lastig te bereiken .

Chiel 18-03-2021

Nadat we een vaatwasser hadden geselecteerd in de webshop, kregen we in de dagen erna bericht dat de vaatwassen niet meer geleverd kon worden. Bij telefonisch contact bleek zelfs dat de meeste vaatwassers (zelfs die ze aanbevelen op de webshop) niet meer leverbaar zijn. Het aanbod op de webshop is totaal niet actueel. Uiteindelijk een andere vaatwasser geselecteerd, daarna een bericht dat die niet geleverd wordt op de tijd die in de webshop staat. Deze hebben we toen toch maar besteld en betaald en na paar maanden (in de toegezegde leverweek) krijgen we een bericht dat de levering nog een poosje op zich laat wachten. Daarop is de order geannuleerd.

Linda 18-03-2021

Ik wil laten weten dat we zeer tevreden zijn over de plaatsing van de keuken. Pascal, Cas en Michel van Cabiwood hebben super werk geleverd! Zeer correct netjes. Wij zijn ook super tevreden over de gang van zaken bij Keukenloods. Tijdig informeren, brengen van de keuken en de controle hierop,erg goed geregeld. Ook Keukenloods Nederweert hartelijk bedankt voor je goede service en informatie.

Jan 17-03-2021

Duidelijke bestelprocedure; redelijk vlotte levering en deskundige installatie. Het was voor ons de eerste bestelling van een keukenapparaat bij dit bedrijf, maar zeker niet de laatste.

Sissi Regeling 17-03-2021

Gebruiksvriendelijke website goede prijzen.
Snelle afhandeling en bezorging vriendelijke jongeman die de koelkast kwam bezorgen.
Winkel in Zaandam is ruim op gezet en je rustig even rond kijken.

Maarten 17-03-2021

Goede service, en fijn dat ik het onderdeel wat mijn huisdier gesloopt had tijdens de installatie, met een leuke korting opnieuw kon aanschaffen. bedankt voor alles.

Drieke Dijkstra 16-03-2021

Prima bedrijf. Leuke aanbiedingen daardoor betaalbaar. Aardige bezorger van het bedrijf. Dik tevreden!

Erwin 16-03-2021

Keukenloods heeft naast de beste prijs ook een prima service! De afzuigkap is conform afspraak geleverd en ook de oude is meegenomen wat natuurlijk een ritje naar het stort bespaart.

Mario 16-03-2021

Keukenloods, gevonden via internet en de site beviel mij direct. Overzichtelijk, duidelijk en niet onbelangrijk voordelig geprijsd.
Maar, je weet pas of het bedrijf goed is als er iets mis gaat. Zelf een verkeerd product besteld en dit werd direct na een deskundig telefonisch advies omgeruild. Keurig gedetoneerd. Ben zeer erg te spreken over de Keukenloods.

Metselaar 16-03-2021

Een duidelijk internetsite, snelle levering en terugname oude apparatuur, even een telefoontje een half uur voor de levering kortom wij zijn dik tevreden.

Nico de Jong 16-03-2021

Goed advies via internet. Op tijd geleverd en goed en vriendelijk geplaatst

Jolanda 16-03-2021

Ik heb ondanks de Corona sluiting toch via een telefoon gesprek een quooker besteld
En na enige informatie met van een goede deskundige verkoper moet ik zeggen dat ik gauw overstag ging. Ik twijfelde erg tussen de verschillende soorten en uiteindelijk voor de flex quooker gegaan.
Super snelle levering en ben erg blij met mijn aankoop. Zeker het aanbevelen waard zowel product als de deskundigheid van de verkoper.

Linda van Diemen 16-03-2021

We zijn in de winkel goed voorgelicht. Wat ik bij andere keukenwarenhuisen wel had ervaren, werd er niet gepusht. En dat vond ik erg fijn. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Levering ging ook keurig op de afgesproken dag. Bij het blad zat de afvoer niet meegeleverd maar die kwam na een telefoontje de volgende dag. Goed service.

Cindy 16-03-2021

Snel gevonden wat ik zocht, ik werd geholpen via de chat en de levering was sneller dan verwacht.
Jammer dat er niet geplaatst kon worden.

Rini Frik 16-03-2021

bestelling gedaan per telefoon , andere dag keurig thuis bezorgd , inductiekookplaat van siemens .

Jos G. 16-03-2021

De informatie op de website vind ik helder. Telefonisch ben ik vriendelijk en correct te woord gestaan. De uiteindelijke bestelling en levering van een grote ATAG-inductiekookplaat ging vlekkeloos. En het hiermee koken is weliswaar even wennen, maar gaat nu al gemakkelijk en doe ik met veel plezier. Geen seconde spijt van!! Dus we gaan binnenkort ook voor vernieuwing van het werkblad in de L-vormige keuken naar Keukenloods.

Stefan 16-03-2021

Ik vind de webshop er professioneel uitzien.
Uitgebreid assortiment.
Snelle levering.
Prima prijs.

Marijke 16-03-2021

Het bestelde product werd super snel geleverd, het voldoet aan mijn wensen en de prijs/kwaliteit verhouding is prima.

PF 16-03-2021

Een vriezer, koelkast en quooker gekocht. Netjes volgens afspraak bezorgt. De quooker miste een onderdeel in de verpakking. Dit is snel na-bezorgt. Top.
Voor de rest, geen beschadigingen of e.d. en gelijk de oude apparatuur mee genomen.

Jacques 16-03-2021

Duurde wel even maar de prijs was goed genoeg om op te wachten. Is makkelijker te installeren dan ik dacht.

Corry Buijk 16-03-2021

Tijdens het bestelproces, telefonisch extra informatie gevraagd voordat ik mijn keuze kon maken over de nieuwe combi magnetron. Prima service bij het installeren. Alleen jammer, dat ik daar een paar weken op moest wachten.

Peters 16-03-2021

Heel goed geholpen door de telefoon .
Allen moet er een winkel in de buurt van arnhem of Nijmegen komen om de producten te bekijken.

Bert 16-03-2021

helaas moet ik mededelen dat de apparaten van Siemens met HomeConnect niet werken met Ziggo, ben nu al meer dan een maand bezig om de apparaten met behulp van Ziggo en Siemens te verbinden met HomeConnect, elke keer valt mijn internet eruit.
misschien vermelden op jullie site om frustraties van de kopers tegen te gaan. ook moet ik zeggen dat er van Keukenloods geen medewerking was, jammer na vele duizenden euro's te hebben uitgegeven.
Officiele reactie van Keukenloods 17-03-2021

Beste Bert,

Ik begrijp dat je nieuwe Siemens-apparaten niet goed kunnen verbinden met het internet. Dat is erg vervelend! Aan het ontbreken van een goede internetverbinding met HomeConnect kunnen we helaas niets doen. We hebben ook geen andere meldingen gehad dat het apparatuur niet zou werken met een specifieke provider.

Ik hoop dat jullie er alsnog uitkomen met Ziggo, en ik wens jullie veel kookplezier toe met de nieuwe aanwinsten. Mochten we nog helpen met eventuele vragen of garantie, dan horen we dat graag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl