Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Lauren 22-01-2021

Ik heb een combimagnetroon gekocht en die doet het niet goed (soms wel, soms niet). Ik heb via een online formmulier de storing gemeld, op de site staat er vermeld, dat het binnen 1 dag opgepakt word, niet dus... paar dagen later geen reactie, dus ik heb gebeld. Ik kreeg iemand van klantenservice aan de lijn en wat ik te horen krijg....dat ik nog langer wachten moet, dat ze met mij niks telefonisch gaat regelen, omdat ze veel emails hebben. Ik was echt verbaasd...ik zeg "maar ik zit nu zonder oven, die ik nodig heb", haar reactie: "mevrouw, er zitten ook mensen zonder koelkast". Zulke klantenservice heb ik nog niet meegemaakt en dat was de laatste keer dat ik iets hier gekocht heb. Hopelijk krijg ik nog mijn geld terug of wordt mijn combimagnetroon voor een nieuwe (goede) geruild
Officiele reactie van Keukenloods 25-01-2021

Beste Lauren,

Ik begrijp dat je combimagnetron niet naar tevredenheid werkt. Dat is erg vervelend! Ik ga aan mijn collega's vragen of ze dit zo snel mogelijk kunnen oppakken, ondanks de drukte. Wil je hiervoor je ordernummer toesturen naar emma@keukenloods.nl? Dan gaan we direct aan de slag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Douwe 22-01-2021

Mooie overzichtelijke website met goede selectiemogelijkheden. Veel keuze in apparatuur voor concurrerende prijzen. De bezorging was een dag later dan gepland, maar daar werd keurig over gebeld.

Bas 21-01-2021

Via via was de naam keuken loods al een paar keer gevallen.,-Via internet product gezocht en daarna met een medewerker telefonisch de specificaties doorgelopen. Na een paar dagen bedenktijd wederom contact gezocht en product aangeschaft. Na betaling gelijk toegestuurd gekregen.

C van Geuns 21-01-2021

Keukenloods was een goede keuze en naservice was ondanks enkele schoonheidsfoutjes prima opgelost.
Uw medewerker Franz van uw afdeling service - gespecialiseerd in inbouw apparatuur is een gouden vent waar jullie
HEEL zuinig op moeten zijn .

Keukenloods 21-01-2021

Ik heb voor de Keukenloods gekozen omdat ik de afwasmachine meteen kon ophalen.

Donny 21-01-2021

Kwam bij keukenloods nadat ik via kieskeurig een nieuwe vaatwasser had uitgekozen. Bestellen ging erg soepel en makkelijk. Bevestiging snel ontvangen. Alleen bij de orderbevestiging stond dat ik een ander type kreeg dan besteld. Ik had het netjes gevonden als ik hierover telefonisch over benaderd zou ipv dat dit zo in de orderbevestiging wordt gesteld. Vaatwasser werkt prima.

Osvaldo 20-01-2021

Gebeld voor een spoedvraagje. Verkoper is het magazijn nagegaan en heeft me precies gevonden wat ik zocht. Daardoor op voorraad en dus snel hier. Top!

Eenink 20-01-2021

Goede en duidelijke uitleg netjes behandeld ,helaas door corona moesten we wel even wachten op onze spullen.
Daar kan keukenloods uiteraard niets aan doen.
Bezorging was ook uiterst correct en vriendelijke bezorger.
Wel jammer dat er standaard geen beschrijving bijzit

Bram N. 20-01-2021

Eenmaal klantenservice aan de lijn werd ik goed geholpen, informatie was goed en mede daarom snel de koop rond gemaakt. Aflevering kon snel plaats vinden en alles is daarna volgens afspraak verlopen.

Hub 20-01-2021

Ik ben heel tevreden over Keukenloods.nl, Telefonisch wordt je goed geholpen en geadviseerd, Verkopers hebben kennis van zaken en dringen geen producten aan je op. Zelfs voor een service vraag na aankoop wordt je goed geholpen.
In 2019 heb ik een keuken laten maken bij een meubelmaker en alle apparatuur los besteld bij Keukenloods. Levering ging goed en de bezorgers zijn erg waakzaam bij het naar binnen brengen. (klein detail waar ik van hou)
Daarna ook nog wat apparatuur los besteld (zoals een Quooker Cube) en eigenlijk de zelfde ervaring zoals hierboven beschreven.

Rense Wanningen 20-01-2021

Geleverd wat is besteld. Goede service door het oude toestel mee te nemen. Het nieuwe toestel dot wat het moet doen. Er wordt een uitgebreide handleiding meegeleverd.

Ron en Marga 20-01-2021

Heb gekozen voor deze shop door de prijsstelling en de goede tot zeer goede reviews. Mooie duidelijke website en uitstekende opvolging na bestelling. Tot slot, een keurige aflevering door een dito besteldienst annex chauffeur. Wat wil je nog meer !
Een voorbeeld voor hoe het behoort te gaan !

Sandy Kuipers 20-01-2021

Aan de hand van onze wensen vonden wij snel de juiste vaatwasser, het chatten vooraf was prettig en tot slot hebben wij nog telefonisch contact gehad. Dit laatste was erg prettig, ze hebben kennis van zaken en dat was super handig. Wij hebben zelf de vaatwasser ingebouwd, de bijgevoegde tekeningen voor de frontplaat waren erg handig. Als je het netjes wilt doen kost het wat tijd, maar dan lukt het vast en zeker met een top resultaat. Levering was al de volgende dag, mooi vlot dus. Wij zijn een tevreden klant!

Kees 20-01-2021

Webshop bezocht niet voor een nieuwe keuken of een combi magnetron maar voor het vervangen van een sifon. Keukenloods voelt zich niet te groot voor een kleine bestelling: netjes afgehandeld, volgende dag in huis.

Karin 20-01-2021

Ondanks de coronatijd afzuigkap snel geleverd. Helaas had de kap een beschadiging. Maar ook dit is snel soepel opgelost. Kortom een zeer tevreden klant.

Kees 20-01-2021

snel en op tijd geleverd voor een goede prijs, makkelijk zoeken op de website

CMJ Bakker 20-01-2021

Goede en snelle levering. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. De blender was goed verpakt en is heel fijn in gebruik.

Keukenloods service veel minder dan Coolblue 20-01-2021

Zeer slechte service ik koop een dure Combi/magnatron deze is stuk bij aflevering. Keukenloods wil niet de magnatron omruilen voor een nieuwe nu moet ivm corona (monteur kan niet binnen komen)voorlopig zonder een nieuwe. Hoe lang zal dit duren ? weken, maanden ? Bij Coolblue vorig jaar met een wasmachine gehad deze was ook stuk en toen binnen dag een nieuwe dus bestel daar je producten service vele malen beter daar.
Gr Menno
Officiele reactie van Keukenloods 25-01-2021

Beste Menno,

Ik begrijp dat het niet goed is gegaan met de geleverde combi-magnetron, en dat is uiteraard erg vervelend. We schakelen inderdaad een monteur van de fabrikant in: wanneer hij/zij constateert dat het product vervangen moet worden dan zullen wij dit direct doen. Ik begrijp ook dat het niet mogelijk is om een monteur thuis te ontvangen. Is dat niet mogelijk vanuit de fabrikant? Dan verneem ik graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl en gaan we daar direct achteraan.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Wiendels 20-01-2021

We zijn goed geholpen en het product is snel geleverd! Daarnaast ook erg vriendelijk personeel!

Luc 20-01-2021

De vaatwasser die wij via internet hadden besteld was helaas niet voorradig en had op dat moment een levertijd van 7 weken. Met zeer deskundige telefonische hulp de bestelling naar een ander model kunnen wijzigen die wel voorradig was. Hele fijne communicatie en heel erg tevreden.

Ineke 20-01-2021

We hebben Keukenloods gevonden door recommandatie van onze buren. We zijn heel tevreden om de afzuigkap via de website te vinden. Met de adviezen na telefonisch kontact waren goed geïnformeerd. Het installeren van de kap en de afwerking was vakwerk. Oude kap meegenomen. Perfecte monteur.

Moni 20-01-2021

Gemakkelijk te bestellen en fijne service.
Omdat het product niet leverbaar was ontvingen wij een upgrade. Zeer tevreden.

Marthijn 20-01-2021

Wij wilde een wijnkoelers en zijn zeer professioneel geholpen door verkoper Ron.
De levering was zelfs eerder dan verwacht.

H van Ham 20-01-2021

Precies geleverd wat er besteld is en keurig op tijd en alles netjes afgehandeld.
Oude spullen ook net mee retour genomen.

Leo Louwerse 20-01-2021

Prima, goeie prijs. Vaatwasser is vakkundig geplaatst en de oude is netjes meegenomen.