Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hans 07-11-2016 In de winkel gekocht
almere

vaatwasser

goede en vakkundige voorlichting.
en een prima prijs
dit was het derde aperaat dat we bij de keukenloods hebben gekocht en weer zijn we erg te vrede

Els 07-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

afzuigkap novy 661 via Keukenloods

wij hebben nadat een andere keukenwinkel de afzuigkap niet wilde vervangen(te veel moeite te weinig aan te verdienen) bij keukenloods de nieuwe Novy 661gekocht : het is een heel mooi ontwerp glasplaat voorzijde en doet het prima de knop weggewerkt achter is geen probleem aangezien de kap ook aan en uit gaat als je hem dicht schuift. Ook zeer positieve ervaring met het inbouwteam(echt wel een rotklus de oude weghalen; was een zwaar ding) van de Keukenloods .al met al zeer blij mee !!

Harry Utrecht 07-11-2016 Via de website gekocht

Gemak & scherpe prijs

Informatieve website, Goed telefonisch advies op maat; geen verkoop praatjes. Eenvoudige bestelling en goede informatie over de bestelstatus. Scherpe concurrerende prijs.
Bovenstaande op basis van meerdere bestellingen bij Keukenloods. Een absolute aanrader dus!

Pluspunten

• website
  • advies
  • bestelling
  • prijs

Pauws 07-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Wij hebben een koelkast gekocht via Keukenloods en hebben uitstekende ervaring met de service en levertijd. We zijn perfect op de hoogte gehouden van de voortgang van de order en de levering was keurig op tijd.

Pluspunten

• Informatie voorziening order
  • levertijd

AMH 07-11-2016 Via de website gekocht

AMH

Duidelijke site, goede foto's met de juiste kleur. Goede service (telefonisch) Scherpe prijs. Snelle levering.

s.m 07-11-2016 Via de website gekocht

inbouw koelkast. zanussi

Met duidelijke omschrijving van het produkt.. was de keus gauw gemaakt
Thuis ging het super goed met inbouwen.. snelle service van keukenloods.n.l Het is bestellen en op juiste dag had ik hem al thuis.

Pluspunten

• snelle levering

Maatje 07-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Wij vonden deze shop goed en gebruiksvriendelijk. Na telefonisch contact om de laatste punten af te stemmen konden wij snel tot de aankoop overgaan

Pluspunten

• goede service
  • vriendelijk te woord gestaan

Minpunten

• levertijd/installatie

H. Boerstra 07-11-2016 Via de website gekocht

Verkeerde levering

Zeer goede service, na verkeerde levering door misverstand.
Ik heb hierover gereclameerd en werd zeer netjes geholpen. Apparaat word zelfs op ander adres geleverd. Chapeau.

Pluspunten

• Zeer grote collectie.
  • Betaling kan op diverse mogelijkheden.
  • Afleveringsdata worden goed afgestemd.

Coby 07-11-2016 Via de website gekocht

Levering inbouwoven

Ik heb het als erg prettig ervaren en ik ben geen on-line shopper. Order geplaatst, heel snel een orderbevestiging, volgende dag een bericht over hoe laat ze zouden komen bezorgen. De toegezegde tijd klopte. Ik zeg een aanrader.

M.strooper 07-11-2016 Via de website gekocht

Marcel

Top gebeld en goed te woord gestaan en daarna via de website een combi magnetron besteld goed en binnen afgeleverd op de afgesproken tijd.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede service

M. van der Gracht 07-11-2016 Via de website gekocht

Top geregeld, en voordelig

Goedkoop geprijsd, en goed personeel, en afspraken duidelijk en goed nakomen, vakmannen die de Quooker geplaatst hebben

Pluspunten

• snel
  • goed
  • en voordelig

Janneke 07-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling van mijn afzuigkap

Telefonisch duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Ook bij terugbellen met vragen vriendelijk en duidelijk antwoord gekregen. Wel onduidelijkheid over de wijze van betaling. Telefonisch werd gezegd dat ik ook bij aflevering kon betalen. In de offerte stond dat niet. Daarin stond dat er pas geleverd zou worden als er betaald was.

Margreet 07-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel, betrouwbaar en goed

Wasmachine stuk, 3 dagen voor vakantie. Keukenloods gebeld, adequaat geholpen met keuze, binnen 10 minuten bevestiging. Inbouwteam gebeld, die hebben alles op alles gezet op de machine nog op zaterdagochtend in te laten bouwen. Leuke en snelle inbouwmeneer, die nog wat slimme tips had. Al met al bijzonder snel, efficiënt en prettig.

Pluspunten

• Superprofessioneel
  • Goede organisatie
  • Prettige mensen

Karel Schrijnemakers 07-11-2016 Via de website gekocht

Zeer correcte online leverancier

E-commerce boomt en dus zie je soms door het bos de bomen niet meer. Gelukkig onder je dan soms een site die echt werkt zoals het hoort te werken.Duidelijke zoekmachine , uitgebreide productfoto's en gegevens , online bijstand als je op het icoontje drukt van je virtuele assistent, bij Keukenloods was het er allemaal, scherpe prijzen ,correcte leveringsafspraak ? Kortom e-commerce zoals e-commerce hoort te zijn. Proficiat Keukenloods, jullie site staat bij mij met stip genoteerd.

Moeders Mooiste 07-11-2016 Via de website gekocht

Inbouwkoelkast

Koelkast online besteld. Na een duidelijk en overzichtelijke website snel een keuze gemaakt. We hebben de inbouwservice erbij besteld. Deze service kwam op de aangegeven dag om de koelkast te demonteren en te monteren. Alles soepel verlopen en ze namen de oude koelkast nog mee ook. Zeker een aanrader!!

Tiny 07-11-2016 Via de website gekocht

snelle en vriendelijke service

Ruime keuze, goeie prijskwaliteit.snelle levering. Mogelijkheid om apperatuur in te laten bouwen. Dit is naar alle tevredenheid geplaatst.

Peter uit Warnsveld 07-11-2016 Via de website gekocht

Toppers!

Ik geef de Keukenloods een welverdiende 9. Perfecte service en advies zowel online, per mail als telefonisch.
Levering werd duidelijk gecommuniceerd en geleverd volgens afspraak. Keurig allemaal

Pluspunten

• contact
  • levering

Marijn 07-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods

Top service,nette levering en men denkt mee,de garantie daarin tegen van 2jaar is erg weinig gezien je van een koel/vriescombinatie een langere levensduur van mag verwachten maar goed daar heeft de wetgever dan maar weer aan gedacht.

Pluspunten

• Advies
  • Deskundigheid

Minpunten

• Garantie

Peter de Reus 07-11-2016 Via de website gekocht

Super

Artikel snel en volledig afgeleverd, in goede staat ontvangen en voldoet aan verwachting. Uitstekende helpdesk!

GastroHans 07-11-2016 In de winkel gekocht
Aubel

aankoop fornuis

Voor de 2 de keer een gasfornuis aangekocht bij Keukenloods.
Duidelijke taal,:
- Je krijgt ruim voldoende informatie.
- Mails worden direct beantwoord.
- Levertijd binnen 24 uur, mits het op voorraad
is
- Prima na service

• Levertijd

wat wordt bedoeld? 07-11-2016 Via de website gekocht

aanschaf combi magnetron

selecteren, contact mail en bezorging ging uitstekend. Afspraak bezorgtijd correct nagekomen. Zeer vriendelijke bezorger!!

Phoenixx 07-11-2016 In de winkel gekocht
gaanderen

eigenaar

Ik kom al jaren bij de keukenloods. omdat: prijskwaliteit is prima! De laagdrempeligheid van communicatie, fijne en open communicatie met de medewerkers. Daarnaast misschien wel het alle belangrijkste, de goede service die zij bieden naar de kopers.

Een tevreden klant omdat: 07-11-2016 Via de website gekocht

Een nieuwe 5-pits met oven !

Binnen 24 uur was hij in huis, of moet ik "zij"zeggen? Wat een mooi fornuis tegen een lage prijs.
Snelle bezorgind en geen gebreken of beschadigingen aan het apparaat.
Zeer tevreden. En een aanrader!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede kwaliteit
  • Goede prijs

Minpunten

• Geen gasslang bij geleverd

Peter 07-11-2016 Via de website gekocht

Fijne inbouwservice

Inbouwkoelkast was kapot en na prijsvergelijking op zondagavond nieuwe besteld bij keukenloods. Zag daar de inbouwservice, en die erbij besteld. Maandagochtend rond 09:00 gebeld om afspraak te maken voor de inbouw (donderdagmiddag). Donderdagmiddag is de oude koelkast uitgebouwd en de nieuwe geleverd en netjes ingebouwd. Zonder de service zou de koelkast al maandag of dinsdag geleverd zijn, maar ik vond het de paar dagen wachten maar dan waard. Een aanrader dus.

Ingrid 07-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Verliefd op de koelkast

Ik hou niet zo van kiezen maar bij keukenloods werd mijn keus makkelijk gemaakt. Ik vertelde wat ik zocht en was binnen een half uur een prachtige Siemens koelkast,smeg fornuis en etna afzuigkap rijker.
Wegens de levering vd apparatuur aan keukenloods was het wel even spannend of het op tijd in mijn huis stond maar dat is goed gekomen.
Ik vind t een fijn no nonsens bedrijf zonder chique verkoop praatjes.

Fam. Smeur 07-11-2016 In de winkel gekocht
Roosendaal

Zeer tevreden klant

Voordat wij bij Keukenloods binnenstapten hadden we al 2 offertes ergens anders laten maken die net niet helemaal waren wat we wilden. Gelukkig vonden we bij Keukenloods wel helemaal wat we wilden. De verkopers denken echt mee over hoe en wat praktisch is en adviseren goed en eerlijk. Ook bleven ze goed binnen ons aangegeven budget wat bij de anderen niet het geval was. Wij wilden de zijkanten van de kasten in hetzelfde als het frontje en ook dit kon geregeld worden. De levering ging ook prima. De dag ervoor konden we opzoeken hoe laat de keuken geleverd zou worden en ze kwamen ook prima op tijd en hebben netjes alles binnen gezet. Kortom wij zijn erg tevreden.

Stevens 07-11-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen

Super koop

Klantvriendelijk,goede prijs en goed afgeleverd.
We hebben al een combiemagnetron,koelkast en een vaatwasser van Keukenloods Gaanderen.
Dat is super goed gegaan. Gr. Gerda Stevens.

Ton 07-11-2016 Via de website gekocht

T.Heijkoop

Product was scherp geprijst en geleverd op afspraak.
Keuze was enorm en de vragen die ik had werden goed en snel beantwoord.

Pluspunten

• Komen afspraak na
  • Goede prijzen
  • Duidelijke levertijd

H. Boonstra 07-11-2016 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Zeer tevreden

Gekozen voor deze shop vanwege de prijs-kwaliteit verhouding. Bij het kopen van losse apparatuur, zeker een aanrader! Goede hulp bij het kiezen van de producten Uit het grote aanbod.

Bert Putters 07-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende servie

Terwijl wij een monteur hadden gehad voor onze oude afwasautomaat met, gezien zijn leeftijd, grote ervaring. Moesten we later ontdekken, dat onze oude machine eigenlijk niet echt defect was, maar aan vervanging toewas. De jonge inbouwmonteur van het "inbouwteam", die werkte voor keukenloods, heeft de afwasmachine keurig en professioneel ingebouwd. Na het proberen bleek de kraan van de machine vol kalk te zitten. Het geen niet was ontdekt door de ervaren oudere monteur die wij bij onze oude machine hebben gehad. bij het bestellen van de machine, werden wij gewezen op een vergelijkbaar model en ook nog goedkoper. De aflevering was op het juiste tijdstip en alles is correct verlopen, zoals afgesproken. Wij kunnen niets ander concluderen. Keukenloods "klasse levering".

L.M 07-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

Super goede service

Online bestelling gedaan van meerdere apparaten die ik zelf bij de winkel in Zaandam op wilde halen. Apparaten hadden verschillende levertijden en werd keurig zowel telefonisch als per mail op de hoogte gehouden van de status van de levering. De afgesproken dag dat ik het zou ophalen 's ochtends ook nog een belletje gehad ter bevestiging dat alles op tijd binnen was, top!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goed op de hoogte gehouden
  • Goede prijs/kwaliteitverhoudingp

Fam. de Leeuw 07-11-2016 Via de website gekocht

Top service!

De scherpe prijzen van Keukenloods doen niets af van de goede service van deze zaak. Als er vragen zijn heb je snel antwoord, zowel telefonisch als via de directe lijn op de site. Wij hadden bijvoorbeeld het voordeel van een gratis pannenset bij de inductie kookplaat. Deze moest bij de originele fabriekssite aangevraagd worden. Ondanks dat het typenummer van de kookplaat hier niet vermeld werd, heeft de medewerker van Keukenloods dit binnen no-time geregeld. De apparatuur is van bekende merken en bevalt uitstekend!

Fam Lenferink 07-11-2016 Via de website gekocht

Professioneel Bertazzoni fornuis via Keukenloods

Wij waren voor onze nieuwe keuken op zoek naar een professioneel Bertazonni fornuis. Het online aanbod van de Keukenloods was onwaarschijnlijk scherp t.o.v. overige leveranciers. Na de offerte en de orderbevestiging is het fornuis is keurig op tijd geleverd. Super service!

Pluspunten

• prijs
  • levertijd
  • aflevering ter plekke

P Schoordijk 07-11-2016 Via de website gekocht

Hr P Schoordijk

Prettig geholpen ondanks alle vragen van mijn kant. Goede snelle levering op afgesproken tijd door service gericht te chauffeur.
Zijn blij met onze nieuwe inbouwvaatwasser van Bosch.

Pluspunten

• Goeie service

Minpunten

• Nog niet van toepassing

Slokkie 06-11-2016 Via de website gekocht

Bosch Vriezer 198 ltr.

Goede online winkel, lekker overzichtelijk. Zelf kunnen inplannen wanneer onze vriezer gebracht werd, een afleverbevestiging per sms met gemelde tijd. Super ! Inmiddels zo'n 2 weken onze vriezer en we zijn er echt blij mee, alles wat in de productomschrijving staat klopt !

Pluspunten

• ruime laden
  • mooie hoogte
  • zelf ontdooiend
  • Groot genoeg voor 4 personen

Minpunten

• GEEN

Y.Kooistra 06-11-2016 Via de website gekocht

afzuigkap

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Het gewenste product werd op korte termijn geleverd, prettige afstemming over het tijdstip van levering en goed gemonteerd.

SB 06-11-2016 In de winkel gekocht
almere

Alles weer top !

10 jaar geleden onze keuken daar gekocht ! Helaas nu een nieuwe vaatwasser nodig. Alle gegevens had men nog. In de winkel geen poespas gewoon goed geholpen en geen verkooppraatjes richting een bepaald merk.
Installatie is zeer netjes gebeurd en de oude machine meteen weer mee.
Voor de komende 10 jaar ben ik zeker nog steeds klant van Keukenloods !!

Pluspunten

• Service
  • Meedenken

Jacob 06-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

goed geholpen

Ik was op zoek naar een specifieke inductie kookplaat, in de winkel in Zaandam goed geholpen door de verkoper met zoeken naar een geschikt nieuw model. Daarna is hij samen met mij gaan kijken wat er nog op voorraad stond, en heeft mij een heel mooi aanbod gedaan voor een alternatief model.

Pluspunten

• ruime keuze
  • goed bereikbaar

Vader van vier 06-11-2016 Via de website gekocht

AEG inbouwvaatwasser

Prima shop netjes op tijd het juiste geleverd en de oude machine meegenomen. Goede aanbieding en kan uit ervaring spreken dat zij een goede aftersale servies bieden. Al derde inbouwcomponent hier besteld.

L. G. Bos Kaaijk 05-11-2016 In de winkel gekocht
zaandam

De nieuwe keuken

Wij zijn bij de keukenloods bezig voor een nieuwe keuken. Ons oude apparatuur zouden wij mee nemen maar helaas begaf de vaatwasser het. Bij keukenloods een nieuwe vaatwasser gekocht. Het personeel was goed op de hoogte van wat kon en wat niet handig was. Bij plaatsing bleek er een probleem te zijn er moest een nieuw koudwaterkraan geplaatst worden, het zou niet kunnen met de bestaande warmwater kraan. Iemand ander heeft voor ons gekeken en in de handleiding stond duidelijk dat dit wel kon. De plaatsing is dus gedeeltelijk goed gegaan maar waarschijnlijk door verouderde informatie is het tweede deel door een ander uitgevoerd.

Alieenjohn 05-11-2016 Via de website gekocht

Nieuwe inbouw koelkast

Zeer nette service, scherpe prijzen een duidelijke afspraak kunnen maken voor de levering. Zelf ook nog eens een verkeerde koelkast besteld maar de monteur heeft dat echt super netjes voor ons opgelost.. Een dikke pluim

Pluspunten

• Service

A.J. de Ruiter 05-11-2016 Via de website gekocht

deR

Uitstekende service. Vriendelijke monteurs.
Fijn dat alles zo netjes werd achtergelaten.
Men kwam op tijd op de gemaakte afspraak

leo Rietveldt 05-11-2016 Via de website gekocht

dhr

In de gestelde termijn werd het bestelde netjes verpakt thuisbezorgd. Alles compleet met juiste gebruiksaanwijzing.

Judit 05-11-2016 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Groot assortiment. Prima afhandeling van uw bestelling. Indicatie levertijd is wat onduidelijk, er stond 1-2 werkdagen, dit betekend dat het dan bij hun in het magazijn staat en dan pas geleverd wordt, dit is verwarrend. Klantenservice is goed bereikbaar en u wordt netjes geholpen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Klantenservice goed bereikbaar

Minpunten

• Levertijd indicatie, niet voorradig onduidelijk

Hans Kes 05-11-2016 In de winkel gekocht
Keukenloods te Zaandam

Inductie kookplaat gekocht

Ruime keuze en we kregen een hele goede uitleg over de werking van de verschillende kookplaten ,en over de merken die er in de winkel staan, werd niets opgedrongen dus de keuze is echt iets van zelf beslist

Marcel 05-11-2016 In de winkel gekocht

Achterwand

Een achterwand besteld en keurig goed verpakt geldbedrag zoals op de site te lezen was. Zeer tevrede met hoe alles verlopen is. Zou zeker andere deze site wikken aanvragen als je iets nodig hebt

Raymond 05-11-2016 Via de website gekocht

Goed Goedkoop en snel

We hebben een afzuigkap gezocht.
Bij keukenloods geen probleem.
We hadden er een nodig met specifieke afmetingen.
Goed Goedkoop en snel.
Overzichtelijke site met duidelijk de maten erbij.

Pluspunten

• goedkoopste
  • duidelijke site
  • snelle levering

Marcel Boon 04-11-2016 Via de website gekocht

duidelijke website

Wij zochten een inbouw koelkast, op de site gekeken en je kan al sorteren op maat, wat het zoeken al gelijk een stuk makkelijker maakt. Daarna kan je alles sorteren wat voor ons belangrijk was. De prijs is ook nog eens een verassing, echt nergens goedkoper!

Otto 04-11-2016 Via de website gekocht

Otto

Voor de eerste keer online een bestelling gedaan bij keukenloods.nl.
Ben niet zo van de online aankopen vond dit altijd een beetje eng.
Na een online vriendelijke chatmedewerker
toch de bestelling gedaan.
Nadat ik de bestelling had gedaan zag ik dat de gaskookplaat niet op voorraad was.
Telefonisch contact gehad en afgesproken dat oven en gaskookplaat, tegelijk bezorgd zou worden, op een ander adres. Via mail contact gehouden 5 dagen later alles netjes en op het juiste adres bezorgd.
Deze onlineshop is de goedkoopste die kon vinden.
Wat mij betreft een aanrader.

Pluspunten

• snel
  • vriendelijk personeel
  • afspraken worden nagekomen

Hospes 04-11-2016 Via de website gekocht

bij keukenloods goed advies blij met onze koop.

er moest bij ons een inbouwoven komen,en kregen het advies om eens op jullie site te kijken.zo gezegd zo gedaan.En er was voldoende keuze. en wat zo fijn was.Ze gaven je goede raad,en wat we moesten doen.ga eerst jullie installateur vragen of alles past.En het de goede maten zijn.