Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dorien 26-01-2017 Via de website gekocht

Atag stoomoven

Vlotte en goede service op afspraak bezorgen, apparaat werkt tot nog toe naar behoren duidelijke handleiding en veel opties!

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Goede service

Scherphof 26-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Koel/vriescombinarie besteld, goede raad gekregen welk type het beste past, levering correct op datum. Het inbouwteam was ook top!!

Mittendorff 26-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser.

Snelle reactie. Goed product met prima kwaliteitsprijs verhouding werd aangeboden. Op vragen via mail werd meteen gereageerd. Ook de levering en plaatsing van het product werd snel en goed geregeld door Keukenloods.

Erg tevreden over de service.

Piet vendel 26-01-2017 Via de website gekocht

E cht goed!

Dit is voor de tweede keer dat ik hier iets bestel. De doorslag is de goede service. Bij de laatste bestelling had de chauffeur wagenpech. De chauffeur belde keurig waar hij was en wanneer hij zou aankomen. Dus niet onnodig staan wachten! Verder wordt je bij een besteeling goed geinformeerd. Heb je vragen, dan kan je ook ff bellen, het team help je correct.
Conclusie...echt goed!

Pluspunten

• Service en informatie

bart beckers 26-01-2017 In de winkel gekocht
zwaag

goed, scherp en eerlijk advies

na uren rondslenteren door hoorn op zoe naar veels te duren koelkasten kwamen we via google op de site van keukenloods terecht... laat die dan net een vestiging in zwaag hebben. niet alleen hadden ze een ruime keuze aan koelkasten staan ze waren ivm de concurrentie veel goedkoper (scheelde gewoon 300 euro) ook de verkoper was eerlijk. door zijn advies hebben we een goedkopere koelkast meegenomen dan diegene die we in gedachten hadden omdat de indeling veel logischer was in de goedkopere variant. kortom snelle service eerlijk advies en goedkoper dan alle bccs mediamarkts en andere keuken gigante... top zaak.

Pluspunten

• goedkoop
  • eerlijk
  • veel keus
  • service was top

Minpunten

• nvt

R. Akkermans 26-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

R Akkermans

Super goed geholpen in de winkel, nette prijzen en een goed advies gegeven, aflever afspraak en service

Ad Casteleijn 26-01-2017 In de winkel gekocht
keukenloods Roosendaal

Aankoop vaatwasmachine

We zijn door de verkoper zeer goed geholpen.
Daarnaast hebben wij een duidelijke uitleg gehad betreffende het hardheid van het water en wat te doen om de vaatwasmachine zo goed mogelijk te beschermen

Pluspunten

• Direct en aangenaam geholpen
  • Ruime collectie van verschillende merken
  • Duidelijke informatie

Wat bedoelt u 26-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Loods naar beter en gezonder koken.

De crew van Keukenloods Roosendaal geeft een goed en eerlijk advies voor een verantwoorde aankoop en neemt alle tijd voor uitleg en instructie aan senioren die minder vertrouwd zijn met de huidige digitale apparatuur ! Klasse mensen !!!

Pluspunten

• Hoge klantvriendelijkheid
  • Stipte levering en service

Liesbeth 26-01-2017 Via de website gekocht

Siemens combi-oven

De shop is geweldig. Via de site gevraagd of ze mij terug wilde bellen en ik werd heel snel teruggebeld. De oven werd ook op de afgesproken tijd geleverd en gemonteerd. Alleen jammer toen na 1 week de oven niets meer deed en bleek dat de stekker niet goed in de oven zat, daardoor moesten wij de oven weer losschroeven om de stekker er goed in te stoppen.

Ilona 26-01-2017 Via de website gekocht

tevreden met aankoop. minder tevreden met de levering

Bewust gekozen voor dit bedrijf omdat je Tot 12 uur kan bestellen en het de volgende dag in huis hebt.
Bij bestellen ook op de kalender de datum van de dag erna geselecteerd, maar bleek dat ik ook iets aan had moeten vinken om het e volgende dag in huis te hebben. Ik kreeg het dus niet de dag na het bestellen. Vind ik erg onduidelijk.
Uiteindelijk de machine dus 2 dagen na bestellen ontvangen en dat was dik in orde.

Marian 26-01-2017 Via de website gekocht

Magnetronoven

Levering top afgeleverd op de door ons gewenste dag. Zeer vriendelijk te word gestaan aan de Telefonica.

Danielle 26-01-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf

Telefonisch even contact gehad voor wat specificaties, besteld en binnen 2 dgn thuis. We gaan onze keuken nog verder verbouwen, dus keren zeker terug bij de keukenloods.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede verpakking
  • Goed telefonisch bereikbaar

Marco 26-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser

Na gezocht te hebben op internet kwamen wij uit bij keukenloods voor een vaatwasser. Was makkelijk bestellen, en de betaling kon ook op veel manieren. Wij hadden gekozen voor pinnen bij aflevering. En natuurlijk niet onbelangrijk de prijs van de vaatwasser was goed

Pluspunten

• Veel betaalmogelijkheden
  • Binnen 2 dagen geleverd

Bonne 26-01-2017 Via de website gekocht

Kookplaat

Ze komen alles na wat zij op de web site beloven dus ik heb alleen maar goede ervaring dit is de tweede keer dat ik er bestel en doe het in de toekomst weer

Wa van viersen 26-01-2017 Via de website gekocht

Siemens inbouw oven

bestaande keuken met inbouw apparaten oven moest dus ook aan die maat voldoen en uitgekomen op een Siemens oven die dan ook bij de keukeloods besteld en de volgende dag ook geleverd dat is dan ook nog eens service en de oven is dan nog beter als de Etna die er voor heen in zat dus wij zijn te vreden

Pluspunten

• om ongezien tel. te bestellen
  • en om aflevering
  • voor een volgende nieuwe keuken een bezoekje waard

mathieu 26-01-2017 Via de website gekocht

Uitermate goede service aan de beste prijs !

Zeer snelle levering naar België, goede communicatie,

PERFECTE SERVICE , beter kan je echt niet wensen !

Pluspunten

• snelheid
  • communicatie

Olivier VD 26-01-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en zeer snelle levering

Vragen werden binnen het uur beantwoord via mail. Bestellen en leveren ging zeer snel en vlot. In de toekomst zou ik hier zeker terug willen bestellen.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle service
  • Correcte prijzen

Henkels van Heerd 25-01-2017 Via de website gekocht

Aankopen bij keukenloods.nl

Eerst contactgezocht met keukenloods voor informatie. Goed adequaat geholpen en dus een magnetron besteld. Deze is vervolgens perfect geleverd.
Goed adres voor een volgende keer.

Bianca Maas 24-01-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk geholpen , Snelle levering.

Fijne webshop waar ik zeer goed ben geholpen .
Levering was snel .
Betalen met levering ervaar ik als zeer prettig .

Pluspunten

• Service
  • Levering

ilona smit weldam 24-01-2017 In de winkel gekocht
almere

aankoop inductiekookplaat

Ook ons zoveelste product dat wij bij jullie filiaal in Almere hebben gekocht bevalt ons prima en de verkopers zijn zeer klantvriendelijk en toegankelijk

Pluspunten

• klantvriendelijke verkopers
  • goede producten

Frederik 23-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Aankoop Amerikaanse koelkast

Prima shop, het grote voordeel voor ons is dat er een fysieke vestiging is in ons dorp en persoonlijke toelichting op de aankoop ons extra heeft geholpen om de juiste keuze maken. We werden vriendelijk en goed geholpen met advies en eerlijk verhaal over de bezorgingsgrens.

Pluspunten

• Fysieke vestiging nabij
  • Persoonlijk en goed advies
  • Prijs markt conform

Minpunten

• Bezorging tot aan de deur
  • Verpakkingsmateriaal zelf afvoeren

Fam kroes 23-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop combi oven

na vijftien jaar intensief gebruik van onze Siemens combi oven merkten dat hij wat minder werd , en gingen we op zoek naar een vervanger en zo kwamen we terecht bij keukenloots ik kan niet anders zeggen een perfect bedrijf.

Pluspunten

• Vriedelijk
  • Snel geleverd
  • Product goed ingepakt
  • Oude oven me retoer
  • Top gasten

Rietje 23-01-2017 Via de website gekocht

nieuwe afwasmachine via Keukenloods

Heel vriendelijke benadering, echt meedenken. Ook flexibel qua levering en mogelijkheden om te annuleren. Betaling bij de monteur, ook handig. Verder kreeg ik een leuke welkomstkorting. Alles bij elkaar prima!

Pluspunten

• prettige benadering
  • snelle montage
  • leuke korting
  • flexibel

johan van brusselen 23-01-2017 Via de website gekocht

afwasmachine

geweldige site met vlot bereikbare chat-hulplijnen als je die nodig hebt. prima prijs kwaliteit en super correcte levering ook in Belgie waar wij wonen. geode opvolging van de levertermijnen. wij zijn in de wolken.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • opvolging levering
  • 100% correctheid in informatie

W. Van der Vorm 23-01-2017 Via de website gekocht

Kookplaat gas op glas

Gevonden via Internet. Vriendelijk geholpen en goed advies. Snelle service en dus helemaal tevreden. Ik heb mensen al geadviseerd bij de keukenloods te kopen.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle service

Pelgrim 22-01-2017 Via de website gekocht

Combi oven gekocht

Op internet vond ik de keukenloods.
Ik werd allervriendelijkst per telefoon te woord gestaan en besloot de combi oven hier te bestellen.
De aflevering verliep zonder storingen.

dimitra 22-01-2017 Via de website gekocht

prima service

goede kennis van artikelen, snelle service, gemakkelijk contact opnemen, betaling geen problemen, dus.uitstekend

Theo 22-01-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap levering

Voor het eerst bij Keukenloods online gekocht, prijs/kwaliteit ten opzichte van derden is. Goed vooraf correspondentie over bestelling, levering en ook conform afspraak op de betreffende dag geleverd. Inhoud van geleverde product was compleet!

Kimmel 22-01-2017 Via de website gekocht

Prima shop!

Net voor de tweede keer besteld bij de keukenloods en wederom prima geholpen!
Bestelling keurig afgehandeld.

Wilma 21-01-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service en een uitmuntende helpdesk.
Ik had een verkeerde maat vaatwasser besteld, de helpdesk belde me om samen de juiste maat te zoeken. De volgende dag al werd deze bezorgt en ingebouwd.

MC vd Waal 21-01-2017 Via de website gekocht

MC van der Waal

Snel en goed bereikbaar. Deskundige medewerkers die zeer vriendelijk en meedenkend zijn. Daarbij scherpe prijzen. Afhandeling en bezorging uitstekend. Aanrader!!!

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Deskundig
  • Scherpe prijzen
  • Goede afhandeling en bezorging

Monique Barsingerhorn 21-01-2017 Via de website gekocht

Volledig keukenapperatuur

Alle apparatuur bij de keukenloods besteld.
En een smegg gaskacheltje die ze niet hadden maar keurig voor mij geregeld hebben.
Prijs was goedkoper dan andere vergelijkbare aanbieders.
Telefonisch en per mail goed te bereiken.
Delfde dag antwoord en vaak al binnen 1 uur.
Ik had de bezorging 3x moeten veranderen en dat ging zonder moeite ondanks de laatste x vlak voor de bezorging nog veranderd werd.
Service ook erg goed.

Pluspunten

• snel antwoord op je mail
  • scherpe prijzen
  • snelle bezorging

L. van Pelt 21-01-2017 Via de website gekocht

Goede service voor een aantrekkelijke prijs!

De klantenservice is goed; je wordt keurig en vriendelijk te woord gestaan. Daarnaast heeft men kennis van zaken. Ik ben zeer tevreden over de geleverde service en de producten. De levering was snel en keurig geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs
  • Goede klantenservice

Michael Kooi 21-01-2017 Via de website gekocht

Fornuis Etna Online gekocht.

Wij hadden online een fornuis gekocht. Helaas bij aflevering bleek deze beschadigd. De afhandeling van de klantenservice was zeer goed. Nadat men de foto's bestudeerd hadden ontvingen wij een mail dat het fornuis omgeruild zou worden. Gelijk ontvingen wij de datum wanneer de nieuwe geleverd zou worden.
De gemaakte afspraken zijn nagekomen en wij genieten nu volop van ons nieuwe fornuis.

Irma van Genugten 21-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer tervreden met mijn aankoop door de snelle levering op mijn aan gegeven tijd. En ook nog de goedkoopste koelkast van alle webshops..

A. de Ridder 21-01-2017 Via de website gekocht

Tijdige levering en vriendelijke aflevering.

Al een tijd op zoek naar een specifieke vriezer, waarvoor Keukenloods.nl een leuke aanbieding had. De bestelling gedaan twee dagen voor de jaarwisseling, met een leveringsvoorkeur voor de eerste week van januari. Ondanks de jaarwisseling vond levering op de gewenste dag plaats. Ook prettig dat het vroeg in de ochtend was, zodat producten uit oude vriezer niet ontdooiden voordat de nieuwe vriezer werd geleverd. Vriendelijke chauffeur en oude vriezer werd zonder problemen opgehaald.

Pluspunten

• levering in gewenste week
  • vriendelijke chauffeur

C J Kremer 21-01-2017 In de winkel gekocht
Veendam

dhr

gekocht bij de Keukenloods, Smeg koelkast, Atag kookplaat en een Franke heetwaterkraan.
prettig personeel, goed advies, vlotte afhandeling, en snelle levering.
zeer tevreden!

Tuinderspad 21-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tuinderspad

De winkel heeft een groot assortiment opgesteld. Je kunt de apparatuur op die manier goed beoordelen , via de webstore kun je alles overzichtelijk nakijken

Pluspunten

• Groot assortiment/ lage prijzen

Minpunten

• Vaak erg druk

Bert 21-01-2017 Via de website gekocht

Prima service en condities bij Keukenloods

Keukeneloods moet je altijd raadplegen om prijzen te vergelijken en je zult zien dat je altijd de laagste prijzen voor producten treft ! Uitstekende Service (inbouwteams die voor een alleszins acceptabel tarief apparatuur inbouwen en verpakking etc. direct weer meenemen; keurig!)

Ook met offerte aanvragen gaat Keukenloods adequaat om. Binnen een mum van tijd heb je en prijsopgave en aanbieding. Verder snelle levertijd en planning voor afspraak!

Kortom top geregeld!!

Janneke 20-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser via Keukenloods - Alles dik in orde!

Om eerlijk te zijn: Ik had eerst een vaatwasser bij een andere webwinkel besteld. Deze bleek bij het uitpakken flink beschadigd en retourneren was helaas zo gemakkelijk nog niet. Toch maar weer bij mijn vertrouwde partner voor keukenapparatuur terecht gekomen: Keukenloods. Snel besteld - mijn artikel was niet leverbaar, maar ik kreeg een juist geselecteerd alternatief geleverd. Alles dik in orde!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Alternatief geleverd - goede keuze
  • Duidelijke leveringsinfo

Minpunten

• Site kan qua looks wel een kleine update gebruiken

Theo 20-01-2017 Via de website gekocht

Theo

Bezorging op de vooraf afgesproken tijd, montage vakkundig, verpakkingsmateriaal plus oude inductie kookplaat mee retour. In een woord: uitstekend

Hans 20-01-2017 In de winkel gekocht
Almere

Keukenloods......prima service met eerlijke prijs!

Het prettige van Keukenloods is dat er naast de internetshop er enkele winkels zijn waar de producten worden getoond en daar goede voorlichting wordt gegeven. Afspraken die worden gemaakt worden nagekomen. Ook een pluim voor de inbouwservice. Snel en schoon en nemen oude apparatuur en verpakkingen direct mee.

Lucas 20-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bauknecht keukenapparatuur.

Webshop is zeer goed doorzoekbaar. Ik makkelijk de apparatuur met elkaar vergelijken.
Kon goed aangeven op welke dag de bezorging en inbouw werd geplanned. Ben daarover netjes telefonisch benadert om de afspraak af te stemmen en te bevestigen.
Verder mooie aanbieding, voor gratis inbouw bij Bauknecht apparatuur.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Makkelijk zoeken en vergelijken
  • Goede inbouwservice
  • Mooie aanbiedingen.
  • Telefonische afstemming bezorging

Hans den Hartog 20-01-2017 Via de website gekocht

Geduld

Door persoonlijke omstandigheden kon ik de kookplaat veel later afnemen dan de planning was, voor de keukenloods was dit geen probleem. Ze hadden geduld met de klant, tot het hem uitkwam om af te nemen en te plaatsen.

Pluspunten

• Doen wat ze beloven
  • Goede adviezen

Wim 20-01-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Prima koelvroescombinatie!

Goede service, goed kunnen overleggen welke combinatie bij ons in de keuken past. De goedkoopste gekocht en kon makkelijk ingebouwd worden. Prima bezorging, bracht hem helemaal op z'n plek!

Pluspunten

• Goede info
  • Goede bezorging

w a de haan 20-01-2017 Via de website gekocht

koelkast

De goedkoopste wat betreft de koelkast die ik had uitgezocht. Deze stond wel op hun site, maar was niet meer aanwezig. Ik kreeg toen een bijna zelfde koelkast van 150 euro duurder, voor de lage prijs. Mooie service!

HARO 20-01-2017 Via de website gekocht

keukenloods

1. telefonisch altijd correct en geduldig.
2. duidelijk afspraken nagekomen mbt leveringsdag en -tijd.
3. Op internet stond een andere aanbieder, die een stuk voordeliger was en Keukenloods paste na mijn melding hiervan, keurig de prijs aan.
4. Het bleek, dat ik nog een tegoedbon had van ruim 3 jaar geleden, en dit bedrag werd zonder discussie keurig van de nota afgehaald. Klasse!!
5. Bij het ophalen van de kraan, kreeg ik zelfs nog een fles wijn aangeboden.
Wat een service

Patty Mensink 20-01-2017 Via de website gekocht

Klanttevredenheids onderzoek consument

Klantvriendelijk en meedenkend zijn de medewerkers van de afdeling klantenservice van : De Keukenloods. Mijn ervaring is dat ik via de site een afzuigkap en koolstoffilter had besteld toen ik een dag later erachter kwam dat de afmetingen van mijn bestelde afzuigkap niet overeen kwam met mijn huidige afzuigkap. Ik heb gelijk op de site een andere afzuigkap gezocht en contact gezocht per telefoon. Ik heb de situatie uitgelegd dat de diameter van de afzuigslang teveel afwijkt. De klantenservice medewerker heeft het tijdens het gesprek in het systeem gewijzigd . Toen vroeg de medewerker aan mij u verteld dat u een mechanische afzuiging hebt dan heeft u de koolstoffilter die u ook besteld hebt in dit geval niet nodig! Alles is gelijk gewijzigd en verrekend. Dit noem ik nog eens meedenken! Nieuwe afzuigkap is snel geleverd!

Pluspunten

• Snelle afhandeling bij vragen!
  • Snelle en nette aflevering

Hanneke van Ruremonde 20-01-2017 Via de website gekocht

revieuw

Jammer dat mijn oude diepvries niet werd mee genomen, omdat hij niet klaar stond aan de weg. ik zag dat pas toen de chauffeur hier was dat dit mogelijk was. Ik zag het aan zijn vrachtwagen met oud witgoed. Het koste tijd en dat was het probleem jammer.

peters 20-01-2017 Via de website gekocht

afwasmachine

bestelling makkelijk te plaatsen,site is overzichtelijk.Bezorging volgens plan,installatie correct gedaan en vriendelijk personeel.

Pluspunten

• goede service
  • bezorging op tijd