Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J. Timp 25-02-2021

Bezorging heel goed, de oven is fantastisch, makkelijk te bedienen omdat de deur van de oven naar binnen geschoven kan worden, zodat de te bereiden gerechten goed bereikbaar zijn, geen blokkerende deur.

Fam.Schotpoort 24-02-2021

Super service, het door ons bestelde type vaatwasser was niet voorradig. Hiervoor kregen wij, voor hetzelfde geld, een nieuwer type. Vaatwasser werd netjes bezorgd en de oude weer meegenomen. Zeer tevreden over de prijs en de service. Bedankt toppers.

Sietse Durkstra 24-02-2021

Goede gelegenheid tot het bekijken van alle apparatuur. Spullen dit niet fysiek in de winkel staan worden duidelijk toegelicht aan de hand van de website door een medewerker met kennis van zaken.

Boonstra 24-02-2021

Niet duur en goede cominicatie tijdens de levering. Werden gebeld dat hij over 20 min bij ons was.

Miranda, Woerden 24-02-2021

Website vermeld prima info, zoals productcodes (inbouwvriezer) en maten. Uitstekende en snelle reactie op mails. Prima plaatsingsteam. Leuk dat er een vrouw bij was van de planning. Goed voor de samenwerking.
Twee minpunten:
- ik kan bij bestelling een gewenste week aangeven die al lang vol blijkt te zitten.
- 1 dag na planning inbouwdatum en tijd krijg ik, zonder enige toelichting, een ander tijdslot. Toen ik erover belde, was de reden: overmacht want systeemfout. Vanuit klantperspectief is het gewoon een fout van Keukenloods. Ik kon niet meer op nieuwe tijd en nieuwe datum was meteen 1,5 week later. Best vervelend voor een vriezer.

RE te Almere 24-02-2021

Ik was bekend met dit bedrijf, had 14 jaar geleden mijn keuken er gekocht. De koelkast moest nu worden vervangen en met hulp van de medewerker kon ik omdat de inbouwmaten al bekend waren bij hen, snel tot een juiste keuze komen. Het inbouwteam heeft de koelkast vervolgens snel en vakkundig opnieuw ingebouwd. Waren nette beleefde mannen. Kortom mijn complimenten voor dit bedrijf!

Marja 24-02-2021

Prima produkt, snelle levering. Prijs had iets lager gemogen. Inhoud iets anders dan ophet plaatje stond

Leo Zoetbrood 24-02-2021

Goede prijs voor de quooker op tijd geleverd dus zeer tevreden met de aankoop

Judith Bink de Groot 24-02-2021

Snelle levering. Goede services. Na telefonisch contact, een snelle levering en goede service.

Noël Sannen 24-02-2021

Goede winkel, fijn overleg over levering en ook nog een goede korting gekregen. Super klantvriendelijk. Er wordt hoed met je meegedacht.

Nils 24-02-2021

Goede service , je wordt goed op de hoogte gehouden over levering. Het was goed verpakt

Joppe Miedema 24-02-2021

Produkt was snel gevonden maar lever- en beschikbaarheid bleek niet akkuraat te zijn, van dagen werden weken en weken maanden tot levering: verpakking en produkt prima, alleen zou info beschikbaarheid en levering goed moeten zijn
Officiele reactie van Keukenloods 25-02-2021

Beste Joppe,

Bedankt voor je review. Bij sommige producten is de levertijd helaas uitgesteld, wat erg vervelend is. Wij zijn in deze situatie afhankelijk van de fabrikant. We kunnen het product dan helaas niet eerder leveren dan dat wij het binnenkrijgen. Mijn excuses hiervoor.

Ik hoop dat het apparaat inmiddels goed bevalt, ondanks de verlate levertijd. Heb je hier nog een vraag over? Dan helpen we je graag verder via 0226 355 340.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

TonzDchem 24-02-2021

Siemens vaatwasser gekocht. Kwam er op de website niet helemaal uit. Contact gehad met een uiterst vriendelijke en behulpzame medewerker van keuke nloods. Door zijn advies tot aanschaf overgegaan. Levering was vrij snel (fijn want huidige vaatwasser was stuk) en geleverd door 2 uiterst correcte jongemannen. Oude machine ging netjes mee terug.

Eddy 24-02-2021

De website was duidelijk, informatief zodat ik snel kon beslissen over mijn aangeschafte product (inbouw magnetron Etna)
Het gebruik is eenvoudig, de werking voldoet heel goed
Inbouw verliep vlot en keurig

Jos 24-02-2021

Keurig geleverd na telefonisch advies.
Prima aanschaf werkt uitstekend onze Siemens vaatwasser.

wim bochem 24-02-2021

prima winkel ,fijn winkelen ,betrouwbaar en zeer goede service, moet eigenlijk een 10 hebben

J de Moor 24-02-2021

Prima shop, nette levering !
Kan iedereen aanbevelen hier te bestellen !
Goede communicatie over datum en tijd van levering !

A3 24-02-2021

Vroeg besteld en op tijd gekregen..goed verpakt
en netjes in huis afgeleverd.

LD 24-02-2021

Top! Prijs ergens anders lager, was geen probleem. Kreeg het aan de lage prijs

Wim 24-02-2021

Keukenloods heeft een fijne webshop waar alle relevante informatie in staat van de producten.
De prijzen zijn scherp en de service is hoog

Dirk Wasser 24-02-2021

Snelle levertijden, competitieve prijzen en goede service. Veel handige producten!

Quintijn 24-02-2021

Super communicatie, oven bevalt echt uitstekend & vriendelijk en professioneel geholpen! Zeker aanbevolen!

Alex 24-02-2021

Super snel geholpen door Joey, vriendelijk persoon. Zou zeker nog een keer terug komen door deze medewerker. Levering ging goed en alles is keurig gegaan.

Boshoven 24-02-2021

Deskundig advies ze denken met je mee in oplossingen als je er niet uitkomt!

Frank 24-02-2021

Nette en snelle installatie en zeker aanbevelingswaardig. Prijzen zijn ook scherp.