Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20007 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3184 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

marijnus 13-10-2016 Via de website gekocht

mevrouw

Vlotte levering en duidelijk over het tijdstip van de levering. Produkt is in goede staat aangeleverd.

Astrid Damen 12-10-2016 Via de website gekocht

Miele inductiekookplaat

Op zoek naar een Miele kookplaat met precies de juiste afmetingen kwamen we bij Keukenloods terecht. Prima prijs, goede communicatie, perfecte levering en montage. Top prestatie, Keukenloods!

Patrick Lokhorst 12-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle levering

Wij hebben gekozen voor deze shop, omdat vergelijkbare sites duurder waren met de oven die wij wilden kopen. Nadat we de bestelling geplaatste hadden, kregen we kort daarop een mail met de te verwachten leveringsdatum. Dit klopte allemaal. Wat ook meehielp in de keus: de oude oven hebben jullie meegenomen. TOP! Met vriendelijke groet, Patrick Lokhorst

Pluspunten

• Goedkoopst
  • Oude apparaat retour
  • Betrouwbaar
  • Snelle levering

Krijgsman 12-10-2016 Via de website gekocht

Mevr

De shop is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en makkelijk te gebruiken!
De levering is ook heel snel ,de volgende dag al in huis

Miranda 12-10-2016 Via de website gekocht

koelkast

Makkelijk bestellen via de site waar een duidelijk overzicht staat van de gegevens van de koelkast. Dezelfde nog bezorgd. Online betalen ging ook heel gemakkelijk. Super.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • overzichtelijk
  • betaling kan online

henmar 11-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering? , maar niet binnen 24 hr

-snelle 24 hr levering, bleek helaas niet zo te zijn
kom je achter als afspraak-levering wordt gemaakt, had je apart bij bestelling aan moeten geven maar waar? niet echt duidelijk dus!!

Officiele reactie van Keukenloods 12-10-2016

Beste Henmar,

Bedankt voor uw bericht en de tip. Onze verontschuldigingen dat de levering langer duurde dan verwacht.

Ik ga de tip intern bespreken en we zien u graag terug bij Keukenloods.nl

Luuk | Keukenloods.nl

Kees & Johanna 11-10-2016 Via de website gekocht

Goede service

KeukenLoods.nl heeft prima service verleend. We hadden zelf niet op de inbouw maten van de koelkast gelet. Toen de monteur dit constateerde, werd direct een model voor gesteld dat wel zou passen. Deze nieuwe koelkast werd snel geleverd en vakkundig gemonteerd.

Pluspunten

• snelle service
  • goede communicatie
  • verrekening aankoopbedragen goed geregeld

Minpunten

• klein misverstand over restitutie/verrekening

Hein 11-10-2016 Via de website gekocht

Hrml

Gemakkelijke . Klantvriendelijke website.
Bestellen en afspraken maken voor de levering is soepel verlopen.
Oude apparatuur wordt zonder problemen meegenomen. Vriendelijk en kundig personeel

Marianne 11-10-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden, altijd weer, over Keukenloods

Goeie spullen, goeie prijzen, heldere informatie over de spullen en deskundige medewerkers. Ik ben altijd weer heel tevreden over Keukenloods.

Pluspunten

• heldere informatie over de produkten
  • snelle levertijd
  • deskundige medewerkers
  • ruim aanbod

Agnieszka 11-10-2016 Via de website gekocht

Top

Makkelijk te vergelijken en perfecte en snelle service. Een aanrader als je zonder gedoe en snel iets wilt hebben!

Pluspunten

• Snel
  • Goede service
  • Eerlijk
  • Goed advies

Dorinda en Rene 11-10-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen + Online webshop

Prima zaak!

Paar maanden geleden een keuken + apparatuur bij Keukenloods Gaanderen gekocht. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Goed op de hoogte gehouden qua voortgang, prima montage. We hadden alleen geen afzuigkap besteld, wilde de oude houden maar na montage keuken toch maar besloten nieuwe afzuigkap te bestellen. Na een belletje nog een korting gekregen omdat we dus ook keuken bij ze gekocht hebben, top. Je wordt prima op de hoogte gehouden van het bestelproces en levering, helemaal goed!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede communicatie
  • Vakkundige montage

Ellen 11-10-2016 Via de website gekocht

Super

Veel keus,prijstechnisch op internet de goedkoopste en telefonisch goede en snelle service,aan de deur pinnen dus top

Koos de Jong 11-10-2016 Via de website gekocht

Dhr

Gezocht op internet naar een betaalbare vaatwasser, ik kwam al snel bij Keukenloods terecht, zeer goede prijs en snelle levering, de uitleg op de site was heel duidelijk, de betaling was in no-time geregeld, geen enkel probleem ondervonden, de volgende dag al werd de vaatwasser geleverd, mijn volgende aankoop zal zeker bij Keukenloods zijn.
Hartelijk dank

Pluspunten

• snelle levering
  • heel goede prijs
  • makkelijk te bestellen
  • perfecte website

Ronald 11-10-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Zaandam

Top zaak!

Echt een top zaak. Apparatuur uitgekozen, Keukenloods was niet altijd de goedkoopste maar men paste zonder enige moeite de prijzen aan conform de laagste prijs. Aardige en goede service, heldere communicatie en tijdige levering.

Edwin 11-10-2016 Via de website gekocht

Koele toppers

Ik was op zoek naar een inbouw koelvriescombinatie. Nadat ik t gewenste type via Internet had gevonden kwam ik op basis van de prijs, het feit dat inbouwservice werd geboden en de oude apparatuur werd afgevoerd wederom op KeukenLoods terecht.

Ook al was t zaterdag, ik kreeg telefonisch uitstekend advies incl een laatste check op de maten.

Bezorging stipt op tijd en werkelijk klasse ingebouwd, voor dat geld kan ik t nooit zelf zo goed.

Kortom, koele toppers daar bij Keukenloods.nl

Pluspunten

• Telefonisch deskunidg advies
  • Stiptheid levering

Peat 11-10-2016 Via de website gekocht

goede en snelle service!

Op donderdag mijn bestelling gedaan en deze werd keurig zaterdag thuisbezorgd. Helaas ontbrak 1 deel van de bestelling (hiervan was ik niet op de hoogte) maar deze werd de eerst volgende werkdag geleverd. Telefonisch werd ik erg prettig geholpen! al met al dus een goede service en ook een goede prijs!

Pluspunten

• snelle service
  • goede telefonische hulp

Minpunten

• niet op de hoogte gesteld van een deellevering

Brotheo 11-10-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap gekocht

Goede site, snel en duidelijk.
Veel betalingsopties en snelle levering.
De afzuigkap was zeer goed verpakt.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • veel betaal opties

R. Brattinga 11-10-2016 Via de website gekocht

betaalbaar en snel, keukenloods.nl

Omdat wij aan nieuwe keukenapparatuur toe waren hebben we op de site van keukenloods.nl gekeken. De site was overzichtelijk en we konden snel een onderbouwde keuze maken. De aflevering kwam stipt op het door ons gewenste moment.

Pluspunten

• goede site
  • goede prijs
  • stipte aflevering

Guido 11-10-2016 Via de website gekocht

Goede flexibele service en levering

Wij zijn erg tevreden met onze bestelling. In het voortraject hebben wij regelmatig telefonisch contact gehad en werd er alle tijd vrij gemaakt voor een goed advies. Ook werd er met ons meegedacht en voldoende alternatieven geboden. Door een kleine vergissing aan onze kant, hadden we de verkeerde hoogte afwasmachine besteld. Hier werd zelfs twee weken voor levering niet moeilijk over gedaan en kosteloos aangepast naar het juiste model. De levering werd goed aangekondigd en tot in de huiskamer bezorgd. De oude apparatuur werd kosteloos meegenomen, wij hebben dit als erg prettig ervaren.

Kortom, wij bevelen Keukenloods.nl aan onze familie en vrienden aan!

Pluspunten

• Flexibele service
  • Goed advies
  • Levering tot in de woonkamer
  • Goede prijzen

Wim 08-10-2016 Via de website gekocht

Snel is niet altijd goed, kopen via deze webshop wel!

De webshop is zeer heldere en duidelijk. Een zeer snelle levering (binnen 20 uur) en een uiterst vriendelijke chauffeur.

Jessica 07-10-2016 Via de website gekocht

Zanussi combimagnetron ZBC40440XA

In eerste instantie zou het product bezorgd worden, maar omdat ik het eerder wilde hebben was ophalen geen probleem en in mijn geval een kleine moeite aangezien de loods dichtbij was

Ter 05-10-2016 Via de website gekocht

SMEG inbouwapparatuur

Vlot geregeld, prima back-office hulp en een service wat je tegenwoordig niet vaak vindt. Op tijd geleverd volgens afspraak! Mooie Smeg's!!!

Heerdink G 05-10-2016 Via de website gekocht

Geweldige ervaring met Keukenloods gehad.

Ik kende de Keukenloods niet ,tot dat ik een inductiekookplaat en combimagnetron wilde kopen. Even googelen en kwam Keukenloods tegen, gebeld met een van de medewerkers
een goed gesprek gehad. Online de spullen besteld, keurig orderbevestiging en factuur per mail ontvangen. Afspraak gemaakt met het inbouwteam , monteur was keurig op de afgesproken tijd, de producten naar alle tevredenheid ingebouwd had daarna nog een paar vragen per email ook deze perfect beantwoord. Ik kan niet anders zeggen dan TOP Team.
m.vr. gr

GP 05-10-2016 Via de website gekocht

Indesit

Levering door onderaannemer voldeed helemaal aan de verwachting. Je weet waar je aan toe bent. Levering binnen 24uur. Zondag besteld.
Vooraf wilde ik wel weten of de oude machine zou worden opgehaald, nu bleek dat pas bij de opdrachtbevestiging.
Klantenservice niet bereikbaar op zondagavond, verwacht ik ook niet. Echter het lijkt alsof je met iemand contact kunt zoeken.
Assortiment volstaat, keuze genoeg. Ook in budget segment.

Pluspunten: Verwachting voldoet; Levering binnen 24 uur, zondag besteld
Minpunten: Ophalen oude apparaat onduidelijk

Pluspunten

• Verwachting voldoet
  • Levering binnen 24 uur, zondag besteld

Minpunten

• Ophalen oude apparaat bij bestlling onduidelijk
  • Bereikbaarheiheid klantenservice

Peter 04-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede informatie over de garantie

garantie uitleg was helder, site en product informatie was overzichtelijk en duidelijk. Tevens was de prijs gelijk of lager dan andere aanbieders. Ook de bijbehorende reviews gaven informatie/antwoorden die duidelijk waren over passen in keukens. Dus super tevreden. Ook snelheid van levering en de levering waren keurig op tijd en corerect.

Pluspunten

• garantie uitleg
  • ssnelheid+ levering
  • gemakkelijk begrepen site

Harrie 04-10-2016 In de winkel gekocht
Hoorn/Zwaag

Zo snel als INDUCTIE

In Hoorn een inductie-kookplaat bekeken.
Door hen geregeld dat ik dezelfde morgen nog de plaat kon ophalen in Opmeer waar deze voorradig was. Super snel geregeld dus en dik tevreden.

Maria 03-10-2016 Via de website gekocht

kapotte koelkast

En dan plotseling is de koel-vrieskast stuk. Dat is midden in de zomer echt geen grap.. Gelukkig konden we onze spullen onderbrengen bij 2 van onze kinderen die in de buurt wonen. Een nieuwe uitgezocht, op internet gekeken waar deze het goedkoopste was en waar de levertijd goed was. De Keukenloods kwam er goed uit, scoorde ook hoog op klantvriendelijkheid. Dat bleek te kloppen. Er stond een levertijd van ca 1week, dit werden 9 weken. En toch zijn we tevreden. Dat komt omdat we uiterst vriendelijk werden behandeld, er werd met ons meegedacht, we konden iets anders kiezen, maar er werd ook eerlijk gezegd dat wat wij wilden niet echt in een vergelijkbare variant te vinden was. Als we toch nog van mening zouden veranderen, konden we er nog steeds vanaf. We konden een kleine koelkast en een kleine vriezer lenen van een vriendin en besloten te wachten. De aflevering ging ook prima: we werden telefonisch en via email op de hoogte gesteld dat de bestelling binnen was en 2 dagen later stond hij in ons huis. Waarbij de bode ons goede tips gaf over het op de juiste manier binnen krijgen van het enorme apparaat. En nu genieten we dagelijks van onze prachtige en praktische nieuwe Amerikaanse koel-vrieskast!

jant 03-10-2016 Via de website gekocht

aanschaf inbouw koelkast

eerst op google gekeken en bij keukenloods uitgekomen. Goed geholpen. De volgende dag deze kunnen inbouwen. prima service.

Pluspunten

• goed advies gekregen
  • snelle levering

Minpunten

• Chat kan beter lange wachttijden voor antwoord

M. Wiers 03-10-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Gas kookplaat

Uitstekende service, snelle levering en voldoende keuze, overzichtelijke webwinkel en prima geholpen in de winkel.

Pluspunten

• snelle levering

K 03-10-2016 Via de website gekocht

Geweldige service!

Voor deze winkel gekozen vanwege de ruimte keus, goede prijs en ruime voorraad waardoor snel geleverd. Toen een onderdeel beschadigd bleek kreeg ik zeer snel een nieuwe toegestuurd! Zelfs de bezorger was vriendelijk en kon zich de vorige aflevering nog herinneren. Zal hier zeker blijven bestellen.

• Veel keuze/voorraad

Robby 03-10-2016 Via de website gekocht

Dhr. Jhingoeriesingh

Levering is goed geweest, was ik thuis geweest dan had ik m n week eerder in huis, service is goed geweest, klachtbehandeling tot nu toe is goed.

Charlotte 03-10-2016 Via de website gekocht

Goede service en nette prijs

Keukenapparatuur voor onze nieuwe keuken bij Keukenloods gekocht. Van begin tot het eind een goed gevoel over gehad. De communicatie verliep soepel, alles was duidelijk, de prijzen waren goed en uiteindelijk tevreden over de levering en gekochte apparatuur.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • goede communicatie

Maurice 03-10-2016 Via de website gekocht

Een goedkope oplossing tegen uitstekende kwaliteit + service

Wij hebben gezocht naar een goedkope oplossing om onze keuken aan te passen en waren verrast dat bij de lage prijs ook nog uitstekende service hoorde. Tot en met het helpen inladen van de apparatuur. Echt top !!

• Service
  • Reactie snelheid

Minpunten

• Winkel /loods nodigt niet uit

Top service 03-10-2016 In de winkel gekocht

Goede service Almere buiten

Ik ben door een erg vriendelijke personeel geholpen. Ik was op zoek naar een goedkope vaatwasser met wel enkele functies. In samenspraak de juiste kunnen kiezen en ik kon het direct meenemen. Top service !

P.P.M. Jacobs 29-09-2016 Via de website gekocht

SUPERTOP

Super snelle levering.
Het binnen glas in de oven was verkeerd geplaats, zeker geen fout van keukenloods,
maar is supersnel opgelost.
Nogmaals hartelijke dank.

Erik 29-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Overzichtelijke webshop, snelle levering, mogelijkheid tot betalen (ook met pin) aan de deur. Kortom, prima service voor een goede prijs!

Han_t_H 29-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Miele vaatwasser

De keukenloods heeft een hele goede prijs / kwaliteit verhouding. Op de overzichtelijke website is de informatie makkelijk te vinden. De vaatwasser was echter niet op voorraad maar kwam uiteindelijk toch nog een week eerder dan aanvankelijk werd gedacht. ( 2 weken)

Pluspunten

• Goede prijs
  • Duidelijke website

Minpunten

• artikel niet op voorraad

Donk-Rijksen 28-09-2016 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Keukenloods!! Mooie ervaring

We zijn door het personeel betrouwbaar en deskundig geholpen met veel plezier nu aan het koken.
Het inbouwen is ook zeer soepel gegaan en de keuken stond binnen een dag!
Niets was ze teveel en zijn ze zelfs 3 keer ter plaatse geweest om mee te denken hoe het e.e.a. op te lossen!

Tonnie louwers 28-09-2016 Via de website gekocht

Dikke duim

Omdat ik er via de site niet goed uitkwam heb ik gebeld en werd ik heel vriendelijk en tot volle tevredenheid geholpen,de persoon aan de telefoon was zeer behulpzaam.Ook de verdere verloop was heel goed. Dikke duim

wydrie 28-09-2016 In de winkel gekocht
waddinxveen

goede service en zeer lage prijzen

Het assortiment is groot en de prijzen superlaag en toch een fysieke winkel waar je naar toe kunt om alles te bekijken.

JP 28-09-2016 Via de website gekocht

beter gewend maar komt vast goed

Heb vaker iets besteld, altijd prima geholpen, alleen nu een vaatwasser ontvangen met transportschade, wacht nog op reactie. Nu een week verder. Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt, alleen jammer dat nu een week na eerste melding, nog geen antwoord is gegeven.

Officiele reactie van Keukenloods 29-09-2016

Beste JP,

Vervelend om te lezen dat de vaatwasser transportschade heeft opgelopen. Kunt u mij uw ordernummer sturen? Dan kan ik u verder helpen.

Luuk | Keukenloods.nl

Jan Janssen 28-09-2016 Via de website gekocht

Snel , fijn en goed geholpen, per comp./tel./en praktisch.

Ben tevreden met behandeling en aangekocht product bij U. Werd vlot en deskundig bijgestaan met o.a. advies per telefoon.

Jos J 28-09-2016 In de winkel gekocht
Gouda

aankoop inbouwkoelkast

Deskundige hulp wat betreft inbouwproblemen, ondanks de overzichtelijke site nodig. Inbouw via aanbevolen installateur verliep vlekkeloos.

Pluspunten

• deskundigheid
  • bereikbaarheid

MtHB 27-09-2016 Via de website gekocht

Siemens inbouwkoelkast

Model bleek niet meer voorradig. Passend alternatief aangeboden. Levering volgens afspraak. Er ontbrak iets, dit werd binnen enkele dagen na tussenkomst van keukenloods netjes door Siemens nabezorgd!

Pluspunten

• Service bij bestelling
  • Service na aflevering
  • Betalen bij aflevering
  • Zeer passend alternatief aangeboden

Minpunten

• Aangeboden artikel niet leverbaar

Osman Unal 27-09-2016 Via de website gekocht

Zeer scherpe prijzen & super service!!!

Ben via vergelijk.nl op keukenlood.nl terecht gekomen. scherpste prijs en een super snelle levering met een hele goede service!!! zoals afgesproken half uur voor de levering nog gebeld door de bezorger en met veel zorg de product tot op de millimeter geleverd. vriendelijke mensen en verdienen zeker een goed woord!! kortom ben zeer tevreden en zeker een aanrader!!

Pluspunten

• beste prijs
  • vriendelijk
  • snelle levering
  • goede nazorg (vragen of alles naar wens is gegaan)

rosing 27-09-2016 In de winkel gekocht
Veendam

mevr.

Dit vs de 2e keer dat we een apparaat kopen bij de Keukenloods. We zijn goed geholpen in de winkel. Er waren duidelijke afspraken over levering. Precies op tijd was de levering.
We zijn helemaal tevreden over het product.

Govert 27-09-2016 Via de website gekocht

Miele inbouwvaatwasser

Via de webshop een Miele inbouw vaatwasser besteld en gelijk online betaald. Kort erna de bevestiging gekregen dat dit type niet eer leverbaar was. Het model erboven voor dezelfde prijs gekregen, Heel netjes van Keukenloods. Vaatwasser netjes binnen het tijdvak dat aangegeven was geleverd tot in de keuken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Minpunten

• niet zo'n mooie website

henk 27-09-2016 In de winkel gekocht
zaandam

oven en kookplaat

zeer vriendelijke hulp in de winkel. na levering hadden wij wat opmerkingen over het product, die gelijk naar volledige tevredenheid opgelost werden. wij waren blij verrast en content

Pluspunten

• vriendelijk
  • servicegericht
  • klantverwachting ingevuld
  • terzakekundig

Marco 27-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon erg goed.

Super service van het verkoopteam van keukenloods ze namen via de chat alle tijd om ons goed van dienst te zijn en kwamen met de goede suggesties. scherpe prijzen en een snelle levering, door een zeer correcte vervoerder die ook de wagen zeer netjes op orde had. De zeer vriendelijke chauffeur bracht de door ons bestelde kookplaat netjes in de keuken. Een dikke 9 van ons omdat er natuurlijk altijd ruimte voor verbetering moet zijn.

Pluspunten

• service van het verkoopteam
  • scherpe prijzen
  • snelle levering

Michael Hofmann 27-09-2016 In de winkel gekocht
Zwaag Nh

Top koop bij Keukenloods

Leuke winkel van de Keukenloods in Zwaag.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer snelle levering van het juiste materiaal en nog het goedkoopste ook.!

Pluspunten

• Persoonlijk
  • Snelle levering
  • Goedkoopste aanbod
  • Uitgebreiden keus

Minpunten

• Warme winkel (geen airco)