Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Leo Geerlings 18-02-2021

Onze vaatwasser ging kapot. Op internet kwamen we al snel bij Keukenloods terecht en al snel hadden we de voor ons juiste keuze kunnen maken voor de beste prijs! Laat in de avond besteld en de volgende middag draaide de nieuwe al.
Wij zijn dik tevreden! 👍👍👍

Pauw 18-02-2021

De oven is precies wat ik bedoelde. Hij moest een oudere vervangen. Past precies. Gemakkelijk te bedienen. Kortom ... ik ben er erg blij mee

Trudy 18-02-2021

Het apparaat is top. De levering had beter gekund, m.n de communicatie over de levertijd. Die werd iedere keer met een week opgeschoven terwijl ik thuis zonder apparaat zat. Daarnaast was er wat gedoe over de cashback actie bij de fabrikant, omdat het apparaat uiteindelijk buiten deze actie periode geleverd werd. Met wat heen en weer bellen door mijzelf is dit uiteindelijk opgelost. Al met al tevreden.

Nick V 18-02-2021

Als het dan toch online moet selecteer je toch op de beste prijs, reviews, site een snelheid van reageren.
In dit geval korte alles😁

Simons 18-02-2021

Goede ,degelijke combi-oven .Echt een aanrader 👍.Gemakkelijk te bedienen .Goede prijs kwaliteit verhouding .En 5 j garantie .

Zeer tevreden klant 15-02-2021

Heb de inbouw apparaten voor mijn keuken bij ze gekocht. Prima bedrijf eerlijk scherpe prijzen. Is een artikel niet voorradig dan bieden ze een prima alternatief aan tegen een scherpe prijs.
Vriendelijk en geduldig geholpen. Levering op afspraak en komen deze ook keurig na. Doen nergens moeilijk over en helpen altijd een goede oplossing te vinden. En betaling bij aflevering. Ben er helemaal tevreden over.
Beveel ze echt bij je aan. Topper !
Zou zeker weer bij ze bestellen.

Sacha 15-02-2021

Prima services.Goed telefonisch bereikbaar.Alles netjes volgens afspraak afgehandeld.Product en services zoals beloofd.

Eric 15-02-2021

Prima geholpen, goede service. Eerst verkeerde geleverd maar prima opgelost. En alsnog de goede geplaatst door prima monteur

Ricardo 13-02-2021

Goeie service werdt netjes gebelt en in goed overleg kwam er een goeie overeenkomst en werdt alles netjes afgehandeld zelfs netjes gebelt dat het bestelde product defect was binnen gekomen en dat er met spoed een nieuwe onderweg was en dus de levering een dag of 2 werdt uitgesteld

Bert vroom 13-02-2021

Ben zeer tevreden over product ook nazorg is fijn of alles goed was.
Koop volgende keer weer bij deze winkel

D.C.Beemster 11-02-2021

De levering was in orde, de monteur was alleraardigst Is gewend installaties te plaatsen. Heeft alles keurig opgeruimd en het karton en verpakkingsmateraal meegenomen Kortom perfect!

eigen 11-02-2021

Goede service alleen jammer dat ik er zo lang op moest wachten nadat ik het in-line had bestelt

O. Blanchette 11-02-2021

De fabrikant heeft de levertijd keer op keer verschoven en de keukenloods heeft een goede oplossing geboden. De gaskookplaat is op tijd geleverd met plaatsing keuken.
Uitstekende service.

Nettie 11-02-2021

Onze inbouw wasemkap moest vervangen worden. Het was zoeken om de juiste inbouwmaat te vinden. We werden hier prima mee geholpen.
Ook het inbouwen is keurig gedaan.

Micha 11-02-2021

Wij hebben al verschillende apparaten gekocht bij Keukenloods
Altijd perfect ook bij evt complicatie voor levering ( maat voering )wordt er even op gebeld en over legt top bedrijf

Bo 11-02-2021

De gaskookplaat was tegen een mooie prijs geoffreerd. Alles was werkelijk keurig geregeld: er wordt gebeld om een afspraak te maken en de uitermate vriendelijke chauffeur was keurig op tijd. Zou hier zonder twijfel weer bestellen als iets het begeeft in de keuken.

pietertje 11-02-2021

Gemakkelijke site, goede prijs.
wij hebben een Quooker gekocht , scheelde echt veel met Quooker zelf.
we waren nog minder kwijt incl montage en we kregen de cube energieverdeler gratis.
Hele goede service. wij zijn dik tevreden.

George 11-02-2021

De offerte was het scherpst van alle aanbieders. Bovendien werd er pro-actief telefonisch meegedacht en goed geadviseerd. Afhandeling was bijzonder flexibel en ook de chauffeur die de spullen leverde bleek toppunt van klantgerichtheid!
Kortom: zeker aan te bevelen.

Niamat 11-02-2021

Mijn bestelling was snel en netjes geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en zeker de laagste prijs garantie. e-mail contact snel en klantvriendelijk. Een topleverancier. Als ik weer iets nodig heb, kijk ik als eerste bij keukenloods.nl. Bedankt Keukenloods!

Aimée 11-02-2021

Goede website, goede producten. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de leveringsdatum. Bezorging is accuraat en plaatsing wordt perfect verzorgd. Vriendelijke monteur.

Ronald 11-02-2021

Voordeligste in ons geval. Goede site. Werkt goed. Betrouwbaar. Goede afspraken en op hoogte houden levering. Levering ook correct volgens afspraak

IJsselborgh Real Estate 11-02-2021

Ik zocht naar een veelvoud van een bepaald artikel, en zij hebben snel een scherpe prijs geboden. Levering was op tijd en afhandeling volgens voorwaarden.

Bianca 11-02-2021

Vaatwasser besteld in de actie maar kreeg een mail dat deze niet meer leverbaar was. In plaats daarvan zou ik een nieuwere versie krijgen maar voor dezelfde prijs. Bij de mail zat ook meteen een vraag of ik 70 euro extra wilde betalen voor de andere vaatwasser.
Meteen gebeld, goed geholpen en goed opgelost.
Vaatwasser op afgesproken dag en moment geleverd. S
Ik ben tevreden ☺

Leo 10-02-2021

Ik vind dit een prima site ben goed geholpen online de prijs is goed en nu ik de afzuigkap zelf opgehangen heb ben ik zeer tevreden

MJ vd Oever 10-02-2021

Qua service en klantvriendelijkheid verdient de keukenloods een 10. Helaas is ging het niet direct goed met de bestelling wat op zich voorkomen had kunnen worden. Dit is vervolgens wel weer goed opgelost en netjes gecommuniceerd. Al met al een dikke voldoende, want een foutje maken is menselijk en er is goed mee omgegaan. Ook de monteur was keurig, servicegericht en met hart voor de zaak en de klant.