Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ron 10-02-2021

klantvriendelijk, duidelijk, service gericht, uitgebreide website en snelheid van handelen.

Sonny 10-02-2021

In Watergang een vriendelijke kleine winkel waar ik heel adequaat werd geholpen. Ik was op zoek naar een keuken voor de appartement verhuur die een tijdje mee moet gaan en staat in een appartement met toch een behoorlijk huur. De tijdloze uitstraling van het eigen merk van keukenloods paste prima in het plaatje, zowel qua uitstraling als qua prijs. Mensen met verstand van hun werk en geen gelikte verkopers daar hou ik van.

Wilma 10-02-2021

Super snelle levering.
Vriendelijke, behulpzame bezorger.
Fijn dat de oude machine gelijk meegenomen is!

H.G.Goes 10-02-2021

Super snelle levering! Dit ondanks de Corona perikelen. Zeer correcte terugkoppeling over de verwachte datum van levering!
Prettig om zoiets te mogen ervaren!!!
Top!

Hans 10-02-2021

Keukenloods is voor ons een top winkel met mooie apparatuur en vriendelijke mensen die kennis van zaken hebben.

M.O 10-02-2021

Nieuwe inductie kookplaat besteld. Hele goede prijs en werd erg snel geleverd! Super!

Marcel Vos 10-02-2021

Een prachtige koelvriescombinatie gekocht ,zilver vrijstaand KV1435S voor een leuk prijsje 💰en niet duur?
Voor ons 2 personen is ie groot genoeg
Hij staat prachtig in onze keuken.👌

M 10-02-2021

Klantvriendelijk en behulpzaam. Ik werd heel goed geadviseerd door de medewerker.

Gerrard 10-02-2021

Ik zocht een losse vervangende motor voor mijn afzuigkap. Bij keukenloods vond ik een passend exemplaar. Ik had haast dus snel besteld en op verzoek ook snel geleverd. Nog gechat over de bediening. Kwamen we niet goed uit, dan maar een andere oplossing met een toestanden schakelaar toegepast. Werkt nu prima. Ben zeer tevreden met de service.

Peter Braakman 10-02-2021

Prima levering, iets later dan gepland maar als compensatie een mooie messenset cadeau.

Jacob vd Meijde 10-02-2021

Goede en snelle communicatie en alles conform afspraak van prima Siemens product.

Volgende keer weer.

W. Hoolwerf 10-02-2021

Goede klandizie. Goed geholpen bij het zoeken van apparaat. Goede aflevering. Wij zijn goed tevreden en hopen nog lang gebruik te kunnen maken van ons apperaat.

Latifa Lazrag 10-02-2021

Super vriendelijk geholpen bij mijn keuze!!
Ik heb mijn gasplaat telefonisch besteld en had een lijst maar kon niet kiezen.
De verkoper heeft alle gasplaten met mij doorgenomen en geadviseerd zodat ik een passende goede keuze heb kunnen maken. Bovendien kreeg ik ook nog een mooie korting. Voordeel als je belt.
Bedankt

Es 10-02-2021

Goed geadviseerd en zeer flexibel qua levering en betaling. Mijn verzoek was namelijk om de vaatwasser later te leveren. Dit was geen enkel probleem. Ook betalen bij levering is geen enkel probleem. Zeer tevreden!

Diego 10-02-2021

Het zoeken naar een geschikte vaatwasser is even werk, zeker gezien alle opties.
De filters op de website waren erg behulpzaam. Uiteindelijk toch precies de vaatwasser kunnen bestellen met de opties die ik graag wilde hebben, in een hoog model.
De vaatwasser werd binnen één werkdag netjes tot in de keuken geleverd. Zou zeker weer iets bestellen bij keukenloods.

Mieke 10-02-2021

Telefonisch zeer vriendelijk en duidelijk geholpen! Kreeg meteen de juiste informatie over het artikel wat ok aan wilde schaffen

Jeanne 10-02-2021

Ik kreeg goed advies, waarbij werd gekeken naar mijn wensen. De levering verliep goed en alles was goed geregeld.

Carly Wijs 10-02-2021

Keukenloods is top! Snelle service echte service. Vriendelijk en probleem oplossend

Frauke Theeuwen 10-02-2021

Super verkoper, deze gaf het juiste advies en daarna een duidelijke uitleg over de vaatwasser en het vervolg proces, van bestellen tot leveren. Super snelle levering. En de wasmachine doet wat hij moet doen. In een woord geweldig!

Fam Robbers 08-02-2021

order 90162344, klacht al diverse malen gemeld, afzuigkap met verkeerde afvoer geleverd, opname gedaan tegen betaling door een monteur van inbouw, bij montage geen afvoer afwerking bij zich en dit moest later (3 weken) gedaan worden, moeten nu al onze planken in onze keukenkast aanpassen en dit kost weer geld, we zouden terug gebeld worden, maar we wachten nog steeds, een Dikke onvoldoende voor dit bedrijf !

Beste Fam Robbers,

Ik begrijp dat het niet helemaal goed is gegaan met de levering en montage, wat vervelend! Ik zal dit opnieuw neerleggen bij mijn collega's, met de vraag om dit zo snel mogelijk op te pakken.

Liset 07-02-2021

Snelle levering. Breed assortiment. Vriendelijke klantenservice. Echt een aanrader

José 06-02-2021

gekozen voor keukenloods omdat deze prijstechnisch met kop en schouders boven de andere aanbieders uitstak. Bovendien kon ik in december al bestellen en in januari laten leveren. Zodoende was ik er ook zeker van dat mijn apparaten op tijd in huis zouden zijn voor de keukenrenovatie.

Sjaak 06-02-2021

In plaats van de bestelde SIEMENS SN65ZX49CN heb ik de XXL versie ontvangen nl Siemens SX65ZX49CN waardoor ik nogal wat inbouwproblemen had. Daarnaast was het geleverde apparaat een 2e-kans-apparaat want er zat al water binnen en in de slangen + een zijplaat was verbogen. Een en ander was mij niet verteld bij de telefonische aankoop. Gemeld via het klachtenformulier maar nog steeds geen reactie gehad. Wel inmiddels 3 x gevraagd een review te geven. Deze review op eerste verzoek gegeven maar ook daar NUL reactie op. Inmiddels wel ingebouwd. Ik moet concluderen dat Keukenloods in ieder geval niet wil communiceren.

Beste Sjaak,

Dat is erg vervelend, mijn excuses hiervoor! Ik begrijp dat er al water in de vaatwasser zat. Dat komt niet omdat de vaatwasser al gebruikt is, maar omdat deze is getest in de fabriek. Dat gebeurt ook bij onder andere wasmachines. Zo wordt gekeken of de vaatwasser goed waterdicht is. We leveren daarnaast geen tweedehands producten af.

Ik leg je klacht graag opnieuw neer met mijn collega's. Wellicht zijn ze er nog niet aan toe gekomen vanwege de drukte. Wil je hiervoor je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Dan gaan we direct aan de slag.

Beste Sjaak,

Sjef Uitterhoeve 06-02-2021

Contact gezocht via website. Gebeld voor info. Heel duidelijke uitleg van de mogelijkheden. Levering van de inductie kookplaat exact volgens afspraak inclusief de aansluiting en montage. Dikke pluim verdiend.

Merl Roep 05-02-2021

Snelle levering, fijne klanten service en toont begrip met eventuele problemen