Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Margriet 13-11-2016 Via de website gekocht

Mooie oven, top service

Ik plaatste mijn bestelling bij Keukenloods, niet alleen vanwege de prijs maar ook door de goede recensies. En ze hebben het zeker waar gemaakt. Omdat de oven ingebouwd moest worden duurde het wat langer voor hij geleverd kon worden. Keukenloods hield mij goed op de hoogte van het verloop van de bestelling en belde mij binnen enkele dagen om de levering/inbouw in te plannen. Het heeft in totaal nog geen week geduurd. De oven werd professioneel ingebouwd, en zelfs gebruiksklaar gemaakt. De monteur stelde alvast enkele voorkeuren in. Tot slot werden alle verpakkingsmaterialen meegenomen. Kortom: prima winkel en perfecte service!

Pluspunten

• Afhandeling order door webwinkel
  • Goede inbouwservice

Minpunten

• minpunten zijn er niet

FJM 13-11-2016 Via de website gekocht

informatie als je bestelt goed, maar service minder

Bestellen gaat gemakkelijk en je ontvangt meerdere berichten met informatie. Jammer dat dit minder lijkt te worden als je betaald hebt. Ondanks tonen betaalbewijs, werd bij bezorgen en installatie eerst contact gezocht met kantoor of we wel echt betaald hadden. Verder betaal je voor de installatieservice toch 79,95 maar daar is geen service bij. Toen ze weg waren kwamen we er achter dat ze de condensfolie die je aan moet brengen niet aangebracht hadden en ook niet achter gelaten. Moet je daar weer achter aan en afwachten of je dat dan nog krijgt. Anders moeten we daar nog weer extra geld voor betalen. Misschien zijn ze goed als je een hele keuken bestelt, maar voor een artikel nee.

Pluspunten

• snel order bevestigd
  • veel keuze

Minpunten

• iets minder snel geleverd dan verwacht
  • denken niet mee

Officiele reactie van Keukenloods 14-11-2016

Beste FJM,

Vervelend om te horen dat de bestelling niet zo is gelopen zoals zou moeten. Heb je voor mij misschien het ordernummer? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Alvast bedankt!

Emma | Keukenloods.nl

Van schie 13-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods

Perfecte prijs en volgende dag al bezorgd, direct een keurige mail dat het een nieuw type was dit was 20 euro goedkoper wat ze ook direct terug hebben gestort grote klasse 👍

Pluspunten

• Goeie website
  • Perfecte levering

W vd Akker 12-11-2016 In de winkel gekocht
Weert

Wilma vd Akker

Door medewerkster in de winkel goed geholpen, en communicatie omtrent aflevering was perfect.
Was de rit naar Weert zeker waard.

GH.NIJHOF. 12-11-2016 Via de website gekocht

AFWASMACHINE.

Ikzou deze winkel aanbevelen corecte llevering.het verbaasde ons dat de levering er zo vlug wasen geleverd tot in de keuken.

SAV 12-11-2016 Via de website gekocht

SAV..

Goede website, makkelijk koelkasten onderling vergelijken op de site, goede afspraken omtrent de levering en natuurlijk lage prijzen.
De levering verliep zonder problemen,

Pluspunten

• prijs
  • assortiment
  • levering

Anne 12-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Correct afgeleverd en keurig geplaatst, Top!

Goede shop, jammer dat er 2 sites zijn met verschillende prijzen en toch één shop. Netjes geholpen en de vaatwasser is keurig afgeleverd en geplaatst!

Pluspunten

• prima communicatie
  • keurig volgens afspraak

Dirk 12-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling afzuigkap bij Keukenloods

Alleen maar goede ervaringen met Keukenloods. Doen wat ze beloven in zeer korte tijd. Snelle bevestiging na bestelling en snelle en terdegen afhandeling.

Istvan 12-11-2016 Via de website gekocht

Super tevreden

S'avonds via de webshop een inbouw combi oven/magnetron besteld en de volgende ochtend al in huis. Supersnel en goed verpakt verzonden!! Echt een superservice!!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Leendert 11-11-2016 Via de website gekocht

Hulpzaam, goed advies en beste prijs

Voor het vervangen van onze kookplaat (van gas naar inductie) heeft Keukenloods ons zeer goed geholpen met het vinden van het beste alternatief. En hadden daarbij ook de beste prijs.

• Kundig advies
  • Hulpzaam

kardinaal 11-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

combimagnatron

Gaat goed om met al je vragen, advies over de combi was uitstekend en zeer begrijpbaar.
kortom binnen 10 minuten een prima gemakkelijk te bedien combi magnetron gekocht.

Jan.p. 10-11-2016 Via de website gekocht

Zanussi koeler

Prime contact
Prijs verhouding ; is 30 euro goedkoper dan in de winkel voor het zelfde apperaat.
voordeel is vandaag besteld volgende dag in huis

Alap 10-11-2016 Via de website gekocht

alap

Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Keurige service bij het inbouwen.
We zijn zeer tevreden over keukenloods.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • keurige monteurs
  • kwaliteit

stempher j 10-11-2016 Via de website gekocht

keukenloods .nl

goede service en goed geholpen met ons probleem geleverde koelvriescombinatie nieuw bleek het niet te doen , nadat er een monteur geweest was bleek het koelgedeelte het niet te doen , volgende dag werd er een nieuwe geleverd . dat was snel , echt super

Combimagnetron 10-11-2016 Via de website gekocht

Koop via internet gaf hier toch een rustig gevoel.

Een neef van ons kocht altijd alles bij Keukenloods
Veilig kopen en betalen, en de gemaakte afspraken correct nagekomen. Bij nieuwe aankoop zeker weer Keukenloods. Een goed advies.

Jana 10-11-2016 In de winkel gekocht
Nederweert

Super keuken, mooie apparatuur!

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Alle afspraken zijn nagekomen. Van het inmeten, tot het leveren en monteren, super! Hele nette vakmannen ook. Mooie kwalitatief hoogwaardige keuken en apparatuur. Nu kan het koken en daadwerkelijk testen beginnen!

Pluspunten

• Montage
  • Vakmannen
  • Nakomen afspraken

Minpunten

• Aanrechtblad zat onder de vlekken / plaksel

Marcel 10-11-2016 Via de website gekocht

Marcel

Ik ben zeer tevreden over deze webshop, alles zeer overzichtelijk en ik kon zelfs achteraf betalen. De kookplaat specificaties waren allemaal keurig te vinden zodat ik precies de afwijkende maat kon bestellen die ik nodig had. De plaat werd op de voorgestelde dag geleverd, bovendien werd er nog een tijdstip van levering per e-mail doorgestuurd zodat ik niet niet de hele dag thuis hoefde te blijven. Ook over de kookplaat zijn wij zeer tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke site
  • Scherpe prijs
  • Goede communicatie
  • Goed product

Minpunten

• Perilex snoer kon ik niet vinden op de site

Mieke 10-11-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede prijzen. Juiste terug koppeling

Na aankoop van een nieuw huis diverse keuken apparatuur besteld bij keukenloods.
Hiervoor gekozen omdat de site er duidelijke en overzichtelijk uitziet. Ook zijn de prijzen zeer goed is onze mening. Duidelijke order bevestiging en juiste levering. Ook is het prettig te weten dat er fysiek winkels zijn in Nederland waar je indien gewenst kan gaan kijken naar je materialen.
Echt een aanrader.

Lisanne 10-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Tot nu toe 3 verschillende producten gekocht via Keukenloods. Bij elke bestelling was een snelle levertijd, erg prettig. Daarnaast duidelijke communicatie over de leverdatum + tijd!
Het fijne is ook dat ze oude wasmachines / ovens meenemen!

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Goede service
  • Nemen oude electronica mee

P Schoordijk 10-11-2016 Via de website gekocht

Prettig geholpen ondanks alle vragen van mijn kant. Goede snelle levering op afgesproken tijd door service gericht te chauffeur.
Zijn blij met onze nieuwe inbouwvaatwasser van Bosch.

Pluspunten

• Goeie service

Minpunten

• Nog niet van toepassing

Ron 09-11-2016 In de winkel gekocht
zwaag

fijn inkopen en mooie apparatuur

De meeste apparaten zijn op voorraad en voor een mooie prijs.
Er is een zeer breed aanbod en de mensen zijn vriendelijk en snel.

Pluspunten

• ruim aanbod
  • prijzen

Minpunten

• magazijn lokatie

Roger van laanen 09-11-2016 Via de website gekocht

Inbouw vaatwasser

Eerst nog telefonisch contact gehad ivm een paar vragen die duidelijk beantwoord werden. Zelf natuurlijk ook echt de juiste maten opgenomen om zeker te zijn welke vaatwasser paste. Op zondagavond besteld met mededeling oude toestel mee te nemen. Dag erna al een mail dat deze maadag avond al bezorgd ging worden. Netjes afgeleverd, oude die gereed stond meegenomen en gepind bij chauffeur. Alles zoals aangeboden is het ook verlopen. Echt super!

Pluspunten

• Alles volgens afspaken gegaan
  • Goede service en levering
  • Pinnen aan de deur, wel aangeven
  • Apparaat compleet met alles geleverd

Minpunten

• Tot nu geen

Wilco S. 09-11-2016 Via de website gekocht

Dhr.

De gebruiksvriendelijkheid van de site, de prijs van de inductie kookplaat, de bevestigingen per e-mail over de orderstatus, de levering en installatie, alles was prima in orde! Aanrader!

Pluspunten

• prijs
  • afhandeling order

mark 09-11-2016 In de winkel gekocht
zaandam

aankoop afzuigkap

ruim assortiment, snelle levering, goede prijs, goede showroom specifiek voor dit merk Baumatic bij Keukenloods terecht gekomen.

José Muijsers 09-11-2016 Via de website gekocht

Combioven

Deze shop is heel erg overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik, ook het achteraf betalen vind ik super kan hier niks dan goeds over zeggen

Pluspunten

• goed service
  • perfecte levering
  • tijdstip mail

Eric thijs 09-11-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Snelle levering, na installatie blijkt het een verkeerde keuze geweest te zijn (i.v.m. Paneel hoogte) na telefonisch overleg bleek er een maxi uitvoering nodig te zijn, omruilen was geen probleem (mist onbeschadigd uiteraard) twee dagen later alles omgeruild, top service echt geweldig, bedankt.

5 Pits gasfornuis 09-11-2016 Via de website gekocht

Geweldig Super Grandioos

Een Internet winkel die service zeer hoog in het vaandel heeft staan, ouderwetse vakmanschap levert en samen werkt met lokale ondernemers waardoor flexibiliteit en snelheid gegarandeerd wordt. Veel bedrijven zouden bij dit bedrijf moeten gaan kijken hoe er gewerkt wordt. Super klasse en als ik weer wat nodig heb of mensen uit mijn naaste omgeving, buren, familie of wie dan ook...bij Keukenloods moet je zijn!

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • samenwerking

• Niets

Gertjan 09-11-2016 Via de website gekocht

Bosch combi-oven HT683MF0

Overzichtelijke site, goede inbouwcombi-oven gevonden met gewenste hoogte, Bestellen en gevraagd om in te laten bouwen. Perfecte service

Tanja 09-11-2016 In de winkel gekocht
zaandam

prima

prima service, en vooral de goedkoopste, goed parkeren, veel keuze, vriendelijk en behulpzaam, en en

Mr. Puttenstein 09-11-2016 Via de website gekocht

Mr. Puttenstein

Snelle service, goede value for money, accurate communicatie en snel geleverd. Geen enkel probleem om hier te bestellen!

Pluspunten

• assortiment
  • accuraat
  • value/money

frans 09-11-2016 In de winkel gekocht
roosendaal

inbouw koelkast

goed en vriendelijk geadviseerd , snel en volgens afspraak geleverd en vakkundig geplaatst.
de volgende keer als ik weer apparatuur nodig heb voor mijn keuken zal ik zeker weer bij de keukenloods mijn apaaratuur aanschaffen.

Renske 09-11-2016 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede producten tegen scherpe prijzen.

Levering volgens afspraak
Veel keuze, goede merken!
Wij hebben een Ikea keuken gekocht en de apparatuur via keukenloods. Kregen goed advies!

Pluspunten

• Ook winkels

Wouter0487 09-11-2016 Via de website gekocht

Mooie en goede apparatuur simpel en snel geleverd.

Mooie, hoogwaardige apparatuur voor een kleine prijs. Op internet gezocht maar telkens kwam de gewenste apparatuur van keukenloods het goedkoopste uit. Daarnaast een snelle, klantvriendelijke en persoonlijke service.
De apparatuur is binnen en dient nog geintstalleerd te worden maar nu al tevreden.

Pluspunten

• Service
  • Prijs/kwaliteit

Sietske 09-11-2016 In de winkel gekocht
Zwaag

Top service

Ik ben enorm goed geholpen in een van de winkels van keukenloods. De mevrouw in kwestie luisterde goed naar mijn wensen en probeerde me naar iets anders of duurdere te praten. SUPER FIJN.
We hebben nl net enen kleine en de vaatwasser was kapot gegaan. Een super dure konden we ons niet permitteren en de mevrouw in kwestie liet ons daarin geheel in onze waarde. En hij werd ook nog ruis bezorgd met de optie om de oude apparatuur mee te nemen. Super top :-)

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Snelle service
  • De bezorger belde ook netjes op dat hij later kwam

Rotonde Huis 09-11-2016 Via de website gekocht

Combi oven en kookplaat (inclusief inbouw)

De Keukenloods is een prima winkel. Er is veel keuze en de prijzen zijn concurrerend.
En als je een vergelijkbaar product elders vind tegen een lagere prijs, zijn ze inderdaad bereid hun prijs aan te passen.
Ook overleg over de levering loopt goed.
De inbouw is helaas niet helemaal goed gelopen, er is uiteindelijk een monteur van Zanussi geweest om een probleem op te lossen. Daarvoor moesten we wel zelf bellen.

Pluspunten

• Prijzen
  • Assortiment

Minpunten

• Klacht over inbouw, zelf op moeten lossen.

Rudi Steffens 09-11-2016 Via de website gekocht

kookplaat gas op glas

Onze keuze voor de keukenloods blijkt de juiste te zijn geweest door de uitermate vriendelijke en voor ons technisch begrijpbare informatie die wij kregen. En natuurlijk de prijs en de snelle levering gaven ons hiertoe de doorslag.

Pluspunten

• prijs
  • levering

Henk Boenink 09-11-2016 Via de website gekocht

Inbouw koelkast

WE waren na 20 jaar toe aan een nieuwe koelkast.
Een aantal jaren geleden hebben we onze magnetron vervangen, deze werd gekocht bij Keulenloods, dat is goed bevallen, vandaar dat we ook de koelkast hier hebben gekocht, Goede service en veel keuze met een goede uitleg. Ook het inbouwen verliep vlekkeloos, Op tijd en deskundig

Agnes 09-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Mw.

Uitstekend geholpen door verkoper en de bezorging ging ook geheel volgens afspraak.vakkundig personeel en prima was ook het betalen asn de bezorger per pin,dus niet vooraf hoeven betalen.

Huiberts 09-11-2016 In de winkel gekocht
Veendam

Huiberts

Keukenloods Veendam (Erik) heeft ons erg goed geholpen. Erik heeft verstand van keukens en heeft de klant goed in beeld. Alles is mogelijk en heel belangrijk, hij doet wat hij zegt!!! De keuken is geplaatst en Erik je bent van harte welkom, de koffie staat klaar!

Stefanie Klerx 09-11-2016 Via de website gekocht

Goede service voor de aankoop van mijn combi oven!

Erg tevreden over onze aankoop: een combi oven.
De site geeft uitvoerige informatie over het product. De bestelling is makkelijk geplaatst en je kan duidelijk aangeven wanneer je het product geleverd wil hebben. Bezorging is prima verlopen.
Dus dik tevreden over keukenloods.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke informatie over het product

Ben te Hofstee Doetinchem 09-11-2016 Via de website gekocht

Ben te Hofstee

ik heb via kieskeurig gekozen voor Keukenloods want dit is de tweede keer dat ik iets besteld heb via jullie. Eerst een Siemens vaatwasser en nu de Siemens koel/vriescombinatie van Siemens. De bezorging was beide keren perfect en keurig op tijd volgens afspraak. Ik zal iedereen Keukenloods adviseren.

C. Zeilstra B.Zwart 09-11-2016 In de winkel gekocht
Watergang

Kwaliteit en professioneel

Goede prijs/ kwaliteit. Inbouwteam werkt netjes en professioneel. personeel is vriendelijk en deskundig in Watergang.

Pluspunten

• DEskundig
  • Ruim assortiment
  • Goed advies

Willem Post 09-11-2016 In de winkel gekocht
Gaanderen

Weer een goed advies en een scherpe prijs

Naast de goede prijs ook vanuit Keukenloods advies gehad in keuze apparatuur. Eerst via Webwinkel alles vergaard en daarna bij showroom Gaanderen samenstelling en offerte kunnen bespreken.

Pluspunten

• Goed advies
  • Scherpe prijs
  • Persoonlijk contact
  • Je kunt ook afhalen bij lokale shouwroom

Jenny 09-11-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden met nieuwe keukenapparatuur!

Wij zijn onlangs bij de keukenloods geweest om te kijken naar een nieuwe keuken. We werden daar zeer vriendelijk ontvangen en geholpen door een verkoper die totaal niet opdringerig was. Heel fijn! Uiteindelijk hebben we via de website alleen de apparatuur (Bosch) voor onze keuken besteld en de keuken zelf bij een timmerman uit de buurt. Simpelweg omdat de soort deurtjes die we wilden bij de keukenloods niet te krijgen waren. Wat betreft service en klantvriendelijkheid, kunnen we de Keukenloods zeker aanraden! Het verbaasde me dat de mail elke keer zo snel werd beantwoord. Ook het leveren van de apparaten ging zoals je mag verwachten. We zijn superblij met onze mooie en kwalitatief goede oven, magnetron, kookplaat en afwasmachine. Nu nog zelf plaatsen en in gebruik nemen en dan kunnen we na een half jaar eindelijk weer ovenschotels maken en hoeven we niet meer zelf af te wassen. Wat een luxe!:-)

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • snelle reactie via mail
  • afspraken maken gaat eenvoudig
  • meedenken met klant

Minpunten

• continu veranderende prijzen van de apparaten

Arnold 09-11-2016 Via de website gekocht

aankoop apparatuur keuken

contact snel en goede adviezen, informatie en scherpe prijs. Dit heeft geleid tot een snelle aankoop. Ze geven echt je het gevoel dat ze betrokken zijn bij je!

Pluspunten

• advies
  • snelheid
  • betrokken
  • kwaliteit
  • prijs

jjv smit 09-11-2016 Via de website gekocht

flexibel en professioneel !

We hadden al eerder goede ervaring met eerdere bestelling. Maar onze laatste bestellign was een-zelf gekozen-inbouw vaatwasmachine. Bij de levering constateerde de monteur dat het doos ons bestelde type niet paste in de keukensparing, waarna hij op de website het juiste type selecteerde. Hij nam de verkeerd bestelde vaatwasser mee terug en verscheen enkele dagen later met het juiste type. Ook nog eens zonder extra kosten hiervoor te rekenen.
Klasse !

Pluspunten

• Flexibel
  • Deskundig

Marianne Geertsen 09-11-2016 Via de website gekocht

Review bestelling Siemens CM636GBS1 combi oven

Een heftig professionele werkwijze van keukenloods, perfect op de hoogte gehouden over de levering. Tot in de puntjes verzorgd. Gemotiveerd en super aardige medewerkers

Pluspunten

• Veel plussen waard

Minpunten

• Helemaal geen

M. Staal 09-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

snel en efficient

veel keus, je kunt er rustig rondkijken en als je wat nodig hebt, prettige en efficiënte hulp.
Ook de plaatsing wordt goed geregeld.

a.smale 08-11-2016 Via de website gekocht

aankoop mac696 bij keukenlood

Wij hebben een combi magnetron mac696 gekocht . We zijn zeer tevreden over verkoop/voorlichting /bezorging en service. Erg klantvriendelijk.Al veel plezier gehad van de mac.

Pluspunten

• gemak
  • service
  • klantvriendelijk
  • bezorging
  • tijdstip bezorging

hans 07-11-2016 In de winkel gekocht
almere

vaatwasser

goede en vakkundige voorlichting.
en een prima prijs
dit was het derde aperaat dat we bij de keukenloods hebben gekocht en weer zijn we erg te vrede