Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Martin versteegh 14-01-2021

Goede site, duidelijke keuze kunnen maken. Goede prijs en de levering ging heel vlot. Klantenservice is ook heel goed bereikbaar.

C. Kunnen 14-01-2021

Telefonisch prima advies gekregen. De aflevering was correct en snel. Ik ben tevreden over de apparatuur en de levering.

Maurice 14-01-2021

Supertevreden mbt aanbod, bereikbaarheid klantenservice en de uiteindelijke levering van de keukenapparatuur voor onze nieuwe keuken!
Het aanbod van keukenapparatuur sluit volledig aan bij onze wensen en bij de huidige tijd.

Johan Joos 14-01-2021

Vlotte bestelling en levering ondanks Corona , bestelling was zoals beschreven

A Bouten 14-01-2021

Bestelling en levering verliep zeer vlot. Besteld type van het product, een aanbieding, was niet meer leverbaar. Het geleverde apparaat is de opvolger. Meerprijs een stuk hoger. We kregen echter dit model geleverd voor dezelfde prijs als de aanbieding. De nogal kwetsbare inductieplaat was perfect verpakt en kwam zonder beschadiging bij ons aan. Werkt voortreffelijk. Kortom van bestelling tot plaatsing en werking geen enkel minpunt, dus een welverdiende tien!

Arjen 14-01-2021

Ik heb een Inbouw afzuigkap besteld. Deze werd Snel geleverd, was goed verpakt, en had een goede prijs

Anja 14-01-2021

Artikel is van goede kwaliteit en werd netjes op tijd afgeleverd door vriendelijke medewerker. Niets op aan te merken.

cor 14-01-2021

prima voorlichting en levering. plaatsing volgens afspraak en kundig. Niet te beroerd om naar ander probleempje te kijken.

Jan 14-01-2021

De goederen zijn duidelijk omschreven en voldoen zeer zeker aan de verwachtingen. Prima personeel, open en zeer deskundig op het gebied van de apparaten behorende in een keuken.

Versteden 14-01-2021

Ondanks de vervelende coronatijd konden we onze combi-magnetron netjes op de afgesproken tijd afhalen.We zijn er erg blij mee.

Nannie 14-01-2021

Zeer vlotte levering van een TOP product!! (Siemens combi oven) Zeer tevreden!

Gaston Duykers 14-01-2021

Goede duidelijke communicatie, komen afspraken na en vriendelijk personeel.

Frits Tor 14-01-2021

Keurig geholpen om een goede keuze te maken voor een snel leverbare vaatwasser met een aantrekkelijke prijs.
Snel bezorgd en de oude defecte meegenomen.

Keukenloods Nederweert 14-01-2021

Goed advies en uitleg over keukenapparaten, voor vragen goed telefonischbereikbaar.

Scheltema 14-01-2021

Op zoek naar nieuwe ovens en een Quooker, kwam ik tussen een aantal aanbieders ook Keukenloods tegen. Ik was eerst wat afhoudend omdat ik graag mijn spullen vooraf zie, maar in corona lockdown gaat dat nu eenmaal niet. Het duurde wel even voordat ik iemand aan de lijn kreeg, het was aan het einde van het jaar erg druk. Het was een prettig gesprek en Keukenloods kon een scherpe prijs neerleggen. Na een prijsvergelijk, en het feit dat een deel van de apparaten bij Keukenloods wel op voorraad was, besloot ik mijn aankoop bij Keukenloods te doen. Ik bestelde telefonisch mijn spullen en kon de spullen die op voorraad waren nog dezelfde dag zelf ophalen! Dat was fijn want pakketjes doen er lang over tegenwoordig. Ik werd zelfs nog teruggebeld door Keukenloods omdat ze hadden gezien dat je bij een bepaald apparaat nog iets nodig had en of het klopte dat ik dat al had, top zeg!
Het is ook prettig dat je op hun website al je bestellingen en betalingen makkelijk kan inzien.
Het ophalen ging vlekkeloos en volgens de richtlijnen van het RIVM. Nu nog wachten op de laatste twee apparaten die deze maand geleverd zouden worden. Ik verwacht dat dat helemaal goed gaat komen en dat ik wordt geïnformeerd wanneer ik mijn spullen kan ophalen.
Mijn volgende aankoop zal dan hoogstwaarschijnlijk ook weer bij Keukenloods zijn!

Michel Sijmonsbergen 14-01-2021

Zowel de vestiging Zwaag, als de heren Mastenbroek en Jong, en daarnaast ook de monteurs hebben optimaal werk geleverd. In onze bestaande keuken. Perfecte dienstverlening en advies, ik beveel Keukenloods.nl zeker aan bij nieuwe relaties.

Carolien 14-01-2021

Snel en goed geholpen. Heel snelle levering en goede service. Enige nadeel, lang in de wacht gestaan.

Erik Meulendijks 14-01-2021

Via de site was prima weergegeven welke producten er zijn, welke maten, welke eigenschappen en uiteraard voor welke prijs

Ayhan 14-01-2021

Goed service prijs goed snel geleverd ben tevreden als ik wat voor mij keuken nodig heb dan is het wel denk ik één van de eerste winkels waar ik weer naar zal kijken

Toine Pennink 14-01-2021

Ik ben goed geholpen en heb ook een goede prijs gekregen. Grote showroom dus je kan alles mooi bekijken.

Hans 14-01-2021

Duidelijke website, vriendelijke verkoopmedewerkers, heldere communicatie in mailverkeer.

familie van der Teems 14-01-2021

Duidelijke website maar desondanks helaas toch verkeerde maat vaatwasser besteld, een normale hoogte i.p.v. verhoogd model. De teleurstelling was groot dat deze niet in onze keuken paste en de deur niet volledig open kon. Na contact met keukenloods is de machine omgeruild voor een verhoogd model tegen een geringe bijdrage in de kosten.
Wij geven keukenloods een grote pluim voor deze snelle en fantastische service waarvoor veel dank want de nieuw geïnstalleerde vaatwasser doet zijn werk uitstekend.

Pisca 14-01-2021

Via een webshop kopen is altijd een risico. Voor de shop zelf maar evenzeer voor de klant. Over de keukenloods kan ik niets zeggen behalve dan dat het apparaat goed en snel is geleverd. En alles werkt naar behoren.

Bert Michielsen 14-01-2021

correcte, deskundige en vriendelijke benadering en afhandeling van mijn bestelling

Mark 14-01-2021

Scherpe prijzen en daarbij nog een mooie aanbieding. Veel expertise in huis over de producten en de beste combinaties. Zeker een aanrader, zal zeker nogmaals bestellen. Sneller accurate levering (they say what they do and do what they say).