Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2459 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

J Jansen 16-02-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Op internet ons goed en gemakkelijk kunnen oriënteren. Maar hebben in de winkel gewinkeld. Hier had men alle tijd voor ons.

Winkel was telefonisch goed bereikbaar. Men was zeer behulpzaam met navraag doen toen 1 van de artikelen niet tijdig binnen was.

Assortiment
Grote sortering. Wat we zochten was aanwezig. En de aangeboden prijs in de winkel verraste ons nog meer dan het al had gedaan op internet.

Aanbeveling
Duidelijke voorlichting, vriendelijke behandeling, meedenken, goede service.

Loes Rutten van den Heuvel 16-02-2016 Via de website gekocht

Uitstekende hulp.

Perfect.

Alles hadden ze.

Een zeer tevreden klant 16-02-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Ruim overzichtelijk geheel.

Correcte duidelijke vlotte service.

Assortiment
Niet geheel kunnen overzien omdat ik heel gericht naar een artikel op zoek was, maar op het eerste gezicht vrij uitgebreid. Daarom een 8.

Aanbeveling
Deze winkel heeft mij gewoon een goed gevoel gegeven, dit in vergelijking met andere winkels. De laatste tijd ben ik daar als gevolg van bliksemschade nogal bij bepaald geweest....vandaar.

H Bosman 16-02-2016 Via de website gekocht

de site is uitstekend en de gegeven informatie is duidelijk

De service voor aankoop aan de telefoon is goed. Er wordt goed meegedacht.

Verbetering is altijd mogelijk

Gewoon uitstekend geholpen.

Extra toelichting
Gewoon goed geholpen en goede service.

Familie Zijm 16-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website. Eerlijke informatie over kosten inbouw.

Bij probleem sleepdeur na plaatsing werd er snel en klantvriendelijk gereageerd. Dit is zoals je als klant wilt worden behandeld. Hulde Keukenloods.

Aanbeveling
Zeer aangename manier van winkelen. Voordelige producten en uitstekende service.

Eric Thijsen 16-02-2016 Via de website gekocht

nadat ik gebeld heb werd gelijk duidelijk advies gegeven en kon via Internet besteld worden

keurig afspraken nagekomen en zeker omdat van te voren gebeld werd (2x) zodat we precies wisten wanneer jullie zouden komen. Ook de monteur zelf was vriendelijke en effectief.

Assortiment
Het model dat we wilde was niet aanwezig maar voor dezelfde prijs kregen we een betere versie..

Aanbeveling
zie boven , duidelijk en soepele afhandeling.

Ruben Pot 16-02-2016 Via de website gekocht

Simpel selecteren opmerk en prijs. Daarna vergelijken. Is super!

Na telefonisch overleg echt goedkoopste prijs ontvangen.

Assortiment
Ruime keuze. Veel apparatuur.

Aanbeveling
Het kan bijna niet beter!

leo 16-02-2016 Via de website gekocht

wij hebben voor de eerste keer zaken gedaan met keukenloods op aangeven van onze klant, spijt spijt spijt

Aanbeveling
op het moment dat er iets niet goed gaat begint de ellende en wordt het een drama, ook qua geld
ik ben voor 1800 euro het schip in gegaan dankzij keukenloods, nooit weer

Officiele reactie van Keukenloods 17-02-2016

Goedemorgen Leo, dat is een duidelijk statement en klinkt niet goed. Ik haal uit de review helaas niet waar het mis ging. Graag ontvang ik uw ordernummer, zodat ik de gegevens erbij kan pakken en kan helpen. Alvast dank en met vriendelijke groet, Emma van Keukenloods.nl

Ronald 16-02-2016 Via de website gekocht

Lui vanuit je bank op je gemak je product zoeken en bestellen

Wat je vraagt en of wenst word aan meegewerkt

Genoeg keuze

Uitstekende service

hv 16-02-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk, goede zoekfunctie en handige filtermogelijkheden

behulpzaam + terzakekundig

ruim en divers

Aanbeveling
prima alternatief voor dit soort apparatuur

Joey van muiden 16-02-2016 Via de website gekocht

Goed werkende zoek functie, beetje jammer dat in eerste instantie een vaatwasser verkocht word die niet meer leverbaar is.

Snel gecontact toen bleek dat de vaatwasser die verkocht was niet meer leverbaar was, evt vragen die ik had over het vervangend model werden snel beantwoord. Mails worden snel en netjes beantwoord en ook telefonisch zeer correct. Ik was onder de indruk kan niet anders zeggen.

Correcte en snelle service

F E 16-02-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Overzichtelijke winkel, en je wordt er niet lastig gevallen door de werknemers. Ze komen je helpen als je erom vraagt.

We hebben er een eilandafzuiging gekocht en de grote doos paste niet in de auto, ze konden het naar ons adres versturen voor een kleine bijdrage.

Hilje 16-02-2016 Via de website gekocht

Ze nemen de tijd om de verschillen te bespreken en gaan uit van ieders budget.

Ik was niet in staat om de laatste bestelling zelf naar boven te sjouwen en zij hebben mij geholpen met de oplossing. Top gewoon. Daarnaast vinden zij het geen probleem dat je meerdere keren belt met wijzigingen of vragen. Als je vraagt om dezelfde medewerker ook geen probleem

Assortiment
Laatste aankoop een compacte vaatwasser hadden zij alleen een goede keus. Ze hebben de meeste keus voor de beste prijs.

Aanbeveling
Derde bestelling altijd goed geholpen. Service is veel beter dan mijn ervaringen in een fysieke winkel.

Extra toelichting
Ze hebben een up to date assortiment voor de laagste prijs met goede condities. Daarnaast denken ze erg mee en kiezen ze niet voor de duurste oplossing. Fout van mij kant maar geen probleem zij hebben een koelvriescombinatie gewoon verwisseld.

Annelies 16-02-2016 Via de website gekocht

Hele duidelijke site waar je gemakkelijk vindt wat je nodig hebt

Zeer zorgvuldige communicatie over de bestelling en wanneer deze geleverd wordt.

Zeer uitgebreid

Kan bijna niet beter

Theo 16-02-2016 Via de website gekocht

Website werkt makkelijk

Snelle reactie, goede followup

Assortiment
Ruim assortiment. Veel merken/types aanwezig.

Goede ervaring. Prima service

vaatwasser 15-02-2016 Via de website gekocht

alles is makkelijk op de site te vinden ook de afmetingen van de meeste inbouwmachines staan aangegeven met een schetsje

bij andere winkels heb ik wel eens besteld waarbij op de site stond aangegeven dat het artikel op voorraad is en na betaling kan het zeer frustrerend zijn dat toch blijkt dat het artikel alsnog niet op voorraad is vandaar had ik bij keukenloods gebeld of de machine op voorraad was en hebben mij keurig met enkele vragen te woord gestaan en nog gecontroleerd wat de levertijd was. ook bij een vraag over de plaatsing van de machine die ik zelf heb verzorgd werd ik deskundig te woord gestaan,ook de oude vaatwasser werd mee retour genomen

Assortiment
ik zocht specifiek op een vaatwasser en daarin was zeer veel keuze

Aanbeveling
vooralsnog alleen maar positieve ervaringen geen 10 omdat ik evt service bij storingen nog niet kan inschatten

voor mij een aanbeveling

A de Vries 15-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk , goed te zoeken op productcodes

Snelle en prettige klantenservice

Super veel diversiteit

Prima ervaring

DIT 15-02-2016 Via de website gekocht

Producten waren goed te vinden op de site al was dat niet wat we hebben besteld.

Contacten verliepen goed. Ze reageerden snel en kwamen ook met alternatieve voorstellen. Levertijd werd helaas niet waargemaakt. Maar dit ligt wellicht aan de producent van het product. Wel lastig uit te leggen aan de klant als het 3 weken later wordt geleverd

Assortiment
Prijs is goed en scherp. Assortiment is divers en we hebben in het verleden al diverse artikelen besteld gehad tot tevredenheid.

Aanbeveling
Correcte adviseurs aan lijn en levering via expeditie-bedrijf verlopen zeer goed. Ook dit mag een compliment krijgen.

Extra toelichting
Zeg niet te snel dat iets geleverd wordt overtuig je eerst van alle gegevens. Nu kwam de oven enkele weken later dan beloofd.

Bob Roos 14-02-2016 Via de website gekocht

Keus bepalen, bellen, bestellen, bevestiging ontvangen, leverdatum cq bezorging afspreken aankoopbedrag mobiel pinnen oude apparaat retour geven en alles is probleemloos geregeld

Alle afspraken exact nagekomen

Assortiment
De merken die wij wilden vergelijken waren alle op voorraad en wij konden dus uit onze gemaakte voorselectie het gewenste artikel selecteren en bestellen

Aanbeveling
Gezien het bovenstaande is een aanbeveling voor deze zaak niets anders dan logisch

Extra toelichting
Ja, het is niet de eerste uitstekende ervaring met deze firma.

Anne 13-02-2016 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service.

Kwam een onderdeel tekort en had het 2 dagen later in huis zeer goede service.

Zeer veel keuze.

Aanbeveling
Snel goed en eerlijke prijs.

Extra toelichting
Zeer goede en betrouwbare web winkel.

Ans 13-02-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Alles was overzichtelijk opgesteld in de winkel

Goede en duidelijke uitleg over de ovens waaruit wij een keuze wilde maken.
De oven, die wij direct konden meenemen, werd keurig in de auto getild.

Assortiment
Uitgebreide keuze in inbouw ovens.

zie bovenstaande

Mw T Gombra 13-02-2016 Via de website gekocht

het contact is duidelijke en men doet wat men belooft.

Snelle levering.
Nemen voor een redelijk bedrag het oude apparaat weer mee en installeren het nieuwe apparaat. Ik heb inmiddels een magnetron en vaatwasser op deze manier bij de keukenloods geregeld naar tevredenheid.

Assortiment
Het aanbod is voldoende. In alle prijsklassen is er aanbod.

geen

Eric 13-02-2016 Via de website gekocht

Keukeloods heeft een duidelijke site. Duidelijk zichtbaar welke medewerkers online zijn en naar mijn ervaring goed up-to-date (gemerkt aan de wijzigingen in levertijd)

Ik ben zeer content met de afhandeling van mijn bestelling. Na een negatieve ervaring bij een ander keukenapparatuur bedrijf ben ik via internet terecht gekomen bij keukenloods.nl.
Na mijn online offerte aanvraag ben ik binnen een uur gebeld door een van de medewerkers. Hij gaf aan wat de prijs zou zijn en zorgde voor de verdere afhandeling van de bestelling.
Nadat bleek dat de door mij bestelde vaatwasser een levertijd kende werd mij direct een duurder alternatief tegen dezelfde prijs aangeboden. Aangezien ik niet wilde wisselen heb ik de levertijd afgewacht. Op de dag dat de vaatwasser weer beschikbaar was kon ik direct een afspraak maken voor levering en montage in dezelfde week.
Bij de montage bleek vervolgens dat het aansluitkraantje in mijn keuken stuk was. De monteur vroeg mij naar de dichtstbijzijnde bouwmarkt en heeft daar een nieuwe kraan gekocht en geplaatst. Hiervoor hoefde ik alleen de kosten van het kraantje te betalen.
Na de vaatwasser keurig uitgelijnd te hebben met de kastjes in de keuken en de rommel te hebben opgeruimd vertrok de monteur.

Assortiment
Qua vaatwassers (waar ik naar op zoek was) was het assortiment prima op orde.

Aanbeveling
Zie mijn motivatie bij service.

Schouten 13-02-2016 Via de website gekocht

Makkelijker wordt het niet

Alles netjes volgens afspraak

Reeds gedaan

Stephanie 13-02-2016 Via de website gekocht

De website is duidelijk en kon makelijk de product vinden.

De medewerker zijn altijd bereikbaar per email en telefoon.

Aanbeveling
De prijzen zijn heel competitief.

Niek 13-02-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze.

Aanbeveling
Goede, overzichtelijke site, uitgebreid assortiment, levering op afspraak. Zeer tevreden, aanrader!

Angelique ter Haak 13-02-2016 Via de website gekocht

makkelijk gewoon thuis op de bank een nieuwe afwasmachine uitzoeken

snelle levering, duidelijke uitleg, super vriendelijke behulpzame chauffeur

ruime duidelijke keuze

Aanbeveling
al meerdere keren iets besteld en altijd meer dan tevreden

Extra toelichting
top winkel, super prijs kwaliteit verhouding, zeer vriendelijke chauffeurs, super goede apparatuur kortom top winkel

Dorine Nelissen 12-02-2016 Via de website gekocht

prima! besteld en de 2 dagen later in huis!

snel en goedkoop

Assortiment
snelle levering, in prima staat

goedkoopste!

Barbara Offringa 12-02-2016 Via de website gekocht

Ik wist welk artikelnummer ik moest hebben, dus dat was vrij makkelijk. Ook het onderling vergelijken van de artikelen.

Op de website stond levertijd 1 a 2 werkdagen. Dit werden er echter meer. Dat was niet helemaal duidelijk.

Assortiment
Het was een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Aanbeveling
Het is een prima duidelijke website waar je alles goed terug kan vinden.

Extra toelichting
De bezorger liet bijna de bestelling tot twee keer toe vallen. Gelukkig ging dit net goed....

A Stoffels 12-02-2016 Via de website gekocht

Zwaag slecht,geen solomagnetron,geholpen door een jongeman die er niets van snapte.
Toen naar Alkmaar die er 40 in voorraad had maar niet heus, wel een opdringerige verkoper. Toe via Internet besteld omdat we geen zin hadden om ook nog naar Zaandam te rijden. Aflevering was prima!

Assortiment
In Zwaag geen solomagnetron aanwezig, toen wij erom vroegen keek de jonge verkoper ons aan alsof hij daar nog nooit van gehoord had.

Aanbeveling
Verkoper met weinig kennis, wilde ook niet bij andere filialen informeren. Daarna zelf naar Alkmaar gebeld waar wel solomagnetron zouden staan, maar daar probeerde een opdringerige verkoper ons ee combimagnetron aan te praten.

Extra toelichting
Winkels in Zwaag en Alkmaar vielen tegen. Eerder oven en koelkast in Zaandam uitgezocht en daar was volgens ons veel meer voorradig.

Officiele reactie van Keukenloods 16-02-2016

Beste A. Stoffels,

Jammer om te lezen dat u zich niet goed geholpen voelde. Onze excuses hiervoor! Een bezoek aan de winkel zou natuurlijk juist een extra voordeel moeten opleveren (het product echt kunnen zien). Ik ben blij om te lezen dat u uiteindelijk in de webshop bent geslaagd en hoop dat u inmiddels met plezier gebruik maakt van de oven. Graag tot weerziens! Met groet, Emma van Keukenloods.nl

Yvonne Spierings 12-02-2016 Via de website gekocht

Artikelen zij makkelijk te vinden en te bestellen.

Bereikbaarheid is goed, wij hadden een probleem met het bestelde fornuis en binnen een dag stond de monteur voor de deur.

Groot assortiment.

Geweldige service!!

Van der Sanden 12-02-2016 Via de website gekocht

Website werkt goed

Nog niet echt ervaring mee, aan telefoon vriendelijk geholpen.

Website werkt prima,

gonnie 12-02-2016 Via de website gekocht

kon meteen op site zien van het type dat ik had naar een vergelijkbaar type kookplaat

stonden correct te woord wat ik als zeer prettig ervaar en alles duidelijk

Assortiment
de prijs die ik heb vergeleken met andere aanbieders kom je in een vrolijke bui en daarom deze dikke 10!!

Extra toelichting
zowel telefonisch en bezorger/plaatsing als heel prettig ervaren en bij volgende keer wat aan vervanging toe is geen twijfel waar gekocht wordt

Paul Ruis 12-02-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Deskundig advies

Eerste levering van contactdozen verkeerde afmeting t.o.v. koppelbare TL verlichting, is prima en snel hersteld. Inmiddels juiste producten ontvangen.

Assortiment
Zowel bij eerdere aankopen (inbouwoven en afzuigkap) als bij laatste aankoop (combi van TL verlichting en contactdozen onder keukenkastjes) naar tevredenheid keuze kunnen maken. Prijs kwaliteitsverhouding wat mij betreft Oké.

Aanbeveling
Winkel goed bereikbaar, deskundig en prettig personeel, breed assortiment en goede prijs kwaliteitsverhouding

Frans 12-02-2016 Via de website gekocht

Prima website met duidelijke informatie over en specificaties van het produkt.

Het volgen van de bestelstatus op de website had geen meerwaarde.
De gegevens leken niet ge-update te worden. Een e-mail werd snel en adequaat beantwoord.

Assortiment
Ruime keuze en grote varieteit in produkten.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Piet 12-02-2016 Via de website gekocht

Goede site, eenvoudig bestellen, scherpe prijs. Bovendien handige knop voor offerte.

Levertijd was aanzienlijk langer dan de 1 á 2 dagen die op de site stond, plus dat in de bevestiging opeens stond dat het product niet teruggenomen werd, omdat het een zgn Maxiline vaatwasser betrof. Dit hoor je vooraf te kunnen zien. Werd overigens na klacht hierover keurig telefonisch opgelost, vandaar toch de 7.

Assortiment
Heel breed assortiment. Wel zou het netjes zijn meer duidelijkheid te geven over de te verwachten levertijd, deze wordt nu te rooskleurig voorgespiegeld.

Aanbeveling
Klantvriendelijke benadering, goede telefonische feedback,scherpe prijs.

A van der Weel 12-02-2016 Via de website gekocht

ideaal via internet je kunt ze ook bellen voor meer info je wordt correct geholpen.

Prima service tot en met bij je thuis.

Assortiment
grote uitzoek van artikelen, eigenlijk hebben ze alles. En nog voordelig ook!

Aanbeveling
een 10 hebben jullie echt verdiend. Super bedrijf.

Extra toelichting
Dit bedrijf heeft geen toelichting nodig in een woord alles is en wordt perfect geregeld!

Hans 12-02-2016 In de winkel gekocht
Via Gaanderen

Vanuit je stoel je bestelling doen en nog scherpe prijs ook.

Alles perfect verlopen.

Goed assortiment.

Aanbeveling
Van mij krijgen jullie een 10 .

keukenprinses 12-02-2016 Via de website gekocht

Bij de webshop kiezen, vergelijken en bestellen! Supergemakkelijk..

Super!De ene dag besteld, de andere dag geleverd, via de mail op de hoogte gehouden van de bestelstatus.

Assortiment
Hele ruime keuze, aantrekkelijke prijzen

Aanbeveling
Zeer aan te bevelen, erg tevreden

Oostdijk 12-02-2016 Via de website gekocht

Producten zijn goed gesorteerd zodat je snel bij het gewenste product terecht komt.

Snelle service, zowel telefonisch, per mail als qua levering.

Assortiment
Assortiment voldoet aan verwachtingen. Er staat duidelijk of het op voorraad is ja/nee en de verwachte levertijd, en het klopt!

Aanbeveling
Compleet, snel en betrouwbaar.

joke 12-02-2016 Via de website gekocht

fijne site makkelijk de producten te vinden

contact met medewerker via mail erg vlot , telefonisch contact ook prima

Assortiment
alles gevonden wat ik wilde hebben

Extra toelichting
levering van de producten moest op het laatste moment ergens anders , werd goed geregeld

Ruud 12-02-2016 In de winkel gekocht

Goede overzichtelijke winkel

Goede service, echter de medewerker waar ik mee te maken kreeg wist niet veel van de computer af en berekende in eerste instantie een te hoge prijs af

Assortiment
Ik had snel gevonden wat ik wilde

Mirjam 12-02-2016 Via de website gekocht

Website werkt goed.

Er was een fout gemaakt en werd daar direct telefonisch van op de hoogte gesteld.

Genoeg keuze

Aanbeveling
Veel keuze, niet te duur en goede service

Jaap 12-02-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Werden in de winkel gelijk geholpen en goed geadviseerd. Afhandeling ging super snel en konden gelijk de afleverdatum bepalen.

Levering binnen enkele dagen op door ons gewenste datum. Kregen hiervan bevestiging per mail over hoe laat ze zouden komen.

Assortiment
De keuze is gigantisch op de site en in de winkel stonden een hoop showroom modellen zodat we eenvoudig een keus konden maken.

Aanbeveling
Zijn goed geholpen en erg tevreden met de vaatwasser.

N.v.t.

Chris 12-02-2016 Via de website gekocht

5,8

De levering van mijn product was veel later dan eerst aangegeven is tijdens het plaatsen van mijn bestelling. Hier ben ik verder niet over ingelicht door u.

Aanbeveling
Ik weet nog niet of ik deze winkel zou aanbevelen.

Officiele reactie van Keukenloods 16-02-2016

Beste Chris,

Dat valt natuurlijk tegen! U hoort hier altijd berichtgeving over te ontvangen van ons. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat de vertraging in de order aan de aandacht van de Orderverwerking is ontsnapt. Onze excuses daarvoor! We hopen u toch nog eens van dienst te mogen zijn. Met groet, Emma van Keukenloods.nl

Keukenloods Zaandam 12-02-2016 In de winkel gekocht

Gemakkelijk te bereiken, voldoende parkeergelegenheid, grote en overzichtelijke showroom

Denken graag mee en zijn zeer flexibel en transparant

Assortiment
Groot aanbod en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Voor de 2e keer een keuken helemaal naar wens gekocht met alle wensen en luxe die wij willen.

Wojtek Aleksandrzak 12-02-2016 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en duidelijk

Snelle replay snelle service

Zeer ruim, top!!

Aanbeveling
Ik raad iedereen aan om gebruik te maken van de site

Goede prijs kwaliteit verhouding , correcte service , snelle levering

Erik 12-02-2016 Via de website gekocht

Ik had de koelkast met spoed nodig. Dit doorgegeven levering zou op tijd zijn. Werd echter toch later. Gebeld. Geen probleem werd in de avond met spoed geleverd. Top service en dit uit eigen initiatief van keukenloods. Chapeau👍

Aanbeveling
Denken echt met klant mee

Extra toelichting
Koop hier je produkten. Service is top.

P Hopman 12-02-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Ruim overzicht van de spullen

Goede uitleg etc.

Assortiment
De opstelling van de producten was goed overzichtelijk

Extra toelichting
Door een klein probleem aangaande de levering is door afd.planning keurig onze wens uitgevoerd om de twee producten apart te leveren

Fabienne 12-02-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Je kan gewoon lekker rondkijken zonder meteen aangevallen te worden.

Netjes geholpen met de keuze van mijn apparatuur.

Assortiment
Vooral op de webshop is er ruim dan genoeg keuze.