Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Sybren 25-05-2017 Via de website gekocht

Service monteur netjes en snel werkend

overzichtelijk,goed te vinden wat je zoekt en genoeg keus voor wat je op wilt zoeken op de site of het nu voor inbouw of niet inbouw.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schutte 25-05-2017 In de winkel gekocht
Almere

Alles volgens verwachting

In de winkel in Almere besteld op zaterdag. Inbouwkoelkast en een inbouwoven. Levering op afspraak binnen een week. Gratis bezorgd op afgesproken tijdstip. Zeer tevreden.

Geert 25-05-2017 Via de website gekocht

Top service !

Snelle service goed product , Kan het iedereen aanbevelen ook het monteren was top. Levering was volgens schema en afspraken werden nagekomen.

Joyce 24-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

Deze shop is gekozen omdat ze snel leveren en ook de service van inbouw van het apparaat en afvoeren van het oude apparaat kunnen verzorgen

P Noppert 24-05-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Nette zaak

De verkoper heeft goed naar onze wensen geluisterd waardoor wij zeer tevreden zijn met het apparatuur ondanks dat het verschillende merken zijn.
Verder een nette zaak met vriendelijk personeel op het moment dat je binnenkomt voel je je welkom.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.Rozema 24-05-2017 Via de website gekocht

Helemaal "TOP"

Wij hebben voor Keukenloods gekozen omdat het type inbouwoven dat wij zochten voor een scherpe prijs kon worden geleverd. De service was uitstekend. Toen wij telefonisch kontakt opnamen met een vraag, werd ons zelfs tegen dezelfde prijs een iets uitgebreidere versie aangeboden door een vriendelijke en hulpvaardige medewerker! De volgende dag werd de oven op de afgesproken tijd geleverd.
Dit was heel prettig zaken doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeannette 24-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en korting!

Ik heb voor Keukenloods gekozen omdat de artikelen scherp geprijsd zijn en omdat er soms korting mogelijk is. Omdat er een artikel niet geleverd kon worden kreeg ik korting op een soortgelijk artikel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Cornelis 24-05-2017 Via de website gekocht

Snel, en probleem supersnel opgelost

Bestelde een ijsmaker, volgende dag geleverd. Een onderdeel bleek na gebruik kapot te gaan, binnen 24 uur herleverd! Service desk klonk wantrouwend, maar nam direct actie.

J. de Waal 24-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goed materiaal, ruime keuze, maar slechte service

We wilden graag een nieuwe diepvries/koelkast kopen. De informatie verstrekking was heel goed en helemaal niet opdringerig. Klantvriendelijke verkoper. Alleen de aflevering (GEEN uitpakken en plaatsing) werd niet gedaan. Gezien onze leeftijd (78 en 72) kunnen we zelf niets uitpakken en aansluiten. We gingen er van uit, dat dit gedaan werd door het bedrijf, zoals we ons hele leven gewend waren. Jammer.

Gerard 24-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Voor vervanging van apparatuur is het eenvoudig zoeken en vinden op de site. Het vervolg, montage door Keukenloods, werd zeer nauwkeurig uitgevoerd.

Marco 24-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Alles perfect geregeld!!!

Keuken gekocht, goed geholpen, goed meegedacht, levering volledig in orde en alles keurig netjes gemonteerd.

Fam. Geerlings 24-05-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Groot assortiment, goede service

Op zoek naar een 6 pits gasfornuis, kwam ik op de site van de keukenloods terecht. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Omdat we grote aankopen liever niet via internet doen, zijn we naar nederweert gereden. Hier zijn we heel vriendelijk geholpen. Alles is netjes en volgens afspraak verlopen en we zijn enorm blij met ons nieuwe fornuis.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marco 23-05-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede service

Je herkent een goede winkel het beste aan het oplossen van problemen.
Tussen koop en installatie zat bijna 2 weken, maar bij het uitpakken door de installateur bleek de afzuigkap gedeukt en bekrast. Bij de Keukenloods was dit met 1 telefoontje opgelost en kon ik een uurtje later probleemloos ruilen.
Zodoende zat dezelfde dag de afzuigkap op zijn plek.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

M 22-05-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaring

Bestelde een stoomoven die op voorraad was en nieuw leek te zijn. deze was echter en beschadigd en al reeds eerder bij een andere klant geleverd. verpakking was al open geweest. Weer een vrij dagdeel moeten nemen om het apparaat op te laten halen, want ze hebben geen ander exemplaar meer. Weer zo'n aanbieding die te mooi is om waar te zijn. Het retour betalen gaat ook niet automatisch

Officiele reactie van Keukenloods 23-05-2017

Beste M,

Wat vervelend! Kunt u het ordernummer mailen naar Emma@keukenloods.nl. Dan ga ik het direct voor u uitzoeken!

Alvast bedankt!

Groet, Emma.

Daniel Kraaij 21-05-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en ingebouwd

Bestellen was er eenvoudig. Ook mooi dat er nog een follow-up was over de maten. Uiteindelijk bleek het gelukkig allemaal te kloppen. Maar wel erg netjes dat dit nog even gevraagd werd voordat de vaatwasser werd geleverd. Met de inbouw service is ook alles goed gegaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Molijn 20-05-2017 Via de website gekocht

Onverwachte upgrade

Onze oude AEG vaatwasser had de keuken blank gezet, dus waren we wel toe aan een nieuwe.
Heb als eerste de laatste test van de consumentenbond bekeken en de Bosch kwam als beste uit de test das deze besteld bij de Keuekenloids!
Werd de volgende dag geleverd zoals op de site word belooft, en netjes in de kamer neergezet.
Toen de bezorger weg was viel ons pas op dat het type nummer anders was dan wat wij besteld hadden.
Een beetje gepikeerd de telefoon gepakt en kreeg direct een medewerker aan de lijn, dus ik het verhaal gedaan verkeerde type geleverd.
De medewerker die mij te woord staat , kijkt in hun systeem en komt dan met het volgende , het type dat wij hadden besteld is niet meer leverbaar en dit type is de opvolger.
Dit type is niet alleen de nieuwe versie van de vaatwasser , maar ook nog eens veel beter met allerhande extra functies en dit is ook nog een duurder model, maar er worden geen extra kosten gerekend. Wij waren blij verrast !!

Bert 20-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering niets op aan te merken

Via Google op deze shop gekomen om dat ik een apparaat besteld had in de winkel en deze niet op voorraad was na bestelling was het apparaat na 3 weken nog niet te leveren dus geannuleerd en gaan googelen met veel plezier de volgende dag in huis netjes en geheel volgens afspraak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B.A.J. Le Belle 19-05-2017 In de winkel gekocht
Eerst gekeken op de website en daarna naar Zaandam de bestelling gedaan.

Wij zijn super tevreden

Omdat bij de keukenloods je netjes te woord wordt gestaan en ze alle moeite doen voor jou. Ze houden zich ook aan de afspraak en zoeken de voordeligste en goede oplossing.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank 19-05-2017 Via de website gekocht

Prima hulp bij het uitzoeken en keurig geïnstalleerd

Prijs is een belangrijke factor, nl zeer concurrerend. Ik kon goed terecht met mijn vragen over het product en om een keuze te maken. De installatie door InbouwTeam was zeer goed, vakbekwaam en echt moeite gedaan om het netjes te maken.

Havermans 19-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer scherpe prijs, afspraken worden perfect nagekomen. Wij gaan volgende keerzeker weer bij de keukenloods bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.verberk 19-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en klantvriendelijk

Goede service/informatie en alles op een rustige en klantvriendelijke manier. Verkoper dacht mee in het maken van een keuze ,vooral door de voor en nadelen te benoemen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marchel 18-05-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast

Leveringen zoals afgesproken.
Bezorging gaat ook prima.
En bij een defecte levering super snel en zonder gezeur omgeruild. Veel bewondering hiervoor. Ga zo door!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 18-05-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Prettige klantgerichte benadering

Ik werd prettig ontvangen en geadviseerd zodat ik mijn keuze kon maken en een bestelling kon plaatsen. De apparatuur was ter plekke te bezichtigen en dat vergemakkelijkt de keuze.

Petra 18-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en vakkundige service!!

Voor mij is dit mijn eerste inductie kookplaat na jarenlang op gas te hebben gekookt.
Heb ton contact gezocht bij de Keukenloods.
Bij het maken van een keuze werd ik ontzettend goed geholpen door de Keukenloods. Ik kreeg uitvoerige informatie over de voor en tegens van de verschillende inductie kookplaten.
De levering en service was erg snel!
Het werkblad moest nog een klein stukje uitgezaagd worden voor de kookplaat en werd bij levering door het montageteam perfect gedaan
Ben zéér tevreden met de geweldige service van de Keukenloods en kan het iedereen aanbevelen!!

Paul 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede service,op alles wat ik wilde weten.

Ik ben zeer netjes behandeld,niks op aan te merken en goede uitleg gehad wat ik ook gevraagd had over de keukenprodukten waar ik wat wilde weten.

Seb 18-05-2017 Via de website gekocht

scherpe prijs, en een goede service

Onze tweede koop bij Keukenloods alweer, en net als de vorige keer hebben we de aankoop laten installeren. Wij zijn heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ItS 18-05-2017 Via de website gekocht

Flexibele opstelling, scherpe prijs en prima kwaliteit.

Wij vonden hier de laagste prijs voor afzuigapparaat, gaskookplaat en oven. Persoonlijke afstemming over prijs. Flexibele opstelling bij levertermijn en keurige aflevering.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ampie.sr 17-05-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Prima geregeld....petje af!

Goede klantvriendelijke advisering, scherpe prijs en alles conform afspraak geleverd. We zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aswin 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie, en duidelijke antwoorden op gestelde vragen

Prima website.
Mogelijkheid tot vergelijken en zoeken op alternatieven.
Snelle reactie op per email gestelde vragen.
Denken goed mee in oplossingen en bieden daar een passend produkt bij aan.
Aflevering keurig binnen afgesproken tijdstip bezorgd

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

C de Moor 17-05-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Prima geholpen en goed advies ontvangen

Wij zijn bij jullie gekomen op advies van onze dochter.
Ondanks dat we slechts op zoek waren naar een gaskookplaat, zijn we zeer voortreffelijk geholpen en wij hebben ook goed advies gekregen voor een mogelijk nieuwe keuken.
Een aanrader.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hedwig de Wit 17-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service, goede uitleg

Geweldige service , snelle levering.
Zeer nette en beleefde mensen namen ook de tijd om je te helpen.
Goede uitleg over de apparatuur.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marco 16-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon geregeld door Keukenloods!

Na 2x via MediaMarkt een mislukte levering te hebben gehad kon Keukenloods dezelfde afzuigkap wel in 1x goed bezorgen en installeren. Fantastisch goed gedaan heel blij mee!!

Astrid 16-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en klantvriendelijk

Vorige week had ik een Kitchenaid gekocht bij Keukenloods. Mijn keuze,om mijn bestelling daar te plaatsen bleek wel heel goed.Wat een service!!Ik kon er met al mijn vragen terecht en achteraf bleek ook nog eens dat ik mijn kneedhaak (die ik er apart bij besteld had,omdat ik niet wist dat hij al standaard bij de machine zat)kosteloos terug mocht sturen.Klasse!Ik weet wel dat ik bij Keukenloods mijn eerstvolgende bestelling zou plaatsen.En beveel dit,bij deze, iedereen aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cora Cornelissen 16-05-2017 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Top service

Super geholpen en ruime keus, ook de prijs is echt laag. Er is ruime keuze en helpen je met de maten door dit voor je op te zoeken. Ook de installatie was zeer goed en professioneel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard 16-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, conform afspraak.

Na telefonisch contact, goede afspraken kunnen maken. Ook de levering was dik voor elkaar. Prettige en snelle berichten over de levering welke goed was te volgen.

P.H. 16-05-2017 Via de website gekocht

Na wat problemen heeft Keukenloods alles goed afgehandeld!

Via internet bij dit bedrijf beland en ben -na wat problemen- zeer tevreden over de snelle en goede oplossing en afhandeling. Ook zeker mijn waardering voor het InbouwTeam v.o.f. dat het apparaat goed heeft geïnstalleerd en de 2 monteurs waren zeer vriendelijk. Ook belangrijk.

Duckietm 16-05-2017 Via de website gekocht

Netjes snel geleverd

Perfecte levering en service bedankt voor deze, ik kon hiermee gelijk aan de slag.
Ook was deze nog het goedkoopste op het internet !

Jeanny Theunissen 16-05-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Vorig jaar koelkast gekocht. Zeer tevreden. Nu vaatwasser gekocht.goede prijs/kwaliteit verhouding .vriendelijke bezorger en snelle bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

j.b.m.pouwels 16-05-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

alles is geweldig afspraken die je maakt alle papieren zijn in orde monteren is geweldig en netjes dus alles is prima geregeld

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

André Curfs 16-05-2017 Via de website gekocht

Goed advies, goeie prijs, snelle levering.

Via Google Shopping zag ik steeds weer dat Keukenloods de goedkoopste was.
Toen ik eindelijk alle apparatuur voor onze nieuwe keuken uitgezocht had, zat ik met wat vraagjes die snel en correct beantwoord worden.
Bij de levering achteraf kon ik zelfs nog het afleveradres van 1 artikel aanpassen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shery 15-05-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser besteld deze zou op voorraad zijn maar is pas na 14 dagen binnen gekomen. Maar de klantenservice heeft zijn best gedaan om ons zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levering.
ook bij navraag is er snel contact te krijgen met klantenservice en bellen zowaar terug.

Monique 15-05-2017 In de winkel gekocht
Almere

Goed advies en tevreden over product, wel lange levertijd

We kregen goede adviezen, mooie prijs en goed product. De levertijd zou 1 á 2 werkdagen zijn. We kregen na 5 dagen pas telefoontje dat de koelvriescombinatie binnen was. De montage die we hadden afgesproken, kon pas een week later plaats vinden. Gelukkig deed onze koelkast het nog, maar dit is wel een aandachtspuntje. De montage is heel zorgvuldig, netjes en deskundig gedaan. Dit was de €79,- zeker waard.

Ronald 15-05-2017 Via de website gekocht

Goede vaktechnische ondersteuning

Goede overzichtelijke website met een ruim assortiment.
telefonische bereikbaarheid is goed met een uitstekende vaktechnische kennis.

Erna Beerendonk 15-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Al meerdere artikelen gekocht. Alles tot volledige tevredenheid. Goede apparaten en vakkundige mensen die de aansluitingen verrichten. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simon 15-05-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goedkoopste in keukenapparatuur

De keukenapparatuur was bij de keukenloods het goedkoopste. En: Komt de gemaakte afspraken na, dus prima service.

s westerduin 15-05-2017 Via de website gekocht

super service

goede site.goede service kan er niks anders van maken TOP.raad iedereen aan hier te bestellen het scheelt in de kosten en hele goeie service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maaike rietbergen 15-05-2017 Via de website gekocht

Super service, snelle levering en de goedkoopste prijs!!!!

Even bellen en ze helpen je met al je vragen! Ze leveren snel en alles ook nog voor de goedkoopste prijs die ik kon vinden. Echt top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Evert 15-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

De offerte was goed en was er vlot. Na opdracht werd er correct gecommuniceerd qua levertijden en lever moment. Het lever moment was keurig volgens de afspraken. Financieel is het correct afgehandeld. Precies zoals het hoort. Gewoon goed!

A. Smith 15-05-2017 Via de website gekocht

Goed advies en fornuis snel geplaatst

We zochten een fornuis met een niet-standaard maat, namelijk 70 cm. Helaas bleek er in de showroom geen model voorhanden, maar na overleg met de verkoper hebben we gekozen voor een M-System model. De levering duurde precies zo lang als de verkoper aangaf en de plaatsing werd vakkundig afgehandeld en keurig op de afgesproken tijd.

Jacqueline 15-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig en snel en gemakkelijk

Zeer goeie site snelle levering en het grmak van betalings wijze echt super mijn artikel is zeer goed bezorgd en werkt zeer goed voor wat de prijs maar was

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -