Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Fam Kuiper 12-03-2021

Goede site, duidelijk en niet te duur.
Het duurde uiteindelijk wat l
anger voor het geleverd werd ws door de corona, en slecht weer.
Maar het geleverde apparaat is naar tevredenheid en dat is het belangrijkste.

Michel 12-03-2021

Oven besteld, snel geleverd. Helaas door eigen fout was het de verkeerde.
Hoewel de service afdeling soms 24uur nam alvorens een antwoord kwam toch goed geholpen en is de oven omgeruild voor de gewenste.

Tamara de Jong 12-03-2021

Apparaten tegen een zeer aantrekkelijk en laagste prijs die je kan vinden. Zeer goede service en denken mee in oplossingen.

Arjan 12-03-2021

Alles wat we besteld hebben is in uitstekende staat afgeleverd. De werkbladen waren tot op de millimeter nauwkeurig volgens opgave gemaakt. Helemaal top! Totaal geen enkel punt ter verbetering te verzinnen.

C. Verstijnen 12-03-2021

Handige site. Er waren eerst wat leveringsproblemen met mijn vaatwasser maar ik werd keurig op de hoogte gehouden, top!
Erg vriendelijke jongeman die de vaatwasser kwam brengen.

Marcel 12-03-2021

Vriendelijk en snel. 100% tevreden. Bij de bestelse combi magnetron zat een bakplaat die niet geheel leek te passen. Één telefoontje en enkele dagen later via de post een nieuwe(kostenloze) bakplaat gekregen. Top!

Monique 12-03-2021

Prima keus, altijd bereid toe deskundig en goed advies en prettige benadering.

Fred05 10-03-2021

In de "corona periode" een Siemens warmtepomp wasdroger aangeschaft.
Middels een telefonisch contact goede uitleg gekregen van de voor en mogelijke nadelen.
De prijs was netjes en de levering kon bijzonder snel!! (de volgende dag)
Kortom bijzonder tevreden met deze koop.

van Leyen-Bontje 10-03-2021

Al ruim een decennium een topfirma. Servicegericht, duidelijke communicatie en doen wat beloofd wordt.

Anja 10-03-2021

Ik heb voor keukenloods gekozen in eerste instantie omdat ze een extra mooie prijs gaven bij de bestelling van 5 apparaten. Ze zijn goed bereikbaar en houden zich aan alle afspraken.

Fred 09-03-2021

De levering ging netjes. Maar de monteur was NIET geinformeerd hoewel ik 2 mails en een telefoongesprek had besteed aan informatie over een bijzonderheid van de aansluiting hier. Een mail aan het het keukenloods mailadres. Daarna gebeld om te vragen of die mail wel bij de monteur terechtkwam. Zeker weten, zei men, het was doorgegeven. Voor alle zekerheid de mail nog gestuurd naar het "montageteam". Affijn de monteur wist dus helemaal van niets.

Maddy 09-03-2021

Van begin (telefoon gesprek) tot installatie van de wasemkamp een dikke 10! Zelden zo goed geholpen. Vlot en goed geïnstalleerd, rommel meegenomen, onderhoudsadvies gegeven, prettig in contact, echt goed.

louise 09-03-2021

Wij zijn altijd tevreden met de keukenloods. Al diverse keer besteld, een keer kapotte kookplaat geleverd per post. Was geen probleem gelijk nieuwe, duurde even maar wel opgelost.

Ron 09-03-2021

Zeer goed geholpen, aflevering en plaatsing was ook top, je word ook goed via de email op de hoogte gehouden.

Wim 09-03-2021

Levering koelkast duurde wat lang, maar daar kon Keukenloods waarschijnlijk niets aan doen. Verder prima service en goede informatie.

Wil 09-03-2021

Super geholpen en heel vriendelijke mensen. Had nog wat vragen over mijn bestelling en kregen heel snel antwoord. Levering was op tijd.

Onno 09-03-2021

Vlotte vriendelijke service. Deskundig personeel. Kon de vaatwasser zo ophalen en de oude inleveren. Top service!!!!

J. Duizend 09-03-2021

In de coranatijd een afzuigkap besteld, goed geholpen en snelle aflevering.

Bert Damsma 09-03-2021

Supergoed advies! Duidelijke afspraken em een ongeloofelijk snelle en deskundige installatie!

Johan Poel 09-03-2021

De omschrijvingen op de site zijn erg duidelijk en volledig. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en denkt mee. Er is een goede mondelinge en schriftelijke communicatie v.w.b. afspraken en levering. Montage gebeurt door deskundige en vriendelijke mensen.

Arnold 09-03-2021

Via de website een vaatwasser gekocht.
De volgende werd hij al geleverd perfect en super snel.De oude is weer retour genomen.
En voor de rest alles netjes afgehandeld.
Een echte aanrader om hier te kopen.

Wouter Postma 08-03-2021

bij niet te leveren artikelen word je keurig te woord gestaan en er word naar een oplossing gezocht (en gevonden) erg goed !

Riem 07-03-2021

Ik ben zeer tevreden met de Siemens oven/magnetron! De prijs was gunstig ten opzichte van andere leveranciers en de levering verliep soepel. Het apparaat werd keurig op tijd binnen gebracht ! En betaling bij de levering!

Fred Stoeltie 07-03-2021

Keukenloods Amsterdam ZuidOost, een fantastische firma met een dito service en een super manager ErikJan

Joris van Schaik 07-03-2021

Helemaal tevreden met de telefonische uitleg en keuze van de ATAG kookplaat en Quooker.
Levering volgens afspraak.
Kortom voldoet aan onze verwachtingen.