Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Maurice 02-02-2021

Netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Zeer tevreden met de aankoop. Met de planning kunnen afspreken voor een specifieke installatiedatum.

Orlan 02-02-2021

Goede overzichtelijke shop, prima uitleg over de apparaturen, goede prijs. goede klantenservice met prima uitleg. Je wordt netjes geholpen.
Product werd volgens afspraak op tijd geleverd en was goed verpakt.
Goede beschrijving erbij voor aansluiting van apparaat.
Zeker een aanbeveling.
We zijn zeer tevreden en hebben al meerdere keren wat besteld.

Ruud 02-02-2021

gebruiks vriendelijke site,genoeg keuze scherpe prijzen en goede service, we zijn erg tevreden met het geleverde produkt!!

Mandy IJsselstein 02-02-2021

Snel geholpen, goede service.
Monteur die kwam inbouwen super vriendelijk, kundig en handig.

Tammy 02-02-2021

Hele goede service en informatie wat betreft levering. 👌🏼 Bij het aanschaffen van keukenapparatuur is dit zeker aan te bevelen.

Carien 02-02-2021

Wij zijn zeer tevreden over de Keukenloods! We wilden onze apparatuur vernieuwen maar wisten niet goed wat zou passen. Een werknemer is komen kijken en opmeten...hebben aan de hand daarvan 4 nieuwe apparaten gekocht. Die zijn door hun interieurbouwer ingebouwd. Dit was nog een heel gedoe maar dankzij het doorzettingsvermogen van deze man zit alles perfect op zijn plaats! Kortom wij zijn geweldig geholpen en tevreden, kan iedereen adviseren hier naar toe te gaan zeker als je niet handig bent!

Paul 02-02-2021

Goed advies , gunstig geprijsd snelle levering. De zaak wordt zeker aanbevolen

WP Holwarda 02-02-2021

Prima webshop, duidelijk alles omschreven en makkelijk bestellen.
De keuze is reuze en de prijzen aantrekkelijk.
Er wordt prima gecommuniceerd met de klant.
Ik raad "DE KEUKENLOODS" aan !!!

Erik Jan Loos 02-02-2021

Ik zocht een bepaald type afwasmachine, en dat was bij de keukenloods op voorraad leverbaar. De machine is snel en vakkundig geïnstalleerd door een monteur, die ook de al lang loszittende plint nog even heeft vastgeschroefd. Super service!

Mark 02-02-2021

Super geregeld allemaal, zelf dag plannen en dan wordt er ook op die dag geleverd. Zeer vriendelijke chauffeur.

Peter V 02-02-2021

Telefonisch keurig te woord gestaan,prima aanbod gehad (laagste prijs garantie) en snel en keurig bezorgd

Wim Mulder 02-02-2021

In de winkel staan de producten goed opgesteld en soms zelfs aangesloten op het net, zodat je de bediening ervan kunt ervaren. De afhandeling van de bezorging was prima. Bereikbaarheid is prima, deskundig advies gekregen. De medewerker nam tijd voor ons. Factuur goed ontvangen. En de elektrische oven die we gekocht hebben is geweldig.

Lucas 01-02-2021

Scherpe prijs, snelle levering en goed informatie over het veloop van mijn bestellng

Wim Ravestein 31-01-2021

Stipt, correct, niet duur, en goed advies gegeven. Ik blijf bij deze shop. !

Wendy 30-01-2021

Snelle levering, bij een vraag netjes te woord gestaan per telefoon. ( wel lang wachten)

Theo van Zuilen 30-01-2021

Maandag gebeld voor inbouw koel Vries combi.
Vroegen wat maten en dachten mee.
Ook op alle vragen kteeg ik goe antwoord.
Woensdag zou geleverd worden.
Dinsdag kreeg ik bericht dat de koelkast binnen was, maar beschadigd.
Nieuwe kon donderdag geleverd worden.
Woensdag telefoon dat de nieuwe binnen was en ook nog woensdag geleverd kon worden.
Dat is klasse. Klant vriendelijk, super.
Alles was in orde. Bedankt.

Mart Willemse 30-01-2021

Gekozen voor Keukenloods vanwege de scherpe prijzen. Erg tevreden over de koelkast en ook over de monteur die de koelkast heeft ingebouwd!

Theo Bakker 30-01-2021

Prima shop maar niet helemaal up to date voor wat betreft levertijden.
Artikelen zijn zeker allemaal ruimschoots voorradig wat resulteerde in een levertijd van ruim 2 maanden voor 1 standaard recht toe -recht aan foodprocessor. Da's dan toch wat te lang wanneer je reclame maakt met vandaag besteld = morgen in huis!

Harry 30-01-2021

Helemaal niets op aan te merken. Conform afspraak geleverd en netjes geplaatst.

Parson 29-01-2021

Goed en snel geholpen tegen scherpe prijzen. De mogelijkheid tot montage van de appartuur en terugname van oude apparatuur is ook pluspunt. De montage werd snel en vakkundig gedaan, er werd ook netjes opgeruimd en zelfs even stof gezogen.

Karina 29-01-2021

Apparaat dat besteld was, was toch niet leverbaar. Een keurig alternatief aangeboden gekregen. Snelle levertijd.

Pien 29-01-2021

Al eerder goede ervaring, en nu weer... kapotte inductieplaat in lockdownperiode, dus geen mogelijkheid om echt te winkelen, goed telefonisch advies waar ik op moest letten, op de website rustig m’n voorkeuren opgezocht en vervolgens weer telefonisch met veel geduld door alles heengeloodst en prima keuze gemaakt (samen met de adviseur). Zoals beloofd snelle levering.

cor van Ham 28-01-2021

De installateur van de keukenloods werkte snel en vakkundig bij het demontage van de oude afzuig apparaat en het plaatsen van de nieuwe . Mijn complimenten hiervoor

Familie Walhout 28-01-2021

Fijne webshop, waarop ik kwam via kieskeurig! Medewerkers denken goed mee en geven fijn advies. Toen het uiteindelijke product niet op voorraad bleek, boden ze een prachtig, iets luxer alternatief voor dezelfde prijs!! Order is goed te volgen en ook n bezorgafspraak is makkelijk en duidelijk te maken en na te kijken.
Contact met deze zaak was makkelijk en goed bereikbaar.
Daarnaast was zelfs tijdens de bezorging goed gericht contact, dat ze er bijna aankwamen.

Echt een aanrader!

Karin 28-01-2021

Goeie duidelijke site, snelle en makkelijke afhandeling, vriendelijk, alles wat je nodig hebt! top!