Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Steffy 20-01-2021

Ik vind het fijn dat er adequaat gereageerd wordt. Ook als alles niet volgens plan verloopt, denkt de keukenloods mee. Heel fijn.

Ronald 20-01-2021

Goede prijs; opgegeven levertijd bij bestellen werd nagekomen, dus snelle levering. Keurig!

Schippers 20-01-2021

Keukenloods.nl biedt een geweldige keuze. De navigatie op de internet site is super-simpel. Het bestelproces is tip-top transparant. En de levering is dik in orde.

Oscar van Beek 20-01-2021

Meerdere keren wat gekocht bij de keukenloods, klantvriendelijk en snel geregeld 👍🏻

Johanna 20-01-2021

Nette levering, vriendelijke en rustige man die geïnstalleerd heeft. Koelkast werkt fijn, dus goede ervaring gehad.

Jos willems 20-01-2021

Alles netjes afgeleverd. Top !!! Mooi op tijd die afgesproken was. Goede apparaatuur die ontzettend goed bevalt.

JV 20-01-2021

Prima voor elkaar, bestelde artikel was niet direct leverbaar, maar keurig gebeld om te overleggen over alternatief, snelle levering

Joop 20-01-2021

Snelle levering/gunstig geprijsd/ duidelijke internet site en info over het product

Fleur Hofstede 20-01-2021

Hele aardige vakbekwame installateurs, binnen 20 minuten was onze nieuwe vaatwasser geïnstalleerd! We zijn erg blij met de vaatwasser (merk Bosch), hij doet het super!

Henriette 20-01-2021

Prima geholpen en blij met aanschaf en snelle levering en vriendelijk geholpen

Anoniem 20-01-2021

Keurig op tijd geleverd en hij werkt goed en tegen goede kwaliteit prijs verhouding

j.a. schut 20-01-2021

goed geholpen ende afspraken keurig nagekomen. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening en prijs.

Erwin 19-01-2021

Goede informatie op de site, goede prijs, FANTASTISCHE klantenservice! Zeer vriendelijk en goed geholpen na een initieel gemaakte verkeerde keuze. Product omgeruild obv zeer goed advies.

L. Jazenko 19-01-2021

De keukenloods gemakkelijk spullen te bestellen. Alles snel en goed geleverd .

Annemieke 18-01-2021

Duidelijke website. Keurig op tijd geleverd, komen hun afspraak netjes na. Ik zou deze site bij iedereen aanbevelen!!

DvA 17-01-2021

Fijn zaak, goede communicatie en perfect geleverd.
Mooie set prijs gekregen bij aanschaf van een nw. oven en magnetron.

peter simons 17-01-2021

Ik ben prettig geholpen en er was overleg mogelijk over de prijs. Product is snel snel geleverd

Nathan 17-01-2021

Prima, duidelijke website. Makkelijke te bestellen. Perfecte snelle levering.

Roos 17-01-2021

winkel gebeld, prima advies gekregen, op internet besteld en in Coronatijd binnen 2 dagen in huis. klasse.....
Alles was prima in orde met onze Bosch afzuigkap.

Familie Breeman 16-01-2021

Wij kozen voor De Keukenloods vanwege de voordelige prijs en omdat we wisten dat ze de juiste kleur op voorraad hadden (na contact met De Keukenloods). Vandaag besteld morgen in huis maken ze waar. Maandagmiddag besteld, dinsdagmiddag en in huis en dat net voor de kerstdagen. Wij kozen voor kwalitatief goede producten en dat maken ze waar.

Ronny 16-01-2021

De site en de winkel zijn prima, maar de beste adviezen komen toch van de verkoper. Hij/zij kijkt samen met je of wat je wil ook kan. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Jean Allen 16-01-2021

2 Miele ovens gekocht voor een super voordelig prijs. Heel vriendelijk geholpen en alles volgens afspraak geleverd.
Een echte aanrader.

Toke Kouwenhoven 16-01-2021

Fantastisch bedrijf vanaf bestelling tot plaatsing. De jongens die mijn inbouw combi magnetron en koelkast hebben
geplaatst waren leuke gemotiveerde knapen.

Alex van Hooijdonk 15-01-2021

Telefonisch geholpen met een aantal vragen over een Bora en Quooker en vond dat ik heel vriendelijk geholpen werd. Ook al kocht ik "maar" 2 apparaten.

Wietse Groothuis 15-01-2021

De site komt al goed over met veel informatie en foto,s van het personeel.
De verzending is vlot. Goede verpakking. Pakket is te volgen. Mails houden je op de hoogte.
Firma is in voor nazorg en klachten.