Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John Willemse 18-11-2016 In de winkel gekocht

aankoop inbouw koelkast

Keukenloods is een prachtige winkel met volop keus en mooie inrichting, al doet de naam "Keukenloods" anders vermoeden. Was op zoek naar een inbouw koelkast en werd prima, deskundig en vriendelijk geholpen. Ook de plaatsing van de koelkast werd prima geregeld en alles is verlopen conform de afspraken.

Monique 18-11-2016 Via de website gekocht

combi magnetron

Duidelijke website! Ik had per ongeluk een verkeerde oven besteld. Ik werd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan aan de telefoon. Alles zeer snel en tot volle tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• duidelijke website
  • vriendelijk en vakkundig personeel
  • geweldige service

Mark 18-11-2016 Via de website gekocht

Review Keukenloods

Goed bedrijf! Eerst even rond gekeken op de website, om te kijken of het vertrouwd was. Zag meerdere bedrijven in Nederland. Dus dat zit goed en dat was ook zo. Oven besteld en direct ontvangst bevestiging en paar dagen later netjes in huis bezorgt door een chauffeur van hun zelf. Goedkoop en goed gaan nog samen bij de Keukenloods.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Netjes afleveren goederen

ad vianen 18-11-2016 Via de website gekocht

snel en makkelijk

bijna nergens meer te krijgen maar door keukenloods binnen 2 dagen geleverd! Voor een redelijke prijs

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • duidelijk
  • betaalbaar

Mark 18-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

Shop gekozen wegens prijs en mogelijkheid het in de buurt af te halen. Artikel was niet gelijk voorradig in betreffende winkel maar werd prima op de hoogte gehouden van moment dat dit wel was.

Chris 18-11-2016 Via de website gekocht

Dhr. Gadellaa

De prijs was goed en de levering was snel en goed. Er werd netjes een half uur tevoren gebeld., zodat ik tijdig thuis was om de bestelling aan te nemen. De oven is zelfs mee binnen gezet i.p.v. alleen maar achter de eerste drempel. Top service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Nette chauffeur
  • Afspraak tevoren bellen is nagekomen

Jan van Lankveld 18-11-2016 Via de website gekocht

Jan van Lankveld

Artikelen zijn makkelijk te vinden, kwaliteit prijsverhouding prima. Levering op tijd en keurig afgeleverd

Monique van engelenburg 18-11-2016 Via de website gekocht

Top

Duidelijke site.en goede en snelle levering.zou de volgende keer weer hier bestellen.vriendelijke bezorger

Fred Wijers 18-11-2016 Via de website gekocht

Snel en voordelig

De uitgebreide site geeft een juiste informatie over het product dat ik zocht. De bestelling werd correct teruggekoppeld zodat ik wist dat de bestelling was geaccepteerd. De keuze van betaalwijze vond ik vriendelijk. De aflevering precies zoals afgesproken. Vandaar een 10!

Pluspunten

• makkelijk site
  • goed informatie over product
  • goede prijstelling
  • terugrapportage
  • keuze van betaalwijze

Paul 18-11-2016 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast

Onze bestaande koelkast was defect maar dat model was niet meer leverbaar. Berichtje achtergelaten op de Website en binnen een uur terug gebeld. We kregen een vervangend modelnummer door met een zeer scherpe prijs, die binnen 3 (!) dagen geleverd werd. Prima service.

S Hoop 18-11-2016 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast gekocht en geplaatst

Prima service. Koelkast werd op tijd geleverd en de oude koelkast uitgebouwd en nieuwe geplaatst alle lof.

Patrick 18-11-2016 Via de website gekocht

Fijne webwinkel voor keukenapparatuur

Voor onze nieuwe keuken waren wij op zoek naar diverse keukenapparaten. Door het uitgebreide assortiment kwamen we al snel op de webwinkel van Keukenloods.nl terecht. Uitgebreide info over apparaten en goede telefonische service sprak ons erg aan. Levering aan huis vond precies plaats volgens afspraak. Zeker aan te bevelen!

Roosendaal 17-11-2016 In de winkel gekocht

Tevreden klant

Ruime keuze met vervolgens een goede aanbieding en netjes volgens afspraak geleverd. Pinnen bij de chauffeur wanneer het apparaat al binnen staat.

Inmiddels een vertrouwd adres. Al diverse aankopen hier gedaan.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Goede aanbieding

Marc 17-11-2016 Via de website gekocht

Inbouw koelkast gekocht!

Voor ons vakantiehuis hadden we een nieuwe inbouwkoelkast nodig. We wonnen toevallig bij keukenloods Gaanderen dus kon ik in de winkel ernaar kijken. Er is een ruim aanbod en gunstige prijzen. Ik heb hem uiteindelijk via de website besteld en hij werd keurig op de afgesproken zaterdagochtend bezorgd!

bart dankers 17-11-2016 Via de website gekocht

topsite

een heldere en eerlijke site.
snel, accuraat en goedkoop.
ze leveren precies op het tijdstip en bellen vooraf netjes op

Pluspunten

• snel
  • eerlijk

Minpunten

• geen persoonlijk contact

Lidewij 17-11-2016 Via de website gekocht

Heel duidelijk zijn de producten omschreven en makkelijk om de spullen te bestellen.
De reacties op onze bestelling ging ook heel snel. Top service

Pluspunten

• Service
  • Duidelijk

D.P.G. van As 17-11-2016 Via de website gekocht

Slagvaardig en vakkundig

Het ging bij ons om vervanging van een Bosch inbouwkoelkast. De communicatie voorafgaande aan de plaatsing liet voortreffelijk. De feitelijke plaatsing ging op vakkundige en prettige wijze.

W Scholten 17-11-2016 Via de website gekocht

Koffie machine.

Koffiemachine gekocht en aan de deur betaald.
Perfecte service op tijd geleverd een een prima apparaat.

Pluspunten

• Aan de deur betalen
  • Ruime keuze
  • Laagste prijs

C.J.Blom 17-11-2016 In de winkel gekocht
Zaandam

In algemene zin zeer tevreden over de keukenloods.nl

Ik ben zeker tevreden over het aanbod in de winkel en bovenal de klantvriendelijkheid en deskundigheid van betrokken personeel deed mij deugd. Ook de site van keukenloods.nl boeit en is overzichtelijk terwijl de levering van de producten en het installeren van, in dit geval, de afzuigkap, een dikke pluim verdient.

Johan T 17-11-2016 In de winkel gekocht

Combi oven

Ben naar keukenloods Zaandam geweest en daar perfect geholpen! Een mooie en zeer goede combi oven aangeschaft met gewoon de internetprijs!

J Adema 17-11-2016 In de winkel gekocht

Hulp bij moeilijke vraag

We kwamen op een druk tijdstip maar toen we werden geholpen werd alle tijd gemaakt om ons vakkundig bij onze lastige vraag te helpen. We zijn met een zeer tevreden gevoel de winkel uitgegaan en inmiddels erg blij met onze aankoop

Pluspunten

• Meedenkend
  • Vriendelijk
  • Prima prijs

Minpunten

• We moesten vrij lang wachten

Bruintjes 17-11-2016 In de winkel gekocht
Almere

Waardering keukenloods

Keukenloods heeft een duidelijke website, met een ruim aanbod van produkten voor een concurerende prijs. Mocht u een vestiging willen bezoeken dan wordt u op een klantvriendelijke manier door vakmensen met kennis van hun produkt geholpen.
De aflevering van apparatuur wordt op een correcte manier gecommuniceerd op een door de klant gekozen tijdstip.

Thijs 17-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel!

Goede overzichtelijke site en makkelijk producten te vinden. Overzichtelijke bevestiging van bestelling. Daarnaast erg snelle levering!

Pluspunten

• Snel
  • Fijne website

Gerard 17-11-2016 In de winkel gekocht
Opmeer

Overzichtelijke site, gemakkelijk, telefonisch besteld en de volgende dag in huis.
let op: bij de kookplaat is geen stekker en snoer.
Plaat was verder gemakkelijk te installeren en draait alweer 14 dagen, zeer tevreden

Pluspunten

• gemak van installatie

Minpunten

• geen snoer, stekker

Frecis 17-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Vriendelijk en kundige verkoper

De shop heeft veel keus uit verschillende werkende merken en kundige verkopers.
Ook de verdere afhandeling is snel en korrekt.

Simon 17-11-2016 Via de website gekocht

Mooie producten voor scherpe prijs!

Goede A merken tegen een scherpere prijs. Online besteld en binnen een paar dagen werd alles netjes thuis bezorgd. We zijn erg tevreden met Keukenloods!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering
  • Ruim assortiment

Leen 17-11-2016 Via de website gekocht

Vaatwasmachine, Combi Magnetron en keramische kookplaat.

Genoeg keus om de juiste producten te vinden, keurige levertijd en geplaatst door vakkundig personeel! Oude materialen afgevoerd.

Pluspunten

• Keuze producten
  • Levertijd
  • Plaatsing

Nelleke 17-11-2016 Via de website gekocht

Prima

Ik heb gekozen voor keukenloods omdat de kitchen aid die ik wilde hebben hier het goedkoopste was. Bovendien was er een actie waar ik eerst voor heb gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan. De machine kwam keurig op de afgesproken dag. Er zat alleen geen factuur bij. Na 1 telefoontje stond deze binnen een half uur op mijn e-mail. Prima dus!

Chr. van Saarloos 17-11-2016 In de winkel gekocht

prima machine

Het bedrijf is goed bereikbaar, met een uitstekende keus uit alle beschikbare merken.
Overzichtelijk uitgestald, tegen aantrekkelijke aankoopprijs. Een goede bediening en een goed advies maakt de zaak kompleet.

Margreet 17-11-2016 Via de website gekocht

Fijn fornuis

Fornuis werd keurig op tijd geleverd.
Omdat er bevestigingsplaatjes ontbraken, gebeld met de service desk.
Alles de volgende dag in huis prima service

N buitink 17-11-2016 Via de website gekocht

Top webshop

Snel beantwoorden van vragen, snelle levering en veel keus! Ik ben enorm tevreden en zou hier nogmaals wat bestellen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

WillemvH 16-11-2016 Via de website gekocht

snelle, efficiënte levering

Prima prijs/prestatie. Fijn dat je ook kunt afhalen.
Goeie berichtgeving van status van de order. Werd door afhaalpunt gebeld, dat de bestelling was gearriveerd en dat ik hem kon ophalen. Goede Service!

Pluspunten

• prijs/prestatie
  • 0rder tracking
  • uitstekende service

M.verras 16-11-2016 In de winkel gekocht

M.Verras

De uitleg was gedetailleerd en er werd gewezen op nog een voordeliger optie. Goede service en snelle levering.

Diana 16-11-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, levert kwaliteit & alles met 100% aandacht

Telefonisch goed bereikbaar. Je wordt voorzien van goede informatie. Men is meedenkend en biedt ook alternatieven aan. Men is super klantvriendelijk. Men doet moeite om de klant met een goed gevoel de juiste aankoop te doen. Ook betalen bij bezorging is een pluspunt. Verbeterpunt: je moet langer wachten op je product dan op de website vermeldt staat.

Dani 16-11-2016

Keukenloods

Goede snelle service. Offerte wordt snel uitgebracht zoals aangevraag. Mensen van Keukenloods laten je rustig nadenken en blijven niet pushen.
Er worden duidelijke afspraken gemaakt en netjes nagekomen. Bij 4 producten van zelfde merk krijg je 5 jaar garantie. Prijs/kwaliteit is goed.
Sturen nog netjes een mail of alles goed is verlopen.

Pluspunten

• Telefonisch goed bereikbaar
  • Mail snel beantwoord
  • Klantvriendelijk

R. Mullaart 16-11-2016 Via de website gekocht

prima service!

De webshop is goed telefonisch bereikbaar voor advies over de voorgenomen aanschaf. Medewerkers komen deskundig over en staan je vriendelijk te woord.

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • snelle levering

Gerard 16-11-2016 In de winkel gekocht

Goede voorlichting

Je wordt in de winkel netjes en vriendelijk te woord gestaan en men neemt alle tijd om alles duidelijk uit te leggen. En als je wilt wordt alles ook nog netjes geïnstalleerd.

John Flameling 16-11-2016 In de winkel gekocht

Gaskookplaat M-System

Via Internet op deze leverancier gekomen. Als een van de weinige leveranciers in de buurt voor M-System.
Goede service en prima geholpen in de winkel. Ook follow-up via email prima.
Geleverd op de dag van mijn keuze.

Pluspunten

• Prima service
  • Goede follow-up

Minpunten

• Navigatie op de site kan beter
  • zoekfunctie op de site kan ook beter

Wilma 15-11-2016 Via de website gekocht

Wandschouwafzuigkap

Via een collega op webshop gewezen. Prima site, miste alleen de criteria waarop wij wilden selecteren, hierdoor moeilijker om keus te maken. (Aantal dB, afzuigcapaciteit, hoogte tussen fornuis en plafond. Wij hebben namelijk een erg laag plafond en dan is de keuze beperkt.)
In eerste instantie verkeerde keus gemaakt. Omruilen was zeer makkelijk en snel en goed geregeld. Makkelijk telefonisch bereikbaar. Snelle reactie op mailen.
Uiterst tevreden!!

Pluspunten

• telefonische bereikbaarheid
  • service
  • snelle reactie op mail
  • zeer tevreden over degene die kwam leveren

Minpunten

• selectiecriteria op site

M.Heide 15-11-2016 Via de website gekocht

Blij en tevreden!

Ik heb bij Keukenloods een warmtepompdroger gekocht nadat ik eerst online en in een aantal winkels ben geweest om te oriënteren wat ik precies voor een droger wilde.
Doordat ik zo'n 10 jaar geleden een keuken heb gekocht wist ik dat ze hier ook ander witgoed verkopen.
Het was een schot in de roos, want wat ik wilde was hier net in de aanbieding, dus heb ik voor een leuk prijsje m'n aankoop gedaan.
Naderhand ook nog telefonisch contact gehad waarbij ik heel goed en vriendelijk ben geholpen.

Pluspunten

• goed en vriendelijk geholpen door telefoon service
  • goede prijs?kwaliteitsverhouding
  • prima bezorgservice

Kees 15-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods Doet Wat Ze Zeggen!

Scherpe prijzen, accurate levering en bovenal zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Niets aan te verbeteren gewoon goed!

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Doen wat ze zeggen

Marita Zuurhout 15-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Online producten uitgekozen en contact gehad over de mogelijkheden. Goed advies en meedenkend. Oude apparatuur gratis meegenomen. De bestelde producten, te weten een gasfornuis en koel-/vriescombinatie goed geleverd, snel en op juiste manier geleverd en geïnstalleerd.

Carl Sinnige 15-11-2016 In de winkel gekocht

Kraantje lek......

Okay okay okay het was dan wel dat we een flinke keuken hadden aangeschaft bij deze topboys, maar dat je dan toch all-the-way gaat om een lekkende kraan te vervangen zonder kosten door te berekenen. Dat is niet meer van deze tijd. Hulde voor de mannen!

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • direct actie

Familie 15-11-2016 Via de website gekocht

Familie

Erg goed geholpen. Eerst gebeld voor informatie daarna besteld. Snelle levering was mogelijk. Wel zo handig met een wasmachine. Want welk gezin met 3 kinderen kan er lang zonder?

Pluspunten

• Snelle levertijden
  • Goede aanbieding met laagste prijs

R. Bakker 15-11-2016 Via de website gekocht

Keukenloods, ongekend gemak. Afspraak is afspraak.

Via keukenloods, een 3 -tal inbouwapparaten gekocht waaronder een vaatwasser, inductiekookplaat en combi-magnetron. Afspraken zijn alle strikt bevestigd via de mail. Alles is en op tijd bezorgd en vakkundig geïnstalleerd en dit alles tegen de laagste prijs die ik op het www kon vinden. Dank.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Afspraak is afspraak
  • Neemt oude apparatuur gratis mee

lhoeben 15-11-2016 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering van AEG inductiekookplaat!

Bij de aankoop van onze nieuwe inductiekooplaat hebben wij gekozen voor de professionele hulp en service van keukenloods.nl
Alle vragen werden telefonisch correct behandeld en de levering was prima (avond levering!)
Ik zou hier zeker mijn volgende grote keuken aanschaf doen in de toekomst!

Pluspunten

• Goede helpdesk
  • Service
  • Levering in de avond
  • Winkels in de buurt

Rob1952 15-11-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Makkelijke website om je (verschillende)keukenapparaten op te zoeken en daarna makkelijk te bestellen en zeer snelle levering als het op voorraad is. (in mijn geval in de avond besteld en de dag erop in huis). SUPER!

Henk de Goede 14-11-2016 In de winkel gekocht

Quooker aangeschaft

Gekozen voor de Keukenloods vanwege de goede prijs. Gemakkelijk te vinden in Roosendaal,
Werkend showmodel aanwezig, goede uitleg gekregen. Zoals men voorspelde eenvoudig zelf te installeren: goede instructie.
Snel geleverd.

Pluspunten

• Alle modellen te zien; zelfs een werkend.
  • Deskundige uitleg.

Gijs 14-11-2016 Via de website gekocht

Goede webshop

Keuken apparatuur besteld, duidelijk afspraken gemaakt omtrent levering, prijs gaf de doorslag vergeleken met andere shops. Een aantal keer gebeld met keuken-loods en ook de service is dik in orde.

Pluspunten

• levering
  • prijs
  • service

Dhr.Feijen 14-11-2016 Via de website gekocht

combi magnetron

De eerste magnetron bleek niet geschikt voor onze keuken.
deze kon zonder problemen terug en werd er een andere geleverd.
correcte levering en goed geholpen.