Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Josè van Eeert 11-01-2017 Via de website gekocht

vertrouwd winkelen

zeer vertrouwelijk is een groot pluspunt en netjes
te woord gestaan met duidelijke afspraak heel corect dank u wel

Ronald 09-01-2017 Via de website gekocht

inductie kooplaat

Bestelling van gewenste kookplaat bleek op orderbevestiging automatisch omgezet naar ander type. Eén belletje was genoeg om alsnog het gewenste model geleverd te krijgen. Wel even opletten dus.

Pluspunten

• éen belletje en gewenste model alsnog geleverd
  • prijs

Minpunten

• bestelling autoimatisch omgezet naar ander type

Peter 09-01-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

PvH

Met een duidelijke informatie en een scherpe prijs werd een deal gesloten, die vergelijk met andere webshops kan doorstaan. Levering keurig en op tijd. Betaling per pin bij levering. Alles prima.

Pluspunten

• volledig programma
  • showroom
  • scherpe prijs
  • levering op maat
  • betaling bij levering

Hoekstra 09-01-2017 Via de website gekocht

Goed, Snel en duidelijk

Onlangs alle apparatuur voor onze nieuwe keuken besteld bij Keukenloods. De bestelling was erg prettig, eerst via website en daarna aan de telefoon. Wat me opviel was dat ze graag willen verkopen en daar ook veel voor doen maar, in tegenstelling tot sommige reguliere keukenzaken, je tijd geven om er rustig over na te denken.

De communicatie is helder en snel. Ook geen 'gedoe' bij levering. 1 artikel was niet meer leverbaar maar werd vervangen door een duurder exemplaar voor dezelfde prijs. Top!

Rustig zelf uitzoeken, geen hijgerige verkoper achter je of zo. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Lage en duidelijke prijzen
  • Bereikbaarheid

Marcel 09-01-2017 Via de website gekocht

Keukenapparatuur

Snelle service en goede levering. Na telefonisch contact binnen een paar uur een offerte ontvangen. Na akkoord werd er goed meegedacht over het levermoment en werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering. Bij levering werd alle apparatuur netjes binnen gezet.

Pluspunten

• Snel service
  • Goede prijs
  • Goede levering

Petar Angelov 09-01-2017 Via de website gekocht

Sharp price and fast delivery

The price for the product was the lowest on the market, with the fastest delivery time. Communication was also efficient via both email and SMS. The only downside was that the delivery guy refused to bring the oven further than the front door.

Pluspunten

• Price
  • Delivery time

Minpunten

• Delivery service

Keukenloods Roosendaal. 09-01-2017 In de winkel gekocht

Goed overzichtelijk.

Goed geholpenen zeer vriendelijk.
We zijn te vrede en hoe ze de klanten benaderen.
Ze hebben er veel tijd in gestoken om te verkopen.

Pluspunten

• We zijn er meer bij je geweest

Anita 08-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Telefonisch contact zeer prettig, denken echt mee met de klant en zoeken naar passende oplossingen als je er zelf niet uitkomt

Hans H 08-01-2017 Via de website gekocht

Hans H

Zoekend naar het product kwam ik op Keukenloods.nl en vond dat de site Makkelijk toegankelijk was, en dat er eerlijke prijzen worden gehanteerd.

Pluspunten

• snelle levering
  • meteen bericht dat niet alles op voorraad was
  • Bij navraag vriendelijk geholpen
  • Behulpzaam

Minpunten

• bestelling niet compleet

Chris 08-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Het juiste product voor een goede prijs. Aflevering viel verder niets op aan te merken, bezorger belde op toen hij voor de deur van de flat stond om te controleren of hij op de goede plek stond, alles prima afgehandeld.

Pluspunten

• Nette bezorgers
  • Goede prijs

Harry 08-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden klant!

Snelle reactie op offerteaanvraag en emaiberichten. Onze vaatwasser Bosch sbv93m60 werd nergens anders goedkoper aangeboden. Gekocht met installatie door monteur die het aardig en erg netjes deed.

Pluspunten

• Snelle reacties
  • Erg goede prijs

Henny 08-01-2017 In de winkel gekocht
Weert

Goede voorlichting

Goede verhouding produkt en prijs en een ruime keuze aan produkten, levering snel en volgens afspraak. Een goede overzicht aan modellen keukens en apparatuur

Pluspunten

• Voorlichting
  • Produkt- prijs goed

Elly Badra-Poel 08-01-2017 In de winkel gekocht
Hoorn (Zwaag)

ske

Beste mensen, onlangs weer een nieuwe koelkast gekocht voor de inbouwkeuken. De vorige begaf het na 11 jaar trouwe dienst (Whirlpool ca. € 600,= ). Natúúrlijk weer geslaagd bij Keukenloods. Uiteraard oriënteren wij ons op het Internet en in div. winkels, maar komen altijd weer uit op keukenloods. Waarom? Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en prima service. De inbouwapparaten worden altijd snel geleverd en ingebouwd (ca. 1 week). Ook het leveren in inbouwen biedt uitstekende service en is heel voordelig! Wij hopen dat keukendoos nog lang mag bestaan!

Nico van Wijk 08-01-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Een duidelijke webwinkel, met een goed advies en een correcte afhandeling. De koelkast werd keurig in de keuken neer gezet en de oude mee terug genomen.

Pluspunten

• Levering
  • Zeer netten afhandeling

Marieke 08-01-2017 Via de website gekocht

keurig snel correct

Ik heb voor het eerst inbouwapparatuur voor keuken besteld. Telefonisch keurig en snel te woord gestaan. Goede informatie en hulp gekregen bij bestellen. Snel geleverd. Kon een monteur er bij vragen. Heel correct en netjes afgeleverd. Ik ben zeer tevreden. !

Pluspunten

• correct
  • snel
  • juiste informatie
  • prijs/kwaliteit
  • monteur mogelijk ! vind ik heel belangrijk.

Tom. Broers 07-01-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Snelle levering top prima service

Niet op voorraad, snel geleverd sneller dan afgesproken op internet gevonden filiaal in Zwaag prima geholpen.

dries 07-01-2017 Via de website gekocht

tevreden

deze shop met z'n online aanbod is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik als je vragen hebt wordt je alsook snel van antwoord bediend

yvon 07-01-2017 Via de website gekocht

Mw Winter

Ik heb hier al een paar keer wat gekocht en ben altijd goed behandeld en kreeg waar voor mijn geld! Service is echt prima!

J.Noyen 07-01-2017 In de winkel gekocht
Watergang

Wat je ver van huis koopt is: prima service en prijs

Zaak gevonden door op internet te zoeken. Kwamen er toevallig bij uit. Het prettige telefonisch contact gaf de doorslag om in de auto te stappen en de keukenapparaten te bestellen. Geen spijt gehad van onze keuze.

Martine te Loo 07-01-2017 In de winkel gekocht
Terborg

goede service

Wij hebben deze shop gekozen omdat bij ons in de buurt een winkel zit zodat we na het op de site bekeken te hebben , de apparatuur ook in het echt te kunnen zien. Tevens extra uitleg.
Was niet op voorraad maar werd de volgende dag al geleverd. Goede uitleg snelle levering. Top.

siemens combimagnetron 07-01-2017 Via de website gekocht

siemens combimagnetron

wederom perfecte service, alles volgens afspraak, inbouwteam op afgesproken tijd.
keurig geholpen bij bestelling per telefoon en de scherpste prijs

Pluspunten

• prijs
  • srevice

Kekka 07-01-2017 In de winkel gekocht

kekka

Precies geleverd wat wij hadden gekocht en vriendelijke verkoper. Hebben hierdoor precies gekocht wij nodig hadden.

Diepvries 07-01-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk

Diepvries gekocht chauffeur netjes oude vriezer meegenomen
Vriendelijk en behulpzaam
Gaan zeker weer hier bestellen als we iets nodig hebben.

Pluspunten

• Nemen oude vrieskast mee terug
  • Vriendelijk

Minpunten

• Geen 1

Madeleine 06-01-2017 Via de website gekocht

Prima ervaring met Keukenloods

Bij het uitzoeken van een achterwand voor het gasfornuis,meven een belletje en je wordt vriendelijke en goed geholpen. Men denkt met je mee en neemt de tijd. Super!

Ronald 06-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Ik heb een vaatwasser, gasfornuis en koelvries combi besteld bij keukenloods. Scherp geprijsd en het bedrijf wekt vertrouwen. Dit door de mogelijkheid vragen te stellen op de site en fijn telefonisch contact. Ook de service is goed. De vaatwasser was beschadigd, doorgegeven en wordt spoedig omgeruild. Heerlijk!

Pluspunten

• Snelle reactie. Telefonisch en mail
  • Scherpe prijzen
  • Service

Chiel Blok 06-01-2017 Via de website gekocht

Top en nog eens top

Super goede helpdesk met persoonlijk contact.
Er wordt ECHT naar je geluisterd waardoor een teleurstelling eigenlijk niet voor kan komen.
Zeer snelle,correcte levering, bezorgtijden worden uitstekend doorgegeven.
Een aanrader , ook door prima prijsstelling, voor alles wat je nodig kunt hebben in je keuken.

Pluspunten

• Correct
  • Snel
  • Klantvriendelijk
  • Bezorging
  • Deskundige medewerkers

Sona 06-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Op een zondagavond heb inbouwkoelkast gezien
Op keukenloods website. 2 dagen later wilde ik het bestelen, ik zag dat de prijs niet zelfde was als twee dagen terug. Heb hun keukenloods gebeld en gevraagd. Ik mocht het bestelen voor de eerste prijs. Ik moest alleen een foto opsturen.
Prima geregeld ook met montageservice.
Erg blij met onze nieuwe koelkast.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

Wouter 06-01-2017 In de winkel gekocht

Cooker

Er staan Een aantal mooie voorbeeld keukens maar her en der rommelige hoeken met opgestapelde dozen voorraad.

Pluspunten

• Goede bereikbaarheid
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Rommelig
  • met zijn tweeën te overleggen

phm.evers 06-01-2017 Via de website gekocht

siemens afzuigkap

Snelle correcte levering voor een uitstekende prijs. Kunt de exacte levertijd telefonisch na bevestiging zelf maken bij vervoerder.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke levertijd
  • goede prijs.

Krista 06-01-2017 In de winkel gekocht
ROOSENDAAL

Krista van Krugten

Bij de Keukenloods in Roosendaal op zoek gegaan naar een oven, we hadden een andere oven in gedachten. maar meer dan uitstekend geholpen door de jonge verkoper, en hij heeft ons een zo goed advies gegeven, dat we deze combi oven daar hebben gekocht. zeer tevreden over de aankoop.

Pluspunten

• deskundig advies

W van Ooijen 06-01-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap, erg tevreden!

Ik heb gebeld om meer informatie te krijgen om een produkt; een afzuigkap. Kreeg erg snel een vriendelijke medewerker aan de lijn met goede kennis van zaken.
Na afwegen heb ik per telefoon gemakkelijk de bestelling mogen doen. De betaling heb ik direct gedaan.
De koerier die precies volgens planning mijn bestelling bracht was hiervan nog niet op de hoogte, maar nadat hij maar 2 minuten nodig had om dit te checken was alles in orde.
Goed produkt die ruim voldoet aan de omschrijving. We zijn er blij mee.
Erg fijn winkelen bij keukenloods.
Top organisatie en koerierdienst.
We kunnen nu weer genieten van het koken.

Keukenloods, bedankt !!

Pluspunten

• Vriendelijke medewerkers
  • kennis van zaken
  • goede koerierdienst (precies volgens planning)
  • Goede website

Paul 06-01-2017 Via de website gekocht

Goede ondersteuning

Ik heb alle apparaten voor een nieuwe keuken besteld. Een apparaat bleek niet snel leverbaar. Een alternatief dat duurder was werd voor dezelfde prijs aangeboden. Wel moest ik hier zelf voor bellen, het was perfect geweest indien ze pro-aktief hadden gemeld dat Bosch leveringsproblemen had. De apparatuur werd op de afgesproken dag keurig geleverd.

• Kundig personeel aan telefoon

Minpunten

• Geen reactie wanneer gewenste LT niet haalbaar

D. Goudswaard 06-01-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Vriendelijke medewerkers, goed advies en goede keuze

Goed advies, ruime keuze, medewerkers zijn niet opdringerig, er wordt de tijd voor je genomen, alle vragen worden correct beantwoord, kortom, alle kenmerken van een goede winkel die garant staan voor uitstekende service.

Pluspunten

• vakmanschap
  • eerlijk advies
  • goede kwaliteit prijs garantie

Minpunten

• filiaal bezorgd zelf de aankoop niet

Kirti 06-01-2017 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Gemak: via de de telefoon was de vaatwasser niet te bestellen voor de aangegeven prijs op de website. Uiteindelijk alsnog via de site besteld
Snelheid: vanwege de kerstdagen een paar dagen extra moeten wachten op de levering.
Klantgerichtheid: prima te woord gestaan door de medewerkers.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Makkelijk te bereiken

Minpunten

• telefonsiche bestelling was niet mogelijk

Ronald 06-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Pluspunten

• Snelle reactie. Telefonisch en mail
  • Scherpe prijzen
  • Service

Marrie en Cor 06-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hulde voor de plaatsingsservice!

Onze oude vaatwasmachine had het na 12 jaar opgegeven. Bij de Keukenloods hebben wij goed advies gekregen. De nieuwe vaatwasser kon gelukkig snel geplaatst worden. De installatie werd uitgevoerd door deskundige en sevicegerichte mensen die de frontpanelen hebben vervangen, de keuken mooi schoon achter hebben gelaten waarbij zelfs de onderplinten netjes zijn teruggeplaats. Heel fijn!

Pluspunten

• Deskundig
  • snel
  • Professioneel
  • Servicegericht

roelandschap 06-01-2017 Via de website gekocht

heer

goede service en afspraken levering perfect
gevraagd of bezorger het boven kon brengen was geen probleem klasse

Greymans 06-01-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Wasmachine

Ik heb de Keukenloods in Nederweert leren kennen als een zeer vriendelijke en goede winkel. Met een goede service en vriendelijk personeel, wat ons zeer goed heeft geholpen. Ik heb er twee jaar geleden mijn keukenapparatuur gekocht en nu mijn wasmachine. Bevalt heel goed.

Jan m 06-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Ruime keus, goede service en afhandeling.nette beleefde monteur met kennis van zaken. Overzichtelijke website.

Sensi van Ginkel 06-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe vaatwasser- speciale afmeting

Erg tevreden met mijn vaatwasser en zijn vreemde afmetingen!
Zaterdagavond (na meerder bedrijven te hebben benaderd) eerst per mail en vervolgens telefonisch om 21:50h een offerte aangevraagd bij keukenloods, zeer vriendelijk te woord gestaan en 10 minuten later een offerte op maat in mijn mailbox ontvangen. (Ook op de digitale aanvraag kreeg ik binnen 30 minuten een reactie.) Binnen 10 dagen is mijn vaatwasser nog op oudjaarsdag geplaatst en mijn keuken netjes afgewerkt en zelfs opnieuw gesteld.
Een top bedrijf, met goede producten, snelle service en vriendelijke werknemers "met hart voor de zaak"

Pluspunten

• snelle service
  • vriendelijk personeel
  • tot minmaal 22uur bereikbaar

Ray 06-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Een bedrijf leer je vaak pas goed kennen als er iets mis gaat. Per abuis had ik de verkeerde afmeting vaatwasser besteld en deze kon dus niet geïnstalleerd worden. Zonder gedoe werd de vaatwasser teruggenomen en kreeg ik een upgrade aangeboden tegen dezelfde prijs. Een week later is de vaatwasser geinstalleerd door een, in mijn ogen, vakkundig persoon. Alles functioneert naar behoren en ben dik tevreden. Boven verwachting en ga zo door Keukenloods!

J.Kalkman 06-01-2017 In de winkel gekocht

Goed en voordelig

Een prettige winkel waar je op je gemak rond kunt kijken zonder direct gestoord te worden door personeel.
Heb je vragen dan staat men je vakkundig te woord met een goed advies.

Mart 06-01-2017 In de winkel gekocht

Marten van Seijst

Prijs was als demo zeer aantrekkelijk. Oven was netjes ingepakt in folie (demo) en had geen beschadigingen. zeer netjes geholpen, koffie en koek er bij. Zeker aan te bevelen. Reistijd van 200 km zeker waard.

FvdT 06-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Met de duidelijke website, de scherpe prijzen en de snelle levering kan ik Keukenloods iedereen aanbevelen!

margonda 06-01-2017 Via de website gekocht

rappe service zowel online als via de telefoon

In lichte paniek een nieuwe grote koelkast besteld de oude had het begeven met kerst. Makkelijk online uitzoeken en bestellen goede site met scherpe foto's. helaas kon ik nergens aangeven dat de oude koelkast weer mee moest dus toch maar even gebeld, die jongens waren snel en wisten waar het over ging en welke klant ze aan de lijn hadden ,geweldig, Bezorging de volgende dag en deze bezorger bracht de nieuwe koelkast tot in de keuken 2 opstapjes op en een drempel het was geen punt. Kortom geweldig geholpen dikke duim op.

den Daas 06-01-2017 Via de website gekocht

aanschaf vrijstaand keramische kookplaat

Via anderen getipt de website van de Keukenloods eens te bekijken. Duidelijke website betreft informatie over keramische kookplaten. Via de mail wordt je goed op de hoogte gehouden. Over de levering zijn wij zeer tevreden. Mochten wij weer iets nodig hebben dan zeker weer bij Keukenloods!!

fred 06-01-2017 In de winkel gekocht

Compliment

Vriendelijk personeel, meedenken, geven van tips zo wel in de winkel alsook de inbouwers van de apperaten. Ook het enkele dagen later nog een extra bestelling plaatsen was geen enkel probleem. Alles is op dezelfde dag snel en netjes ingebouwd.

Peter Tuyp 06-01-2017 In de winkel gekocht

Combi stoomoven

Prima service, ook after sales. Door een misverstand dacht ik in eerste instantie het vekeerde apparaat te hebben gekregen. Uiteindelijk bleek ik met mijn neus te hebben gekeken. Daar hadden ze toch alle begrip voor.

Ian van Ede 06-01-2017 Via de website gekocht

Bosch SMV95M30L vaatwasser

Snelle levering, snel en duidelijk antwoord op vraag, prima prijs, nu al voor derde keer terug gekomen

Pluspunten

• Mooie machine
  • servies goed schoon
  • mooi RVS front

simone 06-01-2017 Via de website gekocht

bestelling koolstoffilters

Hele snelle levering, vrijdags besteld een dag en gewoon op oudjaarsdag geleverd. Had dit niet verwacht, heel erg bedankt keukenloods.