Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Arendjan 15-01-2021

Geeft een goed advies. Houdt rekening met de beschikbare maten voor inbouw. Is service gericht en heeft een gorde prijs-kwaliteit verhouding. Het ter plaatse monteren gebeurt door ervaren vakmensen vlot en correct op het afgesproken tijdstip.

Tom 15-01-2021

Ik ben goed en vriendelijk geholpen.
De levering was snel, de volgende dag in huis (tijdens de feestdagen).
Mijn vrouw was alleen thuis op het moment van levering, de bezorger heeft ondanks Corona regels de nieuwe vaatwasser binnengezet en de oude uit ons huis meegenomen.
Kortom goede service!

T. Jacobs 15-01-2021

Shop is heel duidelijk en overzichtelijk. Uitkiezen was makkelijk door alle opties die er zijn die de keuze aanmerkelijk effectief inperken.
Bij mij is het wel heel ongelukkig gelopen qua levering en inbouw. Maar nu de koelkast er is ben ik zeer tevreden met het resultaat. Ook een zeer kundig iemand gehad voor de montage!

Dominique 15-01-2021

Deze shop gekozen op aanbeveling van bekenden. Prijs is scherp, klantenservice erg fijn en goede bezorging. Erg blij met de aankoop en zeker een 9 van mij.

Jerom 15-01-2021

Prima geholpen. Mailwisseling was niet helemaal duidelijk, maar telefonisch opgelost.

Jos Stuijt 14-01-2021

Wij hadden week voor kerst in de avond een wasdroger uitgezocht en daags er na gebracht worden dachten wij
Tussen 10 en 11 uur zouden wij een mail ontvangen over de bezorg planning
Maar niets ontvangen wij gebeld droger was niet op voorraad
Wij kregen een ander droger aan geboden die wel duurder was maar voor de zelfde prijs kwamen de mannen daags er na brengen top top top👍🏻

Wilma 14-01-2021

Op advies van een andere keukenleverancier ben ik in de showroom bij Keukenloods terecht gekomen waar ik prima ben geholpen. Het bedrijf die de koelkast kwam inbouwen heeft netjes en vakkundig zijn werk gedaan. Ben zeer tevreden en blij met mijn nieuwe koelkast. Keukenloods is zeker aan te raden.

Paul 14-01-2021

Nadat we in de winkel het enorme aanbod hadden gezien, zorgde corona ervoor dat we alleen nog maar via de site shoppen.
Wat een enorm aanbod! En toch is de site overzichtelijk en heeft een goede zoekfunctie.
De afzuigkap werd snel bezorgd, helemaal volgens afspraak.
Kortom helemaal top! En zeer scherpe prijzen - ook niet onbelangrijk.

Erna 14-01-2021

Ik ben door een familielid gewezen op jullie shop omdat hij goede ervaringen had. Ik werd zeer goed van advies voorzien door degene aan de telefoon toen ik om info vroeg. Ben ook zeer tevreden met degenen die mijn oven geïnstalleerd hebben.

RP 14-01-2021

Keukenloodssite is gebruiksvriendelijk. Levering snel. Zelf een upgrade aanbod voor dezelfde prijs.
Vaatwasmachine bevalt goed en goed was-en droogresultaat.

Jack 14-01-2021

Dit was voor mij de eerst aankoop bij de keukenloods en is zeer goed bevallen.

Martin 14-01-2021

Een quooker kraan besteld inclusief montage. Goede communicatie en bevestiging middels mail. Concrete afspraak gemaakt en op de hoogte gehouden van een kleine wijziging in montage. Prima geregeld.

Marianne 14-01-2021

Prima ervaring. Via de app wordt er goed meegedacht of je wel alles goed geregeld hebt voor de aanschaf. Enige aanmerking is dat de prijs afgeschermd wordt en dat je daarvoor moet bellen. Daar hou ik niet van.

Tom 14-01-2021

Fantastisch product gekocht, levering keurig volgens track & trace , zelfs telefonisch benaderd dat ze onderweg zijn/waren.

Rein de Jong 14-01-2021

Wij hadden heel snel een nieuwe keuken nodig. In de showroom in Veendam afspraak gemaakt, de volgende dag konden we terecht. Prima geholpen, goed geadviseerd, een verkoper die meedacht, en een week later werd de keuken afgeleverd. Niets dan lof voor deze heel correcte gang van zaken!

Weebee 14-01-2021

Duidelijke website, ruime keuze, goede orderafhandeling/communicatie, nette levering.

It 14-01-2021

Snel gevonden voor een goede prijs. Prima installatie door vriendelijke monteurs die ook keurig alles opruimden.

Yvonne 14-01-2021

Eerst al een inductiekookplaat hier gekocht en nu een vaatwasser. Prima service en snelle bezorging. Wel een klein foutje op de website, er stond resttijd projectie bij dit model vaatwasser, maar dat bleek niet zo te zijn.

Jaap 14-01-2021

Eén van de weinige winkels die het product dat ik zocht op voorraad had en tegen een concurrerende prijs. Bovendien vond - ondanks de drukte met bezorging rond de jaarwisseling en middenin een lock down - de bezorging heel snel plaats.

afzuigkapen 14-01-2021

De winkel is een specialist en heeft ervaring in keukens .. Ze voorzagen me van informatie via e-mail en via sms over de leverdatum .. De levering was binnen vijf minuten van tevoren en de installatie gebeurde nauwkeurig en snel .. Dus ik koos het uit alle winkels.

Brenda 14-01-2021

Goed geholpen, goed advies en de door mij verkeerd bestelde quooker werd gewoon omgeruild was geen probleem.

Froukje 14-01-2021

Wij zijn zeer tevreden over Keukenloods, ruime keus, goed advies, zowel online als telefonisch, snelle levering binnen de aangegeven tijd en prima service bij aflevering.

F_86 14-01-2021

Duidelijke website, scherpe prijs en vliegensvlug. Vandaag besteld, morgen in huis. Kreeg vanzelf het nieuwere model geleverd, niet eerst bellen/overleggen wat weer extra tijd kost. Keurig op de hoogte gehouden van de bezorging en heel precies aangegeven hoe laat ik de bezorger kon verwachten. Kortom, alles volgens verwachting en geen nare verrassingen.

Wim 14-01-2021

Snel contact, zowel actief per telefoon als per mail. Geen onnodig gedoe, duidelijke en transparante communicatie.

Ton 14-01-2021

Prima bedrijf, goed geregeld en goede adviezen mooi apparaat
Voldoet aan alle verwachtingen