Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nico 11-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden over keukenloods

Via een kennis gehoord van keukenloods. Zij waren erg tevreden over de scherpe prijzen en snelle levering. Ook wij kunnen dit nu beamen. Snelle levering en mooie prijs voor onze vaatwasser van Bosch.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Veel in stock
  • Goede alternatieven indien het toestel er niet is

Arnold 11-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap m

De manier van bestellen via uw site en bevestigingen via mijn mail daarvan gaat snel, soepel en duidelijk. Het hele rogessionele traject van bestellen tot leveren, inclusief voorwaarden, is voor een afnemer een prettige ervaring.

Hans van Leeuwen 11-12-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Hans van Leeuwen

Wij hadden een mooie combi magnetron gevonden op de site van keukenloods maar die bleek niet meer op voorraad. Wij mochten toen de duurdere opvolgende magnetron kopen voor dezelfde prijs. Top toch?

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Snelle levering

Ingrid 11-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast

Een hele goede snelle service ben super tevreden
Vriendelijk personeel
Het inbouwen van de koelkast was ook zo gebeurd

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Snelle service

Jannek 10-12-2016 Via de website gekocht

Snel, scherp geprijsd en duidelijk

Ik heb al een paar keer bij Keukenloods besteld en nu weer een hele fijne communicatie, scherpe prijs en snelle levering. Alles wat je verwacht van een grote winkel in keukenapparatuur. Het zoeken via de zoekmachine werk handig door het kunnen gebruiken van verschillende criteria en zo kun je een weloverwogen keuze maken voor een product. Het zorgt ervoor dat ik goed kan vergelijken en niet snel spijt heb van een aankoop achteraf. Ook wordt er goed verwezen naar extra informatie (bijv. via de fabrikant) over de producten.

Pluspunten

• snelle service
  • duidelijke leveringsinfo
  • scherpe prijs
  • duidelijke communicatie
  • ruim aanbod

Minpunten

• geen winkel in de buurt om eventueel te kijken

John 10-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Na telefonisch overleg werd s'avonds een keuze gemaakt en direct een afspraak gemaakt om een vaatwasser te Leveren. Deze afspraak werd keurig nagekomen en alles werd snel geinstalleerd. De vaatwasser bevalt ook prima. Dus een goed produkt tegen een scherpe prijs. Wat wil je nog meer.

paula plas 10-12-2016 In de winkel gekocht
zaandam

prima geholpen en perfecte aflevering

Wij zijn erg prettig te woord gestaan en geadviseerd de aflevering was met zorg en tot
in de keuken.

A.Broekhuis 10-12-2016

Vaatwasser

Een goede kennis wees ons op Keukenloods. Bestellen van duur apparaat was nieuw voor ons. Tevredenheid.

Hans de Leeuw 10-12-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

Dhr.

Jaren geleden al eens apparatuur gekocht bij Keukenloods, Hoorn. Nu waren we op zoek naar een waterkoker.
Bediening was vriendelijk, prijs was goed.
Deal!
Levering binnen 2 dagen. Top!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Gunstige prijs
  • Snelle levering

Mariska 10-12-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Snel en Goed!

We hadden op zondag de vaatwasser stuk. diezelfde dag nog naar een van de shops gegaan. Nieuwe vaatwasser uitgezocht en deze werd de dag erna al geleverd! Advies in de shop was ook prima!

Pluspunten

• veel keuze
  • veel voorraad

Cor de mooij 10-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Een goed prijs kwalitijd verhouding. Tot nu toe de gekoopste en meet een zeer goede aankoopt snel geleverd. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Petra 09-12-2016 In de winkel gekocht

Vaatwasser

Na enkele weken geleden een diepvrieskist bekocht te hebben bij de Keukenloods, begaf mijn inbouwvaatwasser het. Ik was heel tevreden over de service van de Keukenloods bij mijn vrieskist, dus ik besloot ook mijn vaatwasser hier weer te bestellen. Ze hadden een goede aanbieding, wederom snelle levering en vriendelijke en deskundige bezorgers/inbouwers. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Cor de mooij 09-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Wilma 09-12-2016 Via de website gekocht

Droogtrommel

Voor de tweede keer wat besteld via Keukenloods en wederom goede service en punctueel. Goede prijs en kwaliteitverhouding. Betaling bij aflevering. Kortom: TOP

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betalen bij aflevering

Minpunten

• GEEN

Nienke 09-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Wij bestelden onze vaatwasser en koelkast op zaterdagavond en konden deze maandag al bezorgd krijgen. Heel erg prettig want anders hadden we lang zonder gezeten! (De oude waren kapot) Wat we wel jammer vonden was dat bij aanschaf van twee apparaten er geen mogelijkheid voor korting was.

Pluspunten

• Snelle levering van producten
  • Bereikbaarheid op zaterdag (telefonisch)

Minpunten

• Geen korting bij afname meerdere apparaten

Maarten Post 09-12-2016 Via de website gekocht

Snel, goedkoop, geweldig!

Keukenloods heeft een gigantisch breed aanbod voor elke prijscategorie. De levering is supersnel en de montageservise is vakkundig en zorgvuldig! Ik raad keukenloods aan!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zorgvuldige montage
  • Nemen oude apparaat mee
  • Scherp in prijs

Bloem 09-12-2016 Via de website gekocht

Keurig geleverd

De vaatwasser werd snel geleverd, prima service, hij werd thuis in de keuken gebracht. Vaatwasser werkt goed, prijs kwaliteit verhouding is goed.

kamp 09-12-2016 In de winkel gekocht
amsterdam

aankoop van een vaatwasser en een combi oven

makkelijk zoeken en beslissen en als je er niet helemaal uitkomt dan even een belletje naar de winkel en je wordt geholpen om je keus te maken

Marianne 09-12-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Mevr

Wij waren op zoek naar een 5-pits gasfornuis en kwamen er achter dat Keukenloods in Zaandaam er heel veel in zijn showroom heeft staan. Wij werden daar zeer goed geholpen en geadviseerd zonder opdringerig te zijn. Later zijn wij terug gekomen om ook andere keukenapparatuur te bestellen. Toen bij levering bleek dat wij zelf de verkeerde hoogte vaatwasser hadden besteld werd er onmiddelijk hulp geboden bij het zoeken naar een vergelijkbaar hoger model en de verkeerde maat zonder probleem terug genomen. Zelfs toen bleek dat het gekozen model een aantal weken zou duren is de verkoper er opnieuw in gedoken en heeft een keuze voorgelegd die nog dezelfde week geleverd kon worden en ook aan al onze wensen voldoet. De communicatie over de bezorging en de samenwerking met het inbouwteam hebben wij als zeer prettig ervaren. Bezorgen en het inbouwen is ook mogelijk op zaterdag wat voor ons goed uitkwam.
Inmiddels staat alle apparatuur en genieten wij van het koken op ons fornuis. En de vaatwasser doet perfect de vaat.
Kortom, onze ervaring met Keukenloods is zeer positief geweest. Wij raden deze winkel zeker aan.

Pluspunten

• Goede produktkennis
  • Goede service

Marco 09-12-2016 Via de website gekocht

Perfect aanbod en goede afhandeling

Ik nam contact op ivm een vaatwasser die ergens anders goedkoper was. Omdat ze deze niet voor die prijs konden aanbieden, mochten ze een "beter" model wel voor die prijs aanbieden. Na er over nagedacht te hebben, besloten om de "betere" aan te schaffen. Tot nu toe geen momens spijt van gehad. Top machine, perfecte klantenservice en snelle levering (ook al was dat om 21:45 s'avonds de volgende werkdag)

Pluspunten

• Meedenkende klantenservice
  • Scherpe prijs
  • Groot aanbod
  • Snelle levering

Minpunten

• Nog geen ondervonden

Jenny 08-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik kwam bij toeval terecht op de site van keukenloods.nl omdat ik een zwarte koelkast zocht. Ik werd via de chat gevraagd of ik hulp nodig had en kon mede daardoor snel beslissen. De service was perfect vlotte afhandeling en de informatie over de leverantie was prima en juist

Pluspunten

• Service
  • Informatie
  • Levering

M.J. Buwalda 08-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende en betrouwbare service.

Ik werd op zondag geconfronteerd met een defecte vaatwasser en besloot die te vervangen. Die dag kocht ik telefonisch een nieuwe vaatwasser en werd me verteld dat de levertijd 2 tot 3 dagen zou zijn. De zelfde dag ontving ik een email waarin stond dat de door mij gekochte vaatwasser niet meer voorradig was. De levertijd bedroeg 3 weken. Omdat me dit slecht uitkwam belde ik de volgende morgen om acht uur meteen de shop en werd vlot en efficiënt te woord gestaan. Er werd goed naar mijn bezwaar geluisterd en onmiddellijk een alternatief aanbod gedaan. Het betrof een nieuwer model en voor vrijwel de zelfde prijs en er werd me verteld dat deze de zelfde middag gebracht kon worden. Volgens afspraak ontving ik na een kwartier een mail met de bezorgtijd en inderdaad werd de machine de zelfde middag om half twee bij me afgeleverd. Ik kon bij aflevering met de pin betalen en ontving daarbij ook de factuur. Kortom een shop met uitstekende en betrouwbare service.

Pluspunten

• Luisterend oor
  • Passend advies
  • Efficiënte afhandeling
  • Supersnel
  • Betrouwbaar

Pino Beemster 08-12-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Dhr. gelatie beemster

Onze 6 pits oven gastel.
Wij wilden al een tijd een nieuwe oven gasstel 6 pits nemen.
Na op het internet gekeken te hebben zijn wij bij keukenloods in Zwaag beland.
Door de vriendelijke begeleiding en advies, hebben wij besloten om daar in zwaag onze koop af te ronden met een mooie oven gasstel, en bijpassende afzuig kap.
Wij zijn zeer tevreden over onze koop.
Het product werkt naar tevredenheid en zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• oven is snel warm
  • eenvoudige bediening

Ger Broeren 08-12-2016 Via de website gekocht

Kwaliteit en service is prima in orde.

Na het lezen van de reviews, was ik er van overtuigd, dat ik een prima keuze heb gemaakt.
Dit verdient navolging

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Telefonisch goed geholpen
  • Duidelijke adviezen op de faktuur

JAL 08-12-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap

Keukenloods is een uitstekende site om producten te vergelijken. Je vult je eisen in en er wordt een keurige selectie gemaakt. Daarnaast kun je ook bellen met een zeer aardige en behulpzame klantenservice die tot laat bereikbaar zijn. Super!

Hennie van Dun 08-12-2016 Via de website gekocht

Bosch inbouw combimagnetron besteld via de telefoon

een fijne webwinkel die afspraken na komen.
heb al eerder een inbouw oven gekocht ook deze is correct en goed afgeleverd.zelfs een telefoontje dat ze hem binnen een half uur zouden afleveren.

Pluspunten

• duidelijke afspraken
  • goede aflevering

Jan 08-12-2016 Via de website gekocht

Amerikaanse samsung koelkast

Mooie koelkast uitgezocht voor een superprijs, bezorger was ook geweldig! Een dikke 10 keukenloods!!

Pluspunten

• Bezorger deed heel erg zn best

Minpunten

• Levering duurde een aantal weken, niet op voorraad

Bouwbedrijf Nieuwkoop 08-12-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods waddinxveen

Snelle levering afzuigkap

Dinsdag besteld woensdag geleverd duidelijke communicatie omtrent exacte tijd .proma service ook na aflevering

Pluspunten

• Komt afspraak garanti na
  • Goede aankoop service

christien 08-12-2016 Via de website gekocht

De goedkoopste

Via internet op zoek naar een inbouwkoelkast.
Bij de keukenloods was de koelkast waarnaar ik op zoek was, het goedkoopst. De andere dag werd de koelkast al bezorgd. Ik ben heel tevreden.

Ruud 08-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Combimagnetron

Jammer dat er op de site van keukenloods geen prijzen bij staat. Maar even een belletje is de moeite waard dan kom je er snel achter dat ze de goedkoopste zijn. En levering is ook supersnel. Dus dik te vreden.

• Levering

Minpunten

• geen prijzen op de site

Jonkman 08-12-2016 In de winkel gekocht
Almere

Zeer tevreden,goed geholpen en goed ingebouwd.

Fantastisch geholpen en alles klopte met de site.
Ook de inbouw daarna op het afgesproken tijdstip,vakkundig gedaan.
Product prima.

Pluspunten

• Helder

Hhspoor 08-12-2016 Via de website gekocht

Henk Spoor

Gewoon goed no nonsens komen afspraken na ,we hebben regelmatig producten besteld en gekocht het is eigenlijk nooit tegen gevallen je besteld en wordt goed geïnformeerd over levering en de bezorging is zeer correct ,pinnen bij de bezorger dus geen contant geld ,erg goed ,

Pluspunten

• Goede service
  • Laagste prijs garantie
  • Gewoon zeer goed
  • Regel gekocht en eigenlijk nooit teleur gesteld

Bert 08-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service en deskundig!

Goede service en bijzonder deskundig!
Deskundigheid van personeel en snelle service.
Na een probleem een belletje en alles was in no time opgelost!

Ldw 08-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling België

Op zich tevreden over de website. We hebben snel hulp gekregen op momenten dat we vragen hadden. In de mails was er aangegeven dat je met kaart kon betalen. Toen de levering kwam bleek dit echter niet te kunnen. Dit had beter gecommuniceerd kunnen worden.

Pluspunten

• hulp
  • aanbod

Minpunten

• betaalmethode

Jan 08-12-2016 Via de website gekocht

Amerikaanse samsung koelkast

Pluspunten

• Bezorger deed heel erg zn best

Minpunten

• Levering duurde een aantal weken, niet op voorraad

L Gladdines 08-12-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Fijne service!

De website werkt prettig, zowel op mobiel als op desktop. In de winkel word je prettig en eerlijk geholpen. Het advies wat ik kreeg was erg waardevol. Na het vasstellen van de bezorgdatum moest ik deze op het laatste moment wijzigen en dit was geen probleem.

Joop 08-12-2016 In de winkel gekocht
Waddinxsveen

Service zoals het hoort te zijn

Met een luisterend oor en zinnige toevoegingen van de medewerkers van " keukenloods Waddinxsveen" zijn wij bij de aanschaf van al onze keukenapparatuur erg goed geholpen ,alles was al eerder bezorgd dan verwacht en voor een prijs waar we erg blij van werden.
Dus tot nu niks dan goeds.

Pluspunten

• Kennis
  • Aandacht
  • Rust
  • Vriendelijk
  • Behulpzaam

Bert 08-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop: inbouw combimagnetron

Zondag middag op deze site terecht gekomen i.v.m. het zoeken naar een inbouw combimagnetron. Gebeld met een adviseur om advies over het product in te winnen en gelijk besteld. Volgende avond had ik het product al in huis. Zeer snelle levering en uitstekend advies.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering
  • Nette prijs

Maarten 08-12-2016 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Erg fijn dat de klantenservice goed bereikbaar is, ook in de avond en in het weekend. Door de klantenservice goed geholpen bij de keuze voor een oven. Snelle levering ook!

Dick 08-12-2016 Via de website gekocht

Koffie machine

Prettige mensen die je wil helpen aan de telefoon om tot een goede oplossing te komen met leveren en met vragen te beantwoorden.

Atie 08-12-2016 Via de website gekocht

vaatwasser

snelle levering en een mooie aanbieding wat betreft de prijs, werd aanbevolen door schoonfamilie van mijn zoon

Monique 08-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en nette levering

Op keukenloods.nl een Smeg koelkast gekocht. Na bellen ivm foutieve rekening werd deze direct aangepast naar een nog concurrerende prijs. Levering netjes en snel. Oude koelkast werd netjes meegenomen. Alleen jammer dat de koelkast niet even netjes is afgesteld (deuren).

Pluspunten

• Snelle nette levering
  • Prijsaanpassing

Minpunten

• Technische kennis ivm afstellen deuren

inge 08-12-2016 Via de website gekocht

Super Service

We zijn zeer tevreden. Eerst waren we nog wat terug houdend omdat we niet graag een groot bedrag via internet durven aan te kopen. Het ging om de Miele wijnkoeler. Maar tijdens mijn telefonisch gesprek ben ik super goed te woord gestaan en hebben ze mijn vertrouwen gekregen. Ook heeft het voordeel dat je pas betaald bij levering. De chauffeur was mooi op tijd.

Pluspunten

• Correct
  • Vertrouwd
  • Goede informatie

Annelies 08-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, zeer goede service

Snelle levering en een zeer goede service.

De bestelde vaatwasser werd een dag later geleverd.
Wij hadden blijkbaar andere bevestigingsmiddelen nodig dan standaard, deze werden netjes nageleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs
  • Zeer goede service

Mommersteeg 08-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop inductie kookplaat

De site is overzichtelijk en de klantenservice is goed. Je wordt zelf gebeld voor het maken van een afspraak. Levering en montage zijn ook prima.

Pluspunten

• Je wordt zelf benaderd voor een afspraak
  • Vriendelijke klantenservice

Erma 08-12-2016 In de winkel gekocht
zaandam

levering van aanrechtblad met spoelbak

goede winkel, ruime keuze en vriendelijke medewerkers. Eerder ook apparatuur gekocht en dat is ook prima gegaan. Order status is ook prima om je op de hoogte te houden.

Simone 08-12-2016 Via de website gekocht

Simone

Ik had heel snel een nieuwe vaatwasser nodig. Ik kwam vanwege lange openingstijden en snelle levering de volgende dag bij Keukenloods terecht. Toen de door mij uitgekozen vaatwasser niet direct leverbaar was kreeg ik voor dezelfde prijs een duurdere vaatwasser aangeboden. Omdat de bevestiging even op zich liet wachten, belde ik 's avonds laat nog en ik werd wederom zeer vriendelijk te woord gestaan. De verkoper gaf aan dat het erg druk was met bestellingen en dat ik daarom nog geen bevestiging ontvangen had. Hij bood aan dit direct in orde te maken. Terwijl ik hem aan de lijn had ontving ik per email de bevestiging. Toen ik de volgende dag onverwachts van huis moest, informeerde ik bij Keukenloods of ze me konden laten weten hoe laat de bezorgdienst langs zou komen. Ik werd zeer vriendelijke geholpen en ik kreeg bericht dat de vaatwasser op een moment gebracht kon worden dat ik wel thuis was. Dat noem ik nou service!

Pluspunten

• service
  • meedenken
  • vriendelijk
  • adequaat regaren

ferry sager 08-12-2016 In de winkel gekocht

vriezers

Ik weet niet wat ik bij de titel moet invullen vandaar wat ik laatst heb gekocht.
Ik had ze bij BCC goedkoper gezien. Dat heb ik gemeld en de keukenloods ging na het checken ook accoord met de prijs. Dat noem ik nog eens goede service.

Jacco van Pijkeren 08-12-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Aankoop afzuigkap

Zeer fijne manier waarop we zijn geholpen de juiste keuze te maken. Er werd goed meegedacht en de keuze om te kopen bij de Keukenloods was dan ook snel gemaakt. Snelle levering. Grandioos

Pluspunten

• nette winkel
  • meedenkend personeel

Anneke Jansen 08-12-2016 Via de website gekocht

Mevrouw

We werden goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Alles op tijd geleverd. Alleen op de website kon ik niet kiezen voor betalen bij levering. Ik werd meteen doorgezet naar de ideal betaling. Dat was wel een minpuntje. Maar product en levertijd was uitstekend.