Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janneke 20-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser via Keukenloods - Alles dik in orde!

Om eerlijk te zijn: Ik had eerst een vaatwasser bij een andere webwinkel besteld. Deze bleek bij het uitpakken flink beschadigd en retourneren was helaas zo gemakkelijk nog niet. Toch maar weer bij mijn vertrouwde partner voor keukenapparatuur terecht gekomen: Keukenloods. Snel besteld - mijn artikel was niet leverbaar, maar ik kreeg een juist geselecteerd alternatief geleverd. Alles dik in orde!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Alternatief geleverd - goede keuze
  • Duidelijke leveringsinfo

Minpunten

• Site kan qua looks wel een kleine update gebruiken

Theo 20-01-2017 Via de website gekocht

Theo

Bezorging op de vooraf afgesproken tijd, montage vakkundig, verpakkingsmateriaal plus oude inductie kookplaat mee retour. In een woord: uitstekend

Hans 20-01-2017 In de winkel gekocht
Almere

Keukenloods......prima service met eerlijke prijs!

Het prettige van Keukenloods is dat er naast de internetshop er enkele winkels zijn waar de producten worden getoond en daar goede voorlichting wordt gegeven. Afspraken die worden gemaakt worden nagekomen. Ook een pluim voor de inbouwservice. Snel en schoon en nemen oude apparatuur en verpakkingen direct mee.

Lucas 20-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bauknecht keukenapparatuur.

Webshop is zeer goed doorzoekbaar. Ik makkelijk de apparatuur met elkaar vergelijken.
Kon goed aangeven op welke dag de bezorging en inbouw werd geplanned. Ben daarover netjes telefonisch benadert om de afspraak af te stemmen en te bevestigen.
Verder mooie aanbieding, voor gratis inbouw bij Bauknecht apparatuur.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Makkelijk zoeken en vergelijken
  • Goede inbouwservice
  • Mooie aanbiedingen.
  • Telefonische afstemming bezorging

Hans den Hartog 20-01-2017 Via de website gekocht

Geduld

Door persoonlijke omstandigheden kon ik de kookplaat veel later afnemen dan de planning was, voor de keukenloods was dit geen probleem. Ze hadden geduld met de klant, tot het hem uitkwam om af te nemen en te plaatsen.

Pluspunten

• Doen wat ze beloven
  • Goede adviezen

Wim 20-01-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Prima koelvroescombinatie!

Goede service, goed kunnen overleggen welke combinatie bij ons in de keuken past. De goedkoopste gekocht en kon makkelijk ingebouwd worden. Prima bezorging, bracht hem helemaal op z'n plek!

Pluspunten

• Goede info
  • Goede bezorging

w a de haan 20-01-2017 Via de website gekocht

koelkast

De goedkoopste wat betreft de koelkast die ik had uitgezocht. Deze stond wel op hun site, maar was niet meer aanwezig. Ik kreeg toen een bijna zelfde koelkast van 150 euro duurder, voor de lage prijs. Mooie service!

HARO 20-01-2017 Via de website gekocht

keukenloods

1. telefonisch altijd correct en geduldig.
2. duidelijk afspraken nagekomen mbt leveringsdag en -tijd.
3. Op internet stond een andere aanbieder, die een stuk voordeliger was en Keukenloods paste na mijn melding hiervan, keurig de prijs aan.
4. Het bleek, dat ik nog een tegoedbon had van ruim 3 jaar geleden, en dit bedrag werd zonder discussie keurig van de nota afgehaald. Klasse!!
5. Bij het ophalen van de kraan, kreeg ik zelfs nog een fles wijn aangeboden.
Wat een service

Patty Mensink 20-01-2017 Via de website gekocht

Klanttevredenheids onderzoek consument

Klantvriendelijk en meedenkend zijn de medewerkers van de afdeling klantenservice van : De Keukenloods. Mijn ervaring is dat ik via de site een afzuigkap en koolstoffilter had besteld toen ik een dag later erachter kwam dat de afmetingen van mijn bestelde afzuigkap niet overeen kwam met mijn huidige afzuigkap. Ik heb gelijk op de site een andere afzuigkap gezocht en contact gezocht per telefoon. Ik heb de situatie uitgelegd dat de diameter van de afzuigslang teveel afwijkt. De klantenservice medewerker heeft het tijdens het gesprek in het systeem gewijzigd . Toen vroeg de medewerker aan mij u verteld dat u een mechanische afzuiging hebt dan heeft u de koolstoffilter die u ook besteld hebt in dit geval niet nodig! Alles is gelijk gewijzigd en verrekend. Dit noem ik nog eens meedenken! Nieuwe afzuigkap is snel geleverd!

Pluspunten

• Snelle afhandeling bij vragen!
  • Snelle en nette aflevering

Hanneke van Ruremonde 20-01-2017 Via de website gekocht

revieuw

Jammer dat mijn oude diepvries niet werd mee genomen, omdat hij niet klaar stond aan de weg. ik zag dat pas toen de chauffeur hier was dat dit mogelijk was. Ik zag het aan zijn vrachtwagen met oud witgoed. Het koste tijd en dat was het probleem jammer.

peters 20-01-2017 Via de website gekocht

afwasmachine

bestelling makkelijk te plaatsen,site is overzichtelijk.Bezorging volgens plan,installatie correct gedaan en vriendelijk personeel.

Pluspunten

• goede service
  • bezorging op tijd

ir J.E.M. van Dorsselaer 20-01-2017 Via de website gekocht

leveren en inbouwen van een koelkast met vriezer.

Na een teleurstelling elders zocht ik op de website van Keukenloods. Ik werd heel goed voorgelicht en geholpen bij mijn keuze. De afhandeling van de bestelling was prima. Ik noem speciaal de monteur voor het inbouwen Franz Tijssen. Efficiënt, zorgvuldig, razend snel en zeer klantgericht.

K.Spikman 20-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Snelle service voor goede prijs.
Zelfs op het laatste nippertje wijzigen van het afleveradres was geen probleem!

Pluspunten

• Servicegericht

Hanneke Bielderman 20-01-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

goede afspraken die allemaal keurig op tijd worden nagekomen.
Nette, vriendelijke monteur, net werk

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • wordt snel teruggebeld als je ingesproken hebt
  • goed overleg over bezorging

W.niemans 20-01-2017 Via de website gekocht

Keukenloods.nl

Duidelijke website.
Zeer snelle en goede levering ook trac en tracé
Prijs kwaliteit gewoon goed.
Makkelijk te vinden op internet

Pluspunten

• Eigen leverings dienst

M 20-01-2017 Via de website gekocht

Service keukenloods vaatwasser

Ik ben zeer tevreden over het advies, begeleiding, aankoop, pricing, levering, montage en de communicatie danwel informatie van onze nieuwe Bosch vaatwasser bij de keukenloods. Ook de site heb ik als duidelijk en overzichtelijk ervaren. Ik heb reeds bij diverse personen de keukenloods aanbevolen. Dit omdat het echt niet onder doet van een aankoop via een winkel. Oude vaatwasser is meegenomen en er is netjes en schoon gemonteerd. Ik had er totaal geen omkijken meer naar. Heel prettig!

Pluspunten

• Advies, meedenken
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatie en correcte communicatie
  • Afspraak is afspraak mentaliteit
  • Snelle service

Els en Willem 20-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Inbouwapparatuuur

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken werd ons geadviseerd door Bears design bij De Keukenloods te kijken voor de Inbouwapparatuur. Onze zoon heeft vorig jaar bij De Keukenloods een keuken gekocht en was ook zeer tevreden.
Wij hebben een oven, magnetron, koeler, vriezer, vaatwasser en inductie kookplaat van Siemens + een Novy plafondunit afzuiger gekocht.
De levering werd een week voor de inbouw gedaan en alles was perfect.

Pluspunten

• Besteling kun je volgen via track and trace
  • Bestelling kwam op tijd en compleet
  • Duurder model vaatwasser zonder meerkosten

VictorW 20-01-2017 Via de website gekocht

Super goed geadviseerd rn geholpen

Met een telefoontje het juiste model kunnen kiezen door goede advies van medewerker. Medewerker kom mij overtuigen om niet het duurdere model te kiezen maar het model wat keuekenloods in de aanbieding had. Scheelde €150,- in mijn voordeel. Top!

@ngel@ 20-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke medewerkers

Vaatwasser was stuk en heb toen gelijk een nieuwe besteld. Na mijn bestelling had ik nog een vraag en ben toen zeer goed telefonisch te woord gestaan. De volgende dag werd de machine geleverd. Ook werd deze goed met ons gecommuniceerd. Kortom een heel tevreden klant. Dit was onze eerste bestelling bij de keukenloods maar zal er zo nodig in de toekomst zeker weer bestellen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie naar klanten
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel

Moussault 20-01-2017 Via de website gekocht

geheel volgens verwachting

vriendelijk en deskundig aan de telefoon
snelle correcte levering, volgens afspraak
Ik kocht er een automatisch openende en sluitende keukenafvalbak. (aanrader trouwens) Ik had er een aantal jaren ook een bij hun gekocht en die bevalt prima. Nu wilde ik er nog een voor het plastic.

Nick 20-01-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Supersnelle service!

Laat op de zaterdagmiddag op de site van keukenloods.nl aangekomen en daar stond een mooie weekaanbieding voor een inbouw vaatwasser. Er wordt ook duidelijk vermeld dat je kunt laten bezorgen maar ook zelf ophalen. Wij bellen dus met de klantenservice of dat zelf ophalen die dag in de buurt kon en die wist te vertellen dat niet het gewenste model, maar een nieuwere wel, op de vestiging in Waddinxveen op voorraad was. 'Dit is het nummer, je hebt nog 18 minuten! En dat nieuwere model mag ik voor dezelfde prijs aanbieden!' Dus hop in de auto en om 4 voor 5 komen we binnen, 5 over 5 heel blij met de nieuwe aankoop weer buiten! We werden nog even geholpen met inladen. Super service! Mijn volgende aankopen ga ik zeker eerst bij de keukenloods proberen te scoren.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • snelle service
  • geen gladde praatjes

SEB 20-01-2017 Via de website gekocht

afzuigkap AEG

Afzuiger was kapot en we wilden graag hetzelfde model weer. Gegevens ingetypt en we kwamen bij Keukenloods.nl uit. Het bestellen ging gemakkelijk, de levering was vlot.

Theo 20-01-2017 Via de website gekocht

Redder in nood

Als onverwacht bij het eten koken je inductiekookplaat het na 15 jaar begeeft, is snel handelen gewenst. 's Avonds direct de keukenloods gebeld (kan tot 22.00 uur!) en goed advies gekregen. Direct nieuwe kookplaat besteld en de volgende dag in Opmeer opgehaald. Vriendelijke bediening. 's Avonds kon er weer lekker gekookt worden. En wat de prijs betreft hoef je niet bang te zijn dat je hetzelfde artikel elders een goedkoper vindt.

Pluspunten

• Tot 22.00 uur telefonsich bereikbaar
  • Deskundig advies
  • Eenvoudige bestelprocedure
  • Eventueel zelf ophalen mogelijk
  • Vriendelijke bediening

Marco 20-01-2017 In de winkel gekocht
Almere

Fantastische service!

Ik kwam de winkel binnen met een duidelijke wens, binnen een bepaald budget. Ze hebben me perfect geholpen met de juiste apparatuur, precies wat ik nodig had. Er werd niet geprobeerd me duurdere apparatuur te verkopen. Later had ik wat installatieproblemen en ook daarbij hebben ze heel goed geprobeerd met me mee te denken en een oplossing te vinden.
Topwinkel, vriendelijke mensen en erg servicegericht!

Pluspunten

• Servicegericht
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Luistert naar de wens van de klant

Jan 20-01-2017 Via de website gekocht

Hr.

Ruime keuze in verschillende merken en prijzen. Vlotte afwerking van de bestelling die op de afgesproken tijd werd geleverd

Pluspunten

• Alleen pluspunten

Jeoff 20-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

De site is duidelijk en het bestelproces verliep soepel. De communicatie via Whatsapp of de chat is erg fijn. Product is goed afgeleverd.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Contact via Chat en whatsapp

Irene 20-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop en installatie afzuigkap

De bestelling ging moeiteloos op de website. Opvolging was vlekkeloos. Een telefoontje om een afspraak te maken voor de levering en installatie. Stipt op tijd stond de installateur voor de deur en ging aan de slag. Al met al een hele goede service en afhandeling!

Peter 19-01-2017 Via de website gekocht

Ptj

Via Google op de site gekomen. Ik heb het telefoonnummer gebeld en alles is direct en in een keer goed geregeld. De planning heeft enkele dagen de bezorg- en montage afspraak gemaakt. Op het afgesproken tijdstip is de inbouwkoelkastnetjes gemaakt waarna per mobiele pin betaald kon worden. Kortom helemaal tevreden.

Pluspunten

• Ontzorgen
  • Afspraak=afspraak

Minpunten

• Niet van toepassing

Lisette 19-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Smeg fornuis en afzuigkap

Ik had op de website gekeken, daar had ik een mooi fornuis gezien maar wilde hem toch in het echt zien voordat ik hem zou bestellen. Dus ik ben naar de winkel in Amsterdam geweest waar ik netjes geholpen ben en goed advies heb gekregen. Daar de bestelling van het fornuis en de afzuigkap gedaan die op afgesproken data thuis werden bezorgd.

Pluspunten

• Goed en duidelijk advies
  • Goed assortiment

Frank Kuvener 19-01-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed personeel, goede service en grote keuze.

Een grote winkel met een ruime sortering in elke kwaliteit en prijsklasse. Goede voorlichting en begeleiding in het maken van keuzes.
Erg prettig personeel. Het hele traject van bestelling, planning tot installatie is goed verlopen. Gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Prima service.
Uitstekende prijs kwaliteit-verhouding.

Pluspunten

• Grote keuze.
  • Scherpe prijzen
  • Prima service

KIJK eerst op KEUKENLOODS.NL 19-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Omdat ik een nieuwe vaatwasser nodig had en ik er zeker van wilde zijn dat het geintegreerd zou zijn in mijn keuken heb ik ze gebeld. Ze hebben mij keurig geholpen en zelfs ook nog andere opties gegeven, waardoor ik al snel een nieuwe vaatwasser kon bestellen. Keurig thuis geleverd en de optie om aan te sluiten ging ook uitstekend. Kortom ik kan iedereen aanbevelen hier te kopen.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • snelle levering mits voorradig
  • optie om apparatuur aan te sluiten
  • vakkundig personeel
  • vriendelijke klantenservice

Jo van Ingen 19-01-2017 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk

Super snelle levering. Vriendelijke telefonische afhandeling. Bij aflevering mogelijkheid om te pinnen.

Gabi 19-01-2017 Via de website gekocht

super klantenservice

ik had een inbouw pompje besteld wat achteraf niet op voorraad was. Een telefloontje en het werd vervangen door eentje die er wel was ZONDER extra kosten, geweldig!!!!

Aad Seesing 19-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Ik woon op 'n schip en daar moest 'n nieuwe koelkast komen.

Mijn buurman die eveneens op een schip woont had enige tijd geleden een koelkast gekocht bij de Keukenloods. Samen hebben wij de documentatie nog eens doorgenomen want 'n koelkast op 'n schip moet net aan iets meer voorwaarden voldoen. Uiteindelijk naar de Keukenloods in Roosendaal getogen. Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Degene die de koelkast kwam leveren heeft mij geholpen met het aan boord brengen van de koelkast. En dat was ook niet zo makkelijk want het kwam allemaal op handkracht en bereidwilligheid aan. Ik ben zeer tevreden over de aankoop, de prijs en de manier waarop het "traject" is verlopen.

Van der Hoorn 18-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Enkele weken geleden een vaatwasser gekocht bij Keukenloods. Vanwege het ruime aanbod heb ik telefonisch advies gevraagd voor de juiste machine binnen ons budget. Tot nu toe zijn we zeer tevreden over de vaatwasser, deze werd binnen 24 uur geleverd. Vooruit betalen hoefde niet, bij aflevering konden we met pin betalen.

kolb 18-01-2017 In de winkel gekocht
waddinxveen

elektrische inbouw kookplaat gekocht

Overzichtelijke site, goede prijs-kwaliteit verhouding, in de winkel goed advies, snelle service, ook telefonische vragen werden snel en vakkundig gehandeld...fijn!!

Patrick 18-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding

Na wat speurwerk op het internet kwam ik bij keukenloods.nl. Op de website heb ik uitgebreid producten kunnen vergelijken. Controle bij andere websites bleek keukenloods.nl tekens de goedkoopste. De levering ging soepel en telefonisch contact is vriendelijke en professioneel.

Pluspunten

• prijs
  • klaliteit
  • overzichtelijke website
  • assortiment website

Bouwma 18-01-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Almere - New Yorkweg 111 - 1334 NB Almere

Top bedrijf voor keukenapparatuur

Na 15 jaar geeft de apparatuur in de keuken het langzaam op. Om een of andere reden getriggerd door Keukenloods Almere. Hier 5 weken geleden aangekomen kunnen omschrijven dat we een combioven en inductieplaat zochten. Door de mevrouw (Patricia) keurig geadviseerd welke apparaten van toepassing konden zijn. Dit niet alleen maar meteen zaken aangegeven waar ik rekening mee moest houden bij inbouw, gebruik en onderhoud. Meteen succesvol dus. Beide aangeschaft.

Nu gisteren ook de vaatwasser de geest gaf, weer naar Keukenloods en wederom goed advies enz. De verschillen in prijsklassen aangegeven en zo konden wij snel een keuze maken.
Voor andere vestigingen of webshop heb ik geen mening maar de vestiging in Almere ...... TOP.

Pluspunten

• Kennis en advies
  • Niet meteen de duurste adviseren
  • Goed assortiment en opstelling
  • Winkel rolstoeltoegankelijk

Minpunten

• Eigenlijk is de winkel iets te klein

Joost van der Zweep 17-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Perfect geholpen bij de keuze van een gaskookplaat

Bij toeval ben ik in de winkel in Roosendaal terecht gekomen. Geholpen door een geduldige verkoper die goed aanvoelde wat de vraag was. Bereid om voor- en nadelen te benoemen van de diverse apparaten. Uiteindelijk wel een iets duurder model aangeschaft, maar in dit geval ben ik blij met de keuze. Nog iedere dag geniet ik van de aanschaf. Levering helemaal volgens afspraak. Oh nee, door de gladheid een dagje later, maar daar is goed over gecommuniceerd. Prima afgehandeld.

Pluspunten

• afspraken worden nagekomen
  • betrokken/leuke verkoper
  • veel kennis van zaken over de apperatuur

Elly 17-01-2017 Via de website gekocht

mevrouw

De website is erg overzichtelijk en duidelijk, het is niet moeilijk hetgeen wat je nodig hebt te vinden. Na de bestelling geplaatst te hebben nog telefonisch contact gehad, ik ben keurig te woord gestaan. Complimenten

Sanne 17-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf koelkast bij Keukenloods

Wij hebben bij de keukenloods onze nieuwe Bosch inbouwkoelkast gekocht. We hebben eigenlijk alleen maar positieve dingen over de keukenloods, namelijk: duidelijke website, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle service (de koelkast hebben we om 22.00 uur besteld en was er de volgende middag al, oude koelkast hebben ze weer mee teruggenomen), en de koelkast zelf is ook nog eens super. Wij zijn dus zeer tevreden!

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Service
  • Mooie producten

Hans 17-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Keramische plaat was kapot. Online besteld en in de winkel afgehaald. Netjes via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Kreeg vervolgens een telefoontje dat ik het bij de winkel kon afhalen. Kreeg in de winkel advies. Kwam er bij de montage van de stekker niet uit. Een belletje met de winkel en dezelfde avond kwam de monteur langs. Prima opgelost.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk

Joling 17-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Zeer duidelijke website, Vaatwasser besteld en werd de volgende dag bezorgd. Via mail verwachte tijd door gekregen en dit klopte exact! Keukenloods heeft er een zeer tevreden klant bij!

Pluspunten

• duidelijke website
  • assortiment
  • mail bevestiging
  • alle afspraken helder en nagekomen

R. Frerichs 17-01-2017 In de winkel gekocht
zwaag

aankopen inbouwapparatuur en een gasfornuis

je kan op je gemak kijken en de levering word heel netjes gedaan , we hadden een klein mankementje met het gasfornuis maar werd de volgende dag al verholpen dus kan niet anders dan dat het goed kopen is bij de keukenloods

Pluspunten

• gasfornuis
  • koelkast
  • vrieskast

Dhr. Van Kooten 17-01-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit voor een goede prijs

Webshop is duidelijk. Er is veel keus. Prijzen zijn zeker concurrerend. Telefonisch goede informatie/advisering. Duidelijke afspraken. Snelle bevestiging via mail. Afspraken zijn ook nagekomen.

Pluspunten

• Veel keus
  • Prettig personeel

Lien 17-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop fornuis

Site is zeer gebruiksvriendelijk, goedkope prijzen en snelle levering.
Er worde keurig een afspraak gemaakt voor de leverdatum en tijd.

Kuipers 17-01-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Prettige winkel,

de Keukenloods heeft een groot assortiment, het personeel geeft als je erom vraagt goede voorlichting over het product.

Ingrid 17-01-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Webshop is zeer duidelijk en overzichtelijk, met de keuzehulp kom je snel tot een goed besluit.
Ook nog even contact gehad met een medewerker via de chat omdat wij een koelkast nodig hadden met dezelfde inbouwmaten als de vorige. Hij nam zelfs direct contact om met de leverancier. Super service!!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • duidelijke omschrijving van de goederen
  • advies op maat

Minpunten

• transporteur lange telefonische wachttijd.

r.bennaars 17-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop combimagnetron

zeer goede indruk van de Keukenloods gekregen xijn er echt heel goed geholpen in onze keuze van een combimagnetron hadden al op de internet site gekeken maar meer duidlijkheid gekregen door de winkel in Roosendaal te bezoeken echt een aanrader voor een ieder die keuken apperatuur zoekt

Kerstklant 17-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Keukenloods Kerstengelen

Uitstekende actie toen mijn gasfornuis het begaf en er op de laatste dag voor Kerst, met alle bijbehorende zenuwen of er wel een Kerstmenu klaar gemaakt zou kunnen worden, door 2 Keukenloods Kerstengelen uit de brand geholpen.