Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Piet Sikkes 06-03-2021

Wij kopen niet snel online,maar door coronasluiting van winkels toch op deze manier,wel een late reactie doordat onze afzuigkap niet direct geplaatst werd.Maar super voor elkaar nu,onze bestelling was binnen 2 dagen in huis.keurig verpakt met prima beschrijving TOP!!!!!!

Grace Veenstra 06-03-2021

Snelle levering. Was een fout gemaakt bij levering maar super opgelost.
Duidelijke side

Koos Korver 06-03-2021

Voor mij was de prijs en snelheid van levering van belang en daar werd prima aan voldaan.

Geert 06-03-2021

Super vooral bezorging . Het (zware ) product werd tot helemaal in mijn appartement gebracht.

Steven 05-03-2021

Het eten smaakt heerlijk! Met de Aeg stoomoven is het zelfs voor onze kinderen leuk om te koken.
Verder goed geholpen met het uitzoeken van het juiste model van Aeg. Prima service en natuurlijk voor een goede prijs. Kortom ik zou er weer zaken mee doen.

Raymond 05-03-2021

Hallo ben zeer tevreden over de apparaten en de service netjes geholpen en duidelijk.

Erica 05-03-2021

Snel en deskundige monteurs plus je krijgt waar voor je geld. Ook nemen ze je oude machine mee. Geen rommel achter gelaten. In één woord een dikke aanrader

Hans 05-03-2021

Nieuwe vaatwasser via de Keukenloods aangeschaft, vooraf naar Roosendaal gebeld voor een prijsopgave. Werd teruggebeld zoals beloofd en ontving binnen no time de (zeer scherpe...!!!) offerte en opdrachtbevestiging, er werd medegedeeld dat de levering van dit bepaalde type langer dan normaal zou duren (ca. 4 weken), er werd echter binnen een week al gebeld dat men er de volgende dag al 1 kon leveren.

manuela 04-03-2021

goed verpakt en netjes geleverd ,op tijd zoals bij de bestelling vermeld was

Willie 04-03-2021

Siemens inductiekookplaat besteld. Goede prijs, duidelijke afspraken en geleverd zoals afgesproken.

Natasja Hut 04-03-2021

Ik zocht met spoed naar een ander gasstel.
Natuurlijk had ik een idee wat ik wilde maar dat kon ik nergens vinden.
Totdat ik bij Keukenloods terecht kwam. Niet alleen hadden ze wat ik zocht maar het werd ook nog eens lekker snel geleverd !!

Inge 04-03-2021

Vriendelijk te woord gestaan . Erg goed geholpen. Goed geadviseerd !! Mooie wijnkast !!

Jesse van Mourik 04-03-2021

ik heb via de website telefonisch contact gehad met keukenloods. Werd goed geholpen en er was voldoende kennis aanwezig voor datgene wat ik vroeg. Daarnaast is het plaatsten professioneel gebeurt en is alles netjes achter gelaten. Heb ook diverse mensen op de hoogte gesteld van de keuze voor keuken loods

Top producten 04-03-2021

Prima winkel, vakkundig advies. De aflevering en montage is perfect op elkaar afgestemd.

Keukenloods Veendam. 04-03-2021

Alles is vlot verlopen . Werd ook goed voorgelicht. We zijn erg tevreden met onze nieuwe afzuigkap.

Wilfred 04-03-2021

Goed geholpen ondanks het wisselen van apparaten en bijbestellen. Klantvriendelijkheid was goed

van Poelgeest 04-03-2021

Prima advies telefonisch omdat de winkel niet open was uiteraard. Levering ook op tijd. Echt prima!

Gerard 04-03-2021

Perfecte service en levering. Uitermate plezierig telefoongesprek met de medewerker.Helemaal goed hoor. (Zoals we verwachten op basis van eerdere ervaring

Peter Appeldoorn 04-03-2021

Zeer klantvriendelijk. Goed geprijsd.
Eenvoudig te bestellen en verzending is goed te volgen.

A. Leuverink 04-03-2021

Klantvriendelijk, deskundig en prima service met het leveren van de bestelde producten.

W van Iperen 04-03-2021

Keukenloods fantastisch leuk kontact denken met je mee inductie kookplaat nodig in de corona tijd via internet besteld en keurig geplaatst door het inbouw team heel erg tevreden.

Jan 04-03-2021

Zeer tevreden met de aankoop van kookplaat, oven en afzuigkap. Op tijd geleverd.

Jeroen 04-03-2021

Ik heb een Quooker aangeschaft. Telefonisch goede informatie gekregen en een scherpe prijs aangeboden gekregen. Op de afgesproken dag professioneel gemonteerd door een vriendelijke en deskundige monteur.
Enige kritiekpunt: ik vind dat de monteur hoort te vragen wat er met de oude kraan moet gebeuren en deze niet ongevraagd hoort mee te nemen (in mijn geval een nog werkende kraan met een nieuwprijs van honderden euro's).

Nicolaas 04-03-2021

Goede website kon producten goed vergelijken. Alles keurig afgewerkt na bestellingen

Herman 04-03-2021

De voordeligste aanbieding voor de onderzet module voor de wasdroger om op de wasmachine vast te zetten. Past perfect en ziet er netjes uit.