Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Cees 05-02-2021

Duidelijke en duidelijke site. Mooie prijzen. Levering op tijd. Zeer tevreden.

ja, zeker. 04-02-2021

Prima voorlichting/advies gekregen op de vraag welke vaatwasser voor ons het beste zou zijn. Het is een Bosch SMV4HAX48N geworden in de aanbieding voor 599,00 euro. Keurig bezorgd op het aangegeven tijdsvak.

Inge 04-02-2021

Ik vind het een hele goede shop!
De service is uitstekend!
Degene (Dave) die de vaatwasser heeft geïnstalleerd is echt een toppertje! De volgende keer bestel ik zeker weer bij Keukenloods!

JS 03-02-2021

Donderdagavond vaatwasser in voorraad gekocht. Vrijdagochtend telefoon. Vaatwasser bleek toch niet op voorraad. Paar dagen later alsnog geleverd. Netjes afgehandeld. Mail notificaties werken goed.

Walter 03-02-2021

Goede apparatuur, prima prijzen, en de apparatuur werd vakkundig geïnstalleerd door een zeer vakbekwame vriendelijke installateur (Emiel)

Reinoud 03-02-2021

Ik bestelde een Siemens afwasmachine waarbij staat aangegeven 1-2 dagen levertijd.
Dan wordt er zonder overleg vooraf een ander model van een andere serie in de de bestelbevestiging ogenomen.
Als ik na uitzoekwerk en heen en weer mailen dan akkoord ga, moet ik ineens nog minimaal 4 weken op mijn bestelling wachten?
Dit vind ik echt slechte service en informatie. Ik heb de bestelling geannuleerd. Eerder had ik betere ervaringen met dit bedrijf, maar dit valt me toch erg tegen...
Officiele reactie van Keukenloods 10-02-2021

Beste Reinoud,

Dat is erg vervelend! Als we te horen krijgen van de fabrikant dat de levertijd van een product uitloopt, kijken we inderdaad mee voor een alternatief. Dit hoort echter wel goed gecommuniceerd te worden, wat doorgaans ook gebeurt. Helaas is dit in jouw geval niet helemaal goed gegaan, waarvoor mijn excuses.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Kristel 03-02-2021

Goede en snelle service!
Tevreden over het verloop van de bestelling!
Super!

Klaas 03-02-2021

Uitgebreid assortiment in inbouwapparatuur, daardoor ruime keuze en dat alles tegen een prettige prijs. Levertijden zijn redelijk en betrouwbaar. Kortom dit bedrijf is een aanrader.

Lia 03-02-2021

Groot assortiment, goede service en snelle levering
Goed verpakt en oude combimagnetron meer terug genomen

Wilma 03-02-2021

Snelle levering
Aardige mensen aan de telefoon
En de bezorger was heel enthousiast en vriendelijk ben zeer tevreden

Pelgrim / Ataq. 03-02-2021

In onze afzuigkap kregen wij kortsluiting dus even naar de keukenloods of die een goede aanbieding had. Dat was voor de medewerkers geen probleem om een oplossing te vinden. Er werden mij verschillende types aangeboden maar men vond voor ons een perfect merk voor een geweldige prijs. De bestelling was dus snel geplaatst en ook de levering was snel en kort, en de nazorg was perfect. Veel lof voor de inzet van de keukenloods.

Inge 03-02-2021

Ondanks de corona heb ik zeer goede ervaring met keukenloods , goede contacten.

Frits P. 03-02-2021

Keukenloods doet precies wat ze beloven, ze regelen alles lekker snel en goed en prijstechnisch is het ook in orde.
Bellen voor informatie kan ook en je krijgt dan een vriendelijk persoon aan de lijn.

Marcel Dannenburg 02-02-2021

Ik ben geholpen door ***. *** belde terug op het tijdstip dat hij met mij had afgesproken. heeft goed advies gegeven en uitstekend meegedacht aan een oplossing. Complimenten!

Ron 02-02-2021

Zelfs tijdens corona met lockdown zeer goed geholpen. Top!! Alles werd zelfs netjes thuis afgeleverd zonder kosten.

John 02-02-2021

Prima en snel geholpen. Op vragen meteen antwoord gekregen. Aanpassing in de offerte was ook geen probleem!

Danny Neven 02-02-2021

Snel geleverd, prima prijs, vriendelijke bezorgers, ben tevreden, tweede fornuis welke ik hier besteld heb.

J Huisman 02-02-2021

Duidelijke site goed geholpen
Levering ook prima, tevoren werd er gebeld dat de bezorgauto in aantocht was.

Antoon van Gaal 02-02-2021

De service en prijsverhouding zijn prima.
Alleen kreeg ik mijn kookplaat in een doos met een natte bodem waardoor de plaat bij het optillen uit de doos schoof. Gelukkig zat er piepschuim om.

Bart 02-02-2021

Deskundig en passend advies.
Zowel technisch als vormgeving samenhang.
Als ik weer spullen nodig heb dan eerst op bezoek bij de keukenloods.

Jeanne 02-02-2021

Online een afzuigkap besteld. Een zeer goede en uitgebreide telefonische uitleg gekregen waardoor we een goede keuze konden maken. Men nam er de tijd voor. Reeds eerder eens een vaatwasser bij de keukenloods besteld. Snelle levering en goede communicatie over aflevering. Prijstechnisch zeer concurrerend en ruim assortiment. Zeer tevreden.

Ben Vallinga 02-02-2021

Bekend met winkel, telefonische deal.
Installeurs waren zeer kundig en uitermate vriendelijk.

Bert Haverkamp 02-02-2021

Werkt goed, snelle bezorging, makkelijk te bestellen en een goede mailwisseling inzake levertijd.

Willlem 02-02-2021

Heel goed!
Ook de klantenservice zeer klantgericht.
Jammer dat alleen de breedte van de vaatwassers duidelijk vermeld worden...
Ik ging de mist in met de hoogte, maar goed opgelost ☺

H.Schroer 02-02-2021

Zocht een nieuwe oven en nu met de corona is eigenlijk de enige optie internet, gezocht op grote en aantal liters kwam bij deze shop uit . Prima duidelijke shop mooie materialen en goede service, na bestelling van de oven (siemens) werd ik een dag later gebeld dat ze de levertijd niet waar konden maken omdat de desbetreffende oven niet meer voorradig was als alternatief werd de opvolger en duurder model aangeboden tegen de zelfde prijs, sterker ik had hem gekocht met een aanbiedingsprijs dus dat verschil werd ook nog teruggestort. Prima oven prima shop.