Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Maestro39 03-03-2021

De Keukenloods heeft een uitgebreide sortering en geeft duidelijke advisering.

Keukenloods 03-03-2021

Makkelijk zoeken op de site waar de juiste info staat. Bosch inductie kookplaat en een afzuigunit van Bosch besteld deze op tijd geleverd met de juiste inbouwinstructies.
We zijn er zeer tevreden over.

Afzuigkap 03-03-2021

Ik heb al een keer 10 punten gegeven ,en doe dit nu voor de tweede keer.
Wij mijn vrouw en ik zijn dik tevreden,
bedankt voor de goede service met name de levering.
Met vriendelijke groet Familie L'Abée

Wim 03-03-2021

Heb deze gekozen door dat ze snel en vlug kunnen leveren en als het product dat je gekozen heb niet meer voorradig is wordt er een goed alternatief geboden dit is bij ons zeer goed ervaren.

r. schurink 03-03-2021

alles op tijd ontvangen en dik voor elkaar. heb daarna iets moeten ruilen ging ook vlot en gemakkelijk ben dik tevreden.

George 03-03-2021

04-02-2021 bestelt, op 19-02-2021 gelevert, precies volgens afspraak. De afhandeling aan de deur was ook heel goed.

Loek 03-03-2021

Met geweldige hulp van het verkoopteam een wasdroger en wasmachine aangeschaft voor mijn kleindochter. Alles werd keurig op de dag van afspraak afgeleverd.

Thera 03-03-2021

Ondanks de corona perikelen en daardoor late leveringen, werd ik prima geholpen en werd er naar een goed alternatief gezocht. Nu kon ik toch snel weer een andere nieuwe vaatwasser aanschaffen. Prima service!

eric van Vroenhoven 03-03-2021

Perfect op tijd geleverd en keurig netjes afgeleverd op locatie
goed gedaan jongens en Meisjes

Onno 03-03-2021

Het specifieke type vaatwasser dat ik zocht was niet meer beschikbaar. Maar prima alternatief aangeboden gekregen.

E. Nomen 03-03-2021

Duidelijke info en foto's. Prima site om verschillende apparaten te vergelijken. Ruime keuze.

Rudy trompetter 03-03-2021

Top produkt en goedkoper dan elders ..ik had het adres via mijn zwager die ook heel tevreden is over jullie

Astrid 03-03-2021

Reageren snel op mail en telefoon... leveren wat je bestelt en zeer snel. Krijgt van te voren bericht en zijn er dan ook.

Jos Fehrman 03-03-2021

Korte lijnen, duidelijkheid, professionele mensen die helder en duidelijk zijn naar de klant!
En wat natuurlijk ook belangrijk is; concurrerende prijzen!

Lex 03-03-2021

Vlotte telefonische bestelling gedaan net voor de lockdown. Daarna ingelicht om op te halen. Perfect geregeld.

Judith Boersma 03-03-2021

Wat een duidelijke en overzichtelijke website. Ik heb mijn keukenapparatuur besteld bij keukenloods.nl, en werd meteen op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de verwachte leverdatum. Toen ik nog vragen had, heb ik hen gebeld en werd ik meteen vriendelijk te woord gestaan en werd er meegedacht met mijn vraag. Ook toen het geleverd werd, kwam er een vriendelijke bezorger, die ivm corona netjes afstand hield en de apparatuur tot over de eerste drempel tilde. Super geregeld. Ik zou in de toekomst zeker weer gebruik maken van keukenloods.nl als ik iets nieuws nodig heb.

Henny 03-03-2021

Heb al vaker wat gekocht via de webshop van keukenloods en dat naar alle tevredenheid. De site is overzichtelijk en duidelijk en het bestellen gaat gemakkelijk. Er wordt direct aangegeven wanneer ik de bestelling kan verwachten.
Het is me wel opgevallen dat de klantenservice van keukenloods op dit moment moeilijk te bereiken is.
Dat kan aan de drukte liggen uiteraard, maar ik werd wel erg vaak en lang aan de lijn gehouden en/of eruit gegooid .
Omdat ik tot nu toe nooit problemen heb gehad met de aangeschafte producten en de service wijt ik deze laatste ervaring aan de Coronadrukte.

J.A. 03-03-2021

Snelle en zorgvuldige levering. Service is top! Product werkt ook naar behoren. Ik raad de Keukenloods voor iedereen aan.

Tom 03-03-2021

Goed geholpen en met alle producten de scherpste prijs. Bovendien een ruim assortiment. Ook levering ruim op tijd!

Estelle 03-03-2021

Snelle levering conform afspraak. Makkelijk te bestellen. Producten zijn nog niet uitgepakt maar ik heb er vertrouwen in.

Fred 03-03-2021

Goede service, bestellen ging super makkelijk. Snelle levering, gewoon goed.

Fam Knippels 03-03-2021

prima shop duidelijke site en prima geholpen door verkoper die zeker mee dacht. Levering was zoals was afgesproken en de man die het kwam brengen was zeer vriendelijk. Keukenloods is zeker een aanrader. Fam Knippels

Paul en Anouk 02-03-2021

Wij hebben alle apparatuur voor onze nieuwe keuken in Nederweert gekocht. Ondanks dat we de order al op 17-10-2020 hadden geplaatst kon niet alles op tijd geleverd worden. Dit is door het team van Nederweert zeer goed opgelost door een aantal deelleveringen. Inmiddels is alles geleverd en we hebben er veel plezier van!!

P.H. Borst 02-03-2021

Correct en snel met bestellen en afhandelen juiste product met beleefd personeel.
Een tip er wordt aangegeven welke week jou bestelling beschikbaar is dat moet eigenlijk welke dag worden.

Alfred 02-03-2021

Shop gekozen vanwege apparaat op voorraad en prijs. Jammer wel dat levertijd 4 weken was. Verder alles naar tevredenheid en apparaat aan de deur geleverd op de minuut.