Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tevreden koper 19-11-2016 Via de website gekocht

Correcte afhandeling

Apparatuur die bij leverancier Bosch niet meer leverbaar was is door keukenloods voor dezelfde prijs correct vervangen door een duurdere opvolger.

Pluspunten

• Correct personeel
  • Goede prijs

Minpunten

• Iets te laat geleverd

Leon nieweg 19-11-2016 Via de website gekocht

Leon

Duidelijke webshop en snelle levering.
Afgesproken levertijd klopte. Ik had gekozen voor betalen aan de deur.

Top.

bert van putten 19-11-2016 Via de website gekocht

service

goede informatie over de producten,goede begeleiding via de mail,en een hele goede service zowel tijdens het bestellen als er besteld is,de inbouwploeg vakkundig en accuraat.En zelfs na plaatsing nog info via de mail of alles goed is gegaan.

J. Kievit 19-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop met prima afwekkeking

Een mooie inductie kookplaat gekocht, voor een nieuwe keuken. Nog mooier dan ik aldat mede door de facetrand. Verpakt zo keurig de plaat kan nauwelijks schade oplopen tijdens transport. Afhandeling bezorger prima goed administratie ,keurig in 1 woord

Rob Cozzi 19-11-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en toch goed: WYSIWYG

Hoewel de naam Keukenloods anders doet vermoeden is dit geen louche tent maar een bedrijf dat z'n beloftes waarmaakt. Vaak de goedkoopste en toch prima service bij levering en desgewenst montage. Transparantie in deze doorgaans ondoorzichtige branche! What you see is what you get.

Pluspunten

• goekoop
  • vlotte service

e. nauta 19-11-2016 In de winkel gekocht
zaandam

top

werden goed geholpen ook later bij wijziging werd er goed meegedacht.
bij levering iets niet in orde na een email werd dit direct opgelost

GERDA 18-11-2016 Via de website gekocht

KOELKAST

KEURIG OP TIJD BEZORGD. OUDE KOELKAST MEEGENOMEN. OOK TELEFONISCHE HULP KEURIG. PRODUKT VOLDOED AAN DE VERWACHTINGEN.

Jack 18-11-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Uiterst tevreden, alles netjes geleverd.
Na veel zoeken op het net toch bij Keukenloods uit gekomen, voor de volgende aankoop op keukengebied is er nog maar een waar ik koop bij Keukenloods
's Middags besteld volgende dag geleverd.

Jokes 18-11-2016 Via de website gekocht

Juiste adres voor Miele inductie kookplaat!!

Wij waren al bekend met de Keukenloods door de aanschaf van diverse keukenapparaten voor ons vorige huis en daarom besloten we nu weer een aankoop te doen. We hebben zelf alles uitgezocht en via Keukenloods besteld. Prijstechnisch zeer voordelig en ze boden ons een scherpe prijs. De kookplaat wilden we laten plaatsen. De levering was erg snel, Keukenloods belde ons zelf voor het maken van een afspraak met de monteur. Over dit inbouwduo kan ik niet één maar vele woorden zeggen zonder te overdrijven: vriendelijk, beleefd, zeer ervaren, zeer snel, zeer netjes met een duidelijke uitleg over het aangekochte apparaat. Ik hoop dat dit duo nog lang voor de Keukenloods mag blijven werken, dan houdt de Keukenloods zeer tevreden klanten.

Fam Pultoo 18-11-2016 In de winkel gekocht
Zwaag / Hoorn

Inbouwvaatwasser

Ik heb in deze winkel eerder een inbouw kookplaat gekocht. De plaat beviel niet zo goed na het uitpakken. Na een telefoontje mocht ik het zonder problemen omruilen.Ook mijn eerste vaatwasser kam van deze shop. Duidelijk en overzichtelijk, nette shop.

Mike Wesel 18-11-2016 Via de website gekocht

Goed, snel en makkelijk.

Alles verlopen zoals het moest, enige minpuntje (klein) is dat er al om 7:30uur geleverd werd, kwam voor ons toen niet ideaal uit maar konden ons (graag) aanpassen.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goede prijzen
  • Complete levering
  • Ophalen oude apparatuur
  • Makkelijk betalen

Minpunten

• Het was wel een beetje heel vroeg geleverd.

Sebastiaan 18-11-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Tevreden klant.

Van te voren hadden wij op de site, die goed en duidelijk werkt, al een mooie gezien van het merk Bauknecht met alles erop en eraan en dat voor een mooie prijs.
Dus we besloten naar de winkel in Zwaag te gaan, daar aangekomen nog even wat andere ovens bekeken, maar toch bleven we bij die 1e oven.
De verkoper er bij geroepen en de bestelling werd geplaatst en binnen no time hadden wij weer een uitstekende oven.
Goede organisatie, de verkoper in de winkel heel netjes en zeer vriendelijk, ik werd keurig gebeld hoe lang het ongeveer zou duren en dat klopte precies.
Kortom hier spreekt een tevreden klant.

Mvg,
Sebastiaan

Erik 18-11-2016 Via de website gekocht

Makkelijk snel en betrouwbaar bestellen

Snel en makkelijk product gevonden. Na betaling moest ik een paar dagen wachten ivm voorraad maar daarna kwam de verzendbevestiging met track & trace. Top!

Pluspunten

• Ovrzichtelijke site
  • Betrouwbaar
  • Telefonisch goed bereikbaar voor vragen

a. de jong 18-11-2016 Via de website gekocht

keukenloods.nl

bij aankoop afwasmachine van aeg goed advies gekregen en correct binnen 24 uur geleverd. inbouw zelf gedaan , ging ook prima.

Teamloef 18-11-2016 Via de website gekocht

Inductiekookplaat

Top producten voor een zeer scherpe prijs.
Mocht het product niet voorradig zijn dan ontvang je zonder verdere extra kosten een luxes exemplaar.
Goede en deskundige service in de winkels.

Rob Rath 18-11-2016 Via de website gekocht

Rob

Order gemakkelijk geplaatst en snel afgeleverd. Prima service en ook handleiding is voldoende om e.e.a. zelf te kunnen plaatsen.

jkswiss 18-11-2016 Via de website gekocht

Diverse inbouwapparatuur

Via het internet gaat alles tegenwoordig erg snel, maar zo snel als het bij Keukenloods.nl gaat. Na een eerste bezoek aan de winkel in Veendam was mijn gevoel bevestigd en heb ik de benodigde apparatuur besteld. Goed assortiment, goede prijzen, bereidheid om mee te denken, goede offerte en erg snelle en professionele levering. Ik zal zeker weer een beroep op Keukenloods doen vooral omdat ik nu weet dat ze niet alleen Keuken inbouwapparatuur leveren maar ook wasmachines en drogers. Kortom, zoek niet langer en bestel je producten via Keukenloods!

Pluspunten

• overzichtelijk assortiment
  • prijsstelling
  • professionele levering

fred 18-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

fijne ervaring

Inductie kookplaat besteld via internet bij collegabedrijf van keukenloods, die konden niet snel leveren en stuurden mij door naar keukenloods. binnen uur nieuwe inductieplaat kunnen ophalen bij keukenloods, echt top!

Pluspunten

• snel
  • voorraad
  • goedkoop

Mark 18-11-2016 Via de website gekocht

Review Keukenloods

Goed bedrijf! Eerst even rond gekeken op de website, om te kijken of het vertrouwd was. Zag meerdere bedrijven in Nederland. Dus dat zit goed en dat was ook zo. Oven besteld en direct ontvangst bevestiging en paar dagen later netjes in huis bezorgt door een chauffeur van hun zelf. Goedkoop en goed gaan nog samen bij de Keukenloods.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Netjes afleveren goederen

Reinier Heutink 18-11-2016 In de winkel gekocht
zaandam

Rommelige communicatie

Voor de zoveelste keer hebben we gemerkt dat de communicatie van de keukenloods erg rommelig is. Afspraken worden niet nagekomen, te veel schijven en contactpersonen.

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• communicatie mbt bezorging

Officiele reactie van Keukenloods 21-11-2016

Beste Reinier,

Vervelend dat je onze communicatie als rommelig hebt ervaren. Heb jij voor mij misschien het ordernummer van de bestelling? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Wilco 18-11-2016 Via de website gekocht

tevreden

altijd een goeie prijs en alles is leverbaar. Aflevering volgens afspraak prima in orde. Website is overzichtelijk en je kunt er makkelijk op zoeken.

Tineke de Vries 18-11-2016 Via de website gekocht

Mevr. De Vries

Goed verzorgd. Binnen 1 dag geleverd. Makkelijk dat je het pakket kan volgen. Snelle levering. Had een inductiekookplaat besteld.

Kooi 18-11-2016 Via de website gekocht

Toppie winkel

De site is overzichtelijk, veel keuze in allerlei prijsklassen.
Wij zochten een voordelige koelkast en kwamen daarom bij dit bedrijf terecht.
Veel keus in betaalmogelijkheden, goede levering

Rob 18-11-2016 Via de website gekocht

Scherp geprjisd, efficient en snel

Buiten het feit dat de producten scherp geprijst zijn hebben ze kennis in huis en is men in staat snel en efficient te reageren op vragen en wijzigingen. Al met al een positive en prettige aankoop!

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • bereikbaarheid

R.L 18-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Aanschaf Vaatwasser

Bij keukenloods in Zaandam is ruime keus en je krijgt goed advies.
Levering volgens afspraak en oud machine mee retour genomen.
Ben zeer tevreden met mijn Indesit deze is zeer stil.

Pluspunten

• Ruime keus
  • Goed Advies

Marco Klaver 18-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop koelkast

Ik heb werkelijk niet een bedrijf mee gemaakt die zo snel en netjes en ook zeer op tijd een produckt heeft geleverd en ook op een zeer nette en vriendelijke manier.
andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Ik ben dan ook een zeer tevreden klant en zal mocht ik wat nodig hebben aan apparatuur wederom hier wat bestellen.
ik geef jullie dan ook een hoge beoordeling omdat jullie het gewoon goed doen.
1 niet moeilijk zijn.
2 snel in levering.
3 vriendelijk aan de telefoon
4 goede support leveren
5 kennis van zaken hebben.
ik ben blij dat er nog zulke nette bedrijven bestaan.

Met vriendelijke groetjes

Marco Klaver

HtC 18-11-2016 Via de website gekocht

Inductiekookplaat

Deskundig advies. Goed alternatievenaanbod. Afhandeling volgens gemaakte afspraken. Geen enkele verrassing tussen moment van orderplaatsing tot vriendelijke aflevering aan de deur.

sanne 18-11-2016 Via de website gekocht

heel blij met mijn nieuwe fornuis

Bij keukenloods een fantastisch fornuis gevonden voor een mooie betaalbare prijs. De site is duidelijk en ik kon er alle specificaties vinden. Na bestelling binnen 1 dag geleverd! en bezorgt tot in de keuken, een hele fijne service!!

Pluspunten

• duidelijke site
  • fijne klantenservice
  • snelle levering

Robertb 18-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf kookplaat

goede service en begeleiding bij aankoop ,
duidelijkheid en snelle reactie op vragen betreffende de aankoop

Apeldoorn 18-11-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Deskundige verkoopservice en zeer concurrerende prijzen

Wij waren op zoek naar een combimagnetron die moest voldoen aan een aantal minimale persoonlijke eisen. Nadat we al bij een aantal grote aanbieders waren geweest maar er niet uitkwamen, bezochten we Keukenloods; een mooie ruime winkel met een enorm en het grootste aanbod dat wij tot dan toe hadden gezien. De keuze was snel gemaakt en de prijs was zeer scherp. Zoals beloofd werd het apparaat binnen 2 dagen keurig afgeleverd en thuis via de pin betaald. Wij zijn zeer tevreden over Keukenloods en zullen ze een volgende keer zeker weer bezoeken.

van goor 18-11-2016 Via de website gekocht

koelkast

snelle en goede service en niet al te duur, makkelijk zelf in te bouwen koelkast maar indien nodig kon het ook door keukenloods.nl gedaan worden, de bezorging was in de aangegeven tijd dus ook daar zeer tevreden over, dus tot nu toe alleen maar lof.

Pluspunten

• snelle levering
  • niet al te duur

Dorreke 18-11-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

Prima service , de wasdroger bevalt heel erg goed en werd snel geleverd. Inderdaad de was is heerlijk zacht en kan zo de kast in.

Lindie 18-11-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Er is een snelle levering, het wordt vakkundig geplaatst. En de prijzen zijn erg scherp. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.

caatje 18-11-2016

snelle levering, goede prijs

wij hebben hier onze produkten gekocht omdat het heel makkelijk en snel was. De informatie op de site was duidelijk en de prijs was ook goed. Betaling na ontvangst van produkt was ook medebepalend. Na het bestellen was de communicatie goed en snel, ook werden er goede afspraken gemaakt voor levering die ook precies zijn nagekomen. Alles bij elkaar top en zeker aan te raden.

L. Steenwijk 18-11-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf

De laatste jaren meerder keren een bestelling geplaatst bij de Keukenloods. Levering is altijd op tijd en snel. Tevens vind ik de service perfect. Bij het kiezen van een kookplaat werd praktisch meegedacht. Hierdoor viel de keuze op een andere kookplaat met de wokbrander helemaal links ipv het midden. Eenmaal in de praktijk maken wij dagelijks het gemak van deze keuze.

Pluspunten

• Service
  • Levering
  • Advies

hj hofstee 18-11-2016 In de winkel gekocht
Veendam

dhr

Duidelijk overzichtelijke winkel en presentatie. Prima te vinden op internet en een overzichtelijk site. In Veendam een zeer klantgerichte bediening en goed en specialistisch advies van mevrouw M de Vries

Pluspunten

• netjes
  • Zeer klangericht
  • prima bezorging
  • goed advies
  • snelle levering

N. Smit 18-11-2016 Via de website gekocht

liebherr losstaande koelkast

Keukenloods is een fijn bedrijf, goede service, snelle levering en duidelijk. Je wordt heel goed geholpen en ze zijn prima bereikbaar.

Jan Stollman 18-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en vakkundige inbouw en goede prijs

Alles is geheel naar mijn verwachtingen geleverd en ingebouwd. Ik zal zeker weer voor de Keukenloods.nl kiezen voor volgende aankopen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Lage prijs
  • perfect product
  • Vakkundige inbouw

Karel 18-11-2016 Via de website gekocht

Snelle, correcte levering

Na eerdere bestellingen naar tevredenheid geleverd gekregen van Keukenloods, nu deze Bosch inbouw koelkast besteld. Prima informatie van medewerker via telefoon verkregen, ik had toch enkele vragen over de koelkast en deur-systeem. Heel tevreden over de service en uiteindelijke levering. Heb deze zelf geïstalleerd — maar was er wel even zoet mee. Deurdraaiing gewijzigd op onze thuissituatie, en de inbouw met deur-op-deur vergde de nodige tijd — maar het is goed gelukt. Dank!

Pluspunten

• goede service
  • goede informatie vooraf aankoop

Cecile 18-11-2016 Via de website gekocht

inbouwoven

Na eindeloos vergelijken van prijzen en kwaliteit kwam ik steeds weer op jullie site terecht en jullie hebben helemaal waargemaakt wat jullie toezegden. Snelle levering en een prachtige oven voor een redelijke prijs.
ik weet waar ik mijn volgende keukenproduct ga aanschaffen!!

Micha van der Vlist 18-11-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Goede winkel snelle bezorging, laatst ook al een inductiekookplaat bij hun besteld.
Die was niet voorradig, kreeg direct een prima alternatief aangeboden

Pw 18-11-2016 Via de website gekocht

Goede service

Na aankoop bleek de combimagnetron niet gelijk voorradig .
Na telefonisch contact lukte het alsnog om de bestelling op tijd in huis te hebben.

G.Drost 18-11-2016 Via de website gekocht

Plafondafzuigkap

Een hele goede omschrijving van de afzuigkap. Bestelling was er de volgende dag op de afgesproken tIjd. We zijn heel blij met de goede service en natuurlijk van de afzuigkap.

Pluspunten

• Correcte omschrijving van het product.
  • Snelle levering.
  • Je kunt altijd advies vragen online

Rdm 18-11-2016 Via de website gekocht

Super webshop

Via mijn moeder een smeg koelkast gekocht, volgende dag al geleverd. Alles makkelijk te vinden en goed verzorgd. Enige minpuntje is dat als je in een flatje woont zonder lift het niet naar boven word getild. Als we weer iets nodig hebben komen we zeker terug!

Pluspunten

• Makkelijk gebruik
  • Snelle levering

Minpunten

• Met trappen geen levering in hiis

Jos Peters 18-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling van combimagnetron

Wederom gekozen voor Keukenloods om de volgende reden:
Vragen omtrent product worden goed onderbouwend gegeven
Je kunt er van op aan wanneer je bestelling wordt geleverd
Bij snelle bestelling per telefoon kun je bij de bezorgen met pin betalen
Als je iets mis is wordt er snel een monteur gestuurd die het euvel verhelpt.
Al met al een zeer snelle betrouwbare leverancier en niet te vergeten de GOEDKOOPSTE.

Karel 18-11-2016 Via de website gekocht

Super

Snelle levering en vakkundige montage.
Super blij mee. Werd keurig gebeld om een afspraak te maken voor de levering en de montage.

Ronald 18-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop keukenapparatuur

De afhandeling van de bestelde producten werd zeer flexibel en efficiënt gedaan door het personeel. Top kwaliteit van het apparatuur voor een lage prijs.

Pluspunten

• Flexibiliteit
  • Servixe
  • Kwaliteit

Minpunten

• Aflevering van zwaarder apparatuur tot aan de deur

E.Papa 18-11-2016 In de winkel gekocht
Hoorn

Keukenloods loodst je naar jouw juiste keuze

Keukenloods heeft ons uitstekend geholpen bij de keuze van wat het juiste bij ons paste.
Daarbij uitgaande van alleen wat je nodig hebt.
Niet om je keuken vol te proppen met onodige hightech
Daarin begeleiden ze je op een eerlijke manier.

Pluspunten

• Eerlijk
  • Snelle levering

chris 18-11-2016 In de winkel gekocht
waddinxveen

koelvriescombatie van bauknecht

goede uitleg bij het kopen van een koelkast, snelle levering en de jongens die de koelkast inbouwden die waren heel netjes en aardig.
alleen had ik meer koel/vriescombinaties verwacht in de zaak zelf

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering
  • mooie prijzen

Minpunten

• had iets meer in de zaak mogen staan

V. C. 18-11-2016 Via de website gekocht

perfect

Ik kocht een oven (candy merk) voor de helft van de marktprijs. Ik ben erg blij.
snelle leveringen, met of zonder montage.

Pluspunten

• kortingen
  • leveringen