Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Richard 14-01-2021

Nieuw model vaatwasser geleverd voor hetzelfde bedrag omdat de bestelde uitverkocht was. daarnaast de mogelijkheid geboden om snel de vaatwasser op te halen in het magazijn waar hij keurig klaar stond. Top service

Rob 14-01-2021

Prima geholpen. Duidelijke offerte en snelle levering. Mij vrouw was zo blij met de service dat ze de chauffeurs oliebollen heeft meegegeven.

Postma 14-01-2021

Zeer tevreden over de keukloods, vaatwasser besteld ging heel makkelijk voor scherpe prijs. Snelle levering.

bart vanelderen 14-01-2021

Top service ! Levering was laattijdig maar dit werd goed opgevolgd en communicatie verliep vlot

Ralph 14-01-2021

Ruim aanbod in apparatuur en merk. Scherpe, zo niet de beste prijzen! Vriendelijke en goede service.

Maslan 14-01-2021

Het is een erg ruime koelkast. Het maakt geen geluid. Wij zijn er zeer tevreden over.

Janssen 14-01-2021

We hebben een kookplaat met aansluitkabel besteld die voor een scherpe prijs en snel geleverd werd. De extra bestelde aansluitkabel bleek achteraf niet nodig te zijn en kon eenvoudig retour gezonden worden. We zijn erg tevreden over de correcte afhandeling en het contact met de keukenloods.

Hans 14-01-2021

Goede, nette levering van prima keukenapparatuur.
De berichtgeving omtrent de levering was zeer duidelijk en behoefde geen verdere navraag.
Heb binnenkort nog een en ander nodig dus ik weet waar ik moet zijn.

Laura 14-01-2021

Zelfs in de drukke december tijd, de afwasmachine dinsdag besteld, woensdag in huis! Wat een top service! Zelfs de chauffeur belt netjes van te voren dat die er bijna is! Dikke aanrader

M Koene 14-01-2021

Vlak voor de feestdagen ging de afzuigkap kapot. Na wat onderzoek hier een nieuwe besteld. Kon binnen 3 dagen geleverd worden. Dag van te voren werd ik gebeld dat de kap beschadigd was en een nieuwe besteld moest worden. Die was er verrassend snel en slechts 3 dagen later dan gepland wet deze prime geleverd. Heel goed dat er gebeld werd met uitleg en er toch een snelle goede levering kwam. Prima service.

Gerard 14-01-2021

Omdat de oude afzuigkap het had begeven, snel op zoek naar een andere. Na een goed advies van de mensen van de Keukenloods is deze snel geleverd. En dat in deze rare tijd. Erg blij met een nieuwe Neff afzuigkap, wat een luxe.

Daan 14-01-2021

Goede website en ook klantgericht in het telefonisch contact. Ook de verzorgde inbouw was conform afspraak. Top.

F.de Boer 14-01-2021

De monteur was zo precies,vriendelijk en kundig
De afwasmachine is goed en de firma de Keukenloods komt afspraken keurig na
Mail en per telefoon

Natasja 14-01-2021

Jullie hadden ook in de status update van de order kunnen zetten dat de fabrikant wacht op onderdelen en dat dat vertraagd is vanwege corona. Dan is het makkelijke te begrijpen in het dossier. Verder tussentijds prima geholpen hoor!!

Diane 14-01-2021

Uitstekend geholpen en prima advies bij aanschaf van mijn nieuwe keuken in 2019 Zoals bij alle keukens gaat er wel eens wat mis, maar de service van keukenloods is erg goed. Nu contact gehad ivm defecte zeeppomp. Ook hier prima advies en goed voorstel gekregen. Ben erg tevreden over snelheid en kwaliteit van afhandeling.

Conny 14-01-2021

Duidelijke website, prima telefonisch contact gehad om vragen te stellen. Goede prijzen.
Levering duurde iets langer, waarschijnlijk vanwege drukke periode

Bob 14-01-2021

De levering was snel -volgende dag na bestelling - en de vaatwasser toonde geen beschadigingen. Is dus in goede conditie geleverd zoals het hoort.

Sietse J. 14-01-2021

Offerte en levering overeenkomstig afspraak, goede voorlichting over keuze. Snelle reactie op vragen. Netjes ingebouwd en uitleg over gebruik.

Erik Pasveer 14-01-2021

Doorgaans vriendelijke medewerkers, een sterke prijs-kwaliteit verhouding en een groot assortiment. Het enige minpuntje is dat ik ondanks het feit dat ik ruim 2 maanden van tevoren mijn apparatuur heb besteld en ik TOCH moet wachten op twee ovens. Dat had anders gekund in mijn beleving.

Aanschaf Fornuis 14-01-2021

Goede en snelle service, ondanks de corona and kerst periodes. Redelijk snel m'n nieuwe gasfornuis binnen gekregen, toppie

Marcel 13-01-2021

Breed assortiment tegen scherpe prijzen en uitstekende service! Ook installatieservice is erg handig.

Wim Weenink 13-01-2021

Duidelijk en gemakkelijk. Ook de omschrijving en de technische informatie van inductiekookplaat, prima. Snelle levering.
Ik kan dit bedrijf aanraden.

Fam. Spaetgens 13-01-2021

Perfecte levering en volgens afspraak. Monteur zeer kundig vaatwasmachine geïnstalleerd en alles netjes achter gelaten.

JWP 13-01-2021

Goede website, snelle reactie op vragen, juiste informatie verstrekt, goede prijs en zeer vriendelijke en deskundige monteur

Car 13-01-2021

Duidelijke webshop, prima advies en uitleg via de telefoon met een van de medewerkers. Supersnel geleverd en ook de planning van de levering was precies binnen de gestelde tijd. Aardige chauffeur, heel corrrect allemaal. We zijn heel tevreden over de service en kunnen keukenloods dan ook van harte aanbevelen.