Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maaike 28-11-2016 In de winkel gekocht

keukenblad

Het werkblad werd twee weken later geleverd dan ons is toegezegd. Een grote teleurstelling natuurlijk vooral omdat we hier niet over zijn geïnformeerd. We moesten hier zelf achter aan bellen.

Officiele reactie van Keukenloods 28-11-2016

Beste Maaike,

Wat vervelend om te lezen dat het werkblad twee weken later is afgeleverd. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken wat ik nog voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Rhodé 28-11-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en service!

Voor deze site gekozen door de lage prijs. Tevens leveren ze snel rn bij vragen heb je snel antwoord.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Kwalieit

Janny Lovink 27-11-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Slow Cooker Kitchen Aid

De winkel is helemaal top ,je wordt heel vriendelijk geholpen, kom zeker weer terug. Ben ook heel tevreden met mijn aankoop, de Slow Cooker van Kitchen Aid.

F 27-11-2016 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs, snelle levering. Duidelijke website waarop je goed kan vergelijken. Grote keus aan merken dus voor ieder wat wils.

Pluspunten

• prijs
  • bediening

Minpunten

• nog niet gevonden

Daantje 27-11-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid Oost

Inbouw AEG koelkast

Op de site vond ik het lastig om de juiste keuze te maken voor een inbouwkoelkast. In de winkel werd ik snel en vakkundig geholpen.

Pluspunten

• Vakkundig
  • Snel
  • Klantvriendelijk

Minpunten

• Alleen per auto te bereiken

henny 26-11-2016 In de winkel gekocht

keukenloods veendam

Ruime overzichtelijke winkel.
Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Je wordt er goed en deskundig door vriendelijk personeel
geholpen.

lboekee 26-11-2016 Via de website gekocht

lboekee

op internet gekeken talloze websites van witgoed, uitgekomen bij keukenloods en aan
de telefoon ook heel vriendelijk te woord gestaan daarna terug gemaild, dat wanneer de bezorging plaats vond .en bezorging van de vaatwasser ging ook prima bij alles was dit een succes

herman en anita groot 25-11-2016 Via de website gekocht

Eerlijk vakundig correct snel én net zo als de prijs scherp

Telefoon gesprek verliep heel goed
en heb juiste machines gekregen waar ik op zoek was .....zelfde week netjes thuis bezorgd
heel goede logistiek én er werd wat aan de prijs gedaan bij onze grote aankoop , heel vriendelijk , komen graag terug bij keukenloods.

Peter 25-11-2016 Via de website gekocht

aanschaf inbouwvaatwasser

Deskundig advies en prettige begeleiding. Nadat ik mijn bestelling via de site had gedaan kreeg ik bijna per omgaande de vraag of ik zeker wist dat ik het verhoogde model wilde. Dit zou namelijk in de meeste keukens niet passen. Top van het meedenken. Vervolgens zag ik dat een andere internetaanbieder dezelfde vaatwasser goedkoper aanbood. Die prijs werd direct door keukenloods overgenomen. En tot slot werd er goed meegedacht over de aflevering. Toen de vaatwasser binnen was kon deze in overleg nog dezelfde dag bij mij gebracht worden. Top.

Pluspunten

• goed advies
  • scherpe prijsstelling
  • snelle reacties

pc 25-11-2016 Via de website gekocht

Goed geprijsd en klantvriendelijk

snelle levering.
s avonds bestelt de volgende dag al in huis.
telefonisch erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

zoeken naar een vrieskast is niet makkelijk via de site.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs
  • tel. goed berijkbaar
  • tel. goed geholpen

Minpunten

• website, zoekt moeilijk

Hans 24-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant uit Empel

Telefonisch perfect te woord gestaan.
Zending precies volgens afspraak geleverd.
Door pech stelpootje afgebroken tijdens montage is door tussenkomst van Keukenloods door Atag snel en gratis nagezonden.
KLASSE!

Pluspunten

• Goede service
  • Stille machine
  • Makkelijk te plaatsen

Minpunten

• Kortste programmatijd is 90min.
  • Droging is dan minimaal
  • Stelpootjes zijn te zwak en achter maar 1

Marc van Bavel 24-11-2016 In de winkel gekocht
roosendaal

De winkel ziet er netjes uit veel keus goede prijzen we dachten in de winkel te bestellen maar hadden de vaatwasser op voorraad dus we hadden geluk

Pluspunten

• goedkoop
  • snelle levering
  • veel sortering
  • vriendelijk
  • 2 jaar garantie

Danny 24-11-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Wij zijn zeer snel en goed geholpen,
Onze koelkast stopte ermee om 19:00 uur en de volgende middag stond de nieuwe in de keuken. Dat is snel . Top

Pluspunten

• Snell service

Arends 24-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

De verkoper kon onze vragen goed beantwoorden

De winkel heeft een goede bereikbaarheid, er is gemakkelijk te parkeren. De verkoper heeft goede kennis van het product en kan onze vragen goed beantwoorden en vraagt ook nog even wat dingen na bij de college

Ron Essenstam 24-11-2016 Via de website gekocht

Niets op de service op te merken

Goede service, afspraken nagekomen. Bestellen via website ging goed .Diverse keuze op de site te zien.

Khalid 24-11-2016 In de winkel gekocht
keukenloods zaandam

Uitstekende Service en Scherpe Prijzen

Onlangs een vijftal apparaten aangeschaft bij Keukenloods voor onze nieuwe keuken. De prijzen en het aanbod aan apparatuur is de voornaamste reden dat wij bij Keukenloods uitkwamen. Daarnaast heeft keukenloods in tegenstelling tot de meeste interwinkels wel een aantal showrooms. Wij hebben onze apparatuur aangeschaft bij de keuekenloods zaandam. Zeer goede adviezen en service ontvangen van de medewerkers. Vooral het systeem van keukenloods waarbij het systeem automatisch ook alternatieve apparaten aanbiedt ben ik over te spreken. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Service
  • Prijzen
  • Aanbod

Robin 24-11-2016 In de winkel gekocht

Tevreden klant

Ik ben vriendelijk geholpen in de showroom, werd goed naar m'n wensen geluisterd en werd met me meegedacht. Erg prettige ervaring.

Han 23-11-2016 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Eerst een wasemkap schouwmodel te hebben gekocht. Helaas deze wasemkap bleek na te zijn gemonteerd een fabricage fout te hebben. Hierover telefonisch contact gehad. Totaal geen probleem en deze werd kosteloos omgeruild. Tenslotte een Franke wasemkap gekocht. Wij zijn zeer tevreden met de deze wasemkap en de service van keukenloods.

c bosman 23-11-2016 In de winkel gekocht
nederweert

c bosman

Ik vond de verkopers niet zo goed ik wist wat ik wilde dat maakt veel goed. de levering was ook wat lastig datum die afgesproken was gewijzigd zonder contact met ons toen ik via mail reageerde kreeg ik terug dat ik moest bellen dat stond er niet bij. later hadden ze via app toch weer een nieuwe tijd door gestuurd gelukkig konden we toen wel. de levering en plaatsing is perfect gedaan door die jongeman
die van ver moest komen. het apparaat werkt super

Minpunten

• verkoper kwamen niet uit zichzelf
  • niet overal prijzen op

Haarsma 23-11-2016 Via de website gekocht

Goede prijzen & super klantenservice

Wij hebben een mooie SMEG koelkast besteld. We wilden de koelkast graag snel hebben maar helaas was er wat vertraging vanuit de SMEG fabriek (geen voorraad). Aantal keer gebeld met de klantenservice en werd keurig te woord gestaan en mijn vragen werden goed beantwoord. Nu de trotse bezitter van een geweldige koelkast! Bedankt Keukenloods!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Levertijd

een tevreden klant 23-11-2016 Via de website gekocht

Eerste ervaring / bestelling

Eerste bestelling en ervaring met Keukenloods.nl De prijs was het voordeligst, dus het proberen waard. Op maandag besteld en dinsdagavond binnen de afgesproken levertijd in huis! Diverse betalingsmogelijkheden, dus een pluspunt. Bij levering bleek dat er 1 bakplaat niet was meegeleverd. Volgende werkdag met Keukenloods gebeld en direct opgelost. Rechtstreeks vanaf de fabrikant Atag het ontbrekende exemplaar alsnog ontvangen. Super!

• Levering

Loes te A 23-11-2016 Via de website gekocht

prima service

Fijn om te winkelen bij de Keukenloods de service van de medewerkers is prima. Ze denken met je mee zodat de hele bestelling perfect verloopt.
Ook de installatie is perfect verlopen. Monteur weet zeker van wanten en heeft alles perfect geïnstalleerd. Kortom een zeer tevreden klant!!!

Henk en Yvonne Wittekoek 23-11-2016 In de winkel gekocht

Dhr en mevr.

Een 10 is raar om te geven maar het was perfect. Hele goede uitleg. Meedenkend en de keuze aan jezelf laten. Niets opdringen en zeer goed luisterend. En dan de service. Prima aflevering met vakbekwaam en vriendelijke monteur.

Kitty Peters 22-11-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Prachtige keuken

Door de goedkoopste kwalitatieve (merk) apparatuur en goede uitleg van de verkoper waren wij over de streep om onze keuken bij Keukenloods te kopen. De verkoper luisterde naar onze wensen en adviseerde daar waar nodig.
Ook de communicatie met het bedrijf verliep goed en snel.
De montage werd door 2 vakmensen uitgevoerd. Ze gingen pas weg, toen zij zelf tevreden waren.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Merk apparatuur
  • Persoonlijke wensen
  • Goede communicatie

Nadia 22-11-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Netjes op de hoogte gehouden wanneer ze kwamen leveren. Monteurs waren vriendelijk. Demonteren, afvoeren, nieuwe installeren ging super snel en netjes. Fijn dat je bij aflevering kon pinnen.

MB 22-11-2016 In de winkel gekocht

Aanrader

Prima keukenapparatuur aangeschaft bij keukenloods tegen een aantrekkelijke prijs. Kundig en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader om een bezoek te brengen.

Ronald van Doorn 22-11-2016 Via de website gekocht

Afzuigkap met bijzondere afmetingen

De keuze uit producten is groot. De informatie over de producten is volledig. De bestelling verliep gemakkelijk: snel bestellen, snel via email een bevestiging en, zoals afgesproken, twee dagen later de bestelling in huis. Prima

Pluspunten

• goed aanbod
  • overzichtelijke site
  • track and trace
  • betrouwbaar

jelmer1719 22-11-2016

Inductie kookplaat

Website snel en perfect, ik heb met 4 klikken de benodigde vrijstaande inductie kookplaat gevonden en besteld en gekregen

Pluspunten

• Snel
  • Perfect

Minpunten

• Neen
  • Neen

Sharon 22-11-2016 Via de website gekocht

Smeg oven

Keukenloods heeft een duidelijke webshop en daarnaast wordt je altijd zeer goed telefonisch geholpen bij vragen. Levering is snel en daarnaast heb je het voordeel dat oude apparatuur direct wordt mee genomen

Pluspunten

• Snel
  • Deskundig
  • service

G.S.Campbell 22-11-2016 Via de website gekocht

Mr G.S. Campbell

ABC We wanted a new cooker before xmas nothing could be easier . We placed an order online & received delivery as we requested 3days later. The cooker was delivered free & we decided to let the experts set it up. The two guys who delivered & fitted were extremely efficient & friendly & honest . They took our old cooker away no fuss, cleaned up after themselves & explained how things worked . We would certainly recommend this company if you are intending purchasing kitchen equipment . Excellent service ! Thanks

rené 22-11-2016 Via de website gekocht

rené tollenaar

bij keukenloods is het zeer makkelijk winkelen op de site is per onderdeel zeer veel keuze
en in vele prijs klasse
zeer snelle levering sommige dingen zelfs de zelfde dag nog
ik vind keukenloods top
mvg rené

Friso 22-11-2016 Via de website gekocht

Goede service en snel

Duidelijke, snelle service. Goede prijzen en zeer behulpzame nette installatie. Flexibiliteit in timing van de installatie.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • service

Mark 22-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Installatie Quooker

Erg tevreden. In de winkel ben ik vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Via de webshop had ik vooraf al gezien dat de prijs scherp was. De levertijd was kort en inmiddels hebben we al vele malen genoten van de quooker en tegen elkaar gezegd hadden we dat maar eerder gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Deskundigheid

Jennifer 22-11-2016 In de winkel gekocht

Goede prijs-kwaliteitsverhouding service / apparatuur

Goed persoonlijk advies gekregen, na lang zoeken op het web toch geconcludeerd dat deze winkel toch echt de goedkoopste prijzen hanteert.

Pluspunten

• Goede service
  • Goedkoopste prijs apparatuur

Bianca 22-11-2016 Via de website gekocht

Super fijne service!

Via internet heb ik een inbouwijskast besteld, nadat ik had gevraagd wat de levertijd was en heel snel antwoord had. Toen het "inbouw team"op de afgesproken tijd op stoep stonden, bleek helaas dat wij toch verkeerd hadden gemeten; hij paste niet. De monteur was zo vriendelijk om de juiste afmetingen door te geven aan de winkel en deze hadden dezelfde dag al een nieuw aanbod gedaan. een paar dagen laten konden wij alsnog genieten van onze mooie (passende) ijskast. TOP!

Pluspunten

• Service
  • snelle communicatie
  • Sterke prijzen

tim de boer 22-11-2016 Via de website gekocht

Tim de boer

Goeie service, snel antwoord op de vragen die je stelt. Na dat je de bestelling hebt geplaatst wordt je goed op de hoogte gehouden via de mail. Een klein puntje van aandacht is de voorraad van de producten, we hadden een Quooker besteld en deze stond binnen vier dagen leverbaar maar dit werd langer.

Ik zou hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• snelle levering
  • goeie informatie

R Poolen 22-11-2016 Via de website gekocht

Keuken apparatuur gekocht

Uitstekende webshop. Zeer goeie klantenservice.
Dit bedrijf kent zeer goed zijn vak. En leveren hele goede apparatuur. Ook de levering was stipt volgens afspraak. Je kunt dit zelf indelen.

Nogmaals super bedankt voor de mooie spullen.
Hierdoor is onze nieuwe keuken zeer mooi geworden.

Bedankt

Pluspunten

• Goeie service
  • Goeie producten
  • Snelle levering

AJM Bogers 22-11-2016 Via de website gekocht

Webshop keukenloods

Goede webshop. Sommige foto's of beschrijving mag misschien iets duidelijker, maar verder goede service. Duidelijke berichten inzake afkeveringstijd.

Pluspunten

• Duidelijke mail inzake aflevertijd
  • Goede service inzake aflevering, nette mensen

Minpunten

• Beschrijving van product mag soms iets beter

jan vos 22-11-2016 Via de website gekocht

telewinkelen

Goede en voordelige en informatieve online shop!
Snelle en correcte afhandeling, terugkoppeling en levering van de aankoop

robin 22-11-2016 Via de website gekocht

prima service a-z

op alle vlakken goed; telefonisch prima bereikbaar, duidelijke uitleg, online shop is helder, prijzen goed, levering snel, buitengewoon vriendelijke en bekwame istallateurs. echt een goede keuze.

Fam Louvet 22-11-2016 Via de website gekocht

Combi Magnetron aankoop

Heldere website en duidelijke voorwaarden, helpdesk is zeer behulpzaam met advies en prijs-productvergelijking. Kortom we hebben inmiddels diverse apparaten bij de Keukenloods gekocht en zijn zeer tevreden over de afwikkeling en retourname van de oude apparaten. Prima een aanrader!

F.Houtman 22-11-2016 Via de website gekocht

Smeg retro koelvriescombinatie

Wat een prachtige pastelblauwe koelvriescombinatie met linksdraaiende deur.
En wat staat hij fantastisch!
Ben het niet eens wat betreft reviews over het harde geluid wat de koelkast zou produceren...ik hoor niets....
Wat betreft service van de zaak : prima!!!!
Goed contact, duidelijk mails over track and trace.

Ineke 22-11-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Ineke

Heel prettig en deskundig geadviseerd over een afzuigkap. Na aankoop per mail prima informatie over levering en montage. Alles klopte en onze afzuigkap doet het fantastisch! Elke dag weer blij mee.

Pluspunten

• Deskundig en betrouwbaar advies

Minpunten

• Montage inplannen duurde wel langp

Adrienne 22-11-2016 Via de website gekocht

vaatwasser

ik heb keukenloods gekozen om de snelle levering. Vandaag besteld, morgen in huis ging letterlijk op. Ook handig dat je gewoon bij de chauffeur kon pinnen. Ik ben zeer tevreden!!

Pluspunten

• snelle levering
  • pinnen bij chauffeur

Wim 22-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf gas kookplaat

Via de zoekmachine terechtgekomen bij de webshop van Keukenloods.nl. Op heel eenvoudige wijze mijn gewenste keus kunnen maken door juiste produktomschrijving inclusief afbeeldingen. Eenvoudige manier van bestellen en na iDeal betaling werd mijn gaskookplaat de volgende dag al tip-top afgeleverd. Prima no-nonsense webshop. Ik vind het TOP

Pluspunten

• goed bereikbare website
  • webshop overzichtelijk
  • snelle levering

Oomens 22-11-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Waddinxveen

Perfect

In de winkel netjes opgezocht wat ik nodig had, thuis even na kunnen meten. Dus niet gelijk een offerte waar je gelijk moest tekenen. Opdracht doorgebeld, paar dagen gewacht en kunnen volgen waar onze bestelling bleef. Op de dag zelf keurig telefoontje dat de bezorger er aan kwam.
Betalen aan de chauffeur en klaar.
Prettig geregeld.

Jasper 22-11-2016 Via de website gekocht

Laagste prijs en snelle levering

Bij de keukenloods een inbouwoven besteld aangezien de oude was overleden. Wel zo fijn dat de nieuwe dan de volgende dag al geleverd wordt. De oude werd ook gelijk meegenomen. Daarnaast de laagste prijs voor de oven met als kers op de taart ook nog een upgrade naar een nieuwer type!
Verder is het bestelproces op orde en wordt je goed op de hoogte gehouden.

• Communicatie

Son 22-11-2016 Via de website gekocht

Goede een snelle service

Super service! Website is erg duidelijk, de klantenservice was goed te bereiken voor eventuele vragen, en de bezorging tot aan betaling de betaling aan de deur verliep vlekkeloos. Aanrader!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Pinbetaling aan de deur

Nienke 22-11-2016 Via de website gekocht

Top!!

Ik heb bij keukenloods mijn kitchenaid artisan besteld (echt super blij mee!). Ik had natuurlijk weer iets besteld wat niet op voorraad bleek achteraf. Keukenloods stuurde mij meteen een mail met de oplossing, super! Wat een fantastische service! De volgende dag was mijn pakket al thuis! Echt top!!!

Pluspunten

• Top service
  • Duidelijkheid

Wil 22-11-2016 Via de website gekocht

Dhr

Super goede service en snelle levering. Alles in goede orde aangekomen en compleet. Voor het online bestellen nog telefonisch contact gehad en goed geïnformeerd.