Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Hunen 24-02-2021

Netjes bij de achter deur afgeleverd en de oude meegenomen ook op tijd zoals afgesproken

jan den Drijver 24-02-2021

Levering vaatwasser voor een eerlijke prijs op zelf te bepalen tijdstip (zaterdag )
Oude vaarwasser ook meegenomen
TOP !

Ivo 24-02-2021

Zeer correcte levering. Netjes 30 minuten van te voren word je gebeld. Oude apparaat kan mee terug.

Esther 24-02-2021

fijne internet site en makkelijk om artikelen te zoeken. Het bestellen ging ook makkelijk en snel. Het leveren was top, ik werd goed per mail en sms op te hoogte gehouden van de levering. De chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam! De oude vaatwasser heeft hij gratis mee genomen en zwaaide toen hij weg reed.

Marieke 24-02-2021

Vriendelijke medewerkers, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de levering was zoals afgesproken. Gewoonweg niets op aan te merken!

vlaar 24-02-2021

mooie producten voor in je huis. En zeer goede service! en klantvriendelijk!

Joe Donders 22-02-2021

Alles volgens planning gegaan, op tijd geleverd en vooraf ook technische gegevens voor inbouw gekregen.
Zeer tevreden!

Marianne 21-02-2021

Snelle en duidelijke reactie , ook in de chatbox. Goede prijs -kwaliteit verhouding, en prima after-sales .

Martin, wageningen 21-02-2021

Ik wilde een Siemens vaatwasser bestellen. De volgende dag kreeg ik al een email dat deze helaas niet leverbaar was. Daarbij kreeg ik twee alternatieven aangeboden. Een van de alternatieven was voor mij helemaal prima en de dag erna werd de vaatwasser geleverd.

Omdat de chauffeur geen ruimte in de vrachtwagen had, kon hij de oude vaatwasser helaas niet meenemen, maar na 1 mailtje werd er al een nieuwe pick up ingepland.

De chauffeur die kwam leveren was ook erg vriendelijk.

Al met al een goede prijs betaald en zeer goede service. Vaatwasser AEG FSK52617P doet het ook fantastisch. Wat een verademing dat we weer een werkende vaatwasser hebben.

P. Joosten 21-02-2021

N nieuwe oven ruim op tijd gekocht, keurig op tijd geleverd. Helaas schade aan de deur, maar ook dat heeft keukenloods netjes opgelost. Het enige nadeel is dat er soms wel meer als een dag overheen ging met mailen, en dat de schade alleen via een formulier gemeld kon worden. Ik heb pas later gemeld dat ik door de schade de oven niet durfde te gebruiken, toen ging het meteen een stuk vlugger, waar ik blij mee was. De monteur is inmiddels langs geweest, im mag de oven gewoon gebruiken, zodra de deur binnen is gaan ze deze vervangen. Ik ben tevreden ☺

Anne-Marie 20-02-2021

Voor ons nieuwe huis zijn wij op zoek naar inbouwapparatuur voor onze keuken. We hadden een video-afspraak met Amanda van de vestiging Utrecht. Een heel enthousiaste en professionele dame. Ze nam alle tijd om ons te begeleiden in de keuzes die wij konden maken en wist dat op een efficiënte manier te doen, waarbij ze snel tot de kern van onze behoefte wist te komen. Echt een TOPper!!

Carlien 19-02-2021

Wat een goede klantenservice! Telefonisch zeer goed geholpen en in een later stadium via de mail na wijziging order.

Roy 19-02-2021

Duidelijke website en goede mogelijkheden te vergelijken. Scherpe prijs en snelle levering. Waarom moeilijke doen als het via Keukenloods makkelijk kan...

Jef mutsaers 19-02-2021

Perfecte levering en montage door deskundigen mensen verpakking en oude apparaten retour👍

Fam van dijk 19-02-2021

Wij hebben zeer goede ervaring met de keukenloods. Onze combimagnetron begaf het tijdens de lockdown, dus geen winkels die je kan bezoeken. Lastig wat kies je dan. Uiteindelijk kozen we veilig t merk wat we eerder ook hadden. Bestelling geplaats wat bleek de combi was zodanig beschadigd aangekomen op distributiecentrum dat we mail met excuus kregen, dat ze nieuw besteld hebben, we een mooi koksmes kado kregen en alles snel geregeld werd. Prima kan gebeuren, een aantal dagen later bericht dat de gekozen combi niet snel leverbaar was, maar als alternatief kregen we het nieuwere en duurdere broertje aangeboden voor de prijs van de andere. Deze werd snel en keurig afgeleverd. Onze ervaring met dit bedrijf is dat ze staan voor goede menselijke service en verantwoording nemen voor zaken die niet goed verlopen. Klasse

Linda 19-02-2021

Perfecte service en zeer professionele personeel die de koelkast hebben geïnstalleerd.

Oostenrijk 19-02-2021

Intensieve en erg helpende begeleiding via de chat ter voorbereiding van de aankoop.
Goeie en persoonlijke begeleiding.
Erg goeie prijs en dito kwaliteit.
Levering en installatie naar tevredenheid.
Binnenkort moet er weer keukenapparaten vervangen worden. We komen zeker terug!

W. Ruiter 18-02-2021

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik een braadsensor pan zocht, en die hebben ze niet bij zoveel shops, ik kwam bij keukenloods terecht, de prijs leek mij ook goed, en heb besteld, goede informatie over de levertijd en keurig op tijd en netjes verpakt geleverd, super !

Dick 18-02-2021

Prima afhandeling en bezorging, track & trace werkt goed.
NB: als product niet geleverd kan worden wordt zonder overleg een ‘nieuwer’ model geleverd. Wel voor dezelfde prijs. Is alleen terug te zien op de orderbevestiging/factuur.

Johan Karels 18-02-2021

Prima vlotte bezorging en plaatsing nieuwe koelkast.
Vriendelijke bezorger.
Oude koelkast en verpakkingsmateriaal werd mee teruggenomen.

Peter 18-02-2021

Bestelling en levering prima op orde. Binnen netjes vooraf aangegeven tijdslot.

Riet Smid 18-02-2021

Goed geadviseerd door verkoper. Met plezier deze koop gedaan. Alles wat verkoper vertelde en had afgesproken goed afgewerkt. Alles klopte. Heel goed tevreden.

Erik 18-02-2021

Shop was helder en overzichtelijk, bestelling was snel gemaakt, snelle opvolging van de vraag om montagehulp.
Helder overzicht van de status van de bestelling en wanneer de levering zou zijn.

W.J. Ramaker 18-02-2021

Prima winkel. Snel en deskundig geholpen. Zeer vlotte levering. Montage door Emiel ook prima verzorgd. Door Emiel is het gebruik van de Quooker uitstekend uitgelegd.

Marco 18-02-2021

Goed geholpen met het selecteren van de juiste inductieplaat en met wat vragen omtrent de status van de bestelling. Na installatie van de inductieplaat deze nu in gebruik en hij bevalt erg goed en heeft meer power dan onze vorige. Ruimte op zo'n plaat is belangrijk zodat de pannen elkaar niet in de weg staan.