Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

SCheung 27-01-2021

Ik heb bij meerdere winkels een offerte aangevraagd, Keukenloods had mij de voordeligste gestuurd uiteindelijk. Verzending was ook sneller dan ik verwacht had. De updates waren erg handig om rekening te kunnen houden met de bezorging!

Ramon 27-01-2021

verkopen willen ze wel, 24/7 en een verkoop medewerker is tot 22 u bereikbaar, maar als er iets mis gaat, dus het gekochte apparat het niet doet, dan zoek het maar lekker uit. Je word niet geholpen, echt een waardeloos bedrijf!

Dorota 27-01-2021

Blijkbvaar zijn ze niet aansprakelijk voor wat ze verkopen. Ze reageren pas na 5 dagen van het ontvangs van een klacht (via email), telefonisch kan je niks regelen, de vrouw van klantenservbice vond ik niet klantvriendelijk. Na 1 week wachten was ik uiteindelijk gebeld door de fabrikant, die een monteur gaat sturen, maar nog steeds weet ik dus niet wanneer. Hij zou contact met mij opnemen maar is nog niet gebeurd. Ik zit dus 1 week met een nieuwe niet werkende combi magnetroon en Keukenloods wil niet ruilen voor een goed werkende. Nu wacht ik dus op de reactie van Etna fabrikant, die ook super slecht bereikbaar is. Ik heb gebeld maar na 25 min was ik nog steeds in de wacht. Echt waardeloos, van het kastje naar de muur. Ik zou echt afraden om iets daar te kopen. Coolblue is veel beter met alles.

Erkelens 27-01-2021

Goede omschrijving en snelle levering.
Alleen jammer dat de afzuigkap zoveel herrie maakt, is niet prettig tijdens het koken, dat had er wel bij mogen geschreven staan.dan had ik zeker een andere gekocht bij jullie

Hanny 27-01-2021

Op aanraden van een vriend gekozen voor deze webshop. Zeer behulpzaam, snelle reactie, gecommuniceerd per whatsapp en uiteindelijk ook per whatsapp de bestelling geplaatst. Keurig nette levering de dag na de definitieve bestelling. Mijn eerstvolgende aankoop voor keukenapparatuur zal ik zeker weer via Keukenloods doen!

Martin 27-01-2021

Goede prijs en snelle, correcte levering. Goede prijs en snelle, correcte levering.

Pukkie 27-01-2021

Prima geholpen en erg goede nazorg. Apparaten volgen afspraak op tijd geleverd.

Eva Boer 27-01-2021

Een prachtig product keurig volgens afspraak geleverd, vlotte handeling, kloppend tijdstip van levering en oude product netjes mee retour.

MB 27-01-2021

Duidelijke website
Groot assortiment
Snelle levering
Vriendelijke klantenservice

Een AANRADER

H. Boersma 27-01-2021

Wij kopen regelmatig bij Keukenloods, redenen:
. groot assortiment
. prima service
. concurrerende prijzen

Anja van Kersbergen 27-01-2021

Zeer behulpzaam, perfecte monteur en snelle levering. Personeel denkt goed mee in oplossingen zoeken.

Lon 27-01-2021

Fijne klantenservice, in de avond ook lang bereikbaar, er werd goed geluisterd, nog extra vragen gesteld om zeker te stellen dat het product wat ik wilde ook geïnstalleerd kan worden. En snelle levering

Fijko Slijm 27-01-2021

De levering is niet helemaal coorrect bleek later toen we de vaatwasser al hadden ingebouwd. Wij hadden besteld Bosch SMV46JX04N, maar er werd bij nader inzien geleverd SMVHAX48N. Deze is ook goed, maar het programma is anders: minder uitgebreid. Maar goed, we zijn heel tevreden met het apparaat, dus houden zo.

Arjan 27-01-2021

Inductieplaat besteld bij Hieke van Keukenloods Gaanderen en enkele dagen later opgehaald . Prima geregeld en je wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de aanstaande levering . Compliment!

Anita 27-01-2021

Koelkast gekocht via internet en deze is de volgende dag vroeg geleverd, top!!

Th C Lof 27-01-2021

Goede hulp bij keuze en optimale aanbieding gekregen, op internet getoonde model bleek niet meer leverbaar, maar we konden het nieuwe model voor de prijs van het vervallen model kopen! Wij blij!

Wim 27-01-2021

Goede communicatie en duidelijke afspraken. Ook ben ik van goed advies voorzien.

Tevreden koper Henk 27-01-2021

Bij KEUKENLOODS.NL heb je de nieuwse apparaten voor een scherpe prijs, maar bovenal wordt er snel gehandeld en afspraken nagekomen. Gemak dient de mens en dat voor de beste prijs.

Kitty Eeftingh 27-01-2021

Prima geregeld. Informatie was in orde, afspraken bezorging nagekomen. Prachtig fornuis! Ik zou zeker weer bij Keukenloods kopen.

Oisterwijk 2021 25-01-2021

Super! de in bouwman heeft alles netjes en vakkundig geïnstalleerd en uitleg gegeven hoe mijn apparaten werken en onderhoud moeten hebben. Hij was zeer gemotiveerd! Klasse. Bij mij een inbouw koelkast, inductie kookplaat afzuigkap, kraan en combi oven geplaatst. zeer nette werker! SUPER.
een dikke 10.

Agnes bruinsma 23-01-2021

Goede prijs en goede levering. Het apparaat doet het prima en ben er erg blij mee

Annet 23-01-2021

Telefonisch contact gehad voor het advies voor de aanschaf combimagnetron. Hierbij goed adviezen en tips ontvangen waardoor ik een juiste keuze kon maken.

De levering was uitstekend!
Zeer tevreden over de bereikbaarheid en service, de Keukenloods zal ik zeker aanbevelen.

Fam Beukers 23-01-2021

Shop keurig geregeld ook tijdens de corona regels alles was compleet ook dat het showroom keuken was

Kees-Jens 23-01-2021

De webwinkel is overzichtelijk en duidelijk in de specificaties van de producten. Het werkt goed en bevat de gewenste informatie. Ook het leveren was zonder klachten. Het duurde even maar dat ligt aan deze drukke periode. Pakket kwam voor ons ruim op tijd aan.

Kebello 23-01-2021

Snelle en adequate order afhandeling. Keurig op tijd geleverd. Apparaat voldoet volledig aan de verwachtingen.