Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3199 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 16-01-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Tevreden

Wij zijn tevreden over onze aankoop bij Keukenloods, goede voorlichting bij ons bezoek aan de winkel in Nederweert.
De aflevering was volgens afspraak.

Olivier 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop kookplaat

Redenen waarom ik koos voor een aankoop bij keukenloods:
- De beschrijving van het product was duidelijk
- productkennis van medewerker was goed
- site en medewerkers kwamen betrouwbaar over
- medewerker kon goed aangeven wanneer product geleverd zou worden.
- medewerker nam tijdens eerste contact meteen contact op met leverancier voor levertijd
Prijs was niet de laagste maar bovenstaande heeft doorslag gegeven.
Prettig was:
- medewerker checkte details na plaatsen van bestelling
- aankoop werd opbeloofde dag en tijdstip geleverd

Minpunten

• Dit formulier is niet geschikt voor smartphones
  • Mag maar 50 karakters gebruiken in dit veld

C.Duijn 16-01-2017

vaatwasmachine

Wij zijn heel tevreden met deze shop.Dit is de tweede keer dat wij iets gekocht hebben.De eerste keer was een inbouw koelkast en nu een inbouw vaatwasser. De uitleg was van alle 2 heel goed voor het inbouwen. We zijn heel tevreden en onze portemonnee ook.Als we weer iets nodig hebben gaan we zeker daar naar toe.We zullen zeker andere mensen deze shop aanbevelen.

Peter 16-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling Siemens vaatwasser

Het bestelproces loopt soepel, Keukenloods is het goedkoopst en 14 uur later wordt er gebeld en staat de vaatwasser voor de deur...ook wordt de oude meegenomen, super!

CHS Vastgoed 16-01-2017 Via de website gekocht

CHS Vastgoed

Prima behandeld de order, na bestelling werd ik gebeld dat er een ander type machine wordt geleverd, maar bij plaatsing bleek deze niet te passen, Daarna de goede geplaatst. Ik kan niet anders zeggen dan uitstekend afgehandeld deze order.

Emmely 16-01-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

De apparatuur die ik online besteld had werd de volgende werkdag geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur die voorzichtig met de spullen is omgegaan. Helaas was de koelkast toch niet je juiste maat maar deze werd gewoon weer thuis opgehaald. In de vestiging in Roosendaal heb ik een aanrechtblad besteld en ook hierbij werd ik zeer vriendelijk en kundig geholpen, terwijl de verkoper eigenlijk lunchpauze had.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prettige klantenservice

Michael s. 16-01-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Zeer tevreden

Wachttijd duurde omdat hij niet leverbaar bij de fabriek was iets langer.
Voor een mooie prijs, (bij de concurrent duurder en er ging hier ook nog een korting erbij af) een heel mooi gasfornuis.
Netjes opgebeld voor de levering, en zelf een tijd kunnen kiezen.
Zeer tevreden.

Hoogervorst 16-01-2017 Via de website gekocht

prima service goede spullen

prima service goede afhandeling snel geleverd
goede webside zeker aan te bevelen bij anderen als ze iets nodig mochten hebben

G. Hemmink 16-01-2017 Via de website gekocht

Top&vlot

Na wat speuren op het internet bij keukenloods uitgekomen. Na telefonisch contact goed advies gekregen. O.a. Welke afzuigkap precies kon passen in de bestaande keukenkastjes.
Prima en snelle levering.

Pluspunten

• Goede telefonische service
  • Snelle levering
  • Scherpe prijzen

Nikki Wijkniet 16-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

We hebben een vaatwasser besteld bij keukenloods. We konden zelf een leverdatum kiezen, dat is fijn! Verder is er duidelijke communicatie per mail over hoe laat ze komen (en nog een herinnering per sms). Andere pluspunten waren dat de oude vaatwasser weer werd meegenomen en dat ik met de pin kon betalen bij aflevering. Zeer tevreden over keukenloods.nl

Pluspunten

• Betalen met pin bij aflevering
  • Bezorgdatum zelf kiezen

Runar 16-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast, goed advies en snelle levering

Via prijs vergelijken uitgekomen bij keukenloods. Daar nog advies via telefoon gevraagd omdat ik op zoek was naar een afwijkende breedte van 70cm. Omdat er geen zoekfunctie op breedte is heb ik even gebeld of er nog alternatieven waren.
Gelijk telefonisch besteld en de volgende dag geleverd.

Teun S 15-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Plaatsing nieuwe afzuigkap keuken

Prima service en secuur geïnstalleerd door het installatieream van klantvriendelijke mensen van Keukenloods! Afspraak maken ging eenvoudig en levering was op de juiste tijdstip van de afspraak.

Pluspunten

• Netjes gewerkt
  • Prima apparaat

Fam. Konings 15-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Wij hebben een nieuwe vaatwasser besteld en werden keurig nagebeld om te controleren of de nieuwe vaatwasser in onze bestaande keuken past ! Prima geregeld !

Pluspunten

• Er word meegedacht !
  • Keurig op tijd geleverd

Christiaan 14-01-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap Whirlpool schouwkap

Duidelijke site en levering zoals het beschreven staat.
'S avonds besteld en 2 werkdagen later ontvangen zoals beschreven.
Wordt keurig geleverd op tijdstip welke je vooraf via de mail ontvangt

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Werkt naar behoren

Minpunten

• Rammelt op hoogste stand
  • Handleiding niet echt duidelijk

Kris boogers 14-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, goede prijs!

Zondag avond om 20 u gebeld om levering te cancelen( omwille van te grote oven besteld) die maandag ingepland stond . Woensdag hadden we onze juiste combi oven al. Prima service en zeer goede prijs !

Marjolein 14-01-2017 Via de website gekocht

Oven

Mooie oven aangeschaft werkt goed, goede levering Bij nieuwe aanschaf gaan we zeker op de site van keukenloods kijken!

gj bruyn 14-01-2017 In de winkel gekocht
zaandam

fijne winkel met goed advies

We kwamen in de winkel om te kijken naar een type oven. Na een fijn gesprek met een adviseur heeft hij ons geadviseerd om naar een heel ander type oven te kijken.
Thuis gekomen zijn we nog steeds zeer tevreden met de oven

Pluspunten

• advies
  • prijs

J.v.Benthem 13-01-2017 Via de website gekocht

J.van Benthem

De site is prima verzorgd; er is volop keuze voor de diverse artikelen en de prijzen liggen gunstig t.o.v. andere bedrijven. Met bestellen van een artikel gaat makkelijk en indien er iets niet goed is wordt er direct actie ondernomen. Top.

Pluspunten

• Komen belofte na

Minpunten

• Transport bode slotdig
  • Slordig

Pieter 12-01-2017 Via de website gekocht

Keukenloods.nl Duidelijke site, scherpe prijzen.

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en plaatsing van onze nieuwe Bosch inbouw koelvries combi. Keukenloods heeft een duidelijke website en scherpe prijzen. Het was gemakkelijk om contact te maken. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het bestelproces. Levering en plaatsing is snel gegaan.

Pluspunten

• Goede prijs
  • snelle levering

Bjorn 12-01-2017 Via de website gekocht

Bosch SMV40C2EU

Donderdag 29 december om 23:30 een vaatwasser besteld bij Keukenloods.
Volgende dag om 16:00 kwamen ze de vaatwasser brengen en ook nog eens boven neer gezet!!

Product is helemaal wat ik ervan verwacht had.

Top service!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Productbeschrijving goed.

S.F. van Nuland 12-01-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk scherp geprijsd en snel geholpen

bijzonder meedenkend en super scherp! Had offerte verkregen van diverse leveranciers, maar echt: Keukenloods spant echt de kroon. Netjes geleverd aan huis. Voordeel: apparatuur is sneller in huis dan je keuken....

• Snelheid
  • Aan huis geleverd

Ronald 12-01-2017 Via de website gekocht

Miele inductieplaat

De Keukenloods is snel en vakkundig en had de kookplaat veel goedkoper staan dan andere websites. Ik zou ze de volgende keer zeker weer gebruiken.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goede service
  • voordelig

Minpunten

• Geen instructie welk merk pannen niet te gebruiken

Klant uit Alkmaar 12-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima winkel

We hadden een nieuwe koelkast nodig die paste in onze bestaande keuken. Na advies hebben we een koelkast uitgekozen en deze werd snel en zonder problemen afgeleverd. De koelkast hebben we zelf ingebouwd en deze paste precies. Al met al een prima winkel.

Maarten 12-01-2017 Via de website gekocht

Na bestelling van de Bosch vaatwasser online
kwam deze na 2 dagen . Ik heb een goed gevoel over de Bosch vaatwasser inbouw
SMV40C20EU.Hij droogt zelfs op het korte programma heel goed

J Boelen 12-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijk, goede beschrijving van het product, zeer snelle regeling en natuurlijk de lage prijs.
Wij hebben onlangs (tussen kerst en oud jaars dag) een nieuw Smeg fornuis aangeschaft via de website, deze werd de volgende dag geleverd. Hij is nu een week ingebruik en voldoet aan alle verwachtingen.

sjon 12-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Wij hebben een Siemens inductie kookplaat besteld via Keukenloods.nl tijdens de kerstperiode. Het bestelde artikel bleek achteraf niet meer leverbaar, Keukenloods heeft vanuit zichzelf een nieuwere en duurdere versie van Siemens geleverd zonder meerprijs. Kookplaat ook laten inbouwen door het eigeninbouwteam. Zowel levering als inbouw prima op tijd volgens afspraak. Gewoon uitstekende service.

Pluspunten

• service
  • eigen inbouwteam
  • snelle levering

Robert 12-01-2017 In de winkel gekocht
Watergang

Zeer behulpzaam

Recent een grote Amerikaanse koelkast gekocht bij Keukenloods. Was wat gedoe met de vervoerder die het apparaat kwam brengen over datum en tijdstip. Keukenloods medewerkers reageerden direct en zorgden voor aflevering op gewesnte datum.

Pluspunten

• snelle reactietijd
  • meedenken om probleem op te lossen

Cynthia 12-01-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

zeer goed geholpen met het zoeken naar een kookplaat met afwijkende inbouwmaten.jammer genoeg geen `live `model kunnen zien in de winkel,maar wel op de webshop.

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • nemen de tijd om mee te denken

Carien 12-01-2017 Via de website gekocht

Koop geannuleerd

Ik kocht via de website een vaatwasser van Siemens (SM69M002NL), maar nadat ik de aankoopbevestiging in mijn mail kreeg, bleek het model net iets anders te zijn (SM69M001NL). Dus ik bel hierover op en kreeg een vriendelijke maar snel pratende medewerker die me uitlegde dat het model dat ik kreeg net iets uitgebreider en zelfs wat duurder was. Maar toen ik de modellen vergeleek op hun site bleek van het model geen prijsopgave te zijn. De uitleg was dat het een winkelmodel van Siemens betrof en ze daarom de prijs van Siemens niet mochten vermelden, anders zouden ze problemen krijgen.
Uiteindelijk heb ik de modellen bij Siemens zelf vergeleken en bleek het model dat ik zou krijgen (maar niet had besteld) €130,00 goedkoper was. Het had een aantal andere functies en ook een kunststof binnenbehuizing. Het model dat ik zelf wilde had een RVS binnenbehuizing.
Al met al heb ik zonder problemen mijn bestelling kunnen annuleren en enkele dagen had ik ook weer mijn geld terug op mijn rekening.
Maar toch, na een aantal reviews gelezen te hebben op diverse sites, waaruit blijkt dat ze dit vaker doen, is dit voor mij een reden om nooit meer iets te bestellen bij hun.

Officiele reactie van Keukenloods 12-01-2017

Beste Carien,

Wat vervelend om te lezen dat het niet naar wens is verlopen. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of ik misschien nog iets voor je kan betekenen. Ik hoor het graag!

Emma | Keukenloods.nl

Menno 11-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Goed advies, mooie keuken, scherpe prijs.

Michel gaf ons goed advies, dacht goed mee. Na de plaatsing moesten er nog wat kleine zaken opgelost worden. Duurde iets te lang, ook door de feestdagen, maar het werd allemaal prima opgelost, dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Goed advies
  • Veel keuze
  • Scherpe prijs

Minpunten

• iets beter communiceren over kleine puntjes

Josè van Eeert 11-01-2017 Via de website gekocht

vertrouwd winkelen

zeer vertrouwelijk is een groot pluspunt en netjes
te woord gestaan met duidelijke afspraak heel corect dank u wel

Ronald 09-01-2017 Via de website gekocht

inductie kooplaat

Bestelling van gewenste kookplaat bleek op orderbevestiging automatisch omgezet naar ander type. Eén belletje was genoeg om alsnog het gewenste model geleverd te krijgen. Wel even opletten dus.

Pluspunten

• éen belletje en gewenste model alsnog geleverd
  • prijs

Minpunten

• bestelling autoimatisch omgezet naar ander type

Peter 09-01-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

PvH

Met een duidelijke informatie en een scherpe prijs werd een deal gesloten, die vergelijk met andere webshops kan doorstaan. Levering keurig en op tijd. Betaling per pin bij levering. Alles prima.

Pluspunten

• volledig programma
  • showroom
  • scherpe prijs
  • levering op maat
  • betaling bij levering

Hoekstra 09-01-2017 Via de website gekocht

Goed, Snel en duidelijk

Onlangs alle apparatuur voor onze nieuwe keuken besteld bij Keukenloods. De bestelling was erg prettig, eerst via website en daarna aan de telefoon. Wat me opviel was dat ze graag willen verkopen en daar ook veel voor doen maar, in tegenstelling tot sommige reguliere keukenzaken, je tijd geven om er rustig over na te denken.

De communicatie is helder en snel. Ook geen 'gedoe' bij levering. 1 artikel was niet meer leverbaar maar werd vervangen door een duurder exemplaar voor dezelfde prijs. Top!

Rustig zelf uitzoeken, geen hijgerige verkoper achter je of zo. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Lage en duidelijke prijzen
  • Bereikbaarheid

Marcel 09-01-2017 Via de website gekocht

Keukenapparatuur

Snelle service en goede levering. Na telefonisch contact binnen een paar uur een offerte ontvangen. Na akkoord werd er goed meegedacht over het levermoment en werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering. Bij levering werd alle apparatuur netjes binnen gezet.

Pluspunten

• Snel service
  • Goede prijs
  • Goede levering

Petar Angelov 09-01-2017 Via de website gekocht

Sharp price and fast delivery

The price for the product was the lowest on the market, with the fastest delivery time. Communication was also efficient via both email and SMS. The only downside was that the delivery guy refused to bring the oven further than the front door.

Pluspunten

• Price
  • Delivery time

Minpunten

• Delivery service

Keukenloods Roosendaal. 09-01-2017 In de winkel gekocht

Goed overzichtelijk.

Goed geholpenen zeer vriendelijk.
We zijn te vrede en hoe ze de klanten benaderen.
Ze hebben er veel tijd in gestoken om te verkopen.

Pluspunten

• We zijn er meer bij je geweest

Anita 08-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Telefonisch contact zeer prettig, denken echt mee met de klant en zoeken naar passende oplossingen als je er zelf niet uitkomt

Hans H 08-01-2017 Via de website gekocht

Hans H

Zoekend naar het product kwam ik op Keukenloods.nl en vond dat de site Makkelijk toegankelijk was, en dat er eerlijke prijzen worden gehanteerd.

Pluspunten

• snelle levering
  • meteen bericht dat niet alles op voorraad was
  • Bij navraag vriendelijk geholpen
  • Behulpzaam

Minpunten

• bestelling niet compleet

Chris 08-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Het juiste product voor een goede prijs. Aflevering viel verder niets op aan te merken, bezorger belde op toen hij voor de deur van de flat stond om te controleren of hij op de goede plek stond, alles prima afgehandeld.

Pluspunten

• Nette bezorgers
  • Goede prijs

Harry 08-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden klant!

Snelle reactie op offerteaanvraag en emaiberichten. Onze vaatwasser Bosch sbv93m60 werd nergens anders goedkoper aangeboden. Gekocht met installatie door monteur die het aardig en erg netjes deed.

Pluspunten

• Snelle reacties
  • Erg goede prijs

Henny 08-01-2017 In de winkel gekocht
Weert

Goede voorlichting

Goede verhouding produkt en prijs en een ruime keuze aan produkten, levering snel en volgens afspraak. Een goede overzicht aan modellen keukens en apparatuur

Pluspunten

• Voorlichting
  • Produkt- prijs goed

Elly Badra-Poel 08-01-2017 In de winkel gekocht
Hoorn (Zwaag)

ske

Beste mensen, onlangs weer een nieuwe koelkast gekocht voor de inbouwkeuken. De vorige begaf het na 11 jaar trouwe dienst (Whirlpool ca. € 600,= ). Natúúrlijk weer geslaagd bij Keukenloods. Uiteraard oriënteren wij ons op het Internet en in div. winkels, maar komen altijd weer uit op keukenloods. Waarom? Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en prima service. De inbouwapparaten worden altijd snel geleverd en ingebouwd (ca. 1 week). Ook het leveren in inbouwen biedt uitstekende service en is heel voordelig! Wij hopen dat keukendoos nog lang mag bestaan!

Nico van Wijk 08-01-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Een duidelijke webwinkel, met een goed advies en een correcte afhandeling. De koelkast werd keurig in de keuken neer gezet en de oude mee terug genomen.

Pluspunten

• Levering
  • Zeer netten afhandeling

Marieke 08-01-2017 Via de website gekocht

keurig snel correct

Ik heb voor het eerst inbouwapparatuur voor keuken besteld. Telefonisch keurig en snel te woord gestaan. Goede informatie en hulp gekregen bij bestellen. Snel geleverd. Kon een monteur er bij vragen. Heel correct en netjes afgeleverd. Ik ben zeer tevreden. !

Pluspunten

• correct
  • snel
  • juiste informatie
  • prijs/kwaliteit
  • monteur mogelijk ! vind ik heel belangrijk.

Tom. Broers 07-01-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Snelle levering top prima service

Niet op voorraad, snel geleverd sneller dan afgesproken op internet gevonden filiaal in Zwaag prima geholpen.

dries 07-01-2017 Via de website gekocht

tevreden

deze shop met z'n online aanbod is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik als je vragen hebt wordt je alsook snel van antwoord bediend

yvon 07-01-2017 Via de website gekocht

Mw Winter

Ik heb hier al een paar keer wat gekocht en ben altijd goed behandeld en kreeg waar voor mijn geld! Service is echt prima!

J.Noyen 07-01-2017 In de winkel gekocht
Watergang

Wat je ver van huis koopt is: prima service en prijs

Zaak gevonden door op internet te zoeken. Kwamen er toevallig bij uit. Het prettige telefonisch contact gaf de doorslag om in de auto te stappen en de keukenapparaten te bestellen. Geen spijt gehad van onze keuze.

Martine te Loo 07-01-2017 In de winkel gekocht
Terborg

goede service

Wij hebben deze shop gekozen omdat bij ons in de buurt een winkel zit zodat we na het op de site bekeken te hebben , de apparatuur ook in het echt te kunnen zien. Tevens extra uitleg.
Was niet op voorraad maar werd de volgende dag al geleverd. Goede uitleg snelle levering. Top.